Mitropolija crnogorsko primorska nezadovoljna Vladinim Predlogom zakona o slobodi vjeroispovijesti ili uvjerenja i pravnom položaju vjerskih zajednica pokušava spriječi da se pomenuti zakonski dokument usvoji, pa se nije ustručavala i da pozove svoje sveštenstvo i narod da je u tome podrži.
Tim povodom u Podgorici danas je održan Trojčindanski sabor sa kojeg je upućena poruka crnogorskim vlastima, međunarodnoj zajednici i sveukupnoj javnosti za, kako navode “odbranu naše vjere i svetinja, u duhu mira i ljubavi i uzajamnog poštovanja”.
Mitropolit crnogorsko primorski Amfilohije je ponovo optužio crnogorsku vlast da predloženim zakonom hoće da skrnavi crkvenu imovinu i saopštio da se današnji sabor moli i traži od vlasti u Crnoj Gori da se iskorjeni bratoubilački duh i “da se vratimo trojčindanskim saborima”.
“Oni koji bi htjeli da skrnave mošti svetitelja naših i ove naše sabore neka se vrate sebi i svojoj savjesti i Bogu. Neka donose zakone poput onih koje je pisao Prvi Petar Cetinjski… Daj Bože da i njihovi potomci takve zakone pišu i da ne grade budućnost Crne Gore na razdorima već na ovakvim saborima ljubavi božje i bratoljublja”, poručio je on.
Prema njegovim riječima Isusova svjetlost je ona sila koja sabira kroz vjekove sve istinske i čestite ljude.
“Ta božanska svjetlost je ona koja sabira crkvu njegovu već skoro 2000 godina. Ovaj sabor nije ništa novo ovom gradu u ovoj zemlji, već se ovaj sabor sabira širom svijeta. Zlo grijeh i smrt su opaka zla, ta svjetlost božanska rođena na Trojčin dan ona je tu da uništava zla kakve su podjele, smrt”, istakao je Amfilohije.
On je rekao i da samo ljubavlju ratuju protiv grijeha, zla i smrti.
“To je nešto čime se mi branimo. Demonske sile i zli ljudi pokušavaju da postave granice, ono što je božje proglašavaju za ono što je nečovječno. Oni koji ubijaju Boga oca oni su bili i bratoubice. Ovdje kod nas se rađalo krvavo bratoubistvo, možda rijetko gdje kao u Crnoj Gori. Bratoubistvo u ime Staljina i Broza. Ovaj sabor naš je lijek protiv bratoubistva. I u drevna vremena si se sabirali ovakvi sabori”, zaključio je mitropolit Amfilohije.
Ispred Hrama je postavljen štand na kojem se može potpisati podrška peticije protiv izglasavanja Vladinog Predloga zakona o slobodi vjeroispovijesti.
Episkop budimljansko nikšićki vladika Joanikije pročitao je proglas svih vladika.
“Mi arhijereji, sveštenici i monahinje po svojoj savjesti dužni smo da javnosti domaćoj i inostranoj da Predlog zakona kojeg je utvrdila Vlada nije ništa drugo no akt koji je prvenstveno uperen protiv MPC. Predlog zakona je pripljemljen isključivo jednostrano od strane Vlade kojem nije prethodio razgovor sa predstavnima vjerskih zajednica. Pored više zahtjeva predstavnicima naše crkve nije dozvoljeno učešće u izradi zakona. Ovo je zakon protiv SPC, Mitropolije i eparhija. Zakon je isključivo protiv crkve i elementarnih prava i slobode vjernika”, piše u proglasu.
Dodaje se da je više je nego jasno da se Predlogom zakona planira pljačka crkvene imovine i otimanje hramova.
“Stvar je dovedena do apsurda jer se crkva koja je obnavljala svetinje optužuje da je bespravno stekla pravo nad hramovima. Umjesto uvažavanja i ostvarivanja saradnje državna vlast pokušava da izvrši likvidaciju vjerskih zajednica kako bi se one ponovo registrovale. Istina u Predlogu zakona nema odredbe koja zabranjuje hrišćanstvo ali se to nameće kao zabrana. Naša crkva ne traži privilegije već samo poštovanje prava i to u sopstvenoj državi u kojoj su ginuli naši preci”, poručuje se u proglasu.
Crnoj Gori je, kako smatraju vladike, potreban novi zakon ali onaj koji će biti izrađen u skladu sa dijalogom.
“Novi zakon mora da bude i funkciji svake vjere a ne protiv pravoslavne crkve i vjernika. Neophodno je da se otvori dijalog vlade sa crkvom kako bi se pripremio novi zakon. Vlada ima zadatak da pripremi movi zakon i samo na taj način Crna Gora može biti kuća svih građana u suprotnom raspiruju se podjele i sukobi. Zahtijevamo od vlade da iz dalje procedure povuče Predlog zakona i pripremi novi koji će biti u skladu sa dostojanstvom Crne Gore. Ukoliko Vlada to što skorije ne odluči mi ćemo još odlučnije stupiti u odbranu svojih svetinja. Zaklinjemo se da ćemo čuvati i braniti naše svetinje, crkve, manastire, groblja”, zaključuje se u proglasu.
Predloženim zakonom između ostalog predviđeno je da će se vjerski objekti i zemljište koje koriste vjerske zajednice koji su izgrađeni, odnosno pribavljeni iz javnih prihoda države ili su bili u državnoj svojini do 1918. godine i za koje ne postoje dokazi o pravu svojine vjerskih zajednica, kao kulturna baštine Crne Gore, biti upisani kao državna svojina.
MCP to nikako ne odgovara jer postoje dokazi da su mnoge vjerske objekte i zemljište ranije nezakonito prisvojili, na šta je više puta ukazivano iz Crnogorske pravoslavne crkve.
Kako Mitropolija nikako ne želi da se pomiri sa činjenicom da država Crna Gora namjerava da obnovi autokefalnost Crnogorske pravoslavne crkve, alarmila je Srpsku pravoslavnu crkvu, vlasti u Srbiji, te međunarodnim institucijama.
Predsjednik Crne Gore Milo Đukanović je saopštio da će država obnoviti autokefalnost Crnogorske pravoslavne crkve.
“Generaciji naših predaka je ostao jedan važan korak koji ćemo tako ovdje ispraviti, jednu tešku nepravdu učinjenu Crnoj Gori na početku 20. vijeka, a to je obnova Crnogorske autokefalne crkve. Na tome ćemo vrlo predano raditi, jer je to u potpunom dosluhu sa osnovnim principima na kojima počiva demokratska Crna Gora i sa osnovnim programskim načelima Demokratske partije socijalista kao temeljnog oslonca savremene Crne Gore”, poručio je nedavno Đukanović.
<<<Đukanović: Obnovićemo Crnogorsku autokefalnu crkvu<<<
On je tom izjavom iznenadio mitropolita Amfilohija koji je rekao da je zapanjen je izjavom crnogorskog pedsjednika.
<<<Đukanović iznenadio Amfilohija, zapanjio ga izjavom<<<
Nakon toga počela je višednevna polemika na relaciji Beograd Podgorica. Zvanični Beograd, odnosno predsjednik Srbije Aleksandar Vučić, je saopštio da je nezadovoljan stanjem u kojem se nalaze Srbi u Crnoj Gori, pa poručuje da će se sasti sa “svojim” ljudima iz Crne Gore.
<<<Vučić zbog Đukanovićeve poruke o CPC zove svoje ljude iz Crne Gore na sastanak<<<
Potom je Vučić najavio je danas da će Srbija preko Venecijanske komisije zamoliti da se ne usvaja Prijedlog zakona o slobodi vjeroispovijesti u Crnoj Gori jer, kako je istakao, taj akt nije dobar za srpski narod i dodao da bi njegovo usvajanje neminovno ugrozilo inače dobre odnose dvije zemlje.
Na to mu je Vlada Crne Gore da ona ne želi da kreira zakonodavni ovkir ni jedne strane države, te da ne dopušta bilo kome da kreira naš sistem, pa ni Srbiji.
Vučić se tu nije zaustavio, pa je u svom stilu pokrenuo medijsku hajku protiv Crne Gore.
<<<Vučić nakon Vladinog odgovora pokrenuo medijsku hajku protiv Crne Gore<<<
U provociranje Crne Gore uključio se i srpski ministar spoljnih poslova Ivica Dačić, ministar odbrane Srbije Aleksandar Vulin, te Vučićev sekretar Nikola Selaković.
https://www.youtube.com/watch?v=9zPkvzb9xJE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1oUzYE_R3n07wsZaXmanoACWuG5e8xRWfEwT3qY36C0hUEaJn8Th5J3JQ
A. Gajević
A.Obradović
Vlada da donese zakon o zabrani fašizma i fašističkih poklika i obilježja (četničkih/ustaških). Sramota šta se dozvoljava…
Do istrage. Mi nemamo šta da izgubimo osim živote. A oni I živote I millione što su oteli od naroda.
Od koga da branite Crnogorske svetinje? … stidite se! … pogledajte od koga Vam stižu instrukcije, od onih koji su jurišali na sve narode od Triglava do Đevđelije.
Nema odlučnije. Branićemo ih golim Životima i to neka dobro znaju I vlast I ANB I ostali koji treba da znaju.
get ready… možda se iznenadiš na odgovor
Reka’ bi covjek da ih bi dosta,a oni u salu za fizicko mogu da stanu, ajte polako na celu sa amfijem.
Počnite da se pakujete polako. Ajmo…Ceka vas majka Srbija. Da vas ne zadrzavamo.
Nasa je majka Njegoseva Crna Gora
a tata ti je Amfi?
Baš me zanima koliko ste “odlucni”?
Mnogo vise od vas
srbijanci su Turci……
Ajde pa da se skine i zastava 4s sa crkve u Kotoru, od 90e stoji dje joj nije mjesto
To ti je srpska crkva druze
@Srbi su Turci…….nije nego Crnogorska…..koliko god da se erudite da I to objasnite falcifikovanim papirima….niste gradili Kotorsku tvrdjvu……😂
Joo Kotor je bio pod Nemanjicima duze no Leskovac i Beograd 🙂
Moja preporuka za ovu dvojicu momaka pod nickom Peki i ovaj lažni Stara Podgorica, da malo izađu u grad ima mnogo đevojaka možda i oni mogu osvojiti neku, neka samo budu uporni i biće nešto.
nemojte tako možda njih ne interesuju đevojke….
Za razliku od kilavih milogoraca, mi Srbi u Crnoj Gori smo ipak najjaci i ne “borimo se” za zenskih prava i ostale gluposti. Zna se dje je mjesto zeni
Sve neodoljivo podśeća na devedesete kad su Srbi kretali u teritorijalno zaokruženje velike Srbie. Prvo su progovorili popovi i akademici onda političari a zatim topovi. Preskupo smo platili velikosrpska blejanja i nadam se da smo tu školu maturirali. Samo se mržnja, čemer i podrugivanje može čuti preko usta ovih ,,bogougodnih” ljudi. Dokle više da slušamo ove ljude u crnim odorama… Više »
sve nove crkvene odore, a zlatom izvezene, oko vratova zlatni lančevi na kojima vise zlatni krstovi i presijavaju se ne više na grudima već na zadriglim stomacima, a džipovi ostarali ma ne ide to. Na čitavom saboru ne viđeh mršava popa osim mršavijeh časnih sestara koje izgledaju ka isposnice.
Jesil vaga Mirasa i Ziku iz Sabca moguli u polusrednju?
@srbin u USA….jeli toplo u kamionu…..mora da ti je najtoplije kad te zaustave pa se preznojavas zbog papira……
Lijepo što si prisustvovao Saboru, a to kako si vidio sveštenike je vjerovatno posledica sunčanice.
Oprem, nije lijepo obećati ljudima sendviče sa pršutom, a onda namazati paštetu.
Fileo da si bio na saboru vidio bi jako puno svestenika koji nemaju problema sa gojaznoscu. Naravno ima i onih koji taj problem imaju jer pobogu i oni su ljudi od krvi i mesa. Ako mislis da bi pop morao biti mrsav zbog posta razuvjericu te kad ti kazem da post nije dijeta. Ima ljudi koji tokom posta smrsaju, a… Više »
Budimo r, dosadan si
Jednostavno, jos jednom dokazuju da ne mogu ni sa kim zivjeti. Gledajte istoriju u zadnjih 100 godina – sukobi , cesto krvavi sa gotovo cijelim Balkanom, neprekidni sporovi sa susjednim narodima, osvajacki ratovi, etnicka ciscenja, otimanje teritorija. Svi putem Evrope oni kontra.
Da li je kompromis sa njima moguc? Do sad nikom u regionu nije uspjelo.
Član 6 Dobra koja predstavljaju kulturnu baštinu Crne Gore, a na kojima pravo svojine ili pravo korišćenja ima vjerska zajednica, ne mogu se otuđiti ili iznijeti iz države, bez saglasnosti Vlade. Član 7 Vjerska zajednica djeluje u skladu sa pravnim poretkom Crne Gore, javnim redom i moralom. Djelovanje vjerske zajednice ne smije biti usmjereno protiv drugih vjerskih zajednica i vjeroispovijesti,… Više »
E vidite li koliko je komentatora, ako 10% bude znalo oce nas napamet, da bog da Miras uselio u novu crkvu s eloksiranom bravarijom
vazda je bilo više boraca za religiju nego istinski vjerujućih ljudi
Boze oprosti zbog sveca Troicinog dana, vise je bilo komentara na ovaj tekst nego ljudi sto su postili i dosli da se priceste
Brcki, pričest je bila na 15 mjesta, tako da vodi računa šta pišeš na Trojčin dan.
U zivotu svome Brcki nijesam prisustvovao masovnijem pricescu. Koliko sam razocaran sto nije bilo pola CG juce u PG toliko mi je drago sto se toliko puno ljudi pricestilo.
Jos jedan aspekt SPC jeste nekontrolisan protok novca, gdje ne postoje nikakva pravila niti kontrola drzave. Dobit nije oporezovana, a tok novca neminovno ide i nelegalnim putevima. Gdje zavrsava novac zaradjen od crnogorskim manastira ? Koji dio novca ode na finansiranje politickih aktivnosti organizacija bliskih SPC ? Koji dio ode na finansiranje podrivanja drzave? Drzava posredno finansira svoje protivnike.
Zato i oće da otmu manastire i prave crne fondove. Cigari + …
Kad covjek procita komentare ima predstavu da raspop deda mraz ima vjernika,a dje ste brate
nema vas nidje makar u hilton da se prebrojite,nesto tu smrdi zestoko
Ne oplemeni ga ni Jadransko more, niti prosvjetli mediteranskog sunca sjaj Kojeg je porijekla velikosrbin iz Crne Gore ne pitanje, ne radoznalost, no vapaj. Ko da ga sam vrag tamo tjera gdje se mrzi, gdje se ubija, gdje se laze nista mu ne znaci ljudskost,istina, ni mjera pa slijepom vjernoscu izvrsava sto Moskva kaze Niko me mrzjase Montenegro na ovoj… Više »
Amfilohije se nikad nije ponio kao svesteno lice, uvijek je pozivao na mrznju i nemire!
Amfilohije ti mislis da narod ne zna da ti crkvu branis iskljucivo zbog sopstvenih interesa, koliko si samo para uzeo iz nje???
100000000000 x thumb down
Kako se Amfilohije prepao da ne bude uskracen za milione koje uzima iz svetinje koje pominje.
Crnogorcima prirodno treba Hristova crkva koja ne propovjeda mrznju, koja nije ekstremni protivnik njihove drzave, koja Crnogorce voli bar koliko i sve druge ljude, koja propovjeda hriscanske vrijednosti a prije svega mir, skromnost i milosrdje. SPC je sve samo ne ovo.
Vi ste ateisticka, komunisticka tvorevina – vi ste sve samo ne tradicionalna Crna Gora
Idem malo da se družim sa topolicanima. Andreja me čeka to je ljubav.
Vlada je vec davno trebalo da donese taj zakon, i nece ga povuci, necemo to dati. Treba da se povuce Beogradska patrijarsija IZ CRNOGORSKIH CRKAVA I DA OSTAVI CRNOGORCE NA MIRU. Svak svojoj kuci.
Vakat je da CPC UDJE U SVOJE VJEKOVNE BOGOMOLJE.
SPC nema pravo na crkve KOJE PRIPADAJU CRNOJ GORI I CPC. I TACKA.
Amfilohije >> .. ima dosta Crnogoraca koji misle da su Crnogorci samo zato što su rođeni u Crnoj Gori “… A ovi misle da su Crnogorci samo zato što su se, kao i volovi, rodili u Crnoj Gori. Nisu to Crnogorci.<<
U nastavku je Mitropolit rekao: A slavni naši preci su bili kršteni i miropomazani. Dolazili su da se poklone ćivotu Svetog Petra Cetinjskog, da od njega uzmu blagoslov.
Lijepo prebacim milion eura u našu banku za svaki slučaj. Da mi stoje ako što zakaže ova strana kartica i vraćem se u crnu goru.
Svima su poznate Amfilohijeve “čuvene” izjave o Crnogorcima da su “komunistički nakot ili kopilad”, da bi na jednoj lokalnoj TV pokazao “milosrđe” riječima:
I kopile je dijete koje treba ljuljati. Nije ono neko čudovište. Uostalom, koliko danas imate djece koja su vanbračna i imaju sva prava kao što imaju druga bračna djeca.
Tvoj nick dobro te opisuje
Amfilohije >>Kažu mi, a izgleda da je to i tačno, kako je Milovan Đilas dobio naređenje da istorijski obrazloži i dokumentuje postojanje crnogorske nacije i da je to on uradio na osnovu Marksovog učenja. Međutim taj isti Đilas se 1954. odrekao tog svog KOPILETA i sada se piše i osjeća Srbinom. Ali to ZLO je ostalo (moja prim. crnogorska nacija)… Više »
A ti vljeruješ jednom komunisti ili možda Đilas nije bio komunista već četnik…
Dragane ja haluciniram sitne stvari. Imaš li i ti isti problem ozbiljno te pitam.
Željko Ražnatović Arkan, krajem juna 1991, na Petrovdan, sa blagoslovom Amfilohija Radovića, sa “Tigrovima” naoružnim do zuba, boravi u Cetinjskom manastiru. On je sa svojom paramilitarnom družinom ispraćen na ratište blagoslovima i zdravicama Amfilohija Radovića i sveštenika SPC.
Vraćem se ja kući u tuđinu ne poznaješ niđe nikoga. Imaću 15 miliona svojih a za ostalo će mo videti. Vrijeme će pokazati svoje.
SPC jeste instituciaj susjedne drzave , koja reflektuje politiku Srbije prema Crnoj Gori, ali u daleko ekstremnijem obliku. Ona je oruzje, instrument u rukama srpskog establishmenta kojima se Crna Gora drzi kao taoc. SPC je militantna operativna formacija koja sprovodi agresivno politiku rastakanja, obesmisljavanja i na kraju eliminisanja crnogorske drzavnosti, u cemu je proces asimilacije Crnogoraca logican dio. Sistematicno proglasavaju… Više »
Da su nasi preci ovo mogli i da naslute, ne bi na Mojkovac isli da ginu za ove nesrece nego bi doma ostali.
Tvoji preci su se smatrali Srbima zato su ginuli. Oni sada se prevrce u grobovima zbog takvih ko ti.
Da li je zlocin crnogorska vrijednost? NE. Ali su Arkan, Radovan i Ratko za SPC heroji. Da li je cetnistvo crnogorski pokret ? Ne. Ali jeste nerazvojno ideoloski vezan sa SPC. Da li je mrznja protiv crnogorske drzave , svojetvena Crnogorcima? Ne. Ali je u dubini bica SPC danas i ovdje dokazano djelima i rjecima. Da li je slijed kontinenta… Više »
Kad je jedna ekipa iz mitropolije dolazila u Pljevlja ko da je familija Korleone, sve crni mercedesi. Zgadili su mi se, iako nisam religiozan. Sve im treba uzeti, ako su iskreni vjernici mogu se moliti đe bilo.
Imamo mi u PV Milesevsku eparhiju kojoj smo uvjek priadali. Imamo manastir iz 12 ili 13 vijeka koji je stariji od CG i koji je od izuzetnog znacaja za SPC. Pusti ove juzno, naravno da trebamo braniti mitropoliju jer bi mi bili na udaru ukoliko nju slome, ali se moramo drzati nasega.
Upravo tako prijatelju. Upravo tako oko vjernika. Kome je Hrist blizak, ne moze mu Amfilohije biti veza sa njim. Moze se moliti gdje bilo. Bravo
A jel stvarno tako enese?
Tako je šemso
Milo care, makni zadrte Srbe iz Crne Gore!
Ne branis ti crkvu zbog crkve nego zbog svoje koristi kao da se to ne zna! Koliko si se samo obigatio ti od tih vjerskih objekata pa da si pomogao narod pa proslo bilo nego ne, ti dzakovima slao i saljes za Srbiju, pa se sad krivas!
Stevice izgradjeno i obnovljeno preko 700 objekata,narodna kuhinja hrani,i tebe ce kad jos malo postaras
Ovo je skandalozna izjava jos jedna u nizu ali ocito da sto je gora izjava da Milo radi prave stvari po svoju drzavu i narod!
Kako dobro pravi, takvo ti u kuću bilo!
Važi pele.
Peki minusi ti govore da su itekako svjesni da nas Milo i DPS unistavaju ali im je tesko priznati.
Samo huska ovaj narod i nista drugo, umjesto da poziva na mir i slogu on mrznju raspiruje.
Ti idi slobodno ako si resila nek ti je sreca na putu tom brm brm 🙋♂️🚜
Sad kad Amfilohije zbog zakona koji treba da se usvoji u CG zavrne slavinu ovima iz BG ima da zahladne odnosi!
Muka je njemu sto sa ovim zakonom on vise nece moci da od para koje uzima kupuje dzipove i cuda.
Tako mlada, a tako visprena
Vise je red da se vrati ono sto je SPC otela CG i njenum gradjanima.
sto nisi dosao danas da vratis??
A šta je to otela?
Ines hrvatica govori o stvarima koje nju se ne tice.
Kako je naumio ne moze! Niko nije lud da nasijeda na ive provokacije od strane njega vise !
Da zeli dobro CG ne bi pricao ovo sto prica i ne bi organizovao narod da idu protiv zakona i drzave.
ne nego cemo tebe slusati.
Ahaaaaa obratise DPS u i LSCG za suludu ideju te 2006 izgubismo drzavu i suverenitet.Ako mislis da je ovo drzava onda si stvarno marsovac
Politizuju se stvari iz samo jednog razloga a to je da SPC sacuva pare koja prihoduje iz kase koju svetinje u CG dobijaju.
A ko daje te pare?
Samo oce narod da posvadjaju zarad svojih interesa i nista drugo. Mi u CG ocemo ono sto je nase a ovi iz Srbije i nase, e pa ne moze.
A šta je to tvoje Gorane?
Sad put kuće da vi Milo da platu, jer bi lipsali da vam nije njega, a pokupili ste se tu da ga bručite.
Direktno Kotor Milose,VJEROVATNO JOS NEMAJU LIJEK ZA MALOUMNOST AL ETO,OSTAJE DA NADA DA CE TI POMOC,NADAJMO SE.
Ajte sad doma, zgubidani besposleni.
SPC je sve sem crkva.
Samo istina
https://m.youtube.com/watch?v=bcZrXGcvKAM
Al džazira: https://m.youtube.com/watch?v=vk-sZXieBHc
trk pod tendu kod deda mraza.
A Crna Gora je oduvijek Srpska.
Njih samo pare zanimaju, oni se propovijedanjem nikad nisu ni bavili, nego građevinom, pedofilijom I sličnim rabotama.
Tacno Antonije je bio poznat u Canadi po tome utemelivac CPC 1993 a sagradi Miras crkvu na komun uzurpira zemlju od groblja svaka ti je Misko ko Srbinu Njegosu
Hiljadu komentara o crkvi. E to ce nas spasit
Milo svaka ti čast.
Nema više eurića za MCP I SPC, koliko su iskubli od nesrećnih građana i odvukli u Serviju ili poarčili. Stotine meleona.
Masja, nije lijepo viriti iz žbuna i pratiti šta neko radi.
Drugi talas botova
Povući ćete nas svi vi što ste se oko Hrama okupili za nešto, a to nešto nije teks zakona.
To što ste otimali od građana i države Crne Gore, otimali ste. To vi je ultima popovi.
SPC je ostala bez finansija, muka je to,navikli desetine miliona eura da otimaju od lakovjernih građana Crne Gore, da rade zgrade, vozikaju se dzipovima. Nema više, svaka čast Vladi.
DPS vozikaju se dzipovima i ukradu milijardi iz drzave i naroda, nose satove koje vrijede 10,000eur.
Džaba ste krečili, dušmani Crne Gore. Vazda je dobro pobijeđivalo zlo. Tako će i sada biti. Nek je vječna Crna Gora.
Došao je konačno i trenutak i da sa SPC završimo. Samostalna smo država, imamo Crnogorski jezik, članica smo NATO, tako da još ovo zadnje gnijezdo anticrnogorstva ugasimo. E VIVA!!!
Prođoše Bušatlije, Ćuprilići, Latasi, Mleci, komunisti, a SPC osta. Oprezno sa željama.
Svetosavci vreme je da ugasimo nasu sektu i da se okrenemo iskonskom pravoslavnom hriscanstvu!
Beogradska pattijarsija neka pokupi svoje prnje iz Crne Gore!
Aufiderzejn!
Pa ja to i kazem, vreme je da kupimo prnje i odemo jer nismo dobrodosli. Nikakvi ratovi i nikakvo gubljenje zivota. Vracamo vam svu imovinu i odlazimo zauvek u miru. Mir s tobom brate.
Sto ne radite nesto? A misevi? Dje su vasi skupovi, evo mene u PG nema vas nidje.
Kad pomislim koliki će džak para ponijeti danas, dodje mi da umrem.
Miras ima zenu !
Ima i dijete. Mašala.
Nije njegovo, pssst
Pa ni on nije svoj. Njime djavoli vladaju.
Popovi da se narod pokolje i zarati da bi oni vozali skupe dzipove i druzili se sa decacima i mladim momcima. Pa nije narod tako glup k’o onomad 90-tih…
Jok, sad su pametniji
Sve je manje suludnika kojima SPC može upravljati, prošle su 90te, to je bilo njihovo vrijeme.
https://fosmedia.me/sport/kosarka/navijaci-zvezde-poslali-poruku-crnoj-gori-pa-zapalili-zastavu-kosova-video
M’slim strahota
Zakon o slobodi vjeroispovjesti ne ugrozava nikog, samo se gradjanima CG vraca on sto im je prije 100 godina oduzeto i da se pristupi obnovi Crnogorske autokefalne crkve
Sad bi se otelo od gradjana. Svi manastiri i crkve su gradjene u ime vladara i u ime srpstva, a ne u ime Montenegra. Ne mozete spinovati istoriju tako.
Dwd, je li CPC obnovljena ili nije?
“cpc” je grupa gradjana, pola njih ne iz Crne Gore, koji glume popove i iskljucivo podrzavaju ateisti.
Pocetkom 20.vijeka CG je nanesena istorijska nepravda ukidanjem Crnogorske autokefalne crkve. Vrijeme je da se uvede zakon o slobodi vjeroispovjesti i da se gradjanima vrati crkva koju su prije 100 godina izgubili.
Tako je Trešnja
Marelice, je li to govoriš da se godpodin Dedeić lažno predstavlja?
Srbija nema dobre odnose sa drzavama regiona, mijesa se u unutrasnja pitanja drugih drzava, kao sto sad pokusava i Cg da se umijesa u odluke koje, kao suverena drzava, ima pravo da donosi.
Mene najvise ovdje zgrozavaju svestena lica, koja sire mrznju i netrpeljivost medju narod. Zar vi ne treba da budete ti koji ce da se zalazu za mir i slogu??
Sekta brani svetinje..hahahaha
Pusti crkvu no imamo li sto jest sjutra. Svaki politicar i pop po 20-30 kila viska
Bože dragi, na svemu ti hvala,
kakve vlasti darova đavolu!
Ma ako smo za grijeh prađedovski
zakrivili da se izmučimo,
ma nijesmo da se istražimo.
Jer ako se listom istražimo,
ko će ti se za grijeh kajati
koji pade na srpsko koljeno?
Ko li će ti uživat milosti
kad se jednom na Srbe smiluješ?
Minus Njegošu, veoma mudro
PATRIJARH
Blago meni i rodu srpskome,
bogom prosta moja stradanija!
Niti žalim stada ni prestola,
niti lavre, građu Nemanjića,
kada cara viđu na Cetinju,
nad njim barjak, carsko znamenije!
2 minusa Njegošu, 100% Dukljani
Dudukljani su alergicni na Njegosa.
Kotor mu je poslao barjake
sa krstašem orlom rusinskijem,
a Dubrovnik sitne poslastice,
poslastice s cukrom na tovare,
rozoliju i ciparsko vino –
da se hrani čim se pothranio;
NAŠ patrika iz Peći pitome
spremio mu na poklon brnjaša,
svoga hata kako gorsku vilu,
zlatnu kupu Silnoga Dušana –
oka zlata oku prima vina,
carska kupa da s njom car napija.
Iz ovih stihova zaključujemo da je NAŠ patrijarh stolovao u Peći najkasnije u periodu od 1767. до 1773. Je li famozna CPC posle toga nastala ?
Još ne mogu da se dogovore kada je nastala tzv. CPC? A i kako će, kada nema nikakvo utemeljenje.
Brutalizam
Zelja moja a I svakog normalnog covjeka je Mir,zdravlje I sloboda. Crkva ne dijeli Niti brani da see u njoj Bogu pomoli. Volio bih znati koju crkvu I obnovu manastira finansira ova vlast? Jedini razlog ove price je otimacina novca Koji vjernici doniraju crkvi. I naravno politicki poeni nacisticke odnarodjene vlasti.
Uh, ovdje ispade da je pošteno što je vaš odnarodjeni kralj ukinuo našu državu (u medjuvremenu vratismo) našu crkvu (u postupku), a najgore, ne želite da nam priznate jezik, jer onda morate odustati od velikosrpskog projekta. Pa i crne Rome bez države priznajete a Crnogorce nećete. Ne da je nepošteno nego neljudski, što govori o svima vama… A želite da… Više »
Lupetaš druže. Ko je to i kada ukinuo crnogorce? Činjenica da za rad vlasti promijenićete uskoro i da su Petrovići postojali.
Anonimus, svi znamo istoriju državnosti Crne Gore i niko to ne može dovesti u pitanje. Što se tiče jezika, tek su se nove generacije Crnogoraca sjetile da govore crnogorskim jezikom, čiji je otac gospodin Čirgić. Pošto kažeš da ste u postupku vraćanja crkve, možeš li reći od kada postoji ta vaša crkva?
Koji Kralj ukinuo drzavu ciji…Kralj Aleksandar je Crnogorac cuku
Kralj Aleksandar je naslednik dinastije Petrovic-Njegos, i Cetinjanin.
Pusti mi onaj o Italiji, oplakah od smijeha
Moj je mali otiš’o za Bari
https://www.in4s.net/udario-raskolnik-na-raskolnika-ukrajinci-se-odrekli-samozvanih-mirasevih-kadrova/
Zgrožen sam! Milenijska braća Ukrajinci nas izdadoše !!!
Tu ququo Brute, mi filli ?
Okpatoru!,uzmas nik nasem Crnogorcu ,Stara Podgorica odi u srbiju ostavi vise Crnu Goru na Miru
Sekula, što vas se ovo Ukrajinci odrekoše?
E viva rašmi !!!
Mrzim da mrzim
Stara Fora Promijeni nik.
Moram da uputim kritiku MCP koja nije održala obećanje u vezi prehrane ljudi iz udaljenih krajeva. U sendvičima nije bilo ni pršute ni sira.
Ima li u tvome ?
Poslije rekoše da su to Miraševi sendviči za dijetu!
Svi oni koji slijede Amfilohija, procitali ikad Jevandjelje ii ne, znaju dobro da ono sto on radi i govori je duboko antagonizirano Hristu, znaju dobro da je on u Crnoj Gori na misiji opstrukcije i destrukcije drzave i asimiliranja Crnogoraca kao i protivljenja manjinama, znaju dobro da je ovakvo stanje neodrzivo u suverenoj, gradjanskoj i evropskoj Crnoj Gori. Jedan veliki… Više »
Ličiš mi na ovoga prethdnoga komentatora, keako je ?
Ja ne ličim ni na koga.
U pravu si
Nece sekti svetosavskoj biti ono: oprosti im jer ne znaju sto cine, no oprosti im iako znaju sto cine.
Hrist tj Jevandjelje ne dijeli i vrijednuje ljude po nacijama, ne vrijedja grubo cijele nacije, ne poziva na ratove no na mir. CIvilizacijska je tekovina nemjesanja crkve u drzavne poslove sto SPC grubo krsi u Crnoj Gori. Nije Hrist osnovao nikakve nacionalne a pogotovo ne nacionalisticke crkve koje ce djelovati ko okupatori ili drzave u drzavama i sluziti vulgarnim ovozemaljskim… Više »
Sto sad ne izbacite slike i snimak iz drona da ljudi vide fijasko najveci do sada.. dovlacili su ih autobusima i autobusima iz bosne… srbije a i cg.. da niste ovo danas ispolitizovali duplo bi vise naroda bilo.. mozda i cak 1000 ljudi..
Matematika ti dobro ide. Predložio bih PMF.
Ima on PoluMaturuFarmaci!
PoluMaturuFrula.
Kožna.
🙂
Treba vjerovati osobi.koja se predstavlja.kao kralj nikola.
I svira kožnu frulu
Peki i Stara Podgorica, po 2000 dinara od Palme….
Tebi linija od Mila
Neka raspise izbore za crkvu pa ćeš da vidiš koliko ima MPC vjernika a koliko CPC!
Nidžo, vrati se opet u prvi razred, očigledno nisi naučio da brojiš.
Kralj Nikola bio veliki Srbin tako da nick ovog Dukljanina ne uklapa sa njegovim nebulozama.
Zakon STO PRIJE DA SE DONESE!
Cutolozi iz SANU da se probude i podrze Zakon
Matica CRNOGORSKA da podrzi Zakon
UCG da se naucno oglasi
Inrelektualvi i partije prodrzavne i procrnogorske jasan stav….
E’o trče !
Zaboravio si registraciju da obnove u MUP.
Ne kaže se UCG nego UDG
Zakon, pošto prozivaš SANU, vjerovatno si poštovalac gospodina Bećkovića.
Prva reakcija srpskih nacionalista u zadnjih 30 godina sirom ex-YU jeste da se skupe u sto vecem broju i da naprave galamu obicno pateticnim nacionalizmom, jeftino emotivnim bombasticnim rijecima, sve do neminovnih prijetnji. Iza njih rusevine. Ovo danas jeste isti refleks. Medjutim postoji logika problema koji se prije ili kasnijemora rjesiti. Jedna strana ZELI i VOLI ovu drzavu, druga ne,… Više »
Kako si sve to lijepo podijelio u svom ograničenom i proracunatom mozgu koji radi na zetone. Jos da je istina, ni po jada.
NI PEDLJA CRNOGORSKE ZEMLJE OKUPATORIMA!!!
NI PEDLJA!
ZAKON USVOJITI STO PRIJE!
Nadjoše Njegošev sat. Da nijesi ti jedan od ona četiri pečata?
SPC je nelegalno prisvojila mnoge crkvene objekte i zemljiste, upisujuci ih u katastar nepokretnosti bez ikakvog pravnog osnova. Crna Gora zeli samo ono sto joj pripada!
Bot…
Zakon o slobodi vjeroispovjesti je korak naprijed za nasu drzavu, a obnova CPC posle 100 godina je nesto sto smeta Srbiji, jer ce njihov uticaj drasticno biti smanjen!
bot 2…
Svidjaju mi se komentari nasih Crnogorki. Jednostavni , pragmaticni i tacni
I meni se svidjaju Crnogorke, kakvih je jutros bilo pred Hram! Milogorke s druge strane, neeee
Moderator sa Vijesti Peki – predstavio se ko bivsi Liberal ali danas i cetnik
What?
Dalji sam rodjak Mota Laketica.
Jednostavni, budi ubijeđen
Neka ste se vi obnovili poslije sto godina, mi imamo crkvu evo 800, to jest oni koji u Boga vjeruju, za vas što ste podanici vlasti, situacija je umnogo komplikovanija, jer vi i Boga prodajete ako to vlast želi. Nego, kako ni onda znali ko ne valja da nije takvih.
Predsjednik je uvijek radio na napretku nase drzave, a pritom je njegovao dobrosusjedske odnose i zalagao se za regionalnu saradnju! Srbija ne bi trebalo da se mijesa u unutrasnja pitanja nase drzave, koja je danom sticanja nezavisnosti stekla i pravo donosenja odluka samostalno.
Brutalno partijski bot
uvijek ce se petljati
Nemoj da se ukljucujes u debatu kad si na drogama.
Striktno sa prakticnog aspekta: Bez obzira ko bude vlast – za bilo koju Crnu Goru nezavisnu , gradjansku i proevropsku , ovakav polozaj SPC i njeno djelovanje ce biti velika opstrukcija , nepotreban balast na ledjima drzave koji moze vuci samo u nazad. CINJENICA: SPC je duboko suprotstavljena svim trima vrijednostima na kojima stoji danasnja CG: SUEVRENOST, Gradjanski tj nenacionalisticki… Više »
Botu, reci ko ti je ovo napisao, “besvakoga”
Ko je izbusio gume amfilohiju na dzipa ? 😀
nema on džip..hip hip
Isus za poc etak
A zlatio se drug tito i komunizam,ja ne znam kako ovakvi ljudi ka risto i miras uopste nadju ovce da ih slusaju i podrzavaju i da se kolju oko njih
Ti ne znaš da se Tito, neposredno pred smrt, ispovijedio katolikom svešteniku ?
Čitaj malo, sine
SAD RISTO NE TREBA DA DOBIJE NI ONO STO JE MOGAO DOBITI.
VLADA CG neka se izricito drzi rijeci, Crnogorci su uz svoju drzavu i svoju CPC, svidjelo se to Amfilohiju ili ne.
U suprotnom, nema Crne Gore. Pritisak necemo trpjeti ni od koga.
Zivjela samostalna drzava CG i njena autikefalna Crnogorska prabodlavna crkva!
PODRSKA VLADI!
Riječ i Vlada, kako to nerealno zvuči. Sjećaš li se kako su ti ’97. rekli da “Da živimo bolje” ? E pa dobrodošao u 2019.
ZA prabodlavlje vazda!
Spc je vise ravnogorski pokret nego crkva
Jedan kaktus to mora znati
Problem SPC , institucije koja je na frontu srpskog nacionalizma, onog ekstremnog sve do samog cetnistva, institucije kojoj je politicka misija eliminisati drzavu Crnu Goru, podrivati je politicki, finansijski, ideoloski, … izbrisati nacionalno pamcenje Crnogoraca oteti im od Vladimira pa do Kralja Nikole sva nacionalna dobra, licnosti, znacajne dogadjaje,… je potrebno riejsiti ako Crna Gora zeli nastaviti kao suverena, gradjanska… Više »
Bot ex machina
I šta još kažu kod vas na klinici?
Članstvo CG u EU sa ovakvom crkvom je nespojivo.
Nikakvo članstvo ne treba sa srpskom crkvom Crnoj Gori.
Bot, Wienna
Kad federika vidi steva puci ce joj brak!
Moze li biti crnogorska crkva ona koja u CRNOGORSKU svetinju Cetinjski manastir uvodi bahate falange Arkana, ona cijem mitrpolitu je upravo prijatelj bio Arkan a personifikacija hriscnskih vrijednosti Radovan Karadzic i Ratko Mladic? Moze li bit nasa crkva ona ciji mitropolit crnogorce zove nakot, kopilad i volovima? Moze li bit nasa crkva ona koja ne postuje zakone drzave Crne Gore… Više »
Sjećaš li se Boba B. i njegovih stvari po Cetinju ? Kako je obršio ?
Je li mogao biti Mitropolit Sveti Petar koji je kleo Crnogorce i nosio mac u jednoj i krst u drugoj ruci? Je li mogao Njegoš koji je to isto radio? Jadan si ti Crnogorac kad ti treba priznanje, a to je zato sto suštinski znas da ti je ta Mitropolija otac od cije riječi zavisi sve tvoje, cak i kad… Više »
Arkan, Bojovic, Saric su koliko ja znam iz Crne Gore drugar…i Milosevic itd…glupo je to sto govorus do bola. A i to su Milovi doskorasnji saradnici i mentori.
Zasto se Crnogorcima namece crkva kojoj su vrijednosti u cetnistvu, sprkom nacionalizmu, Arkanu, etnickim ciscenjima, grubim kletvama i vrijedjanjima upravo Crnogoraca. KAKVE OVO VEZE IMA sa HRISTOM i JEVANDJELJEM ako i Njega grubo ne vrijedja. Dokle ovako ? Imate li iluzije da se ovo moze promjeniti? Koliko vidim militantniji su no ikad.
Može se promjeniti i hoće!
Srpski popovi nek pevaju u Srbiji, a što je crnogorsko nek niko NE dira!
Ja se sav naježih…
A bjezi ,otvori bilo koji tekst stariji od 100 godina i vidjeces kako o crnoj gori pricaju i njenoj autokefalnoj crkvi
A ti si citao mnogo takvih knjiga, navedi jednu.
Kosmetu, pa kada je osnovana CPC?
Nije lijepo sto jedno sveto lice prica ovako
To kako on priča je slika i prilika Srbije….sramotno!
Mitropolit je samo mihajlo,skromni vladika koji je ne vozi dzipa u koji je imao sansu da bude botas u italiji ali se zbog patriotizna vratio u cg
Ne vozi džipa, nema vozačku. Ide avionom za Italiju da posjeti ženu i dijete.
O tvom trošku 🙂
Negirate drzavu naciju i jezik nas crnogoraca i ocekujet3 da mi postujemo vas kao crkvu ? Pa vi ste sve samo ne svestenici
Lažni liberal, tzv. bot.
Što ono reče Slavko Perović o Stevu i Mirašu ?
Pravi liberal zna
E vala ne moze risto da glumi moral a do juce je s arkanom i radovanom karadzicem kumovao
bot, nik ga odaje 🙂
Ovo moze biti crkva srpskog naroda, crkva bliska Arkanu, cetnicima,.. jer su im ovo njihove vrijednosti kako su nam demonstrirali , medjutim NE i crkva CRNOGORSKOG naroda. Dakle mi zelimo povracaj nase crkve koja ce primiti Crnogorce kao djecu a ne pastorcad, kao Hristovu djecu a ne djecu Nemanjica, Karadjordjevica, kao djecu mira a ne RATOVA i etnickih ciscenja
wow.
bot upgraded
Stvari rjesavati civilizovano. To znaci u dogovoru i sa odobrenjem Venecijanske komisije. Bitno je donijeti zakone u ovom momentu i vlasnistvo prepisati na drzavu u slucajevima gdje nije legalno steceno.
Balvane, ustanke, prijetnje, terorizam ostaviti onima koji su ovakvim metodama 90-ih zpalili dio Evrope. I danas je u pitanju isti duh
Hihihihi
Pogledajte krupniju sliku. Postoji li institucija u zadnjih 100 godina vise suprotstavljena postojanju Crnogoraca kao naroda od SPC? Sjetite se sto su govorili i sto su radili u zadnjih 30 godina. Kakve su pogrde upucene Crnogorcima, na koji nacin su raspirivali etnicku mrznju, dovodili ARKANA u Cetinjski manastir, stitili teroriste. DA li VJERUJETE DA CE OVO PRESTATI ? Ne, moze… Više »
“Postoji li institucija u zadnjih 100 godina vise suprotstavljena postojanju Crnogoraca kao naroda od SPC?”
DPS ?
A sta kaze Njegos
Ostani Risto biće kako valja ISTO ti je, ne ajde ostaj ovde gore ti nema dolara i para kao ovamo.
SPC ne moze biti crkva CRNOGORSKOG naroda. Ne samo sto ne priznaje slobodno izrazenu nacionalnu opredjeljenost , nego najgrublje vrijedja Crnogorce ulicnim jezikom. Ako kad pomene Crnogorce to je u negativnom kontekstu. SPC je crkva srpsko, srpskog i samo srpskog naroda i UVIJEK ce biti suprotstavljena suverenoj i evropskoj Crnoj Gori i nastojace da je podrije na sve moguce nacine.… Više »
O tome da li može ili ne može, ne odlučuju pojedinci poput tebe. Postoje službeni podaci koji pokazuju da SPC i dalje ima najviše vernika u Crnoj Gori. I to nećete promeniti nikakvim zakonima i političkim pamfletima.
Džabe krečite – Sluśaj druže srbine, vozi ti u Srbiju pa tamo mudruj. Ovo je Crna Gora i biće kako je po zakonu i volji naše države. Spremaj i preuređuj po Srbiji, NE po Crnoj Gori.
Mi Bosnjaci ne treba da vracamo dzamije drzavi, zato sto nema polumjeseca na drzavnoj zastavi, sto znaci da se oduzima samo Srbima, pojasnite malo ovo, ko se razumije !
Milu je potreban neprijatelj…
Polako, doći ćete i vi na red, samo da “valorizuju” ovo naše
Ovo nije normalna Hristova crkva, nego paravan za specijalne operacije protiv drzave Crne Gore i crrnogorskog naroda, evo vec bar 100 godina. Cilj je jedan i jednostavan. Ukloniti Crnu Goru sa mape, ZATRIJETI bilo kakvu posebnost Crnogoraca a time i crnogorsku naciju.
Rusija ?
Sto je ovo braco Crnogorci? Il je djavo il su madjije ili nešto crnje od oboje? Dje vam je pamet skojom se dicite pa se brat od brata odricete i oci jedan drugom vadite… Nije ni djavo a nijesu ni madjije no su pare gore od oboje. Pareeee!!! I pohlepa, malo je nekome milijarda… Kukala ni majka ka sto ni… Više »
Kojote ti si malo prolupao…nijesu pare u pitanju!
Što je naše nećemo davati nikome, a tuđe nam ne treba!
Kakve pare, Bože sakloni…
Ovo pitanje se vise ne moze odlagati. Koegzistenciju militantne nacionalisticke institucije Republike Srbije koja se ovdje ponasa kao drzava u drzavi, ne postuje zakone, saradjuje sa dvije drzave u pokusaju zaustavljanja CG na evropskom putu, Ne priznaje Crnogorce , vrijedja ih kune, I NA DRUGOJ STRANI suverene, grandjanske i evropske Crne Gore JE NEMOGUCE odrzati. Nesto od toga se mora… Više »
PZP ???
Promjene a ne podjele ?
Zakone U CG NECE DIKTIRATI POLITIZIRANA ANAHRONA institucija iz susjedne drzave antagonizirana CRNOJ GORI i crnogorskom narodu.
Dakle – ZAKON DONIJETI !! Ustuknete li sljedeci put ce biti jos brutalniji i bezobzirniji.
Ucite iz prijera sto su radili po regionu
“Politizirana” ??? ZDS ???
Ovo je pitanje opstanka drzava koja je ugrozena os SPC.
Dakle ili ce CG nastaviti kao suverena i evropska ili ce SPC nastaviti kao drzava u drzavi koja krsi zakone, posjeduje nezakonito stecenu imovinu i podriva drzavu saradjujuci sa drugim drzavama sa istim interesima
Siguran sam da je država u opasnosti, znači užas, propadosmo
Mitomanija i samoobmanjivanje o neosvojivoj Crnoj Gori i tudjinskoj nozi koja nije krocila na Cetinje uzima danak crnogorskoj sadasnjosti. Teritorija koja je de facto od 1499 do 1878 bila dio turske drzave i sastavni dio Skadarskog pasaluka proglasava se nepokorivom i neosvojivom..Nema znamenitijeg Turcina koji nije Cetinje zapalio, a Austrougari, Srbi i Italijani su ga za par dana osvajali..80% danasnje… Više »
izgleda da istoriju stvarno interpretira kako ko hoce….ili u tvom slucaju kako odgovara licnim interesima……jadno…ali dzabe…..
Ovo je mahom istina, s tim što je paljenje Cetinja bilo 3 puta
A dje si ti huso ucijo crnogorsku istoriju? U Ankari mozda? Turci su prije 200 300 godina opisali ko su Crnogorci!!! A ti vidi dje si!!! Prihvatamo te ka nasega, zato sto smo to vec rijesili davno i izasli kao pobjednik – no nemoj ti huso samo pogrdno o nama sram te i stid bilo!!!
E moj “Crnogorac”, daleko si ti od pobjednika
Sta nije tacno u onom sto sam napisao? Ajde reci pa da se postidim. Do tada se ti i srami i stidi sopstvenih gluposti.
Kolika galama od onih što su od tih istih objekata pravili magacine i držali stoku u njima, Dukljani saberite se sa Srbima pa kad vidite koliko vas ima tako i podelite verske objekte u procentu koga ima i koliko
Hoćemo i one u Srbiji bratski da dijelimo ili samo ove u našoj zemlji ?
hoce li se deliti i oni u Srbistanu…..
Ti ces da nas pitas koliko nas ima? ZNACES KAD UFJEMO U NASE BOGOMOLJE!
Kad se drzala ta stoka? Je li do 1818. Ili poslije kad je Aleksandar unistio CPC?
Barem ne bleji!
Rekli ste sta ste imali , a sad mars kuci .
bot izgubio živce
naroda ima… ljudi slabo.
Crna Gora ništa ne otima, nego samo vraća sve u stanje koje je oduvjek bilo. Crkve i manastiri pripadaju Crnoj Gori bez obzra ko njima upravljao, Popovi neka se spuste na zemlju, crkve je gradio narod, a popovi su tu da sluze i bogu i narodu, a ne da svojataju imovinu. Posebno ne na način kako su to nasilno radili… Više »
Па и сад припадају ЦГ можда и више него би били да власт оствари наум и узме их под своје.
Imaš papire za tu tvoju priču ?
“Mrski okupatori Nemanjići” su napravili manastir Moraču, npr.
Čiji je on ?
Najjače oporezovati religijske objekte i najviše novca uložiti u izgradnju vrtića,škola i bolnica.A pored toga najstrožije kazniti svako narušavanje državnih simbola.Nećemo se pretvarati u Vizantiju,nije ovo bliskoistočna država nego evropska.
Vizantija je bila evropska, a ne bliskoistočna država.
@Oprem dobro,
a što zna bot ? 🙂 🙂 🙂
To historicaru prvo srbijancko peri i. Nis pored serbia
Lažni Oprem koristi Google translate. Stvarno sramota
Ovo je odlicno, sami nam zavrsavate posao. Kad zavrsite jedni s drugima pojescemo vac hahahaha
Ne krij se iza prezimena jer ovo nijedan malisor nikada nece izjaviti.Dolazis iz kuhinje koja sije mrznju vidjeli smo to 90-tih.Sram te bilo.
@malisor….sta Ina srbijanac sta je sramota…..
@Malisor, ovo ti je isti onaj što je smislio Orlov let
Da nećete čuvene trojke da aktivirate? Prošlo je vrijeme,ali pamet ostala ista!
Let iz Beograda sinoc…Kompletno svestenstvo MCP, a na celu sa Amfilohijem dodje iz Beograda?? Bezveze….bas
Ti avion u tvoj zaselak ni na TV ne možeš da vidiš. Nema signala 🙂
Hvala ti bože što nijesam srbin!
Ali nijesi ni čeljade !
I ja velim, hvala ti Bože što Joko nije Srbin
Al mi daj bože stan u Beograd 😂
Sve je opljačkano, nema više što bez crkveno da se otima
Skupilo se 5000 srbadije,autobusa puno rekli ste 50000
PUTOVAT CE SPC IZ VEC JOJ VRIJEME
OKUPACIJE DOSTA
NI METRA CRNOGORSKE ZEMLJE NECETE DOBIT
Sekula,službeni podaci policije podgoričke od 12-15 000 ljudi. Od toga 2 autobusa iz Projepolja su dovezla vjernike iz Pljevalja, sa tim da je jedan bio zadrzan 3 sata na granici. OVO TI JE ISTINA a ti živi u LAŽI.
@djuro….znaci sam potvrdjujes da je opozicija vukla autobusima strane drzavljane da dizu frku u nasoj CG…..dolaze srbijanci sa svih strana da se bore da zadrze ono sto su od CG UKRALI !!!!!!…..dzabe ste se znojili u autobusima……..
Ovaj joo lupeta takve gluposti da je to za nevjericu. Ko ti puni glavu takvim nebulozama crni sine 😂 vidi se da nisi iz CG. Ekavica ti ga daje.
Sekula ne pistojiš, Milutin je bio pravi lijek za tebe.
Pe’šes’ iljada, sedmanajes’,dvajes’ jedan, dvajes’ tri… Nema više brojeva
Izgleda da se narod opametio, vidi u šta ga guraju. Nije bilo iljada druga. Bradonje nam ne misle dobro, no misle dobro sebi i svome špagu. Grob mojega pretka niko taka nije.
Eh da mi je
I da mogu
Brojat’ pare
U Ostrogu!
Žalosno razmišljanje za jedno čeljade.!
Sad ćeš i ti samo nemoj da pravite opet magacine i da držite stoku u verskim objektima opašće vam zarada
gorane trubis jedno te isto pod vise nikova….znamo da vam je tesko…ne zbog verskih objekata koje ste okupirali 1918.-e…..nego zbog miliona eura koje ste pokrali i odneli u Srbistan i Republiku Sumsku……sta cete mrcenici sad…..od cega ce se financirati vase nindze, vasi kriminalci na vlasti, i njihovi biznisi, milionski vozni parkovi, silne familije po inostranstvu……mrsh…..tudje necemo svoje ne damo…….
Bojiš li se Boga, Albanac ?
Admine, dje su moji komentari??? Ništa nema ni ružno ni uvrjedljivo u njima!!!
ovo izgleda sve rulja iz onih autobusa uz ulicu…..sve iz Srbistana i Republike Sumske…….
Vi sa vrela ribnickih vala i niste pruzili podršku. Na skupove dps-a vas je vazda masa.
ja da pruzam podrsku kriminalnoj organizaciji SPC……koja se bori za nastavak okupacije Crnogorskih verskih objekata……ne zbog samih crkava vec zbog desetina i desetina miliona evra koje vuku u Srbistan i Republiku Sumsku……ja to da podrzavam?!!…..jesi ti malo fijuknuo….izdajnici su oni koji su danas ispred hrama bili, a zna se i ko su……
Dobro Ramadane, ne sjekiraj se!
Pppekispiju ne
Drži se sad Risto, ode firma u stečaj.
Branili ste vi i hrvatsku i bosnu i kosovo dogodine i vojvodinu zato nas nemojte da ve zamolim e bi druga.
P.S.
Dogodine u nis
Dogodine kod vas u tuzi!
Pekiaportnezer rekoh dogodine u nis pored srbije a za tuzi se ne śekiraj
Dogodine u Prizren, a ne smije nijedan da pođe tamo, hahahahahahaha…
A ti junace aj sa crnogorskom zastavom u Tuzi ili Ulcinj
Doći cu kod tebe u Gusinje, smijem li?
Milo objasni ovome cirkusantu ko je gazda.
Ovi popovi sad polako u red pa na Zavod za zapošljava … ili sa Ristom u prekomandu.
Öde risto za srbiju..
On sa 80 i kusur svuda ide, a ti nikud iz pavinoga polja, s buuuleeevaaaraaaa.
Jesu li bile majke?
Jel bila tvoja?
Hahahahaha, vi ćete braniti. Koga ste vi branili davno je istrijebljen…
Treba viđet šta će na ovo sve reći naša intelektualna gromada, Andrej Nikolaidis… Valjalo bi da se prije svih on glasne, on je ekpert za SPC!!!
Preteško je to štivo za tebe, no pribilježi par gluposti sa ovoga skupa, pa ih prodaji kao svoje, ili, kao po običaju, kao opštepoznate istorijske činjenice!
Nema više što da se priča. Ovđe je sve ispričano. Oojjj kukalooo srpstvo ugašenooo…
H vala ti boze sto nijesam srbin @dogodine u nis
Hvala Bogu sto nisi!
Pekiaportnezer+ ovegodine-decembar u nis
Hahahahaha…bravo saša!
Sasa, što ti moraš biti ono što su ti bili preci.
Operemtizenudobro miran mjesto
..al daj mi boze stan u Beograd 😂
Ovaj narod je poslao jasnu poruku vlasti da ce braniti Mtropoliju crnogorsko primorsku,po svaku cijenu,jer doci po ovoj vrucini na plato ispred hrama,pokazuje veliku volju i odlucnost da straju u tome.Ekipa iz vlasti ,koja je prilicno imucna,zahvaljujuci nasim parama i istog ovoga naroda koji se okupio,baskari se na nedje na moru, smislja nove igrarije sa ovom sirotinjom,kojima je ostala jedino… Više »
Ovo samo pokazuje koliko vjera zaglupljuje narod. Mi necemo nista raditi po svaku cijenu, inace SPC odavno ne bi bilo. Postoji povelika razlika u kulturi, inteligenciji i ljudskosti izmedju nas i vas, a to je ono sto ne bih volio da izgubimo zarad neke sitne pobjede nad neandertalcima.
koji narod?…..strani drzavljani koji su za sendvic dovuceni autobusima iz okolnih drzava……
Mislim da pričaš o referendumu, zar vam braca iz tuzi uporno ne ponavljaju da su vas zadužili?!
Ne laži!
Odje nema naroda brale moj
A ima , no ti nisi vidio coeka odavno.
Je li bilo turbo folk pjevača iz Srbije……vidim šatore, pa pomislih da je, možda i Vendi došla….ona je ništa manja vjernica od Amfilohija.
Ne, ali mislim da je jami virila odnekle i trazila mila i helikopter.
Pekiaportnezer dogodine u nis
Dogodine u tuzi!
Ček, ček, je li se brane svetinje, ili grobovi predaka? Ili veliki prihodi popova?
Posto ti nemas ni svetinje ni groba u Crnoj Gori, nemoj se brinuti oko toga.
Kad poskupi gorivo, kad se prica o standardu gradjana, o zdravstvu koje je najgore na svijetu, o tome kako neko prezivi 10 dana sa prosjecnom zaradom i ostalim zivotnim pitanjima bude samo nekoliko komentara ali zato o ovim glupostima 300
Migo, brate, svaka ti je ka Njegoševa. Svi oni u istu tikvu duvaju. Neradnici!
Jadan ne bio odje nas puštaju da se izdusimo. Na te teme je tek blackout. Aj progovori nešto majcin sine! Odmah si protiv drzave jer je inače sve sjajno. A bolje ti je i da ćutiš jer te po automatizmu protjeruju u Srbiju.
Ono i DF pozva svoje pristalice da obavezno dođu……..poslušaše ga i svaki dođe.Ovi iz “Odupri se….” gledali su sa obližnjeg solitera…….Vučinićeve žene-majke u prvim borbenim redovima……
U jednu ruku ovaj hostapler je u pravu nije u redu samo sps da se oduzme imovina nego svim crkvama treba da bude isto
A ko je ovo pjevao? Đani…
Ode Amfi, lajkovačkom prugom sa Džomićem, najboljijem drugom!
Eno poniješe još jedan džak krupnije para! Oću li dočakat da i ja nosim džajove?
Zahtevamo od Vlade Crne Gore da iz dalje procedure povuče Predlog zakona i pripremi novi, koji će biti u skladu sa dostojanstvo Crne Gore i međunarodnim standardima. Ako Vlada Crne Gore to ne učini, mi ćemo još odlučnije saborno istupiti u odbrani svojih svetinja i zakonskih prava. Danas se pred Sabornim hramom zavetujemo i zaklinjemo da ćemo čuvati, obnavljati i… Više »
Hahahahha. Kao i Kosovo. Beogradski pasalu’ za 20 godina.
Djuka na cemu si letis letis .Dogodine u nis
Saša, vodi te urednik sjutra u lov, ides u kucicu nocas da izostris njuh.
Śedi, jedan!
Djuro. Srbija je kao majica lose marke. Samo se skuplja i smanjuje. Beogradski pasaluk je vrhunac za 20 godina.
Neka te: Brate, Beograd je bio mađarski do dolaska Turaka.
Ako je ovo sve krstenijeh Srba iz CG potpomognutih sa drugim iz okruzenja, onda ne znam o cemu pricamo. Mislilo se da ce ih biti da zemlja nece drzati. Sad kad se pokazala snaga Vlada moze ladno da usvoji zakon. A Srbija moze samo da histerise preko tabloida
Znaci Crnogorcima bi po ovome i dalje bio zabranjen ulazak u svetinje koje su gradili nasi preci?Toliko o vasem shvatanju vjerskih sloboda
Koliko je ovo zaostao transparent. Gore navedeni.
Andreja da zna jezik možda bi me mogla izvući.
Znate li gdje su u Podgorici daleko najskuplji stanovi? U novoj zgradi Mitropolije ispod Gorice. O cemu mi pricamo ovdje?
nije mitropolija pravila stanove, no crnogorski biznismeni… mitropolija je to zemljiste dala opstini u zamjenu za zemlju iza hrama… a stanove prodaju biznismeni bliski vlasti da zarade na tebi I meni dok nas vozaju oko malog prsta,,, razlika izmedju tebe I mene je sto im ja vise ne vjerujem a ti I I dalje ovca koju vozaju…
Pola zgrade narodu pola popovima. Pitaj i raspitaj se, ne siri lazi Vasilje…
Pise na tablu ispred u cijem je vlasnistvu zgrada I ko je izvodjac radova
Bez obzira. Raspitaj se
Dali im pola zgrade sa je sagrade. Raspitaj se
Pola nijesu sigurno, pa da je u Nici. To ti ga je neđe okolo 25 posto..
A koliko stanova imaju u ,lepoj kati, za koje se ne zna ! E moj Vasiljevicu kakav si ti provokator !
DALA CRNOGORSKO ZEMLJISTE..KAKO SMIJE..JESULI TO stbijanci i okupatorskasekta spcu CG donijeli…Otimacina na svakom mjestu okupatorskasekta spc ..
ne bogami no crnogorci (pivljani, vasojevici, bjelopavlici, drobnjaci itd.) to je nasa zemlja I mi cemo odlucit kome cemo je davat SPC-u ili nekoj nevladinoj organizaciji. CRNOGORCI IZ VECINE CRNOGORSKIH PLEMENA DALI SU TE ZEMLJE SVOJOJ CRKVI
Vidjecemo cije su, vrlo bzo ce na aukciju
O ubedjenjima, bice
Srpski fijasko. Još jedan u nizu…
Tskav nam svaki fijasko bio!
nema povlačenja kod crnogoraca
Jos samo.kad bi ti bio Crnogorac!
Što se bratoubilaštva, jedino su Srbi ubijali Crnogorce po nacionalnoj osnovi od 1918 nadalje. Sva ostala bratoubilaštva su bila ideološka….
Jeste, ima to.u onoj knjizi sto ima laznu sliku na naslovnoj strani, i u onu serbovu dje su takodje lazne fotografije. Samo niste jos konana varvarina proglasili srpskim okupatorom, a i njegova bi slika bila lažna.
E’o Trčim
Moram da konstatujem da se od ovog sabora očekivalo puno više. Realno, ovo je bio totalni promašaj.
Predraže mali vraže
@Predrag Ja sam presretan zbog toga jer se pokazalo da je država Crna Gora jača od SPC i od Srba u Crnoj Gori! Ovo je bio najveći izazov za državu Crnu Goru od obnove naše državnosti i od prestanka srpske okupacije Crne Gore 2006.! I mene kao “manjinca” posebno raduje što smo mi, “manjine” sa iznimkom Srba, svi stali uz… Više »
Kako to misliš zeksone? Raduje te jer su vam nadoknadili i uvalili vas na razna mjesta da bi ste glasali? Bas ljepo što te raduje gubljenje dostojanstva. Ali šta drugo i očekivati od Lacmanina.
Amfi je u PRAVU, zli ljudi pokušavaju da postave granice, on pokušava da postavi granice velike Srbije, ono što je božje proglašava da je njegovo, NEČOVJEČNO.
Volio bih da mi date jedan savjet đe da okončam život u italiju ili crnu goru. Bojim se da ne završim u neku ustanovu.
U Italiji je lijepo vele …
Ima li koja đevojka da izađe sa mnom da je malo lijepa. Malo sam bolestan. Haluciniram. Jednom sam uzeo heroin 13 godina se već od toga lijecim. Ali mislim da nisam puni bolestan.
Mene samo ranka može izvući da se vratim u crnu goru ali to ne postoji.
transparent je uzasan, sovinisticki i uvredljiv za zene..
Jeste, taj Njegos je bio grdni šovinista, sreća te ti imas onoga boksera sto piše pjesme.
Frizerove pjesme su bolje za ove vrućine!
Većina milove intelektualne elite ima diplome zanatskih skola.
Latantni ti sigurno guras ženu ispred sebe kad je frka.
90 odsto prisutnih je prvi put vidjelo bulevar. Koliko tablica sa sjevera je bilo… a nagrdilo ih je ovo podgoricko sunce :))))
A sto ti je bulevar, ubilo se! A plaču ti ovce za tobom u pavino polje, gradjanine!
Peśa vidim aktivan si danas , a što da se radi , nijesmo ti mi krivi što vas je onako malo bilo , možda vas drugi put bude više ako pušte autobuse iz inostranstva , zato opušteno samo.
Bice nas svakako više sledeci put, iako nije bilo ovoliko ni na jednom skupu u cg, cak ni na onima na koje ideš da bi zadržao ovu crkavicu koju primas na cdm.
To ti je jako siroka ulica Peki, dje dvoje idu jedno pored drugoga, a u istom smjeru, zamisli.
Samo u jednom smjeru? Pavino polje je dobilo ulicu!
Nema o ovoliko ljudi cijeli sjever
Ja ne umijem podići ovu milijardu i prevesti.
SKUPILO SE FINIH PARICA DANAS. DAĆU DŽOMI DA KUPI NEKI BEMVEJČIĆ, ZASLUŽIO JE.
Pope pope nešto bi ti rekao…..
Reci taju, bliži ti je!
A sto ce zastava strane drzave na crkvenom skupu u Crnoj Gori???
Ljepša ti je ona tvoja u tuzi, znam ja!
Donio provokator. Jedna žena je tokom govora prošla kroz masu da maše zastavom ispred bine, pa su je i ljudi okolo i obezbjeđenje sklonili jer nije politički skup. Nije živa htjela da ode. Dva momka su pokušala par puta da prekinu govor mitropolita povikom “Lopovi! Lopovi!” ali masa se nije primila, isto su im ljudi okolo rekli da ne viču… Više »
Nije tebi lako. Udarilo te ovo sunce izgleda…
Nevaspitano bez kućnog vaspitanja, izdajice bez prave domovine, i još se ponose… Znači izgubljen slučaj…
Peki@ tebi je na srce zastava koju vam je sultan fermanom odredio a ne Crnogorska koja je iz krvi nastala. E jado jadni.
Tebi je tvoju dao Haradinaj, ali ne fermanom, nego za šleper koke.
Pisar, je li to kažeš da je trobojka Kralja Nikole određena fermanom?
Da pokažu ko je organizator.
Završi li se ta klerofašistička predstava.
Garanice postavlja tvoja organizacija, krvlju ih crta.
Koliko krvi su ti tvoji Romanovi imali na rukama 100 života ne bi kaznu odslužili…
Kako rece onaj pop bacajuci novce u vazduh?? Mislim da je rekao boze uzmi sto je tvoje a ono sto pane je moje.
Ima li snimak iz drona. OĐE IH IIMA NAJVIŠE 2000 IAKO JE SNIMAK SA ZEMLJE!!!
Ma nema ni 200, ako ce te to uciniti srećnim.
Eto, bio je Sabor, sve ste vidjeli dukljani, nemate elementarne šanse, ni vi, ni vaš lopovski boss. Bilo je mladosti, starosti, djece, pošteni, neukaljani narod, pravi Crnogorci, što na vjeru pravu ne pohulise. Da niste prokleti i od Boga i od ljudi, bilo bi mi vas zao.
Bilo je i nas iz Hercegovine, nemoj da nas preskačeš, nismo gubavi.
A bilo je i vas spijuna, no ste se nabili u onaj nužnik iza baraka.
Haha, pravi Crnogorci sa zastavama tudje drzave?
Sve je to naše, i srpske i grcke, samo ova tvoja sa crnim orlom NIKAD!
@Radosav72: S obzirom da ti je ovo treći komentar o zastavi, javlja mi se da si ga ti donio. Jel pala dnevnica? Lagano samo.
Ove slike pokazuju koliko je tih koji bi ,,golim zivotima ,,branili Amfilohija i SPC.Niko vise nije lud da ratuje za nekoga sa strane.Dosta je zivota palo za ona tri ludaka,Sloba,Franja i Aliju.
Peki, opekoste se danas na ovu vrućinu……..a, manje vas je bilo, nego navijača na utakmicama Drezge.
Kad ta informacija dolazi od nekog ko spija i u drezgu, svakako mnogo znaci.
OVO JE SILA!!!
hahahahahaha
Sila koja je vazda kroz istoriju dobila po labrnji.
Za mene cojeka sa vise zla od njega ne postoji od Amfilohija, a i ne vjerujem da ga ima takvog u okruzenju.
Kako sve polako dolazi na naplatu i vraca se sve sto je oteto, prvo su poceli od Kosova…
Koliko crnogorski crkava ima u Srbiji? Koliko manastira? Nijedan!
Koliko Crnogoraca ima u Srbiji? Ako nema milion nema ni jedan.
Po zadnjem popisu bilo ih je 37 ipo hiljada. Ne znam koliko ih je poreklom. Ali ovo je zvaničan podatak.
Znam ja! Oko dva miliona! Toliko vas po svjetu nema! Sad ti meni reci nisu to crnogorci ali zato ti jesi.
Odlican ti je podatak! Radi se o najmanje milion ljudi koji su surovi i okrutni Srbi asimilovali dajuci im stanove, školovanje i poslove! Da, i na silu su ih potjerali da dodju tamo, ali posto ti ne priznajes da ste postojali prije 2006. te kad vas je stvorio.milo, mislim da nema potrebe da ti pricam o nečem sto je bilo… Više »
Vojvodina pored srbije glavni grad lovce ac
Kakve crnogorske crkve po Srbiji? Nepostoji cg crkva uopšte.
Idu li pare tebi ili Bogu?
A dje su se krstili Amfiholijevi roditelji?
A gdje si se ti krstio?
2000 dinara za onog Pekija tamo.
Palma.
U CPC
E kako si uzeo moj nick, tako ti je sve pravo.
U CPC
Dosli su sa zastavama druge drzave da u Crnoj Gori odredjuje sta kome pripada? Ko je ovde ko?
Бијах и не виђох него једну Грчку заставу уредно уз Црногорску. Додуше стару из времена Краљевине ЦГ.
Ja ne zelim drugi dom ja sam vjeran domu svom!
Za dom vjeran, a?
@Popocatepetl, za dom vjeran, vazda za moju milu jedinu drzavu Crnu Goru, naka je vječna…E VIVA
333333 pozdravljas je okupatorskim jezikom?
Nema popa ispod 150 kg, post ih nagrdi.
Ovi bi da nam plate umjesto 500 eura budu 500 dinara…
Popovi u hladu, budale na suncu.
Doveli toliko autobusa iz Hercegovine i Juzne Srbije i opet nemaju ni 5.000 ljudi.
Nijedan autobus iz Srbije i Bosne nije ušao zaustavljeni su!Ovo je narod iz cg!
Da oprostiš, **žeš ka pas. Na raskrsnici kod distribucije od pet, koji su prošli jedan za drugim, dva su bila pribojskih registracija.
Ti l…s!jer normalno je da ima medju državni saobracaj a vjernici su zaustavljani! A brojiš li tako one u tuzi kad dolaze i brojiš li njihove zastave!
Svi odoše u deltu poslije skupa. Indijanci
Da nije domace, srpske firme ne biste znali sta je trzni centar 😂
Ljudi Narode sta je sa vama!!!Sad vam je puštena fora sa crkvom da se skrene tema sa drugih problema!!Viditeli da niko ne pominje od njih ekonomiju bolji život veće Plate zaposlenje fabrike!Oni i njihova djeca kumovi prijatelji njihove familije ne razmišljaju oceli njihova djeca imat 1,5e za kafu i to za kafu bez mlijeka jer je jeftinija a za sok… Više »
Doslo je 120 autobusa iz Istocne Hercegovine i Juzne Srbije. Ura
Cudi me da nisi napisao i 50 autobusa iz Rusije.Posto fantaziras.
Nema veceg zla od Amfilohija i Srbijanske crkve.
Ima, nekakva sekta CPC – bivsi clanovi koji su uspjeli da pobjegnu kazu gora je od crne ruze.
Svi koji smo bili na Trojčindanski sabor idemo na Vidovdan na našu svetu zemlju Kosovo.
Nadajmo se da je tako. Ostanite tamo.
Neka prelja, tamo ti je pola rodbine.
Neko će odje slagat, a to neću biti ja….
Nemote se vrtat…
Bravo vam ga, braco Crnogorci! A vi Montenegrini- laka vam je NATO cizma a teske mantije srpske!!!
Tacno tako.
Nećete ga više mantijat ka što ste naučili.
Jedina priznata crkva je srpska pravoslavna crkva.
bolje je i crnoj gori da se bavi pitanjen nerjesenjih ubistvima i gorucim temama nego srbijom i crkvom jer i kad nije upitanju crkva stalno se spominje srbija i skrece se tema za vaznijim temama
Pa to je to.bez srbije i nase crkve milo bi odavno bio proslost i trulio u nekom zatvoru
spc popovi na aparatima. Vakat je!
Nikad više 1945. Eviva Sandžak.
Sta ti je demokratija, mozes i fasizam da velicas
Vakat je! Nikad više 1918.!!!
Predsjednik je uvijek radio na napretku nase drzave, a pritom je njegovao dobrosusjedske odnose i zalagao se za regionalnu saradnju! Srbija ne bi trebalo da se mijesa u unutrasnja pitanja nase drzave, koja je danom sticanja nezavisnosti stekla i pravo donosenja odluka samostalno.
Taj TVOJ presjednik je vise puta zavio u crno i direktno zabio noz u ledja. Mjesanje u unutrasnje stvari Srbije mu je svakodnevnica.
Crna Gora ima pravo da samostalno formira svoje izborno zakonodavstvo, bez uticaja i mijesanja drzava iz regiona! Srbija mora da se pomiri sa tim da je Crna Gora suverena drzava i da ima pravo na ono sto je imala i prije 100 godina, a to je Crnogorska autokefalna crkva!
Sirena, a kada je osnovana CPC?
Za razliku od Srbije Crna Gora se uvijek zalagala za dobre medjususjedske odnose, koje je godinama njegovala, jer buducnost ZB lezi upravo u dobrim odnosima izmedju drzava regiona. Srbija konstantno pokusava da narusi mir u regionu.
Ili si priglup ili si pao sa Marsa
Završila je s narušavanjem mira. Svi su je pročitali. A i nijesu Srbi neki junaci da bi činili zvekove. Uostalom, uvijek su dobijali po njokalici. Zadnji put na Kosovu, ili ti “srcu Srbije”.
Zakon o slobodi vjeroispovjesti treba da bude donesen da bi se povratila nezakonito prepisana crkvena imovina s drzave na SPC.
Ovo je skrnavljenje vjerskih objekata! Okupljanje unutar hrama??
SPC pokusava da stvori privid o ugrozenosti crkve i drugih vjerskih objekata, sto nema veze sa istinom. Crna Gora samo tezi obnovi CPC, koja je postojala i prije 100 godina.
Kinwz, kada je osnovana CPC?
Bolje je Srbiji da se pozabavi aktuelnim problemima koji se ticu Kosova, a ne da skrecu paznju sa toga, pokusajem uticaja na odluke koje Crna Gora, kao samostalna drzava ima pravo da donosi.
Đe vidiš problem oko Kosova. Ono je samostalno.
Srbija je preko najvecih svetinja izvlacila velike svote novca, i tu sad nastaje problem, jer kada stupi na snagu novi zakon o slobodi vjeroispovjesti to ce biti onemoguceno Srbiji.
Svetlana,zašto nadležni organi Crne Gore ne spriječe iznošenje novca iz Crne Gore?
SPC je nelegalno prisvojila mnoge crkvene objekte i zemljiste, upisujuci ih u katastar nepokretnosti bez ikakvog pravnog osnova. Crna Gora zeli samo ono sto joj pripada!
Marelice istina je da su pravoslavni hramovi devastirani za doba komunizma.SPC ih je obnovila i upravlja sa njima.Zasto sad drzava trazi hramove no da ih opet unisti.Pobogu ajde drzite koze u katedrale i dzamije ako vam basta kao sto ste drzali u pravoslavne bogomolje.Braco katolici i muslimani izvinite za zadnju recenicu.
Zakon o slobodi vjeroispovjesti je korak naprijed za nasu drzavu, a obnova CPC posle 100 godina je nesto sto smeta Srbiji, jer ce njihov uticaj drasticno biti smanjen!
Tommy, gospodin Dedeić tvrdi da je CPC obmovljena, ti da tek treba da se obnovi, pa me zanima koji od vas dvojice govori istinu?
Amfi je u PRAVU, zli ljudi pokušavaju da postave granice, on pokušava da postavi granice velike Srbije, ono što je božje proglašava da je njegovo, NEČOVJEČNO.
U Beograd ga ne šljive dva posto, pa ovđe pokušava da se nametne. A ako bi mu bilo ponuđeno da bude poglavar Crnogorske autokefalne crkve, trke bi prihvatio. Samo što bi tad ovi njegovi silni “vjernici”?
Ljudi u pamet se ne dozvolite da nam vjeru skrnave ljudi koji sami sebu daju titule svestenika prisjetite se istorije i nastanka srspke pravoslavne crkve. Ne dajte da manipulisu vama koristeci mijesanje nacionalnosti da bi unistili vjeru.
Boze spasi samo pamet! Nekako sve ovo kad vidim u meni ne budi mir, nego mi se cini kao priprema za nesto lose! Platili su ljude, neki su dosli jer su im mozak isprali, ali ima nas normalnih koji na ovakve politizovane skupove necemo! Sto ce vam zastave? Sto?
Naravno da nećeš, pozvani su samo pravoslavni
Ne moze ni Srbija, ni Vucic, a ponajmanje Vulin da zahtijeva i mijesa se u ono sto radi i kakve predloge daje VLADA CRNE GORE! Svoje dvoriste gospodo i ako zelite eto vam Amfi gratis!
Što ga CG, zbog pokušaja rušenja njenog Ustavnog Poredka, jednostavno, sve ove tzv vladike tzv spc, ne otjera u srbiju i doživotno zabrani ulazak na njenoj teritoriji, pa neka iz srbije laje koliko hoće. Tamo ionako svi samo laju, od crkvene vrhuške, predsednika, premiera, ministara, pozicije i večeg dela opozicije.
hahahaha više popova nego vjernika
Jesu li blagoslovili roditeljstvo Ani Brnabic?Ne daj Boze da Crna Gora ima gej premijerku, ne bi ostali zivi od srpskih medija i srpskih kvazi patriota!Uz to sa njom zajedno brane Kosovo!!!
Amfilohije , jednom su ti na Cetinju davne 1993. pokazali sta o temi misle .
Đe su danas ti što su mu pokazali i što su kamenovali cetinjski manastir?
Tražili su spas na VMA u Beogradu dok su se raspadali!
Ovakva velikosrpska retorika samo pokazuje koliko Srbija mrzi Crnu Goru
Nemojte tako, Srbin sam i ne mrzim Crnu Goru , naprotiv, draga mi je. Protiv sam nacionalizma svih vrsta, pogotovo onog u ime moje nacije.
Ti si se Amfilohije pogubio u svojim lazima
Amfi , granice su vec postavljene prije 13. godina
Niko ne trazi bozije, samo ono sto pripada CG. Neka SPC zadrzi bozije.
milicijo postupi po zakonu hapsi strane barjaktare i te sto su ih doveli-HAPSI
I posle kazu da dpees kupuje narod.za dvaes eura za izbore…. oprosti im Boze ne znaju sto cine!!
…ovaj objekat ce im ostati u trajno vlasnistvo…imaju papire za njega…necemo tudje, samo nase…
Polako,Djuradj, vidjecemo…
…mislio sam jer su ga gradili novijeg datuma, ali kako pametniji kazu vlada je imala udjela…moja greska…:)))
Ovaj objekat je pomogla vlada sa vecom kolicinom kesa i narod crnogorski bez obzira jesu li tkz srbi.
…onda jos bolje…:))))))))
barjaci tudje dryave sta vise reci nego dosta je bilo samo cpc CPC CRNOGORSKA CRKVA CRNOGORSKA DRYAVA KOME SE NE SVIDJA IMA REYERVNU DRYAVU-APORT srbijanci
Pogledaj svoje poreklo..
Sebi si rekao aport!
Obje crkve, df i dps treba ustavom zabraniti, ne bi li ovaj narod poceo sto misli svojom tintarom !!!
Zašto bi mislio, kad može da PLAGIRA 😂
onda bi plagijator nekako sa 12% vladao CGom…
Tako je, uvesti treba narodnu vlast a pocerat politicare.
Eto šta mogu skupiti kada ne dovoze iz Srbije i Bosne. Šaka jada i čemera.
sve im je tako
Jesi bio na skup pa znaš da je šaka jada??Bilo je nekoliko hiljada po ovoj vrućini!Aj reci mirasu da organizije pa ćeš da vidiš koliko će mu doc e kod njega ima da bude šaka jada!!I ti to znaš!
SUPER JE BIO SABOR, BILO PUNO NARODA. SAD ODOH DA VIDIM JESU LI OSTAVILI KOLIKO PARA.
Svi cete moci da dodjete u nase crnogorske hramove i necemo biti ljuti sto ste nam ih oteli 1919-te. Srce crnogorsko je veliko!!!!
Kome su oteli ? Do juce nijesmo sceli ni jajce pojest na vaskrs kolike smo komunjare !!!s
Kako ko
Da ti ja rečem koju, niti sam religiozan niti mi treba crkva ali po svakoj logici u Cg je suvišna spc, toj je mjesto neđe drugo,se svojim saborima i srpstvo promivišu!
Popo batali nas ti tvoje logike. Nije ti jača strana sta ces. .. Moras u školu da ideš i da je razvijas znaš?
opa sendvici i autobusi podseca me na sprdnju od kampanje iz jedne susjedne drzavice….a diskoteka ispred ristovog mauzoleja led ekrani ozvucenje bine rampe …..sjajno sveto mjesto puno zlata
Bolje je bilo da su ga prikazali kao hologram😀
“Postojaće Crna Gora, dok je Lovćena i Durmitora, dok je mora pod Barom i Kotorom, dok je sunca i dok je Grahovca… Ne damo te Crna Goro!”
NE DAMO I MI NEMAMO DRUGE DRYAVE DO SVETE CRNE GORE
..да Црногорци помагају Турцима клати и давити христијане у вријеме, када је Бог сојединио србски народ..(Petar I)
@Pero ne mlati! Za to vrijeme srpstvom se zvalo pravoslavlje zbog osmanskog carstva i borbe protiv islamizma balkana! Od tad su se mnogi pojmovi promijenili! Sad je pitanje identiteta crnogorskog i vakat je da se stane na kraj srbizmu u sred Cg jer oni šire nacionalizam a ne pravoslavlje ka’ tad! A i tad smo imali crnogorski barjak i nijesu… Više »
Mozgu isprani sto se srpstvom zvalo pravoslavlje ajd pojasni molim te
Pročitaj moje ime “letopis matice srpske” iz 1825 godine. U slaveno – serbe ubrojani su Bugari. Pročitah i S.Matavulj i Pavla Rovinskog. Kažu: Srbin znači pravoslavac. Valjda su oni tad bolje znali.
Opet manipulises i iznosis neistine a Stara?
Kakvi crni Bugari ahahha Narod se tada djelio po vladarima i po vjeri! A jedina dva formirana naroda od najezde Slovena su bili Srbi i Hrvati. Vas nidje nikad nije bilo u formi koju danas predstavljate.
Vjecna ako je tebi tako lakše, onda je to sigurno tako. U suštini nema veze sa mozgom.
Jel to Srbin napisao?
Vjkk to ces sam da shvatiš kada budeš dovoljno čitao razne izvore.
“DA JE VJECNA!” BRAVO ,SLAZEM SE SA TOBOM; DA JE VJECNA!!!
Izio vuk magarca. To sam prije neki dan rekao. Tako će i biti. Do neke nove priče o crkvi i do nekog novog rušenja i oduzimanja crkvi. No đe ćete na more ovo ljeto?
U Crnu Goru sigurno NE.
Otpadne vode u blizini plaža, na plažama gužva, moraš da zakupiš ležaljku da bi imao gde da staviš peškir, naplaćujete ulaz na plažu, parking..
Usluga bedna.. Doćiće jedino ko nema novca za Grčku itd.
Znaci da je CG jeftinija od Grcke?
Usluga je upravo bila “bedna” jer smo samo Srbijance zaposljavali da nam rade u usluznim sektorima.
Ovog ljeta ce vise Crnorgoraca/Crnogorki radit pa ce usluga biti mnogo bolja.
Kad dodju ljudi iz druge zemlje da peljese narod naravno da se nikom nece svidjet usluga.
Ti nemas za ležaljku a ideš dje je skuplje. Nešto si pobrka.
Ne seljo iz PGa. Ne vole svi ležaljke da se prave avangardom kao vi. I nije dje je skuplje, nego dje je ponuda daleko bolja za slične pare 😉 al’ to je tako kad se vi Brdjani bavite turizmom.
U srpsku Boku 😉
A bratoubistvo u ime Hitlera?
Više ih okupi Džemal i to duplo.
Moraćete dragi gosti napustiti ono što nije vaše. Izađi mala, izađi mala
Vidim jos vam bride usi od te pesme 😂
Ovo se moglo mnogo lakse srediti devedesetih kad su liberali zastupali interese Crnogorske crkve . Amfilohije je bio u misju rupu podigao je bio cak srpsku zastavu ali su mu je skinuli a on od straha da se dodvori cetinjanima postavio krstas barjak koji drzi i danas.
Da je ovo rađeno 90′ imao bi rat u CG, Bosna bi bila malo dijete sto bi se radilo ođe. Brat na brata bi udario, otac na sina, komsija na komsiju, prijatelj na druga i to sve pod Srpskom cizmom!
Što su čizmali, čizmali su.
Bruka koliko puno im se dopušta kao pridošlicama u našu državu! Sve ok, neka se okupljaju ali oni okupiraju Cg šireći ideju i velikoj Srbiji i ovakve skupove i za to koriste!
Sramno časti mi, ovo niđe nema! A bučniji sa srpstvom od svakoga! Kao sekta!
veliki debakl sve su ulozili svu podrsku iz okolnih zemalja, nista naroda. Gotovo je CPC obnavlja autkefalnost i svi su dobrodosli.
Lijepo je viđet da se kupe i slave pripadnici srpske manjine u CG. Neka to rade i u buduće samo iduće godine pred svojim crkvama i manastirima. Neka im matična zemlja Srbija pomogne da ograde legalne vjerske objekte u skladu sa zakonima države u kojoj žive, pa da će im liturgije Dačić držati 🙂
Slabo je ovo!iz cijele Crne Gore plus iz srbije i Bosne placeni autobusi sendvici i sokovi I nema puno ljudi.Sto bi tek doslo da treba put Kosova da se ide…
Kao i uvijek,skoro niko
Meleon da vas se stušti zaludu vam je. Vrnut će se što je CRNOGORSKO, ka’ što ćete se i vi vrnuti tim autobusima o’kle ste došli.
Imate dzamije ,niko vas ne dira.Klanjajte i pustite vise
Džamije su po Srbiji , pripazite to malo štto vam ostaje
@Che imaš ti Srbiju, a sve i Cg od 1918 je crnogorsko! Gubite se više!
Čudo nijesi pošao na ovaj skup nego odje držiš polemiku. Sigurno imaš prijatelja muslimana a ovako se posprdavaš sa njihovom vjerom. Baš Hrišćanski od tebe. Tu je razlika izmedju tvoga i moga Pravoslavlja.
Che šta će im džamija kad ima crkva koja će se Vratit crnogorcima a i da nema crkva može i u džamiju da se čovjek pomoli nemora klanjat može se prekrstiti i na svoj način pomolit .
U Beogradu je bilo preko 100 džamija i to je fakat. Kao što je fakat da je Pećku patrijaršiju osnovano i ukinuto Sultan dok smo mi Crnogorci išli i upravljali vlastitom autokefalnom crkvom. I sad vi ocete da nam krojite čapru i da se pitate sa našim svetinjama! Neće da može!
Ne zaglupljujte narod i ovako je dovoljno glup
Bas ste ugroženi! Sve vam smeta mi da dodjete pred hram. Sve se neznam koji je ugroženiji. Eto i zastave srbijanska a nidje crnogorska. Toliko o tome o vasoj ugroženosti a o vašem nepoštovanju drzave gdje zivite. I pored toga sto je mitropolija rekla samo crkvene zastave. Toliko o dobronamjernosti nekih od vas a ugroženi ste toliko da ne smijete… Više »
4 s je crkvena zastava.
@Pgtg Ti si slijep. Na slici je zastava Srbije
Ovo im se samo još u Cg dopušta da oni kao pridošlice promovišu svoju državu u drugoj državi. Grozno!
A albanske zastave su ti domace, ne udri srbina crnogorce.
Ni jedne ni druge! Protiv ičije sam osim crnogorske kad se javno eksponira, treba voljet i poštovat državu u kojoj si pa ako ti se sviđa đe drugo ti tamo idi!
Sta je to “srbijanska” zastava?
Jedan moj kolega je danas odsustvovao sa posla da javi kako je ugrožen. A ja kao Crnogorac ne smijem imati svoju crkvu da ne ugrozim njega koji ima i crkvu i rezervnu državu i koji svoju đecu uči da voli Srbiju a ne CG iako je i on i svi njegovi rođeni u CG. Ja to ne znam objasniti bez… Više »
Imas ti crkvu…kojom su stolovali najveci i najmudriji medju nama…vladika Danilo, sveti Petar, vladika Rade, a danas nas mitropolit Amfilohije
Kao Crnogorac imas Mitropoliju crnogorsko primorsku.
To noje crnogorska mitropolija niti ce ikad biti. To je srpska crkva koja treba da se pakuje brzija dana.
BRAVO, CUNAMI I STARA PODGORICE! JAVITE SE DŽOMI, DANAS ZA VAS DVOJICU PASULJ PREBRANAC.
Mitropolija crnogorsko primorska je prvi put nazvana 1922 od strane SPC koja se te godine prvi put nazvala srpska.
Imas crkvu,imas drzavu,srba pod pritiskom ima ,30% i jos najmanje 15-20 sto se ne amiju izjasnit. Aj objasni ti ovu patologiju. Je li normalno da nam drzavu izglasa alb i musl. dijaspora i egipcani sa konika. E tu nesto nije normalno. Pa kako se god zvalo. Ne zaboravi ovo je fakat.
@Pgtg – jedini fakat ođe je da ste nas vi okupirali i da je vrijeme: a)da ćutute s patriotizmom i poštujete ovu zemlju i njen identitet, b)da idete u Srbiju!
Stidi se, manje vrijediš no ti sa Konika to je fakat, a žalosno je što takvi kao ti imaju pravo glasa
Ne izvrci,Crnogorci imaju svoju crkvu a ti ako bi da mjenjas niko ti ne brani,uostalom nebi bilo prvi put.
Sadradi crkvu ili dzamiju dome .Pa se moli za mentalno zdravlje.Mozda ti se bog smiluje.
Idi u katolike
Ne predlažite vi nama što ćemo mi i đe i kojem bogu da se molimo i crkvi jer smo mi svoj na svome, a vi imate zemlju Srbiju za Srbe i tu je suvišna svaka priča!
Leone opet mlatis gluposti? Srpski narod nije sinonim za Srbiju, kao ni Srpstvo!
A je li možda sinonim za Tursku?
Veličanstveno. Slava Bogu. 🍀
Sto nijesi tamo?
Sto te briga?! Moram da radim zamisli i subotom!!!
Kakve veze ima ovaj nacionalistički skup sa Bogom, Ane?
lolčina
Evo ih ima najmanje 1.000.000 zajedno sa popcima!!!
Kako se svi natiskaše u hram ,nije mi jasno.
A mogu oni kad oće. Njima je i država veća kad je ostala bez Kosova. A biće još veća kad odu Vojvodina i Sandžak.
Sto ne idu ovi nasi srbi u popove pa bar oni da krcme nasu imovinu no nam uvoze ove razne seljane i brdjanw od hercegovine do banata. Lakse bi gledao domaceg srbina brata nego ovu ekavicu svaka cast svakome, al svoje ne dam nikome.
Sveti Vasilije je iz hercegovine , crnogorce
Aha,znaci nije nas posto je rodjen izvan nasih granica. Super onda,drago mi je da ste se konacno odrekli lazi o srpskom Njegosu
Nije ni Nemanjic vas iako je RODJEN u Ribnici??? Ali zato Vasilije jeste ahhaha
Ima li dje Mirasa I Steva. Miras je do razvoda bio u srpskoj crkvi
Stara Podgorica,u jednu ruku imas pravo za Mirasa i Steva,a drugu sto ti ja dam.Aj polako pud hrama samo se pazi da te koji pop ne “frezenkuje”,danas je tamo dosta “kacavenda”.
No passaran. Crna Gora je vjecna.
Evo više srpskih popova nego naroda .
Dodji Žaro da provijeriš….
Djuro okle se javljas?
Lose im je. Svima i ovim nasim crnogorskim popovima i islamskim a stvarno ovim srpskim je najbolje svaki po dzip novi vozi
A kaludjerice po ajfon.
To ove Miraseve što skupa obilaze Hilton 😂
opet ništa o standaedu i ekonomiji
Standard to je nebitno, bitno je kad umres od gladi, racuna neplacenih, kredita ili neke izljecive bolesti ali doktora nije briga ili pojma nema ili nemas para da platis lijecenje, dje ces u raj ili pakao.