Savjet mladih DPS-a Tuzi prekjuče je obnovio natpis sa Titovim imenom na brdu Dečić, ali je on juče uklonjen i na tom mjestu okačena je albanska zastava.
Zbog toga je sinoć bilo pojačano prisustvo policije u Tuzima, a policajci su legitimisali građane i sproveli određene provjere kako bi se slučaj rasvijetlio. Policija pritom nije uklonila albansku zastavu kako ne bi došlo do eventualnih incidenata, a više detalja o ovom slučaju i počiniocima za kojima se traga znaće se nakon prikupljenih obavještenja.
Iz DPS-a su saopštili da se ovim činom ne šalje nimapo lijepa poruka, te da je u pitanju isključivo politička provokacija. Nekome smeta Tito, ali to su pojedinačni slučajevi i nema veze sa međuljudskim odnosima.
“Najvjerovatnije je ovo čin neke druge partije, jer njima smeta sve što DPS uradi. To je politička priča koja nema nikakve veze sa odnosima među ljudima u Malesiji. U DPS-u su 80 odsto Albanci, pa su naši mladi obnovili natpis na obližnjem brdu. Neko ko nema ni 500 glasova na ovaj način samo politički provocira, a ne zna da je sahranio samog sebe u politici. Oko ovoga ne treba da se diže ujdurma kako ne bi došlo do neželjenih situacija. Isključivo je u pitanju činjenica da neko želi politički da profitira, ne znajući pritom da će ga narod zbog ovoga kazniti”, ističu iz DPS-a.
Kako je kazao odbornik DS-a Ivan Ivanaj, Tito je možda za neke heroj, ali za Albance u Malesiji je jedan od najvećih zlotvora. On je istakao da je objavljivanje Titovog imena na Dečiću sramota za Malesiju.
“Ko god da je skinuo natpis, svaka mu čast. Njegova politika je ubijala sve što se protivilo njegovoj vještačkoj ideologiji. Ubijali su on i Ozna sve, od seljaka do sveštenika. Ne čudi nas da djeca i unuci njegove ideologije žele da ga vrate među nas, ali nas čudi zašto država ne reaguje na ovakve direktne provokacije. Nema dijela Crne Gore koji nije platilo od komunista kao Malesija. Ali, oni koji su u to vrijeme bili produžena ruka te asimilatorske i rušilačke ideologije, izgleda su održali ljubav prema diktatoru Titu i kod svog podmlatka. Tito je onaj koji je masakrirao Albance u Baru, koji je poslije Drugog svjetskog rata ubijao mnoge Malisore i koji je želio da Albanija bude u sastavu SFRJ. Neka je sram one koji pokušavaju da ožive to čudovište”, kazao je Ivanaj.
Svaka cast Albanci!
Doslo vrijeme da se plati vlast,a narod ce to platiti
Bolje bilo Albaniji da je bila u sastavu SFRJ nego pod enverom hodzom i sa onim bunkerima. Kosovo je zeivjelo 100 puta bolje nego Albanija u to vrijeme (narocito u periodu od smjene Rankovica do pojave Milosevica, kad su maltene bili svoji na svome)
Nikad ne cuh za te zlocine po Malesiji vise no nedje drugo. Posle rata su kaznjavani saradnici okupatora pa koje god nacije bili. Da ovaj Ivanaj nije neka varijanta abanskog cetnika, pa ovako prica?
CDM je pro albanski, briše istine.
Ajde, što je ovo? Kupite te kanavaca po Crnogorskom kršu. Pa pravite nered po svojoj zemlji. Diće Skadrani našu na Skadar, ubrzo. Sve će se vratiti kako je bilo.
I susjedima su oduzeli Kosovo sta bi i nama falilo da damo Tuzi i Ulcinj
OPA MOMCI. ĐE JE NATPIS TITO?
Gospodo, vi koji mislite da ste dali previše slobode Albancima (ili Bošnacima, ili Hrvatima, ili Srbima) jako griješite. Niste vi ti koji dajete.
Svi oni koriste prava koja im pripadaju. Problem je samo da sve to ostane u okviru zakona.
Kako da ne! Dali smo im kao nikad nikom za 1000 godina našeg postojanja. No da se istorija ne ponovi, nebi bilo dobro po one koji se smeru na nju. Jer je Crna Gora nezavisna, slobodna i ponosna. CRNA GORA JE CRNA GORA!
Ja ne znam ko koga provocira. Stavite Titovu statuu negdje u gradu, u centru, dajte njegov muzej, napravite njegov trg a ne trg argentinaca,… od svih brda i gora u ovoj drzavi, zasto bas na Decic? Zasto bas na ovo brdo gdje su albanci vodili najkrvaviji rat i oslobodili Malesiju od Turske? To je brdo i mjesto koji budi emotivna… Više »
Albanci se nikad ali nikad nisu borili protiv turaka.
Tačno, pa oni nisu ni bili tu za vreme Turaka. Tada je to bila Crna Gora do Lješa sa malim plemenom Arbanasa.
Pa druze ovo kamenje u slavu Titu su isto postavljali normalni Albanci. O kakvom ti provociranju pises. Pa ovdje se radi samo o provociranju od strane nacionalisticki nastrojenih pojedinaca.
Onaj natpis sa titovim imenom su napisali albanci. Pisali su i crnogorci po mnogim brdima. Na jedno drugo brdo blizu podgorice ozida ga je i okrecio jedan mjestanin koji je kasnije postao i ostao solidan cetnik sto je u crnoj gori normalna transformacija isto kao i ona iz cetnika u partizane. Mlogo je primjera, od vrha do dna !
Sve je to dobro. Budimo smireni i bez dizanja tenzija. Mi treba da se volimo i da zivimo zajedno kao braca!!!!!
Sto cu vam napraviti po američki psi-hija/tri-ja. 👍
Албанци раде оно што ми не умијемо, користе нашу неслогу и шире своје границе. Црна Гора је признала квази државу Косово исто као и Македонија. Сјутра када нама “врисне” овај дио рачунајте исту реакцију од Срб и Мак, опет исто ће се десити када се закува у Мак. , тако да нам нико није крив, но’ ми сами. Албанцима свака… Više »
Ti si puka. Neki lik stavio zastavu na krse preko znaka Tito. Kakva prirodna Albanija? Kosovo ste sami izgubili vasom politikom veljesrebskom i zato cete izgubiti brzo i Vojvodinu. Umjesto da zivite u miru vi pozivate na rat i ubijanja. Sve ce vam se to o glavu obiti. Samo tako nastavite.
Исто тако ка’ ти су размишљали на Косову.
Viđećeš baki kakva albanija. Čekaj još aamo malo mićoni pa kad ti ga…
Viđećeš ti guraj, kad te Bog tisne, on to radi najpravednije. Đzaba ti je onda,, ćuću ćuću nan,,
Gde god se vijori Albanska zastava dotle je i Albanija.
POCELI SU ONI ODAVNO DA OSVAJAJU PEDU PO PEDU. AKO IM SE NE STANE SADA NA PUT ODOSMO I MI KAO KOSOVO.
I treba . Ko drugome jamu kopa sam u nju pada.
Cerovic kako misle albanci da zauzmu podgoricu i bar kad ih nema dovoljno tamo. 👍
Ljudi za ovo je slobo milosevic kriv, uozbiljite se! Albanija voli Crnu Goru, vidjecete kad nas proceraju iz CG. Hvala dpsu
Sto im drzavo ne maknete zastavu sa nasega Crnogorskog brda a?
Malo šipak!!!!
OVO JE SIGURNO URADIO NEKI POSRBICA DA BI IZAZVAO KONFLIKT SA ALBANCIMA.A TI IVANAJ SEDI DJESI A, IZA DJESI NIJESI!?
I ja to kazem srbi su to uradili.video sam kad je doslo 4 autobusa iz srbije. Viva nas dukljunistan.
Nama dukljanima albanci su braca
Iskreno nisam odusevljen ni natpisom tito ni albanskom zasavom ,nazalost jedno je sigurno taj kome smeta titi i ko to rusi i kaci nacionalno obiljezje nama susjedne drzave taj je spreman na rat u svakom trenutku i zatrovan je nacionalizmom.Daj nekom prst on oce cijelu ruku ,po mom misljenju previse im je slobode dato pa misle da im niko nista… Više »
Druže, nije taj spreman za rat no to rade bolesnici koji se kriju i izazivaju nemire…, a kao što i na ovom portalu lupetaju svašta i liječe svoje frustracije preko tastature…a u životu miševi što se svoje sjenke boje…
@ Serdar Tačno. Lajk od mene. Evo npr. ja sam otprilike jedini koji sam nekoliko puta ostavljao podatke na portalu. Ukucaj samo u goog-le Marko Lazarević. ali obavezno Pelagićevo pošto nas ima puno. I vidjet ćeš moj facebook profil, u bijeloj sam majici, bijelim hlačama, ljetno vrijeme a kraj jednog tornja ( etno- selo Bijeljina). Lako je biti “hrabar” kad… Više »
E moj druze
Mi iz inostranstva pomno pratimo situaciju u cg 👍😆👍
“Uf dobro je, samo da nije Srpska” xD
Ajmo Crnogorci,kad mozemo da se prepu avamo sa posrbicama sto ne priznaju drzavu moramo i ovo u Tuzima da okaraktetisemo na isti nacin.Nemam nista protiv nicije zastave ali zar u zakonu ne plse da jedino zvanicna CG zastava.
Ne davno, reče jedan strani analitičar a vezano za pokušaj destabilizacije Crne Gore. Rekao je da pritisak na Crnu Goru neće prestati od strane onih koji su i do sad to činili ali drugom metodom, tj. pokušaj iznutra, podjelama, unutrašnjim sukobima i slično tome. Zato sva ova dešavanja koja imamo u poslednje vrijeme može biti upravo dio te aktivnosti. Ne… Više »
I ja sam pobjegao iz crne gore moja majka kad je počeo rat devedesetih. A ja se razbolio posle referenduma. 👍
Oće li mi ko reći koji dio crne gore traži Albanija da znam kolika će biti crna gora i bez kojih gradova i mjesta ostaje. 👍
Vele od Tuzi do Danilovgrada, Ulcin, Bar, Plav, Gusinje. Daće im Milo to samo da ostane na vlast.
Jes priča se po selu!!!!!
Dje su one montenegro patriote sad ??? Nego,Možda su je isti okacili.
Biće krize u crnu goru. Neka još pane turizam eto gladi. 👍
U Albaniji su onog ko se drznuo da rasiri zastavu Grcke ubili bez razmisljanja iako Grcka koliko sam upoznat nema pretenzije ka tom dijelu Albanije iako je pretezno Grcima naseljen. S druge strane postoje albanske partije koje se itekako zalazu za “Prirodnu Albaniju” koja bi trebala obuhvatit dobar dio CG teritorije, a njihovu zastavu na nasoj teritoriji policajac ne smije… Više »
znaci, ti si da se ubije osoba koja rasiri zastavu strane drzave. zanimljivo razmisljanje
Tvoj i samo tvoj je problem sto ne razumijes ni najjednostavniji komentar. Po meni je zastava trebala bit uklonjena od strane policije i uzeta kao dokaz, a to sto policija to nije smjela je pokazatelj koliko smo kao drzava slabi i nesrecni. Ti ako mislis da je toj zastavi mjesto tu i da je treba ostavti misli ali to je… Više »
Jesam bate moj.
Dakle, poenta tvoje price je da treba da ubijamo kako bi bili drzava kao Albanija?
Istini za volju ima Grcka pretenzije na jug Albanije odnosno istorijska teritorija Grcke koja se naziva Sjeverni Epir. U tom dijelu Albanije zivi nesto vise od 300.000 Grka. Sumnja se da ih ima i 400.000 jer zvanicna Albanija nije htjela da objavi tacne podatke popisa iz 2011-te godine jer im ne ide na ruku. U Albaniji nacionalne manjine broje oko… Više »
@Thor Kakvih Srba u BiH 49%!! Srba u oba dijela u BiH ima oko 800.000, a svi u BiH su slagali na popisu, često sam tamo i znam o čemu se radi, popisivali su sva tri naroda i mrtve i dijasporu i onda se vidjelo da u BiH ima samo 2,2 milijuna žitelja!!
Znači Srba opet 37%.
Ako Bog da granica sa Albanijom na nadvoznjak da pocinemo vise 🙂
Монтенегрини, немате што да се љутите, да вам није било Албанаца не би ни државу добили, сад је њихово вријеме за наплату тог дуга.
Upravo tako, jasno receno, ispostavljaju dukljanima racun za 2006.
Mi nemamo dugova ni računa za naplatu. Ako im valja kod nas, valja. Ako ne, dobar im put bio. Nikog mi nećemo silom držati.
Ko ce tebe da pita sta ce i kako da uradi.
Дробњак, ne drobi!
Kad mladi DPS vide konja gdje potkiva kopito pa i oni digli nogu….
Ako su prijatelji Crne Gore, sto ne stavise crnogorsku zastavu? I sto su ako postuju ovu drzavu organizovali izbor za Miss Albanije u Ulcinju? Toliko o ljubavi prema CG .
Ima svakakvih svuda i ne treba generalizovati.
Znam masu dobrih Albanaca, ali uvijek ce ljudi da gledaju samo ono negativno. Ima svakakvih i kod nas i kod njih.
Dukljani, otvorite oci, to su sve srbijanci smislili i uradili, ne bi vama braca albanci to nikad uradili, a kamoli neki drugi.za sve je kriva srbija, njegos, kralj nikola…
Mozda ce ovo nekoga da pogodi ali moram reci CG kao da se sastoji od “kalifata”, prosetas po njoj i usvakom kalifatu kaci se druga zastava ponasa se i vlada po lokalnim zakonima i obicajima.Vijore se albanska,bih,hrvatska, sa ocilima/jos po najmanje u odnosu na stanovnistvo/valjda jedino u Podgorici/ako covek ne gleda prema Tuzima/ i na Cetinju je crnogorska jos u… Više »
Šta fali što postavljaju albansku zastavu, kad su Tuzi u Albaniji.
I Plužine su u Albaniju. Vele da će bit glavni grad. Bog vas kleo i utračio kao što vi trčite Crnu Goru.
Crna Gora je bila 4 sela okolo Cetinja to svi znamo nemoze se Crnom Gorom nesto zvat sto je ravnica.Dalje sape od Albanasa i vasih prvokacija,mi smo na svome od pamti vijeka i tesko dace nas vas sovinizam i Titoizam uzdrmat
Neka ,,Mevludine”,okoreli botu DF-a.Providni ste sa ovim provokacijama,no je narod naš,lakouman
Nisu 4 sela, no 4 nahije, ali objasni ti to Brđanima koji su danas “najveći” Crnogorci.
Đe si ti od pamtivijeka??? Izrode, zgazio si svoje.
Mene su miliji isti ti albanci nego komunisti i subnor zna li su samo na džabe da žive. 👍
Vala sramota…ovo je sramota…..
Zašto sramota? Pa nijesu im makli zastavu.
Zao mi je ovog Ivanica sto se nervira ali i on nije upucen u cinjenice istorije sto poslijeratne sto skorije kad su malisori krenuli sa oruzijem da pale i proceruju .Toliko za sad ljudino?
Svaka čast tuzi imate moju podršku a subnor će kao za vrijeme milosevica da ispašta dosta komunisti znate samo za crvenu zastavu. 👍
Šta je bilo Dukljani, da li vam je i za ovo Srbija kriva? Hoće li gospodar sad izaći pred medije i reći kako je albansko pitanje u Crnoj Gori demokratsko a ne etničko i teritorijalno.
Ovo su nasi problemi koje će Crna gora rijesiti ili će izgubiti ali se ne tiču srbije. Imaju svoje i neka paze to tamo
Evo sada čitam izjavu Nik Đeljošaja i kaže da je kriv predsednik opstine Abedin Adzovic hahahahaha!!!e kuku majko kada ovakvi nekog prestavljaju..Tuzi Dinosa Sukuruc Vranja Vladne Karabusko Polje Miljes Zatrijebač i ostali opet će reći veliko da DPS Na ovim izborima..
Pa naravno da će svi pametni ljudi glasat za zajednistvo a ne za rat i podjele kakve nam nude ovi mediokriteti
Ova vlast da je SPOSOBNA , prvo bi sklonila spomeniku Isufu Celaju OSVJEDOCENOM ratnom zlocincu iz 2 svjetskog rata. Albanci rade start hoce. Dje Vam je CG zastava u Tuzi? A ovdje svima puna usta POSTOVANJA drzave. KOJE? Koja je drzava poslije plantaza 13 jula? Crna Gora SIGURNO NIJE.Dok se dize graja na Srbiju, NEKO opasno sprovodi plan. Koji ste… Više »
Ne sklanjati zastavu, sta kome smeta. E VIVA ALBANIA, E VIVA MONTENEGRO!
Ne kradi nick, nesrećo.
To nisu moje riječi.
A ko rece da ti je stvorio drzavu?
Evo ga ovaj iz republike šumske, bavi se Crnom Gorom a ne zna jado dje je šupalj…
Ovaj ti nije iz RS, to je DPS bot poput tebe. Pitaj kolegu čiji je sendvič veći.
@ Stara Podgorica
😂Republika je to jado moj! Sa glavatim Dodikom, poštenim Hrvatom.
Primjećujem da u komentarima dolje ( a možda uskoro i gore) mnogi komentatori spominju Srbe.
Postavljam pitanje : Kakve veze Srbi imaju sa ovim, i Srbija i R. Srpska su geografski prilično daleko, a Titov spomenik rušio i Albansku zastavu sigurno Srbin nije činio.
Usput,….. nama Srbima su i Crnogorci i Albanci isti !
A ko rece da ti je stvorio “drzavu”?
VRS.
Prva oružana sila koja je pobijedila Islamsku državu.
A koje lice je bilo vrhovni komandant “VRS” i preśednik “Republike Srpske”?
BudoMNE🇲🇪-ukrao si nick kopilanee…
@ BudoMNE🇲🇪
VRS i Republika Srpska se ne stavljaju pod navodnike.
Evo ne stavljam ih ko ti je stvorio drzavu a bio je na celu vojske i drzave?
A vi srbi nama Crnogorcima ste najveći neprijatelji. Albanci su bolji od srba ali sve u svemu ista ste g…
Evo lajk.
Drago nam je da su vam Srbi najveći neprijatelji.
Vi nama niste, osim što vas se gnjušamo i to po Srbiji.
I jedni i drugi lupeži i lažovi, ka da su ista raca😂😀😀. Veli mi jedan Slovenac ljetos, kod njih je super, napreduju fino. A i kod nas je dobro, napredujemo. Ali je razlika u komšijama, oni imaju dobre komšije, a mi daleko bilo, divljake.
This is Albania autohtonas…ready or not here I come Thanks Majlo.
Trt pa dođite svih 6 miliona da uzmete to vase
Nije jos frka velja kad pocnu da se viore po pg vidjecemo velje crnogorce
DPS botovi i roboti u šoku. Šta reći, koju poruku poslati..
Jole, nisu ovo ucili na kursu. Imali su predmete poput SPC,Podgoricke skupstine, opozicije ali ovome se nisu nadali.Ovdje see najbolje vidi KO su ti botovi?Uzimaju crnogorska imena a zapravo u dusi aljbanci.
Nisu uklonili zastavu,jer ne smiju,ni sa kuca ni sa skole koja je javna ustanova i na kojoj treba da stoji crnogorska zastava,jer zivimo u CRNOJ GORI,a pojedinima sretan put za albaniju sa sve zastavom albanskom. Bila je situacija na starom a. gdje je momak stavio trobojku na terasu,istog momenta je stigla policija i naredila da je ukloni! Kako su tu… Više »
Bravo. Zastavalu bilo koje drzave je ljepse vidjeti nego natpise i spomenike crvenim jamarima.
2018 godina a oni spominju komunistickog diktatora broza? Sjeverna Koreja place za ovakvom omladinom.
Ne mogu biti toliko glupi da misle da je Tito bio los za Albance. A brate znam da su glupi ali toliko e to nema smisla. Albanci su bili ako iko povlasteni u Jugoslaviji. A prosjecna inteligencija im je bila 60.
E sramotna Crna Gora sto je dozvolila da se tudje zastave vijore na svojoj svetoj zemlji. Promijenite znaslov da vas zamolim. Policajci uplaseni od albanske zastave. DPS je uplasen od albanske zastave. Ovo je pravi naslov.
I albanci imaju pravo na svoj deo, pa bar su im crnogorijanci toliko duzni.
hapsi ovo je c gora
Ovi se takmice ko je veci nacionalista,PENDREK je majka za ovakve
Bolje albanska zastava nego prsle komunjare
Nisu smjeli da uklone zastavu a oće macama na crkvu na umiju. Eto toliko o Milu i njegovim poltronima.
To je njihovo, bice u buducnosti 3 velike države na ovim prostorima. Jedna albanska sa dijelom teritorije Kosova, Crne Gore(Tuzi, pojedini djelovi sjevera CG) i Makedonije. Druga hrvatska sa dijelom Bosne i treća srpska sa sjevernim dijelom Kosova, Republikom Srpskom i ostalim dijelom (najvećim) Crne Gore. Željeli smo Crnu Goru ali su nas prevarili ili smo bili naivni.
” Bosne i treća srpska sa sjevernim dijelom Kosova, Republikom Srpskom i ostalim dijelom (najvećim) Crne Gore. ” ——————————————————————————————————————————————————– Griješiš ” Realni budimo “. I ako bude kano što pišeš, ni mm2 Crne Gore nam ne treba. Ne trebate nam, jer kako ste sijali tako i žanjite, kako ste sudili neka vam se tako i Sudi. Neprestano povavljam ovdje :… Više »
Realni kod psihijatra zbog familije…
Misljenja sam da Vukovicu nece uspjeti njegov razvojni projekat izgradnje spomenika po podgorici. Konkretno Titovog. Treba aamo sponeke dizat i da se nadod slikava za drustvene mreze. Ljepota 😃
đe god nađeš zgodno mjesto ti orla posad,i jer oro je tica čudnovata, neovisnost nam vrati, da nebješe orla crna i turskog barjaka mi bi danas uveliko slavili kraljevića marka, ujedinjene mjesto nestanka, đe god nađeš zgodno mjesto barjak ti posadi ,…….e montenegriiiiiiiiiniii sada znate zašto služi crkvica na rumiji, samo još tito kod vas pali kad drugijeh znamenja nemate… Više »
Nije Milo kriv sto Albanci stavljaju zastavu. Sta je on i DPS mogao. Da strazari po brdima. Milo nam je drzavu dao, a neki ga kritikuju.
Ovo je sve Milovo maslo, sa Albancima i Srbima, kreira se haos, narod se svadja, dok Vlast i Opozicija trpaju pare od raznih privatizacija i malverzacija.
Полиција није макла албанску заставу како не би дошло до инцидента.
Iza svega ovog stoji nacionalista Ivan Ivanaj i Nikola Camaj,ptica na grani to zna,kao i počinioci koje su platili da to uradi…Tuška omladina ovi dana ide da vrati velikan đe mu je mjesto od 1946 godini..
Bravo za tebe i tvoje istomišljenike iz redova Albanaca. Da je više takvih pa da oćeramo i vi i mi ove provokatore sa svih strana. Vi vaše a mi naše i da živimo složno, kako bi nam djeca imala barem u tom pogledu nekakvu perspektivu.
Sad ste se shetili da ovakvo sto pisete kad je maknut natpis sa Titovim imenom a to sto svaka kuca poslije vrela ribnick8h uz Cijevnu pa do kupalista Tragaje ima albanski barjak na kucu to ne pisete … bas me zanima dje biste u NY vidjeli Japansku zastavu ili kolumbijsku ili bilo koju drugu transparentno na vidno mjesto (a da… Više »
Čitajući komentare imam osjećaj kao da je napadnuta Država, a ne nekoliko kamenja pomjereno s mjesta.
Tako se počinje Toni ako nisi znao. Kad prestanemo da branimo postupke provokatora iz svojih nacionalnih redova onda ćemo valjda uvidjeti da je to jedino ljudsko zaštititi druge od sebe. Marko Miljanov je bio poštovan i od Albanaca i od Crnogoraca dajte da sada mi poštujemo njegovo poimanje čojstva i junaštva i dajte da akcenat u sadašnjem trenutku stavimo na… Više »
Sad će i DF da bude za TITA samo da bi se uklonilo albansko obilježje. Haha takvi su ti oni.
Ivanaju moraćeš pojesti tu albansku zastavu jer za slobodu koju uzivaju naše generacije 73 godine jer Tito sa partizanima doprinio . Ekstremni nacionalizam je doveo i do stradanja naroda na prostorima bivše YU .
Ja rezervnu domovinu nemam kao ti ivanaju !!!
“Albanija u sastavu SFRJ?!” Kome je onakva trebala osim njenom prijatelju Staljinu!
To jeste bio plan Titov, to nije nista novo, postoje spisi o toj inicijativi…
nema veze sa medjuljudskim odnosima??? :))) tamosnji katolici i muslimani ne mogu se ocima gledat. Muslimani idu u kafane koje drze muslimani i obratno, ako su ovo dobri medjuljudski odnosi koji su to losi?? nego vazni su glasovi pa nek oci jedni drugim izvade. Zivjela multi-kulti po…na Crna Gora.
Izjava iz policije da ne smiju da diraju albansku zastavu… Lijepo docekasmo-uopste nismo nervozni kad nam se vijori na prag od kuce.
I vi napadate bez dokaza. Mozda je ovo crnogorska zastava, pa se ovaj orlic osuncao na ovu stijenu.
Tacno vidim kako ce unuci ucit : Tuzi su 2018 povratile nezavisnost nakon neustavne aneksije od strane Crne Gore
Ovo sto u CG u zadnje vrijeme rade musleše je prevrsilo svaku mjeru. Sjede u vlasti i ni.jednom ne izadjose da javno osude udare da drzavu. Ne moze se sjedjeti u vlasti CG a potajno podrzavati ISIL. Kao kad im stavite zastavu sa 3 krsta i pustite himnu da vidite kako pokorno i ponizno stoje, tako treba postaviti uslov da… Više »
Nikad više Tito! Nikad više 1945!
Treba im ukinuti njihov jezik u skolama i da postuju zemlju u kojoj zive.. stegnuti obruc oko njih i zabraniti isticanje bilo koje zastace osim CG jer ovo nije Albanija .. neka idu tamo pa neka se prave veliki albanci
A policija izasla da strazari da neko ne ukloni albansku zastavu, jer bi moglo biti incidenta. Bruka. Strazare zastavu tudje drzave jer se snaga drzave boji od albanskih ekstremista.
A Nik Đeljošaj ne napadaj dps Tuski a preko cijevne si vise dps od svi Tuzana
Gde vam je snaga drzave. Ne smeta vam albanska zastava u Crnoj Gori. Da su Srbi to uradili bilo bi vec 365 komentara kojima se blati pravoslavlje. Ovo je dokaz ko su komentatori na portalu. Ko se lazno Crnogorcima predstavlja da bi mutio bracu, a sanjao Osmansko carstvo
Zar ne primjećujete da je u CG došlo do radikalnih promjena u smislu poželjnih naroda. Da je 90-tih neko postavio albansku zastavu na crnogorsko brdo i uklonio titovo obilježje bio bi istog momenta zatvoren a možda i likvidiran.Danas niko i ne reaguje već sve to posmatra opušteno. Da je kojim slučajem isto urađeno sa srpskom zastavom, ti ljudi bi već… Više »
Nekad su nam neprijatelji bili Albanci i Muslimani, sada su Srbi a sjutra..
———————————————————————————————-
Sjutra ???
Srbi !
Pocelo je, pocelo…
A što ste se prepali,četiri Nahije nam niko ne može uzeti?! Toliko će ostati kad svak svoje uzme.
Čovjek prica o tome da je Albanja bila zelja Tita a oni bili na strani okupatora za vrijeme rata i pretendovali na tudje teritorije.Ludilo mozga ahahha.Prica o zlocinu u Baru a zaboravlja Asana Isufa i ostale sto su radili po Ulcinju i ostalim krajevima.Čega su pametan stidi budala se ponosi.
Ovako je pocelo i na Kosovo.
Nisam nacionalista ali gledao sam kako i musl8mani i katolici u ovoj zemlji lete sa tri prsta kad je bilo vrijeme tome. sad da neko stavi 4s okaci nedje pa kao isilovu da je stavio zastavu ali albanska nek se viori i nek pola cg ratuje u islil i to je ok.bojim se da se preci mogu dici da ne… Više »
E da su ovo napravili Srbi sad bi Milo drza govor u UN.
Ajde makar da su ovo pravi albanci, ljufi iz albanije ih ne mogu na oci vidjet a ne da ih svojataju..odatle i ovoliki kompleks isto kao kod cg srba..neizljecivo
Pusti me time to price kako se albanci ili katolici NE podnose. Kad je u pitanju MRZNJA prema svemu sto je srpsko I pravoslavno sve razlike medju njima nestaju. Samo budala ili izrod misli da opasnost za Crnu Goru je Srbija. NATO ce Nas braniti od napada bilo koga ko NIJE clan NATO. A hoce li Nas braniti ukoliko Nas… Više »
@ BudoMNE🇲🇪 ..” Kad je u pitanju MRZNJA prema svemu sto je srpsko “… —————————————————————————- Zašto u ovo uvlačite Srbe ??? Ovo nema nikakve veze sa Srbima. Ovo nije mržnja prema Srbima, mi sa ovim nemamo nikakve veze . A jeli to mržnja prema Crnogorcima, nas Srbe ni naj manje ne zanima. Zapamtite da su Srbija i Crna Gora dvije… Više »
Kako smijete da pisete o ovakvim stvarima, jeste li svjesni da albanci mogu da izadju iz koalicije…
Dno dna drzave,policije,vojske,vlade.Milo na exskurziju-Albanci dodjose u Podgoricu.
Vraćaju se na svoje…u čemu je problem…? Od kad je PG u CG ..?
1500 godina, Duklja, Zeta, Crna Gora. Jeste nešto trebali? I tako će bit i narednih 1500!a napadeče ćemo sa verom u Boga pobjeđivat.
Hvala dps sto nam je drzavu rasprodao
Hvala dps-u na predstojećim problemima sa njihovim koalicionim partnerima i glasačima…..
Tako nam i treba, drugovi i drugarice. Čuvajmo mir čuvajući albansku zastavu od skrnavljenja. Na Stari aerodrom se dabogda zaviorila. Pa onda dalje.
Zastidje!
Ovo je Crna Gora. Uklonite zastavu tudje zemlje. Postujte gradjane Crne Gore
A kako ne. Pa da im se glasaci naljute
Tudje zemlje..? Objasni molim te…ne razumem…sve manjine imaju ustavno pravo da koriste simbole sveje drzave osim Srba.
Ajde braco albanska tako jee, njegos je genocidan, tito je zlocinac..idemo dalje..samo enver odza je za vas dobar da je Bog dao da vam se vrati
…”gradjanine celog sveta
Pojava mi tvoja smeta” …
Hahahaha ajde neko neka postavi srpsku zastavu pored ove albanske da vidimo koliko ce opstati 😂
Srpska ili bilo koja druga zastava nemaju što da traže na brdu kod Tuzi. Ovo je naše bilo, sada je i biće. Crna Gora zna da mora da poštuje Albance i da se ne miješa u ono što joj ne pripada.Ni mi ne idemo po Cetinju i namećemo vama što da radite. Naravno da živimo u CG ali kao ravnopravan… Više »
Prava i ziva istina,svaka cast za komentar od istine
Ovo da nije istinito bilo bi žalosno. Ali nije Crna Gora postala 1990 godine nego je postajala mnogo ranije i u sadašnjim granicama. To što ste podržali nezavisnost ne znači da ste je vi napravili niti da je samo od vas zavisila. Ona bi postojala kao što je bila i prije 1990 samo što bi bila u zajednici sa Srbijom… Više »
@ POJK
…” To što ste podržali nezavisnost “…- hvala im na tome.
…” što je bila i prije 1990 samo što bi bila u zajednici sa Srbijom i u istim granicama. “…. – sreća, više nije.
“R.Srpska” Malo li je poginulo Crnogoraca i u 2 svetskom ratu i 1990 braneći zemlju kojom ti sada hodaš. Pa neka je sram i tebe i ove vladajuće Montenegrine od njih i od svih pravih normalnih Crnogoraca. Ako vas danas nije sram i stid biće uskoro ove druge od riječi i djela a tebe od ovih komentara kojima samo ti… Više »
@ POJK Koga da me bude sram ??? Vas, koji ste među prvima priznali Kosovo, vas koji ste glasali da se srpska kulturno- istorijska baština dolje na Kosovu proglasi Albanskom, vas koji šaljete vojnog izaslanika da se naslađuje progonu izdate Krajiške sjerotinje, i to izdate od strane Crnogoraca : Miloševića i Arkana. Vas koji pored svega navedenog ne izbijate iz… Više »
Ponavljam “Pa neka je sram i tebe i ove vladajuće Montenegrine od njih (poginulih Crnogoraca u 2 svetskom ratu i 1990 godine braneći zemlju kojom ti hodaš) i od svih pravih normalnih Crnogoraca. A kad bih gledao tvojim očima i razmišljao tvojom glavom onda bih ti rekao da i ti trebaš da se stidiš zbog toga što je BIH (Republika… Više »
Srbi u SRBiH ( ponavljam SRBiH) nisu bili za izlazak iz SFRJ. Nisu ni izašli na referendum 29.02. i 01.03. 1992. godine. Nemoj ti mene učiti o nekim događajima kojima sam bio svijedok. Zbog toga je i izbio rat, jer je pogažen ustav od strane zapada i Badinterove komisije pošto su Srbi u BiH bili jedan od 3 konstitutivna naroda,… Više »
A misliš li da Crnogoraca nije bilo u Jasenovcu, da nisu ginuli na Sutjesci, Neretvi, Kozari da se nisu smrzavali po Igmanu i bili u svim bitkama koje su vođene na teritoriji BIH. A koliko je samo mala Crna Gora iznjedrila narodnih heroja koji su najveća herojstva pokazali braneći ljude iz BIH i ratujući da bi iste oslobodili od fašista… Više »
@ POJK
Samo da ponovim.
Hvala Albancima i Bošnjacima što su vas podržali u borbi za nezavisnost i sreća što više nismo s’ vama.
Adios amigos !
Mudra izreka u ovom slučaju zagonetka:
“Tikvu u vodu tikva na vrh vode”
rjesenje pojedinac sa nikom “R.Srpska”
Hvala Albancima i Bošnjacima što su vas podržali u borbi za nezavisnost i sreća što više nismo s’ vama.
E taman posla da ste bili za izlazak. Ali isto kako si ovo shvatio tako i ostalo komentarišeš.
Skadar je nas Crnogorski bio dok vam ga Evropa ne pokloni, uzmi knjige iz istorije ako znas citati. Albancima intelekt ne dozvoljava da shvate da su okruzeni sa pravoslavnim zemljama, i svaku provociraju trazeci dio teritorije. Crna Gora Srbija Grcka Makedonija, kad pukne film pa se stegne obruc ostaje vam samo da plivate do Italije.
@ Realno
Crna Gora Srbija Grcka Makedonija, kad pukne film pa se stegne obruc ostaje vam samo da plivate do Italije.
———————————————————————————————————————————————-
Iz ovoga saveza izbaci ili Srbiju ili Crnu Goru.
Zajedno nikada, nikada više ……………………..
да је којим случајем била Србијанска застава исто је Не би макли да Не изазову инцидент.
Otkriti počinioce i u Spuž.
Kako će u Spuš koalicione partnere koji su odvojili CG.
Kažu da je ovo delo pojedinaca. Pa se kaže zastavu nijesu makli zbog mira u kući. Itd, itd.
Pitam se, da li su jači pojedinci u ovoj našoj zemlji ili država…
Neke stvari se otimaju kontroli i država mora hitno da odreaguje, inače će biti kasno…
Odavno je kasno….baba Andje i starac Gavrilo su predvideli da će Albanci uzeti dio CG sve do PG….nisu bili jasno da li će i PG …
Mozes misliti kad Albanci Tita koji im je sve dao i omogucio u bivsoj Jugoslaviji ne vole koliko vole nas ostale?!
Ima nekih kojima nikad nije dosta i nece se zaustaviti dok ne osjete da dalje nemogu ici.
Ovo se ne smije tolerisati….
Interesantno da o ovoj veoma opasnoj stvari koju rade Albanci svi ćute. Da su Srbi uklonili natpis i postavili trobojku, u najmanju ruku bi se oglasio Duško i prijetio sa televizora, pisao pisma mitropolitu i uveo još dva zakona o kažnjavanju Srba što dišu vazduh. Ovako kad Albanci rade šta hoće, jedva da se provuče neka sporedna vijest u medijima,… Više »
Ma ovo su srbi uradili, samo podmecu albancima
Aahha….
Zlo koje je pobacalo milijun ljudi u jame od 1945-1951 god. se ponovno budi!! Bravo Malisori!!
Tito, jedan od deset najvećih zločinaca u historiji čovječanstva!!
Znate za podjele na vjerskoj osnovi u Malesiji kojih je zbog Tita bilo i ranije.Ko se sada poslije toliko godina “sjetio”da ih ponovo potencira i izaziva incidente???
Ivan Ivanović,Prva Tv…Veče sa Ivanom,bojim se da bi ovakvi,vječnu noć uspostavili
Nemam pojma ko je ovaj albanski seselj i treba povesti racuna o seseljizmu svih nacija.inace sramota da drzava ne smije maci zastavu za rad mira u koci,kakav je to onda mir,jedni stalno da se sklanjaju.vise nego ocigledno da jžse srpski i albanski nacionalizam vratio u cg na velika vrata.ovamo proslava 918. ovamo ovo.sve vise sticem utisak da su se ovi… Više »
👏👏👏👏bravo malisori tako je tito je zločinac,bolje albanska zastava nego natpis zločinca💪
Axaxaxsxa milogorci izgubice montenegro samo tako… Takva je sudbina svakog izdajnika
Izgubiste li vi Kosovo? Ne? Ili možda jeste?
Mima Očigledno nisi upućena.Kosovo nije Bilo samo Srb.Bilo je I Crnogoskih kuća tamo.Ima I danas.Moji nikad zemlju tamo nisu prodali-Oteta nam je.Ali Komleksi dok se izlijece u malu CG bojim se da će biti pomjeranja granica na našu štetu.A da dođje do incidenta Ne daj Bože malo bi ko stao da Brani Montenegro.Zbog takvih kao ti.
Nisam vam ga ja izgubio ili prodao, nego takvi kao ti!
Ti podržavaš Tu ideju To mi je samo odvratno
hahaha.Samo im mu ovoga puta necemo ratovati za Mila i montenegrine. Neka im uzmu sve do Cetinja briga nas
A sto ne i CT..?
Ajte bokelji ribajte to vi je posa
A vi čuvajte ovce. Jedino to znate i da kradete.
Eee Ivanaj da je Tita sad nebi ti tako smio pricat niti ti niti Mandic , Knežević ,Muhovic i još dosta njih u skupštini CG !!! Tito nije dozvolio nacionalistima da se šire i da truju druge svojom mržnjom nije dao svestenicima da se drže price koje nijesu bile u Bibliji ili Kuranu . Po meni ispravno i licno bi… Više »
Da je tito od ovih sto su sad u parlamrntu, opoziciji i poziciji, nikoga ne bi bilo ! Tito se borio protiv kapitalistickog drustvenog sistema i bio je protivnik vojnih saveza kao sto su nato i varsavski blok. Tito je bio za socijalizam i vlast radnicke klase odnosno proleterijata !
Jest jadan….trosio je narodne pare ko shah Pahlavi
Da je tita ne bi bilo mila i dukljani bi bili opet Srbi..
Ljuta, dušo !
Evo do cega nas je dos doveo. U sred avije zemlhe se vise albanci pitaju od nas. Policija NE SMIJE da makbe zastavu strane zemlje u SRED CRNE GORE. Hvala dpsu
e kad smo dozvolili da se po Crnoj Gori viore zastave svih drugih drzava nismo nista bez banana drzava. Sto se bar po tome ne ugledasmo na SAD, Francusku, Njemacku, tamo si amerikanac, francuz ili njemac I ima 1 zastava, a kod nas radi prodaje glasova I stolice prodaje se ono sto bi moralo bit svetinja