Beograd se nije pomirio sa odlaskom Crne Gore i na sve načine pokušava da isprovocira haos uz pomoć lokalnih aktera. Srbija ne bira riječi kad kvalifikuje položaj Srba u Crnoj Gori, ali i crnogorsku državnost. U tom smislu, Kosovo zaista Beogradu služi kako bi se nekako namirio u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, ocijenila je predsjednica Helsinškog odbora za ljudska prava u Srbiji Sonja Biserko u intervjuu Pobjedi.
Prema njenim riječima, regionalni odnosi su trenutno na ivici pucanja, a nepovjerenje prema Srbiji raste.
“Nepoverenje svih suseda prema Srbiji potpuno je opravdano, tim pre što Beograd, podižući tenzije, uporno falsifikuje i revidira ne samo istoriju, nego i stvarnost. Srbija simultano destabilizuje, ili to pokušava, Makedoniju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu. U celoj toj ujdurmi najgore prolaze kosovski Srbi koji žive u neizvesnosti i pod stalnim pritiskom Beograda. Njihova budućnost stavljena je na kocku neodgovornim delovanjem dvaju predsednika”, smatra Biserko.
Biserko naglašava da je Crna Gora meta, odnosno cilj od kojeg Srbija nikada nije odustala. Kako dodaje, Beograd se nije pomirio sa odlaskom Crne Gore i na sve načine pokušava da isprovocira haos uz pomoć lokalnih aktera.
“Srbija ne bira reči kad kvalifikuje položaj Srba u Crnoj Gori, ali i crnogorsku državnost. U tom smislu, Kosovo Beogradu zaista služi kako bi se nekako namirio u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Ovako složen međunarodni i regionalni kontekst pogoduje raznim aspiracijama i geostrateškim promišljanjima. Tokom celog 20. veka Srbija nije krila da ima pretenzije na BiH i na Jadran; i sadašnje elite smatraju da je trenutak za realizaciju tog cilja. Uostalom, čemu služi teza o tome da su avnojevske granice komunističke i da više nisu legitimne? Takođe, ruski stratezi i analitičari ističu da granice na Balkanu nisu definitivne i da Moskva mora imati udela u njihovom konačnom zaokruživanju”, kazala je Biserko,
Ona tvrdi da je dugoročni cilj Beograda poništenje crnogorske nezavisnosti i državne samostalnosti.
“Srbija od toga nikada nije i neće odustati. U tom smislu ne čudi to što se poslednjih meseci u Beogradu uporno stvara atmosfera koja bi opravdala i neke agresivnije akcije, u šta su uključeni i pojedini ministri u Vladi Srbije (Nenad Popović i Aleksandar Vulin, na primer), zatim predstavnici Srpske pravoslavne crkve, vojske i SANU (Matija Bećković). Naravno, u tom spinovanju učestvuje i ministar inostranih poslova Ivica Dačić, koji je nedavno kazao da državljani Srbije trpe maltretiranje od strane crnogorskog sudstva i tužilaštva, bezrazložno se pritvaraju; neki su godinama u pritvoru, drugi imaju zabranu izlaska iz Crne Gore. Posebna priča je diskriminacija nad Srbima iz Crne Gore kojima se pokušavaju uskratiti sva moguća prava od zapošljavanja, do toga da im se zabranjuje upotreba srpskog jezika u školama. Na udaru se nalazi svi. Progone se politički lideri Srba… Nema primera u Evropi u 21. veku da je jedan narod u tako lošem položaju kao što su to Srbi u Crnoj Gori”, kazala je ona.
Biserko napominje da paralelno sa napadima iz Beograda, u Podgorici ekstremna desnica organizuje provokativne akcije, uperene protiv crnogorske nezavisnosti.
“Dok predsednik Vučić podiže borbenu spremnost Vojske Srbije, dotle poslanici Demokratskog fronta u Skupštini Crne Gore najavljuju pobunu i građanski rat. Umesto da se smiruje, situacija se radikalizuje; i to ne samo u Crnoj Gori, već i sa ostalim susedima. Ova simultana dinamika akscelira i ide u negativnom pravcu”, rekla je Biserko između ostalog.
Jaoh vam svima i jest ludi narode slijep kod ociju
da je ovo rekao neko iz crne gore i jos ne daj boze iz dps-a.. haos bi izbio.. ovako prc… i to i ga rece ne bilo ko!! a sto je najgore sve je ziva istina 1/1!!
Koje kude miloše dosadni ste srbi. 👍😆
Odreći će se. Ali, to je lakši dio priče o odricanju. Moraće se odreći i svojih stvartnih teritorija, Vojvodine, Sandžaka i preševske doline. Kosova se već odrekla, samo još ne zna. Ili zna, pa se pravi da ne zna.
Pitanja za ove sto misle da je Crna Gora srpska, ali konkretno da mi odgovore bez seljacke demagogije:
1. Kad se vec zalijecete da oslobodite “srpsko more”, sto junaci prvo kosovo ne oslobodite?
2. Ocete li mi dati na uvid rodoslov unazad 300 godina da ga prostudiramo malo ( i zensku i musku stranu)?
3. Sto nam se nosnja i obicaji razlikuju ?
Evo, ja cu ti dati deo odgovora. 1. Kosovo je teritorijalni konflikt, resice se ovako ili onako, nadajmo se kompromisom. Ti zelis rat sa Nato opet? 2. Moj rodoslov vodi nazad u Hercegovinu, ali smo svi srbi. 3. Naciju cine sledeci elementi: jezik (e,bas zato promena zvanicnog jezika iz srpskog u u crnogorski), kanonska crkva, preci i obicaji. Naciju NE… Više »
1. Ja moju teritoriju ne rjesavam kompromisom, naprotiv.
2. Moj rodoslov i sa muske i sa zenske strane vodi iz Crne Gore ( preciznije katunska nahija).
3. Moja nosnja je autohtona i jedinstvena. Sto se crkve tice bila je autokefalna dok nije ukinuta.A sto se slave tice ne slave je srbi vec pravoslavci, ne mijenjaj teze.
1. Zato si i usao u Nato da te neko drugi brani od albanaca. To je tvoj kompromis, a srpska borba protiv Nato-a 1999. junastvo. 2. Postujem. 3. Ne sporim da je jedinstvena, hefinstvena i prelepa. Ali nosnja nije element nacije (naveo sam ti ih gore), ti zamenjujes teze jer nemas argumente. CPC JESTE bila autokefalna ali NIJE bila kanonska… Više »
Da, slavim Zacece Svetog Jovana Krstitelja 6. Oktobra. I po vjeroispovijesti sam pravoslavac, po nacionalnosti crnogorac. Nijesam ona pitanja postavio da bi mi neko odredio pripadnost, ili ja nekome. Zanima me konkretno da li mislis da je Crna Gora srpska teritorija ?
Ja mislim da svi pravolsavni Crnogorski stanovnici pripadaju Srpskom nacionalnom biću! Takođe i svi ostali koji vode korijene iz cg su Srbi muhamedanske, i rikomatoličke ispovijesti (a sve kao posledica trusnog područija i raznih ratova koji su vođeni na našoj teritoriju)
Ja kao srbin mislim da je Crna gora teritorija gradjana koji u Crnoj gori zive. Da li ce oni da zive nezavisno od Srbije ili u zajednici sa Srbijom je stvar stanovnika Crne gore, a ne Srbije. Ono sto pokusavam da ti kazem je da osoba koja slavi Krsnu slavu slavi najbitniji srpski nacionalni obicaj i oznacava pripadnost onoga ko… Više »
Hercegovci otkud vi rodoslov kad ste svi i harema izljegli,vasi stari su u anadoliju tamo ih ima 10 miliona,pricas o pravoslavlju dje su vi se turcili svestenici,okle fes na glavu svakog srbina pa i milosa velikog nazovi,dje vi je tablja umjesto cele kule ,nijesu gusle za robove,dje vi je vuci do,dje vi je grahovac,krusi ,martinici,fundina ,nidje nista,boj na misaru ispjevan… Više »
Milo se odrekao i kralja Nikole, i svih vladara crne gore. Odrekao se nosnje samim tim kad se odrekao trobojke. Nosnja prari boje zastave! Oce li mi neko objasniti ko su pravoslavci u CG??? Ja sam smed, imam svijetle oci…
trobojka je bila zsatava samo za vrijeme kralja NIkole.. Nije prije toga.. Ip falsifikatori svega!
Stvarno!!!! Hajahahahaha… eto kolko znas
Pa putalju sto prisvajate nosnju u tri boje muke tvoje
Ko biser?
Samo sanjaju puste snove, na kraju ce ostati pod jednom sljivom pa ce im poslije neko drugi biti kriv. Prije bi bio albanac nego srbin nesoji jedni.
Lijepo ga ti rece albancima, sou !
Pa i ova je Srpkinja !
E jeste, u pravu si!!! Pod sljivom rankom! A mi da imamo tradiciju u kulturu nebi se ni postavljalo pitanje. Vjekovima se pokusavalo unisti pravoslavlje na ovim prostorima od strane islama i vatikana, zalosno j to sto ce opet moati sabljama da se brani, ‘jer ga nece niko unistiti! A vladajuca partija neka istrijebi nepotizam i zagrizli kriminal, neka se… Više »
Mesar mikey bravo za komentar
mesar….a sta bi drugo bio srbijanac…..oni koji su najvise zatirali CG I sve Crnogorsko su srbijanci…..eto I sad bi da oslobode “srbijansko more” I CG od Crnogoraca……sabljama idi brani Kosovo junacino…a u CG ces morati protiv Crnogoraca koji vole svoju drzavu a ne izrodi I izdajnici kakvi su tvoji….I protv, izmedju ostalog, NATO….a znamo kako tu prolazite…..
Ne zlato, cirnogorce od takvih kao ti…
Procitaj sto pise, ne izmisljaj. Moj tekst nije biblija da je tumacis, citaj kako je napisano. A to sto odvajas srbe od srbijanaca, to je jedimo normalno i tacno sto si napisao. Ne znam ni ko si ni sto si, ali vidim da nisi pravoslavac. Tako da treba da naucis da zivis sa pravoslavnim narodom u pravoslavnoj drzavi, ‘ a… Više »
Crna Gora je građanska država gdje piše u ustavu da smo neka pravoslavna džamahirija?Za razliku od Srba naši stari što su imali reći osmanlijama rekoše im na bojnom polju.
To je lomi rekao zbog glasova, to je vise i djeci jasno. A gradjanska drzava sa 73 posto pravoslavnog stanovnistva je neustavno. A sto da radimo sa onim zastavama po.tuzima, ulcinju i rozakama, jesu li to ti ustavni gradjani CG????
Pa i da nije pravoslavac,sto onda?Nema pravo da kaže ?Ne naravno,vi ste fašisti!
Moja porodica zajedno sa njegosem, k nikolom i svim crnogorskim vladarima su sebe nazivali srbima, kao i danas. A ako tebi vise odgovara murat ili austrougarska, to je tvoj problem. Moj djed se borio protiv istih, tame uz rame sa sv vasilijom i sa svim pravoslavcima u cg!!!! Imas li nekih problema???
Nesporno je Srpsto, samo je sporna sramna istorija. Koja se piše ka da smo slijepci i ka da ništa ne znamo no smo avetni. Pitanje za ove današnje Srbe iz Crne Gore zašto je vladika Rade Tomov u Crkvi svetog Petra (u Rimu) odbio da poljubi lance kojim je bio vezan sveti Petar u Jerusalimu. Dok je promatrao “časne verige”… Više »
Zato sto nije srbijanac nego srbin, drzavljanin crne gore. A sebe je nazivao srbinom. Ja te nista ne kapiram!
Kapiraš ti dobro, pogazili ste sve Crnogorsko samo što toga niste svijesni, postali su vam bliži Karađorđevići od Petrovića, no svako ide kako mu odgovara, a vama ne odgovara da ste Crnogorci no Srbi. Da podsjetim Srbi su širok pojam (Lužički Srbi, Galipoljski Srbi…)a Crnogorci su jedni i jedinstveni pod ovom kapom nebeskom i pod Lovćen planinom! Razumiješ li me… Više »
Ne kapira,glup je i zaslijepljen mržnjom!
U čemu se ogleda taj udar na pravoslavlje molim te
E, ako si konacno rekao i otvorio karte. Sve se svodi na ono ono sto si sada rekao. Nisi rekao: “prije bih bio CRNOGORAC nego SRBIN, nesoji jedni”. Rekao si otvoreno: “prije bih bio ALBANAC negi SRBIN, nesoji jedni”. Ako si se izjasnio da znamo o cemu se radi. Jer, to je dilema. A u toj dilemi ti si se… Više »
O čemu vi pricate, blago vama! Teorija zavijere, a narod umire sa 200e plate, piii!
A DJE TO NAROD UMIRE SA 200E PLATE ,DJE IMAS U SVIJET NORMALNI DA SU KAFANE PUNE OD UJUTRO DO PONOCI I DA SE VOZE KOLIMA OD PUPKA DO SUPKA I PO TRI MOBILNA SVAKO DIJETE NOSI.
Nije to mjerilo standarda
Nego što je mjerilo?
Tacno je sve. U CG za radikalnu desnicu je kriv DPS, jer kad bi organizovali izbore DF ne bi uzeo ni tri poslanicka mjesta a povecao bi se broj demokratskijih opozicionih subjekata. Na taj nacin i sva ova galama koju prave suludnici iz DF-a ne bi mogao biti podrzan od ovih seseljovaca na vlastibu Srbiji niti od Rusa.
Minimalna zarada u Crnoj Gori iznosi 193 eura i najniža je u regionu.
eeee Sasa, hefting manipulatoru…..pa u Srbistanu vam sad nekadasnji visoki srednji stalez kopa po kontejnerima…..minimalac kao u CG mozete da sanjate…..Ali sta raspravljati sa srbijancima od rodjenja mrznjom zadojenima……samo vi ostavite CG na miru….pa nek vam bude kako ste zasluzili….zar je to puno sto CG od vas trazi……
Pusti Srbiju Joo, prica covjek o standardu u CG.Tamo je isto lose stanje, ali mi smo najbolji u regionu po prici nekih
covek laze o standardu CG….mora se lazovu uvek odgovoriti…..u cutnji je spas kad se svadjas sa zenom….a ne sa nekadasnjim okupatorom….a po svemu sudeci danasnjim neprijateljem……
Samo sam još veći Srbin kad vidim ove gnjide koje promovišete. Živjelo naše milo srpstvo!
Ja sam srbin, ali ajde to malo na stranu da vidimo malo ove plate!
Nikad niko dosad nije napravio tacniji presjek trenutnog stanja srpske politicke scene i vjecno bolesnih pretenzija Srbije prema okruzenju .Cudna je cinjenica da se to ponavlja po ko zna koji put a da je svaki prethodni pokusaj dozivio potpuni krah i poraz.Izgleda da je to srpski u istorijski usud da se ne mogu opametit ,spustit “sa neba “na zemlju i… Više »
A dje si ujo, odavno te nije bilo. Vi ste poznati kao foni i tolrantni. Dok je covjecanstva izucavace se ustasluk kao najveci labaratoriski izum austrougarske. Na kamione ste oznosili dracu i muslimane. Kis bre
Gladan je i krvav narod moj a slavna proslost je laz ,priznaje Crnjanski ,a ovi mu naslednici puni sebe zbog toga
Eto zasto se pobjeda vise ne prodaje.
Pih ko je sagovornik. Nju i Natašu Kandić niko ne uzima za ozbiljno.To su velika gamad koja ništa dobro ne misle nikome.
Dočekali bi ih ovaj put malo drukčije, Sonja, budi sigurna. Znamo mi to i vidimo s oba oka, zato ćutimo i čekamo…pa, kome opanci, kome obojci!
U rupu bi se sakrio kao i i 1912. što su ti se preci krili.
Rasprisa si se sa mojin nickom. U rupi si ti jer svoga imena nemaš. I lako je danas branit Crnu Goru, jer je jadovi ka ti napadaju. Ja sam bogomi mislio da si ti poša Kosovo da oslobodiš.
@stara (original)……a sta ce srbijanac….zna samo da otima, manipulise, I krade tudje….rec original je u Srbistanu pojam koji ne postoji u parksi….
Sonja Biserko govori istinu!
A svim akcijama rukovodi av sa svojim
banditima iz sns sekte.
Menopause is the time that marks the end of your menstrual cycles. It’s diagnosed after you’ve gone 12 months without a menstrual period. Menopause can happen in your 40s or 50s, but the average age is 51 in the United States. Menopause is a natural biological process.
To vjerovatno znaš iz sopstvenog iskustva. Lijepo je podijeliti sa drugim muku kroz koju si prošao.
ALO POLITIČARI, PREUSMJERITE VIŠE TAJ NIŠAN, A NAJBOLJE DA GA SPUŠTITE ILI OKRENETE PUT SAMIH SEBE, DA SE POČINE OD VAS!!! ZAR VAM JE MALO SVAĐA, RATOVA I SVAKE DRUGE MUKE? OSTAVITE NAROD NA MIR, DA CIVILIZOVANO, LJUDSKI I NORMALNO ŽIVE U DOBROSUSJEDSKIM ODNOSIMA!!! Bitnagi je uvijek bilo i biće, ali razna sredstva – od medijskih do ostalih koja političari… Više »
Dimi ti iz kuhinje, Miro!
dirigentu…..davno ti se orkestar raspao……a ti jos mlatis……
A tebi iz glave!
Bravo Mirjana. Da je srece pa da je vise ljudi kao sto je Mirjana.
Malo teže to ide. Još uvijek su isti akteri koji su učestvovali u krvoproliću 30-tih na vlasti. Dok oni ne odu napretka nema. Svakog koji je pokušao to što vi sa punim pravom govorite otišao je sa scene,naravno ne dobrovoljno. “Vuk dlaku mijenja,ćud nikada”.
90-tih. Greška.
A kako ne, onda pi morali da prestanu da kradu i pocnu da rade svoj posao😊
Juče je bio problem što je neki Crnogorac svirao gusle u Srbiji. A đe će ih svirati… Pa 90% guslarskih Pjesama je tema borba protiv Turaka…U Srbiji još uvjek (do kada ne znam) smije da se kaže da smo bili okupirani 500g, imaju Njegoša na novčanici i još uvjek im nije “genocidan”
Ha ha region, a kad su Srbi ratovali protiv Turaka. Za 500 godina glavu nijesu diZali. Sramno je viđet vas desetak kako izmišljate tračeve, mijenjate istoriju i krijete činjenice, samo da nanesete štetu Crnoj Gori. Nije vam ovo 1918-a. Sad je sve lako provjeriti. Da smo 1918-e imali internet, nikad nam državu na prevaru ne bi uzeli.
Udjoh da vidim ima li šta novo na portal, kad Stara Podgorica mlati od 7 jutros! Ne mogu vjerovat!
O Pantelija, jesi li smislio neku novu laž protiv Crne Gore? Bolje da si pročita nešto pametno, pa bi zna da to što ti i oprem za pare radite pritiv svoje države, je nešto najljigavije što neko može da učini. Je li te jadan ikad sramota od toga što činiš.
Stara, kako je ono pisalo u Zemljopisu Knjaževine Crne Gore, ko živi u ovoj državi? “Srbi, većinom pravoslavne vjere…”
Baš tako ka što si napisao. I to je jedina kniga u kojoj je to pisalo. Štampali ste vi svakakve gluposti. Prepravljali Petra I, Knjaza Danila i sve čega ste se dofatili. Koja država otvara ambasadu u svojoj državi. Nikad ni jedan vladar Duklje, Zete i C.G. , prije Kralja Nikole nije bio u Srbiji. Dvije države, dva naroda.
Joj vi ALbanci sto se predstavljate kao Podgoricani … smorili ste brate vise.
Kako prepravljali, kad postoje arhivi da se to tada ucilo? Sto se niko ne pobuni sta nas ovo uče 😂😂😂
Minuse dobiješ na nespornu istorijsku činjenicu, a plusevi idu za suvremenu crnogorsku mitomaniju!
To je ona ista knjiga gdje objaviste da je Kralj Nikola potpisao kapitulaciju ajde put tijeh srpskijeh portala vidi šta je rekao pičkousti danas
Potpuno si u pravu. Kad neko na Balkanu pomene gusle – svi pomisle na Srbiju. To je opštepoznati srpski instrument. Tamo svaka kuća ima svoj primjerak gusala. Dje se održavaju guslarske večeri, ako ne u Srbiji.Teško da će se ko sjetiti Crne Gore. Za botove: ovo je ironija.
Zato i jes crna gora srpska sparta !
@okrugli….srbijanska Sparta a I celi Srbistan, kako ste krenuli, ce uskoro da stane pod onu Tarabicevu sljivu…..
Ovi tacno ne znaju kako da sakriju to sto su sranje u CG napravili, pa onda samo napadaju srbiju. Kad nam je srbija sta uradila pa da je mrzimo toliko. Niti je narod sam ustao i rekao ocemo nezavisnu drzavu, niti je ko bio protiv srba u cg i srbije. Za sve su krivi sami politicari i mi kao narod… Više »
Pustite se istorije! Dobar vic! Ja sam Beranac. Moji djedovi i babe su rodjeni prije 1912. godine u Beranama, koje su pripadale Turskoj. Nakon 1912. godine su živjeli u Kraljevini Crnoj Gori. Državna unija Srbije i Crne Gore je trajala 5 dana. Austro-Ugarska je upravljala Beranama skoro 3 godine. Italija je upravljala više od 3 godine, 1941-1943. Duže nego što… Više »
Aj spavaj, manje ce boljet.
Nazalost imamo i takvih kao sto si ti u Berane. Turci su bili okupatori oni vise ne postoje na nasoj teritoriji. A ko za sebe smatra da je turcin neka ide u tursku. Kako vas nije sramota. Silovali su vam babe, ubijali djedove, odvodili vas u tursku i dovodili da ratujete proyiv svog naroda i vi se tim dicite. A… Više »
Ko kaže da sam ja Turčin. Genetika kaže da ja imam gene Vikinga, a Vasojevići Ilira. Ni jedni, ni drugi nisu Sloveni. Kako mogu reći da imamo slovensko porijeklo – nemam pojma. Srbi kažu da su Sloveni i da svi Srbi vode porijeklo od Slovena. Nemam pojma kako da ti to objasnim, jer ti to ne želiš, da ja nemam… Više »
Hahahahahahahahahahaha
Sova svakakve gluposti čitaš. Podji na Eupediu (Evropski site za genetiku i ostale karakteristike EU naroda) pa pogledaj malo.
A to isto kad je srpska okupatorska vojska činjela kroz Crnu Goru 1918-1929 tebi je u redu ?
što nam je Srbija učinjela ozbiljan li si ti?
Za naše uslove ova Biserko je kao pola Nikolaidisa, a on se zna đe je i ko je. E toliko je bitno što ona misli
Nikoladis je ,ZSROBLJENI VIZANTISKI ,,RATNIK, U cuvenoj Tudjemilskoj Bitci,koja sr nikad noje dogodils
Zamisli Nikola Pašić je bio čistokrvni Bugarin pa ti to ne smeta a bitan je tebi i tvojim pristalicama! Uostalom, ko si ti da osuđuješ nekoga sa ovom biografijom- Biserko se rodila u Beogradu gde je diplomirala na Ekonomskom fakultetu. Od 1974. do 1991. je radila kao diplomat u saveznoj administraciji bivše Jugoslavije, te je od 1974. do 1979. služila… Više »
E moj Bazinga sta naprica.. A zaboravio si da je to ubaceni psihopatoloski element. Sto rodjena sestra ne priča sa njom? Koga krivi za porodičnu tragediju? Nesto mi puno naginje na majčinu stranu 😉
Pušti ti te laži sam njen postupak napuštanja Saveznog sekretarijata za spoljne poslove 1991 je za svaku pohvalu. A to što se nekome to ne sviđa, što neko vadi sve njene privatne stvari na izvolite, samo govori o njemu a ne o njoj.
Nisu lazi. Niti je ona kao ona bitna, ali izgovara lazi. Ako ti imaš 30% stanovništva koje se osjeća i želi da živi u duhu Srpstva kao i njihovi preci. Koliko vidim intenzivno se radi na smanjenju toga procenta i ako Srb bar sa istoriske strane pokuša da zaštiti svoj narod, to je odma anticrnogorstvo jer smo mi ustvari posrbice… Više »
Upravo je suprotno pogledaj prethodne popise stanovništva -1948. bilo je 377,189 stanovnika: Crnogorca: 342,009 (90.67%) a Srba:6,707 (1.78%),đed bi ti se u grob prdvrćao. Te 1948 po ustavu mogao si da se i ne izjasniš po pitnju naroda i narodnosti. Svi predhodni popisi prije 1918 su rađeni su po podjeli na prvoslavce, muslimane i katolike pojednostavljeno a ne prema narodu… Više »
U Srbiji nas niko i ne pomene, eto svako ima kablovsku. A mi, svaki dan nešto lupetamo i dajemo prostora osobama nivoa Predsjednika skupštine stanara. Možda je to i problem, što nas niko i ne spominje. Bez EU da smo vodeća ekonomija, lokomotiva Evrope… I još da povjerujemo u to
Ali srbijanci dodju u CG pa lupetaju da Crnogorci srbijance tretiraju gore od NDH…..znaci, drzimo ih po logorima, ubijamo, itd……tako da batali srbijanskog dobra, jer sedeti sa srbijancem za istim stolom nikad nikom dobro sem srbijancu nije donelo…..svakom svoje…..srbijanci imaju Srbistan, sta vise hoce od CG…..mozda “srbijansko more” ?……
@Joo Koje more? 99% Srba ide u Grcku ostatak koji ide u CG je oni koji nemaju para za Grcku ili jos Albancima nisu prodali svoje vikendice po CG. Svako ko je jednom otisao do Grcke, bratske zemlje, vise se u CG nije vratio. Zato i zavrsavamo put za Grcku i Makedoniju, vi pravite svoj ka Albaniji, to su vam… Više »
Beogradjanine mrceni…..vi ne mozete da zavrsite put od BG do Grocke a da vam se pola ne srusi…..samo idite gde god, sto dalje od nas….ja nisam rekao to o “srbijanskom moru” vec srbijanci usred CG pre mesec dana….isto kao vas Irinej mafijas sto misli da ce nekaznjeno mafijati po CG, osladila mu se kradja I otimanje……gde mi pravimo I sta,… Više »
Ne srbijanci, nego srbi !
Amfilohije i bratija iz DF-a, zatim SANU i pojedinci nacionalisti iz Beograda, zatim djelimično vlast u Srbiji… Svi jurišaju na CG ko na svoju dedovinu. CG će opstati, ali mora se biti obazriv.
Jesi li ti onaj pravnik sa diplomom iz Kragujevca, povoljno?
Dodaj i sve Petroviće, samo ostavi kod tebe Zenku, Slavka Petrovića, Miraša i Šerba i Jevrema. Eto vi dream tem
Petrovići su POSRBLJENI! Jesu slavni, ali CG bi bez njih bila bolja.
Da ti si pametan, a Njegoš je bio glup i dozvolio da ga “posrbe”. Ne zezaj molim te…
Učitelj mu je bio ko?
Bez njih ne bi bilo Crne Gore, ali dobro. Uvjek je bilo i za njihovo vrijeme onih koji su radili protiv njih. Pominju ih oni u djelima
Bez njih POSRBLJENIH, bi imali DRUGU DINASTIJU koja bi manje “srbovala”, a samim tim danas nebi trećina u CG sebe smatrala nekakvim “Srbima”. Jeli vam je bliža Crna Gora ili Srbija? Jeste li iz CG ili Srbije? Odakle su ti bili djed i pradjed, CG ili Srbije? Ako je odgovor CG, kako sebe smatrate “Srbima”? Kako da danas više volite… Više »
Dje nam je Risto, nema ga nekoliko dana da nije prehladio glasne žice te se ne javlja. Biće možda zauzet projektima novih hotela ili krstionica. A ovi domaći izdajnici izgleda dobro podmazani sa ruskim parama čim su nagrnuli ovako – SVAKI DAN ĆE TE SLUŠAT NEPOČINSTVA VAŠA.
Pogledajte mitinge po Srbiji i vecem dijelu Evrope… a vi se zamajavate placenim clancima, izmisljenim sukobima i analiticarima. Zasto CDM ne objavi vjesti iz Beograda. Pricajte sta hocete o Srbiji ali su vertikala demokratije i svjesnog drustva uporedjujuci sa CG.
Ni jedan nasilni miting ne treba podržati
Tačno, “vesti” iz Beograda treba prenositi sa “Studio B”???Tako vidite vertikalu demokratije? Ako govorimo o demokratiji jedino, približno, je izvještavanje “Danas”-a, ostalo fake nju….
Mi smo ispljuvali studio B, pogledaj socijalne mreze, vec se sprdamo sa njima, a vama su takvi svi rezimski mediji u koje se kunete. Vertikala batice i to velika. Smao se mozete vatati za neki studio B (koji ne ide dalje od BEograda) i Pink koji isto mraci kao i CG 😀 Cisitite svoje dvoriste, vi ste otisli u totalnu… Više »
Belgrade@Bitno je da ste vi četnike rehabilitovali! Bravo vam ga majstori vi ni skoriju istoriju ne poznajete, no živite na falsifikatima. Blago vama sa vašom demokratijom, mada iskreno nemamo ni mi ništa bolju demokratiju no ajde, duga je to priča. Đe neće komunisti opet sve ovo rašćerat da nam svima svane.
@ Bazinga A šta tebe muči što su rehabilitovani četnici u jednoj tebi stranoj državi i među jednim tebi stranim narodom ???- A što se tiče komunista i njihovog ćeranja, neka slobodno ćeraju kod vas. Ako pokušaju to činiti kod nas, spremno ćemo ih dočekati. Nije vam ovo jesen ’44 kad ste u buljucima išli za Rusima ubijajuć sve što… Više »
Mi odavno,totalno i permanentno a ti prenesi tamo da se manete i vi nas
Zasto dukljani svojataju tudji istoriju? Istoriju srpske drzave Crne Gore.
zasto srbijanci svojataju tudju istoriju?…..istoriju Turske drzave Srbistan…..
Dok vlada totalni nepotizam, zagrizli u duboko u kriminal, bolnice kao brezovik nemaju aparat za ultrazvuk zrca, nego vode pacijente sa intezivne u mk kod provatnika. Zaduzuli se do guse, kradu na sve strane… 21god im prolazi prica o srbima, 21god to prolazi kod ove bijede od naroda. Kako cemo samo da se prospemo!!!
beda si ti I onaj ko te rodio I napravio…..
Mitrofan Ban je crkvu u CG, sve prije 1918, zvao srpskom crkvom. Niz dokumenata, cak i njegov pecat, mogu samo da budu trn u oku falsifikatorima istorije. Cak ni cirgilica nije postojala, nego zvanicni srpski jezik, u kraljevini CG.
Živela Srbija!!!
Živio Milo Djukanovic
Oslobodio je CG od okova
Živio DPS živjela naša CPC
Fino nas je oslobodio haha sad jedi poparu za dorucak 😀
Ovo je prava crnogorka, po imenu i prezimenu… i po casnom tacnom izjavom.hahajahahajaha….
Krsto Popovic je u pismu Karadjordjevicima, potvrdio pripadanje srpskom rodu. Ziva su jos uvjek pisma. A Cetinjani su podigli spomenik kralju Aleksandru, koji su Italijani srusili.
Kralj Nikola je nas a Srbi imaju svoga Kralja Drazu
Ako je tvoj, onda si isto Srpkinja kao i on 😂
Hahahahahahaha…. kako je sve ovo providno i seljacki.
Nijesam samo ja govorio da je CG bila srpska drzava prije 1918. Njegos, Sv. Petar Cetinjski, Nikola, Stefan Mitrov Ljubisa, svi listom su potvrdjivali ovo sto pisem. Da je drugacije, ne bi 1909 na CT cetinjska djeca ucila srpsku istoriju i srpski jezik. Nema ljutnje na cinjenice .
Srbi=pravoslavci……srbijanci=Srbistanci…..imate shoji Srbistan…..sta ste navalili na CG……kao da je 1918.-a……
Prvi put se slažem sa gosp.Biserko Crna Gora je imala državnost pre Srbije.Imala svoju crkvu.Sve je to nasilno oduzeto nelegitimnom Podgoričkom skupštinom,u odsustvu Kralja Nikole,kojem Francuzi nisu dali povratak. Srbi u Cg su pripojeni crnogorskoj drzavi posle velikog rata,danas pokušavaju da budu gazde kod domaćina,a Srbija tera svoj i ostale narode u večite sukobe i nemire. Velikosrpskim ambicijama geografski postaje… Više »
Zasto je onda Mitrofan Ban crkvu u CG zvao srpskom?
Tukli su ga da prizna!
Dirigent inače lacmanin, to može da posvjedoci 😂😂😂😂😂
Je li kleča na kukuruz?
Gledaj ti sreco svoju drzavu znamo se mi boriti za sebe
Ko je ovaj Biserko 😂😂😂😂😂😂😂 okle ih vadite svaki dan…
Kad za nekoga kažu, ka da ga je poplava izbacila!
Svi znamo ko je Sonja Biserko a ti ni sam ne znaš ko si !!!
Vjerujem da znaš, ali očigledno ne i za njenu mračnu stranu 😂 to se lijeci inače. .. informisi se malo bolje.
Stani Biserko nista mi sad nije jasno toliko mi je mozak ispijen mora da ja grijesim ako je Crna Gora cilj Srbije kako ti kazes zasto je inda Crna Gora nezavisna a ovisna od kredita i zasto Crna Gora je clanica Nato nista mi nije jasno! A sta mislis da jos Srbiju porobite i da zavrsite plan treceg rajha!
Ko cita Pobjedu?
Ima jedan penzioner na Zabjelo i jedan u Masline. Ostalo kupuju države ustanove po zadatku!
Dukljani mogu da se ljute, ali istorija se ne moze izmjeniti falsifikatima. Ni Krsto Popovic nije sporio da je bio Srbin, ali je bio protiv pg skupstine. Krsto je u pasosu zapisao da je bio Srbin, i u pismima Karadjordjevicima.
Hahaa.. nebulozno.
Hahaha, nije! Sve je tačno!
Najviši problem Srba je što prisvajaju tudji identitet.i sve dok bude tako ne mogu naprijed.srbi su stari narod na Balkanu ali nikako da napreduju i naprave nešto od svoje države!milija im je tudja šteta no njihova korist!!!
Sa srpskim pitanjem u CG Srbija nema veze, jer smo mi bili srpska drzava i prije Srbije, i prije 1918.
Veze sa mozgom… Ovo nije neznanje već patologija.
Nemaš ti veze ni sa čim!
Sto ne prenesete neki intervju osobe iz Srbije koja ne navija za mne rezim?
A gdje bas ove nadjete, vi iz cdm?
Jeftini a podobni!
Ova je bas podobna, a ko ne vjeruje koliko je zatrovana antisrpstvom, neka malo istrazi njenu biografiju.
Kako to, ja Crnogorac, meni 10€, a njoj Srbijanki15€!
Maknite se srbi više. 👍
Iskreno najviše mi smetali laži koje se plasiraju vezano za istoriju. Izjednačiti četnike i partizane je zločin protiv čovječnosti. To je isto ko da ste izjednačili Čerčila i Hitlera, a to je sramota! Da ne pričamo o Kosovskom boju u kome su Srbi pobjedili, ali uzrok njihove navodne “pobjede” je bio vazalni odnos prema Turskoj koji je trajao 500 godina.… Više »
Nije tebi lako, zaspivas li uopste ili te crne misli satrijese, gledaj malo jadan one emisije o zivotinjama, filmove za odrasle, smazi neki rastanj sa slaninom, kratak je zivot, preopteretio si se !
Ne optrećujem se uopšte nego konstatujem vidim, što bi i Filip Višnjić vidio…idiotizam je kad neko tvrdi da je Đuro Pucar popio kilo rakije kad je pravio granice između BiH i CG. Da je Čerčil držao kralja Petra II Karađorđevića u “podrum”da bi ovaj ukazom O. Br. 881 od 29. avgusta 1944.god odrekao Draže Mihailovića i 12. septembra 1944.god pozvao… Više »
Ja ti velim ne citaj te gluposti, istorija je proslost koja se ne moze promijeniti a navikli smo da je svako cita kako oce. Sve i da nikad niko i nidje nije pomenuo Crnu Goru i Crnogorce prije referenduma za nezavisnost danas Crnogorci imaju svoju drzavu Crnu Goru i uopste vise nije bitno sto je o srbima i Crnogorcima zborio… Više »
Vidiš da neko ne voli raštanj na slaninu a ni brašnjenu kobasicu. 🙂 lupaju minuseve i na: “Živjeli svi građani Crne Gore!” 😉 Muka je velika na njih! Pozdrav i sve najbolje!
Ne znaju sto propustaju. Rastanj na slaninu je vrh ! Zivio !
Kod nas je to Kastradina 😉 a da li vi u brda to praktikujete?
Kastradina, pa naravno i uz brdo i niz brdo! 😉
Ali je slanina glavna, kastradina moze da se doda ali ne valja bez usoljene i prodimljene slanine.
Idemo pocinjemo za danas prvu dozu trovanja. Juce citam nekog nesretnika slicnog ovoj Biserko koji kaze da Srbija vodi anticrnogorsku propagandu,a kako bi se ovo svakodnevno trovanje moglo nazvati???
Stvarno bi se dalo reci da je ipak obrnuto 😂😂😂😂😂
Serdar Janko, nemoj nam ti zatvarati oči. Sve je jasno i sve se dobro vidi! Živjela Crna Gora samostalna nezavisna država! Živjeli Crnogorci!
Cudo jedno kako ne primjecujete ove svakodnevne doze trovanja po nekim srbijanskim portalima uperenim protiv CG.Biserko samo konstatuje pravo stanje stvari u svojoj zemlji.
Srbija krajem 90 umislila da je sila, pogrešno odigrala partiju pokera i izgubila rat i teritorije.
Sad se spremaju za novu partiju pokera.
Ponovo će izgubiti i rat i teritorije.
Dečko ja živim u Ameriku 15 godina i većeg debila nisam čuo od tebe.
Zato ga i zovu njunju!
Amerikanac, prema tebi treba se odnositi sa posebnom pažnjom. Misliš da se tvoja glupost anulira prelaskom američke granice…
Ne anulira, prelazi na tebe. Vidi se odma po komentaru!
Nadam se da te Trump nece vratiti.
@kokot, ako nije uspeo da se ozeni definitivno ce ga vratiti….pravac Srbistan….😂
“Niko”
Dečko ti ni u Srbiju nit Rusiju svoju milu!
No pravo u zločinačku Ameriku!
Mora da si poša da rušiš neprijatelja iznutra!
@niko….decko ja sam u Americi rodjen…..I definitivno mogu da potvrdim da takvih debila tvog kalibra definitivno ima koliko hoces…..
Pa je baš ona našla da nam oči otvori. Osoba koja živi od Srbije lajući na Srbiju. Otprilike kao kod nas ovi iz DF-a. Pih
Zena je ocigledno samosvjesna jedinka, koja predstavlja stvari onako kave jesu. Ne vidim u cemu je problem! Zena jasno kaze da njena zemlja ima teritorijalne pretenzije prema CG i da to ne krije! To se vidi i cuje na svakom koraku i bez Biserko! To je srbija na djelu uradila 2 puta u istoriji, sa nemanjicima i 1918. Je li… Više »
Biserko ne zna šta priča. Samo iscitava narucen text. Helsinski odbor za ljudska prava, a vidi o čemu ona mlatinja 😂😂😂😂😂
Šprdnja od banana republike srbije, i Vojvodina polako, smo sigurni ode, niko normalan neće sa srbadijom.
Ja sam iz Cg . živim u LA već 15 godina, ovakve debile kao vi još nisam gledao
Trumpe srbine, ti li si???
A da tebe slučajno debil nije napravio? Kakve veze ima đe živiš ako pljuješ i vrijeđaš? Primjer života u Americi može biti samo pozitivan primjer, ali za bukvu je sve jedno.
Bijelac ne smije ući u crnačke kvartove! Kožu bi ti ogulili, Dirigentu, za sekund, kao pozitivan primjer!
“Niko”
Pozdravi Čak Norisa!
Niko, ti si se spasio !
jesi Niko napisao jos koju kako si u LA vec 15 godina…nego reci ti nama….did you manage to sort out your immigration papers, or are you still looking over your shoulder every time you hear a siren, or when some Mexican yells “la Migra”……hahahahahaha…muci jado….jadan ne bio….
Ovo definitivno nije portal za mene. Da meni dan i prva jutarnja kafa krene sa ovom temom i Sonjom Biserko – neka hvala! Već mi je kafa presjela!
Pici put Cicevca
Cicevac je za tvoje selo velegrada.
Za tebe je Ristova mantija jedini portal pa se drži njega.
Srbija sa srbadijom i posrbicama je umišljena neartikulisana tvorevina koja je umislila da je sila i ima takve ciljeve-ali na sreću regiona i okolnih zemalja plaća ceh za to i tako će i biti dok ne svate da niko i ništa ne zavisi od njih i da su -nebitni.Moraju liječiti svoje frustracije i pomiriti se sa tim-da beogradski pašaluk nije… Više »
Kad su tako nebitni zasto se bavite njima svaki dan… Odmorite malo, vi bitni.
Ne bavimo se mi. Mi pokusavamo da branimo nasu maticu, za sad na veoma kulturanni emancipovan nacin, cak se ne pecajuci na svaku vulgarnost i nasrtaj koji stize iz turskog pasaluka i od turskog roblja. Zamisli, jos kad se nadje veleizdajnik poput tebe i tvojih pa brani interese onih koji bi da nema ni Crnogoraca ni CG. Ti si najveca… Više »
Bavite bavite i to samo tako! Svaki dan ispiranje mozga, a u SRB vas niko ni ne pominje.
Laz..Pune su novine propagande protiv CG
Zato sto se oni Crnom Gorom bave svaki dan na najprizemniji nacin.Shvatio?
Ovakve debile nema ni u Americi, popili su vam mozak oko Srbija. Vidi se to izdaleka ovdje u Los Andjele. Naučite prvo kakve je zločine počinila Amerika pa onda serite po Srbiji. Prouči malo Noam Chomsky deblčine
“Niko”
Pozdravi Čak Norisa!
…ova baba je odavno provaljena sa njenim biserima….. ja bi je posla kod Erdogana
Konačno da neko iz Srbije kaže kakva je situacija zaista. Nego i to je džabe, pojedinci zarobljeni u srpsko-ruski, klero-fašisticki okvir nikad to neće moći ni sagledati ni ukapirati.
Dirigent 100% si u pravu.Vuk dlaku mijenja ćud nikad(Vučić).Kukavac neznaveni,nazvat Amerikance,Britance,Njemce prije neki dan lažovima ugasio ga je,nego zaslužio ga je.
Niko u Srbiji i ne razmislja o CG. Osim kad se planira letovanje mozda. Druga stvar je sto neki ljudi grade karijere na plasenju Crnogoraca babarogama iz “mrske” Srbije. Pa nek veruje kome je milo…
Vidim ja da će i Vojvodina polako svojim putem…
Sa ovakvom Srbijom je potpuna ludost bit!
Sve što je rekla S. Biserko je tačno, gospođa je realna u procjeni i to je apsolutno istina i to je tačno.
Srbija do Tokija😂
Ta parola je upropastila Srbiju………na žalost
Blago tebi moja biserka,. Nego moras nesto i ti da radis,,. Koga mi vise zanimamo, Srbija nas vise i ne pominje, batalite vise tu priču
Ona vas i ne pominje ali vas podržava, jednostavno bez podrške Srbije vi ne možete da opstanete.
Ma ni tebe muški rod, odi pleti đempere zima je. Politika 90tih napadaj sve pa što ostane tako će biti sa srbijom
U Srbiji zivi jos jedna Crna Gora, vezani smo rodbinski, kumovski, prijateljski, govorimo istim jezikom, pisemo istim pismom, ista nam je vjera…dzaba vam novci moji sinovci zavaditi nas necete. Ista ova svita sto nas huska protiv Srbije, 91 nas je slala kao dobrovoljce na Dubrovnik i bili smo izdannici ko se nije prijavio…i promijenice vjeru za veceru jos 100 puta… Više »
Ovo su mi bajke za malu đecu, najjace price, Hans Pamela Andersen… Voli prvo sebe, dw bi te drugi voljeli i postovali, ovako ces bit za analizu, gledat ćete sa dozom sumnje i tamo i ovamo, u pamet se ti.
A o blavoru nick dosta govori…aj u centralu po sendvič i jogurt.
Rode polu istina, srbende su išle na srbski DU. a crnogorci čuvali sebe i druge nacionalnosti od sramote i metka sa leđa. Morinj logor je dokaz, srbende sa popom i danas šire biznis SR-CG. a kukaju od ugroženisti. Gebelsova filozofija koju su lažljivi narod utemeljio u svoj sveopšti život da se pitanje postavlja da nije dotični od srbadije i prepisao.
Đe ti mješaš popove u ovo, političari koji su još uvijek u vlasti, a dio je u opoziciji ili penziji su pratili dobrovoljce sa ćemovskog polja. Tada su srbovali, a sad su velji crnogorci…Ja sam crnogorac bio i tada i sada i jedinog političara kojeg poštujem je Slavko Perović jer nije mijenjao vjeru za večeru nego se drzao svoje ideologije.… Više »
А докле више кумим ваш Богом? !!!
Idi čuvaj ćirilicu na Kosovo, junače.
Ajde ti latinicar put Zapresica polako, a pobrzo.
Sve dok ne prestanu orkestrirano pljuvanje po CG.Je li ti jasnije?
Cinjenica je da Rusija koristi Srbiju kao svog trojanskog konja na kapiji EU kao konstantan izvor nestabilnosti i uzrok novih ratnih sukoba na Balkanu zbog njenih velikosrpskih ambicija iz XIX vijeka i mitomansko – guslarskih teritorijalnih pretenzija koje Srbija ima prema susjedima. Srbija je prakticno vec ruska gubernija i protektorat sa marionetskom vlascu nalik na zemlje Varsavskog ugovora pod SSSR.… Više »
Činjenica je da si ti glup kao točak.
Hahaha
Ne znam ko je ova Biserko ali znam da nam uporno skreću pažnju sa bitnih stvari. Gospodo iz parlamenta pozabavite se sa socijalnim pitanjima…vratite nas na nivo koji ste zatekli 1991 kad ste došli na vlast ako ne možete ništa bolje. Vidite da radnici u Voliju, Lakoviću i ostalim preduzećima novokomponovanih biznismena budu tretirani kao ljudi, a ne kao roblje…da… Više »
Sve je tačno što si rekao, ali trebaš znati da je Sonja Biserko fokusirana na djelovanje njene države – Srbije. Ovo ne govori zbog nas, već zbog sebe. Ne želi da se Srbija uvaljuje u probleme i da svakoj generaciji lomi zube pokušavajući da sažvaće kamen. Mediji prenose dogadjanja na Papui Novoj Gvineji, pa ne vidim zašto ne bi prenijeli… Više »
Buahahhhah sova ti si idiot. Podji u Srbiju pa da vidiš koliko ih zabolje za tvoje selo i prciju prve famelje.
i neka nije , svi znamo da su oni dva oka u glavi
Poenta ovog portala je da samo siri mrznju medju ovaj narod. Ja se cudu ne mogu nacudit, kako se narod odma nalozi. Sve politicari i novine uvijek potpale . Bas narod razmislja o ovim “problemima” i u CG. I SRB. R.S BIH ITD . I ako imaju nekakve skakljive izjave, to samo politicari izjavljuju, a znaci li da tako misli… Više »
Ima istine al nije sve tako prosto, posebno ođe, zarobljeni smo između lopova sa jedne strane i izdajnika,sa druge strane, pa melju u mlin dok oćeš…
Na celo srbije je srpski radikal vucic sto je samo po sebi velika tragedija za srbiju, ali je za crnu goru dobro jer zahvaljujuci radikalnoj srbiji i radikalnoj rusiji mi udjosmo u nato a brzo cemo i u eu ! Srpska radikalna politika nam je bila od presudnig znacaja sto nam je medjunarodna zajednica prihvatila organizovanje referenduma za nezavisnost i… Više »
“Duboko žalim države koje se graniče sa Srbijom. Svetska zajednica treba da uloži napor, da im pomogne na njihovom putu razvoja i tako umanje uticaj ove neprijatne činjenice” – Kim Džong Un
Znate li sto moji Crnogorci. “Ne treba se bojati psa koji laje ” on ne ujeda . On mora sad lajat sto vise i vise i režnjat se jer reče da je saćeran u ćoš tako reče . Laje on i na velike ( Amere,Francuze,Njemce… A mi smo mu blizu tu i ima apetit lajat.
Evo ti odgovara Crnogorac. Razumjeli smo te poturice iliti izdajnice. Aj polako tamo dje si pa izdaj te u dijaspori dje zivis. I te ces izdati nekome kao sto si izdao djeda i pradjeda. Ako si na zapad za saku srebrnjaka ces ih Rusiji izdati. Jednoga kad izdas a pogotovo svoga roda svakoga ces izdati. A ti si izdao rijec… Više »
Odlično za CDM. Oni su jedini shvatili situaciju. O glavi nam rade, o jadima će nas zabaviti. Svaki dan, po mogućnosti u jutro objavljivati ovakve tekstove. Da se narod ne uspava, da bude budan i pripravan. Kada nema novih tekstova, obajvljivati starije. Maksimalno iskoristiti našu špijunsku agenturu u Srbiji.
Ibro sine taman ste ti, Milo i Cdm isti. Svi ste izdajnici svojih djedova.
Ibro se sprda, a ostali ne!
Ibro je vaš, jad vas ne našao, što ga napadate! Samo je pokušao biti ironičan. Ali niti on zna biti ironičan, niti vi znate šta je ironija.. E, Ristogorci moji, još ćete se međusobno pomlatiti!😑
Piše se “ujutro”- spojeno. Jedna riječ…
Splamcelo sve u dim kad nas ti od Srbije branis.
Gospođa Biserko, lako je opisati osobu koja prije podne mrzi sebe a posle podne cijeli svijet! Želim joj da što prije ozdravi!
Veliki pozdrav sa RUMIJE ! (Da je moguće poslao bih vam fotografiju sa vrha Rumije)
A kad maknu onu trafiku sa Rumije đe ćeš onda kupovati cigare mrčo mrčni.
”zd”pominjes cigarete i narkotike koje plasiraju tvoji vlastodrzci. Ljudi koji su zajedno sa tobom izdali Crnu Goru ! Sto se tice crkve na rumiji maknuce je kad maknu zaostavstinu otomansku i austrougarsku!
U srbiji se cg i ne pominje.ali zato ovdje srbija sluzi politicarima za manipulaciju stanovnistvom,podjele,mrznju i na kraju bogacenje pojedinaca a osiromasivanje naroda i drzave.sve ove price su perfidne i primitivne izmisljotine prostih politicara.
Ne bez kroz sve medije od igle do lokomotive…
Dokle god u sveti Cetinjski manastir śedi srpski Mitropolit kojega su nam postavili iz tuđe države , nema ni slobodne Crne Gore niti naroda Crnogorskog ! Srpki mitropolit Amfilohije je od naših otetih Crnogorskih svetinja napravio baze i utočišta za svaki napad na Crnu Goru , odatle srpski popovi umjesto Jevanđelja šire srpstvo i svaku propagandno , obavještajno i terorističku… Više »
Boze koliko ste jadni. Mislite da ukoliko ponavljate ko mantru da “vratite autofekalnost CPC” da ce se to i dogoditi? Koje Vase svettinje. Pa Vi ste goveda ispracali u te vase svetinje. O kakvim ti svetinjama pricas.
Vratićemo Đuro ne śekiraj se , neće puno proći a barjak Crnogorski će se vijoriti na Cetinjski manastir !
A onaj tuđi okupatorski barjak sa 4c možeš kući okačiti na zid pošto je Crna Gora demokratska država , članica NATO saveza a uskoro i EU!
Siguran sam da ove velike “vernike” iz DPS-a mnogo zanimaju ta pitanja oko crkvene imovine i jurisdikcije nad manastirima.
Može biti , ali ćemo vratiti svoje otete svetinje kad tad !
ZNaci svaki an clanak pljuvanja po Srbiji, i onda Srbija ugrozava … Jel ima neka izjava zvanicnika Srbije koji negira Cg suverenitet? Dokle izjave ovih placenih analitiara. Dajte neki dokaz.
Operi uši u KBC rade to besplatno, greote da samo gledaš sliku a da i ne čuješ.
Neka raskopaju malo Panonsku niziju i eto im more. Poslaćemo im Ristu i popove da svete vodicu i da su zadovoljni.
To znamo. Zato i plaćaju Miroviće i Rakoviće da pljuju po svemu crnogorskom. A ovi naši jadovi svakakve gluposti izmišljaju protiv Crne Gore, ne bi li se dodvorili Beogradu, zaboravljajući da su ka i svi izdajnici, samo za jednokratnu upotrebu.
Hahahaha pa ovaj “Biserko” je vaš plaćenik. U Srb ima toliko stranih špijuna da je to smiješno. To pametan narod tamo zna. Nisi davno bio u velegrad pa ne znaš. Tamo se ima deleko više za pokrasti nego u CG. 😉😉😉😉😉 ali ne brini, ne zaostajete puno 😂😂😂😂😂😂
ovoliko pljuvanje po srbe i srbiji nema nidje sem u crnu goru prebi se reklo da crna gora nije odustala od srbije svaki dan o srbiji srbima a u srbiju na portalima i televizijama ni c crne gore potpuno druge teme na portalima na televizijama
Jednostavno zabraniti sve stranke koje rade protiv Crne Gore.Npr.DF.Jer oni su otvoreni neprijatelji Crne Gore,placenici i teroristi u pokusaju.Jer nije DPS Crna Gora.Jedva smo povratili njenu samostalnost,to je nasa drzava.Nasa kulturna dobra predstavljaju kao svoja,krivotvore istoriju u njihovu korist,imaju otvorene aspiracije prema tudjim teritorijam.I onda su oni zrtve. U proslim ratovima Srbi su uvjek jedna strana ,sto sve govori. o… Više »
Uh pčelice mala, ja bih takvim šovinistima kao što si ti zabranio internet i osnovna sredsva komunikacije. Ima nad da ozdraviš!
Jednostavno poslije prve rečenice nema sta da se dalje čita. Debil od komentara jednostavno hahaha
Ja bih prije zabranio internet osobama ciji IQ je manji od broja cipela koji nose. Npr kao kod tebe Tina.
Djuro VIVAX1918@ ti kao nadprosjecno inteligentan bi trebao poc na Kosovo da branis ćirilicu, a ne iđe da se boriš protiv zamišljenih neprijatelja.
Pa kako bi komentarisao onda po portala bez interneta …
VIVAX,prvi bi ti ostao bez interneta ,pa makar ti broj cipela bio 57
Tinče, komunizam sa svim svojim zabranama je otišao na smetlište istorije. Ne mogu se više ućutkati neistomišljenici samo zato što govore nešto što se nekome ne sviđa. Tebe očigledno još nisu obavestili da je Tito umro.
Globalna Tina, baš me zanima da li bi u Srbiji dozvolili proslavu Oluje, akcije koja se NIJE dogodila na teritoriji Srbije.
Ne zna se ko je više spreman na gluposti, mi ili oni.
Žena je sve lijepo objasnila.
Ti si bot jel tako? Kratki komentar koji treba da nam produbi ovaj nebulozni spin koji se svakodnevno vrti.
Ha ha ha koji medijski pritisci na Srbiju bice da se danas u CG dobro placa pljuvanje po Srbiji.
Ovo je odgovor za M. Popovica otpadnika svog Kuckog plemena u jucgerasnjoj ,,kolumni ” u vijestima .Vjerujem da se Msrko Miljanov dobro isprevrcao u grobu …. a Milisaova četnička ideologija neka mu živi u voljenoj državici Srbiji…..
Куч, па Монтенегрин.. ето и то изгледа има. Срамота…
Kakav skup plaćenika
Niko krupno ko srbin ne Laze.
Samo autohtoni albanac od plemena Pelgaza 😂😂😂😂😂 ljumaj ljumaj……
Dugoročni cilj Srbije je i Karlobag pa što da radimo. Daj da ne prećerujemo.
Srbi u hrvatsku su potjerani a kod nas zive kao da ih volimo…mi u crnu goru smo glupi…pricamo da su nam braca a srbi gledaju samo svoj interes…probudise crna gora….eviva
Proteraj ih ti ako možeš, pušku u ruke i kreni junačino pa da vidiš kako ćeš da prodješ 🙂
Nijesi ti car no dvorska lu..
Ovo da je CG država bi bilo okarakterisano kao ratohuskanje. Ali pošto je privatna prcija, ovo je samo spin.
Domacim izdajnicima iz Crne Gore uskratiti sva prava i protjerati ih, istovremeno da se javno proglase za izdajnike roda svoga, neka se od njih pokoljenja stide
Od tebe se PGD vec tvoji stide.
Pronašao si se Vesko pa zato tako komentarišeš. Nauči svoje porijeklo.
Opismeni se malo neznalice srbijanska
PDG,bogati,reci mi ko su izdajnici Crne Gore ?
Mi,Srbi,koji smo STVORILI C.Goru i OCUVALI je HILJADU GODINA,ILI ovi naslednici TALIJABSKE i Konunisticke VANBRACNE DJECE ?
Ja mislim da je moje najmanje četvoro djece na Cetinje! Pa unuci, praunuci…
Ti tek pojma nemas o istoriji!
Kad je postojala Duklea, srbije nije bilo, direktna granica je bila sa Bugarskom i Hrvatskom, Bosna i Raska su bile male oblasti u sklopu Doklee. Čitaj malo istoriju u doba Bodina Vojislavljevića, jos iz doba katolicanstva.
Toliko o stvaranju od strane srbendi, mozda mislis na paljenje od njihove strane???
Cuti budadalo.Duklja je postojala prije dolaska Slovena,kao RIMSKA PROVINCIJA.I desilo se ono sto se desilo sa Kosovom.
Prema PRVOM Turskom poplsu ,na Kosovu je bila JEDNA JEadINS Albanska kuca,ali zahvaljujuci TITU i kasnije NATU,stanje je iovako kakvo je.
Srbi stvarali CG? Zanimljivo.
1. Bitka kod Tuđemila. Zetu su napali Vizantija sa Rašanima (Srbi) x2
2. Stefanica Crnojević (otac od Ivana) isto u 2 navrata branio se i odbranio od Srba.
3. 1918, da nije bilo domaćih izdajnika CG ne bi nikad dozivjela takvu torturu koju je prošla od srpske politike.
Dirigent,Hajde,blagoami za tebe,objasni nama neukim,kada je to bila ,,Tudjemilska bitka,,? Po kojim istorijskim izvorima to dokazujete.Samo nemoj se pozivati na Andrijasevica,Adjica,Cosovica i ostale ,,DVORSKE ISTORICARE,,
Imali i Slova o toj ,,BITCI,,u Arhivama Kotora ,Dubrovnika,Grckim i Italijanskim (Mletackim)
Ocigledno,da je uticaj Hrvatske na C.Goru veliki,jer smo i mi poceli da njegujemo LAZNU istoriju.
4. Marsovci napali Zetu. Radulica Crnojević (tetak od Ostriola), branio se i odbranio bijelim lukom i kiśelim kupusom.
Zabranio im da prelijeću Grmožur i Golubovce. Kako tada, tako i danas.
Nesretniče zaslužuješ i mnogo više od ovog odgovora.Nesretniče znaj jednom za svagda da je tvoj i moj VELMOŽA NIKOLA stigao iz Bosne kao SRBIN gdje su ga dočekali valjani PAPIĆI sa Mlečanima i tako mu obrnuli kapu.Nijesi od dans više SRBIN već Crnogorac,zemlja nije Srpska već je to sada Crnagora.
A sto je ovo svaki dan promovisete mrznju prema srbiji i grozni tekstovi, dosadili ste vise pa da su najgori a nijesu!
A šta je ovo što oni svaki dan na najpodmukliji način oće da uzmu naše pa su i onog nesretnika obukli u našu nošnju i vele da je njina.
Nikad više 1918 ,platili smo danak “bratskoj” ljubavi, naučili smo lekciju.
Da ne dodje dan da molite da vas Srbija primi nazad,kad zaigra mecka pred vratima i kad dodje vrijeme da se naplate svi racuni za pogresno definisane drzavne interese CG opet cete promjeniti kape, navikli ste vi na to inace.
Bog ti VESKO pomoga…Oce oce brzo vidjes cekaj da ih dobro zaduze finasiski,samo polako.
Samo napred Crna Goro sa NATO i EU integracijama i niko nam nista ne moze!!!!!!!
niesmo mi Srbi iz Crne Gore odustali od nase brace Srba u Srbiju i Republiku Srbsku NIKAD niticemo.Bili smo jedno i ostacemo i ginut jedni za druge a ti ajd na salter ko Zelenasi 1916 javise za NATO napojnicu da prezivis
Što si ti “neki heroj” Ajde Ćurković,heroji su ginuli na Sutjesku,a ti mršavljenje u kućariću.
Ja bi zamolio Pobjedu kao jedan nepristrasni mediji kome je jedini cilj “ISTINA” da ukoliko zeli da pise o Srbiji da pozove za sagovornika Medlin Olbrajt. Ovo je naravno IRONIJA. Niti je Pobjeda medij.Niti su njeni novinari novinari. Ako napisem sta su, nece mi komentar biti objavljen.
Niti si ti VIVAXU normalan
Ako si ti kokot normalan evo ja potpisujem da sam lud. Samo da bi se razlikovao od tebe.
VIVAX,ti upravo svojim pisanjem dokazujes da si lud.Nista ne moras potpisivat,svi to vidimo.
Kokote, ko te je puštio iz kokošinjca?
Izadjoh,imam sudar sa dirigentovom zenom…
Bravo Biseru, aj sad nedje na kafu premorila si se