Politika

Amfilohije spreman na dijalog sa Markovićem, premijer da predloži termin za sastanak

Mitropolit crnogorsko primorski Amfilohije spreman je da se sastane sa premijerom Duškom Markovićem, koji ga je 28.januara pozvao na na dijalog o Zakonu o slobodi vjeroispovijesti ili uvjerenja i pravnom položaju vjerskih zajednica. Amfilohije tvrdi da je MCP spremna za razgovor sa Markovićem “kako bi se u skladu sa pravnim poretkom Crne Gore uklonio Zakon ili diskriminatorske odredbe”, a premijera je pozvao da predloži termin za sastanak.

Pismo Amfilohija Markoviću prenosimo u cjelosti

<<<Marković pozvao Amfilohija na dijalog: Spremni smo da još jednom sagledamo najbolja rješenja<<<

Primili smo Vaš dopis od 28. januara ove godine za razgovor, koji je prethodno objavljen u medijima. Dozvolite da povodom nekih ocjena koje ste iznijeli u Vašem dopisu iskažemo naše mišljenje.

U dopisu tvrdite da ”donošenje Zakona neće izazvati nove podjele u pravoslavnom biću Crne Gore”, a što je, blago rečeno, u suprotnosti sa realnošću. U to se možete i uvjeriti, jer od 27. decembra 2019. godine do danas ogroman broj građana, i to ne samo pravoslavnih vjernika, trpeljivo, mirno, dostojanstveno i istrajno, iz dana u dan, iz sedmice u sedmicu, iskazuje svoje protivljenje duhu i normama Zakona, koji je jednostrano pripremila i predložila Vlada i usvojila Skupština Crne Gore.

Prema tome, ne možemo se složiti sa Vašom tezom iz dopisa da Zakon ”neće izazvati nove podjele”, jer je iz svega što se događa u Crnoj Gori jasno da je Zakon ne samo produbio stare nego je i stvorio nove podjele među braćom, kumovima i komšijama. Ukoliko se ovome doda i javna izjava predsjednika Vaše partije da pravoslavne litije predstavljaju ”ludački pokret kome ne treba sljedovati” onda Vam je, nadamo se, jasno koliko je taj Zakon duboko i bolno podijelio i procijepio Crnu Goru.

Ne možemo da se složimo sa Vašom tvrdnjom da je ”propis usaglašen sa savremenim evropskim standardima i da je kao takav zadobio pozitivno mišljenje Venecijanske komisije, čije ste preporuke ugradili u zakonski tekst”.

Sadržina i cilj Zakona, na žalost, svjedoče suprotno, o čemu ste se i Vi, a i šira javnost Crne Gore, mogli uvjeriti kroz stručne i argumentovane Primjedbe Pravnog savjeta naše Crkve na Predlog zakona koje su Vam dostavljene prije njegovog usvajanja, ali i kroz javne istupe ne samo predstavnika naše Crkve nego i uglednih pravnih stručnjaka iz Crne Gore i regiona u vezi sa diskriminatornim i neustavnim odredbama Zakona, nakon usvajanja do danas.

Ovo se posebno odnosi na odredbe kojima se negira i likvidira viševjekovni neprekinuti istorijski kontinuitet pravnog subjektiviteta i imovinska prava prvenstveno naše Crkve, ali i drugih vjerskih zajednica. Iz tog razloga, nikako se ne može prihvatiti Vaša tvrdnja u dopisu da ”zakon uklanja ne samo kulturno i vjersko već i civilizacijsko ograničenje u kojem smo se zatekli”.

Prije bi se moglo reći da Vam nije jasno šta pod tim podrazumijevate, ali nam je itekako jasno da je Pravoslavna Crkva ugrožena u svojim civilizacijskim i vjerskim pravima, što samo ukazuje da je Zakonom temeljno poljuljana i multikonfesionalnost u Crnoj Gori na koju se veoma često pozivate.

Da li treba da Vas, kad ste već otvorili temu kulturnih i civilizacijskih vrijednosti, podsjećam na kojim je kulturnim i civilizacijskim vrijednostima nastala i opstala Crna Gora tokom svoje viševjekovne istorije. To danas najbolje svjedoči čestiti narod Crne Gore na litijama.

Očekivali smo poziv od Vas da kao odgovorni ljudi otvorimo dijalog o dubinskim i suštinskim problemima koje je izazvao i produbio ovaj Zakon i načinu rješenja i prevazilaženja tih problema u skladu sa opšteprihvaćenim civilizacijskim i evropskim standardima i pravnim poretkom Crne Gore, a u što bi bilo u najboljem interesu građana Crne Gore.

Dužni smo da Vas podsjetimo da je naš poziv za javni i institucionalni dijalog uvijek bio otvoren, ali je, na žalost, do sada od strane vlasti Crne Gore bio ignorisan. Umjesto toga, Vi nas sada javno pozivate da ”otpočnemo dijalog u pravcu pripreme temeljnog ugovora o uređenju međusobnih odnosa” i iskazujete ”spremnost da još jednom zajednički sagledamo najbolja rješenja za primjenu članova 62, 63 i 64 Zakona”.

Žao nam što to moramo da kažemo, ali Vi očigledno ne želite da vidite da postojeći Zakon, a ne nepostojeći ugovor, predstavlja uzrok aktuelnih društvenih problema, a o posljedicama da ne govorimo.

Iz tog razloga, ti ozbiljni problemi se ne mogu riješiti i prevazići ”zajedničkim sagledavanjem najboljih rješenja za primjenu” ovog bezakonog Zakona.

Ipak, svjesni istorijskog i današnjeg značaja trona Svetog Petra Cetinjskoga i naše odgovornosti kao Pravoslavnog Arhiepiskopa cetinjskog Mitropolita crnogorsko-primorskog i egzarha Najsvetijeg Trona Pećkoga koju smo pred Bogom, ovim narodom i istorijom primili od svojih sveštenih prethodnika, a posve zabrinuti za slogu, mir i jedinstvo povjerenog nam pravoslavnog naroda Božjeg u Crnoj Gori, spremni smo da se, imajući u vidu odluke Svetog Arhijerejskog Sinoda SPC i Episkopskog savjeta Srpske Pravoslavne Crkve u Crnoj Gori i poštujući Ustav Crne Gore, sastanemo sa Vama sa nadom da ste iskreno opredijeljeni za konačno otvaranje suštinskog i ljudskog razgovora sa ciljem da se u skladu sa pravnim poretkom Crne Gore ukloni Zakon ili sve diskriminatorne odredbe u njemu koje su Vama i čitavoj javnosti dobro poznate kako bi se povratio mir i spokoj među pravoslavne vjernike i sve pravdoljupce u Crnoj Gori.

Isključivo poslije rješenja ovog ključnog problema današnje Crne Gore, može se i treba otvoriti dijalog radi rješavanja drugih, veoma složenih pitanja kao što je povraćaj (restitucija) imovine koju je komunistički režim poslije Drugog svjetskog rata bespravno i besudno oduzeo od Pravoslavne Crkve, Rimokatoličke Crkve, Islamske zajednice i građana, a što je međunarodna i zakonska obaveza Crne Gore.

Poslije rješenja ključnog problema može se otvoriti i dijalog za pripremu i zaključivanje Temeljnog ugovora između Srpske Pravoslavne Crkve i Crne Gore. I ovih dana smo napomenili da i najbolji ugovor između Crkve i države uz postojanje ovakvog Zakona ne bi imao nikakvog smisla i značaja.

Ukoliko ste spremni da prvjenstveno razgovarate o Zakonu kao uzroku problema i načinima za njihovo rješavanje, odnosno o uklanjanju spornog Zakona, odnosno njegovih protivustavnih diskriminatornih odredbi iz pravnog poretka Crne Gore, obavještavamo Vas da bi u tom slučaju u razgovoru sa Vama kao predsjednikom Vlade Crne Gore sa nama učestvovali i Njihova Preosveštenstva Episkopi budimljansko-nikšićki Joanikije, mileševski Atanasije i zahumsko-hercegovački Dimitrije.

Vjerujući da ste iskreno opredijeljeni za rješavanje problema koje je u Crnoj Gori i šire izazvao sporni Zakon, očekujemo da nam dostavite predlog termina za sastanak.

S.Đ.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Dejo barba
Gost
Dejo barba

Vartolomej tri biliona ima crna gora u svajcarsku i 120 milijardi kamate godišnje može dobro da odigra crna gora.

vladika DPS-a
Gost
vladika DPS-a

Tako je, čestiti Vladiko. Ne može Marković da gura prst( Zakon) u oko i zove Amfilohija da se dogovore da olabavi pritisak prsta. Prvo da se makne prst iz oka pa ka ljudi da se dogovore.

2019
Gost
2019

On ne poziva na dijalog već će da preda ultimatum. Ili će biti kako vam mi kažemo i zapovedamo (Rusija, Srbija, GRU, BIA, Sinod SPC) ili ćete nestati. Akcije koje se postepeno preduzimaju (crtanje trobojku, zloupotreba djece, šetnje iz jednog grada u drugi) će postepeno da, shodno instrukcijama iz Beograda (tamo su Mandić i Knežević) da poprimaju sve agresivniji i… Više »

petar
Gost
petar

eto tako je a ti sad kmeci jel na sijedecim izborima dps kartel nece preci ni cenzus

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

To je dragi moj 2019 scenarij koji su svugdje pokusali napraviti i sta im se desilo seoba.Nadam se da vecina njih ima mozga da ovo vide u protivnom opet put pod noge.

Jokas
Gost
Jokas

Hahahahahahaha, vecu nebulozu odavno procitao nisam!
Molim vas glasnite se vi koji vjerujete u ovo, hahahaaha

Šavnik
Gost
Šavnik

Dogovoriće se slobodno , čudo su interesi , nešto mi govori da će Amfilohije biti prvi Patrijarh autokefalne CPC .

Bada Boom
Gost
Bada Boom

Ovo na kraju je interesantno da ucestvuju mitropolija i 3 eparhije budu pozvane na razgovor,SPC je podijelila CG na 4 dijela i to je smisljeno kako se oduprijeti bilo kojoj vlasti koja nije na liniji Beograda.Jednostavno SPC ne smatra Crnu Goru nezavisnom drzavom,a zato se i nisu registrovali.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Dusko je vartolomej ljubim ruku 😆

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

A đe si, Risto, vaterpolisto!😂😂😂 Fali nam dobar sidraš, najbolje da te Gojković pozove u repku. Ti kad se neđe usidriš, ni cunami te pomjeriti ne može.

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

Aaaaaahaha doba😂😂😂

Dusko
Gost
Dusko

Koliko nepostovanja prema instituciji jednog Mitropolita Crnogorskog ko god da je. Zali Boze koliko nam nista nije sveto

Koviljka tomic
Gost
Koviljka tomic

A kako ces ubrzo Amfilohije da promijenis plocu pa ces da pricas sve Crnogorska pravoslavna crkva.

Borislav
Gost
Borislav

Pa vec je rekao ispred Vlade.

Dusko
Gost
Dusko

Ona je i sad Crnogorska da Crnogorskija ne moze biti iako je u sastavu Srpske

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Po običaju Srbi nađu izvršioce radova. Što gluplji to bolji i glasniji. I našli ove naše, kojima su sad bliži oni iz Kuršumlije, Ćićevca, Rogatice… no braća, komšije i kumovi. E tuge tužne.

Formalnost
Gost
Formalnost

Naravno da ne moze biti nikakvog kompromisa, jer najtvrfje jezgro srpskog nacionalizma, SPC ni sa kim do sad nisu napravili kompromis. Njihova svrha postojanja u CG nije Hrist nego srpstvo, tj rusenje drzave i asimikacija crnogorskog naroda. Na vjerujem da sastanak moze biti oko poklanjanja jos crnogorske imovine de facto drzavi Srbiji, preko SPC SPC je toliko osiljena populizmom da… Više »

Narcis Zgubidan
Gost
Narcis Zgubidan

Viđeće se na kraju ko manipuliše naivnim narodom,i ko mlati pare na lažima rile stari manipulatoru,a ako pane i jedna kap krvi zbog tvojih šetnji platićeš to skupo ti i onaj tvoj četnik džomić!!!

Novac & burgija
Gost
Novac & burgija

“Sve dok SPC u Crnoj Gori ima snažnu podršku zvaničnog Beograda i Moskve, uz tako visok stepen homogenosti srpskog biračkog korpusa u Crnoj Gori, teško da se možemo nadati nekom kompromisu. Ukoliko podrška građana ili centara moći bude opala, onda će i ambicije ove vjerske zajednice splasnuti. U ovom trenutku oni raspolažu ogromnim finansijskim sredstvima, velikom podrškom svojih vjernika, tako… Više »

Novac kleti
Gost
Novac kleti

“Šanse za dogovor a da jedna strana ne bude poražena, veoma su male. Više je za očekivati inteziviranje sadašnjih tenzija, koje mogu da se radikalizuju. Ključni akteri koji kontrolišu protestne litije nijesu u Crnoj Gori, već van nje, a njihov interes je prerastanje protesta u sukobe. Čak iako bi dio SPC u Crnoj Gori i bio spreman na kompromis, to… Više »

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Sreca nasa sto smo na korak od Natoa, inace bi nas zgazili. Ovaj covjek napravi veliku podjelu medju pravoslavcima zvali se Srbi ili Crnogorci. Ovo je Srbima zadnja slamka za koju se mogu ufatiti ali mislim da drzava ima moc da pregura i ovo

Borislav
Gost
Borislav

Nismo na korak, nego u NATO. Da nismo odavno bi nam uskocili u drzavu. Ko god je protiv NATOa on je pro-srpski orijentisan sa namjerom da ovo bude Srbija.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Ljudi oni su nama bombardovali beograd.

Borislav
Gost
Borislav

Njima su bombardovali, nama su upravo zbog Mila Djukanovica pogodili zemlju samo toliko puta da se mogu na dvije ruke prebrojati.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Zamisli koliko je to lijepo ime beograd kad je dobio ime moramo ga čuvati.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

E moj dlaka. Ne dade bratu cigar.

cipiripi001
Gost
cipiripi001

ovaj u ovom pismu rece: ” mi prustajemo na pregovore. Ali,na te pregovore u kojima ce se ponistiti zakon i pruhvatiti svi nasi prijedlozi,,

Auh, glava!
Gost
Auh, glava!

Nema povlacenja ni jedne stavke u Zakonu – obo je UCJENA DRZAVI. UCJENA SVIMA NAMA!
Tek bi sve ovo uzelo maha…Ni korak ustupka!
Amfilohije nece stati, na protiv. Obecace sve – ali nece stati, on se vise i ne pita.

Vartolomej
Gost
Vartolomej

I svako drži svoju stranu ponosa i gluposti,
moglo bi bit’ da je lakse umrit’, nego ljudima rec oprosti. Zagustilo je dobro.

Ilija
Gost
Ilija

Beograd je taj koji rukovodi protestima a ovo ovdje su samo izvršioci

Ljubo
Gost
Ljubo

Ovaj izaziva i provocira DRZAVU.

petar
Gost
petar

mislis kriminalni kartel

Joo
Gost
Joo

Peter….nije pricao o vladi u Srbistanu koja je kriminalni kartel……

Bjelopoljac
Gost
Bjelopoljac

Oce li se zavrsavati vise ova muka koju nam pravi SPC sa svojim sefovima iz Beograda

Apokalipsa
Gost
Apokalipsa

Njemu je samo stalo do toga da pokaze koliku ima snagu i koliko naroda je uz njega

Joo
Gost
Joo

sve te ovce iz inostranstva…..sve ih busevima dovlace iz Srbistana i Republike Sumske…..jaka mi i kriticna masa…..pa 😂😂

Antoan
Gost
Antoan

Ma nije on spreman za dijalog inace bi se okoncalo sve ovo odmah

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Zorane kako si ti učio sa obradom kad si četiri godine stariji od njega.

moleray
Gost
moleray

izbori su blizu, pa ćemo vas na terenu viđeti

Moler
Gost
Moler

Kolko je bilo naroda sinoć na litijama širom Crne Gore?

Joo
Gost
Joo

moleru….koliko je bilo CG drzavljana sa CG licnim kartama, tj. glasaca……aj ne budali…..to je ko da po Srbistanu setaju Finci protiv srbijanske vlade……

Vaj ga Du
Gost
Vaj ga Du

Kolko je bilo naroda sinoć na litijama širom Crne Gore?

Zagor te nej 12
Gost
Zagor te nej 12

500 000 srba izaslo na litije svaka cast

mozda sam lud
Gost
mozda sam lud

Doslo vrijeme da ratnohuskaci,ratni profiteri, iz 90ih…propagiraju mir-hahahaha da nije smijesno i tuzno mozda bi i povjerovali…..

petar
Gost
petar

jesi to mislio na djuku

Vartolomej
Gost
Vartolomej

Nema vise JNA, pa su im ka klikeri.

istina
Gost
istina

kada se Amfilohije poziva da zna na kojim vrijednostima je nastala Crna Gora dužan je da pojasni na kojim vrijednostima je i nestala 1918, kada je Otomanska imperij, pet vjekova a nije mogla uništiti, da bi je tek 2006 godine ponovo današnje geracije povratili.

ErCl
Gost
ErCl

Sporni Zakon koji je tačno 10% pročitalo i 5% razumjelo. Niko ne dira sakralne i kulturne objekte ovim Zakonom, ne glupirajte se. Što se tiče šetnje, svaka čast, to je zdravo i treba svakog dana iskočit i protegnut nogice po jedno 45 minuta :*

Баранин
Gost
Баранин

Алооо 250000 па пола Црне Горе изашло остали само милоалбанци у куће а да монтенегрини ахаххахха

KotorankA
Gost
KotorankA

Jadni li su ovi sto podrzavaju napad na svoju drzavu!

Kameno Doba
Gost
Kameno Doba

ovi nijesu naučili lekciju iz 2006.

Miško
Gost
Miško

Najgore je sto skoro niko nije procitao ovaj zakon o slobodi vjeroispovjesti, neko trabunjaju tamo o nekim ugrozenim pravima, a kad ih covjek pita ko im sta otima i koja su im prava stanu zabezeknuti

Majka
Gost
Majka

Svetinje pripadaju Cg i Crnogorcima, dosta je bilo okupacije od strane Spc! Jadni su ovi sto setaju podrzavaju napad na drzavu!

protestant
Gost
protestant

Problem je u tome sto SPC ne zeli da se registruje u Cg, a bez problema se registrovala u Srbiji, jer znaju da bi na taj nacin izgubili kontrolu nad vjerskim objektima

petar
Gost
petar

na ovom sajtu se skupljaju montenigeri koji jos imaju nadu i onda sami sebe lazu i ohrabruju dok ogromno vecinski narod je kaza svoje ovije dana ali gospodo ako vam je bolje zivjeti u lazi i iluziji onda uzivajte ka u sjevernoj korei dje su u finalu sa brazil e takvi ste vi zaludjenici

JunaK
Gost
JunaK

Da je ovaj narod manje naivan bilo bi dobro.. Zalosno je sto ih vuku po ovim litijama i iskoriscavaju u politicke svrhe

Lokum
Gost
Lokum

Ja mislim da i Novak Djokovic podrzava naš zakon.
Tokom cijelog takmičenja,nosio je zelenu opremu u čast našeg Božićnog ustanka.

Piroska
Gost
Piroska

Ja cu pokusati na veoma “prost” nacin da postavim svima nama neka pitanja a sa ciljem da ukljucimo mnogo vise razum, a samim tim je i tolerancija veca, nego emotivnost. Da li se neki Austrijanac kome su i pradjed i prababa bili Austijanci, a ona baba mu je Francuskinja, majka Italijanka, aon se ozenio sa Srpkinjom (jer danas je Bec… Više »

crnogorac
Gost
crnogorac

Da, ali prvo da se ukloni sporni Zakon

Joo
Gost
Joo

IDENTICAN zakon je na snazi u Srbistanu…..tamo se SPC uredno registrovala i drzava Srbistan je vlasnik svih “svetinja”, fiktivno cak i onih na Kosovu……tamo vam ne smeta taj zakon jer tamo niste otimali tudje…..u CG ovcice setaju u paradama samo da zastite svetosavske krimi biznise, i da ruse drzavu CG…..ni jedno ni drugo vam nece uspeti…….

Баранин
Gost
Баранин

Па људи моји честити црногорци СРПСКИ већ и врапци на грани знају да откуцава задњи час за милогорце тик-так ТИК-ТАК

Joo
Gost
Joo

zadni cas je da se srbijancima na celu sa njihovom svetosavskom sektom pokaze pravac srbijnska granica…..

Mirko
Gost
Mirko

Je li Bog Crnogorac ili Srbin? Može li neko da mi pojasni to? – Koga on podržava, Amfilohija ili Mila? Ili će im suditi obojici zbog nemorala?

Баранин
Gost
Баранин

Кад би веровао онда би знао…

Vartolomej
Gost
Vartolomej

Zamjeri se ti svima. Moraš u neko stado, slobodno razmišljanje ti se slabi cijeni. Lijepo digneš dva ili tri prsta i burlices nesto sto si čuo da je popularno. Ti izabra jedan prst da ih bockas.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Milane koliko si stisnuo dugmadi na moj daljinski toliko mi miliona dođeš.

Vojvoda
Gost
Vojvoda

Sa okupatorima nema pregovora…
Mitingovali ste i na gazimestanu i po krajini i sta bi na kraju.
Oprezno “braco”

Don Kihot
Gost
Don Kihot

Podrzavam….ovo su radili i po hrvatskoj,bosni,kosovu…veliki cuvari srpstva a u stvari mrzitelji svega i svacega.Nema pregovora sa neprijateljima Crne Gore.

Branko NK
Gost
Branko NK

Pa sto ti se onda premirej glaska I traži razgovor. Dogovorite se vise bidon patriote. Oćete ili nećete na razgovor. Što duže odlažete vise vi je naroda u litijama.

Dado
Gost
Dado

U Bozije se ne dira,svetinje pod “zakonom”,ne idu.

Branko NK
Gost
Branko NK

Tako je.

Vartolomej
Gost
Vartolomej

Dubokoumno, a toliko različito od ovoga sto se burlice ovih dana. Malo pravopis i biće to jedna trojka jaka.

Ljubo
Gost
Ljubo

Bravo strucnjace iz 11vijeka

Nikšićanka
Gost
Nikšićanka

Mislim da najveći uticaj crkva,kao institucija, ima na ljude koji se osjećaju grešnima. Oni podju da se ispovijede, grehove anuliraju ispoviješću, pokajanjem i popovskim blagoslovom, ostave prilog da to zapečate, i onda ponovo istim putem – pa u krug. Čast pojedincima koji iskreno vjeruju i koji su u miru molitve našli spas od svojih stradanja i trnovitih puteva.

Branko NK
Gost
Branko NK

Kakve to veze ima sa ovim naslovom I temom?

Nikšićanka
Gost
Nikšićanka

I te kakve, Banjo, i te kakve…

Jovo Kapa
Gost
Jovo Kapa

Kome to u CrnoJ Gori smetaju Srbi ? Koji je razlog da nekom smeta Gojkovic ? Ima li ovdje normalnih ?

srebrenica
Gost
srebrenica

tako je

Mogli
Gost
Mogli

Mogli bi da se nadju I progovore…

2019
Gost
2019

“Zašto Crna Gora? Zato što su oduvek bili mala zemlja, može se reći najsiromašnija od svih republika u SFRJ. Što su uspeli posle jednog veka da obnove svoju državnost. Zato što ih velikosrpski nacionalisti mrze. Zato što im osporavaju crnogorski identitet. Zato što to Crna Gora podnosi. Zato što nisu ratovali. Zato što su se izvinili Dubrovniku. Zato što su… Više »

Dejo barba
Gost
Dejo barba

Svi na ulice sveštenik dejan.

Vartolomej
Gost
Vartolomej

Dejo jedini si normalan odje.

Dejo barba
Gost
Dejo barba

A dusko ti li si.

Sarma
Gost
Sarma

Vrijeme je da se ovasituacija rijesi i da crkvene i drzavne interese stavite ispred licnih

Posrbica C.G.
Gost
Posrbica C.G.

Hrvati su bili 100% u pravu svaka im cas.

Cicko
Gost
Cicko

DA LI JE MOGUCE DA SE SVESTENO LICE OVAKO OBRACA VLADI CRNE GORE ? KAO, DOCI CU NA SASTANAK ALI BICE KAKO JA KAZEM.

Mitar
Gost
Mitar

Ako mu moze bit zasto da ne? Da vidimo odgovor Markovica …

Branko NK
Gost
Branko NK

300.000 u nedelju pa vi samo odlažite razgovor

Auh, glava!
Gost
Auh, glava!

A đe jr Amfilohiju riječ svetog Jovana Zlatoustog da je VLADA IZNAD MANASTIRA? Zna on to dobro, ali je zaboravio da ce morat ptef Svetoga Petra na ispovije.

Oaza
Gost
Oaza

Zakon se mora postovati kako bi se osigurao sigurnost, stabilnost i mir svih gradjana.

Mitar
Gost
Mitar

Pa e e, vidimo kako ga satanisti postuju!

opozicijaMne
Gost
opozicijaMne

Zakon se mora postovati.

Nata
Gost
Nata

Pa sjedite, pa se dogovarajte… napokon

Masnica
Gost
Masnica

Vlada je spremna za dijalog.

Sejo
Gost
Sejo

Zakon se mora postovati.

Nikolas
Gost
Nikolas

Mislim da kroz razgovor ce se rijesiti sve dileme ukoliko ih ima.

vukomita
Gost
vukomita

PRIMIJENITI ZAKON U POTPUNOSTI..SA OKUPATORIMA NEMA PREGOVORA..

Lale
Gost
Lale

A sedi tamo u cetinje i da ti je dobro

Branko NK
Gost
Branko NK

Molićete vi za koji dan kao bele lale za razgovor. 300.000 u nedelju 09.02.

Borislav
Gost
Borislav

99% ljudi na Litijama ne zna sta je uopste zakon. Kad bi znali, shvatili bi da samo brane zemlju i imovinu koju zele pripadnici SPC prodati i napuniti dzepove. Izazivaju drugu stranu, izazivaju Crnogorce da izadju na ulice i prekinu velikosprsko ludilo. To nikom ne treba, 80% ljudi sa Litija bi poslo kuci kada bi se od njih trazio polazak… Više »

Ivan
Gost
Ivan

Ako ne ulazimo sta ce ta zemlja Episkopijama. Upravu si cuvaju imovinu i svetinje. Jer ova vlast zeli da ih otudji i zloupotrijebi.

Mitar
Gost
Mitar

Da otudji ono sto joj pripada jel? Mozgu!

crni
Gost
crni

Ako se desi bilo kakav incident u CG ,strada neko ,odgovornost ce snositi popovi na celu sa Ristom. To markovicu treba da mu saopstis,pa ako je spreman da to prihvati neka ih neka setaju dokle oce.

Branko NK
Gost
Branko NK

Ko bi snosio odgovornost da je onom momku koga nogama prebiše “navijači” slomljena kičma ili slično? Samo se hrabrite a strah vam veći. U mišju rupu vam je mjesto. Naredne nedelje novi rekordi u litijama.

Baranka
Gost
Baranka

Litije su molitve,sram vas bilo ovakvih komentara!Crkveno nidje na svijetu nije drzavno!Ne damo svetinje demoni!!!

Cicko
Gost
Cicko

VJERUJEMO DA VLADA CG NECE PRAVITI USTUPKE NA STETU DRZAVE. DRZAVA SE SUOCAVA SA NAJVECIM IZAZOVOM OD OBNOVE NEZAVISNOSTI. PRIJETI JOJ TIHO NESTAJANJE I STVARANJE CRNE GORE KAO SRPSKE DRZAVE. AKO BUDETE I DALJE VELIKODUSNO DAVALI SRBIMA IZ REGIONA CRNOGORSKA DRZAVLJANSTVA , TO CE BITI I LAGANI NESTANAK CRNOGORACA. CRKVE SE MORAJU SACUVATI JER BEZ CRNOGORSKE CRKVE NESTAJEMO.

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

Oglasi DF.Traze se moleri specijalnost farbanje u tri nijanse,sva sredstva onezbedjuje DF,placanje po dogovoris.Takodje se traze vjesti na koriscenju kamenica specijalnost pracke,sredstva takodje obezbijedjena ,placanje po ucinku to jest sofersajbni,izlogu I flavour.Posebno se traze piromani specijalnost paljenje zastava ,auta objekata placanje po zavrsenom poslije.Svi zainteresovani javite se filijalama DF ili odboru sa setnju.

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

Izvinjenje za kamenice i prackase placanje po ucinku,to jest sofersajbni,izlogu I glavi.Vd mico,vojvoda I Medo hvala .

Moler
Gost
Moler

Istorijska šansa za Duška!

Mitar
Gost
Mitar

Znaci sad kad bi procerao ovo cudo iz zemlje ostao bi upisan u istoriji!!!! Jos samo snage za ovu pobjedu i gotovo je sa fasistima!!!

Boris
Gost
Boris

svakim danom nas je sve vise i vise!!! gotovi ste milovci!!!!! kraj je blizu!

Баранин
Gost
Баранин

Славимо брзих дана једном за вазда победа је у нашим рукама

Kameno Doba
Gost
Kameno Doba

pa ko vam je do sad branio da to uradite

delboj
Gost
delboj

To bi isto bilo kao da Vlada sad predlaze da se malo biblija preuredi…

Crnogorka
Gost
Crnogorka

ZIVIO NAM VLADIKO!!!
USTALA JE CRNA GORA, SVETINJA SE BRANIT MORA!

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

Slazem se sa tobom Crnogorko od ovoga zuluma Srba zivjeti se ne moze bi da otmu nase svetinje.Otete silom evo ih vracamo I stavljamo naseg Vladiku ne treba nam prva pratilja on je njihov

Moler
Gost
Moler

Prelomi markoviću i pošalji britvu dje mu je i mesto u istoriju

Piroska
Gost
Piroska

Najveci problem srpskog naroda sto oni i dalje zive u 19-om vijeku. I dalje imaju u glavi svoju najvecu ideju “Svi Srbi u jednoj drzavi”. Kada to izbace iz glave a okrenu se obrazovanju i emancipaciji , povecanju standarda, povecanju nataliteta, jacanju kulture, sporta,……oni ce biti jaka drzava. Sto je bilo sa Madjarima poslije raspada Austrougarske monarhije? Madjari su u… Više »

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Narod Crne Gore samo zeli slobodnu Crnu Goru, za sve gradjane. Ne zamisljeni Montenegro. Podijeljeni, kriminalni. Da ne nabrajam sve epitete. Vama fali jos da se donese zakon o otimanju vase privatne imovine da biste shvatili.

Piroska
Gost
Piroska

EEZ je najbolje rjesenje za evropske narode, to je rjesenje za sve nazionalizme,….u njoj zive svi Srbi, svi Albanci, svi Madjari, svi Italijani, svi Njemci,…. Srbija je 1988.god. imala veliku sansu da rijesi probleme sa Kosovom, ali da je prepoznala sansu u rusenju Berlinskog zida. Da je prva pocela sa reformama i da je dostigla prosjek plata od 1000-1200 eura… Više »

Patriota
Gost
Patriota

Postovani , da li znate da je u Crnoj Gori vise onih pod pravoslavnim krstom SPC nego onih pod pravoslavnim krstom CPC . Da li takodje znate da je prvo trebalo da se prizna CPC kao autokefalna pa tek onda da se radi na donosenju zakona ! Donosenje zakona protiv vecine u korist manjine je toliko besmislen i nema veze… Više »

Patriota
Gost
Patriota

Imenjače odakle se ti stvori?

eviva
Gost
eviva

Griješiš prevashodno u načinu pisanja. Iz komentara se vidi da ga piše neko van granica Crne Gore. E sad nas konačno pštite da svoje probleme rješavamo sami! Dosta nam je više vas, inostranih delegata 🙂

Nina 1
Gost
Nina 1

P.S.NE ZABORAVITE: G.AMFILOHIJE JE BIO JEDAN OD NAJGLAVNIJIH FAKTORA, AKO NE I GLAVNI, KOJI JE DOPRINIO POVRATKU CRNOGORSKE DRZAVNOSTI 2006 I PERIODU OD DEVEDESETIH DO TOGA CINA..a sada se je predomislio ili sta?

Nina 1
Gost
Nina 1

A sad se je kao predomislio

Nina 1
Gost
Nina 1

P.S.NE ZABORAVITE: G.AMFILOHIJE JE BIO JEDAN OD NAJGLAVNIJIH FAKTORA, AKO NE I GLAVNI, KOJI JE DOPRINIO POVRATKU CRNOGORSKE DRZAVNOSTI 2006 I PERIODU OD DEVEDESETIH DO TOGA CINA

Peko
Gost
Peko

Postoji Kiparska autokefalna pravoslavna crkva, a 80% stanovnista Kipra su Grci, pa nijedan Grk ne zeli da je ukine i da se zove grcka crkva. O tome se i odje radi crkva moze biti samo crnogorska po imenu drzave, a nebitno kako se ko izjasnjava nacionalno.

Vrijeme cuda
Gost
Vrijeme cuda

Peko, a znas li sto iz istorije Kipra? Tesko.

Bendžamin
Gost
Bendžamin

@Peko. Dobar pokušaj, ali znamo za jadac. 🙂

Branko NK
Gost
Branko NK

Kiprani za sebe kažu da su Grci.

4 C
Gost
4 C

SPC odbija da se registruje u Crnoj Gori jer je smatra djelom Srbije i time bi samo priznala faktičko stanje (koje uporno odbija da prizna) da je Crna Gora DRZAVA, nezavisna, samostalna, suverena, medjunarodno priznata i članica UN. Da ima Vladu, Skupštinu, Ustav, zakone i da ima pravo da samostalno i suvereno vlada i donosi zakone u SVOJOJ državi. Eto,… Više »

Nikšić
Gost
Nikšić

Sve vam uzalud – postojaće Crna Gora dok je Lovćena i Durmitora, dok je mora pod Barom i Kotorom, dok je sunca i dok je Grahovca i dok je nas koji nemamo druge majke i druge kuće…

Uciteljica Rada
Gost
Uciteljica Rada

Pa mi i hocemo da postoji. Samo je zakon problem, prijatelju…

Nikšić
Gost
Nikšić

Šta je tačno problem u zakonu, recite meni neznavenom? Pop iz Pinosave ili Leposavića od mene “brani” Crkvu svetog Jovana Krstitelja koju je zidao (o čemu postoji pisano svjedočanstvo) moj pradjed, Lazar Spasojev? I tu je pop ugrožen? Po vascijeli dan nam obajšnjavate da Crnogorci ne postoje, nego smo mi Srbi sa identitetskim defektom, a onda ste vi ugroženi? Neće… Više »

Moler
Gost
Moler

Pop te brani od satane milogorac a ne manastir od tebe i tvog djeda! Dobro jutro mrčo ptobudi se

Nikšić
Gost
Nikšić

Da, da, naročito dobro od Satane brane Pahomije i Kačavenda i blagopočivši Maca i Kama… Dršte se ledjima zida dok vas brane, zlu ne trebalo…

Moler
Gost
Moler

Vidiš koga pominješ, samo zlo i naopako. Pokaj se brate nikad nije kasno.

Nikšić
Gost
Nikšić

Ali, druže, to su sve popovi i sveci Srpske crkve – a vi ih zovete “zlo i naopako”? Je li vi zastupate te i takve?

Nikšić
Gost
Nikšić

Ali, druže, to su sve popovi i sveci Srpske crkve – a vi ih zovete “zlo i naopako”? Je li vi zastupate te i takve?

Nikšić
Gost
Nikšić

Ali, druže, to su sve popovi i sveci Srpske crkve – a vi ih zovete “zlo i naopako”? Sa takvima i za takvima idete????

Murina
Gost
Murina

Vidi se kroz ove kontra mitinge koliko si u pravu 🙂 Da ga zdravo nosite

Nikšić
Gost
Nikšić

Ha ha haaa – to biste vi željeli, kontramiting, čarke, incidente – pa da imate opravdanje za to za šta se spremate. Polako, polako, nemojte se zalijetati – ćutimo i u svom i u vašem interesu. Zdravo bili, sve će se vidjeti – vrijeme je majstorsko rešeto…

Nina 1
Gost
Nina 1

Bezbroj puta “dopada NAM se”, bravo Nikšić

Moler
Gost
Moler

Vazda brate, samo nemoj da bude pod vodjstvom satanista,kriminalaca, švercera i ratnih profitera.
Da vam Srbin bude neprijatelj a Albanac brat to nikad nije bilo! Da se odrrkneš pravoslavnoga brata i pobratimiš sa turčinom! Pa ti vidi dje si i šta si bivši brate! Još nije kasno da dobiješ oprost…

Nikšić
Gost
Nikšić

Prijatelju, meni je brat svaki dobar čovjek, uzdanica i u vakat i u nevakat, nacionalnost i vjera su tu nebitni. Ako vam ne pasuje vlast (koja ima hiljadu mana), eto vam izbori – pobijedite i vladajte. Ali Crna Gora nije i neće biti ničija prćija – u njoj nikome ne može tijesno biti – a koga ga njena samostalnost žulja,… Više »

Moler
Gost
Moler

Ne zulja nikoga samostalnost nego otimanje svetinja i tajni antipravoslavni dogovori sa vatikanom, atranim agenrurama, masonkim bitangama u cilju rušenja pravoslavlja, satanizaciji crnogorkog naroda i otimanja zemljišta i na kraju prodaji relikvija masonskim bitangama

Nikšić
Gost
Nikšić

Pošto pročitah ovo što si napisao, svečano izjavljujem – Ja tebi, zaista, nemam šta da kažem. Tačka.

Nikšić
Gost
Nikšić

Pošto pročitah ovo što si napisao, svečano izjavljujem – Ja tebi, zaista, nemam šta da kažem.Tačka.

Domanovic
Gost
Domanovic

E svaka ti cast na komentaru Niksic.da je vise takvih u Crnoj Gori.zdravo bio

Nikšić
Gost
Nikšić

Prijatelju, meni je brat svaki dobar čovjek, uzdanica i u vakat i u nevakat, nacionalnost i vjera su tu nebitni. Ako vam ne pasuje vlast (koja ima hiljadu mana), eto vam izbori – pobijedite i vladajte. Ali Crna Gora nije i neće biti ničija prćija – u njoj nikome ne može tijesno biti – a koga njena samostalnost žulja, s… Više »

Баранин
Gost
Баранин

Тако је брате Црна Гора Српска спарта наша драга

Vuk iz gore
Gost
Vuk iz gore

I Kosovo vam je srce… Ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaa….

Vuk iz gore
Gost
Vuk iz gore

A Kosovo je srce Srbije… Ha ha ha ha ha haaaaaaaaa……

4 C
Gost
4 C

SPC odbija da se registruje u Crnoj Gori jer je smatra djelom Srbije i time bi samo priznala faktičko stanje (koje uporno odbija da prizna) da je Crna Gora DRZAVA, nezavisna, samostalna, suverena, medjunarodno priznata i članica UN. Da ima Vladu, Skupštinu, Ustav, zakone i da ima pravo da samostalno i suvereno vlada i donosi zakone u SVOJOJ državi. Eto,… Više »

Pravnik
Gost
Pravnik

Koliko vidimo iz ovog pisma Mitropolije upućenog Premijeru CG, pominje se da treba razgovarati u vezi restitucije imovine; Zašto bi uopšte Mitropolit trebao razgovarati sa premijerom u vezi restitucije imovine? Zar to nije sudsko pitanje ili tzv “redovni postupak”, sa kojim Premijer ili bilo koja druga institucija u državi, osim sudske, nema dodirnih tačaka? Taj koji je pisao ovo pismo,… Više »

Gordon
Gost
Gordon

Sve si pobrkao. 🙁

Јоцо
Gost
Јоцо

Реституција имовине вјерским заједницама није судско питање, јер није донешена политичка одлука (читај: закон) да се уопште омогући реституција. Дакле, по тренутном црногорском законодавству, не предвиђа се могућност реституције Црквама и вјерским заједницама. Можда јеси правник, али уопште не познајеш овдашње околности. Стављање ван снаге закона није бацање прашине у очи, већ врло легитиман захтјев, ради показивања добре воље од… Više »

gledna
Gost
gledna

Ne znam sta je problem,dodjite sjednite za sto i nadjite kompromis. Nego Amfilohije ne smije od Irineja, muka je tu velika.

Јоцо
Gost
Јоцо

Да ли ви разумијете да Влада, макар досад, није хтјела никакав компромис. Ишла је по принципу: хајде да се договоримо да буде како ја кажем.

grr
Gost
grr

bilo kako bilo POBIJEDICE MILO !

Баранин
Gost
Баранин

Оће почело је већ да куца тик так

Niki
Gost
Niki

spc pop risto ovđe nije gazda, MONTENEGRO BIĆE VAZDA! NEKA JE VJEČNA CRNA GORA!!!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Али није вјечна јер вјечне државе не постоје то би требао да знаш .Српски народ је вјечан и увијек је ту с државе ко државе мијењају границе и имена на сваких 30 година .

Joo
Gost
Joo

Srpski narod NE POSTOJI….postoje samo srbijanci…rec Srbin je izmisljena rec da zameni rec pravoslavac a u cilju sirenja Velike Srbije….I zauzimanja tudjih teritorija kroz zloupotrebu vere…….

Patriota
Gost
Patriota

Toooooooooooooooo
DA JE VJEČNA CRNA GORA !

Techno Pop
Gost
Techno Pop

Ovo je cijena velikih propusta balkanskih naroda generalno. Mi bismo zapadne vrijednosti ali nikad ovo društvo i ovaj narod nijesu imali reformu vjerske i ideološke svijesti kao što su imale zapadne zemlje. Zbog toga popovske mantre iz Srednjeg vijeka imaju toliko jako uporište u narodu koji nikad nije naučen osnovnim istinama, bilo u porodici ili kroz vaspitno-obrazovni sistem.

Taktika
Gost
Taktika

Glavna uloga SPC je da se pravoslavac nema kako drugačije izjasniti nego Srbinom,zato je važan nacionalni predznak crkve.Što više Srba to jači uticaj.I njihov posao je završen.Zato zovu komunizam pogano,mračno doba jer nisu mogli da ostvare plan.Dok Crnogorci nemaju ni Maticu crnogorsku,ni akademiju nauka,ni opoziciju,nikakvu alternativu.

Joo
Gost
Joo

rec Srbin je izmisljena rec da zameni rec pravoslavac a u cilju sirenja Velike Srbije….I zauzimanja tudjih teritorija kroz zloupotrebu vere…….

marius
Gost
marius

Sad je valjda svima jasno, da njiove prljave rabote, prisvajanja NJEGOŠA, gusala, i naše nošnje, su bile uvod u sve ovo, što se danas dogadja. Poruka za vlast bi bila, ispravite što se ispravi može, i od sad pa na dalje, ne dozvoljavajte ikakva više iznenadjenja.

Crnogorka
Gost
Crnogorka

To je samo tebi jasno.

marius
Gost
marius

Ajde me prosvijetli, pa mi pojasni tvoje mišljenje o ovome što sam napisa. Unaprijed zahvalan.

Realno
Gost
Realno

Jel postoji Crnogorac a da nije srpskoga roda, mozda u snovima jedino, budimo realni, CGora je uvijek bila srpska drzava, moze i sada al nece.Namece indetitet bez srpskog.Uvijek je bilo ako si Crnogorac to znaci da si i Srbin, kako sad to izbrisati kad od kaka postojimo tako je bilo, mislim da je to bacanje para i gubljenje vremena, zamislite… Više »

Niki
Gost
Niki

A što bi bio Crnogorac ako si srb????

Јоцо
Gost
Јоцо

Питај Његоша или краља Николу, или Марка Миљанова (додуше он је био Брђанин).

FENIKS_MNE
Gost
FENIKS_MNE

Realni – prestani sa NEUSTINOM! BOG NEKA TI SUDI ZA TU KONSTATACIJU!!! AMIN.

Realno
Gost
Realno

Ako lazem, sijeci me: Upravo sam imao sudar sa jednom sto ne seta, samo voli rolere!

Nina 1
Gost
Nina 1

Ljudi moji, nije Pravoslavac isto sto i Srbin!
Mi jesmo Prvoslavci, ali nijesmo Srbi! Daj bre vise
Kazem Srbi jer “Srbi” je uveliko odomaceno “Srbi” umjesto ” Srbijanci”, kako bi bilo pravilno.No da se zna sta je pravo, o ovome se ne bi bi raspravljalo

Јоцо
Gost
Јоцо

Неки јесмо Срби, али смо и православци и Црногорци.

Nikšić
Gost
Nikšić

Hvala ti što si ovo ovako iskreno i jasno rekao, ne ostavljajući nikakvu nedoumicu. E, sad, ako ima neko ko se deklariše kao Crnogorac, a takvih je 45%, a može u istu kolonu sa ovima koji misle ovako – srećni mu puti.

Crnogorac
Gost
Crnogorac

90% од тих 45% које спомињеш знају ко су и што су а само је њих 10% они залуђелих што на Цетиње машу Албанским и некаквим зеленим заставама.

Realno
Gost
Realno

Ako postoji recept, da ne uvrijedim Njegosa, dajte ga i postajem Crnogorac cisti , i srpstvo zaboravljam, bez pardona.Bracki pozdrav!

Nikšić
Gost
Nikšić

“Crnogorci lance ne ljube”, reče jedared Njegoš u Rimu, odbivši da cjeliva Časne verige. Što ne reče – Srbi lance ne ljube??? Jasno je Njegoš razlikovao Srbiju i Crnu Goru, kao dvije države, i Srbe i Crnogorce, kao dva naroda, ali je o pravoslavlju kod Južnih Slovena govorio kao o “srpstvu”.

freeMNE
Gost
freeMNE

…ali mi ne želimo da budemo srpskoga roda,a vas niko ne ćera da budete Crnogorci…što se mučite?

Joo
Gost
Joo

realno……rec Srbin je izmisljena rec da zameni rec pravoslavac a u cilju sirenja Velike Srbije….I zauzimanja tudjih teritorija kroz zloupotrebu vere…….

DIM u DIM
Gost
DIM u DIM

ZAKON JE USVOJEN VOLJOM VECINE GRADJANA I VOLJOM VECINE POSLANIKA. SAMO Vi molebanisite, Radovicu, jer ovo sto Vi radite NIKAKVE VEZE NEMA SA VJEROM. DA STE PRAVI HRISCANIN MISLILI BI NA NAS, CRNOGORCE, KOJI NIKAD NIJESMO BILI SRBI, NITI CEMO IKAD BITI! NEMA POVLACENJA ZAKONA I ZAKONSKIH ODREDBI !!! Niti nam što znaci vasa UCJENA! DISTA STE ZLA UCINILI CRNOJ… Više »

Jovan
Gost
Jovan

U dim se I pretvorio/la.
Vidi se vecina dje je, nego, nema ovog okupljanja podrske zakonu? I vasi su tu.

Joo
Gost
Joo

jovane….IDENTICAN zakon je na snazi u Srbistanu…..tamo se SPC uredno registrovala i drzava Srbistan je vlasnik svih “svetinja”, fiktivno cak i onih na Kosovu……tamo vam ne smeta taj zakon jer tamo niste otimali tudje…..u CG ovcice setaju u paradama samo da zastite svetosavske krimi biznise, i da ruse drzavu CG…..ni jedno ni drugo vam nece uspeti…….

DIM u DIM
Gost
DIM u DIM

Jovane, i ja i ti cemo u pepeo jednog dana – ali nemoj INSTRUISANIM SRBOCETNICKO- POLITICKIM LITIJAMA DA BRISE CRNU GORU I TVORACKI NAROD OVE ZEMLJE – CRNOGORCE!
CAST I BRUKA ZIVE DOVIJEKA, PA VIDI ĐE SI!
I ti znas da je ovo OVAKO.

Joo
Gost
Joo

IDENTICAN zakon je na snazi u Srbistanu…..tamo se SPC uredno registrovala i drzava Srbistan je vlasnik svih “svetinja”, fiktivno cak i onih na Kosovu……tamo vam ne smeta taj zakon jer tamo niste otimali tudje…..u CG ovcice setaju u paradama samo da zastite svetosavske krimi biznise, i da ruse drzavu CG…..ni jedno ni drugo vam nece uspeti…….

Gordon
Gost
Gordon

Kome se sviđa srpski zakon, može da ide u Srbiju.

Јоцо
Gost
Јоцо

:-)))

Јоцо
Gost
Јоцо

Ни близу није идентичан закон у Србији. Тамо је признат континуитет и СПЦ, али и католицима и муслиманима и још неким заједницама. Поптуна је неистина да су цркве и манастиру у власништву државе Србије. То једноставно није тачно. Не ложите се на те глупе приче. Оде се на сајт Републичког геодетског завода, потроши се пола сата – сат у истраживању… Više »

freeMNE
Gost
freeMNE

“Srbi protestuju. Normalno je. Godinama drze sve crkve. I sad treba da dijele sa Crnogorcima. A nije im u krvi da dijele ista. Zato ovolike setnje.”
Možda je ovo suština….?

Niki
Gost
Niki

Suština je da srbi neće da priznaju Crnogorce i Crnogorsku državu, oni bi da smo mi srbi i da je država Crna Gora 27 izborna jedinica srbistana i da kažu kako srbija ima more i da daju luku Bar rusima. Nikad više 1918.!!!

Bole
Gost
Bole

Nije to sustina. Crnogorci idu u ove crkve. Veliki problem se stvara ako bi se nasao neko da naredi da i CPC radi u tim crkvama iz prostog razloga sto CPC (za sada) nije priznata, a mitropolit joj je izopsten od ostatka pravoslavnog svijeta. Po mom misljenju prvo je trebalo poraditi na tome da se CPC prizna, pa bi mnogo… Više »

Јоцо
Gost
Јоцо

И Срби и Црногорци држе Цркве. Нећемо да их дијелимо са распопима. Ништа друго. Изволите сви с нама и са нашим православним свештенством.

Bada Boom
Gost
Bada Boom

U ovom pismu je sve receno da nema nista od dogovora ni postovanju nezavisne drzave.Sta je ostalo drzavi da uradi je slijedece: 1.Povuci ambasadora iz Srbije na neodredjeno vrijeme. 2.Otpravniku poslova Srbijanske ambasade otkazati gostoprinsvo. 3.Diplomatijom ukazati da je generator nestabilnosti drzava Srbija i njena vladajuca garnitura. 4.Zatvoriti granicu sa Srbijom i R.Srpskom. 5.Tek tada nastaviti dijalog sa MCP SPC.… Više »

Niki
Gost
Niki

A prije svega dekretom ukinuti spc u CG! Dekretom je došla, dekretom neka ide tamo okle je došla!!!

Јоцо
Gost
Јоцо

Моју Цркву нећеш укидати декретом. То немој ни да покушаваш.

Stara varoš
Gost
Stara varoš

Ovako mali Đokica zamislja ekonomiju, diplomatiju, drzavu…. zivot.
I ovako smo slijepo crijevo, a ti bi u dalju izolaciju.

Bada Boom
Gost
Bada Boom

Stara varos#Ako je nesto metastaza i pokusava ugroziti zdravo tkivo moras odstraniti zlocudno!

Јоцо
Gost
Јоцо

Није ово дијалог са Србијом. Што је с тобом? Стварно нисте нормални!

Velimir
Gost
Velimir

Sve se cini da Ko Trazi Vece- Izgubi Ono Iz Vrece!
Cini mi se Risto da se I ti osjecas JACI od Drzave,a to nije dobro!
Koliko znam ,nesto te ne grle ova braca Drazina mnogo!

Boban
Gost
Boban

A ti mislis da je Milo veci negi svi mi ostali u Crnoj Gori,da treba da slusamo diktatira 30 godina i da nam drzavu odvede u stecaj pa kad dodje do stecaja rasproda i crkvenu imovinu da izbkegnemo bakkrot.Pa bolje da njega maknemo negi da sve moramo rasprodati

generacija 63
Gost
generacija 63

Dok ga micete srbovanjem on ce vladat ijednim i drugim Nikad niko nije zamijenio vlast pokusavajuci da negira drzavu.
Vama nije stalo do drzave i da dodjete na vlast ne bi znali sta cete.
Vi znate samo da ćerate inat.
Može li iko normalan opravdat Vucicevo svojetanje Crnogorske nošnje.

Emilija
Gost
Emilija

Mi srbi ne treba ni da postojimo dok je ovakvih crnogoraca!Vi ste velemajestori u izdaji sopstvene drzave!Jadna vasa drzava a tek vasi preci! Stvsrno ste jadni!

Joo
Gost
Joo

vi srbijanci imate svoju drzavu….pa tamo srbuijte…..srbovanje vas je vec puno puta slalo iz zemalja gde ste bili manjine na traktorima…..izgleda da stvarno niste nista naucili iz istorije…….

Emilija
Gost
Emilija

Pojasnjenje moja greska.
Nikako da ukapiram te promene iz crnogorca u srbe .
Vi ste za nas srbe samo crnogorci.
A ovi kombinovani , razvodnjeni ugrozavaju i nas obicne srbe.
Kome mi da se zalimo?

Niki
Gost
Niki

Postojte tamo daleko, što dalje od CG!

Vrijeme cuda
Gost
Vrijeme cuda

Emilija, a postoje li Crnogorci slucajno u SVOJOJ zemlji??? A, hrišcanko???

Emilija
Gost
Emilija

Postoje ! Moje postovanje !

Razvodnjeni i kombinovani
( srb.cg.itd.) su plod samo njihove maste.

Emilija
Gost
Emilija

Pojasnjenje moja greska.
Nikako da ukapiram te promene iz crnogorca u srbe .
Vi ste za nas srbe samo crnogorci.
A ovi kombinovani , razvodnjeni ugrozavaju i nas obicne srbe.
Kome mi da se zalimo?

4 C
Gost
4 C

„Ključni akteri koji kontrolišu protestne litije nijesu u Crnoj Gori, već van nje, a njihov interes je prerastanje protesta u sukobe. Čak iako bi dio SPC u Crnoj Gori i bio spreman na kompromis, to neće biti odobreno od strane patrijarha SPC Irineja i Svetog sinoda“ Posebno je primjetno kako se državni aparat Srbije stavio u funkciju podrške protestima SPC.… Više »

Demokrata
Gost
Demokrata

Pomaže Bog dobri narode u Crnoj Gori 🙏 Sinoć je bilo najviše učesnika na litijama u gradovima Crne Gore. Dakle sve je jasno.

Vrijeme cuda
Gost
Vrijeme cuda

Demokrato, nema tu ni 30% punoljetnih gradana CG litijaša. A ti provjeri pa pricaj, spineru mantijaski…

rale
Gost
rale

Ako im popuštite za vlasništvo države, nije dobro, meni je to neoprostivo, molim Vladu Crne Gore da to ne čini, sve drugo može dogovor,
naši đedovi su to radili i domaći vele da su srbi iz Crne Gore, a ne dođoši,
pobjegli od rata junaci pa barjače po Crnoj Gori,
Da je vječna Crna Gora

Suljo Kožar
Gost
Suljo Kožar

Koliko lud treba da budes da bi vjerovao da dolaze ljudi sa strane na litije. Pa policija vladiku Joanikija zadržava na granici a ne 100 autobusa !!! Tražio je Milo narod, narod mu je sinoc odgovorio. Vaše komšije su mu odgovorile. Sledeće nedelje i vas čekamo na litiji

Баранин
Gost
Баранин

Молим какав разговор тражи марковић повуците признање косова, оћемо опет заједницу са нашом мајком Србијом оћемо да народ живи у Црној Гори и оћемо да падне милово!!

Bager
Gost
Bager

Baranine, moze PREKO NAS MRTVIH !

Nikšić
Gost
Nikšić

Sve vam uzalud – postojaće Crna Gora dok je Lovćena i Durmitora, dok je mora pod Barom i Kotorom, dok je sunca i dok je Grahovca i dok je nas koji nemamo druge majke i druge kuće…

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Kune i proklinje Crnogorce a sad oce da mu se pokore i ljube ruku a ko krene na njega odma ga napadnu da krece na Boga znaci predstavlja se kao sam Bog. Toliko grijehova ovaj covek ima da je svjetlosnim godinama daleko od Boga i Hriscanstva.

PIPER
Gost
PIPER

OKUPATOR POSTAVIO ULTIMATUM
CRNOGORCI BUDITE SPREMNI,JEDINA DOMOVINA CRNA GORA VAS ZOVE!

4 C
Gost
4 C

„Ključni akteri koji kontrolišu protestne litije nijesu u Crnoj Gori, već van nje, a njihov interes je prerastanje protesta u sukobe. Čak iako bi dio SPC u Crnoj Gori i bio spreman na kompromis, to neće biti odobreno od strane patrijarha SPC Irineja i Svetog sinoda“ Posebno je primjetno kako se državni aparat Srbije stavio u funkciju podrške protestima SPC.… Više »

Robot
Gost
Robot

Koga li će izabrat da pojede onaj potpisani papir?I to bez soli!

Ana
Gost
Ana

E ovoga, stvarno, nidje nema u svijet… Ucjenom idete na razgovor, pa sto ocekujete?!?! Samo pokazujete da vam nije u interesu da se nadje rjesenje. Poleceli ste malo vise….

eu kolonija
Gost
eu kolonija

na svetoj gori gdje postoje manastiri autokefalnih pravoslavnih crkava postoji manastir I srpske pravoslavnr crkve ali ne I crnogorske. srpski kralj nije mogao oduzimati crkve na svetoj gori što nas upućuje da je nije ni bilo

eu kolonija
Gost
eu kolonija

zašto ne objavljujete komentar koji sam napisao prije sat vremena a objavljujete ove poslije. nikoga ne vrijeđam. istina boli

Bezobrazluk
Gost
Bezobrazluk

Ođe nema razgovora, pop je postavio ultimatum i ucjenjuje državu. Treba mu dati do znanja da nije iznad države, pa nek molebaniše i šeta ako će do ljeta.

Баранин
Gost
Баранин

Дигли се Барани броја им се не зна ватрогасци, учитељи, полиција…

Laki
Gost
Laki

Slazem se, zasto ga onda Markovic poziva, jel frka, ahahahahaha

Gavrilo
Gost
Gavrilo

Isto da znas da nas je sinoc bilo 200000 hiljada sirom crne gore koji su spremni zivot dat za crkvu i amfilohija

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Drzava je narod.

Dragan
Gost
Dragan

Jeste država narod. A šta je sa nama koji smo Crnogorci,trebamo li mi imati svoja prava. Ili nas treba što kaže Risto za Vezirov most zakovati.

Avelj
Gost
Avelj

A nece setat se vise. Sad ako ne prihvate 250000 ljudi od sinoc koliko ih je izaslo na litiji ce srusiti DPS i spasiti Crnu Goru od izdajnika.

realno
Gost
realno

250.000? aoo smanji malo Kaine

Joo
Gost
Joo

IDENTICAN zakon je na snazi u Srbistanu…..tamo se SPC uredno registrovala i drzava Srbistan je vlasnik svih “svetinja”, fiktivno cak i onih na Kosovu……tamo vam ne smeta taj zakon jer tamo niste otimali tudje…..u CG ovcice setaju u paradama samo da zastite svetosavske krimi biznise, i da ruse drzavu CG…..ni jedno ni drugo vam nece uspeti………

Niki
Gost
Niki

Do kukovog ljeta, i na Kosovu.

PAUL
Gost
PAUL

Ako je Bojic ugledni pravnik i stanovnik,propalo se.

Sjever
Gost
Sjever

Vidjoste li sinoc koliko je naroda uslo iz srbije i r srpske.. sta ce oni u Crnu Goru!
Obavezno iz bezbjednosnih razloga zabraniti ulazak organizovanim grupama da mitinguju po Crnoj Gori!

Istina
Gost
Istina

Pogledaj tablice autobusa ( AL )

Sjever
Gost
Sjever

Prvo, sa ovim o cemu ja pricam nema veze ovaj autobus!
Drugo, na njega su Austriske table koje pocinju sa AA.

Crnogorka
Gost
Crnogorka

To samo ti vidje.

Sjever
Gost
Sjever

Svi mozete pogledaj na portalu AKTUELNO, pod nazivom ”kolone iz srbije i rs pojacale vecerasnje litije” … slike su slali gradjani koji su to vidjeli prilikom nailaska na granicu.
Ali je sad stigla informaciju da ce u buduce biti zabranjeno..
Ne damo te Crna Goro!

Istina
Gost
Istina

Nevalja zakoni bune se ( pjesadija ).nepostuju… himnu…zastavu…grb…granice CG. Narod…. presjednika….premijera skupstinu institucije. Zakljucak CG nije vasa drzava put pod noge u Sr.

LSCG
Gost
LSCG

..i vratite se kad vas zovnemo

Laki
Gost
Laki

Koliko je i tvoja, toliko je i nasa. Drugo je sad sto tvoji interesi nisu nasi

Maxim.
Gost
Maxim.

Valjda je drzava zadužena da donosi zakone ,a ne crkva da uredjuje odnose u društvu.

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Pa neka donese zakon da tebi sve uzmu.

Istina
Gost
Istina

Da ovako rade koliko setaju nebi znali sto imaju. Oce na lak nacin da zadrze bogastvo. Ovaj put NECE MOCI.

Neobaviješteni
Gost
Neobaviješteni

Istina je ipak, da ti nisi mnogo u skolu isao…jer da jesi ne bi “nebi” pisao zajedno…ljanetu…

Nina 1
Gost
Nina 1

“…svoje protivljnje u duhu i normama zakona…” ?kojeg?pa i po drzavnom i po medjunarodnom zakonu nema osnove za protivljenje. “Ko je ođe lud?”

Ajjjjjj
Gost
Ajjjjjj

TEBE JE MICKO LJUBIO RUKE
SJD SSD TI NJEME
ZATO NIJESI SINOC NIDJE BIO
ZATO CEMO OPET SA GOJKOM I MOMOM A TI GLEDAJ

🇺🇸🇲🇪🇭🇷 🚜
Gost
🇺🇸🇲🇪🇭🇷 🚜

Sta 200.000, milion ipo ljudi seta ulicama, klanjajuci se brzinom tri vjernika u sekundi kao onomad u Niksicu

Onogošt
Gost
Onogošt

Markoviću pazi šta radiš napraviš li ustupak Crne Gore više nema..bićemo protektorat Srbije. Sve pravoslavne zemlje imaju svoje crkve samo CG ima srpsku. A popovi oće da dokažu kako u cg žive samo srbi

Eo prčim
Gost
Eo prčim

Tačno je da imam jedan broj stanova koje su koristili funkcioneri DPS-a za provod i da imam mnogo snimaka. Toliko za sada, ide izborna kampanja, pa ćemo da vidimo šta će se dalje dešavati

Pocrnogorčen
Gost
Pocrnogorčen

Ja još ne čuh za Moldavsku i Bjelorusku pravoslavnu crkvu!

Nik
Gost
Nik

Rekosmo li da necemo pregovarati dok se ne povuce zakon? Samo kazem…

Definitivno
Gost
Definitivno

Nik, NECEMO PREGOVARATI – NIJESU TO PTEGOVORI. JER ZAKON MORA BITI U FUNKCIJI, KAO I SVAKI CLAN ZAKONA.
NEMA POVLACENJA ZAKONA.

Баранин
Gost
Баранин

Ovaj latinicni Baranin je verovatni neki rozajac koji se spustio na more da radi na gradjevinu pa da se hvali da je bio u ameriku…

Betoven
Gost
Betoven

200000 ljudi izaslo na ulice??? To ne tvrdi IN4S. Oni kazu 150000. To To sto oni kazu podijeliti sa 2.5 ili tri. A koliko ljudi je uslo iz Bosne i Srbije? Medjutim, ne svidja mi se nacin na koji se Crna Gora brani od ovoga.

Cogito
Gost
Cogito

Sve je snimjeno. Poglesajte. Prebrojte, identifikujte. Pa onda recite. Baš me interesuje koliko je ljudi bilo i koliko je bilo da nisu iz Crne Gore.

Vakat je
Gost
Vakat je

Bravo, Betoven! Ni meni se ne svidja nacin odbrane drzave ovog litijaškog- politickog zla. Uzjogunila ih je podrska Vucica, koji, naravno, kobajagi ” nece da se meša” A DOBRO JE ZAMIJESIO. I nece mu kolac uspjeti.
Vakat je DA PODRZIMO NASU ZEMLJU OD SRPSKIH UZURPATORA . HOCEMO CPC !!! HOCEMO GRADANSKO PRAVO CRNOGORACA!
NEMA POVLAČENJA ZAKONSKIH ODREDBI.
AD ACTA .

T-84
Gost
T-84

Hoće pregovorima prisustvovati i 🎅🏻 sa oba vernika?

Neobaviješteni
Gost
Neobaviješteni

ne skrtari…garantujem da ih ima bar 3…

Mia
Gost
Mia

Ne moze niko da izbaci “SPC” iz naziva jer se ovdje pitamo mi, a ne samo Amfilohije! To nek bude jasno svima, a to cak i nije tema ovog zakona! Krštena sam u SPC, krstila sam u SPC, molila se i dobijala molitve i blagoslove u SPC i nema te sile koja ce mi uzeti crkvu!

Mire
Gost
Mire

A sestro sto se ne ljuti kad se ovaj isti zakon donosio u Srbiju?

Magija
Gost
Magija

Nemoj nam grajati ođe i nemojte nam se zalijetati, kad Vas lijepo molimo.

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Tako je. Narod se pita.

marius
Gost
marius

Izaberi jednu koja ti se najviše svidja, pa konačni u nju svaku noć. Možda ti izidu u susret, pa ti je ostave na korišćenje.

Betoven
Gost
Betoven

Kakav je ovo naslov? On hoce da razgovara samo o izmjeni zakona.

Srbin1€
Gost
Srbin1€

Ne valjas ti risto sto se tice Crnogoraca ama bas nista.

Vihor
Gost
Vihor

Treba razgovor…razgovaraj premijeru o nacinu primjene zakona i nauci ove soviniste da vole drzavu u kojoj zive

Miloš
Gost
Miloš

Pročitajte dobro Pismo pa ćete vidjeti pod kojim uslovima je spreman. Da se priča o Zakonu a ne o primjeni I temeljnom ugovoru. Dakle litije ostaju.

Brano
Gost
Brano

Nije 200.000, kako naduvavaju prosrpski mediji, vec ukupno u svim gradovima je bilo 30 do 40 hiljada, sa trecinom djece i nesto stranaca iz CG i od vani. Medjutim i to je dovoljno da Vlada prihvati pregovore i odlozi primjenu Zakona do zakljucenja pregovora i pravljenja Ugovora, na korist svih gradjana. Mir u CG je iznad svega!

Crnogorka
Gost
Crnogorka

Otvori ci malo bolje.

Pakleno vruće
Gost
Pakleno vruće

Hahahahaha

Јоцо
Gost
Јоцо

Види, не знам која је укупно цифра била, али само у Подгорици је било више од те коју си ти написао. А тек ова прича да је трећина странаца – то је стварно толико смијешно… Немојте се људи спрдати.

Aco CT
Gost
Aco CT

Pope pa tek sad vidimo da di ti zaista jedan cirkus

Samo tiho
Gost
Samo tiho

I desi se narod Uz Gojka Perovica

Vrijeme cuda
Gost
Vrijeme cuda

Kad se stvarno DESE CRNOGORCI, nece vam vise nikad litije padati na pamet. Gledajte DA VAM SE NE DESE CRNOGORCI !
Zabarikadiracemo granice PA CEMO SAMI TO RIJESITI.

Јоцо
Gost
Јоцо

Аооо… Ео, чекамо те. Немојте да пуштате ове хушкачке коментаре.

Mladen
Gost
Mladen

Tako je vladiko do pobjede. Braco da se izmirimo svi u Crnoj Gori i sbima ce nam mnogo mnogo bolje biti. Mali smo mi da budemo medjusobno posvadjani. Nema ljepseg mjesta za izmirenje nego u Crkvi nasoj i na ovim veličanstvenim litijama.

21 vijek
Gost
21 vijek

Pope Kojega i čijega naroda 2je trećine naroda su od srbije i rs. misliš da na lažnim prikazom tuđeg naroda odlučuješ o CG ,neće moći pope gadno si se prevario

Mladen
Gost
Mladen

Ajde prvo se smiri. Drugo, pogledaj da polako ali sigurno narod u Crnoj Gori se sve vise ujedinjuje i porucuje svima onima koji hoce da zacare laž umjesto istine da to nece moci. Narod se probudio i porucuje da ce ici onom stazom kojom su nam preci isli. Ne damo svetinje!

Јоцо
Gost
Јоцо

Спрдаш ли се ти?

MMM
Gost
MMM

Nama ne treba drzava. Uzaludna je borba. Ako ovoliko protivnika ima Crna Gora ona ne moze biti stabilna.

Bodin
Gost
Bodin

Ti misliš da su tako razmišljali 41 Sava Kovačević i ostali rodoljubi kad su ustali protiv fašizma, a cijela Crna Gora pod okupatorom i domaćim izdajnicima četnicima. Bitno je da postoje ljudi koji će se boriti na pravednoj strani, na strani jedine otadzbime Crne Gore pa da ih je 100. Mi nemamo rezervnu državu! Mi nemamo dje da idemo! Možemo… Više »

Khal Drogo
Gost
Khal Drogo

Пуну деценију милогорски режим опструише да потпише темељни уговор са СПЦ, који су узгред потписали са ИВЗ и Римокатоличком Црквом. Сада перфидно отварају питање темељног уговора, са наумом да замуте воду и скрену пажњу са пасјалука и намјере отимачине имовине и светиња СПЦ. Митрополит Амфилохије, човјек бритког ума, је препознао ову перфидну игру режима и у садржајном писму одговорио. Наравно… Više »

8484
Gost
8484

Povucite zakon pa postupite po starom i uradite ono sto do sad nijeste zastitite imovinu Crne Gore

A sto reci
Gost
A sto reci

Izgleda iznenadi se I TI I Drug Milo I iznedadiste
Jedan Krivokapic dade glas
Drugi hoce povuci zakon
A desi se NAROD na iznenadjenje svih
Sto se vise “”” izjasnjavate “”” narod vas osluskuje I I ide na uluce
Pozdrav

Crni
Gost
Crni

Komunizam druze Vama treba. Ne postujete ni Vas crkveni zakon a kamoli drzavni. Sad ste svi vjernici. A neznate u sta vjerujete.

okica ,nikšić
Gost
okica ,nikšić

ako država dopušti ovim popovima da nameću svoju volju i da umišljaju da su jači od države Crne Gore neće biti.

knn
Gost
knn

Zasto nijeste iznijeli koje su to stavke diskriminatorke ovako sve je nejasno i u zavijenoj formi

Јоцо
Gost
Јоцо

То је зилион пута речено.

Цар🇷🇺Романов
Gost
Цар🇷🇺Романов

Зар смију попови да лажу?!?

Djoko
Gost
Djoko

Sto oce Amfi? 49 objekata koji pripadaju crnogorskom narodu da zadrzi za sebe?

Haris
Gost
Haris

Pomaže Bog, živio nam naš vladiko!!!!!!!

Bodin
Gost
Bodin

Živjeli svi na litijama koliko on.

Darko
Gost
Darko

Amfilohije ko amfilohije ,,, prvo tirada i naravno on je u pravu pa da se malo poprica nakon tog . Da sa ovakvim nemozes pricati a dogovor moze biti samo na stetu nas koji volimo CGoru .
Ovaj drugi dio vec tumara Kosovom i idalje bije bitke stare .

A sto reci
Gost
A sto reci

Sinoc se vidio ZAKON

marko
Gost
marko

Sta je ovo ..nema komentarac..boje se ljudi kletve Ristove. hahaha E sad bihbmu porucio no nije za novine…
NEK JE VJECNA CRNA GORA …dovoljno mu je

Suljo Kožar
Gost
Suljo Kožar

Samo slijep čovjek ne vidi da je sinoc narod rekao svoje. Nikako vam nije jasno da je sinoc svaki 2 pravoslavac u Crnoj Gori iskazao protest protiv ovog zakona i diktatorskog režima. I da to nekog ne zavara, to što je šetao svaki 2 pravoslavac nije konačan broj onih koji su protiv ovog i ovakvog zakona, kućama je ostala nejač… Više »

Mire
Gost
Mire

A sto se narod tako ne dize na noge kad se isti ovaj “diktatorski” zakon donosio u Srbiji?

Јоцо
Gost
Јоцо

Зато што није био усмјерен ни против кога. Ово није протест против закона уопште, већ против оваквог закона.

Animus
Gost
Animus

Koji cirkus, kad jedan pop ucjenjuje drzavu…haha Majko mila, ovo je zemlja cuda! Proizvodnju struje guraju tajkunima u ruke, a narod se zamajava popovima i paradama…bravo, narode! Pravome vjerniku ne treba ni pop, ni crkva. Ovi litijasi su vjernici za dnevnicu i obrok, rentiras ih kao biciklo.

Јоцо
Gost
Јоцо

Не вријеђај, друже. Оволико људи се не рентира.

Kasno
Gost
Kasno

Evropski sud za ljudska prava, koji su oni smatrali mjerodavnim i kojem su se žalili, bio je potpuno jasan i nedvosmislen. Prosto rečeno, još jednom nisu pristali na ponudu kada je trebalo. Sad ide primjena Zakona, a za moguću pobunu idu batine, zatvor i sve ono drugo ružno što bude u pobuni. Uvijek kasne.

Јоцо
Gost
Јоцо

Стразбур се уопште није бавио законом. Не манипулишите. Тамошњи спорови трају по десет година, а не пар недеља.

Баранин
Gost
Баранин

Па људи ово јр најмасовнија литија у Црној Гори преко 250000 изашло алоо??? Хвала БАРАНИ!

Darko
Gost
Darko

Interesantno 250.000 citsm 300.000 pa 500.000 ,,,, samo polakote , polakote

Neka to
Gost
Neka to

Virjeme je za Korzo i to je zdravo da se seta .Zadnjih godina ste gladovali sa Vojvodom ispod satora sad setate a to je zdravije.

Brano
Gost
Brano

Nije 200.000, vec ukupno u svim gradovima je bilo 30 do 40 hiljada, sa trecinom djece i nesto stranaca iz CG i od vani. Medjutim i to je dovoljno da Vlada prihvati pregovore i odlozi primjenu Zakona do zakljucenja pregovora i pravljenja Ugovora, na korist svih gradjana. Mir u CG je iznad svega!

Јоцо
Gost
Јоцо

У праву си – мир изнад свега. Али са бројкама си жестоко омануо. Особито са овом причом о странцима.

Sssss
Gost
Sssss

HAHHAHAHA vjsrujes li u to sto si napisao molim te 😎
E tako napredovao kao sto givoris istinu 😉
A i ja ako ja lazem 😉

lepi
Gost
lepi

kome ti daješ ili ko tebi daje ovakve informacije o 250 000 svega ti

Brano
Gost
Brano

Nije 200.000, kako naduvavaju prosrpski mediji, vec ukupno u svim gradovima je bilo 30 do 40 hiljada, sa trecinom djece i nesto stranaca iz CG i od vani. Medjutim i to je dovoljno da Vlada prihvati pregovore i odlozi primjenu Zakona do zakljucenja pregovora i pravljenja Ugovora, na korist svih gradjana. Mir u CG je iznad svega!!!

SamoRealno
Gost
SamoRealno

hahahahahaahahah, a vrh srece mi.
Izaslo je u vr’ glave 100 000, od toga pola nije iz Crne Gore 😀

Јоцо
Gost
Јоцо

Мало ли је 100 хиљада у оволикој држави? Да ли сте ви нормални? Пола није из ЦГ? Него одакле?

Djoko
Gost
Djoko

Ne no milion, sjedi tu. Pola stranih drzavljana vam seta i jos dobar dio djece koju zloupotrebljavate

Monako
Gost
Monako

Koji strani državljani jesi li ti normalan???!!Sve državljani i gradjani Naše Crne Gore!!!

654321
Gost
654321

bilo je najmanje 450000

Nepodnosljiva
Gost
Nepodnosljiva

Nema cara do Bara!

Suljo Kožar
Gost
Suljo Kožar

Braćo pravoslavci čestitam na prelijepim skupovima. Mirno i dostojanstveno ste pokazali svima kako se bori za svoju vjeru. Nas 30 muslimana smo juče organizovano došli u Bijelo Polje da vam damo podršku. Neka vam je sa srecom ova pobjeda .

Velja gora
Gost
Velja gora

Vas 30 vrijedi ko 3000
Hvala velika

Баранин
Gost
Баранин

Хвала жив био напокон дошло време да оборимо их

Nina 1
Gost
Nina 1

Vrcite se okle ste dosli! Muslimani u Crnog Gori cak ni ovim zakonom nijesu odvojeni i ne treba im niko da ih zagovara protiv svoje drzave

Nepodnosljiva
Gost
Nepodnosljiva

Zdrav bio!!!

Baranin
Gost
Baranin

Zakon nema protiv ustavne odredbe i jednak je za sve. Nije diskriminatorski, postoje tri instance da se dejstvuje protiv zakona zadnja je Strazbur, i sve je ođe jasno. Nego pope imaš ponudu vlasti, okani se nacionalizma i razgovoraj. Jedini problem je što ste vi opasnost po državu, i opozicija državi. Izbaci to SPC iz naziva i budi lojalan CG i… Više »

Miloš
Gost
Miloš

Zakon je protiv svakog mogućeg razuma I to je dovoljno da bude odbačen. Ljudi progledajte – vidite li da je sva Crna Gora izašla na ulice da se usprotivi zakonu. Šta vam je ?

Баранин
Gost
Баранин

Хвала вам Барани јер Бар није видео већи скуп од онога синоћ, а ти милогорац из улциња окани се Бара знаш и сам шта је реко краљ Никола венчавам те Српско море са слободом Црне Горе

🔴🔵⚪
Gost
🔴🔵⚪

Pobrkao si ti nešto, čuj, zadnja instanca Strazbur 😂😂😂
Drž’ 🥪

Јоцо
Gost
Јоцо

Католицима не управља Ватикан?

Jovo Kapa
Gost
Jovo Kapa

Veličanstveni skupovi širom naše Crne Gore ! Naša majka Crna Gora je pokazala kakav je odnos snaga i da sve represija i zastrašivanja nisu uspjela čak ni ljude koji glasaju DPS da zaplaše a ne ostale. Pobjeda Crkve je više nego izvjesna, čeka se samo potpis na akt kapitulacije bivšeg predsjednika Đukanovića

A sto reci
Gost
A sto reci

Nemas sto na ovaj portal komentarisati ..
Ovo je za dps glasace portal
Narod se desio na ulice a I oni vidjese
Pozdrav

Sssss
Gost
Sssss

Samo budi strpljiv jos koju godinu😂

Antilopije
Gost
Antilopije

Pobjeda crkve? Kakva je razlika izmedju popova i politicara? I jedni i drugi zive u luksuzu… Uostalom, izbori ce najbolje pokazati cija je pobjeda…

Ma ja sam
Gost
Ma ja sam

@Antilopije
Razlika je sto su jedni lopine u odijelima a drugi u mantijama. Samo radne uniforme, nista drugo. Imaju ista božanstva: eure, dolare i ostale valute, a bogatstva su im tuda nedje i ne daju nikome nista.

Narcis Zgubidan
Gost
Narcis Zgubidan

Nema ti risto ništa od toga,šta si umislio da si bog! Oćeš da se staviš iznad države kao da je srednji vijek!!!

A sto reci
Gost
A sto reci

Neka je .Svaka mu cast
Umijesto da se sa njim pregovara Papa je vazniji u C.G
Nijesu imali kad od setnji Majami I do pape
🙄

Montenegrin
Gost
Montenegrin

Temeljni zakon je da se prizna drzava Crna Gora i vrati sva oteta imovina ovoj drzavi.

Nepodnosljiva
Gost
Nepodnosljiva

Aooo kako si ti nervozan i zahtjevan od tnog jutra.

Crni panter
Gost
Crni panter

Posteno bi bilo da gdin Amfilohije izadje pred narod i da kaze koje to stavke iz zakona smetaju tj ugrozavaju SPC.Da i ovaj narod koji je na molebanima i litijama prisutan sazna sta je pravi razlog.Ako to ne uradi sva je prica politickog a ne vjerskog karaktera.

Miloš
Gost
Miloš

A rečeno je 100 puta do sada I to dobro znaju oni koji su ga izglasali.

Bole
Gost
Bole

Pa rekli su, vise puta. Mora da ne pratis.

Ma ja sam
Gost
Ma ja sam

Evo mogu ja da kazem u njegovo ime
Član: pare.

Crni panter
Gost
Crni panter

Zamolicu te.da mi kazes, i tebe i ove druge ako znate.

Velja gora
Gost
Velja gora

Svi znaju osim ti
Crnji si od Kostunice

Rođeni
Gost
Rođeni

Bog ti zdravlje dao, vladiko. Skresa mu ga u brk. Na putevima Crne Gore je 200 hiljada građana koji su ustali protiv ovog bezakonja, još toliko ih je kući koji iz raznih razloga ne smiju da izađu, a Ludo Dijete sve to naziva “ludačkim pokretom” jer mu se drma kavez. E pa sad narod i crkva diktiraju tempo.

ivan grozni
Gost
ivan grozni

A ne no 1.000.000!

Ma ja sam
Gost
Ma ja sam

Rođeni, ajde molim te procitaj malo o takozvanom “mračnom dobu”. Sta je crkva ikada, ijedna, bilo kome sta dobro donijela osim sebi? Kažete DPS sve pokrade (stoji), ali koji politicar ne bi??? Taj se jos rodio nije. A vidim popovi greote goli i bosi. Dzipovi nekretnine… Dje je njima ta skromna i humana strana koju bi trebalo da imaju. Grabe… Više »

Brano
Gost
Brano

Nije 200.000, vec ukupno u svim gradovima je bilo 30 do 40 hiljada, sa trecinom djece i nesto stranaca iz CG i od vani. Medjutim i to je dovoljno da Vlada prihvati pregovore i odlozi primjenu Zakona do zakljucenja pregovora i pravljenja Ugovora, na korist svih gradjana. Mir u CG je iznad svega!!

Sssss
Gost
Sssss

Evo i tebi da kazrm da Bog da napredovao koliko pricas istinu da ih je bilo 200 000😉

Sokrat
Gost
Sokrat

“viševjekovni neprekinuti istorijski kontinuitet pravnog subjektiviteta” (Amfilohije)- I dalje laži o “neprekidnom kontinuitetu crkve” koja je bila par puta bila mrtva, pa i po nekoliko vjekova? SPC u CG nije bilo prije 1920 godine. Pravno lice koje ne funkcioniše se po zakonu briše iz registra. Možda je i tu jedan od razloga zašto se SPC protivi registrovanju u CG. Mogu… Više »

Schumi
Gost
Schumi

Bezobrazluk !

Niksic
Gost
Niksic

Ko je ovaj risto

Davor
Gost
Davor

Zakon ti je vec rijesen……

CrnogoracPG
Gost
CrnogoracPG

Zašto ga onda zove Marković na dijalog kad je riješen?

Mitar
Gost
Mitar

Prvo, Vlada treba da ukine privremeni boravak izbjeglica koje je CG primila devedesetih godina iz okolnih zemalja gdje su upravo popovi i spc predvodili nacionalisticke akcije i time ce se broj ljudi na litijama prepoloviti i onda ce se lakse dogovarati sa nasim narodom. Takodje svim popovima iz Srbije otkazati dozvolu za boravak. Zabranit setnje po gradu i obezbijedit narodu… Više »

BarBar
Gost
BarBar

Treba da se stidi svako ko pomišlja da nekome uskrati boravak. Crna Gora je demokratska država i svi ljudi svih nacionalosti i vjeroispovjesti su naše bogatstvo.

Mitar
Gost
Mitar

Slazem se za ljude koji profesionalno mogu da pomognu podizanju standarda i unapređenju života ali ove što hoce da nas vrate u srednji vijek a pruzena im ruka da se sklone od rata koji su isti ovi danas u Bg izazvali, tu bih rekao da ima mjesta za stid kod njih ali oni nemaju ni stida ni obraza. Građane CG… Više »

knn
Gost
knn

Kadd vama treba demokratska je drzava. a kad ne treba najradje biste je izbrisali da ne postoji.Kako god o CG treba da odlucuje crnogorski narod Svi ostali joj rade o glavi

Janus
Gost
Janus

Ahahahahha. Osjeti se prozvanim???

Dusan
Gost
Dusan

Drugo tebi treba oduzeti crnogorsko drzavljanstvo, jer mi nikad izbjeglice cerali nijesmo niti zabranjanjivali popovima, odzama, fratrima ili bilo kojem svestenom licu da borave u CG..

CrnogoracPG
Gost
CrnogoracPG

Kako je u Petnjicu ? Ima li struje ?

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Mitre, tvoj komentar je samo dokaz nemoći. Ti bi da zabraniš litije, koje se uredno prijavljuju po važećim zakonima Crne Gore. Pretpostavljam da sada tražiš i smjenu selektora Gojkovića, pošto je bio na liturgiji u Cetinjskom manastiru.

Mitar
Gost
Mitar

Nikako, Gojkovic je hrabro pokazao da ima svoj karakter ali Gojkovic je iz CG, ja samo ukazujem da nacionalisti iz BiH i Srbije koje smo primili ovdje za vrijeme rata da su oni najestremniji u svemu što ej vezano za srpski nacionalizam u CG pa i SPC kao dio tog krila koji je žario i palio devedestih. Valjda to ne… Više »

Titograd
Gost
Titograd

Pope, da je vječno nezavisno Kosovo!!!

Djoko
Gost
Djoko

Pogodio si u centar problema. Svaka cast

A sto reci
Gost
A sto reci

Ja ipak mislim da su drzavu uznemirili
DVA krivokapica
Jedan krenu putem
Drugi mu stade na put
I tada desi se NAROD na ulice
E sto sada sa narodom pitanje je
🤗🤩

A sto reci
Gost
A sto reci

MITRE prespava LI TI DAN JUCERASNJI
Pocni Ti redom I narodu pisi prekrsajne kazne koji na ulice sinoc pokaza I tebi I mnogima

NBA
Gost
NBA

TAKO JE MITRE! SVAKA CAST ZA KOMENTAR!

Onajkojizna
Gost
Onajkojizna

Puna podrška našem vladiki i episkopima naše svete crkve.Živjelo naše milo i drago pravoslavlje.Živjela naša sveta crkva i naš vjeran narod.

Titograd
Gost
Titograd

Zaboravio si Živjelo naše milo nezavisno Kosovo!!!

Mirko
Gost
Mirko

Tuzi i Ulcinj Titogradjanine.

roro
Gost
roro

Živio i ti,taman koliko bude i ono nezavisno!

Renesansa
Gost
Renesansa

Onaj: Kod vas je sve sveto, crkve, vladike, brda, kao kod pagana. Svetim može učinjeti samo Bog, a ne ti i mantijaši bilo koje boje.

Drnik
Gost
Drnik

Zivjela nasa crkva Crnogorska upravu si prika..

mačor
Gost
mačor

Politikanstvo,poštovati Ustav i cg zakone,bez ucjenjivanja,ako crkva strane države ne želi dijalog ,njena stvar,crkva je odvojena od države.

Dusan
Gost
Dusan

Mitropolija CRNOGORSKO PRIMORSKA je crkva strane drzave? Svaka cast majstore..

Mitar
Gost
Mitar

Sjediste SPC je u Srbiji, valjda je to strana država.

gagi
Gost
gagi

Polako Risto,ne misliš valjda da si ti Vlada CG ili ne daj Bože CG,isto kao što nije ni DPS. Poznate su te “pameti”iz pravnog savjeta SPC u CG,nego ti lijepo dobri naš Risto prijavi imovinu crkve koja je čak i na tebe lično upisana,nekoliko objekata,pa silne biznis objekte itd.i tome slično.Pa lijepo plaćate poreze na tu imovinu koja je vlasništvo… Više »

Banja
Gost
Banja

Ovo je Anfijev prijedlog za sastanak kako da se ukloni Zakon ili poništi njegov dio i vrati oduzeta imovina…..odnosno prihvati častan poraz, pa izvolte.Ništa drugo.

konevoli...
Gost
konevoli...

Svi ovi šetači bi sjutra potpisali da im glavni grad bude Beograd,jednako kao što hoće srpsko ime Crkve.Da li se oni stide CG ili je ne vole?Zato im premijeru odgovori na crnogorski način—ŠETAJ!

Kotoranin
Gost
Kotoranin

Rozajac , ovdje je Markovic pozvao MCP na dijalog, sto znaci da se mora praviti neki kompromis kao sto vidis. Sinoc 200 000 ljudi izaslo na ulice, je li to malo sta ti mislsi ?

Mitar
Gost
Mitar

Malo je jer ima 400 000 i vise koji se ne slazu. Malo je

Tik Tak
Gost
Tik Tak

Da, da pola ih je iz doslo iz Srbike, R. Srpske i BiH, ostalo uvezene casne sestre i popovi. Zatim, izbkeglice sa privremenom dozvolom za boravak i sl. Da budemo realni, nema tu ni 5% CG stanovnistva sa pravom glasa na izborima…..zato bas je prpa uvatila. Sve je kod vas lazno!

Brano
Gost
Brano

Nije 200.000, vec ukupno u svim gradovima je bilo 30 do 40 hiljada, sa trecinom djece i nesto stranaca iz CG i od vani. Medjutim i to je dovoljno da Vlada prihvati pregovore i odlozi primjenu Zakona do zakljucenja pregovora i pravljenja Ugovora, na korist svih gradjana. Mir u CG je iznad svega!

Sssss
Gost
Sssss

Ako je bilo 200000 da Bog da meni nista ne napredovalo, a ako mi e da Bog da tebi nista ne napredovalo!
)jel posteno? 😉😂😂😂

Bole
Gost
Bole

Otkud ti ta ideja? Znam podosta ljudi koji se kunu u CG, cak i ne vole Srbiju i Beograd, a ne propustaju litije.

roro
Gost
roro

Konevoli,vidiš kako si ti pametan? Da li je to sve iz tvoje glave ili ti je neko šapnuo?

Send this to a friend