Društvo

Irineju drago što je u Crnoj Gori: Mi smo jedan narod, iako smo podijeljeni

Foto: Mitropolija crnogorsko primorska

Patrijarh Srpske pravoslavne Crne Gore Irinej rekao je danas u Cetinjskom manastiru da se raduje što je u Crnoj Gori zajedno sa Patrijarhom antiohijskim i cijelog Istoka Jovanom X.

“Bio sam prije 1969/1970 godine upravnik u Ostrogu, te sam tada imao priliku da posjetim gotovo cijelu Crnu Goru iz koje je i moja majka porijeklom, tako da imam bliskost sa Crnom Gorom. Raduje me što je sadašnja Crna Gora u odnosu na tadašnju u pogledu Crkve nešto što je normalno za Crnu Goru, da ima živu Crkvu, da ima sveštenstvo, monaštvo. Posebno me raduje što sam u prilici da budem ovde zajedno sa Patrijarhom antiohijskim, Patrijarhom drevne hrišćanske apostolske Crkve koji nam svima donosi blagoslov svoj i Njegovu želju da u našem narodu vladaju sloga, mir i ljubav, ono što je normalno jer smo jedan narod, iako smo podijeljeni. Ali to ne znači da smo razdijeljini. Treba jedni druge da pomažemo i da budemo narod kakav Gospod i naša istorija očekuje i želi”, poručio je patrijarh Irinej.

Patrijarsi su oko 11 sati stigli na Cetinje, gdje su u Cetinjskom manastiru služili svečanu doksologiju, nakon koje je Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije pozdravio goste.

U pratnji patrijarha Irineja je mitropolit zagrebačko-ljubljanski Porfirije. U Podgoricu su doputovali i episkopi šumadijski Jovan i valjevski Milutin.

Na podgoričkom aerodromu dočekao ih je arhiepiskop cetinjski mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije i Episkop budimljansko- nikšićki Joanikije sa sveštenstvom Mitropolije crnogorsko-primorske.

“Patrijarh Jovan će posjetiti manastir Ostrog, a zatim i saborni hram Hristovog Vaskrsenja u Podgorici, gdje će mu u 16 časova takođe biti priređen svečani doček”, saopšteno je iz MCP.

Kako navode, današnja posjeta patrijarha antiohijskog i svega Istoka g. Jovan X nije prva posjeta jednog antiohijskog patrijarha Crnoj Gori, ali jeste prva posjeta Jovana X.

“Za vrijeme kralja Nikole u Crnu Goru je dolazio antiohijski patrijarh o čemu svjedoči i ikona koju je tada poklonio mitropolitu Mitrofanu Banu, a koja će danas biti iznijeta na cjelivanje tokom svečanog dočeka i doksologije u Cetinjskom u manastiru”, saopšteno je iz MCP.

Nakon juče objavljenih oprečnih informacija u medijima o navodnoj zabrani dolaska patrijarhu Irineju, iz Uprave policije je saopšteno da u ovom trenutku, ne postoji nijedna zakonska smetnja koja bi onemogućila boravak patrijarha SPC u našoj zemlji.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Mirko
Gost
Mirko

Srbijanci narod nastao od setanja opanka sa fesom i pravilom prve bracne noci ne mogu bit Crnogorci!

Mirko
Gost
Mirko

Daleko bilo damo ka Cincari i ostali tamni “srbi” odma bi se odselio 😉

Crnogorac
Gost
Crnogorac

A ja objesio!!!

pipunijada
Gost
pipunijada

pustite nas vise pijavice, cas ndh cas sparta…sta ce biti sjutra

jovan
Gost
jovan

Ne vjerujem koliko mrznje ima u ovim komentarima ….

Mima
Gost
Mima

Nismo isti narod!!! Ako si mislio na ovu šačicu posrbica i tu si pobrkao.To je isto kao da Turci kažu da su oni i poturice isto.

Ragnar
Gost
Ragnar

Preteko je ispod noza ndh, pa patrijarh ima vise srece nego pameti!

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Taman posla da smo jedan narod, želja će te biti. Nikad Crnogorac pravi neće biti gedžovan. TREBA DA TE JE SRAMOTA ŠTO PONIŠTAVAŠ CRNOGORSKU NACIJU, I TO U SRED CRNE GORE…no ti fali posrbljena Crna Gora. Pi, vucite se u svoj tor!

Delta
Gost
Delta

Orle, ipak treba nesto i da naucis o naciji, jer kad kazes da Crnogorac nije isto sto i gedzovan to je isto kao da si rekao da je Crnogorac i Srbin isto. Djavo popio skolu kako ovaj narod nicemu nije naucila, sve zaludu !

Anonimus
Gost
Anonimus

Pa jesmo, pripadamo slovenskim narodima, ali dvije, različite nacije, i najzad, dvije različite države…. Dobro si došao kao gost u našu kuću…

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

Mi smo jedan narod! A kako se zove taj narod? Pa Srbi! Znaci Crnogorci ne postoje? Ne to su Srbi… ergo dosao covjek da nam objadni da mi ne postojimo negoo smo u zabludi

Anonimus
Gost
Anonimus

Moli se za malko pameti, no i da je nadješ na ulici našao bi razlog da je ne pokupiš….

eko
Gost
eko

Meni se čini da si svoju pamet pokupio upravo sa ulice.

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

A ti bas imas jake kontra-argumente vidim! Ajde gledaj Parove i uzivaj

Pg081
Gost
Pg081

A ne mogu ja i moja familija bit jedan narod s tobom i tim do tebe,NIKAKO!

Komsho
Gost
Komsho

Lijepo bi bilo da nM u pasosima pise sto i kralju Nikoli ili Njegosu !

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

A znas li mozda da je kralj Njemavke bio Francuz? I sta sad-svi su oni Francuzi u zabludi da su Njemci?

Anonimus
Gost
Anonimus

Pa i vama je Slobo bio Crnogorac, ali se posrbio i odrodio od crnogorstva…. šta mu učinje Beograd….

CG građanin
Gost
CG građanin

Svi smo mi taman kao jedan narod – Crnogorci, Srbi, Bošnjaci, Albanci, Hrvati, Romi i ostali i zajedničko nam je što volimo svoju Crnu Goru.

Anonimus
Gost
Anonimus

Respect…

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

Respwktujes ti samo ovaj prvi dio njegove recenice da smo isti narod…promasio si sustinu genije

Bane
Gost
Bane

Crnogorci su casni i posteni ljudi nego ove posrbice su zlo pokvareno

Komsho
Gost
Komsho

Turuskovicu ti li si ?

Anonimus
Gost
Anonimus

Komsho, mi koji to mislimo smo ti komšije i odozgo i sa lijeve i sa desne strane, samo da znaš…

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

Brate miki tebe to crnilo pojede! Koliko negativnih podkomentara Ajde ti ako ti mi u Cg ne valjako tamo dje ti je potqman i svi srecni. Tamo imas uzivo Parove taman da uzivas po vas dan…

Đoko Peśov
Gost
Đoko Peśov

Prica se po Evropi časni ka Crnogorci..Samo ve zajebava džak brašna I prodaja ličnih karata za glas…Toliko o vašoj časti…

Cocorayco
Gost
Cocorayco

Jedan narod. Odakle onda pope NDH, Jasenovac i Gradiska Stara u CG. Oces reci da su to u konc logorima radili
Srbi Srbima a ustase gledale i svirali himne. No ajde polako, izljubi se sa ovim domacima gibanicarima i gedzovanima i sanjajte veliku srbiju.

ZORAN
Gost
ZORAN

Nepametan

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Gluposti. Dva potpuno različita naroda. Ja gledam obične ljude, običan narod i iz prve ruke ( a znam puno, puno ljudi) ni jedan Srbin ( bilo to RS, SR, ili šire) za Crnogorca neće reći da je pripadnik srpskog nacionalnog korpusa. Čak ni za one Crnogorce koji izjavljuju da su Srbi. Mogu se neki Crnogorci izjašnjavati kano Srbi i isto… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Inače, ova njegova posjeta je vrlo loša za Crnu Goru, jer još više produbljuje crnogorske interne svinjarije što se ogleda i po komentarima na ovom portalu. Nikako, ali nikako mu niste smjeli dozvoliti dolazak. Barem radi nas Srba. Kod većine Srba bi ta zabrana produbila ionako jako dubok anomizitet prema brojnim Crnogorcima po Srbiji, što je sa stanovišta srpskih nacionalnih… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Inače, gore navedenu abnormalnu i krajnje perverznu isprepletenos’ srpstva i crnogorstva treba riješiti na granicama SR i RS s’ jedne, i CG s’ druge strane.
No, prije toga sve Crnogorce ( ma kako se izjašnjavali) a naseljene poslije ww2, zajedno sa potomstvom i novo- naseljenicima vratiti u Crnu Goru.

A onda napraviti čvrstu granicu i zabranu prolaska preko nje.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Zaboravio si da prvo uzmeš sve Srbe iz Crne Gore. Ako nećeš posrbice, uzmi ove što su došli poslije 90-ih.Ne zaboravi da vratiš sportiste. Ni u jednom sportu neće vas bit više no dvoje-troje. Gledam fudbal, sem Gaćinovića i onog sa dva prezimena, nema ni jedan Srbin.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ uzmi ove što su došli poslije 90-ih Da, u pravu si. Vratite nam tu šaćicu Srba koja se doselila kod vas, a mi vama vraćamo cca 360 000 Crnogoraca ( ma kako se nac. izjašnjavali) naseljenih poslije ww2. Ako je istina da u fudbalu ima vrlo malo Srba, eto dokaza da ste i u srspkom fudbalu subverzivno- kancerogeni element.… Više »

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Ne primaj se previše, ti si iz Bosne.

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

Inace kako si ti danas?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha. Definitivno si Srbin. Vi ste nas okupirali a mi vama dužni 100 godina. A ta “šačica” je samo u Herceg Novom više od 15 hiljada. Ne zaboravi popove da povedeš. Možda i da vratite 30-40 miliona, što godišnje iznesu iz CG. Uzmite i vratite što god oćete, samo nas više puštite na mir.

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@Stara Podgorica,
Iskuliraj ga, on je iz Bosne, tj. uvijek mu dodaj na dijagnozu…

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
A ženi se mrčio se, ‘72. si godište…

Očevidac
Gost
Očevidac

Kompleksaš-oriđinale!Svi su njegovi služili Austro-Ugarskoj i za nju se borili.

Wilkins
Gost
Wilkins

Da počinemo, jednom za VAZDA.

Komšija
Gost
Komšija

Bolest je svačija-ostavite ga na miru!

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Širi kolo, joj širi kolo,
kozaračka lolo…

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Aj ti u Lidl na piletinu.

Srba
Gost
Srba

Kako pises, ti sigurno nisi Srbin. Ti si pre pravoslavni Bosnjak s one strane Drine. Verovatno imas i malo neplaniranih turskih gena, pa to sve proradi u tebi i onda podzavas razbijanje srpskog nacionalnog bica.

Roki 4
Gost
Roki 4

Ovo nije Srbin nego samo jedan bot sa suprotne strane.

Roki 4
Gost
Roki 4

A ja još nisam upoznao Srbina iz Srbije, Bosne ili Hrvatske koji ne smatra da smo isti narod sa Crnogorcima! Irinej ne vrijeđa Srbe. Možda je tebe uvrijedio, ali to govori više o tvom srpstvu, kojeg nema ni u promilima.

podgoričanka
Gost
podgoričanka

Roki balboa vidi se da ti je promaja kroz glavu

Wilkins
Gost
Wilkins

R. Srpska – Toliko mrziš sve crnogorsko, da nećeš da imaš dodirnih tačaka sa Crnogorcima. Pa to i tražimo čovječe, no ste navrli na nas kao guba. OBJASNI to molim te IRINEJU i svim Srbima.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Wilkins Gdje nalaziš mržnju ??? Govorim u ime Srba i biću krajnje jasan : Mi vas ne mrzimo, ali vas ni ne volimo. Mi vam ne želimo ništa loše, ali vam ne želimo ništa ni dobro. Savršeno smo indiferentni prema vama, u blagostanju živjeli ili se u potocima i jezerima krvi potopili. No, nama smeta ogromna količina Crnogoraca po… Više »

Stefan
Gost
Stefan

A sta je tek Bosanaca iz RS u Srbiji, a Srbijanci vas ocima ne mogu smisliti, ocima. Pa nedavno sam slusao emisiju na radio Beogradu gdje se Srbi iz RS koji zive u Srbiji zale kako ih nikada Srbijanci nisu prihvatli kao svoje i kako ih mrze!!!

Kiklop
Gost
Kiklop

Ne govoris ti u ime Srba! Ko si ti da bi govorio u naše ime?

sasa
Gost
sasa

Da nece takozvana spc da gradi naftovod,,,.ipak je to bolje nego ovaj sadasnji biznis…

lazar
Gost
lazar

Mi nijsmo podijljeni,mi se tako salimo

Srba
Gost
Srba

Bolje da su izabrali za Patrijarha i Kacavendu ili Pahomija nego ovoga.

JASNA STVAR
Gost
JASNA STVAR

Srba: Tako je. Oni su bar otvoreno deklarisani…

Sačekuša
Gost
Sačekuša

Znali bi đe, Srbe, treba udariti!

Srba
Gost
Srba

Ne znam kako mogu birati budalu za patrijarha.

Anonimus
Gost
Anonimus

Ovako: Eci peci pec…

Petar Pet rovic
Gost
Petar Pet rovic

Његош је створио тај народ, тако да он не зна ни шта ће с њим, ни шта ће без њега. Он је учинио да тај народ има себе у свом језику и борба са њим траје до данашњег дана, трајала је за његова живота, а још више послије његове смрти. Он је можда то и знао кад је оставио аманет… Više »

MolicuLijepo
Gost
MolicuLijepo

Ajde bemoj molim te ti davati casove istorije kojemu se Njegos stvorio drzavu-pa dje se inda on rodio? Koji ga je vladika ostavio za prestolonasoujednika? Ajde ne pricaj o stvarim o kojima si cuo sa tv i predizbornih skupova pa povezao pomalo

Da, da...
Gost
Da, da...

Tačno tako, vi ste jedan narod – Srbi, a mi drugi – Crnogorci.

Petar Pet rovic
Gost
Petar Pet rovic

Подијели оца и мајку,ђеда и бабу ,гробове,тапије ,крштенице дај им ти друго име ,вјеру и нацију ,све како ти НАТО буде реко

Anonimus
Gost
Anonimus

Prije si neki Pijetlović samo kukuričeš a jaja ne nosiš…..

Socio
Gost
Socio

Bože,koliko glupog naroda među Crnogorcima!Samo čitajte komentare,pa ćete vidjeti neznanje,neobrazovanje,isprane mozgove,nekulturu,primitivizam…….

Da, da...
Gost
Da, da...

Prosvijetli nas NDH osmanlijo, što bi reka ovaj Čačanin.

Petar Pet rovic
Gost
Petar Pet rovic

А у Чачку најлепша прасетина

Anonimus
Gost
Anonimus

A u Prizrenu janjetina….

Sačekuša
Gost
Sačekuša

Kad te to izabraše, Petre?

Anonimus
Gost
Anonimus

Kuca se prostor (space) poslije zareza, drugi osnovne…

Mira
Gost
Mira

Kakve mrznje na portalima a zarad cega? Podijelio se narod a kome to odgovara? Ubicama, dilerima, lopovima…

Anonimus
Gost
Anonimus

Miro ko nas je prozvao ustašama, i ne želi da se izvini….

bodulski borej
Gost
bodulski borej

lijepo je vidjeti prizor gdje se spc-ova velikosrbska svetosavska popadija skriva izza skutâ i haljâ antiohijskoga patrijarha. ruskopravoslavnomu patrijarhu pak niti on ne moze pomoci da stupi na tlo ukrajine. nesto slicno ce uskoro biti i u makedoniji, crnoj gori i hrvatskoj.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@borej, ostaje ti samo da se tješiš, učvrstili smo pravoslavlje u Crnoj Gori, obnovljeno sveštenstvo i monaštvo, crkve pune vjerujućeg naroda. Još samo da vratimo Kapelu na Lovćen !

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@oprem dobro, kako vele stari dubrovcani, meni ni u mosnju ni iz mosnje, bili vi katolici, pravoslavci ili svetosavci. u amerikama velikosrbske svetosavske spc-ove bogomolje uglavnom zjape prazne i poluprazne, a ima ih najvise po glavi vjernikâ u uzporedbi s ostalima crkvama. brojni pravoslavci se ovdje sprdaju s velikosrbskim svetosavskim spc-om u amerikama, i vele da gradi ‘tematske motele’ na… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@bodulski, ne znam kako je u Americi, ali u Crnoj Gori crkve pune naroda,a svetosavske akademije jedne od najposjećenijih kulturnih manifestacija u Crnoj Gori.

Anonimus
Gost
Anonimus

Da dodam, Patrijarh Pavle je posljednji velikan vaše crkve, ostali su samo biznismeni…

bodulski borej
Gost
bodulski borej

dakle, za sve one iole pismene, upucene i razumne crna gora je jurve davno mnogovjerska, mnogorasna i mnogonarodnostna drzava. u njoj su srbi i posrbice manjina. komu se cinjenice ne svidjaju slobodno moze na traktore pak put kosova ili srbije. konacno, neka irinej i amfilohije pitaju porfirija gdje mu je danas pastva nakon velikosrbovanja po hrvatskoj, a irinej nesto i… Više »

Kiklop
Gost
Kiklop

Bodule, uživaju li Srbi u svim manjinskim pravima kao ostale manjine u Crnoj Gori?

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@kiklop, iz razgovora s pojedincima koji se smatraju srbima, tijekom boravka ovoga ljeta u crnoj gori, stekao sam dojam da imaju sva prava koja trebaju imati i nitko od njih se nije bunio u tome smislu.

Roki 4
Gost
Roki 4

Daješ odgovor kao Sveto Marović, umjesto da jednostavno napišeš DA ili NE. Ovako, ne zna čovjek zasigurno što si odgovorio. Pa da ponovim pitanje: Bodule, uživaju li Srbi u svim manjinskim pravima kao ostale manjine u Crnoj Gori? DA ili NE?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@bodulski, moji preci stvarali i ginuli za Crnu Goru i ti meni kažeš da sam manjina. A tvoji istovjernici između ostalog 1454 otrovali 70 pravoslavnih monaha na Prevlaci, 1692 godine srušili Cetinjski manastir, 1916 srušili Njegoševu kapelu.

drug
Gost
drug

Opreme, naravno da si manjina. Crnogorci su većina, ostali su manjina i nitko se ne buni nego ti.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Drug, da bi neko bio većina, treba da ga ima bar 50%.

Anonimus
Gost
Anonimus

Ostavi se alkohola pa nećeš vidjeti četverostruko….

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@oprem dobro, nisu moji istovjernici, nego su i tvoji, ako se smatas pravoslavcem, a ne velikosrbskim svetosavcem. uostalom, te tvoje spc-ove mitske bajke o trovanju monahâ u prevlaci su upravo to, bajke, nikada dokazane. navedeno vrijedi i za ostale tvrdnje. mada, mlecani su hrvatima unistili nin, a krizari svojedobno srusili pola zadra, pak danasnje hrvate ne cujes kukati i kmecati.… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@bodulski, nikada pravi pravoslavci nisu, niti će priznati Papu za svog vjerskog lidera. Prema tome, mi smo pravoslavci, vi katolici. A što se tiče trovanja monaha, možeš poći na ostrvo Prevlaka kod Tivta da vidiš njihove mošti. Današnji Hrvati kmeče samo na Srbe, koji su ih u oba svjetska rata sa gubitničke preveli na pobjedničku stranu.

bbc
Gost
bbc

Tito je vas Srbe preveo na pobjedničku stranu, a on je bio Hrvat.

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@oprem dobro, na svu srecu, carigradski patrijarh (a niti drevni/iskonski iztocnjacki/orijentalni pravoslavci) uzoriti bartolomej se s vama velikosrbskima svetosavcima ne slaze, a to je dokazano jurve u 15. stoljecu kada je onodobni carigradski patrijarh uz poddrzku carigradskoga sinoda pruzio ruku pomirbe rimskomu papi, i predlozio temelje za dogovor o ponovnome ujedinjenu na osnovi ‘ravnopravni medju prvima’. na zalost, naletjeli su… Više »

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@oprem dobro, glede antifasizma/protufasizma i tu si u velikosrbskoj zabludi. u prvome svjetskome ratu hrvati i srbi su se borili na istima stranama, tu je povijest jasna. u drugome svjetskome ratu hrvati i slovenci su bili prvi na udaru talijanskih fasistâ koji su u pocetnima naletima stizali mahom kopnom, pak su tako prvi na balkanu krenuli i u organizirani odpor… Više »

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@bodulski, u prvom svjetskom ratu Hrvati su bili u vojsci austrougarske sve do proboja solunskog fronta, a u drugom je dovoljno pogledati kako ste dočekali fašiste u Zagrebu, a valjda znaš ko je osnovao NDH i čiji je logor bio Jasenovac.

Serdar Krsto
Gost
Serdar Krsto

Srbi su zajedno sa turcima napadali hrišćane i Konstantin grad,koji nikad ne bi pao u turske ruke da turcima srbi nijesu pomgli.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Serdare Krsto, u pravu si da je bilo Srba koji su kao turski vazali napadali Carigrad, ali onda napiši i da je Đurađ Balšić od 1386 bio turski vazal i da je zajedno sa Turcima te iste i sledeće godine ratovao protiv kralja Tvrtka I.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Oprem opet izmišljaš. Njegoševu kapelu Mićune su srušili tvoji Srbi. Bila je malo oštećena ali je Kralj Aca Palikuća, srušio do temelja. Džaba ti citati. Svi su već pogledali fotografije i znaju istinu. Moram ti zahvaliti jer je mnogo ljudi zbog tvog pisanja viđelo slike Srba kako ruše kapelu.

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@ Stara Podgorica, dakle, ovoga puta nisi u pravu.

bodulski borej
Gost
bodulski borej

@laznjak, smijesna i kukaveljska posrbice, budes li se lazno predstavljao pod mojim pseudonimom @bodulski borej pocet cu pisati na spanjolskome, a onda ce ti veselje splasnuti.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Veseli staropodgoričanine, demantuju te memoari princa Mihaila Petrovića, unuka Kralja Nikole. A to što ti braniš austrougare je tvoj problem.

Serdar Krsto
Gost
Serdar Krsto

Pravoslavne monahe ako je to uopšte i istina jer se sva srpska istorija baštini na legendama i bajkama je otrovao SRBIN Marin Druško iz Kotora Rimokatoličke vjeroispovjeti !

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Serdare, potpuno si u pravu, monahe je po nagovoru Mletaka otrovao Srbin katolik. Vjerovatno znaš da su bar polovina ustaških zločinaca bili porijeklom Srbi.

Gorica
Gost
Gorica

Velika cast za Crnu Goru. Dosao je treci patrijarh po rangu. Antiohijski. Veliki blagoslov.

ZORAN
Gost
ZORAN

Pro Ruski i dosao j da se Srpska Crkva operdijeli za Rusku a ne Carigradsku

Anonimus
Gost
Anonimus

Jer vide da gube kontrolu nad pastvom, ili kako radije gledaju na nas, nad ovčicama…

Pogba
Gost
Pogba

Nismo isti narod,nismo nikad ni bili i necemo nikad ni biti. Ako smo isti narod sto ste pobili 3000 crnogoraca i protjerali hapsili i mucili na desetine hiljada crnogoraca 1918-te? Zasto ste 1920-te ukunuki crnogorsku crkvu i crnogosrski jezik? Sto dalje ruke od nas znamo odlicno sta od vas mozemo dozivjeti,nikad vam se aspiracije nijesu promijenile.

Predrage
Gost
Predrage

A zašto ti mučeniče pišeš srpskim jezikom? Okupacija?

Srbin
Gost
Srbin

Auh. Jos i policijska pratnja.

Borna
Gost
Borna

Mijenjam Amfolihija,Irineja I Jovana X za iPhone X

Mao
Gost
Mao

Ja ih mijenjam za frižider.

Crna Gora,neMNE
Gost
Crna Gora,neMNE

Mijenjaj ti surutku za surutku!

Krst
Gost
Krst

Tako ces i majku

CG Crnogorac
Gost
CG Crnogorac

Bolje sto si danas dosao Irineju. Sjutra ti je putovanje skuplje. Poskupi dizel moj Irinej..

Grujo BD
Gost
Grujo BD

Mogao je premijer odloziti posjetu Zabljaku pa i on doci da pozdravi goste. Bio bi blagoslov za cijelu drzavu.

Janko
Gost
Janko

Grujo: Kobikomepunuouprkno

Dukljanin
Gost
Dukljanin

AJDE OKUPATORI ZA SRBIJU..VODITE VASE PLACENIKE S VAMA…SVI OKUPATORI SU ODAVNO POSLI…NAJVECI NEPRIJATELJ CG I CRNOGORACA OKUPATORSKA SEKTA spc uCG..ZAEOBILI STE NAM CRKVE I MANASTIRE OKUPATORI…VLAST CG JE IZDAJNICKA 100%…OVO JOS IMA SAMO U CG..STRANA TUDJA CRKVA A MANASTIRI CRNOGORSKI…

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Dukljanine, ko je osnovao Mitropoliju?

Anonimus
Gost
Anonimus

A ko je pobjegao i ostavio Pećku Patrijaršiju….

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Anonimus, je li misliš na 1916?

Strijelac
Gost
Strijelac

Amfilohije!

Krst
Gost
Krst

Ceracemo se jos dukljanine

Gradjanin
Gost
Gradjanin

Drago mi je da je spustena lopta od ovih sa vlasti pa su i pratnju dali za ovu visoku delegaciju. Pohvala.

Anonimus
Gost
Anonimus

Mi smo civilizovani, dako se i gosti tako budu ponašali…

Draginja
Gost
Draginja

Podijeli li nas politicari. A narod je uvijek bio zajedno. I u dobru i u zlu.

SEKULA DRLJEVIC
Gost
SEKULA DRLJEVIC

Okupator

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Dobri Vaso i Vojin.

Ana pg
Gost
Ana pg

Tako je vasa Svetosti. Jedan narod bili kroz vjekove pa cemo i ubuduce

Mrgud
Gost
Mrgud

Tebi je drago, ali nama nije,zaobiđi nas bićemo zahvalni. Samo skrećeš pažnju sa socijale.

Mali
Gost
Mali

Mi smo jedan narod upravu ste ali dijele te nas vi svjestena lica i novinari koji pisu lazi

Biohazard
Gost
Biohazard

Nista posebno , dosao politicar u posjetu ….

Cg4Ever
Gost
Cg4Ever

Tako je, svi smo mi Crnogorci jer smo vam malo po malo zauzeli vasu Srbiju. Pa vrijeme je da se pogledate malo ko ste i odakle ste ‘poreklom’. Da se Srbija pripoji Crnoj Gori. Prvo sto cemo da uradimo je da ugasimo srpsku crkvu i osnujemo, odnosno obnovimo crnogorsku crkvu. Slijede unistavanje spomenika srpstvu i posvecivanje spomenika crnogorstvu. Nakon toga,… Više »

Balsa
Gost
Balsa

Irineju je majka ”poreklom” iz Crne Gore isto hahahahahhahahahahah! Sve su to pripejd Srbi u Srbiji. Ali su bolji barem iole od ovih nasih posrbica.

Biban
Gost
Biban

Top komentar!!!!!

SRBIJAAA
Gost
SRBIJAAA

Ma nemoj. Vi ste crnogorci izdajnici i prevaranti i niko vas ne voli ovde u Beogradu. Sve se nesto pravite, puni price nekakve te ostroga mi te obraza mi a niko vas vise ne voli niti postuje jer smo svi videli kakvi ste kamenjari. Cak ni srpskim devojkama niste vise simpaticni sa vasim ruznim naglaskom jer znaju da lazete koliko… Više »

Iz prve ruke!
Gost
Iz prve ruke!

Srb: Ostalo tako-tako, malo bezobrazno, malo nevaspitano, a malo pijano, ali ovo za đevojke ne da nijesi u pravu : )))))

Balsa
Gost
Balsa

Taman ka oni sto su nama priredili 1918-te.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Vjecno jedinstvo.

Kleopatra
Gost
Kleopatra

Lijepo je konacno cuti poruke mira i tolerancije…

Savjet
Gost
Savjet

Kleo: Pročitaj bolje…

Kleopatra
Gost
Kleopatra

Savjet ok: hocu
Dobar mi nadimak

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Kleopatra

Lijepo je konacno cuti poruke mira i tolerancije…
—————————————————————–
Ovo su uvredljive poruke.
Uvrijedljive jer je rekao da su Srbi i Crnogorci isti narod, a mi Srbi vas se gnjušamo.

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Opaaa, Irinej počeo da vrijeđa i svoje Srbalje!
Stvarno vam spasa nema…

Petar Pet rovic
Gost
Petar Pet rovic

Sadašnja crnogorska vlast je pobedila svoj narod, ona ima više glasova u Gusinju, Rožajama, Plavu, nego u Pivi, Morači, Rovcima i u svih sedam crnogorskih brda. Možda bi bila ideja da ta brda i ne glasaju, jer kako god glasali — to je nevažno.“

BШШ
Gost
BШШ

Kad su ti glasovi odlucivali, imali smo ratove, mrznju, sankcije, izolaciju, prezir svjeta, zlocine i siromastvo

Anonimus
Gost
Anonimus

Promaja do Kosmaja u tvojim praznim mislima…..

Randolf
Gost
Randolf

Mislim da je ovo samo poslužilo da danas DPS poveća cijene goriva.

Bludnik
Gost
Bludnik

Je li isao patrijarh antiohijski kod steva lav i mirasa?

4С
Gost

Lijepo sto u odnosu na prosli put cujemo poruke mira, ljubavi i tolerancije medju ljudima, sto je i sustina i temeljna poruka religije. Pozdravljam u nadam se da ce i sve ostale ubuduce biti takve

Realno
Gost
Realno

4c: Samo je bolje prikrio, a rekao je isto.

Bludnik
Gost
Bludnik

Bih da se krstim u nvocpc ali nebih dame krsti miras nego predsjednik stevo. Ako moze kon takt

ljesnjanjin
Gost
ljesnjanjin

Vratite oteto naše crkve i manastira narodu Crne Gore. Izvanjska crkva mora napustiti Crnu Goru

Cetinje, 1914
Gost
Cetinje, 1914

Da, nvo cpc su izvanjci.

ljesnjanjin
Gost
ljesnjanjin

Ja sam idiot.

Kotorani
Gost
Kotorani

Okupatori pokazje nervozu, još malo i kuci,napokon će Crna Gora biti slobodna

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Ruzno je rec za steva da je okupator. Dovoljno je reci falsifikator sa njegovom NVO.

Turske verige
Gost
Turske verige

Nemanjići su bili okupatori u Boku,njihovi naslijednici su SPC.

Marko
Gost
Marko

Cuje se nesto tilu lilu kod Cetinja i Kotora. Sta li je to? Policijska pratnja za njegovu svestost patrijarha Srpskog.

Cetinje, 1914
Gost
Cetinje, 1914

Odnosno naroda nase otadzbine, mi ne bi mogli nikako upotrebiti naziv crnogorski narod u smislu narodnosti, posto su Crnogorci po narodnosti Srbi, a crnogorske narodnosti ne postoji. Pored toga na crnogorskoj drzavnoj teritoriji ima i drugih narodnosti osim srpske. Strana 105 Poznavanje zakona, CT, 1914

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Cetinje, 1914, jadniče bolesni. Te 1914. godine stric moga oca odlazi u Ameriku, u pasošu mu piše da je PO NACIONALNOSTI CRNOGORAC!!! Eno ti spisak na ostrvu Elis, u Njujorku! Pi, lažovčine, Bog vas prokleo!

Marko
Gost
Marko

Oro: pusti spise i ostalo. Citaj Njegosa i kralja Nikolu pa ces vidjet srpsko porijeklo. Crnogorce ne negiramo al kao dio srpskog korpusa

Zetatrans
Gost
Zetatrans

Uradi genetsku analizu pa ces vidjet koliko ces biti razocaran koliko malo veze imas sa srbima.koga interesuje moze da provjeri.nauka je neumoljiva po tom pitanju a kako se ko osjeca to je druga stvar i to postujem.

Zetatrans
Gost
Zetatrans

Vecina nece vjerovatu kad sazna da sadasnji gradjanin crne gore ima manje od 10% slovenskog gena.sve se danas da provjeriti.zato i kazem da su uzaludna ubjedjivanja ko smo.ono smo kako se osjecamo.a koga stvarno interesuje sto je po genezi mimo politickih trvljenja,nek provjeri pa onda opet nek bude sto zeli,jer ce tesko prihvatiti da nema mnogo zajednickog sa onim sto… Više »

Crnogorskomudo
Gost
Crnogorskomudo

Kad su dolazili na ostrvo Elis, pitali su ko su i odakle su. Oni su pričali a prevodioci pričali kako su znali. Ko je rekao da je orangutan pisali su mu da je orangutan.

Vladimir Sipcic
Gost
Vladimir Sipcic

Evo Crnogorski cuku i meni pise na PASOS da sam Amerikanac…i sta mislis sta sam proklestino..? Ni Gorski Vijenac procita niesi a kamoli Stablike Srbstva..

Mare
Gost
Mare

Blablablablabla

Podrska
Gost
Podrska

Zivjelo jedinstvo, jedno smo.

21 MAJ
Gost
21 MAJ

Nikad nijesmo bili jedan narod…razumijemo se i nista vise.

Sasa
Gost
Sasa

Isti smo narod, to podrzava 99% pravoslavnih u Crnoj Gori.I ostale vjere imaju svoje sunarodnike u Srbiji.Samo mali procenat tako ne misli.Ali i to je njihovo pravo.Mada se oni sa ovim nece sloziti ali takva je REALNOST
Bitno ne ispoljavaju mrznju i izmisljaju neku naciju nad nacijama.

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Sasa, pa jes, to ti je Amfi pravio procjenu…Nosite se, okupatori!

Sasa
Gost
Sasa

Ako si bio na utakmicu saSrbijom vidio si da cijeli stadion pjeva i spsku i nasu himnu.To je jedan od dokaza.

Mina
Gost
Mina

Preveliko interesivanje za ovu gospodu,iako Crna Gora ima mnogo vaznijih pitanja,narocito ekonomskih,tako da bi trebalo ove prepustiti vjernicima.Oni ih gledaju kao bogove,a oni cesto ne znaju sto pricaju,stavise,pricaju gluposti,kao skoro Irinej. kada je iznio uvrede na racun Crne Gore.

Muo
Gost
Muo

Sad se sjetio ovaj Irinej da mu je majka iz Crne gore. Ljudi sta je ovo ? A ne moze se sjetiti da je postojala autokefalna crnogorska crkva i da je u vrijeme posjete prethodnika njegovog saputnika u vrijeme kralja Nikole postojala autokefalna crnogoska crkva. Stidi se Irineju ovo si znao a sigurno precutao i ti i Amfilohije koji inace… Više »

Gaugamel
Gost
Gaugamel

Muo je u Boki, a Bokelji su većinom bili Srbi. Sram te bilo što si ovo prećutao, iako si znao.

Veljko
Gost
Veljko

Dje je postojala autokefalna nvo cpc,prije 93 ce godine, kad su tu nvo cpc osnovali liberali sa Slavkom Perovicem,i upisali u stanicu policije Cetinje,jos nikad nidje nije pokazan zvanično papir dje pise cpc prije 93 ce,ni na jedan dokument

Borna
Gost
Borna

Ustav CG iz 1905 clan 40

Kiklop
Gost
Kiklop

Sto piše još u tom ustavu? Piše li nešto još o državi, narodu koji u njoj živi i jeziku kojim taj narod priča? Koja himna je bila tada? A zastava?

Medovina
Gost
Medovina

Pitao si za crkvu.Sad pokušavaš da se izvučeš.Imam pametnijeg posla nego da tebe učim.Potrudi se sam i ostani zdravog razuma-trebaće ti!Kraj!

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Irineju, nije ovo jedan narod, neka ti opet prazne priče bez argumenata. Crnogorci i Srbi su uvijek bili DVA naroda. Tako će i ostati.

Ustav CG
Gost
Ustav CG

“U Crnoj Gori žive sve sami i čisti Srbi, koji govore srpskim jezikom, a ima ih oko 300.000. Većina su pravoslavne vjere, a ima nešto rimokatoličke i muhamedanske vjere, ali treba znati da smo svi srpskog porijekla i srpske narodnosti…

Miro
Gost
Miro

Ako ti pristaješ da si Vranjanac ili čarapan ili gedzovan to je tvoj problem,ali nemoj mene učiti sta je bio moj djed iz Morace ! Nikad srpsko jelece nije obukao niti šajkaču ni krive opanke !

Баранин
Gost
Баранин

Миро, показујеш елементарно незнање. Научи прво шта је припадник једног народа (Србин), а шта је држављанин Србије (Србијанац). Србијанац може бити припадник неког другог народа (Мађар или Влах…). На примјер у ЦГ-ри ( Албанац) је опет Црногорац али није Србин.

Anonimus
Gost
Anonimus

Uh brale, Ćosić bi ti orden dao za ovo – nekada, ali sada ste provaljeni. Pa dobili smo državu, ISO kod za jezik, i uskoro CPC is back….

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Miro, čiji je Patrijarh rukopoložen u manastiru Morači 1648. godine?

Anonimus
Gost
Anonimus

Ni palac pod mišku da mu vonja na znoj….

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Ustav CG, SRBIN, U ZNAČENJU HRIŠĆANIN, PAMETI!

Gaugamel
Gost
Gaugamel

Srbin u značenju hrišćanin!? Dobra vam je priča, fenomenalna. Biće da je tako, nego evo tebi jedno nagradno pitanje: Kada npr. Sv. Petar Cetinjski piše Crnogorcima i Brđanima, što predstavlja termin Crnogorac, a što predstavlja termin Brđanin?

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Gaugamel, Crnogorac iz Brda, blavoru, jer su Turci rascijepili zetsku ravnicu…no, ne shvataš ti to, bolje će ti objasniti u GUČI, TAMO SVE ZNAJU…

Crnogorskomudo
Gost
Crnogorskomudo

Do 1867. se zvala Knjaževina Crne Gore i Brdah! U svim dokumentima i medjunarodnoj prepisci.

Kiklop
Gost
Kiklop

Brđanin je bio Crnogorac iz Brda!? A zašto, tom tvojim logikom, Crnogorac ne bi mogao biti Srbin iz Crne Gore?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@Crnogorski oro, kao što su na teritoriji Grčke hrišćane zvali Grcima, na teritoriji Bugarske Bugarima, tako su i na ovim prostorima hrišćane zvali Srbima, mada je bilo i Srba islamske vjeroispovijesti.

Dukljanin
Gost
Dukljanin

NIT SMO JEDAN NAROD..NIT SMO IKADA BILI…ZBOG TIH RIJECI BI LETIO IZ CG DA IMA VLASTI….

Antifa
Gost
Antifa

Što rade ovi nekretninaši, kako su se zalećeli da dolaze, da ovjeravaju narod… Nije patrijarh NIKAD u Crnu Goru dolazio, a ovaj, sad, 2x U MJESEC DANA! Koga zavaravaju da ne vidimo sto su se uzjogunili? SVOJE NE DAMO!

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Ne das NVO?

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Tako je. Jedan, jedinstven narod u dvije drzave.

Anonimus
Gost
Anonimus

Ili dvije nacije u dvije države….

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

Irinej ne zna šta priča…
Kako jedan narod u NDH?

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Gdje ti je Miras?

vozi misko
Gost
vozi misko

nikad nije boka bila srpska niti ce. a ti si jedan od onih izbjeglica sto su dobili licne i zive u hn. nemoj da lazes ovaj narod ovdje dodjosu jedan

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Procitao sam sva djela kralja Nikole. I govore. Nema sumnje da su u CG prije 1918 zivjeli Srbi.

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Kralj Nikola, ti si to sad pročitao na tvoj način, a svaki Crnogorac zna DA JE SRPSTVO U cRNOJ gORI KOLOKVIJALNO, ODNOSNO, IMA ZNAČENJE HRIŠĆANIN. A to je nešto za što se nikako ne možete zakačiti.

Gaugamel
Gost
Gaugamel

To je nešto na što se ti kačiš. Da li su u to vrijeme postojale riječi HRIŠĆANIN i PRAVOSLAVAC? To je kao da nam kažeš kako riječ bukva označava svo drveće. Razumiješ li, bukvo?

Catarino
Gost
Catarino

Ne hrišćanin vec “grčkog zakona tj pravoslavac”

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

…greška u kucanju, obavezno velika slova CG.

Anonimus
Gost
Anonimus

Bio je tu i pokoji Srbin, što jes, jes.

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

a cega je bio ovaj mitropolit, sto mu tad poklonise tu ikonu “mitropolitu Mitrofanu Banu, ” zar ne rekose da crnogorska crkva nije postojala.. a eto ispade da smo imali i mitropolita kojeg su posjecivali ali nije crkvu imao..
kaze, za vrijeme kralja Nikole!!

Neko
Gost
Neko

Pa imamo I sad mitropoliju, partijarh I mitropolit nisu isto. Nauci o vjeri nesto pa pricaj,nemoj samo da laprdas

CPC
Gost
CPC

Sto ti neko, odnosno NIKO, prvo ne procitas (ako umijes naravno) sta je covjek napisao, patrijarha nidje nije pomenuo, nego vi volite sve da izokrenete pa i text ajde rijeci ali dje ono sto svi citamo!! a ovaj sadasnji ti zoru ne iscekao!!

Zelenas
Gost
Zelenas

Nosi kes ispod mantije on i “svita” u srbiju sto su zaradili u hotele po primorju crnogorskom ne placajuci eura poreza a radna snaga iz srbije i r.s.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Prije 1918 smo imali trobojku, srpski jezik, i na Ct je zivjelo 95 posto Srba. Jedan smo narod.

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

Pa sto onda pobise ti pridosli srbi (tj okupacione snage koje stigose u cg 1918), onolike “srbe ” 1918 1919 1920 1921 , i djecu kolijevke i popalise zive ljude u kuce… e izrode, sto pises kralj Nikola sto ne pise kralj aleksandar blizi ti je no se stidis vjerovatno…

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Kralj Nikola je svoje Cetinjane zvao Srbima.

Vojvoda Mirko
Gost
Vojvoda Mirko

“Diviće se snažnim plećima vašim, na koja ste danas podigli našu otadžbinu, prvu obnovljenu kraljevinu Nemanjićke Zete…”
Govor moga sina, kralja Nikole 15.08.1910.

Crnogorski oro
Gost
Crnogorski oro

Vojvoda Mirko, “Crna Gora je Crnogoraca, tako je bilo i tako će biti”, reče kralj Nikola u Neji 1919. godine, i bi zapisano.

Vojvoda Mirko
Gost
Vojvoda Mirko

“… i na koji je ona prva razvila zastavu svoju sa Dušanovim bijelim orlom, čije gnjezdo bijaše vjekovima samo na Lovćenu…”
Proklamacija kralja Nikole 24.12.1918.

Đoko Peśov
Gost
Đoko Peśov

Sto lazinjaš tako, ko je ubija đecu u kolijevke…Kako te nije sramota to da pises…Pise li to ubijelu knjigu terora kojoj se ne zna autor…Jesili to tamo procita…Jeli ti to Adžić reka, ona ponetina….Pi sram vas bilo…

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Knjazu Danilo, Novak Adžić je iznio podatak da je u periodu 1919-1929 u Crnoj Gori ukupno ubijeno oko 270 ljudi, a možeš li navesti izvor u kom si ti našao toliki broj ubijenih žena i djece?

Realno
Gost
Realno

K.D.: Na istoj smo strani, ali, istina je da je strahote radila domaća izdajnička ruka. Srbi su davali samo komandu nad jedinicama. I oni su se zgražavali što čine domaći nesrećnici.

Kuč
Gost
Kuč

To si ti radio u Kučima, izrode, i tvoj brat Mirko. A kako ste radilu tako ste i obršili!

Anonimus
Gost
Anonimus

Uh nije ti baš dobro, ajde izadji na trg u Cetinje i izgovori to, a onda izbroj do. 15 ako budeš svjestan….

Medovina
Gost
Medovina

Je li antohijski patrijarh, koji je poklonio ikonu, mitropolitu Mitrofanu Banu, znao da je CPC u to vrijeme bila autokefalna?Zna li to i ovaj, sveistočni Jovan X?Zna li, da je ukinuta od strane okupatorske srpske države? Ili će ga, ne baš mudri, a još manje hrabri komandant SPC Irinej, obmanuti naučen od ovog našeg, glavnokomandujućeg moračkog pukovnika, koji je glavni… Više »

Gaugamel
Gost
Gaugamel

A Mitrofan Ban bio u komisiji za ujedinjenje crkve. Biće da autokefalni Mitrofan Ban nije imao pojma o bilo čemu!?

Medovina
Gost
Medovina

Nemaš ti pojma o bilo čemu, jer je to bilo u vrijeme vladavine, kralja Nikole-ekspertu!

Kiklop
Gost
Kiklop

Ekspert se slaže da se slučaj zbio u vrijeme kralja Nikole, ali te isto tako pita da li je Mitrofan Ban, kao poglavar autokefalne crkve (to ti tako insinuiraš, iako to sa zdravim razumom nema veze), bio u komisiji za ujedinjenje crkve, a rezultat tog ujedinjenja je SPC u današnjem obliku? Da ili ne?

Medovina
Gost
Medovina

“Zdravi razume”, zašto bi bio u komisiji za ujedinjenje, ako nije bila autokefalna prije toga?Pročitaj Ustav iz 1905.godine.

Roki 4
Gost
Roki 4

Pitanje nije bilo zašto je bio, već da li je bio?

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

To sto nam ti mislio tebi i tvojima bog dao!! no vi ste takvi kako vjetar duva.. zato ste i napravili sajkacu da mozete da je okrecete po potrebi!! NESTO SI UCESTAO ne vjerujem ni u kragujevac da si bio vise puta no u CG.. nece bit da je slucajno!! vidi daj im instrukcije… slabo pale i zavadjaju mora to… Više »

Vojvoda Mirko
Gost
Vojvoda Mirko

Koliko si ti razreda propuštio, brate moj!

Tako je
Gost
Tako je

Jedinstvo Crnogoraca i Srbijanaca. Jedno smo.

Eto ti
Gost
Eto ti

Tako: Ja nijesam. Ti se viđi.

Kobilji do
Gost
Kobilji do

Je li ovaj Irinej nesljednik Nemanjica koji su zivjeli na obali Morace u one skripe ili pecine. Jesu su li u njih jeli zlatnim ozicama i pirunima . I jos su neki vajni intelektualci trazili da se bulevar Petra I nazove zamislite bulevarom ili obalom Nemanjica.
Kakvi su to volovi a ne intelektualci.

Zelenas
Gost
Zelenas

Kad ide u posjetu zagrebacko- ljubljanskom Porfiriju ? Mozes mislit sto se porfirije natovario para u dvije drzave.

Tako je
Gost
Tako je

Krsto Popovic je bio Srbin.

vozi misko
Gost
vozi misko

aahhahaahah idi izvrsi lastu sa blazovog mosta.ali iznad neke stijene. lakse ce naciji biti kad tebe nema

Vojvoda Mirko
Gost
Vojvoda Mirko

Vozi bez mozga, vidi najčuveniju sliku Krstovu u srpskoj uniformi!

Pouzdan izvor
Gost
Pouzdan izvor

Ja sam čistačica u Pobjedi, moja jetrva radi na pijaci, njen muž je domar u jednoj školi, njegova sestra je udata za jednog molera koji je komšija sa jednim što radi u MUP-u. Tako da ti sve znamo po svih ustanova.

Anonimus
Gost
Anonimus

Ništa ti to ne pomaže kad si pukla….

Javite mu
Gost
Javite mu

Pozdravite Mirasa iz nvo cpc.

Stevo ronioc
Gost
Stevo ronioc

Ne jede ništa od juče, valjda posti!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Kako laze ova MCP . Ne keze da je antiohijski patrijah posjetio mitrofana Bana mitropolita crnogorske autokefalne crkve nego kralja Nikolu. Ovakvih prevaranata u svijetu nema.
Nema nista o posjeti onome Mandicu koji ne skida naocare nalik koje je imao Draza mihailovic ratni zlocinac.

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Mislis prije 1918 kad smo svi bili Srbi.

Vojvoda Mirko
Gost
Vojvoda Mirko

“Diviće se snažnim plećima vašim, na koja ste danas podigli našu otadžbinu, prvu obnovljenu kraljevinu Nemanjićke Zete…”
Govor kralja Nikole 15.08.1910.
Bravo, sine moj.

Realno
Gost
Realno

K.N.: Bilo pa prošlo. Sad smo NACIJA. Srbi su nam mnoooogo pomogli što su nam 918. ukazali na raznolikost. Hvala im, bez njih to ne bi bilo moguće.

Đoko Peśov
Gost
Đoko Peśov

Na visih lazova od vas milogoraca,na sve ste spremni,pa cak I drzavu da prodate samo da se dovorote gospodaru….pi..

Feki
Gost
Feki

Neka mi bilo ko pokaze neki papir dokument bilo sta dje pise cpc prije1993 ce godine, nema ne postoji

Zelenas
Gost
Zelenas

Majka mu je poreklom iz crne gore pa smo zbog toga isti narod i mi svakome odive dajemo.

Siki
Gost
Siki

Ovako zbori pomiritelj. Ljudska i intelektualna gromada. On ne prijeti kaznama i zabranama pa ga i pored toga postuje sva pravoslavna Crna Gora. Vise on ima pristalica na ovakav nacin nego sto bi ih imao da pendrecima, kaznama i prijetnjama cera ljude da se bogu mole.

vozi misko
Gost
vozi misko

Kratkog smo pamcenja.Prosli put je uporedio Crnu Goru sa Jasenovcem dje su ubijani Jevreji,Srbi i Romi na nagnusniji nacin. Jasenovac koji je bio jedini koncentracioni logor za djecu!! To ne govori pomiritelj. To govori necovjek koji prijeti da ce da zapali Crnu Goru. To nije duhovnik to je sotona licno!

Ratko
Gost
Ratko

Vozi: Nije Jasenovac bio jedini logor za đecu u NDH. Nažalost. Na jednom ostrvu u Jadranu je bio jedan još strašniji. Strašno je i izgovoriti šta su radili.

Jedinstvo
Gost
Jedinstvo

Svaka cast Patrijarhu, ziva istina. Zivjeli i opet nam dosli.

Zelenas
Gost
Zelenas

Tacno je onaj izdajnik od mitrofana bana uzeo tu ikonu kao mito da bi izdao.

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

Trebao je na Kosovo svratit’, tamo je veća muka!
No, on podržava predśednika Srbije u vezi politike prema Kosovu, a Amfilohije ne…

Jedinstvo
Gost
Jedinstvo

Pozdravi predsjednika crkve Steva. Axaxaxaxaxaxaxa

Miraš Tenda
Gost
Miraš Tenda

Stevo je blagajnik a ja preśednik.

Siki
Gost
Siki

Svrace on i na Kosovo. Dobrodusnom covjeku svuda su vrata otvorena. Samo se pred Sotonama zatvaraju vrata i samo Sotone zatvaraju vrata ispred bozijih ljudi.

vozi misko
Gost
vozi misko

Opet ti Siki navijas za Sotonu licno.

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

pa onda bi ovaj svud udario nosom na zatvorena.. ovaj nidje nije prista’..

Todor
Gost
Todor

Danjo, zapali cigar, nijesi odavno!

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@Siki,
A kad je on to bio na Kosovu?
A i ova carigradska patrijaršija čuda čini, pa i ovom bradonji gori pod nogama, čini mi se…

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

@Fra, posle posjete Crnoj Gori, patrijarh ide na Kosmet, vidiš da obilazi sve Eparhije koje je prije 800 godina osnovao Sveti Sava!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Dobro došao Patrijarhu!

Realno
Gost
Realno

O.D.: Nije. Ili bar kako kome.

Gaugamel
Gost
Gaugamel

Čekamo javljanje komentatora pod imenom @R. Srpska, koji će standardno da ispiše kako se radi o dva naroda, koja veze nemaju jedan sa drugim. I trudi se da bude veći Srbin od patrijarha SPC. I pokušava da stvori utisak kako je on u pravu, a npr. patrijarh nema pojma.

vozi misko
Gost
vozi misko

Sumar i dalje ne vjeruje da se sumarska nikad odcjepiti od BiH nece. Moze samo da place.

Jedno smo
Gost
Jedno smo

Vratice se i dukljani vrijednostima prije 1918.

Janjo
Gost
Janjo

Boze zdravlja svi bi voljeli da je tako!!! Pa da imamo svoju crkvu

Duklja
Gost
Duklja

Kad ti se vrati Kosovo,a to ce biti nikad,onda ćemo se i mi vratiti !

vesko
Gost
vesko

Eto dokaza da i vi Dukljani ostajete vjerni Kosovskom zavjetu.Ima nade da i od vas opet bude ljudi i hriscana.

Badzana
Gost
Badzana

Dobro nam došao patrijarse ali veruj mi da jedva čekam da se vratiš

Vanredna vijest
Gost
Vanredna vijest

Ocekuje se vanredno ukljucenje predsjednika crkve Steva, da im on objasni da su ovi iz nvo cpc u stvari crkva, ali da to jos niko ne zna. Ahahahahahaha

vesko
Gost
vesko

Prigodnije je da se javi onaj Lajovic jer je on raskolnik unutar raskolnika a to je vec za Ginisa.

vozi misko
Gost
vozi misko

Mozda bi najbolje vas dvojica da izadjete na trg i da odigrate jedno kolce zajedno sa Mandom i ostalim budaletinama koji kazu za sebe da su prava opozicija!

Vjecna da je
Gost
Vjecna da je

uvijek ce srpska politika crkva bia teziti da zauzmu crnu goru teritorijalno i ekonomski ….ko misli da to treba da bude tako i ne vjeruje u ovo je lud….

Jedva cekam
Gost
Jedva cekam

Oce li se obratit ko iz nvo cpc?

Sanja
Gost
Sanja

Obrati se ti Taciju i Haradinaju kad ćeš moci da udjes na Kosovo !

vesko
Gost
vesko

Sanja nama je Kosovo u srcu kao sto je bilo 500 godina za vrijeme turske okupacije.Bilo je i tvojima precima ali to sto su ti izrod o odrod samo je tvoj problem.

vozi misko
Gost
vozi misko

Veze nema CG sa Kosovom. I sam Petar prvi Cetinjski nikad nije spominjao Srbe u pozitivnom kontekstu. Bavio se Crnom Gorom i Crnogorcima! Dosta je bilo lazi,razotkrivene su vase lazi balafurdijo lazava!

Sanja
Gost
Sanja

Eto “vesko” koliko znas srpsku istoriju.pod Turcima sta bili 580 godina,a ne 500.prihvatili ste dobrovoljno ropstvo,e mi ne prihvatimo srpsko ropstvo !

Masa
Gost
Masa

Ali zato ste prihvatili Italijansko ropstvo,i Pircija Birolija

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Sanja, patrijarh posle posjete Crnoj Gori ide u posjetu Kosmetu.

vozi misko
Gost
vozi misko

@Oprem oce li mu trebati pasos???

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Naravno da neće , Miško

Kondor
Gost
Kondor

Kosovo je američki protetktorat,ne mora ni Amerika biti vjecna, vremena se mijenjaju i tamošnje vlasti su smjenjive,tako i američke odluke,tako da ova dvojica što ih pomenu se pitaju ko pjani sa gacama

Antilopije
Gost
Antilopije

Tačno tako popo… Svi smo mi Crnogorci

Prava istorija
Gost
Prava istorija

I Nikola Petrovic je Cetinjane zvao Srbima. A procitao sam sva djela kralja Nikole.

dragan
Gost
dragan

Bogomi prijatelju nijesi ti to dobro proučio..

Krusi
Gost
Krusi

Dragane, objasni stihove pjesme kralja Nikole “Onamo pokoj dobiću duši kad Srbin više ne bude rob”.

vozi misko
Gost
vozi misko

@Krusi htio je kralj da bude kralj svih slovena jer je krenula ideja o ujedinjenju slovena u veliku drzavu. to je mogao da postigne samo kao srbin a ne kao crnogorac. sto bi rekli,nedje ga je prelomio kao masan. kad su mu srbi zabili noz u ledja zabranivsi da se vrati u cg vidio je sto je uradio ali tada… Više »

Krusi
Gost
Krusi

Slabo voziš Miško. Je li i Božidar Vuković Podgoričanin prelamao?

Vaka
Gost
Vaka

Uvijek cemu bit jedan narod, pravoslavni, koji slavi kresnu slavu, pise cirilicom, onako kako nas je Njegos i Marko Miljanov ucio.

Prava istorija
Gost
Prava istorija

Svi nasi u kraljevini CG su bili Srbi. Niko nikad nije nasao dokaz da je bilo drugacije.

vozi misko
Gost
vozi misko

@prava istorija – i sta je bilo kad si se probudio???? svi crnogorci hahahahaha ajde budaletino ne zagadjuj medijski prostor cdm-a

Krsto Srbin
Gost
Krsto Srbin

Podrska. I kralj Nikola nas je zvao Srbima. Ziva istina. Jedan narod.

vozi misko
Gost
vozi misko

a sveti petar cetinjski nas je zvao crnogorcima. sto cemo sad????

Njegos
Gost
Njegos

Zasto se Miras nije pojavio, posto tvrdi da je pop?

Caka
Gost
Caka

Ne pominji tu nekrst.

Joko
Gost
Joko

Mi Crnogorci ne idemo tamo đe gazi noga okupatorska i nesojska iz sekte spc!

Okvile
Gost
Okvile

Ne ides ti ni u jednu Joko jedino u Mirasevu ako te plati Stevo

Bobo
Gost
Bobo

Ovo su isti ratni zločinci koji su podržavali pokolj u Srebrenici i Sarajevu i na Kosovu !

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Ne mogu ja biti isto sto i cokoladni iz Leskovca, Vranja, Saban, Keba, Cobe, Ljuba Alicic, Serifovicka, Djogani. Vi bi voljeli da jesmo ali na svu srecu nismo. Ne kazem da ste losi ili manje vrijedni ali jednostavno razlike su velike izmedju vas i nas.

Caka
Gost
Caka

Ti si crnogorac ka ovi sa cokoladni sa Konika sto ti izglasase drzavu. Poces na cestitku i braci iz Ulcinja i Tuzi sad kad dignu spomenik skenderbegu u sred CG.

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Zvao te Keba i Cobe da zajedno nastupate ajde vozi. Ne brini ti oko Ulcinja i Tuzi imas vecu brigu otice ti jos malo i Vojvodina. Srbija do Kosova.

vesko
Gost
vesko

U Vojvodini preko 80 % zive Srbi tako da se za njih ne brini.

vozi misko
Gost
vozi misko

ne no ce onaj iz leskovca da mi glasa ovdje ili iz sicevca, svilajnca, pirota… ahahahahhaha i da je crni ciganin s konika ,moj je ciganin a ne cobe iz leskovca hahahahahahha

Anonimus
Gost
Anonimus

Ej bre brate, ne vredja’, mi uvek znamo za koi da glasamo, onoga koi će da pobedi, ovamo za Mila, onamo za Vučića…

Bobo
Gost
Bobo

Zaboravio si Dzeja on je najtipičniji srbin od svih ovih ,a tek oni od Nis !

vesko
Gost
vesko

Ti cokoladni imaju svoje etnicko ime Romi a ti si rasista i sovinista.Tebi samo ne smeta ko glasa za DPS obda su ti lokalni Romi kao da su Katunjani sa Njegusa.

Đoko Peśov
Gost
Đoko Peśov

Zato si isti sa onima sa Konika….

Janjo
Gost
Janjo

Jedan narod, to je prihvatljivo, al je i to upitno- recimo da je tako – svi smo juzni sloveni, a ne srbi

GRAĐANSKI
Gost
GRAĐANSKI

Irinej je je danas izjavio da smo “jedan narod”, zato : Sram te bilo – ne vriđaj ovijem: da smo jedan narod! Okle ti pravo da se tako dripački i nesojski ponašaš! Srpski mentalni sklop ti ne da civilizovano ponašanje i pošteno postupanje! Mi smo dva svijeta ili čak dvije galaksije, a ne – jedan narod odvratni “hrišćanski” liku!

Miraš Lajović
Gost
Miraš Lajović

Ti si dripački i nesojski malogradjanin!

z d
Gost
z d

Mi smo dva naroda Irineju!!! Prijateljska ali dva!!!

KJOP
Gost
KJOP

Mogao si i bez toga “prijateljska”

Krusi
Gost
Krusi

Identični.

Betoven
Gost
Betoven

Starina je malo korigovala svoju izjavu. čak je konstatovao napredak u pogledu crkve u odnosu na period komunizma. Zato mu je i omogućen dolazak. Ali šta će mu poruke o jednom narodu. U svakom slučaju mora se definisati i riješiti crkvena kontroverza.

jaaoooo
Gost
jaaoooo

Za vrijeme Kralja Nikole nije bila SPC u Crnoj Gori, i tada smo mnogo veci prijatelji i braca bili!! No se u pamet Risto, Ukrainski scenario polako dolazi i kod nas…

Goran
Gost
Goran

Mi s primorja se onda odvajamo, a vi uzivajte u krsu i brdima. Adio mare!

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

@goran tebe cemo odvojit od ostatka Crne Gore to nece bit problem. Samo izvadi pasos.

Caka
Gost
Caka

Moracu su zidali Nemanjici, Zdrebaonik u Danilovgradu isto Pivu Savatije Sokolovic srpski zahumski mitropolit. Eton od kad ti je Srpska crkva u CG.

Anonimus
Gost
Anonimus

Opaaaaaa, druga ploča sada? Pitam se samo hoće li izvesti onu staru pjesmu kada izadje na bis?

Vox
Gost
Vox

Boki,pih i fuj na tebe izrode, ne pljuj barem na svoje pretke koji su do1945 bili Srbi!

abc
Gost
abc

Fuj !

Loky
Gost
Loky

Nema toga Crnogorca dragi Patrijarse koji tako ne misli. Ali mi smo nezavisna drzava, koja zeli da bude apsolutno svoja na svome. Mi ne ugrozavamo nikoga, i zelimo najbolje moguce odnose sa svima. Zelimo da gradimo nasu drzavu na temeljima pravde, jednakosti za sve, ali ocigledno da je u ovom regionu to tesko ostvarivo s obzirom na to da toliko… Više »

Duks
Gost
Duks

Korektno

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Sramota od Države CG da ovakvi neprijatelji mogu da pređu granicu…

Klara
Gost
Klara

Neka ga sam će se udaviti u svoje riječi da ne kažem koju goru …..

Dijaspora
Gost
Dijaspora

Eh koliko vi zelite mir ljubav i slogu toliko vi bog pomogao, nego vam je i interesu da imate što više i privučete što više navodnih vjernika, ljudi koji se u beznadju nalaze pa hrle i traže spas kod vjerskih vođa, da unosite razdor podjele huskate i slično , da predstavite sebe da ste samo vi bogom dani da budete… Više »

Okvile
Gost
Okvile

Ti mos bit haus majstor u Dijaspori zgrade koja ima 12 spratova,muci tamo ateisto sto se petljas dje ti nije mjesto

Boki
Gost
Boki

Pi. Više puta Pi.

Send this to a friend