Mitropolija crnogorsko primorska je saopštila da poziva sve pravoslavne vjernike da – kao i tokom posta – i na sam dan Vaskrsa ispoštuju preporuke i uputstva medicinske struke.
<<<Mugoša: Vjerska okupljanja su veliki rizik, sveštenstvo MCP da pozove vjernike da ostanu kući<<<
Ovih dana predstavnici Mitropolije crnogorsko-primorske su imali sastanak sa najmjerodavnijim ljekarskim adresama u Crnoj Gori.
Na tom sastanku su, kako su istakli, uvjereni da opasnost smrtonosne zaraze nije prošla i da su “pred nama ne samo dani proslavljanja Vaskrsa nego i dani obavezne i pojačane pažnje u vezi opšte zdravstvene zaštite”.
“Vaskršnje službe, koje će služiti mitropolit crnogorski primorski Amfilohije i sami sveštenici, će se, radi duhovne utjehe i učešća, uživo prenositi putem crkvenih medija (budući da nismo dobili prostor na Javnom servisu, jedine državne televizije u regionu koja neće direktno prenositi vaskršnja bogosluženja), a Svetu tajnu pričešća, hranjenje Hljebom Života, obavićemo, uz Božiju pomoć, po Vaskrsu – čim se za to ukaže prilika”, navode u MCP.
Najavili su da će nakon što prođe epidemija ponovo organizovati protestne litije.
Bravo za dogovor..na litijije taman pred izbore..
Kako su se napalili na “litije”.
Morali su poslušati, nego što. Pokušali su da ne poslušaju pa im slijede krivične, kao svakom drugom građaninu. Nije Država alajbegova slama!
SPC se gubi pod ovakvim i svim drugim okolnostima gdje nemaju veze,na prvi pogled,ovo je taktika,jer vide da im dosta simpatizera podržava NKT.Oni koji bi sve srušili i zarazili,na kraju će reći kako su oni ti zbog kojih je sačuvana Crna Gora.
Vjerovali vi ili ne, lajkovali ili ne, jedina legalna legitimna i priznata pravoslavna vska zajednica je SPC i tacka.
jes, tacno, slazem se ali u srbiji
Cikoticka delimicno se slazem sa tobom jeste u Srbiji ali i u CG pa i MK jedina legalna legitimna i priznata pravoslavna verska zajednica.
Njegova Svjetlost polupatrijarh Dedejić je odavno najavio da če, kao i do sada, liturgiju služiti bez vjernika
Ziva istina.
Duhovito…
u velja im fala stobprihvatise zamisli da nijesu prihvatili sto bi smo cinjeli bez njih auuuuuuu sad bolje no ikad se vidi da mozak nije savrsen ka sto se misli vracbine bajanje proklinjanje su podvale ispod mozga od straha od boga kojeg nikada niko nije ni cuo ni vidjeo strah vlada narodom a popi ga koriste
ima li ljudi sto u ovu drzavu osim popova…. lovcenska sto je crkva sto su popovi sto su kasike vina i ljebovi sramota je sto cinite jadnome narodu nece vi se dobro vrnut…. biti ili ne biti-popovi ili doktori pitanje je sada
Srecan dan Armiji BIH SRECNO BRACO.
Mocna armija, koja im je najveca pobeda?
Naravno da RTCG neće prenositi Amfilohijeve besjede u kojima crnogorce naziva kopiladima i kada kune gore nego neka žena iz srednjeg vijeka. Treba li da prenosi to ispoljavanje mržnje prema državi koju volimo bez obzira koja vlast u njoj bila. Volimo Crnu Goru i u dobru i u zlu, volimo baš ovakva kakva je , kuća u kojoj žie dobri… Više »
O kukalo serbstvo ugaseno krecite li je li miko isprosio €# za SS…..
Da je vjecno nezavisno Kosovo.
Posle zemljotresa 1979.godine, 10 godina je svaki zaposlen u Srbiji izdvajao 1% od plate za pomoc Crnoj Gori. E moji crnogorci…
Tako je
😬 Sta ti znas.
Nijesu samo u Srbiji nego i druge republike SFRJ. Da je pravde i sreće plaćali li bi ratnu odštetu za zločine iz 1918 i za naše žrtve na Mojkovcu što izginusmo dok ste vi i vaš kralj BEŽALI preko Albanije.
A C.G inace nije zahvatio prvi svetski rat nego su zbog Srba usli u isti C.G niko je nije napao nije bila kapitulirala i nisu je Srbi oslobodili i kralj nije isao preko Albanije nego je bio u Londonu i nisu Srbi ubijali Crnogorce na Mojkovcu da bi placali ratnu odstetu i to sto su i ostali izdvajali ne umanjuje… Više »
To je fama i neistina, ne citaj velikosrpske portale. Citaj ozbiljnu literaturu. Drugo, i da jesu izdvajali, to ne znaci da treba da jasu zbog toga. I mi smo dali krv na Mojkovackoj bici, pa ne pominjemo to svaki dan. Pi.
Prvo nije laž, no svako zna da je uvjek izdvajamo za Crnu Goru. I sasa pitanje đe je bila Nijkovačka bitka, da li je u Mojkovcu ili Leskovca Da li su strane trupe ušle u sred CG pa ih mi napaki, ili su bile kod Leskovca ili Kiša. Znači ipak je bitka bila u drd Crne Gore, naravno bila je… Više »
Sta tacno nije istina? U Mojiovackoj bici su krv dali srbi, crnogorci su bili na Cetinju sa agresorom, kao i u drugom svetskom ratu. Procitaj i ti ponesto.
Neka nam uvedu ne 1% nego 10% da vam 10 puta to vratimo. Sjasite vise. Citava SFRJ e pomagala jedino vi kukumacete.
Pa sto onda niste rekli Dragane da vam ne treba od tih vama mrskih Srba i kako vi kazete okupatora bilo je tu jos puno drugih davanja iz “zlocinacke”Srbije.
Jedino njima ne priznaje te da su pomagali. A pošto su imali duplo više stanovnika od bilo koje drugo Republike, najviše su i pomogli
Evo pocni ti da vracas. Hoces broj racuna?
Izdvajala je cijela Jugoslavija, nije samo Srbija. I?
Ne treba od njih nista vise ,znamo se mi dobro .
E da su se oni pitali,vama je teze euro izbit nego oko
Moram opet sve vas da pohvalim i da vam se zahvalim na izuzetnom poznavanju Srpskog jezika i pisma.
,,prihvatili,, mjere a spc mediji javno pozivaju na nepostovanje mjera i na ,,ustavno pravo SAD na slobodu vjerskih okupljanja,, time dajuci do znanja njihovim sektasima da se ipak treba okupljati (pa ce popovi tako sa sebe maci odgovornost floskulom ,,spontano okupljanje gradjana,, i onda ce za to da optuze NATO,SAD i ustav Amerike…naravno,Medo zemunac ce tome pridodati i Sorosa)
Kada tivizitsš Amer to je demokratija, kada to radi Crkva to je poziv na nemire, da li se ti šališ
sada se odjednom ugledas na ameriku a do danas ste negirali svako slovo koje ima veze sa amerikom hahahahaha ono,pozivate se na americke zakone,oslanjate se na zakone rusije a vodite se zakonima rastka nemanjica (odmetnika od pravoslavne grcke crkve i tvorca privatne crkve koju zovete svetosavlje)
A ti si obrnuto do sada ugledao a sada je kritikuješ. U čemu je razlika,
Pusti se tih gluposti. Crkca je đe je bila a vi đe sre, napadala se i napada se… Branila se i brani će se
atos. crkva se nije nikada napadala. vise su srbi napadali i prisvajali katolickih i pravoslavnih crkava za samo 100 godina nego sto su turci radili za 500 godina (zapravo,turci su za 500 godina napadali samo 30-tak crkava u kojima se krili zlicinci i zlikovci…kao i sada sto vam se kriju)
Nije se napadala a napadaš u istom komentaru.
Kako nije i ti napadaš i ti prije tebe, samo vam je pristup drugačiji. Oni su išli direktno, a vi izokola.
Kao ne napadate Crkvu no Crkvu. “Ne napadate” vi Crkvu bez Onog i Ono ko je i što Je prestavlja u Crnoj Gori
Zašto u naslovu piše MCP kad se svi oni koji tamo idu zovu Srbi?
Jednostavno napišete srpska pravoslavna crkva i gotovo.
Pitaj Njegoša koji je bio veći Srbin od Ksrašorđa. Makar je Njegoš pisao pa ne ostavlja prostora za nagađanja ko je bio, kome je dijela posećivao…
Tako je, namjerno podmecu.
Budi posten pa reci i ogroman broj Crnogoraca ide u SPC MCP.
Svi Srbi u Crnoj Gori su Crnogorci, ali se pišu kao Srbi jer se podrazumeva da su i Crnogorci
Ogroman broj Crnogoraca ide u svoje svetinje, jer nemaju drugih, to su one koje su njihovi preci Crnogorci pravili i krvlju branili. I koje se nikad nisu zvale srpskima, niti sa srpskom crkvom imaju veze. Osim što ih je ta crkva otela i nasilno ukinula crnogorsku crkvu.
Ni u Srbiji se nije zvala Srpska Crkva, to treba da znaš već Karlovačka Miroplokija tako redom…
Ali su sve bile Srpske, i objedinile su se 1922g
Risto pope nano skalaj malo 👻🙀👺🕯🕳🧼🛁🧴🚿🚰🧽🚽🧻❓🔜🔝
Bože, hvala ti do neba što nijesam srbin.
I Srbi se zahvaljuju i Bogu i svima svetima sto nisi.
Moze li na tv pa da Šofro prenosi
Ne bavi se Šofro svakakvim smećem, on je ozbiljan novinar profesionalac.
Prihvatili su samo zato što je u Srbiji uvedena zabrana kretanja od petka do utorka.
Prihvatili jer nijesu imali druge, juče im jasno poručeno što će biti. A i narod ih masovno osudio. Potcijenili su svoju vjernu pastvu, nisu oni spremni da slijepo idu za njima u zarazu 😀
Ne mazite oci vise narodu sa MPC, nego dajte finansijsku pomoc svim gradjanima Crne Gore! Ne moze da se radi, a dadzbine idu li idu
Ocemo li im se zahvaljivati kad se smiluju i postuju zakone drzave ?
E kad prodje Covid 19,malo cete “moliti”i “klecati”ali ispred vlasti CG za vase politicke litije,ucerat ce vas u brazdu srbijansko-cetnicki popovi.
Na litije mogu da zaborave, velikih okupljanja neće biti ko zna koliko dugo. Do pronalaska vakcine, vjerovatno.
U pravu si to je to…
Ali se oni i dalje bune evo clanak u vijesti da oni koji su protiv crkve ne budu isprovocirani radi cestitih policajaca Pa sto se ne zalite na vaseg vrhovnog vodju Vucica evo i on je objasio bratiji popovskoj u srbiju da vam to nije dobro zbog zdravlja ali ne u CG vam ne valja. Sve vas treba procerat koji… Više »
Crkva je sama, dok su još uvjek radili Lokali, Restorani, Saloni… Sama privremeno zaustavila Litije…
Toliko o tome… I zašto se čude sada što planiraju da poslušaju mišljenje Dr. Mugoše…
Crkva je zadnju litiju održala 12. marta, uprkos svim preporukama. 13. marta su zatvorene škole i zabranjena okupljanja.
CRKVA NIJE SAMA ZAUSTAVILA LITIJE. I ne bi ih nikad zaustavili, da nisu morali, makar svi pocrkali.
Nije tačno, škole su zatvorene 16 marta. Od tog dana ne rade škole i taj ponedeljak je prvi neradni dan, a ti provjeri, eto nije davno bilo.
Naravno da Crkva ne bi prekidača Litije da nije ptovkbenola da je to dobro za Vjernike, ali stoji da je Prvo Crkva sama, prekinula Litije, stek kasnije su zatvoreni lokali, restorani, škole…
Odluka o zatvaranju škola je donešena i objavljena u petak popodne, 13. marta. Naravno da je onda prvi neradni dan bio ponedjeljak. Litije su održane 12. marta.
Da, prvi neradni je bio 26msrt, i treba da znate to. A Crkva je 12.Marta prekinula Litije.
Vidi kada su zatvoreni butici, lokali, restorani.
I da li su sami kao Crkva ili pod naredbom
Citam komentare i ne vjerujem koliko mrznje ima u njima prema crkvi i svestenstvu.
Koliko zadojenih i bolesnih mozgova kojima je partija i sendvic sve u zivotu…Nevjernici i nehriscani komentarisu crkvu koji vjeruju samo u svoga politickog oca…Nevjerovatno
MPC je sama zaslužila takav odnos građana CG prema njoj. Nije mržnja, nego – prezir. I to nema veze s partijama, nego s zdravim razumom. Ti to ne možeš da razumiješ, jer razuma nemaš, kad se smatraš vjernikom i hrišćaninom, a ljubiš ruke Ristu, osvjedočenom ratnohuškaču i ljubitelju ratnih zločinaca. Da ne navodim ostale njegove generalije, koje ga milion godina… Više »
Raso radosave na cemu si prevedite ovo na Crnogorski ovo srbijansko nista ne razumijem.
Naravno da nas ne interuse crkva čiji sveštenici su ratni huškači i kojima je Kačavenda sveštenik
Daleko ste vi od crkve i Boga Radosave,pitaš li se zašto je to tako…mora da ima neki razlog….znaš ti dobro koji je,a i ovi popovi što kolo vode..
Ispravno.
Koga vi lazete da je C.G gradjanska drzava to je mrtvo slovo na papiru.
Kakva god da je Crna Gora, srpska i teokratska nije i neće biti. Daleko je od dobre, ali ćemo je popravljati. Ne litijama i popovima nacionalistima i biznismenima, nego ćemo podizati i vaspitavati generacije mladih, modernih ljudi, nezaraženih nacionalizmom i pohlepom, da nam državu učine boljom za sve njene građane.
Suplja ti je besjeda Budvanko opet ponavljam koga ti lazes.
Naravno da nećemo prenositi vaskršnja bogosluženja okupatorske crkve koja mrzi i podriva mržnju prema svemu Crnogorskom.Od tih i takvih nam ne treba nikakva poruka.Srecom pa je Bog mnogo više od toga što predstavlja SPC.
Samo nastavite da slušate državu i nadležne,a ne ove prodavače magle!
Pravi stav MPC-a smo vidjeli prethodnih dana i juče, kad su tražili pristup vjernika u crkve, tvrdeći da je važniji hljeb koji oni tamo daju, nego onaj iz prodavnice. Onda su dobili jasan odgovor od države i ogromne osude naroda, pa su se danas prepodobili i promijenili ploču, jer svakako im ne može biti drugačije. U saopštenju ne mogu da… Više »
I neki aparatčik,…
Vaše manipulacije su svima jasne, gle slučajnosti stigli ste i da je najavite litije…vidjeli ste da ste ogroman kiks napravili i sad biste da se “izvadite” iz svega!
Nema pranja, džaba kreče. Sopstvene pristalice su potcijenili, smatrajući ih glupom stokom, koja će za njima i u zarazu, pa su vidjeli da ipak nije tako.
Znao sam da ćete ovo da uradite, vidjeli ste prije neki dan koliko narod osuđuje vaše postupke! opet ste najavili litije, pa će vam trebati šetači.
da im je bilo stalo do građana davno bi ove mjere prihvatili, ali su vidjeli da su izgubili podršku naroda i sad su pokušali da se izvuku … ali je kasno, sve smo mi vidjeli
Za svaku osuduu je sve sto su do sada radili….sad su nasli da prihvataju misljenja doktora,do prije 2 -3 dana su se ponasali kao da se nista ne desava!
Prepali su se osuda naroda da vam odmah ja kažem! Vidjeli su da je veliko povjerenje upravo u državu i u njene mjere!Do prije 3 dana su se okupljali i sad su našli da pozivaju da se slušaju savjeti ljekara?
Osuda im je pala i nema nazad. I jasna poruka od policije juče, nisu imali izbora no da se povinuju, a saopštenje im je jadan pokušaj da se operu.
Sad su odlucili tako,kad su vidjeli da je narod razocaran sta rade i da im se protive,i plus drzava reagovala,e sad ce vele da postuju
I u Bosni je bilo smiješno…
Ja ne znam ko su, šta su, odakle su,… ovi što vrijeđaju, … Crkvu, vjeru, naciju,…
Mitropolita, sveštenstvo MCP, SPC,…
Razumijem da je to scenario interesnih političara,… Nije valjda da vise na portalima!!!
Pobro, niko ne vrijeđa Crkvu, Vjeru, Naciju, nego fašisoidnu svetosavsku sektu.
Ptica po perju, a čovek se po besedi poznaje,tako i ti Titograd obraz djon.
A što pričaš crni druže,… za kanonski priznatu crkvu,… Svetog Savu,… jesi li kršten, imaš li ime, porijeklo,… Aaaa
A sto da vas puste na Javni servis Drzave Crne Gore koju ne PRIZNAJETE,imate ti vase TV -kanale dobro poznate javnosti, koji vam daju potporu i podrsku da preko njih omalovazavate i olajavate sve sto je Crnogorsko i jos “imate obraza”da to pominjete,zapravo NEMATE TRUNKE ni POSTENJA ni OBRAZAZA,pogotovo ovaj nas sugradjanin “rektor osnovne skole” Gojko Perovic.
Cetinje..pa jesi li pravoslavac…
A sve si rekao RTCG je države Crne Gore,…
Jedan si od njih 100%
U Crnoj Gori se nazalost, sve ove mjere sprovode selektivno. Momci koji sjede na istoj klupi se odmah hapse i po kratkom postupku kaznjavaju, a popovi za koje ima i video zapis da krse pravila i jos se ljube u ruku, nema kazne.
Ti momci se drogiraju opasnim travama koje izazivaju zavisnost i mozes da umres od njih.
A popvi su moguci prenositelji korone virusa.
80 % podrzava MCP i vi ste toga svjesni pogledajte podatke!Za to pustite vi crkvu imate vi precija stvari o kojima treba da brinete!Ostanite doma dežurni kritičari crkve MCP🇲🇪🇲🇪🇲🇪
E kukavce,blago ti u pamet, vidi se dje pripadas!
Smanji za nulu, pa ćeš biti realan. Čuš, 80% 😀 😀 😀
Ipak razuman potez na kraju. Bez obzira na prethodno treba pozdraviti. Sad je najvažnije da budemo odgovorni u borbi protiv virusa.
Šta li su sad smislili?
Evo su smislili da se naprave pametni i razumni, kao da mi ne pamtimo što je bilo juče i prethodnih dana. Juče im policija jasno poručila što će biti, pa vidjeli da nema druge.
Kakvo prihvatanje i spremnost, ima da se postuju naredbe i tacka.Vazi li za MPC bilo kakav zakon ili su iznad svega????
nisu trebali
Nidgje nikad ne procitah da neko ovoliko pljuje ne neku crkvu pa ma cija bila kao mi sta je sa ovim narodom a kad prigusti onda boze pomozi
Jeste Boze pomozi,alu ne da slijedimo ove sektase.
Bog je jedno a crkva i popovi nesta sasvim, drugo
Jesi li pomislio zašto?
Ne psuje se crkva no Risto
Niđe i nema ovakve crkve, koja se bavi politikom i uništavanjem države u kojoj je. I čudiš se što je pljuju?
Risto kaze da ce postovati mjere,otac Gojko mu suflira… sta ako veliki strumf Irinej kaze ,,salili se oni u Crnu Goru,,? Ipak je njegova prva i poslednja
Ako je bog kao sto nam pop Risto i ostali saopstavaju svemoguc sto od kovida ne zastiti makar vjerujuce, a vidimo i popovi umiru od kovida, kad vec nece nevjerujuce.
Evo novak djokovovic donirao pare italiji a zemlji svojih predaka ni poruku podrske da posalje samo se nasao pametan da podrzi rista i litijase
pa navijajte za tu ćiftu……
Pa zar niste odbili pomoć od Srbije?
“pomoc” od respiratora koje su nam oduzeli na granici a koji su uredno plaćeni ? Ili da nam određuju gdje i kako da to rasporedjujemo ?
Da je vječno nezavisno Kosovo!!!
Titograd, gdje ti je NATO?
Pa naravno Novak Djokovovic podrzava i pomaze postene i pravedne ljude pametan covek.
Novak Đoković je vrhunski teniser i nacionalista kojeg publika zviždi na svim terenima svijeta. Njegovo pravo. Za Crnu Goru je totalno nebitan lik.
Novak Djokovic GOAT, zamisli koliko si mu ti i takvi kao ti nebitni???
Koga briga ko je i što je njemu bitno? Ne znam ni što se spominje Đoković u ovoj priči, nebitan skroz.
Slazem se sa tobom Vito, on i svi koje on u CG podrzava su goats, ili prevedeno na Crnogorski, su koze.
Osim sto vas je huska za vrijeme litija, koliko vas je pomogao, koliko vam je USD ili EURa dao, pomogao je svojoj drzavi sto je za svaku pohvalu, pomogao je BIH i Hrvatsku za vrijeme poplava ooet za svaku pohvalu, a vidio i on da srbi u CG nisu ni posteni ni pravedni, zato niste nista ni dobili niti cete… Više »
Mesija, kod nas se veli niko te ne moze nagrdit ka sam sebe, nemoj da shvatis ovo kao provokaciju, on pomaze Srbiju sto je za svaku pohvalu, podrzao je za vrijeme poplava Hrvatsku i BiH takodje za svaku pohvalu, podrzao je vase litije, za mene to nije za pohvalu vec suprotno i reci mi posto ste vi Srbi u CG… Više »
A nije mu to trebalo ali mogu misliti koliko su mu na oca vrsili pritisak preko MCP i SPC da uzda saopstenje. Otac mu je ultra nacionalista.
Pa novak je trebao da da pare i Albancima posto mu je pravo prezime nekad bilo Djokaj
E da,ove koje si spomenuo su mu braca i po veri po naciji a ti i takvi kao ti niko i nista .
Što li
ako nam je mcp najveći problem u životu onda problema nemamo……e sad što mnogi imaju probleme u sebi crkva nije kriva…..
Sta ces od priloga, bate?
spc je.
Jeste primjetili kako SPC stalno i uporno zloupotrebljava sintagmu “vjeri narod” ? Nece da napisi vjrnici spc ili vjerujući narod sto bi bilo primjereno nego “vjerni narod”. Veći dio n a r o d a vjeruje državi Crnoj Gori pa bi država trebalo da koristi taj termin a ne crkva. Mi većinski narod vjerni smo Drzavi i mi smo taj… Više »
80%Posto podrzava MCP provjeri podatke tako da ti nisi ta vecina!!
Vjerovati u DPS, ne znači vjerovati u državu CG!
Koji je to većinski narod ? 90% onih što se izjašnjavaju kao Crnogorci ( a takvih je 40 % u CG ) su vjernici SPC.
U Crnoj Gori žive Srbi, ima ih koji se izjašnjavaju islamske i katoličke vjeroispovijesti.
Uz Božiju pomoć .
Golube ajd odleprsaj malo
Ja sam Srbin islamske vjerozapovijesti.
Pa sam si kriv.
Ok, onda su Srbi tvoje ispovijesti…nista protiv nemamo
Živ bio !
ako pitas svetosavce….nema….nego od Srbistana do Tokija sve sama svetosavska sekkta…..
Koja je to vjeroispovijest srbi???
Prijatelju,srbija 500g pod turcima sto mislis jeste li turci
Pozdravljam spremnost MCP da postupi u skladu sa preporukama. Takođe, smatram da je Javni servis morao dopustiti direktan prenos vaskršnje liturgije. Moje simpatije nijesu na strani SPC, to mnogi ođe i znaju, ali čojski bi bilo omogućiti vjernicima da ovu svečanu liturgiju gledaju na TV-u, kad već ne mogu u crkve ići. Nije pošteno i nije korektno.
Sad ce,cim si ti to predlozio.
ako javni serves to dozvoli onda mora dozvoliti SVIM denominacijama ISTO….sto bi znacilo da bi javni servis postao religijska TV…..imaju svoju TV Hram pa neka tamo litijase…..
Joo, mislio sam na Božić i Uskrs kod obje naše hrišćanske crkve (pravoslavna i katolička), te oba Bajrama kod muslimana. Brat bratu- to je 6 dana TV prenosa u godini. Ne mislim da je to mnogo.. Inače sam ateista, ne gajim simpatije prema religiji-ali gajim simpatije prema ljudskim pravima.
Bilo bi cojski, to je u hriscanskom duhu ko tebe kamenom ti njega hlebom ali neko ko ne priznaje Crnogorce kao narod, Crnogorski jezik i na kraju neko ko je uzurpirao nase crkve i posprdava se i inati cijelo vrijeme ove krize mislim da to ne zasluzuje. Nisu platili za 1918 i vidji kako se posprdavaju svaki dan, dovoljno je… Više »
Generale, uglavnom se ne slažemo, ali poštovanje za tvoj komentar.
ne prenose se uzivo vjerski obredi ostalih manjinskih naroda u crnoj gori pa neci ni srpskog …..uostalom imaju svoju televiziju koju izskljucivo i gledaju njihovi politicki i vjerski sledbenici ….
Slazem se sa tobom, mislim da je tako fer i pravedno, a mislim da ce i biti tako na kraju!!!
Tu je problem što MPC nije tražila prenos liturgije, do zadnjeg časa vjerujući da će nametnuti svoje, kao što su navikli. Da su na vrijeme tražili, vjerujem da bi dobili. Ranije su tražili REDOVAN TERMIN za te rabote na državnoj televiziji i to je, naravno, odbijeno. Sad to koriste da zamijene teze i optužuju državu da neće da prenosi uskršnji… Više »
Nijesu poslušali zbog obraza, već straha od Države i osude građana.
Šteta što ih ne možemo viđeti kako ližu jednu kašiku i ljube Amfilofiju šačetinu.Mislim da će se gurati, ko će prvi da lizne i cmokne.
Koje drzave? Drzava je svih nas a vi ste je opljackali i na kolkena doveli vi iz DPS a
Kad to tako kazes,onda je sigurno tako!
Koje li si ti vjere kad ovako mudro zboris,samo da mi je znati
Najezio sam se koliko si “pametan”.
Jesu li smislili što će sa buvljakom ispred Hrama?
Svetosavska sekta privremeno na aparate.
Šta je sa NATO-m.ovih dana?
Čuva granice Crne Gore,Kosova…
Mrgude, ako ih čuvaju kao što šalju pomoć…
Dovoljna pope,svaka druga riječ vam je NATO. To vas obolje i država Crna Gora naravno i Kosovo malo ste ga gurnulu u drugi plan,ali ide brzo priznanje i od Srbije.
Mrgude, rekoste da će vam NATO pomoći u svakoj neprilici, a donirali su vam besplatni let. Red bi bio da kažete da je neko obmanuo, ili vi ili NATO.
Pa naravno da cuva kada ste vi nesposobni da ih cuvate a hoce li ih i sacuvati…
A e ne no što je trebalo da rade. To su sektaši koje treba dobro, na Ruski nečin, dovesti u vinklo.
Necete ne morate se glaskat necete i da hocete.
Stop cetnicima stop mraku
Cuj crkva prihvatila preporuke?
Znaci mogli su i da ne prihvate !
Cus! Ovi prihvatili preporuke? 😂😂😂😂 Prihvatio Risto i nezavisnu Crnu Goru…ali je ne priznaje
“Vuk dlaku mijenja , ali ćud nikad !”
Ništa ja njima ne vjerujem.
ako bi drzavna TV prenosila pravoslavne liturgije….onda bi bila u apsolutnoj duznosti da prenosi obrede za, muslimanske, katolicke, jevrejske, protestantske, i svake druge religiske grupe koja postoji u CG…..obzirom da je svako malo neki verski praznik….drzavna TV bi se svela na religijski TV…..tako da je najbolje ovako kako je…..imate svoju tv hram, pa neka vas ljudi tamo gledaju, kao i… Više »
Joo, nije nikakav problem da svaka od velikih vjerskih organizacija , pravoslavna, katolička, islamska, protestantska, jevrejska, uživo prenosi svoje službe za najveće vjerske praznike.
Ajde sa srecom nesto ljudsko i od ovih.
Postujmo preporuke nadleznih i ostanimo svojim domovima.
Moramo biti svjesni situacije koja nas je zadesila i moramo biti disciplinovani.
Naređenje izvršenje, nema više vršljanja spc popova po suverenoj državi Crna Gora! , Nikad više 1928.!!!
Ma daaa kako da ne ihh bas ste suvereni.
Tako je Hariiii
Sve si u pravu…
A sto je bilo 1928?
NKT mora da kaze koliki je maksimalan broj ljudi po crkvi, pa bili oni vjernici ili svestenici. Svestenici su isto ljudi. SPC ce sigurno pokusati nesto da prevari i da odigra lukavo. Tako da MOLIM nadlezne da im daju tacne upute sto smiju a sto ne smiju. Ne smije se ljubiti ruka, ne smije se iz jedne kasike svi pricestit,… Više »
1 komat na 10m2
Neka ste i vi jednom uradili nesto pametno! Zamolio bih sve vjernike i pristalice SPC,neka obrate paznju sta se događa po tom pitanju u Srbiji! Vidite koliko je to ruzno u naopako,da njihovi popovi uporno pozivaja na okupljanje,koliko je to sebično,jadno,nepristojno! ljudi umiru,doktori se razbolijevaju! bore se za svaki život i zdravlje svakog čovjeka! A oni im otezavaju,i namjerno prave… Više »
Ogroman je pritisak na mitropoliju bez razloga. Pa kad je Hristos razapet šta I mi vjernici bolje da očekujemo.
Ma sta nam naprica.
Čiji vjernici, Hristovi ili svetosavski??
Vecinski narod u Crnoj Gori postuje drzavu sto dokazuju i poglavari MCP.
Drzavu da ali okupacionu vlast niko ne voli i ne postuje. DPS organizacija koja nam je okupirala zemlju i pljacka i nas i zemlju nam.
Naravno da nece i( nesmiju) .Bistri su oni.
Smiju ali nece,razlika je,a i van je svake pameti,
Mudra i pametna odluka Mitropolije! Srecan Vaskrs svima u Crnoj Gori koji slave!
Ne bi oni na to pristali,nego ce ih po dzepu,sto najvise boli,inace bi.
Milice Hristos Voskrse!
Probali su prije neki dan da bi vidjeli reakciju, spremnost Drzave kako ce reagovati pa im se nije svidjelo. Da vidimo nakon ove pandemije, kako ce reagovati Crna Gora i da li ce biti ono sto mora biti, dosledna nezavisnosti CPC!
Daleko ste vi od Boga osnova vas iz srpske crkve vam je Srbovanje. Nemate vi iz Spc veze sa Hriscanstvom i Isusom Hristom.
A sa kime ti imas veze
Nakon ovoga mozete se pozdraviti i sa litijama i sa vasim zeljama da budete iznad zakona.Lijepo da se registrujete kao sve druge vjerske zajednice i da postujete drzavu Crnu Goru.
Na sljedecim izborima crnogorska opcija dobija 70% glasova. Manjina ima da postuje zakone Crne Gore, u suprotnom prut ce da radi. Nece vise biti fasizma, cetnistva, velicanja ratnih zlocinaca.
Malo morgen.
Vračevima ne treba vjerovati ništa….. na osnovu iskustva sa okupatorima.
Ljudi urazumite se… Pokazite malo razumijevanja jedni za druge, nisu ovo dani kad treba da akumuliramo i prosipamo mrznju… Razlicitosti se postuju.. Ovako nikad necemo naprijed… Nevjerovatno je kolika je mrzna u vama… bez obzira kojoj strani da pripadate…Drzavu nam niko ne moze uzeti ni unistiti ni srusiti… Cemu ovo ludilo?! Sto mislite, nekome pane na pamet da nekome otme… Više »
Hahahahahahaojss
Zbog litija je i krenuo ovaj virus, maleri jedni!
nazadna sekta.Sve bez mozga okupljeno je oko ovih zatucanika
Neka gospoda iz Mitropolije plate Državi porez.Nego njima je obraz prekriven dlakom, pa o tome i ne razmišljaju.
Mislim da du obi Anfijevi zaboravili Kralja Aca i njegov odnos prema litijama protiv Konkordata.
,,Krvava litija”1937 g.Znao je Aca kako s njima.
Znali smo i mi acu…
Banja, Kralj Aleksandar je ubijen 1934.god. Kako je on mogao bilo šta zabraniti 1937.god.?
Tačno,Acov je konkordat sa katoličkom crkvom. A Petar je bio u pelenama.
Eto, da se zna ko je jači.
Nema veze jaci..mudrost nam je svima potrebna.poDravljam odluku MCP ma iz kojih razloga donesena
Nema okupljanja vjernika , nema ni priliva lako zaradjenog novca. To vas boli.
A nemoj odustati da ih nahranis molim te !!! Stari huskaci necete nas po jediti pa kad bi svi skupa sa Vucicem navalili 🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪
Svaka cast, eto vidite, razumni ljudi ! Istina neke ste i razocarali, vise bi voljeli da se na vas bacaju drvljem i kamenjem ! Kao ovaj nesrecni haris ispod….
Iskreno,očekivao sam ovu reakciju od SPC,jer nemaju drugog izbora,i vrijeme je da jednom postupe po nalogu nadleznih organa.!
Haha,morali su,visa sila,ne bi oni…
Možda ga Vučić pozove kod sebe za Vaskrs. Pa neka tamo liturgija
Srecno svima koji slave Uskrs
Mir Boziji
Hristos Vaskrse
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Kod nijednog srpskog popa vise u zivotu u crkvu uci necu a kamoli poljubiti mu ruku!
Nisi ti za crkvu …
Niko te I nije zvao.
Moj hogare nisi ti u crkvu nikad ni usao
A zasto im je i ovo dozvoljeno? Ka da je frka neka,ljudi kopaju familiju bez sahrane i popova a ovo je neophodno je li?
Sto se ne bukate sad po srbiji zbog Uskrsnjih mjera!
Vase cutanje je dokaz da vam je jedini cilj bio razbijanje Crne Gore i da napravite da se virus sto vise prenese po Crnoj Gori i da sto vise zla nam nanesete!
Slusaj, ja slavim svaki pravoslavni praznik, idem u crkvu pravoslavni moju mitropoliju, glasao Sam dps, crnogorac Sam, imali tu Koji problem.
Nema..sve dok nikoga ne mrzis i nikome ne cinis stetu nema…
Propale im litije pa bi malo da se skupljaju po hramova ,e ne moze
Mudar potez. Bravo za Mitropoliju. U ovim teškim danima treba nam jedinstvo a ne podjele.
Živjela Crna Gora! 🇲🇪🇲🇪🇲🇪
Morali su.
E ja im i ni to ne bi dozvolio
Dozvolićeš više no što misliš i to na kosovu i metohiji.
Onaj… da je vjecno nezavisno Kosovo
Dosta smo ih i trpjeli ! Igrali su se sa ljudskim zivotima
E vala kas moze rimski papa mozete i vi
Sada se zna da nijesu iznad zakona i da je ovo sekularna drzava
E to je kad se priprijeti zatvorom,bravo za policiju crne gore
Fala bogu da se i oni dovedose u red
Sto nije posao kod Vucica da ga slavi?
Pet dana policijskog casa, moga je dobro da odmori, farba jaja i da dobro razmisli o svojoj gluposti…
I Putin je zabranio okupljanje vjernika. Oce li to, kao sto kazu ovi iz SPC i Putim da ugusi pravoslavlje. Haahhahahahahahhahahhahaa. SJEDITE DOMA, RASJELI SE!
Kaze se: ŚEDITE DOMA, RAŚELI SE
Kad su vidjeli da je država pokazala snagu kod sprovodjenja zakona, sad može i bez vjernika.
Kakvi zatupljenici majko sveta, Boze pomozi im
Njima nije za ništa vjerovati to kao kàžu a vidjećemo no i najavili litije njihove risto sotona i njegovi popovi ne miruju ako države ima neće ni litija više imati
MILA
Tacno tako NJIMA SE NE MOZE VJEROVAT.
Za Mihaila i CPC necu rijeci ruzne reci iako sam vjernik MCP ali si ti nevaspitan i pun mrznje i pakosti
nd 1918!Mozda a dali se moze dovoljno mrzjet strano tijelo u Svojoj drzavi i ja ss sektu imao bih svasta ruznog rec.
To se i očekivalo. Veliki lajk za MPC👍
Zavadjate ovaj narod. I zbog nesloge i mržnje nam se ovo i desava
Sve ste vi ovo sa litijama i prouzrokovali pa sad nedužan narod ispasta
Eto koliko mislite o narodu! Ocete litije da organizujete taman kad izađemo iz svega ovoga baš želim vas da gledam po ulica kako nam onemogućavate da živimo normalan život
Srna, litije su dva puta nedjeljno.po sat vremena. Zašto ti to smeta?
Necemo vise dozvolit litanje sekti
Makarije, nemoj sa druge gledaš kroz sebe.
Ne mozemo vas gledat,kao da ste otisli na noc vjestica.
Milice, anđeli sa tobom, pa ti ne razlikuješ litije od noći vještica.
Dosta bi vam bilo jednom u 5 godina.
Treba li da crtamo da se mjere moraju postovati!
Ko zna šta će napraviti,bila bih ja u pripravnosti. Od njih se može svašta očekivati
Ispravno. Kada ovo prođe,svako neko radi što mu volja!
coronice moja mila ti si naske raskrinkala
Dobro se dozvase u pamet. Ko o čemu oni o litijama
Sad je bitno da se samo situacija stabilizuje koja nas je zadesila.
na javni servis a riki ….nece moci pop maca i joanikije lipovac i vi njegovi naslednici
Vječna, šta ti je sa NATO-m ovih dana?
Jedina pametna odluka,inače bi svi ispastali
Samo su im litije u glavi!
Crkva je od početka prihvatala sve preporuke i odgovorno se odnosila..Sramno je što se ova situacija koristi za obračun protiv nje. Medijska hajka u vanrednom stanju.Čim prođe korona nastavlja se borba za Svetinje,ljudsko dostojanstvo i Crnu Goru.
Pocekacete!!!
Milice,ajde uhvati se igle i konca,prostiri ves,radi nesto.Pismenost i dijalog ti nisu jace strane.
Do kada če država, da dozvoli ovu nacionalističku sektu, da rovari po CG.
Znači država ima način da naćera razuzdane popove poštovanju zakona kad hoće. Oni razumiju samo jedan jezik. Jezik sile.
Zaista sramno da državna tv ne prenosi. Zar smo mi toliki NEhrišćani pa jedini na svijetu nemamo prenos na javnom servisu?
Steta velika,jos na tv.da vas gledamo!
oni stvarno ubijedjeni da ce litije nesto promjenit ?
Zar u 21 vijeku treba da se raspravljamo sa ovima oko elementarnih stvari za suzbijanje pandemije. Bože sabrani!
E bas ste mi iz 21 vijeka.Jos imate virdzina po gradovima i selima.
Dobro je da ste počeli da poštujete odluke naše države i povinovali se zakonima
Raduje me što je sveštenstvo shvatilo da je najvažnije poštovati mjere i preporuke nadležnih i najodgovrnijih institucija našeg sistema
Konačno više jedna razumna odluka i to nakon svih ovih moljakanja. Ali dobro je da su shavili da se radi o dobru svih nas
A jesu li mogli drugacije? Oglasila se policija, tuzilastvo. Niko nije iznad drzave.
Konačno nešto dobro, svaka drugačija odluka bi bila nerazumna i nejasna. Odlično su postupili
Bravo, drago mi je da su donijeli takvu odluku
Od straha.
aaaaaaaahahahahahahahahahaha
Hare,nemoj da se zagrcnes od sopstvene zlobe,nije ti lako vec mjesecima,a boga mi ni dani sto dolaze ti ne idu bas na ruku.Da imas pameti i obraza,shvatio bi da je trenutno najvažnije pokusati da preguramo ovo zajedno i pozdravio odluku Mitropolije.
Sa litijama ste završili za ovu godinu…
Ne samo za ovu godinu nego permanentno. Game over.
Maniti se okupljali i hljebom hranili. A da je božije kod vas ista, nije nista
Znači tek kada su iz države počeli da sprovode zakon (bar izvidjanje, ne u potpunosti) i prema Srbskoj crkvi zvanično su se prizvali pameti.. E sad da vidimo i na terenu što će raditi…
DOSTA JE BILO FOLIRANJA ZALUDNJACI
Jedno pričaju drugo rade, zato oprez.
Ha ha ha mozda kad vam bude dozvoljeno.
Auuu, i Risto se alavertio i odlucio da ipak ne ugrozi ZIVOTE vjernika. Blago Crnoj Gori sa SPC! Neki ljudu kazu da je Sveti Pop Maca (Svetac Bre) intervenisao!
Pozdrav za odluku..
Hvala Bogu na razumu sveštenstva. U suprotnom, bili bi dušmani svome narodu.
Jeste li to napokon shvatili da je država jača od vas!? Mada čisto sumnjam da ste odustali i sigurno ćete spremiti neku diverziju za vikend.