Kolumne

Zašto se Srbija svađa sa vascijelim komšilukom?

Piše

Andrej Nikolaidis

Svakako ste primijetili da se Vučićeva Srbija neprekidno prepire sa vascijelim komšilukom. Njima, prosto, niko ne valja. Kad se ne natežu sa Kosovom, imaju nešto da rasprave sa Makedonijom. Uto se ispostavi da je zadnji čas da se opet malo destabilizuje Bosna, pa onda Dačić ili neko drugi kaže koju lažnu i odvratnu o Sarajevu. Nije rasprava sa Sarajevom završila, a eno ga Vulin otvara retorički front sa Hrvatskom. A onda red dođe na Crnu Goru.

Oko čega se sada prepiru Beograd i Podgorica? Predvidljivo: oko Podgoričke skupštine, kojoj je stogodišnjica.

U toku je, dakle, istoričarsko-političarsko-građanska rasprava “ko je koga izlevatio 1918”.

Odgovor očigledan

Pitanje je posve besmisleno, jer je odgovor očigledan. Srpska vojska je 1918. ušla u Crnu Goru i organizovala Podgoričku skupštinu na kojoj su delegati odlučili da ukinu državu Crnu Goru i pripoje je Srbiji. Kralj Crne Gore postao je Aca Karađorđević, koji je, za svaki slučaj, zakonitom crnogorskom kralju Nikoli I zabranio povratak u zemlju. Koju godinu kasnije Aca je dekretom ukinuo Crnogorsku pravoslavnu crkvu i praktično je pripojio srpskoj, iako je Aca kršten upravo na Cetinju, upravo u Crnogorskoj pravoslavnoj crkvi. Sve to nije prošlo glatko: pristalice Petrovića i protivnici prisajedinjenja Crne Gore Srbiji digli su Božićni ustanak. Koji je srpska vojska brutalno ugušila, počinivši pritom brojne ratne zločine.

Jasno je da je Srbija anektirala Crnu Goru. Ali jasno je i da je u Srebrenici počinjen genocid, pa srbijanska premijerka Brnabić veli da – nije.

Tako danas iz Srbije čujemo kako je Crna Gora nekako uspjela prevariti i iskoristiti Srbiju koja ju je anktirala. Čujemo kako su Crnogorci nezahvalni, jer srpska vojska ih je navodno oslobodila. Da vas pitam, života vam: kad vojska države X uđe na teritoriju međunarodno priznate države Y, tamo uguši ustanak, ukine državu Y i pripoji je državi X – je li ta vojska državu Y oslobodila ili okupirala? Ja, tako sam i mislio.

Koškanje oko Osamnaeste, zapravo, nikada i nije prestalo u Crnoj Gori. Neki od čitalaca Al Jazeere sjetiće se polemike oko spomen-ploče na ulazu u budvanski Stari grad. Bilo je to na ljeto 2015.

Ima, dakle, tamo u Budvi, nekakva kamena ploča, 1931. postavljena na ulaz u Stari grad, rekosmo li. Stoji ispod venecijanskog lava i na njoj piše:

“Na uspomenu dolaska hrabre pobjedonosne Srpske vojske koja poslije junačnih pobjeda oslobodi Budvu, na Mitrovdan 8. novembra 1918. postavlja Opština Budva”.

Liberalna partija je tada zatražila da se ploča ukloni, jer ono što tamo piše, prosto, nije istina.

Srpska vojska nije oslobodila Budvu

Onda je krenula priča o ugroženosti Srba u Crnoj Gori i dukljansko-montenegrinskim falsifikatima istorije.

A stvar je, pogađate, vrlo prosta. Kao što sam već pisao za Al Jazeeru: srpska vojska niti jeste, niti je mogla osloboditi Budvu. Kada je srpska vojska ušla u Budvu, u njoj nije bilo niti jednog austro-ugarskog vojnika, a sama K und K monarhija je već bila rahmetli.

U trenutku kada je ušla u Budvu, srpska vojska je taj grad mogla osloboditi jedino od nepostojeće vojske nepostojeće države – ili od samih Crnogoraca. Iz te perspektive, spomen-ploča nije pretjerivanje. Izuzetno je teško pobijediti nevidljivog neprijatelja, kao što je učinio Bruce Lee koji je u sobi punoj ogledala pronašao i ubio skrivenog zlikovca. A još teže pobijediti protivnika kojega – nema, kao što je srpska vojska učinila u Budvi.

Prije koju sedmicu, opet u Budvi, organizovan je skup o 1918. Na tom se skupu moglo čuti da je Crna Gora okupirala Budvu i Boku. Čulo se, takođe, da će “srpsko more” kod Budve biti oslobođeno a srpske zemlje opet ujedinjene.

Oglasio se i Amfilohije Radović koji je, jasno, poručio da Crna Gora mora slaviti 1918.

Uslijedila je crnogorska kontraofanziva. Koju je najavila odluka crnogorske Vlade da ulazak u zemlju zabrani Matiji Bećkoviću i još trojici državljana Srbije.

Skupština Crne Gore će donijeti Rezoluciju o Podgoričkoj skupštini, kojom će ova biti osuđena i stavljena van snage – iako su njene odluke praktično suspendovane još u komunističkoj Jugoslaviji, potom i proglašenjem nezavisnosti Crne Gore 2006.

Beogradski mediji svakodnevno objavljuju izraze razočarenja, čuđenja i gađenja zbog toga što Crna Gora neće da slavi datum kada je pripojena Srbiji.

Za sve građane Srbije kojima, kao, nije jasno zašto, imam prosto pitanje.

Recimo da je na kraju Prvog svjetskog rata neka vojska, recimo crnogorska, ušla u Srbiju i preuzela svu vlast, kao što je srpska vojska ušla u Crnu Goru. Recimo, onda, da je crnogorska vojska izabrala takozvane “predstavnike naroda” lojalne toj vojsci pa organizovala, recimo, “Beogradsku skupštinu”, potpuno suprotnu zakonima i, kad smo već kod toga, ustavu tadašnje Srbije, kao što je srpska vojska učinila u Crnoj Gori. Recimo, potom, da ta “skupština”, u ime bratstva i jedinstva donese odluku da sa vlasti svrgne dinastiju Karađorđević, ukine državnost Srbije i Srbiju pripoji Crnoj Gori – baš kao što je Podgorička skupština svrgla Petroviće, ukinula državu Crnu Goru i pripojila je Srbiji. Recimo, još, da potpredsjednik Beogradske skupštine tokom njenog trajanja kaže: “Ja vas molim, gospodo, da stavimo na stranu istoriju Srbije. Što se pak tiče njezine političke istorije, ja je dijelim na dva dijela: na do juče i od juče. Mi više nismo Srbi nego Crnogorci”, kao što je potpredsjednik Podgoričke skupštine Savo Fatić rekao: “Ja vas molim, gospodo, da stavimo na stranu istoriju Crne Gore. Što se pak tiče njezine političke istorije, ja je dijelim na dva dijela: na do juče i od juče. Mi više nijesmo Crnogorci nego Srbi”. Recimo, potom, da dio naroda u Srbiji digne ustanak protiv odluka “Beogradske skupštine”, i da crnogorska vojska taj ustanak u krvi uguši – baš kao što je srpska vojska ugušila Božićni ustanak u Crnoj Gori.

Da je sve bilo tako u Srbiji, kao što je bilo u Crnoj Gori, bi li, leba ti, slavio sto godina Beogradske skupštine?

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Commentator
Gost
Commentator

E bravo, objašnjeno više nego jednostavno i jasno. Samo ko ne želi neće ukapirati ovo.

Bata Gašić
Gost
Bata Gašić

Au, ovoga stručnjaka, ko da je izašao iz kuhinje Crnogorskog književnog lista.

Joo
Gost
Joo

boil te istina….srbijanac….

Bokelj
Gost
Bokelj

Nezavisna Boka

Joo
Gost
Joo

Boka Crnogorska….hoce te li da je opet okupirate?…..praziti…????

Boka Nezavisna
Gost
Boka Nezavisna

Ne, Boku treba oslobodito od primitivnih crnogorana

Mala napomena
Gost
Mala napomena

Ne postoji nikakva odluka Vlade o zabrani ulaska u CG pomenutim po-četnicima… To je samo patka koju bacaju ovi što oće da slave što se slavit ne može.

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Andrej, rekao si najbitnije, jasno, jednostavno, pametno, ISTINITO! Bog te blagoslovio!

Klicevo
Gost
Klicevo

Smijesan i tekst i tema.

Petronije
Gost
Petronije

Samo vi zamajavajte ovaj narod sa ovakvim naslovima. A to što su minimalci najmanji u region, što je gorivo najskuplje , što smo najzaduženiji po procentu BDPa , to kao nije važno….

mimimalci
Gost
mimimalci

Greška , sve ovo što si nabrojao je u Srbiji.

Joo
Gost
Joo

petronije…..ne veruj velikom vodji malom Aleku Kim Dzong Vucicu……to sto si opisao ti je tvoj Srbistan…….

z d
Gost
z d

Zato što su Srbi “najpametniji” i zato ih čitav svijet ne voli!!! Hahahahaha

Fit
Gost
Fit

Anketa je pokazala da su Crnogroci na drugom mjestu.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Na drugom mjestu a cio svijet se šprda sa njima.
Samo za viceva stvoreni.

Joo
Gost
Joo

najvise viceva ima o Bosancima, koji su trenutno na Bosanskoj teritoriji….poznatoj pod imenom Republika Sumska……

Pipo
Gost
Pipo

Ko vam sastavlja ove fine arhaicne naslove..jos ubacite le ihaaa ojhaaa prssss..

Vani
Gost
Vani

Za dobrim konjem se diže prašina.Zivio Njegoš i naša ЦРНА ГОРА!!!

MNE FOREVER
Gost
MNE FOREVER

kakva crna gora!?
only montenegro!!!! e vivia !!!!

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Vani,hahaha…Živjela Crna Gora Crnogoraca i svih građana koji je vole i poštuju!

Commander
Gost
Commander

Sve bi vas ja vratio iz Srbije i Beograda da povecate malo natalitet u ovo nase jadno selo!

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Commander

Nije to selo, to je najobičnija rupa.
A živim za dan kad će se u krdima vraćati iz Srbije.

Danko
Gost
Danko

Vjeruj i nama je zao sto ti zivis!

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Andrej Nikolaidis je sjajan pisac i intelektualac. Niti je Srbin niti Crnogorac (grčko porijeklo), tako da ima prijeko potrebnu distancu spram naših podjela. Stoga- ja bih se zamislio nad njegovim riječima. Vi kako hoćete, ne morate.. Možete slušati gusle..

Pipo
Gost
Pipo

Aj ti prti gradjanine..nestaces za koju deceniju,nece se znati traga gradjanskoj ideji kad ti dodju islamska bratija sa istoka i kad ti djeca budj jela kebab kao glavno jelo..i ti i nikolaidis prtite nedje drugo i prosipajte gradjansku opciju nedje drugo.to ne postoji ni na zapadu legendo,znao bi da si putovao.samo ih sistem drzi pod kontrolom,a svako zna ko je… Više »

Bata Gašić
Gost
Bata Gašić

Prijatelju, naše gusle je Srbija zaštitila kao dio nematerijalne kulturne baštine svijeta u UNESCO, a mi ćemo izgleda prijavit Deltu, Atlas centar i City kvart, a od nematerijalnih dobara čuveni arhaični crnogorski poklič E VIVA. Živjela Nova Crna Gora, tj. ovaj, E viva Montenegro!

Ćotek
Gost
Ćotek

To su jedni fini ljudi. Ne budite tako oholi 😻😻😘😽

ja i ti
Gost
ja i ti

Ocu da jedem. Boli me briga sto je bilo prije 100 godina. Ocemo za ovu djecu hleba sad, pustite nas te politike zavadi pa vladaj.

Pravi građanin
Gost
Pravi građanin

Radi, zaradi i kupi đeci leba. Ka i svaki normalni roditelj. Brani li ti ko ?

Učitelj
Gost
Učitelj

Hljeba, a ne hleba…

Kkkk
Gost
Kkkk

Dukljani uskoro ćete piti kafu u albanskom gradu Podgorica, posto je pocelo stvaranje njihovog vjekovnog sna velike albanije. Jedva čekam da vidim ko će da brani montenegro. Možda nato, ne vjerujem.

Milosava
Gost
Milosava

Jesi li ti uopste ziv ili si lešina koja hoda ?

Bazinga
Gost
Bazinga

Nemojte nas vi branit da ve zamolim, fino ste nas branili nema što! Śedite počinite malo umorili ste se od branjenja. Kako se vi brinete za nas jado moj, a dako se odbranimo i bez vas. A i preko Albanije je vašoj vojsci jedini bio put za spas. A sad vam ne valjaju ti Albanci? A ni mi vam ne… Više »

Musa
Gost
Musa

Karadjordjevici su Klimenti inace ga ne bi zivi prelazili Albaniju.

Pero
Gost
Pero

E budalo jedna…nek ti vojvoda andrija napravi sendvic..

Nikac
Gost
Nikac

Ko i vazda Crnogorci.Da nece takvi ka ti

Che
Gost
Che

Niko nece da brani Montenegro od Arbanasa Kkkk.

Pravi građanin
Gost
Pravi građanin

Pa dobro, zamolićemo Vas da nam odbranite zemlju od Albanaca. Imate iskustvo, odbranili ste Kosovo pa Vam neće biti problem, jeli, da to završite.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Pravi građanin Kosovo smo dbranili od Albanaca i od Crnogoraca( zajedno ste napadali iz pravca Albanije na Paštrik i karaulu Košare) ali ga nijesto odbranili od NATO-a. No situacija na globalnom nivou se polako mijenja, vi svoj Montenegro nećete moći odbraniti ne samo od Albanaca ( pošto je u Montenegru cca 30%) muslimana. Znam da tvoj komentar zvuči ironično,… Više »

Žurka 1918.
Gost
Žurka 1918.

Pa jeste ali smo zato u Crnoj Gori bili uspešni. Bio je to dobar jači trening pred ono što nam predstoji.

Danko
Gost
Danko

Konacno jedan da prizna sramotu sto ste radili!

mexo
Gost
mexo

nema lijeka, za te !!!

Ako, sine, ako
Gost
Ako, sine, ako

K: Baš me briga, kažu da im je kafa bolja od naše.

Ultras
Gost
Ultras

Zalosno li se vraćati 100 godina unazad,slavit ili ne slavit ,satnica u CG 1 Euro,oko 12 -13 eura na dan ,sto dovodi do mjesečne plate oko 400 e,svake godine ce da raste oko 5 centi, tako da cemo 2030 god .imati 1.5 euro na sat ili 450 E mjesecno,toga momenta u evropskim državama satnica ce se kretati izmedju 9 do… Više »

Mirko
Gost
Mirko

Svaki “srbin” koji nema CRNOGORSKO porijeklo je Cincar 😘

Precizno
Gost
Precizno

Nije. 10 – 11 procenata su Cigani (Romi).

Bashar
Gost
Bashar

Ti ne znaš ni ko su Cincari. Oni su direktni potomci Rimske pete legije. Ćinkve . Pet. A ako su Srbi potomci pete legije, njima na ponos.

Mirko
Gost
Mirko

Srbija je nastala od Turske to su njihova deca 😂😂😂😂🇷🇸❤️🇹🇷

bot na kvadrat
Gost
bot na kvadrat

Sutra u 21:00 Zvezda igra protiv Napolija,manite ove nove istorije,jednostavno ne moze se iz danasnjeg ugla posmatrati 1918,tada ste bili Srbi,sada kazete da vise niste,dobro,ali to od sada ili 1998,kad je vec to Milo pokrenuo,a 1918 ostavite na miru,drugaciji su ljudi tada ziveli na tim prostorima,ponosni Srbi iz Crne Gore koji su zeleli da budu uvek zajedno sa Srbijom,koji su… Više »

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Kao da im je njegos objasnio

Mirko
Gost
Mirko

Cime se ti zanosis greota je 😂😂😂😂😂Napoli 1-1 i 3+ mali srbijancu prosuce vas ka na Kosovo 🇽🇰🇽🇰🇽🇰

Precizno
Gost
Precizno

Bili Srbi ili ne bili, ukrali ste nam drzavu.

Pravi građanin
Gost
Pravi građanin

Taako je, rođo. Časni i ponosni ljudi su živeli na ovim prostorima. Onda ih je Nikola pozvao da se bore i daju živote za odbranu Srbije. I svi su ga poslušali. Niko nije izostao. Da sam tada bio rođen i ja bih bio na Mojkovcu. A onda dođe 1918ta i vi to fino zafaliste. I Nikoli i svijema ostalima. Zato,… Više »

PeRo
Gost
PeRo

I da si bio ziv 1999 branio bi Kosovo
Sigurno…

Danko
Gost
Danko

Bravo! No ne slusaju ovakvi!

Piksi
Gost
Piksi

A koga ste vi to oslobodil obraza vi, Srbe na Kosovo ili mozda Srbe po Krajini?

Globalni igrač
Gost
Globalni igrač

Pitanje pravilno glasi: Da vas pitam, života vam: kad vojske 5 država pobjednica uđu na teritoriju poražene države, tamo naprave novu državu, ukinu okolne dotadašnje države i naprave novu državu – jesu li te vojske državu Y oslobodile ili okupirale?

Bazinga
Gost
Bazinga

Vrlo teško pitanje a možda i trik pitanje. Radije ne bih odgovorio. 🙂 Ali evo šta ja mislim .Što recimo te države pobjednice nisu održale neke izbore i ispoštovale volju većine. Onda danas ne bi bilo dileme, narod je to ujedinjenje htio i tačka. Umjesto toga one su organizovale skupštinu u koja nije bilo niti jednog dotadašnjeg poslanika poražene države,… Više »

Globalni igrač
Gost
Globalni igrač

To su činjenice, kao i izbori 1920. poznati kao “konsult naroda”, koje su svi priznali!

R. Srpska
Gost
R. Srpska

…” narod je to ujedinjenje htio i tačka. “….

Na srpsku žalost, jeste.
No do Nebeskih visina mu hvala što Crna Gora ode od Srbije maja 2006- te godine da se više nikada, nikada ne vrati.
Postoji još samo jedan problem.
Crna Gora se razišla od Srbije, ali od Srbije se nisu razišli i Crnogorci.
Vrijeme je da se to pitanje stavi na dnevni red.

Lord Oven
Gost
Lord Oven

Srbija nema prijatelja u regionu. Zato sto neosnovano(okupacijom) i protiv volje naroda koji tamo zivi drzi: Vojvodinu Sandzak Presevsku dolinu I naravno republiku srpsku treba ukinuti. Srbiju treba svesti na prirodne granice tog naroda, bez gorepomenutih teritorija. Tek kad to bude bice mira i napredka. Treba jednom za svagda ugasiti ideju velike srbije. I to treba da bude zajednicki poduhvat… Više »

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Sta ima u tiranu dabas

Mirko
Gost
Mirko

Samo su ti albanci u glavu koreac mora da te Kosovo boli pa preko neta izdusis..podji do tamo odma je pored srbije pa ti eto albanaca tamo i diraj ih 😂😂😂😂

Maske su pale
Gost
Maske su pale

Mirsade, tišina!

djole
Gost
djole

Treba tebe u dusevnu svesti..

Miševi laju
Gost
Miševi laju

Koji to narod živi u Vojvodini koji je protiv svoje volje u okviru Srbije? Daj demografski sastav Vojvodine sa procentima svake nacionalne zajednice u ukupnom broju stanovništva. Kako to da su sve države koje su učestvovale u slamanju Osmanskog i Austro-Ugarskog carstva u periodu od 1912. do 1918. godine dobile teritorijalna proširenja a da se ista samo Srbiji spočitavaju? Ako… Više »

Zumzum
Gost
Zumzum

“Vascijelim” 😂 Tužno da tužnije ne moze biti, sreća za novinare te ih istorija ne pamti, a trebala bi, trebala bi iz razloga sto su u stanju zlo da urade veće od bilo kog ko je na vlasti. Ljudi moraju da shvate da nema Crnogoraca, Srba, Albanaca, Hrvata, shvatite već jednom da se ne vrti nista oko vaše nacije, istorije,… Više »

Љубе
Gost
Љубе

Мало за Црногорску Православну цркву. За време цара Самоила Владимир Црнојевиќ је био ухваќен и донешен у Скопју. Тамо се упознао са Косаром, ќерком Самоила, узели се и вратили у Црну Гору. Тада сва територија на којој је био цар Самоил била под Охридску Архиепископију. Црној Гори Охридска Архиепископија је дала право сама да бира свог владику. Владика Данило када… Više »

Dimo
Gost
Dimo

Lise nemanjickog perioda sve do 19. vijeka Srbija i nema neku istoriju. Zato bi bilo mnogo lakse da fiktivnoj “Beogradskoj skupstini” neko kaze “Ja vas molim, gospodo, da stavimo na stranu istoriju Srbije.”. Ne bi se time puno izgubilo, za razliku od Faticeve izjave.

Šeki
Gost
Šeki

A crnogorska istorija je bogatstvo!? Kakvi su samo silni muzeji, hramovi, tvrđave, artefakti, biblioteke, slikarstvo, palate, trgovi, parkovi, nakit, književnost, statue, pozorišta itd. ostali za Crnogorcima iz srednjeg vijeka!? Svi nam zavide koliko su zaostajali za nama u kulturi! To je bilo crnogorsko zlatno doba! Sve dok se nije pojavila Đekna!

Rade007
Gost
Rade007

Objasnio čovjek. Srbija će uskoro da ostane na beogradski pašaluk,neće je ni bit,ali nema veze,samo nek oni nastave ovako.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Rade007

Reče pripadnik naroda kojeg u CG ima cca 40%, a čija je brojnost manja od Banjalučke opštine.
Vi ste komedija.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

A vi ste tragikomedija, nažalost… Srpskanci!

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Nemoć i očaj govore iz tebe.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Misliš li na Banja Luku prije ili poslije genocida koji ste počinili?

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Radeee probudi se ,tacno je 12 sati !

R. Srpska
Gost
R. Srpska

K’o zna ‘oće li se ikada više i probuditi.

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Kako se kli;ete vi iz genocidne tvorevine? Srpskanci? Vi makar o srpstvu nemojte, vi ste Srbi od juče, takoreći. Vođa vam je posrbljeni Hrvat Mile Dodik. Samo prezime Dodig promijenio u Dodik, ne bi li zametnuo trag. Čukunđed mu se Ante zvao…

Piksi
Gost
Piksi

Rado ide Srbin u vojnike,dva ga vuku a trijica tuku!!!!!!

Srbijanac
Gost
Srbijanac

Piksi, Srbi izgubili od svakoga, a pobedili samo vas tzv.Crnogorce… 🙂

Piknik 1918.
Gost
Piknik 1918.

Protiv nejači se nismo ni oznojili 🙂 🙂

Precizno
Gost
Precizno

U kojoj bici ste to pobedili Crnogorce?

Danko
Gost
Danko

Hahahahha vrh!!! Steta sto je zaludu jednom dijelu to pricat, vise vole da se poltronisu i jade!!!

Miras Lajovic
Gost
Miras Lajovic

A zasto ti postavljas ovo pitanje a znamo da mrzis sve Srbsko…?

Nebojsa
Gost
Nebojsa

Vi mrzite sve sto nije srbsko

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Ne piše se Srbsko, već srpsko! Osim što mrziš sve crnogorsko, mrziš i gramatiku, očigledno, hahaha!

bodulski borej
Gost
bodulski borej

dokle god srbiji susjedstvo takovo ponasanje bude dopustalo i dozvoljavalo tako ce i biti, a srbija ce i nadalje loviti u mutnome.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Kad se Albanci budu odvajali jednog dana od CG svadjace se i oni sa komsilukom pod uslovima koji oni rade Srbiji,isto se i Makedonci udvaraju Albancima jer su u vlasti pa ce se i oni isto svadjati kad i kod njih mecka zaigra ,a vec je pocela da igra,pa tako redom … Sve o Srbiji lose ,a svi studiraju po… Više »

Maks
Gost
Maks

Bolest !

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Maks, sto bolest, sta je covek slAgao

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Petar Petrovic

CG je odavno pošla ( mada 7-8 godina kasnije) putem BJRM-a.
BJRM-ovci su toliko ponizno izvršavali sva naređenja zapada da je BJRM postala maltene Federacija sastavljena od BJRM-ovaca i Albanaca. To u bliskoj budućnosti čeka i Crnu Goru.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Mozda je ljepse Albanegro

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Crnogorci u stvari i jesu( što dokazuje savremena molekularna genetika i fizička antropologija sa stanovišta nauke, a sklonost kakriminalu, neradu i sl, a sa stanovišta mentaliteta i istorije) i jesu Albanci. Doduše : zapadni Albanci koje je sticajem istorijskih okolnosti primilo jezik koji je donekle sličan srpskom. To lijepo opisuje Marko Miljanov. Braća Pipo, Ozro, Vas i onaj četvrti kojem… Više »

Nikac
Gost
Nikac

Bitno je da nijesu srbi

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Nikac

Bitno je da nijesu srbi
—————————-
Ne da je bitno, to je za nas Srbe velika čast.
Sramota, velika sramota bi nas bila da su Srbi.

realm
Gost
realm

a covjece…ti si skroz pukao. treba da se lijecis

Istok
Gost
Istok

Bolji su Albanci nego Srbi. Albanci su za primjer. Albanci i Crnogorci su jedina dva slobodna naroda u Evropi.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

Ovako pocine tvoja bajka laku za noc djeco …Iza sedam gora i mora zivjeli Montenegrini i Albanci koji su se mnogo voljeli ,sve dok nije dosao Iljir Meta i sve to pokvario .laku noc djeco

Realan $$$
Gost
Realan $$$

Odlican naslov i 100% tacan,evo od kada znam za sebe i za komsije Srbije non stop se svadjaju sa nekim,al onako umisljeni puni sebe.Hiljadu puta gori od susjeda Hrvata.

Novi
Gost
Novi

Cus od kad ti znaš za sebe, a ti ameba.

Petar Petrovic
Gost
Petar Petrovic

U kojoj se raketi molis !

Bbbbbb
Gost
Bbbbbb

Mislim da se bore za svoje interese…. Ne moraju oni da slusaju Milove rezone i istinu ako vi morate…

Cantona777
Gost
Cantona777

Kako je lako izmanipulisat sa svima vama hahahaha bace vam tekst i vi se koljete oko toga hahaha ciaoo seljazzzii

Bole
Gost
Bole

Kako se ti brate izlupeta.

Dejo milioner💔
Gost
Dejo milioner💔

Željko kost i koža sam hrana mi daje depresiju. 👍😆

Rade Hn
Gost
Rade Hn

@faust

Ma pusti ti susjede,lako je nama za njih. Ali Crna Gora ima problem sa trecinom svog stanovnistva.

Spasoje
Gost
Spasoje

E KUKALA NAM MAJKA CRNOGORCI O ČEMU VI RAZGLABATE! Plata vam ne moze izdrzati od prvog do prvog. Djeci ne mozete patike kupiti bez kredita. Zimovanje je postala misaona imenica. Praznih zamrzivaca zimu cekate. Voli vas hrani na kasicicu budjavom hranom. Svadjaju vas i zavadjaju ka kerove da lajete jedni na druge. Povod je i Duklja i Sv. Vladimir i… Više »

lajavi krelac
Gost
lajavi krelac

I tako , ko o čemu Crnogorci o Srbiji …

sfrj
Gost
sfrj

Misliš suprotno?

Šeki
Gost
Šeki

Stara Podgorice, da li je tebe neki Srbin vukao za uši kad si bio mali? Ili ti je neki Srbin lupao šamare, otimao ti užinu ili nešto slično tome?

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Jes, sram ga bilo, još je bio mladji i manji od mene!

Milosava
Gost
Milosava

Ko se voli taj se svadja….

veki
Gost
veki

neću da trošim svoje vrijeme , na ovoga tipa što voli da piše jer papir trpi sve,a ja ga ne mogu smislit

maks
Gost
maks

sto je,boli istina,boli boli

Barjaktar Zrno
Gost
Barjaktar Zrno

Uzaludna je svaka priča.Srbija ima namjeru i radi to što radi.Ima saveznike u Crnoj Gori za ta nedjela što čini,a ti nesretnici nijesu glupi no dobro plaćeni a moral i obraz im ne smetaju.Sad na red dolaze ovi jadovi što ih podržavaju bez neke materijalne koristi,a to su ljudi,moramo priznati,skromnog intelekta sa veoma niskim IQ.Nema tu razmišljanja.A sve je jasno… Više »

Anonimus
Gost
Anonimus

Slažem se i baš mi je nešto milo da ponovim to sa čim se slažem: moral i obraz im ne smetaju…

Uros
Gost
Uros

Kakav je ovo tekst? Zar ne postoje vaznija pitanja i teme. A da, to malo da popalite mase i podijelite narod….

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

A bas sam se pitao kad ce neki srbomrzacki tekst, kad se javi ovaj vepar. Naravno, fasistickom mediju nije mrzno da prenese tekst tudje medijske kuce i objavi ga kao kolumnu.

Anonimus
Gost
Anonimus

Nije da ga volim ali sve je tačno rekao….

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

A ja sam se pitao jesi li izabrao neki drgi nick, ili samo sa moga srbuješ. A interesantno je da niko ni sa čim iz teksta nema problem, jer je čovjek napisao onako kako je. Onda vam samo ostaje da branite srpstvo, oslobađate Kosovo i pljujete po Crnoj Gori.

Denis ljuca
Gost
Denis ljuca

TZV MNE nacija !!!!

faust
Gost
faust

Sad je problem Andrej Nikolaidis, sjutra ce bit neki hrvat, bosnjak, albanac itrd..
Ako komšo imaš problem sa albancima, hrvatima, crnogorcima, bosnjacima, makedoncima, stani malo pa se zapitaj da nije to tebe mozda? Ili su svi oni u krivu a ti u pravu?

Ozezi
Gost
Ozezi

Odlicno zapazanje.Problem za njih je svaki pojedinac koji voli Crnu Goru.

Mrgud
Gost
Mrgud

Velika Srbija,ta ideja je ojadila narode na Balkanu. Umjesto mudrom politikom da se stave na čelo Balkana,postadoše”crna ovca”i glavni remetilački faktor. A šta očekivati od Vučića,Vulina,Dačića….Slobovih konjovodaca.

Tomos
Gost
Tomos

Svi Srbi u jednoj državi je postojalo, i Drbi su to i stvorili i zvalo se Jugoslavija, koju su razbili zna se i ko. A svi se sada slažu da je upravo ta Jugoslavija bila najidealnije rešenje, kada se nije gledalo na vjeru, naciju. Nije bilo “tajkuna”, čak su i fabrike radile

Žuta Greda
Gost
Žuta Greda

A gde su bili Milo, Sveto i Momo u to vreme? Podseti me, nešto me drma amnezija pa ne mogu da se setim. Jedino se sećam nečega u vezi šaha i šahovske table, uh majku mu, šta to beše?

biba struja
Gost
biba struja

hahaha najsmješniji su mi ovi što se protiv moskve pritiskom na dugme sa zapada kurče, a glume dobre susijede sa istog kata,

Region
Gost
Region

Nešto razmišljam zar CG nema problem sa Prevlakom I Hrvatima, sa Sutorinom i Bosancima, sa Čakorom i Kosovarima a sa Albanijom nemamo sem te “sitnice” koju zovu u štampi “prirodna albanija” ali to je uredu. I ovaj polunovinar Nilolaidis da se sprda sa nekim

SSal😀e
Gost
SSal😀e

Svadjalica mala pored kosova i vojvodine

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Kompleks nize vrednosti

Region
Gost
Region

Svađa se jer joj nisu komšije Španci i Englezi. I još malo sitnih detalja, ne dozboljava da joj se uzima teritorija. Ili recimo da njima neko makne upravo Njegoša iz škole oni bi se “svađali” a ne smješkali. Isto i sa Grbom, Zastavom baš nenormalno zar ne

drug
Gost
drug

Srpskom narodu je potrebna kolektivna psihoterapija.

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Regionu, dobro zapazanje al dodao bi i da nisu amebe, i poltroni nego razmisljaju svojom glavom.brane svoj nacin zivota, svoje obicaje…

Bodin
Gost
Bodin

Srbija ima pretenzije prema teritoriji susjeda , za neke govore da ne postoje no da su srbi da vi se dokopali teritorije .

Bole
Gost
Bole

Balkan je lakse kontrolisat kad je zavadjen nego kad je u miru. Mislite o tome. Ne lozite se i ne svadjajte zbog gluposti, samo igrate kako vam je nametnuto i izigravate budale i ovce.

Deki Srbenda
Gost
Deki Srbenda

Malo bih demantovao ovoga gospodina jer je samo površno obradio susjedne zemlje. Srbija ima negativan stav prema Crnoj Gori i Makedoniji zbog priznanja Kosova,ali Srbija treba da shvati da je ne moguće formirati vladu u tim zemljama bez albanskih i bošnjačkih partija. Sa Bosnom i Hercegovinom odnosi su odlični. Bosna nije priznala Kosovo glasala je protiv ulaska Kosova u Interpol.… Više »

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Deki Srbenda, ti si baš autsajder!

Popaj
Gost
Popaj

Lak odgovor.zato sto joj je komsiluk prozapadni nastrojen a srbija pro ruski.

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Srbija je prosrpski orjentisana, a koristi pomoc da to ostane od svih koji pomoc i nude rusi, kinezi, i svih drugih

MiLo
Gost
MiLo

Odgovor je zaista logican:dizu se naizgled tenzije kako bi se narod zamajavao dnevnim glupostima . Ko je zaista suvjeren pitanje je sad mada nema puno takvih drzava u svijetu. Strani gospodari ce da vladaju ovi lokalni ce gledati kako da se dodvore ne bi li sto vise zagrabili za sebe a narod ce da prezivljava i u isto vrijede da… Više »

Pomorac
Gost
Pomorac

Dragi moj Nikolaidis. Kad se vec hvatate za PG skupstinu, i ne spominjete da je zalja Crnogorcima bila da udju u savez sa Srbijom i ostalim teritorijama na kojima su zivjeli Srbi (ideja cak i dolazi iz CG), onda ajde da budemo potpuno iskreni pa da kazemo da Crna Gora prirodne granice ima samo u okviru Stare Crne Gore (4… Više »

zvizdan
Gost
zvizdan

neka napise i kolika je bila srbija na berlinskom kongresu

CCCCCC
Gost
CCCCCC

Istina živa!! ali i tome dođe kraj.
Nikad više 1918.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ CCCCCC

Zaboravio si još nešto :

NIKAD VIŠE 1945.

Faj
Gost
Faj

A ne ne. 1945 je Jugoslavija na zdravim osnovama koja postuje sve nacije i republike i marginalizuje nacionaliste svih boja kao rusitelje iste.. To moze.

Dimo
Gost
Dimo

1987. zdrava Jugoslavija od 1945. i 1974. se polako pocinje pretvarati u nakaradnu Jugolsvaiju (ili KSHS) iz 1918. i time joj je opet poptisana smrtna presuda.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Faj

A, da da.
Bogami ne može. Barem što se Srba tiče-
U Jugoslaviji ste živjeli na tuđoj grbači.
I ne govori u ime Srba nesrećo ( ni ja ne govorim u vaše ime) jer i Srbi su živjeli u šugosmrdoslaviji.
Nikada, nikada više.
A pravite je bez nas, i ti na zdravim osnovama, niko vam ne brani.

Srbin
Gost
Srbin

“šugosmrdoslaviji”?

Faj
Gost
Faj

Ti kao cetnik iz republike sumske ne mozes govoriti u ime svih Srba. Ima postenih Srba koji ne zele da majorizuju druge. Tako to mozes govoriti samo u ime cetnika i to one posebne grupe zvane Skripari. A takvi u zdravoj Jugoslaviji svakako su zanemarljiva zlocinacka manjina i idu u zatvor.

Gojo
Gost
Gojo

Da. i to ih posteni Srbi sami sprovode gdje im je mjesto. U zdravoj Jugoslaviji svako cisti svoje dvoriste i postuje druge bratske nacije.

MNE
Gost
MNE

Ne pita te niko nista

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Ovo su sve nepobitne cinjenice!
Crnogorski srbi treba da slave Podgoricku skupstinu jer su tada postali srbi!
Srecan vam praznik izdajice!Uzivajte u sjecanju na vase slavne pretke i njihovu izdaju svojih predaka!
Postacete vi ponovo crnogorci , samo polako!
A Srbiji ce biti nesrecna svaka kap crnogorske krvi koju su prolili okupirajuci Crnu Goru!

Boka
Gost
Boka

A hahahahah koja si ti budala nepobitna. Eto mi ne znamo šta su nam preci bili, pa nam je trebala pg skupština da shvatimo da smo Srbi. Ahahahha

Crniseverkoreac
Gost
Crniseverkoreac

Njegos, m.miljanov, kralj nikola nisu ucestvovali u podgorickoj skupstini a bili su srbi.

21 MAJ
Gost
21 MAJ

Srbija se svađa sa svima koji ne misle kao ona..tj. koji nece da prihvate njihovu politiku i nacin vladanja tj.pokoravanja i potčinjavanja ..Srbi su takav narod koji oce tuđe,a to je mnogo teska osobina jer se to danas ne moze ostvarit a oni ne mogu to izbrisat iz glave….

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ 21 MAJ

Bogami lažeš.
Vaše pećine i međeđi brlozi nam ne trebaju. Ni mm2. Vi ste umišljeni.
P.S. Ne trebate nam ni vi. Idite od nas, mislim na ličnom nivou !

@ Mamlazu
Gost
@ Mamlazu

Nikolaidiotis kad ces predlozit da se ujedinimo sa Herojskom Republikom Srbskom (85% tog stanovnistva ima koriene CG)Pa dase zovemo Republika Srbska Crna Gora…

Mikan
Gost
Mikan

Gdje je ova ljudina od Matije Bećkovića što je po nalogu udbe išao na ljubavne sastanke sa onom ministarkom i snimao trake sa audio zapisom svojih poduhvata, što je posle iskoristila udba da smijeni ovu nasamarenu kukavicu? E to je ljudina velika! Vazda li smo mi crnogorci najodvratniji bili narod.. i taj sad drži govor za svoju publiku- izdajice Crne… Više »

Živko
Gost
Živko

Čojek dodje 1992.god sa Ilidže u CG … sve uredno … da se izbjegne rat itd… I onda izgradi karijeru na vrijeđanju Srba i sve ga što ima veze sa Srbijom i zbog toga biva nagradjen …lova , nagrade , savjetnička mjesta i sl. I to mi je u redu… I na kraju ta isti Ilidzanac priča i uči Budvane… Više »

Tenda miksailo
Gost
Tenda miksailo

Svaka ti je na mjestu,potomak gusara da priča o CG,i to bosanskih gusara

Pravi građanin
Gost
Pravi građanin

Andrej je ulcinjanin, grčkih korijena, koji je živio u Sarajevu. Tamo ga je zatekao rat pa je imao priliku da iz “prvog reda” posmatra kako izgleda četnička “borba za slobodu”.

Ibro Dirka
Gost
Ibro Dirka

I to mi je u redu…. Nego na bazi čega on uči Budvane, Paštroviće, Bokelje, Vasojejeviće, Novljane ko su oni … šta su … šta treba da budu … šta su im preci bili … VRH ….

Faj
Gost
Faj

Odlican tekst. Ako Srbi imalo pameti imaju, shvatice ga prijateljski i kao veliku opomneu da se preispitaju prije nego budu potpuno zreli za psihijatriju.

Pracka
Gost
Pracka

axaxaxaxaxaxaxaxaxax veli nikolaidis axaxaxxaxaxaxaxaxxaxa kakav brat axaxaxaxxaxaxa dako zakuci koji euro axaxaxaxaxaxa

Nikšićanin
Gost
Nikšićanin

Paćka je ubojito oružje Praćko,ti nijesi ni prutić.Andtej svaka ti je na mjestu,ovi praćkaši koji slavePodgoričku skupštinu slabo gađaju.Oni su taki marketing napravili DPS-u za sledeće izbore.

Živko
Gost
Živko

Sarajlija uči Paštroviće, Bokelje, Budvane, Vasojeviće kojih je oslobodio, ko su oni i šta su …. Ovo je ljudi vrh … nema dalje …

BOSANAC
Gost
BOSANAC

Ne svadja se Srbija sa Bosnom, imaju odlican odnos sa Republikom Srpskom.Spremaju ujedinjenje jer je to jedan narod.Isto kao Albanija i Kosovo.Ostatak Bosme ih ne zanima.

Ne No
Gost
Ne No

Pa svadjaju se sa svim drugim narodima okolo. Kaze se kad se svadjas sa svima, razmisli je li sve u redu sa tobom.

Usta
Gost
Usta

Kad cete da shvatite da republika srpska ne postoji, da je to samo u vasim glavama

Vezaro
Gost
Vezaro

Skupio sve budalastine koje se vrte i laprda “povezano”. Vidi se i ko mu je narucio text. Aj cao Nikolaidis nemas pojma.

Novi
Gost
Novi

Budalastine.. Nista nije pripojeno Srbiji, niti je Srbija detornizovla Kralja Nikolu. Ostatak necu ni da citam od ovoga placenika.

Srboslavija
Gost
Srboslavija

pa da teško se probudtiti i shvatiti da čitav život živiš u laži

Weri
Gost
Weri

A ne ne. Nije Srbija ni luk jela ni mirisala… Pa naravno da je njena uloga kljucna!!! Ne spredaj se sa zdravim razumom! Domaci izdajnici kojima se posluzila bili su u Crnoj Gori i prije kao sto ih ima i danas, ali bez prisustva srpske politicke i vojne moci u Crnoj Gori nisu bili niti su danas u stanju nista… Više »

ND
Gost
ND

Kad im tekst i istina ne odgovaraju,onda su to budalaštine i neistine. Čovjek to lijepo sročio,pa kome jasno a kome ne,njegov problem.

Ide vuk
Gost
Ide vuk

Novi, čitaj kako je napisano i ne bježi. Od istine se ne moze pobjeci.

Pracka
Gost
Pracka

xaxaxaxaxxaxaxaxaa veli nikolaidis axaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxa veli andrej nikolaidis xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxa

Srboslavija
Gost
Srboslavija

tako je to kad ostaneš nijem pa nemaš šta više reći nego Xxahaxahaxahxahxahxahxa.

Ne No
Gost
Ne No

A ne no tvoj idol Aleksnadar Vulin. Haaaahahahaha.

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Aco tetkin!

Mario
Gost
Mario

Zato sto su nebeski narod!!

Ljuma
Gost
Ljuma

Nebeski; kako ne kapirate,narod sa bijelom kugom,sama rijeci kazuje.

Istina
Gost
Istina

Zato sto je proklet narod

HN BG
Gost
HN BG

Često sam u Beogradu, i, realno, volim Beograđane, i Srbe kao narod. Otvoreni su, imaju vrcavi humor. I imaju ugrađene neke čudne, nevidljive naočare, koje potpuno mijenjaju boju i oblik svemu što gledaju oko sebe. Zato su u svađi sa svim komšijama, a misle da su komšije bezobrazne. Dakle, ne rade to namjerno, do tih đavoljih naočara je, koje, i… Više »

Čoda
Gost
Čoda

A i komsije da se ne lazemo, sve od zla oca i jos gore matere.

Srpska Savina
Gost
Srpska Savina

HN BG
Ajde ti u Tiranu,Zagreb,Prištinu,pa kaži okle si,a ne u mrski BG

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Tačno.
Pazi malo, često je u BG-u.
Ja bi’ to nazvao mazohizam.
Šta ćeš tamo gdje ne voliš i gdje te ne vole ???

HN BG
Gost
HN BG

,,srpska” savina: ,,Ne budali, budalino Tale, ne budali, kad budala nijesi…” pozdravlja te ovijem riječima naš zajednički pomalo komšija P.P.Njegoš. Đe ti viđe da mi je BG mrzak? Miliji mi je no tebi, ali stvari posmatram kakve jesu. Dakle: Imaju ugrađene naočare, kroz koje sve vide na neki nestvaran način, koji ih je kroz istoriju koštao desetak milion i još… Više »

Ljuma
Gost
Ljuma

Ljubomorni,zajedljivi,sve lijepo tudje ne vole,kao ovi nasi sto pripadaju njima,pojedose se zivu kad vide slogu u crnoj gori i regionu.

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Veće sloge nema niđe, n’o u Crnoj Gori i na Balkanu!

Tajnovidac
Gost
Tajnovidac

Samo Spuž Srbina spasava
CCCC

Tomos
Gost
Tomos

Drži se ti Skenderbega

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Jedini pravi Tajnovidac je lovćenski Tajnovidac…svako drugi, ko se predstavlja tajnovidcom je baba!

Cdmo
Gost
Cdmo

Zasto otrovne kolumne i samonikli kolumnisti?*

Kotor66
Gost
Kotor66

hahaha

WC NA RUMIJI
Gost
WC NA RUMIJI

SVE GADOSTI ŠTO STE POMENULI SU ISTINA,OKUPATORSKU SPC?ŠTA S NJOM
U SVOJU SRBIJU TAMO JOJ JE MIJESTO
MI STALNO IMAMO SENTIMENTA ŠTA ONI MISLE,ŠTA KAŽU
AKO SE NJIH PITA SVE KAKO I JEST I PLUS VEĆA PRAVA(ZA UGROŽENI SRPSKI NAROD)

Drug Savo Fatić
Gost
Drug Savo Fatić

“MIJESTO”? HAHAHAHAHA…

Ne No
Gost
Ne No

kako te nije stid da se njime nazivas. Tzv. “od danas co’eka” kad je dobio potvrdu iz Srbije..

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Prevezite ovoga druga!

Milo Vujovic CT
Gost
Milo Vujovic CT

Najvece zlo su Pridoslice iz 1990 …Zato oslobodite sto prije Crnu Goru poltroni nazad put Lijepe,Hercegovine,Bosne itd.okle ste slegli ili ajte u Katune pa tamo palamudite ovcama o anti Srbstvu.Primili smo vas ljudski sad razgulitis

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Mi smo crnogorci vazda bili gostoljubivi Milo!Zato nemoj biti toloko grub!

dolina špijuna
Gost
dolina špijuna

Milo Vujovic CT
Nema većih poltrona od Cetinjana.vazda bilo i biće,ko tvoja famelja na primjer…od djeda na unuka se prenosi s koljena na koljeno,a prezime ti dosta govori kakvi ste

Tomos
Gost
Tomos

Cetinjani su fenomen, u toku bobardovanja 99′ oni miting 9, ali protiv Vcg…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Cetinje je prljava rupa.

Tomos
Gost
Tomos

Pusti SPC ili Cpc Pravoslavcima

Moje ime
Gost
Moje ime

❤️❤️ Nikad vise 1918 ❤️❤️

Vajta
Gost
Vajta

Prevari me jednom, prevari me drugi put. Dakle 2 x 1918.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Vajta, zafrknuo si se. Drugi put je bilo 1988-e. Tako da možete da se slikate. Nema više naivnih Crnogoraca.

PG Taliban
Gost
PG Taliban

Ovaj čovjek ima opasan kompleks. Pratim Al Jaziru i svi njihovi dopisnici iz bivše Jugoslavije pišu tekstove i mišljenja iz država đe žive. Jedino ovaj gospodin iz Crne Gore piše tekstove o Srbiji, Republici Srpskoj, srbima itd … naravno sve negativno itd… Zna se kakva je Al Jazira TV , ali da im ovaj piše komantare i mišljenja … To… Više »

Srboslavija
Gost
Srboslavija

on nemq kompleks nego vas boli da vas niko ne razumije a kamoli voli.

Ibro Dirka
Gost
Ibro Dirka

Sarajlija uči Paštroviće, Budvane, Bokelje, Vasojejeviće kojih je oslobodio, ko su oni i šta treba da budu …. Ljudi ovo je vrh … ludilo … nema dalje … Dje je Živko Nikolić da se pravi film ….

dolina špijuna
Gost
dolina špijuna

PG Taliban
Zato je prvi uteko iz Bosne,ali džaba mu,govor ga izdaje…

Vihor
Gost
Vihor

Gdje su im informativne TV emisije sa naslovima:KUDA IDE SLOVENIJA,KUDA IDE HRVATSKA,KUDA IDE BOSNA I HERCEGOVINA……..a nigdje nema TV emisije KUDA IDE SRBIJA???

Euroleague
Gost
Euroleague

Na kraj ce Vojvodinu izgubiti, a i dalje ce bit uz Rusiu a Rusia ce ih pomazit i reci uz Vas smo..i to je to…

Srbijanac
Gost
Srbijanac

Čuvaj ti Malesiju,Ulcinj,Rožaje,… 75% stanovništva Vojvodine su Srbi!

Bzzz
Gost
Bzzz

Pa upravo se tih 75% Srba bune protiv Srbije! I hoce nezavidnu Vojvodinu! Razumijes li Srbijanac! Nije potrebno samo narod nacionalizmom nahranit vec treba i hleba i vina i mesa i svega drugog. Svakome je dosta u Srbiji nacionalizma, oni hoce da zive. Pa neka svoju đecu ti politicari truju nacionalizmom!

Čoda
Gost
Čoda

Ne lupaj Milogorac. Šta ti znas sta hocemo mi u Vojvodini?
Mi smo juče u Novom Sadu obeležili 100 godisnjicu ujedinjenja i Novosadske skupstine.

Ljuma
Gost
Ljuma

Kome ste oteli tome se vrace,malo je stogodišnjica.

SEKULA DRLJEVIC
Gost
SEKULA DRLJEVIC

Zavrsices coda u Madarskoj

Srboslavija
Gost
Srboslavija

nemaš problema za Malesiju i Rožaje oni nemaju razloga za odvajanje .Nad njima Crnogorci nisu vršili zločine ko vi na Kosovo,Bih pa nažalost i Crnoj Gori i srBiji

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Srbi su najbolji narod, naša braća,uvijek na pravoj strani istorije…kao i Crnogorci, za razliku od poturica i Kačaka, koji su, evo, dobili riječ, ali ništa pametno godinama da kažu!Brata nam nikad zgaditi nećete i sve će Vam se ovo vrnut ka’ bumerang. Dozvolite, pa, ne može Crnogorcu nikad bliža bit’ Turska, Harvanija i ‘rvatska i Rusija, od bratske nam Srbije!

Ljuma
Gost
Ljuma

Bolje njih nego vas,sa njima smo uvijek dijelili dobro i zlo,od vas smo imali samo zlo.

Energetik
Gost
Energetik

Crna Gora brine o manjinama i nema problema…a vidji ti Srbijanac ima li jos koja drzava na svijetu sa kojom se nijeste posvadjali

Nick
Gost
Nick

I svi stanovnici Malesije, Ulcinja i Rožaja su Crnogorci! I imaju crnogorski pasoš. I da te ja prosvijetlim u Crnoj Gori žive Crnogorci. I crnogorski Albanci su isto Crnogorci. I crnogorski Srbi su isto Crnogorci. Sa tom razlikom što su Albanci veći Crnogorci od Srba. A to svi znaju. I oni nikad nijesu kao Srbi otimali od Crne Gore.

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Ima stih Djordja Balasevica:”Tako to biva kad se previse sniva…”hahaha. ..

Euroleague
Gost
Euroleague

Novi Pazar

Kos
Gost
Kos

vucic je iz bugojna prvo cetnik lazni a sad pacifista bez dana radnog staza i los milosevicev kadar

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Glavno je da je lažni četnik, da nije pravi!

djoma
Gost
djoma

Potpuno neobjektivna prica,sa ogromnom dozom prikrivene mrznje..Stvari stoje malo drugacije. Zemlja pobjednica u oba rata nije tu svoju pobjedu koristila za jacanje svog nacionalnog korpusa,vec je porazenima (Hrvati i ostali) davala mogucnost da prezive,stvarajuci drzavne aranzmane koji su potirali nju samu. Nakon PSR kralj Aleksandar je imao odrijesene ruke da stvori veliku srpsku drzavu, a on je umjesto toga ugasio… Više »

Srboslavija
Gost
Srboslavija

Da te malo edukujem potšo vidim da si komplet zalutao.Kao provo Okupator je onaj koji napada tudju državu .Hrvatska Slovenija,Bosna su se Referendumom odvojili od Jugoslavije(ne od Srbije) Srbija kupi sve oružje iz tih država i pokušavaju da prave države u tim državama sa oružjem koje im faktički ne pripada po današnjim sporazumima.Zato Bosna nije započela rat jer se ona… Više »

Aldebaran
Gost
Aldebaran

E koji si Ti lik: milion Srba poginulo u prvom ratu i još milion u drugom… to sve od samoubistava, je li?

Novi
Gost
Novi

Srboslavija ti si dečko debil. O kakvim ti sporazumima pričaš ahahhahah

NEka to
Gost
NEka to

nNovi ja Debil ti glup proöitaj svoj komentar i pitaj sebe sta si htio reci

biba struja
Gost
biba struja

srbija se nesvađa sa normalnim komšijama mađarskom,rumunijom, bugarskom, grčkom, sa pravoslavni zemljama rumunijom,bugarskom i grčkom čak ima i ekonomski savez, a odnosi sa mađarskom su na najvišem mogućem nivou, ko je nama kriv, kad smo u savezu sa turcima, albanezima, kroasanima, vječitim neprijateljima srpskog naroda, tu smo đe smo a đe smo niđe, u slijepom crijevu evrope

Piv
Gost
Piv

Sa madjarskom, koja je vrč prešla prag fašizma? Odlični susjedi!

biba struja
Gost
biba struja

pa mađarska se brani od ovih što im vi iz …………………….virite, mađarska nije od juče koji se i protiv moskve na dugme kurče hahaha

Grom
Gost
Grom

Od kad se to srbijica granici sa Grckom

Ozezi
Gost
Ozezi

Pa njihova morska granica je Paralija,ali kad iznajme lezaljke

biba struja
Gost
biba struja

oduvijek

Ljuma
Gost
Ljuma

Karoci tkzv,srpski vojnici izvrsili genocid nad madjarima, prije 150 godina.

Fjodor
Gost
Fjodor

Śetih se basne o jagnjetu koje je vuku mutilo vodu! BASTA

Špijunsko Čevo
Gost
Špijunsko Čevo

Svadja se zato što jedina smije,donekle,da razmišlja svojom glavom,za razliku od poltronskog lidera regiona

Ko? Ja!
Gost
Ko? Ja!

Zemlja je ravna ploca! Zivljeli!

Lkp
Gost
Lkp

Nadam se da se salis!

Ko? Ja!
Gost
Ko? Ja!

Mrtav ozbiljan

MiMiM
Gost
MiMiM

Kad ovo piše ko piše onda nam je sve jasno….bruka!

Killy
Gost
Killy

Parovi i farma u jednom tekstu

Krnji
Gost
Krnji

Vascijelim???koji je ovo jezik,ovo u skolu nismo ucili!!

SJAN
Gost
SJAN

Ucices srbijanac ucices

Dusan
Gost
Dusan

Al Jazeera komentarise pravoslavnu zemlju i pita se zasto se svadja??!Zasto se Izrael svadja sa svim muslimanskim svijetom???Zasto je Katar u izolaciji zbog finansiranja terorizma??Pustite mrcenu Srbiju vise..

Bezimeno
Gost
Bezimeno

Pustili bi mi nju no nece ona nas

Dusan
Gost
Dusan

E jes,sve im puna usta Cg..ajde ne sprdaj se,niko je ne pominje,bolja vlast u srbiju sa dps om nego sa srpskim strankama..Na muku smo čoče od nje veliku,ne dipr..

2018
Gost
2018

Džaba se trudiš g. NIKOLAIDISU da objasniš, može se reći više da podsjeti na dešavanja 1918 ali neki su uvijek začaureni u rovovima šumskih građana neke,, šumske “politike.
Oni priznaju samo što njima godi zato su u sukobu sa cijelom okruženjem. Pokušavaju igrati šah na 6 tabli…
Kada budu uviđeli koliko griješe bojom se biće kasno🤔

asnusmne
Gost
asnusmne

blago nama od ove dps sveznalice, sto ne ides u grcku pa popuj

Nezavisna Boka
Gost
Nezavisna Boka

Vi Montenegrini niste smijeli poslati ni remorker u Hrvatsku na vojnu vjezbu sa saveznicima jer su najavili da bi ga oteli, sporite se sa njima oko granice na moru, Bosna vam trazi Sutorinu i osudjuje zbog deportacije Muslimana, sa Srbijom gledate da zamutite, jedino sa Albanijom nemate svadju jer im ne smijete pisnuti… Tako isada da ste vi u sporu… Više »

Djuro
Gost
Djuro

E dje ti zivis zivota ti?Vjerovatno Boku gledao nijesi,ali zato pises saopstenja iz Surdulice Cicevca,a mozda cak i iz Beograda.

Nezavisna Boka
Gost
Nezavisna Boka

Jesam li sto napisao da nije tacno, obrazlozi ako mozes? Odje vazda dobijam isti odgovor, da sam iz BiH, evo sad i sa juga Srbije, druge replike nema. Nego, ta Surdulica ti je nedje velicine skoro koliko i ono Cetinje, pa nisam siguran koliko ti je mjerodavno za omalovazavanje.

Bodin
Gost
Bodin

NIKAD neće Crna Gora biti obala srpskog mora !

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Kad pitaš Boka. Sve što si napisa je neistina. U hrvatsku brod nije iša jer nije treba da ide. Spor oko prevlake rješava Evropa. Priču o Sutorini je pokrenuo Srpski pop Grigorije, pa su mu rekli da ne budali. Imamo svoje interese pa ako oni ne odgovaraju Srbima, to je njihov problem. Sa Kosovom je bio spor oko granica, pa… Više »

Nezavisna Boka
Gost
Nezavisna Boka

Adrion Livex, mornaricka vjezbas, ucestvuju brodovi, a ti kazes brod nije trebao ici?! Svaka vam je istina takva. Na kraju remorker nije otisao i tako dok su ostale zemlje ucesnice bile reprezentovane brodovima, Montenegro je bio predstavljen jednim izaslanikom koji je poslat da se umanji bruka. Eto da vidite dje ste, a ovi podaci su lako provjerljivi.

Aldebaran
Gost
Aldebaran

“srpski pop Grigorije” je jedan od najmlađih doktora teoloških nauka na svijetu, ali, po Vašim kriterijumima, koje baštini i Grk Nikolaidis, Grigo je velika avetinja!Ahahahhhahahahahhhaha

Moze
Gost
Moze

Da ne bi Cetinja danas bi Boku vodio Sebastian kurC 🙂

Djuro
Gost
Djuro

Mozda ista velicina,ali potpuno razlicit istorijski znacaj.

Djuro
Gost
Djuro

Sve ti je netacno.

Sova
Gost
Sova

Netačno je da BIH traži Sutorinu. To si KRUPNO slagao. Tražilo je nekoliko poslanika, ali je to velikom većinom odbijeno. Stav BIH je da ne traže Sutorinu.
Druga laž je da ne mutimo mi sa Srbijom, već nas Srbija kritikuje što gledamo svoj interes, a ne njen.

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Imaš pravo na svoje mišljenje, ali, možeš li mi objasniti koji je veliki interes Crne Gore da prizna Kosovo, a pritom Španija nema takav interes, ni Kina,ni Vatikan…?

CCCCCC
Gost
CCCCCC

Nezavisna Boka:Cetinje cetinjani, Surdulica surlaši haha e jado šta ti upoređuje. Cetinjani znaju što znači,, hrani pašće da te ujede”, e to ti je tvoj Aca Karađorđević koji je odrastao uz svog đeda Nikolu Petrovića….. fino mu je to vratio… geni su čudo.

Darko
Gost
Darko

Svaka cast

Radyle
Gost
Radyle

Cesovi je ovaj ?

dobronamjerni
Gost
dobronamjerni

Besprekorno tačno, precizn i jasno za onoga ko želi i može da shvati. Kome ovo nije jasno treba da se zapita što je sa njegovim mentalnim ili moralnim sklopom.

Mujica
Gost
Mujica

Odakle su šljegli ovi Nikolaidisi

Ibro Dirka
Gost
Ibro Dirka

Iz Hadzića ili iz Vogošće…

SJAN
Gost
SJAN

ne no iz srbije pored kosova i vojvodine OJHHA

Milo Vujovic CT
Gost
Milo Vujovic CT

Ma nije on vidio Hadzica nit Vogosce ovaj je sa Sokolja izvise Koseva bezkicmenjak,poslalega Muijice da nam anti Srbstvo za pare prodaje,kako mi nepade saka na Otes prezalit necu

Aldebaran
Gost
Aldebaran

Ovome našem Nikolaidisu je đed uteka’ od pravih Turaka u Bosnu, a on je uteka’ od vještačkih Turaka iz Bosne!Andrej, od ovih naših se ne boj, ovo su male mace u odnosu na one u Bosni i ođe Te Niko ne smije dirati!

nebojša
Gost
nebojša

Zašto smeta to što mi slavimo 1918 godinu kao godinu ujedinjenje srpskog naroda i godinu ujedinjenja južnoslovenskih naroda.Zašto smeta to što mi koji slavimo mislimo i smatramo da je to ujedinjenje ostvarenje želja našeg naroda i srpskog i svih južnoslovenskih naroda,makar do 1918 godine.Meni recimo ne smeta onaj koji ovaj datum ne slavi,ali zašto smetamo mi koji taj datum slavimo… Više »

anonymous
Gost
anonymous

Zato sto slavite nesto cega nije bilo i zato sto je, u stvari, bilo nesto na stetu svih drugih koji ne slave isto sto i vi… Ovaj tekst ti o tome kazuje, ali ti ne zelis da citas.

Leopold
Gost
Leopold

Nećeš mi slaviti na krvi mojih predaka. E, zato mi smeta.

liler@aol.de
Gost

Najbolji odgovor u 2018u svaka čast!

SJAN
Gost
SJAN

Nesa uzmi isyoriju i citaj

Drug Savo Fatić
Gost
Drug Savo Fatić

“Crnogorska pravoslavna crkva” nije postojala prije 1993.godine! Ime joj je bilo “Mitropolija crnogorsko-primorsko-brdska”… Hvala Mitrofanu Banu!

Darko
Gost
Darko

Bila priznata od svih ostalih Pravoslavnih crkava. Samo vi to necete da vidite i priznate. Pozivate se samo na ono sto vam odgovara

Novi
Gost
Novi

Nije sporna autokefalnost, niko to ne porice, nego vi poricete da je tu istu autokefalnost dobila, da bi se sacuvala Pecka patrijarsija. Samo Rile moze da vodi autokefalnu Pravoslavnu crkvu u CG i tacka!

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Druže Savo, čitaj malo. Ako nećeš crnogorske ili ruske izvore, pročitaj Tomos Srpske pravoslavne crkve 1922 godine. Piše: U SHS ušle su Avtokefalne Pravoslavne Crkve: Karlovačka i Crnogorska… Čitaj letko, kazaće ti se samo.

Leopold
Gost
Leopold

Ustav iz 1905

SJAN
Gost
SJAN

I risti cirovoj i svim srbijancima koje voli cio svijet i uzmi jstoriju i citaj-citaj

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha Andrej, poređenje je pravo. Ali ne potcjenjuj Srbe. Oni slave Kosovsku bitku, kad su pali u petovjekovno ropstvo. Slave Veliki rat kad su glavom bez obzira pobjegli iz države. Slave Čiča Dražu, koji je ubio više Srba no Njemci… Vjerovatno bi slavili i Beogradsku skupštinu.

Srbijanac
Gost
Srbijanac

Da li si ti čuo za trojnu invaziju na Srbiju 1915.godine?Srpska vojska je iz Velikog rata izašla kao pobednik, a crnogorska vojska je poražena.Ljudi u Srbiji više cene Tita, a ne Dražu(za kim su Nemci dva puta raspisali poternicu).

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Srbij… Čuo sam za trojnu invaziju, ali vi stalno pričate: “Nije važno kolika sila nas napada no koju svetinju branimo”. Pa kad ste viđeli da ih je mnogo, pobjegoste. Mi ih nijesmo brojali, no smo uzeli oružje zbog vas, i zaustavili ih da bi vi mogli da pobjegnete. A od vas poslije, nož u leđa.

Vezaro
Gost
Vezaro

Izmisljas gluposti stara. Pod jedan, Srbi su vec bili u Albaniji, tako da od drzanja odstupnice macku o rep. Pod dva, Vukotic je Srbin, a Nikola se sukobio sa njim oko Mojkovackog “odstupanja”, tako da se i tu vidi podjela. Pod tri, sile pobjednice su detornizovale NIkolu i nisu mu dale u Francuskoj da se vrati. Pri tome je bio… Više »

SJAN
Gost
SJAN

Srbijanac mjesto-aport

drug
Gost
drug

Stara, slave oni i Oluju, pjevaju pjesme Tuđmanu. Vole da slave, što jest jest.

podgorica
Gost
podgorica

Jasno i onoj babi u katunu😀.Bravo.

Nezavisna Boka
Gost
Nezavisna Boka

“Recimo da je na kraju Prvog svjetskog rata neka vojska, recimo crnogorska, ušla u Srbiju…” Da je baba imala **** zvala bi se djed; mislio sam da je tekst politice prirode, a ne djecje mastarije.

max
Gost
max

Niti je Boka nezavisna,nit si ti bokelj.ŽIVJELA BRATSKA,GRAĐANSKA,GOSPODSKA SRBIJA!A ovo zlo i bolest domaće,sami ćemo isčistit,moraće se,e nam opstanka nema!

SJAN
Gost
SJAN

MAX 100% si u pravu mali srbijanci nista bitno

Send this to a friend