Politika

Marković: Nećemo čekati depešu novog Živojina Mišića, Amerika će znati istinu o SPC u Crnoj Gori

Vesna Šofranac

Srpska crkva i njeni sateliti navalili su na Crnu Goru svim medijskim i drugim raspoloživim sredstvima, koja podsjećaju na onu depešu Živojina Mišića, iz vremena krvavog ‘Bijelog terora’ nakon sramne tzv. Podgoričke skupštine, kada komandantu srpskih Jadranskih trupa sa sjedištem na Cetinju nalaže da upotrijebi sva raspoloživa sredstva u progonu patriota i njihovih familija ‘bez ikakvog obzira’! I danas nakon 100 godina prijete, proklinju Crnogorce, otimaju naše vjekovne svetinje, istoriju… Stvari su, međutim, otišle predaleko i sad je na nas red da čitavom svijetu, odnosno zapadnim demokratskim društvima, kojima Crna Gora po svemu pripada, a prije svega Sjedinjenim Američkim Državama pokažemo što radi posljednja paravojna formacija u Crnoj Gori, odjevena u religijsko ruho, a to je Srpska pravoslavna crkva, kaže u razgovoru za Vikend novine predsjednik Udruženja Cetinje Montenegro, najstarijeg crnogorskog udruženja u SAD, Predrag Marković.

Marković ističe da za svaku tvrdnju imaju relevantnu dokumentaciju, praćenu fotografijama, koja će biti dostavljena i prezentirana stranim ambasadama, kao i američkoj administraciji.

Sa Markovićem, Katunjaninom iz Cuca, koji već 30 godina živi u Americi, Vikend novine su razgovarale u Podgorici dan prije njegovog povratka u SAD. Oštar u komentarima aktuelne situacije u Crnoj Gori, on najveći problem i izazov vidi u djelovanju SPC, koja za njega nije vjerska nego “sektaška organizacija”.

Šta su Vaši argumenti za ocjenu da je SPC “sektaška organizacija”?

MARKOVIĆ: Kažem da je sekta zato što krše sve Božje i crkvene zapovijesti, u što se prostim uvidom lako uvjeriti: ne svjedoči lažno svakodnevno šire neistine; ljubi bližnjega svoga – svakodnevno proklinju svoje bližnje, šire govor mržnje… Pogledajte snimak sa sahrane počivšeg patrijarha Pavla, na kojem možete viđeti “ucvijeljenog” Amfilohija koji se krsti jednim prstom (kažiprstom), a to je oznaka sekte u okviru hrišćanstva tzv. Monofizita, onih koji ne priznaju Sveto Trojstvo! Nadalje, pod blagoslovom SPC desili su se nezapamćeni zločini nad Crnom Gorom i Crnogorcima nakon aneksije Crne Gore 1918. godine…
Decenijama kasnije, zbog velikosrpskih interesa, bili su akteri razbijanja nekadašnje velike Jugoslavije i aktivni učesnici u ratnim dešavanjima i zločinima, a nikada nijesu osudili zločin u Srebrenici, gdje je pobijeno na hiljade nedužnih civila.

I tu su zloupotrijebili crnogorskog sveca…

MARKOVIĆ: Tako je. U svrhu podgrijavanja ratničkog duha nosili su mošti Svetog Vasilija Ostroškog (milost mu i slava) u tzv. Republiku Srpsku, šaljući poruku da za dešavanja i nepočinstva u tom dijelu nekadašnje Jugoslavije imaju blagoslov velikog crnogorskog sveca. Poslušajte takođe riječi mitropolita Amfilohija u intervjuu za jednu bosansku TV, kaže da je Srebrenica bila osveta. Koji bi to Božji sluga, vjernik, ikada izgovorio? Hrišćanstvo je religija ljubavi, praštanja. Istinski vjernik prašta, ne sveti se!

SPC je, što je takođe poznato, primala pod svoje okrilje i štitila ljude odgovorne za genocid u Srebrenici. Zbog svega toga kažem da se više ponašala kao paravojna formacija nego kao vjerska, a već rečeno potvrđuje da su duboko “zabrazdili” u sektaško ponašanje i djelovanje.

Kako se ponaša u Crnoj Gori?

MARKOVIĆ: Navalili su na nju žešće nego na “Turke” i “ustaše” koji su im se u nekom “lozovom” stanju priviđali po raznim ratištima. Prijete, proklinju, podmeću, optužuju Crnogorce i sve one kojima je Crna Gora pri srcu… Sve ono što počiva na laži i manipulacijama nije dugoga vijeka, ali mi nemamo ni rezervnu domovinu ni rezervno vrijeme da nas iste strukture iznova vraćaju u neku zlu prošlost. Ćutali smo, dakle, po onoj narodnoj da “pametniji popušta”. Našu dobru namjeru očigledno shvataju kao slabost i šansu za realizaciju propale memorandumske ideje Velike Srbije, a sada modifikovane u ideju “srpskog sveta”!

Znate li što će Vaša izjava da izazove?

MARKOVIĆ: Znam. Svaka izjava koja se kosi sa takvim suludim idejama izaziva velike “potrese”, ali ja govorim i citiram istorijske zapisane činjenice. Ništa ne boli kao istina! Istina se sadrži u dokazima! Postoji na stotine fotografija sa mjesta zločina gdje su popovi bili uključeni, čak i kao egzekutori! Proglasili su za sveca popa Milorada Macu Vukojičića, koji je prema vlastitom priznanju odgovoran za likvidaciju pedesetak civila, među kojima je bilo najviše žena, a među njima je i majka pokojnog glumca Miše Janketića. Zbog tih djela je osuđen i pogubljen kao ratni zločinac. Možete zamisliti tu vjersku instituciju u kojoj se sveštenici i vjernici klanjaju popu koljaču “Maci”, nazvanom tako zato što je najviše njegovih žrtava stradalo od mace malja za razbijanje kamena!

I šta ćete da uradite sa dokumentacijom? Šta ste sve sakupili?

MARKOVIĆ: Naše udruženje je sakupilo dokumentaciju o dešavanjima 1918. godine i nakon toga, najvećoj tragediji i crnoj tački u crnogorskoj istoriji, zatim o popu Maci, Joanikiju Lipovcu, koji je sarađivao sa fašistima, te Nikolaju Velimiroviću, koji je od strane Adolfa Hitlera odlikovan ordenom i koji je ustvrdio da je Sveti Sava preteča fašizma u svijetu, da bi ga neđe pred kraj rata fašisti odveli u konc-logor i obezbijedili mu tretman isti kao za svoje oficire, a nakon toga ga poslali na oporavak uz punu ljekarsku njegu u Austriju. Tako se on silno “namučio” i postao “svetac”. Uz svaki papir imamo i fotografije, pa i onu đe Velimirovića pozdravlja špalir Hitlerovih vojnika sa karakterističnim pozdravom. Sve smo pripremili i prvo ide u izraelsku ambasadu da se vidi kako poglavar jedne crkve šuruje i dobija ordenje od nacista. Oni to sigurno već znaju, ali ćemo stalno iznova da ih podsjećamo. Imamo snimke kada je odlikovan Vojislav Šešelj, koji je osuđen za ratne zločine, a kojem je SPC dala orden Svetog Petra Cetinjskog, što predstavlja skrnavljenje ovog svetitelja. Imamo i snimke i fotografije terorista, zločinaca, kriminalaca koji su dolazili u Mitropoliju crmogorsko-primorsku, uživali posebno gostoprimstvo i privilegije. Sve smo preveli na engleski jezik, kao i film “Svjedok božje ljubavi”! Sljedeći korak je slanje stranim ambasadama.

Vjerujete li da će Vaša kampanja za istinu imati odjeka, odnosno kakav epilog očekujete?

MARKOVIĆ: Mora imati, ukoliko postoji sluha kod onih koji se razmeću demokratijom i poštovanjem elementarnih ljudskih prava. Slaćemo iznova i iznova, sve što budemo imali i što naknadno sakupimo. Vjerujemo da će stranim zemljama, prije svega mislim na SAD, biti jasnija pozadina litija zbog Zakona o slobodi vjeroispovijesti i posljednja dešavanja u Crnoj Gori, mislim na parlamentarne izbore i postizbornu sprdnju od strane nove većine. Hoću da moja porodica, moja djeca, prijatelji, Crnogorci u Americi i čitav demokratski svijet zna kakve su zločine radili srpski popovi po Crnoj Gori. Ne želim da se ovo pretvori u priču o srpskom časnom i poštenom narodu, već o Srpskoj crkvi koja se, čast izuzecima, ne ponaša kao vjerska institucija, već kao dobro organizovana paravojna i sektaški orijentisana družina.

Jeste li Vi vjernik?

MARKOVIĆ: Jesam, i ja i moja familija. Ali, ovo što se dešava u Crnoj Gori je propagiranje zla, podsticanje zla u ime vjere. To nikad nije bilo tako izraženo. Sjećam se iz mladih dana kada je desetine hiljada ljudi dolazilo na Badnji dan ispred Cetinjskog manastira. Tu se nije gledalo ko je ko. To je prava vjera pravoslavna. Tu su bile časni sveštenici! Danas se srpskim vladikama i sveštenicima sudi zbog pedofilije, silovanja, zlostavljanja… A što je najgore, dio takvih kriminalaca i zločinaca se nalazi u crnogorskim svetinjama.

Kako to mislite? Ko su kriminalci koji su u crnogorskim svetinjama?

MARKOVIĆ: Prvo da skrenem pažnju na jedan podatak. U crnogorskim manastirima, crkvama i hramovima ima preko 1.000 sveštenika stranaca. A u Srbiji ih je, vjerovali ili ne, oko 800. Zašto je toliko srpskih sveštenika u Crnoj Gori? Ko su ti ljudi, kakve su prošlosti, odakle su došli, zašto su došli u Crnu Goru? Naše udruženje je sakupilo dosta dokumentacije tako da mogu bez imalo zazora da kažem da su crnogorske svetinje zaposjeli i ljudi kriminalne, sumnjive, ratne prošlosti, pedofili… Dosta toga je već poznato medijima, počev od Pahomija do Kačavende! Dakle, takvo nešto je sramotno nazvati vjerskom ustanovom. Ovo su činjenice! I sad oni nama mašu mjesecima ispred nosa parolama “ne damo svetinje”. Kome ih ne daju?! Od koga ih brane?! Štite pravo uzurpatora i otimača da zadrže opljačkanu imovinu naših predaka! Zašto na sličan način nijesu branili svoje svetinje na Kosovu?

Zašto nijesu?

MARKOVIĆ: Ne basta im! Osim toga, iza svega stoji i prljava politika, koja Crnu Goru vidi kao “monetu za potkusurivanje”. Kosovo je i tako i tako izgubljeno, ali dobićemo Crnu Goru i realizovati novi-stari projekat, ali kao “srpski svet”. Imamo brojne primjere da su svoja imanja na Kosovu prodali za “debele” pare, a onda došli u Srbiju ili Crnu Goru da jadikuju i kukaju, kako ih je neko proćerao, želeći da zadrže, što bi naš narod kazao, “i pare i jare”!

Kako vidite Crnu Goru u narednom periodu?

MARKOVIĆ: Ova vlast ne može dugo. Nijesu potrebni ni veliko političko iskustvo ni mudrost da se to vidi. U Manastiru Ostrog se vode dogovori o sastavljanju vlade, proganjaju se Crnogorci suverenisti, budući premijer ljubi zastavu druge države, poslanik izabran od strane crnogorskih građana dolazi sa zastavom tuđe države na šednice parlamenta. Budući premijer je snimljen u društvu Nikole Kavaje, koji je osuđen pred američkim sudom kao terorista. Krivokapić i Risto Radović su ga dočekali kao heroja. Tu se nema što dodati ni oduzeti! Ko želi da vidi sve je jasno! Prisvajaju sve crnogorsko, pa i Njegoša! On je ličnost svjetskog ranga, ljudska veličina! Vjerovatno im treba kako bi popunili praznine u svojoj državnoj i kulturnoj tradiciji, koja počiva često na mitologiji i mitomaniji. Njihovi mitovi i nepismeni vladari su njihov problem, a ne problem Crnogoraca! Crna Gora je uvijek bila pouzdan partner i zaštitnik naših srpskih susjeda. Uzmimo na primjer Mojkovačku bitku, najveću i uzaludnu pogibiju Crnogoraca.

Zašto pominjete Mojkovačku bitku u ovom kontekstu?

MARKOVIĆ: Na Mojkovcu je izginula crnogorska mladost braneći odstupnicu sprske vojske koja je ostavila svoje familije na milost i nemilost neprijatelju, da bi “junački” utekla na Krf, a vratili su se u Crnu Goru kao “oslobodilačka” vojska i zaveli nezapamćeni krvavi teror u ovim krajevima. Sad nas oslobađaju od nas samih, od Crnogoraca i brane otete svetinje. I ko je u toj “borbi” za otimanje naših svetinja najgrlatiji? Izbjeglice koje je Crna Gora (preko 25000) udomila, dala im posao, stanove, sigurnost… a oni danas rade protiv Crne Gore. Pogledajte što radi čovjek koji je pobjegao sa Kosova i sad proganja našeg književnika, akademika Sretena Vujovića, na što smo kao udruženje reagovali i tražili njegovu zaštitu kod američke administracije.

Po priči gospodina Vujovića, on zaista proživljava pravu torturu?

MARKOVIĆ: Jeste, i to nije samo priča, već fakti! Taj progonitelj je povratnik sa Kosova, najvjerovatnije na način kako je to već ranije rečeno, a imam saznanja da iza tog progona uglavnom stoji par ljudi, najbližih saradnika srpskog mitropolita Amfilohija, a jedan od njih Jovan Markuš koristi svaku priliku da diskredituje Vujovića. Radi se o nekadašnjem vaspitno zapuštenom omladincu hapšenom zbog krađe kokošaka, obijanja piljara, otimanja novca iz Vlaške crkve, sada navodnim velikim vjernikom. Kao komunistički kadar je bio i progonitelj vjernika, koji je bio jedan od prvih saradnika i pomagača Mihalja Kertesa, i podržavalaca režima Slobodana Miloševića, da bi se, kada je Kertes osuđen zbog kriminala, pritajio i ponovo “vaskrsao” uz skute Amfilohija Radovića, prisvojio porodične knjige dinastije Petrović-Njegoš, koje po navodima medija drži “zarobljene” u svom stanu i da ne govorimo dalje! O ovome postoje relevantni dokumenti i dokazi. Ovakve ljude nova vlast planira na ključnim pozicijama “zaštitnika” crnogorskog kulturnog i nacionalnog blaga!

U SAD su izbori. Koga ćete da podržite? Da li Vas SPC i srpske organizacije u Americi pokušavaju pridobiti da glasate za njihovog kandidata?

MARKOVIĆ: Mi kao udruženje podržavamo gospodina Bajdena, ne zbog toga što imamo nešto protiv sadašnjeg predsjednika kojeg Amerikanci doživljavaju kao velikog patriotu, već zato što je Bajden upoznat sa situacijom u regionu, od devedesetih na ovamo. Njemu su balkanski izazovi dobro poznati, kao i djelovanje SPC i njene “zasluge” u ratnim dešavanjima. Što se tiče dijela Vašeg pitanja o srpskim organizacijama, tačno je da su nas zvali da lobiramo za gospodina Trampa, ali mi ne prihvatamo nikakvu saradnju sa SPC. Sa njima nema i ne može biti dogovora. Velikosrpska politika je i dalje na snazi i kamen o vratu cijelom Zapadnom Balkanu i Evropi. Razdor koji je napravljen je ogroman. I još ga dodatno podstiču.

Kako?

MARKOVIĆ: Sljedeći korak ove političke vrhuške pod “dirigentskom palicom” SPC je priprema popisa stanovništva u Crnoj Gori. Oni se nadaju da će do tada uspjeti da “posrbe” veći dio stanovništva u Crnoj Gori i na taj način dokazati da je Crna Gora dio “srpskog sveta”, odnosno konstituent onoga što je Amfilohije već najavio u nekim istupima, Srbije sa svojim “srpskim krajinama”! Ovo je mnogo opasna teza, koja bi mogla dovesti do novih nemira na Balkanu! Mi ćemo u SAD lobirati za odlaganje popisa kod američke administracije, jer nema regularnih uslova za popis stanovništva u Crnoj Gori.

Postoji velika mogućnost da Crnogorci bojkotuju popis. Dijaspora, naravno, podržava bojkot dok se ne stvore demokratski uslovi za njegovu realizaciju.

Podmetačina o srbomržnji

Nekoliko puta tokom razgovora rekli ste da ne želite da se Vaše riječi shvate da ste protiv srpskog naroda…

MARKOVIĆ: Tako je. Treba razdvojiti politiku od naroda. Ja bih prvi volio da su odnosi između Crne Gore i Srbije bolji, a uvjeren sam da to žele svi dobronamjerni građani obju država. Teško je vjerovati da se to može dogoditi sve dok Srbija ne dobije političare koji će brinuti o vlastitoj državi, bez pretenzija na tuđe teritorije. Kako je moguće govoriti o prijateljskim odnosima kada čujete njihove aktuelne političare, otimače, koji o našem sakralnom nasljeđu, nasljeđu naših predaka govore kao o njihovoj svojini, kada slušamo njihove podmetačine o “srbomržnji” samo zato što želimo biti svoji na svome! Kad slušam njihove lidere i okupatore crnogorskih svetinja, kad čujem riječi mržnje, kletve… kako da imate dobre i prijateljske odnose? Kako da im vjerujete? To je nemoguće do nekih novih vremena i novih ljudi.

Iznošenje istine ne može biti govor mržnje

SPC i njeni ljudi u vlasti će Vas optužiti da širite vjersku netrpeljivost i mržnju, možda podnesu prijavu…

MARKOVIĆ: Ako je iznošenje istine i istorijskih fakata govor mržnje, onda nemam što reći. Mi ćemo uzvratiti istom mjerom kroz evropske i američke sudove, imamo mnogo primjera kad poglavari SPC javno proklinju i kunu Crnogorce, šire govor mržnje. Nikome ne prijetimo, ali ćemo da se borimo dok istina ne izađe na viđelo! A mora izaći! Srpska crkva nije nikada pravila litije, nakon akcije Oluja u Hrvatskoj, a za koju tvrde da je genocidna akcija! To baca još jednu mrlju na lice SPC. Dakle, toliko je činjenica, podataka, dokumenata, fotografija koje je sakupilo naše Udruženje Cetinje/Montenegru US, inače najstarije crnogorsko udruženje u SAD. Sigurni smo da naša borba neće biti uzaludna. Imamo argumente i sa njima ćemo pred američke institucije i međunarodnu zajednicu. Svijet mora da zna što se zaista dešava u Crnoj Gori!

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Milica
Gost
Milica

Svaka cast treba neko da otvori oci zapadu ko je spc.

Jovanovic Veliz
Gost
Jovanovic Veliz

Markovicu svaka cas kamo srece da ima jos takvih crnogoraca

Gastos
Gost
Gastos

INVESTMENT MANAGEMENT 101 Marina: ” Ljudi ima li gdje na svijetu da crkva gradi trzne centre,hotele,zgrade??? Neka mi neko kaze ako ima i gdje.” Odgovor: “Crkve imaju investicione fondove, koji ulazu pare na trzistu kapitala (hartije od vrednosti raznih firmi ) i individualne projekte, npr. Church of England. Zarada fonda, uzgred, nije oporezovana. Posto u CG nema trzista kapitala, gradnja… Više »

monty
Gost
monty

Znaci li to da je SPC profitna organizacija koja ima za cilj umnozavanje kapitala,eksploataciju verujuceg naroda,i lobiranje u korist politickih elita i interesnih grupa u svrhu ostvarenja novcane dobiti…

Lolikm
Gost
Lolikm

Bravo Markovicu svaka na mjestu, izgleda doslo neko crno vrijeme kad budala progovori a pametan zacuti al ovo se slucajno desilo tako da jedino korisno sto mozemo vidjet ko je oreletac i protiv drzave a sto anb uredno biljezi.

Uskok
Gost
Uskok

Okupaciona Srbijanska Sekta je izvor svih zala i nestabilonosti na podrucjju bivse Jugoslavije. Bog je pomogao Evropi i svijetu da ih ima koliko ih ima jer da su kao Njemacka citav bi svijet u crno zavili!

Keso
Gost
Keso

Vise puta se vrati i procita ovo tebi svaka cast na tvojem iskrenoscu zna crna gora sta rade crkfe i sta su radili samo sto vise ovi tekstova beavo

Sandra
Gost
Sandra

Postovani gospodine Markovicu,hvala Vam unapred na borbi koju cete voditi za pravo,cast i slobodu voljene nam zemlje! Molim Vas i Vase udruzenje,u ime nas koji smo u Crnoj Gori,i svih vas u Americi,a koji svi zajedno bezrezervno volimo nasu Crnu Goru,budite uporni,ne dajte da nepravda pobedi,neka svet vidi koliko je zlo Spc nanela i jos uvek nanosi svuda gde je… Više »

Novak Ramov
Gost
Novak Ramov

Jasno i glasno,svi bi trebali bez ustrucavanja reci da su sekta I to najgore vrste genocidna,fasisticka koja siri jeres I tako je i prepoznata u pravoslavnom svijetu.Drugo oni su okupatori i u CG su ognjem i macem oteli nase i misle da ce im to ostati.Grdno su se prevarili ,morace iz njih milom iLife silom bezboznici.

Pepa
Gost
Pepa

Bravo svaka cast

Milo Vujovic ct
Gost
Milo Vujovic ct

Nije 25 000 Dosljaka srbijanskih Pobjeglica no Vise od 100 000 koji su na Korumpirani Nacin Dobili Boravak i Velik Dio njih Crnogorsko Drzavljanstvo dok se ne Uradi za Njih Revizija,i dok se ne Ukine Okupatorska ilegalna tzv.sPc.koja je NASILNO UVEDENA 1918.g. a Zasto su se Stekli Svi Pravni Uslovi da se Ukine,nema mira u Crnoj Gori,i svi koji Lazu… Više »

Munir Suljevic
Gost
Munir Suljevic

@ Milo Vujovicu ct ovo ti je ziva istina nikad nebi Crna Gora bila 2006 nezavisna da nijesu glasali Srbi iz Hercegovine i Srbije. Zato nam danas drzavu vodi Pazin iz Zadra i Papovic iz Trebinja i ona Komitica Knezevic iz Zagreba….Vec je spremna BIJELA KNJIGA pokradenog referenduma radice se na tome koje glasa i odakle i koje placa Avione… Više »

Munir Suljevic
Gost
Munir Suljevic

A i ja sam za to da se Crkvi vrati ime ZETCKA Mitropolija koju je osnova SV Sava na Prevlace a ne ime necesove Crnogorsko Primorske Mitropolije…

Mirko
Gost
Mirko

Munire ne mlati za boga velikoga…

Onogost
Gost
Onogost

E moje naivcine, treba da izbije rat i padne par stotina hiljada(tisuca) zrtava, pa da se svjetska paznja malcice osvrne na ova nasa balkanska brda.
Koga briga za nekog Medu, oca Gojka, Mila, SPC , CPC…

Milo
Gost
Milo

Pravi potez,i ios ako Bajden bude presjednik a dobro je upoznat sa situacijom u CG.

Onogost
Gost
Onogost

Imace nocne more od oca Gojka i Dritana Abazovica.

Građanin CG
Gost
Građanin CG

Treba i film ‘Svjedok…….’ poslati Vaseljenskoj patrijarsiji da se upozna sa situacijom.

Danny
Gost
Danny

Biden nikad nece biti presjednik nicega

monty
Gost
monty

Bice Amerike.Uskoro…

Baneunukheroja
Gost
Baneunukheroja

Gospodine ima li dje mjesta tamo u Americi da idemo polako?Necemo odje sluzit ovim Srbima!!!

D140mld perčin
Gost
D140mld perčin

Onda sam mu ostao dužan.

D140mldģorčilo
Gost
D140mldģorčilo

Dužan sam mu ostao neke zaockolice.

Gastos
Gost
Gastos

@Cetinje & Bodin

ako citate, molim vas da mi posaljete informacije o SPC u Svajcarskoj da potkrepite svoje tvrdnje ‘kako SPC nije platila porez, i bila je smatrana sektom’ od pre neki dan.

Ja sam svoje uradio sa SAD i Britanijom.

Maki
Gost
Maki

Tuziti SPC u Strazburu za sirenje vjerske mrznje i zabraniti im rad u SPC.

Maki
Gost
Maki

Bravo. Sretno. Na kraju se ova sva situacija moze preokrenuti na dobro je su se Crnogorci ‘probudili’.

Mitar
Gost
Mitar

Da… Mozda ima nade …

PsychoDad
Gost
PsychoDad

Ameriku zabolje mnogo za SPC in Crnu Goru. Koje ste vi svi budale. Bacaju vam u oci prasinu da prekriju njihove prevare. Ne Amerikanci, vasi politicari. Oni su neprijatelji, ne SPC i Srbija i koje kakve “tajne organizacije.” Ali, kad je 75% naroda neobrazovano i glupo, sve moze da mu se servira.

Ali Binaka
Gost
Ali Binaka

Bas ce biti zanimljivo gledati predvodnika stada I dokumetarac,,Svjedok bozje ljubavi” na Americkim TV stanicama,Bajdenov izbori stab vec ima sve dokumetovamo.

PraviCG
Gost
PraviCG

Jesi li ti u pamet Ali? Hahahshaha

Nikolina
Gost
Nikolina

Sta nam naprica ovo druze Markovicu

monty
Gost
monty

Istinu….

Loš
Gost
Loš

Ti izgleda mnogo voliš Rista i Srpstvo.

Obar
Gost
Obar

Predraže, bravo. Ovo treba da radi naša diplomatija, a ona ne čini ništa. Svako dobro.

Obar
Gost
Obar

Bravo Predraže. Ti radiš ono što bi trebalo da čini naša diplomatija, a ona ništa ne radi.

Mesija 'No.1'
Gost
Mesija 'No.1'

Kazem vam ljudi ovi milogorci retki imaju pooo mozga a ostali ni toliko ahahahahahahaaaaaa

Nixon
Gost
Nixon

Zivio ti Milo sto godina, da amfilohijevci pocrkaju od jeda 🤣

Amfilohije
Gost
Amfilohije

Ljubi mi ruku moj rukoljube, jer vam neće biti dobro…

Neno
Gost
Neno

Budalooooo

Luka
Gost
Luka

Ovakva priča i karakter nam trebaju.Pogledajte procrnogorske stranke.Vi nemate jednoga političara iz DPS,SDP i SDA koji imaju ovakvu retoriku i govore o ovim temama.O ovim temama mora da se govori ,na svaku propagandu da se odgovori.Da se radi sistematski da postoje timovi za portale i društvene mreže.Javnost mora biti upoznata sa svim segmentima naše istorije i tradicije.

Banjo
Gost
Banjo

Hahahahaha!

Amfilohije
Gost
Amfilohije

Ko se zadnji smije, najslađe se smije…

PraviCG
Gost
PraviCG

To kazes nakon smjene vlasti posle 30 god Amfi? Istina je da narod pamti od rucka do rucka. Oq 12

D140mld perčin
Gost
D140mld perčin

Predraže peđa možda ih i oborite za javno klevetanje. Nisu razmišljali da ih neko može prijaviti. Ja sam lično crnogorac iz ljesanske nahije i ja bih volio da su odnosi sa srbijom dobri.

Laban
Gost
Laban

Neka srpske vlasti budu pristojne,pa će biti.

Vasova Krv !
Gost
Vasova Krv !

Veca nesreca se nije mogla desit no ime ove drzave koje nam udijelise 4 nahije bez saglasnosti ostalih plemena. Gospodar slavne ZETE Nemanjica,Balsica,Crnojevica utece od Turaka u NE naseleni kamenjar Polja CT sagradi manastir ,vlasku crkvu i hotel Lokator pa mu na sraman nacin i prevaru izbrisaste ime slavne ZETE drzave i predjenuste u Gora Crna sinovi i potomstvo tih… Više »

Nmk
Gost
Nmk

Vasva krv kakve veze ima sto se zvala Zeta. Prije zete je bila Duklja pa sto. Sad je Crna Gora i vi mislite da je to problem. Varate se. I Srbija se ranije zvala Raska ,sto je sporno.Sporno je sto neko hoce da svu slavu, cast ,junastvo, istoriju, kulturu crnogorskog narda sticanu kroz vjekove prisvoji za sebe. Da nas naprave… Više »

Nmk
Gost
Nmk

Kako nema veze u sve enciklopedije istorijata svijeta stoji ZETA prva SRPSKA DRZAVA….Citaj malo ukucaj na Google CROWN LAND ZETA…pisu istoricari univerziteta Cembridge i Michigen ne Novak i Serbo i ostala rezimska ili Srbijanska istoritika. Vec se pokusalo vise od 16 puta dase ova stranica ispravi Ovo je po arhivu BECA i Carigrada druze

Nmk
Gost
Nmk

Pa i sad iz Srbije govore da je Crna Gora srpska drzava iako svi znamo da nije. Kako tata tako i danas. Nikad unazad dvjesta trista ……….petsto i vise godina nijedan pravoslavni stanovnik danasnje Crne Gore se nije izjasnjavao niti smatrao Srbinom. Uvijek i iskljucivo Crnogorcima. To sto se edukujete na wikipediji okacite macku o rep

milo drps
Gost
milo drps

@ Nmk cuj falsifikujete istoriju i Srpskog naroda ognjiste postojbinu istoriju i jos pitas kakve to veze ima…Blago nama stobom a i Gori Crnoj i jes crna dok god takvih patriota ima…koji ne znaju Sta je GORA a sta boja CRNA…

Krle
Gost
Krle

Ne pričaj svašta.Ovo je je takav nonsense da ga je teško komentarisati.Znaš li čija je riječ nahija?Je li srpska ili turska?Turci su napravili podjelu na CG i Brda.Prije toga najveći dio plemenske CG je pripada državi Crnojevića.Pogledajte povelju kojom Stefans Crnojevića iz 1455. Tu su potpisana i Bjelopavlići,Kuči,plemena iz okoline Nikšića od kojih je nastalo rovačjo pleme.Vasojevći se prvi put… Više »

Mala Mo
Gost
Mala Mo

Krle, SVAKA ČAST! Da vise ne drobe o ” Vasovom plemenu”. To su Crnogorci, no im osladilo laskanje lukavih Garasaninovaca. Sjedite s mirom, Vasojevici,

Hogar
Gost
Hogar

Vasova krv,znaš li da si iste krvi sa Krasnići-jima?
Marko Miljanov je ostavio zapis u kojem pominje staro predanje o petorici braće (Pipu, Vasu, Ozru, Otu i Krasu) kao rodonačelnicima istoimenih plemena (Pipera, Vasojevića, Ozrinića, Hota i Krasnića).Naravno,pet brata od jednog oca -Albanca.Zaboravio sam ime,provjeriću.

Tatjana
Gost
Tatjana

Bravo!!! Samo borba može donijeti istinu.

“Šta je čoek, a mora bit čoek. Travka jedna što ga zemlja vara. Časno ime zasluži li na njoj. Imao se rašta i roditi.”

Deni
Gost
Deni

Živ, zdrav i veseo mi bio moj zemljače! 🥂

MILISAV CT
Gost
MILISAV CT

Ahaaa CITIRAM: Imamo mnogo primjera dje svestenici Srpske crkve kunu Crnogorce…..Ahaaaaaaa smijurija pa dase BOGA bois Markovicu i ostali tvoji sledbenici Crkva zato i postoji da se pokajes za proklestvo sto si izreka ili pocinijo ti svesno izgleda grijesis i hoces za grijehe bozju blagoslov ahaaaaaaaa

Neno
Gost
Neno

Budalo

Mala Mo
Gost
Mala Mo

Milidave, o Milisave, opismeni se, pa da ravnopravno govoris sa ovim covjekom.

Jastreb
Gost
Jastreb

Svaka rijec na mjestu, svaka cast i mora da se cuje nas glas! Ne damo im svetinju🇲🇪🇲🇪🇲🇪‼

Mitar
Gost
Mitar

Bravo! Podrska!!!

Onogost
Gost
Onogost

Amerika i vascijeli svijet, pored svih svjetskih problema poklonice ogromnu paznju na ono sto se desava sa nekakvim plemenima tamo daleko u krsevitim brdima na Balkanu. Mnogo bolje mozes da upotrijebis tu hartiju, skojom oces ljudima da dosadjujes.

Djuka
Gost
Djuka

CIA i ostale agencije nemaju pojma što se događa kod nas, ako im Marković ne otvori oči ne znam ko će.

Krle
Gost
Krle

Borba.!!!!!!!!!!

Njegos
Gost
Njegos

Dozivotno mu zabranit da udje u CG !!! Najstrozije osude za ovakve govoromrznike

Markisa1
Gost
Markisa1

Sto je on govoromrznik. To sto brani cg i sebe kao crnogorca od jezika mrznje. Djedo vam nije govoromrznik kad kune i proklinje i prica protiv crnogorstva i omalovazava dobar dio ljudi koji ne podrzavaju ono sto prica. Jel tako. On tada siei ljubav jel tako. Vrane

Njegos
Gost
Njegos

Procitaj tekst opet i malo bolje istoriju crne gore pa ces znat koju mrznju ovaj siri.pitaj ga u ameriku koliko nacija slozno zivi a ovdje prosipa mrznju .aj zdrao

Klubaš
Gost
Klubaš

Činjenice.Vi kao nova vlast morate naći bolji način da izađete na crtu drugačijem mišljenju ,a ne da izmišljate razloge da proganjate.Više slobode,koju ste toliko tražili,a sada je ne dajete.

Mirjana
Gost
Mirjana

Ne skrnavi ime Njegoš.

Marina
Gost
Marina

Njegos
I ovdje bi slozno zivjele sve nacije da nije Srba.Gdje god su oni dio stsnovnistva tu su podjele i mrznja.
A u Americi ni jedna nacija ne okupira i ne terorise drugu.Pa zasto se onda ne bi slagali?

Mitar
Gost
Mitar

Daj razmisli malo: ti si nepismen i cujes samo ono sto zelis da cujes! Dobro! Ali to ne znaci i da su svi ostali ka ti!

monty
Gost
monty

Onda bi tvoj voljeni Risto Klevetnik morao napustiti CG iz ovih stopa.Veceg GOVOROMRZNIKA i nema…

🇲🇪Bernini🇲🇪
Gost
🇲🇪Bernini🇲🇪

A šta ćemo sa svjedokom Božije ljubavi?

Amfilohije
Gost
Amfilohije

Noj rukoljube, kakav govor mržnje, Bog s tobom i Ađeli nebeski i ovozemaljski…

Budva
Gost
Budva

Znaci I SPC da se iseli iz CG zbog govora mrznje.Covjek je rekao istinu ni jedna rijec nije sadrzila mrznju samo istinu

Trešnjevo
Gost
Trešnjevo

Hvala vam gospodine Markoviću za sve istine koje ste iznijeli i podsjetili Cuce i Katunsku nahiju da nijesmo sami u odbrani naše mile Crne Gore.

Veki
Gost
Veki

Pravi patriota sve pohvale od gradjana casne Crne Gore!!!

Gastos
Gost
Gastos

Kad si tako pametan, objasni mi ovu logiku:

PATRIOTA:
želi uniju stvorenu od strane bivših okupatora (Nemačka, Austrija, Italija i Francuska) i savez sa silama koje su ih ‘prodale’ 1918. (SAD, Britanija)

IZDAJNIK
Zeli dobre odnose sa bivšim okupatorom koji takodje želi u EU i de facto je u NATO (Srbija) i Rusijom , koja je toliko učinila za CG (pitajte Njegoša).

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Stvar razuma gastoz😊zato ja uvek polemisem sa nacitanim ljudima. Kad vidim mrznju pustim ih da ostanu u tome i pozelim da ih prodje nikad srbi crnogorci i rusi nisu bili neprijatelji. Bratski samo ginuli za druge. Tome se samo mogy diviti

monty
Gost
monty

Kad su to Srbijanci ginuli za Crnogorce,prosvijetli me…

Ilke
Gost
Ilke

@monty. Opsada Skadra, poginulo 25 puta vise vojnika iz Srbije nego Crnogoraca na Mojkovcu. Vucji Do, pola vojske su cinili Srbi iz Hercegovine. Celi Prvi sv rat, spasli vas kapitulacije 1916 i poklonili vam Boku. Jel dovoljno? Plus lecenje, skolovanje, domovi, menze, pomoc posle zemljotresa, poslovi,…

Gastos
Gost
Gastos

@Ilke

Selektivna amnezija, samo tri stvari obrcu, Duklja, 1918 i Mojkovac.

Gastos
Gost
Gastos

Sta ces Ilke, nekima nema pomoci…

Ali, ja cu da im napravim malu racunicu za zemljotres vrlo brzo, ali lne ovo ‘na budak’ sto monty prosipa.

monty
Gost
monty

Pod zidinama Skadra ostavilo je svoje kosti 3500 Crnogoraca,koji su zauzeli sve dominantne reljefne tacke,i nisu ekonomisali svojom krvlju poput Srbijanaca.Srbijanci su usli u grad posle pregovora sa Esad pasom kome su obecali pomoc u osvajanju vlasti u Albaniji.Boku nisu mogli nikom pokloniti jer nikad nije ni bila njihova.Uostalom i Banat im je poklonio Vudro Vilson…

monty
Gost
monty

Srbijanci su napustili opsadu cim su ih pritisnule velike sile,ostavivsi Crnogorce na cedilu,primoravsi ih da samostalno osvoje Skadar.Ljudski gubici Crnogorske vojske bili su ogromni,kao i razocaranje kralja Nikole u Srbijansku vojsku i politicare.Sto nije tvoje ne mozes ni pokloniti,pa tako ni Srbijanci Boku Crnoj Gori.Vise su Crnogorci dali Srbiji,nego obratno.Dali su joj velike umjetnike,naucnike,privrednike,dobre i cestite domacine,odmaralista,letovalista ko zna sta… Više »

milo drps
Gost
milo drps

@ monty 1918 brate da nam nebi Srbije cijela obala od Boke do Bara pripala bi Hrvatima ili Albaniji pogledaj mapu iz 1915 prije okupacije Austrogara mani se Komita iz Geate od 1919

milo drps
Gost
milo drps

@ monty Kad pogledas mapu CG iz 1915 bice ti jasno da braca nasa Srbijanci ne guslaju i hvale se zato nijesi prosvecen druze

monty
Gost
monty

Ako se iko na svijetu hvali i do neba uzdize izmisljene uspjehe,to su svakako Srbijanci.Procitaj samo sta GUSLAJU njihovi mediji…

monty
Gost
monty

Srbijanci se hvale i pobjedom nad NATO paktom,a ja sam njihovu kapitulaciju u rovu docekao i kompletno rasulo u redovima Srbijanske vojske svojim ocima vidjeo.Sta li tek cine sa dogadjajima o kojima nema zivih svjedoka.Vjerujem da im se citava istorija sastoji od lazi i guslanja…

Gastos
Gost
Gastos

@milo drps & Ilke

Hvala momci, ne mogu fizicki da postignem sve sam.

Gastos
Gost
Gastos

@milo drps

To nam je hvala, sta ces.

monty
Gost
monty

Da nam ne bi Srbijanaca ne bi ostali bez drzave 1918…

Nmk
Gost
Nmk

Posmatracu jesmo bogami casno i glupo mozda mi ginuli za njih. A ti mi reci dje su to Srbi ,ne casno, nego uopste ginuli za Crnogorce.

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Nmk vec su gore neki pisali. Necu navoditi i ja. Rekoh vec tim stvarima se divim samo to mogu reci. Bratski sa svih strana i to ja licno postujem. Ostali svako svoje misljenje to nije moja stvar.

monty
Gost
monty

Nikad i nigde…

Pepa
Gost
Pepa

Posmatrac ne mlati

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Pepo ti onda progovori pametno 😁i realno po mogucnosti. Srbi i Crnogorci ne postoje od juce jel tako

Nikola
Gost
Nikola

Znaš li ti ikog osim Njegoša i eventualno kralja Nikole? Od 4 dinastije

Gastos
Gost
Gastos

@Nikola
Ovde se svi osvrcu na 1918. (“Nikad vise 1918.” i te parole) pa reko’ da vam stavim u kontekst koji vecina moze da razume.

Loš
Gost
Loš

Zar ne misliš da je nepristojno da ti iz druge države organizuješ propagandu koja treba da rezultira nestankom CG?

Gastos
Gost
Gastos

@Los

Smisao je da pokazem na apsurde i da se ljudi malo zamisle i , ko zna, mozda trgnu iz Matrix-a.

Odakle dolazi istina, nije bitno.

Reci mi samo da li ima logike ili ne.

Loš
Gost
Loš

Neka ti priča.Zamisli propagandu poput vaše za nezavisnu sjeverniu Bačku,,pripajanje Mađarskoj,povraćaj oduzete zemlje vojvođanskim Njemcima,pripajanje Sandžaka BIH?

Gastos
Gost
Gastos

@Loš

Pa mozda nam Nemci i traze reparacije, ko zna.
Moze trampa, Sandzak za R Srpsku, u bilo koje vreme. Dobra ideja !!!
Ovo za Bačku, stvarno ne znam odakle izvadi. To je veci SciFi od nezavisne Boke.

Loša ti je logika, vidim. Neka te.

Loš
Gost
Loš

Urbanu i Mađarima

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Ne postoje vjeciti prijatelji i neprijatelji , postoji samo interes i velikih i malih.
Samo su crmogorci cesto bili naivni i zaklinjali u necije ” bratstvo”.

Gastos
Gost
Gastos

@LJUBAV
izgleda da postoje veciti neprijatelji Crnogoraca, a to su Srbi.

Ljubavi, kontradiktorna si.

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Gastod- Nijesam kontradiktorna samo pogresno procjenjujes neke moje komentare- neki su plod emocija a neki
zdravorazumski i plod istorijskih cinjenica koje niko ne bi vadio iz prasine da srpska politika u sinergizmu sa SPC nije pokrenula.To tvrdim jer znam kakav je crnogorski mentalitet.

Gastos
Gost
Gastos

Uvek su vladari radili sa interesom, kralj se nosio interesom, Milo se nosio interesom, itd.

Ljubavi, pa ti mi zapravo pomazes u ‘nemogucoj misiji’.

Hvala!

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Gastos- Da li ti mislis da ne citam sta se desava u Srbiji- pa tamo covjece ko podrzava SPC i trenutnu vlast ima problem sa mentalnom higijenom.
Upravo citam kako se provodi javni linc nad rediteljem predstave””Srebrenica. Kad mi ubijeni ustanemo”–monstruozno.
Vama treba ozbiljna katarza.

Gastos
Gost
Gastos

@LJUBAV Ja znam da ti pratis sta se desava u Srbiji, kao i svi Crnogorci. A posle traze da se ukinu kanali. Hvala jos jednom ! Odicno si objasnila. Ovo je stvar razlicitih pogleda na interese (drzavne i licne), kao i uvek. Milo vas je podojio mrznjom i ne mozete da vidite nista dalje od toga. Ja vas i ne… Više »

Laban
Gost
Laban

.Što je smisao ove priče?

Gastos
Gost
Gastos

@Laban

Smisao je da istaknem apsurde i da se ljudi malo zamisle i mozda trgnu iz Matrix-a.

Reci mi da li ima logike ili ne.

Klubaš
Gost
Klubaš

Van je konteksta.

Gastos
Gost
Gastos

@Klubas
Ako ne kontas, nije za tebe.

Klubaš
Gost
Klubaš

Njegoš je više putovao po Zapadnoj Evropi ,naročito po Italiji i Austriji,štampao je u Zagrebu

Gastos
Gost
Gastos

@Klubas

Nisam ja mislio na njegova putesestvija, nego sta je Rusija uradila za CG.

Blago tebi kad si se ti iz svega uhvatio za to.

Klubaš
Gost
Klubaš

Pričaj ono.što misliš.Rusija je činila i nije ,od slučaja do slučaja,gledala je svoj interes kao i CG.Uostalom ,nestanak crnogorske države je izazvan ruskim stavom pred I svj. rat da CG bude pripojena Srbiji.

Maksim Gorki
Gost
Maksim Gorki

Gastos, ti imaš malo veci problem….sa sobom. Ovo sto pricas je perverzija.

Gastos
Gost
Gastos

@Maksim Gorki

Pa reci mi ti kako je, ako je ovo sto ja kazem perverzija.

Znam da se kosi sa vasim verovanjem i ubedjenjina, i da je tesko prihvatiti, ali tako je.

P.S. Ne brini ti za mene.

Licina
Gost
Licina

Bravo. Ziv bio i sreca te pratila

Montenegrina
Gost
Montenegrina

Svaka čast gospodine! Ovakvu hrabrost može imati samo odvažni Crnogorac! Davno ste otišli iz Crne Gore ali ona iz vas nikad nije! Hvala veliki čovječe i ponosni plemeniče hrabrih Cuca!

Jastreb
Gost
Jastreb

Rijesicemo se mi zla okupatorskog sa ili bez njih🇲🇪🇲🇪🇲🇪

RtTg,
Gost
RtTg,

Jeli ovo novi Krsto? Kad ubijedi Ameriku, neka se javi. Do tada, batalite sa promocijom nebitnih likova. Umarate ljudi

Tek tako
Gost
Tek tako

Nemam ništa protiv ljudi koji su se doselili u CG u zadnjih 50 godina. Imam svojte među njima ali oni i njihova đeca ne osjecaju nasu zemlju kao svoju . Žive ođe vole Srbiju. Ni to mi ne smeta ali nećemo dopustit da nas satru.

Marina
Gost
Marina

Tek tako
Nikada mi nece biti jasno zasto ti ljudi muce sami sebe.Ako vole Srbiju,zasto zive u Crnoj Gori zaboga?
Neka spasu i sebe i nas njihovoga prisustva.

Slobodan
Gost
Slobodan

Kad sam procitao ovaj tekst,mala me snaga uhvatila.
Krajnje je vrijeme da Boka krene svpnim putem i da se
mirni i kulturni Bokelji spase od terora koji trpe od 1945 god.
Samo nas Slobodma Boka moze spasiti da se nasi potomci ne bi stidili nas

Mirjana
Gost
Mirjana

Prvi Bokelj nikad ne bi tako prico.Odakle si došao.

Neno
Gost
Neno

Budalo

Mala Mo
Gost
Mala Mo

Nije Boka dodigovina, Trebinjac! Uhvatio si sturu kad je rat bio kod tebe pa sad bi odje da vodis politiku. Iš!

Nikola
Gost
Nikola

Bajden do pobjede!

Mi smo
Gost
Mi smo

Nemas ti pojma o zivotu. Treba te prijavit Americkim vlastima za govor mrznje…..

Ax122
Gost
Ax122

A ti si mi mnogo bistar

Banjo
Gost
Banjo

Petokolonaš frka a?

Laki
Gost
Laki

Hahhahahjaajha.Dobra fora SPC.Svaka kritika je govor mržnje.Zaboravili ste dvije stvari.Ovo su činjenice i vi ste vlast.Progon neistomišljenika pod raznim izgovorima je put ka diktaturi ,a tu etiketu sigurno ne želite.

Cetinje MNE
Gost
Cetinje MNE

Jedno je sigurno on zivi u zemlju đe ima pravo na rijec i treba da je iskoristi protiv vasih laziiii! A vi ocete od Crne Gore da napravite Śevernu Koreju i da svakog ko ne misli kao vi ( bezmozgovici) da procerate iz domovine i na svaki moguci način da ga satrete. Ne dajte se Crnogorcki da vas vucibatine i… Više »

Mirjana A.R.
Gost
Mirjana A.R.

Peđa, Bog ti pomogao za čem mu se god pomolio, hrabri i čestiti čovječe nesalomljivoga duha!!!

Mima
Gost
Mima

Niko nam ne može pomoć, do mi sami sebi! Organizovati se i suprostaviti tihoj okupaciji koja je inače u toku! (Za neupućene, okupirala nas je šačica srbalja podpomognuta tobože Crnogorcem Bečićem i vlasti opijenom tobože Albanca, Abazovića.)

Narcis Zgubidan
Gost
Narcis Zgubidan

Pobogu ljudi,kako se dopuštilo da se u crnoj gori ugnjezdi divizija popova,i da truje narod ovolike godine???U ovom tekstu je sve divno objašnjeno,svaka čast.

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

NEKO nije radio svoj posao a NEKOM nije bilo u interesu.

Laban
Gost
Laban

Tako je.neophodno je da se sve procrnogorske stranke organizuju što prije,ali njih do sada nije interesovalo da se adekvatno suprostave srpskoj propagandi.

Prijatelj
Gost
Prijatelj

NEKO je bas dobro radio svoj posao..
NEKO to nije na vreme otkrio…nazalost

Mirjana
Gost
Mirjana

To pitanje uputi DPS -u.Oni treba jedini da daju odgovor na to pitanje.

Marina
Gost
Marina

Narcis
Mnogi su ove iste stvari iznosili i lijepo iznosili cinjenice,medjutim ovaj covjek je to rekao jednostavno,bez mnogo mudrolija i prijemcivo.Samim tim lako razumljivo i onima koji nijesu bas mnogo obrazovani.

Jelica
Gost
Jelica

Popis se ne odlaze druze.vecina ce ga izglasati kao i sve sto ce ubuduce u parlamentu a ti ga bojkotuj iz amerike.strah te vidim patrioto iz amerike. Svako ima pravo da se izjasni ko je i sta je i dzaba sijes mrznju prema svemu srpskome💪💪💪

Ax122
Gost
Ax122

Ajde mi daj samo jedan primjer govora mrznje u njegovim rijecima

Gastos
Gost
Gastos

Objasni im i DPS matematiku molim te:

512 hiljada (izborni spisak 2012)
-437 hiljada (punoletni drzavljani CG koji zive u CG 2011.)
=75 hiljada (???)

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Gastos- Ne interesuje me DPS matematika, cak sto vise najvise njih krivim za ovaj sunovrat, ….neki su ovdje juce pominjali “kampanju i manipulaciju dps” na proslom popisu , ja tvrdim da nikakve kampanje nije bilo.Sad te pitam- kako objasnjavas to da na proslom popisu nas nije bilo kod kuce , nijesu se vise da znam pojavljivali, to je automatski manje… Više »

Gastos
Gost
Gastos

@LJUBAV
Pa ne znam. Nisam bio tamo. Mozda vas nisu upisali, a mozda i jesu, bez vaseg znanja.

Marina
Gost
Marina

Gastos
Poslije OVAKVOGA teksta sve sto imas da kazes je nekakva statistika.
Jeste li vi normalni?
Jeste li procitali ovaj tekst?
Sto imas da kazes na ove bestijalnosti koje su iznijete?
Koga ti pokusavas da zamajavas nekakvim lazljivim statistikama.Ljudi-lazi!!!

Gastos
Gost
Gastos

@Marina
ponudi ti pravu statistiku onda.
I molim te, javi koliko je zrtava bilo na Mojkovcu. Da znamo vec, posto toliko trljate na nos.

Marina
Gost
Marina

Gastos
Ama da je bila jedna jedina ,mnogo je !
Zasto su Crnogorci vazda bili budale?
Zasto su se uopste uplitali u rat objavljen Srbiji ?
Zasto su spasavali zivote srpskoj vojsci, zrtvujuci svoje ?
Da bi ih ta ista voska ,posto se dobro oporavila zahvaljujuci crnogorskoj ,
okupirala uz jezive zlocine !

Mrmot
Gost
Mrmot

Lijepo je tebe u ameriku mora da si dobio odbijeni dozvolu pa se vraca kuci nema vize vise pa ah kuci a onda sej mrznju za takve koji mrze Crnu Goru nema mjesta je on je za ludnicu i kada stigne odmah u DOBROTU

Edw
Gost
Edw

Ne boj se ti za njegovu vizu.

Sport.
Gost
Sport.

Ovo CG. pa neka pokusavaju dobit je nece dok je nas Crnogoraca.

adačuš
Gost
adačuš

To je Crnogorac!To je rodoljub crnogorski!Svi političari,Crnogorci,gledali su samo da napune džepove sebi i svojima.Akademci čuveni,većina njih,kao i silni intelektualci ne napisaše jedno slovo u odbranu otadžbine od sveopšteg udara neprijatelja u zadnjih godinu a i u produženom trajanju evo vijek najmanje.Samo istinom se bitka bije protiv pomenutih koji su svu svoju istoriju zasnovali na lažima i svetosavskom filozofijom(kako reče… Više »

Balsa Doclea
Gost
Balsa Doclea

Kakav doktor nauka. Kad neko nema pritisak stranih organizacija unutar CG i može da kaže kako stoje stvari, ovakvu ljudinu dobijemo. Živjela nam CG!!!

Marina
Gost
Marina

Ovaj intervju treba svaki Crnogorac da otstampa i urami !
Nije se moglo na manje prostora proci kroz poslednjih 100 godina srpskih nepocinstava i zlocina.
Od ovoga ne moze biti boljega podsjetnika !
Skoro sve je obuhvaceno i dotaknuto od sramne okupacije 1918. do danasnjih dana.
SVAKA CAST !!!

Lenjin
Gost
Lenjin

Zamislite jednog poglavara crkve amfilohija koji govori da je Srebrenica osveta. Kakve to veze ima sa duhovnošću, nema nikakve.Kada probaš da objasniš te stvari njegovim sljedbenicima prave se ludi i brane , kako možeš zločin odbraniti. Duhovan čovjek mora da bude nadnacionalan da propagira ljubav između svih naroda na planeti bez obzira na religiju i vjerovanje jer kako kažu jedan… Više »

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Postavi ime Lenjini onda prica o duhovnosti, pa kako te nije sramota.

Edw
Gost
Edw

Lenjina više poštujem od Amfilohija. Makar je bio iskren u onome što je radio.

monty
Gost
monty

Ustani pa reci Lenjin…

Amfilohije
Gost
Amfilohije

Živa istina! U meni nema ništa sveto niti duhovno, samo klerofašističko!

Gastos
Gost
Gastos

Ako nisi uplatio Hunter Biden-u, džaba ti sve.
Čuo sam da voli ‘belo’ tako da može i tako u naturi.

Mufon
Gost
Mufon

Podlost, Gastos, tvoja šizoidna podlost!

Gastos
Gost
Gastos

@Mufon
Tako se zapravo stvari rade u Washington DC, nisam ja izmislio.

eu kolonija
Gost
eu kolonija

trebalo bi ti poslati istorijski materijal brodom “budva” ali da ovaj put ne ide preko hamburga

Normalno
Gost
Normalno

Kome ne odgovara iz redakcije Cdm da dozvoli da se pozitivno lajkuju komentari koji podržavaju gospodina Markovića u svojoj izjavi.
I ovo nije prvi put u zadnje vrijeme da se nedozvoljava glasanje ako se Crna Gora podržava.I to komentari bez govora mržnje.
Izbačite ovu objavu pa ćete po glasovima viđeti da sam u pravu.

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Normalno- TACNO!-Vise puta procitam u nekom tekstu isto ono sto sam ja napisala, cak i ponovim komentar , ne objave – npr.- kada god sam pomenula Srebrenicu – nije objavljeno, kada god sam pomenula Amfilohijevo djelovanje u tom periodu – nije objavljeno, kada sam pisala , vise puta -sta je to ” pravi srbin ” nije objavljeno.- a kolumnisti mogu… Više »

Objektivno
Gost
Objektivno

Eto su ti objavili, ne sjekiraj se.

Marina
Gost
Marina

Ljubav
Vise od 50% komentara mi nije objavljeno.Uglavnom se ticalo karakterizacije Srba s tim sto sam bila preblaga u odnosu na ono sto stvarno mislim,i opet ne.
Najvise mi je krivo jer su to obicno dugi komentari za koje treba puno kuckanja.

Boka Kotorska
Gost
Boka Kotorska

Decenijama oce da slome Crnogorski identitet, da Crnogorsku kapu zamjene šajkačom, gusle frulom. Kad nisu to mogli da odrade onda su potplatili pojedince koji su ubjedjivali Crnogorski narod da je sve to Srpsko da nije Crnogorsko. Znam da ima 10 posto Srbijanaca po Crnoj Gori koji su došli trbuhom za kruhom ali dokle će ovi naši da glume nešto što… Više »

LJUBAV 🇲🇪
Gost
LJUBAV 🇲🇪

Svaka cast G.Markovicu, sve ziva istina, imate podrsku svakog crnogorca , samo se bojim da nije kasno.Srpski milinski lobi u americi djeluje odavno za svaku “srpsku stvar” a mi cutimo.Da je srece nasa bivsa vlast bi ovo radila uz vasu pomoc, no nije im izgleda odgovaralo, imali su “preca”posla. Sve ovo znaju americke odgovarajuce institucije, no ne kaze narod dzaba… Više »

ZIK
Gost
ZIK

Poslao sam clanak prijatelju u Ameriku koji radi u CIA. Kaze da pojma nisu imali o tome. Pokrenuce istragu, a prva stvar je da se u kongresu zatrazi ponistavanje izbora, jer su bili nelegitimni zbog ogromnog ruskog uticaja. Ima nade, prijatelji iz NATO-a rade za nas. Najvaznije je da se DPS vrati na vlast i Verica Maras u plantaze, motor… Više »

Pravoslavka
Gost
Pravoslavka

Hahahahaha… ZIK dje si bio juce, evo ce tvojim pismom biti promjenjen tok istorije. Hvala bejbeee

**sci-fi cg
Gost
**sci-fi cg

Ono kad se ironija ne razumije, pa se pomiješaju zelene i crvene reakcije.

monty
Gost
monty

Pravoslavka,napisi i ti pismo vasem idolu Kim Un Dzongu…U Beograd,Sjeverna Koreja..

Neno
Gost
Neno

DPS nije Crna Gora

Titograd
Gost
Titograd

Sve ovo sto je rekao je istina. Samo sto je ovo trebalo govoriti bez prestanka od 2006.god. i ne pustiti nikoga da lajinja protiv Crne Gore. Da se u Boga nadamo da nijesmo zakasnili i da nas ima vise nego dovoljno da zaustavimo ovo zlo koje se diglo protiv Crne Gore.

Neno
Gost
Neno

Tačno tako

Komita
Gost
Komita

Tako je Markovicu,kucicu i odzakovicu iz CUCA junackih iz Katunske nahije…Katunjani vazda na braniku sojske i cojske CRNE GORE…Zivjelo ti sve Markovicu!!!!!!

Tggss
Gost
Tggss

Cuce na braniku čojske Crne Gore, liše rukoljuba.

Neno
Gost
Neno

Bravo!

Toni
Gost
Toni

Svuda ste vi zakasnili, zemljače.

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Jesi se javio Mirasu da te ispovedi.

Marina
Gost
Marina

Miras je duhovnik!
Nikoga ne naziva pasjim nakotom i kopiletom,nikoga ne kune, samo siri ljubav i unosi mir,sto i jeste njegova duznost.
Primjer PRAVOGA duhovnika!

Baka pg
Gost
Baka pg

Pusti ti nas glasaj za Trampa bolje ti je

Mima
Gost
Mima

Đe si Baka! Zove te Njanja.

Tgd
Gost
Tgd

Ovi što pišu negativne komentare slušaju samo što njima odgovara a pitam se imaju li zuba u glavu, ka litijaši.

Borko
Gost
Borko

Tgd.. zavuci se misu iza tastature, to ti je krajnji domet. Izgleda da si prespavao 30-ti uvece, sad samo kevci.

monty
Gost
monty

Botu srpski,bolje pisi kavo je vrijeme u Beogradu…I sta stavljaju u sendvic koji uredno dobijas…

Tgd
Gost
Tgd

Ne polazi od sebe borko,znam đe sam bio 30. i ponosan sam što sam glasao za CG a ti se stidi što izdaješ ovu najljepšu državu.

Marina
Gost
Marina

Borko!
Imas li ti kojega zuba u glavi ?

Marina
Gost
Marina

Borko
30. avg. je pobijedio DPS !!!
DPS – jedna partija 30 mandata
16 drugih partija – 27 !!!!!!

Cetinjanin
Gost
Cetinjanin

“ZA PRAVO ČAST I SLOBODU CRNE GORE!” – PROTIV “Srpskog Klerofašizma”!!!

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Kreni u sumu.

monty
Gost
monty

Cekam tebe da sidjes s drveta…

mrki
Gost
mrki

sve bi bilo u redu jos samo da ste se javili kad su iz Dps-a decenijama šurovali sa tom crkvom,pomagali joj u svakom obliku,dozvoljavali gradnju i upisivanje tuđe imovine,kad su poharali državu,kad su unijeli zajedno mržnju u ovaj narod….

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Tako je.

Naroz
Gost
Naroz

Mržnja medju ovim narodom i narodima postoji od 1844. kada je Garašanin napisao svoje “Načertanije”, okupacije 1918, Moljevićeve “Homogene Srbije” iz 1941, Ćosićevog “Memoranduma” iz 1986. Crnogorci i ostali narodi koji žive pored balkanskog hegemona su se samo branili, i danas se brane.

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Pravi si ucenik becke i sarceviske skole, poglavnik ce te pomilovati po glavi za vernost.

monty
Gost
monty

I tebe ce Vucic odlikovati za revnost u sluzbi BIA…

Marina
Gost
Marina

Pera
Vjernost se kaze u nasoj drzavi !
Da mi smo ucenici becke skole.Crnogorsko gospodstvo se vidi na svakom koraku.Mogli ste i vi po nesto od nas nauciti ali od rdje nikada ne moze postati zlato.

monty
Gost
monty

Niti se od bukve prave violine…Svaka cast Marina…

Strijelac
Gost
Strijelac

Potpisujem svaku rečenicu i riječ koju je izgovorio ovaj čovjek.Tako to izgleda kdda dođe pravi čovjek na pravom mjestu.

Banjo
Gost
Banjo

Svaka čast gospodine Markoviću!

Kako je
Gost
Kako je

Upaljena masina anticrnogorstva evo preko 100godina pocinje da se gasi, bice muk ka u arenu

🇲🇪Bernini🇲🇪
Gost
🇲🇪Bernini🇲🇪

Srpska crkva je sinbol okupacije, Crnogorska mitropolija je i danas suštinski okupirana sa svom imovinom. Dočekali smo i to da se naše svetinje i resursi koriste protiv CG. Do 70ih godina prošlog vijeka je još bilo svještenika koji su se nacionalno izjašnjavali kao Crnogorci. Danas više od trećine svještenstva su izvanjci i nema niti jedan koji se izjašnjava kao Crnogorac.… Više »

PopoZrnovic
Gost
PopoZrnovic

Bravo!!!
Ovo je zaista potrebno jer su političari na zapadu zbunjeni sa situacijom u vezi sa crkvom u Crnoj Gori prosto zatio jer ne znaju istinu.

Zrno
Gost
Zrno

pa ce ovoga neko da saslusa. ovaj ce nesto da promijeni. krece se medju 5 ljudi od LA do Vegasa,iste pameti njegove. ne znate o kome se radi ..

Marina
Gost
Marina

Zrno
Pa sto se uzbudjujes ako je tako kao sto kazes?
Vazno je da si sebe ubijedio.Sto znaci da si miran.Zasto onda imas potrebu da komentarises ?

mornar
Gost
mornar

Ne samo da ću komentaristi negu ću pisati pisma svim ambasadorima, organizacijama, političarima i svakom żivom – nije ovo 1918 kad su se mogle kriti informacije

Neno
Gost
Neno

Sve nam ispriča a nista ne reče.
Bolje sa 5 ljudi nego sa 1000 kao sto si ti(neljudi)

Budva
Gost
Budva

Vasa mrznja i ljubomora prema uspjesnom covjeku u svakom pogledu prelazi granice normale.Mali ste po svakom pitanju da bi ste davali bilo kakav komentar o covjeku kojeg nas narod LA manje vise svi znaju i poznaju.

Max
Gost
Max

Još jedan plagijator i cirkusant i ništa drugo.

Markoni
Gost
Markoni

Ti si plagijator..ako se kaze nesto protiv Vas,srba,odmah kritike..valja procitat nekad sto ste radili(ka i inace, nista lijepo)

Snjeg
Gost
Snjeg

Najveci plagijator je spc i njeni popovi .

Marina
Gost
Marina

Max
Plagijator!Znas li ti uopste sto znaci ta rijec ,Srbine?

Serdar Krsto
Gost
Serdar Krsto

Svaka čast Markoviću na napisanom tekstu.Inicijativa o upoznavanju čitavog svijeta o situaciji u Crnoj Gori je prava stvar ovo bi trebale da rade sve crnogorske patriote koje žive u inostranstvu ma koje nacije i vjere da su.Samo ovakvim zalaganjem se može CG vratit pravim vrijednostima.

Ana
Gost
Ana

Sprijecite ovo zlo jer crnogorski narod sigurno nece mirno gledat reprizu 1918

Warior
Gost
Warior

DPS je kriv što he dopustio SPC da rade to što rade.Mislili su lopovi DPS a da mogu da kradu i rade mirno a ovamo CG polako prepuste Srbima i SPC

Naroz
Gost
Naroz

@Warior,
Slažem se, kriv je, i šta sad? Izopštiti SPC iz Crne Gore možemo jedino uz pomoć DPS, bez njih ne možemo.

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Mozete vi sebe da izopstite a dps se raspada po savovima.

monty
Gost
monty

Kaze se raspada se kao Srbija…

Warior
Gost
Warior

SPC je najveće zlo za Crnu Goru

Roko
Gost
Roko

To ljidino kad nema ko da nas u CG brani branite nas vi iz USA.
Sramota je ljudi da nas narod toliko vjeruje crkvi ! Ja vjerujem u boga ali ne vjerujem sveštenicima ima razlika u tome .

Kokot
Gost
Kokot

Ništa priča o korupciji i mizernim platama od kojih se ne može živjeti i liječenju djece SMSom.Lasno li je pametovati punog stomaka

Keso
Gost
Keso

Ne pamtim da sam citao nesto bolje

Keso
Gost
Keso

Pravo samo nastavite tako neka ceo svet vidi sta se desava u crnij gori

Cetinje 21
Gost
Cetinje 21

To TIKI majstore
Pozdrav za tebe i tvoju famelju

Srbo
Gost
Srbo

Znaju ameri sve, ne trebaš im ti govoriti.
Pročitaj njihove izbještaje o CG sve piše.
O EU da i ne pričamo, zato je i pušten nizvodu.

Oli
Gost
Oli

Ovo je trebao ministar inostranih poslova da radi zadnjih godinu dana..

ilke
Gost
ilke

Hajde da ponovimo, Mojkovacka bitka se odigrala mesec dana posle prolaska srpske vojske. Kakva odstupnica kakvi bakraci. I jeste mi smo kukavicki pobegli, a vi ste hrabro polozili oruzje. Kod Mojkovca je poginulo 205 Srba iz Crne Gore. To su bili hrabri i casni ljudi, ali bitka gde pogine 205 ljudi se ne moze smatrati nikakvom velikom bitkom. Velike bitke… Više »

Edw
Gost
Edw

Srpska istorija.

Snjeg
Gost
Snjeg

Je li ti to mitropolit ispricao .

Gastos
Gost
Gastos

@Snjeg Edw

Koliko je poginulo na Mojkovcu ?

Ne zelim da umanjim niciji zivot, ali kad toliko potencirate ajde da znamo. Ovaj prica kao da je poginulo pola Crne Gore

Uzgred, ginuli su ljudi koji su se izjasnjavali kao Srbi. Na celu je bio Krsto, koji znamo kako se izjasnio.

Mala Mo
Gost
Mala Mo

Nije se Krsto ” izjasnio” no du tada Srbi bili bec izbtisali iz formulara Crnogorce. Vidi kad de Krsto vratio u CG….Stalno lazinjanje vase…Dokle? Imate li imalo morala?

monty
Gost
monty

Koliko god da je poginulo,zadrzali su Svabe pa su Srbi uspjeli da junacki uteknu…

Marina
Gost
Marina

Gastos
Ma nije trebalo da pogine ni jedan crnogorski vojnik covjece!
Nije Crnoj Gori Austrija objavila rat ,nego Srbiji.
Sto ima da ginu Crnogorci ?
Ja cu ti odgovoriti na ivo pitanje koje sam sama postavila.
STO SU BUDALE !!!!
Zato se vi sada baskarite po Crnoj Gori i VI mi odlucujete o mojoj drzavi!!!

Gastos
Gost
Gastos

@Marina
Pitaj kralja sto su ginuli. Nemoj mene. Ali kad nam sada nabijate na nos.

Koliko zrtava je bilo na Mojkovcu ? Niko da mi kaze.

Kako ste Boku i Primorje dobili, sigurno niste kao zemlja koja je kapitulirala ?

A ja svoje baskarenje platim, nije gratis sigurno. (da li si stvarno to rekla)

Marina
Gost
Marina

Ilke
Dakle braaaavo !!!
Ti si Srbin nad Srbima !!!
Culi smo do sada sa vase strane raaaazna prekrajanja istorije .Do povracanja.
Ali ovo!!!
Da se mojkovacka bitka odigrala mjesec dana posle prolaska srpske vojske ……
Zasluzio si dva sendvica od Vucica!
Samo mi reci,molim te,zasto bi se tukla crnogorska vojska na Mojkovcu ako nije zbog toga sto je stitila bjezaniju srpske?
Da nije Austrija objavila CG rat?

Ilke
Gost
Ilke

@Marina. 15.decembra je srpska vojska stigla u Skadar, Mojkovačka bitka se odigrala 7.januara. E što hrabro ne polozismo oružje, pa da nas neko oslobodi.

Gastos
Gost
Gastos

@Ilke
samo istina i brojke, ali dzaba je nekima

Zrtve Crne Gore na Mojkovcu: 164-205 poginulih i 281-328 ranjenih
Zrtve Srbije na Skadru: 814poginulih , 544 ranjenih (samo na Brdici)

Budva
Gost
Budva

Predlazem da se lijecite ako je moguce.

Markoza
Gost
Markoza

I treba da se zna prava istina. Posto je kod nas cijelo ovo vrijeme i od vlasti i od opozicije vjesto skrivana. Svako je od njih pricao sto mu je odgovaralo. Ne moze drzavu koja zeli u savremeni svijet da vodi vlast pod okriljem crkve kao ni predhodna koja je dovela do ovoga. Ovdje trebaju novi ljudi sa vizijom sa… Više »

Beranac
Gost
Beranac

Ziv bio gospodine .

Gastos
Gost
Gastos

Nego, da li je on nesto uplatio za ‘Biden 2020’ kampanju ?
Ako nije, dzaba mu sve.

Gastos
Gost
Gastos

ili direktno Hunter-u ?

Banja CT
Gost
Banja CT

To je TO! V a z d a !

Tomson
Gost
Tomson

Bravo markovicu

Ljubo Vidmar
Gost
Ljubo Vidmar

Ahahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaaha

Marina
Gost
Marina

Ljubo
Koji ti je tacno od ovih zlocina najsmjesniji???

((Mekely
Gost
((Mekely

Sve je ovo živa istina samo se treba još na kraju zapitati šta je ova dosadasnja vlast uradila da do ovoga ne dodje?.Odgovor je NIŠTA.Čak naprotiv,evo sad sa Amfilohijem zajednički grade ogroman tržni centar i zgrade u Budvi pored crkve svete Petke,a to je samo kap u moru.

Snjeg
Gost
Snjeg

Crkva gradi ovo uz pomoc opstine BD .A u bd na vlasti su df demokrate i ura zadnje cetiri godine .Dps je bio protiv toga ali su ovi bili vecina i dobili su dozvolu.

((Mekely
Gost
((Mekely

Ne sprdaj se

Marina
Gost
Marina

Snjeg
Ljudi ima li gdje na svijetu da crkva gradi trzne centre,hotele,zgrade???
Neka mi neko kaze ako ima i gdje.

Gastos
Gost
Gastos

@Marina Vidim da nisi bas upoznata, pa evo da ti objasnim. Crkve imaju investicione fondove, koji ulazu pare na trzistu kapitala (hartije od vrednosti raznih firmi ) i individualne projekte, npr. Church of England. Zarada fonda, uzgred, nije oporezovana. Posto u CG nema trzista kapitala, gradnja je jedina opcija da se pare uloze. Eto , da li je sad jasno… Više »

Mojaš
Gost
Mojaš

Po ovom tekstu deo naše dijaspore želi da Crna Gora liči na Bosnu u zimu 1991/92.
Na sreću gradjani Crne Gore vrlo dobro znaju u kom grmu leži zec i narod je inteligentniji nego što pojedinci misle.

monty
Gost
monty

Oni koje Risto zaludjuje su primjer ljudske inteligencije…

Marina
Gost
Marina

A u kom grmu lezi zec Mojas?
Reci mi,molim te!
Sto KONKRETNO nije tacno u ovome sto je receno?
Ali ako moze konkretno.Bez lisica i zeceva!

Miki
Gost
Miki

Sve istina ,ali bukvalno sveee !!!!!
Ziv bio gospodine Markovicu ,istrajacemo mi u ovoj borbi spasavanja nase Drzave ,istrajali smo sa jacim ,ovo su misevi !!!
Ne damo nasu lijepu CRNU GORU cetnicima !

Eagles
Gost
Eagles

Odlicna analiza, BRAVO

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Aj u sumu misu

monty
Gost
monty

Srbi su misevi,Crnogorci pripadaju rodu velikih macaka…

Misur
Gost
Misur

Bravo! Podrska i akcija! Samo tako mozemo ove nepomenike zaustavit i rec đe im je mjesto! Da je vjecna Crna Gora!

Bijeli Pavle
Gost
Bijeli Pavle

Uz svu ovu suvu istinu treba po svim trgovima crnogorskih gradova lijepiti pojedine tekstove koji svjedoce o odnosu Srbije kroz istoriju prema CrnojGori i Crnogorcimae a kojih ima na hiljade,ka naprimjer izglasvanje zakona u skupstinu Srbije 1896 da se zabranjuje ulaz Crnogoraca u Srbiju ili kako pecki patrijarh Rajovic salje pismo na Cetinje kako bi se Crna Gora pokorila i… Više »

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Jel ti tu informaciju dao ” histoticar” Adzic ?

Marina
Gost
Marina

Bijeli Pavle
Stooo?
Skupstina Srbije zabranila ulazak Crnogorcima u Srbiju 1896.?
Kako?
Zar ne kazu Srbi da su u Crnoj Gori svi bili Srbi?
Odakle sad Crnogorci 1896. i to jos da Srbi priznaju da postoje?
Da su ih smatrali Srbima,valjda ne ni svojem narodu zabranjivali da ulaze u Srbiju!!!

Bijeli Pavle
Gost
Bijeli Pavle

Vladan Djordjevic premijer Srbije 1897 u skupstinu . …stavi na gugl

Stara Varos.
Gost
Stara Varos.

Bravo Markovicu!!!

marko
Gost
marko

Samo naprijed Markovicu !!! ..da se brani Crna Gora od posrbljavanja od strane klerofasisticke spc . Sve sto ste naveli je istina i dokaz da prethodna blast nusta nije uradila da onemoguci spc na realizsciji Nscertanija. ..1000 popova i ko zna kakvih kriminalaca je decenijama nedmetano vrsljalo po Crnoj Goti. U ovom momentu se botimo sz popovims i lopovima …na… Više »

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Pa vi montenegrini ste i podrzavali lopove sve ove godine a sad se pravite ludi.

monty
Gost
monty

Jesu li povecali plate u BIA…

Marina
Gost
Marina

Pera
Da.Tacno.Podrzavali su lopove.
Pa sto ces .Bili su slabi prema SPC .

Śan
Gost
Śan

ssssekta NEGO ŠTO!!!!!!

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Jeste Miras je sekta nego sto.

Rakoc
Gost
Rakoc

Argumentovano , razborito i pametno.
Bravo !!!

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Promaja u mozgu, samo novac ih interesuje. Milov covek.

Snjeg
Gost
Snjeg

Kako vam smeta istina kojotu!?

Limski Gliot
Gost
Limski Gliot

Veliki respekt za g-na Markovića i za briljantan i autentičan intervju.

Aco B.
Gost
Aco B.

Sve sto se desavalo i desava u Crnoj Gori je aminovala bivsa vlast i njene institucije, oni su surovali sa crkvom i opet doveli drzavu na ivicu nestajanja .

Neno
Gost
Neno

Tacno tako. Bravo!

Neno
Gost
Neno

Tačno tako

niro
Gost
niro

Bravo Markoviću!!!

Pričica
Gost
Pričica

Ima jedna poučna istinita priča. Naime, završi čovjek u zatvoru zbog krađe državne šume. Dolazi mu bratanić u posjetu. Žali se stric da ga je špijao komšija, da ga je udario šumar, da ga mrzi sudija. Sluša ga bratanać, pa odgovori: ,,Vjerujem ti sve striko, ma to bez tebe nije moglo proć”. Tako ni ovo zlo, koje je došlo na… Više »

Ratko
Gost
Ratko

Gospodine Markovicu svaka Vam čast, to što Vi zborite je prava istina Svako dobro vas pratilo DA JE VJEČNA CRNA GORA.

Mne
Gost
Mne

svaka ti je na mjestu! dobar tekst, i svaka cast. Nikad vise 1918!

Velimir
Gost
Velimir

Dje si ,brate dosad bio?
Daj,cini nesto,spasavaj!

Tojeto
Gost
Tojeto

Radio je on i do sad , ne brini ti nista.

Neo
Gost
Neo

Okle ovaj iskoči 😂😂😂

Dosta
Gost
Dosta

Markovicu , lako je prdit pricu iz Amerike, dodji malo u Cg da vidis sta je Djukanovic uradio od samostalne Cg, i da malo zivis u njegivoj privatnoj drzsvi, taman ces da uporedis to sa tvojom drzavom Amerikom, a ne rece odakle ti u Americi zar nije trebalo da se 2006 vratis u svoju i Milovu cg, da dijelis sudbinu… Više »

Neno
Gost
Neno

A i ti pametujes po malo

Bijeli Pavle
Gost
Bijeli Pavle

Znamo mi te cinjenice i bez Markovica tako da se on ne pravi pametan samo podseca kakvi su najljuci neorijatelji CG svih vremena

Marina
Gost
Marina

Bijeli Pavle
Ne znaju mnogi.

monty
Gost
monty

Ako postoji privatna drzava,onda je to tvoja voljena Srbija,koju je uzurpirao i pod represijom drzi retrogradni rezim Aleksandra Vucica.U Srbiji ti na razgovoru za posao prvo traze da pokazes partijsku knjizicu SNS,a tek zatim pitaju da li imas skolske kvalifikacije.Najnazadniji rezim u Evropi,iz iskustva ti govorim…

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Jel to ko u Ministarstvu Obrane CG sa bajnim ministrom.

monty
Gost
monty

Jeste,kao u Srbijanskom ministarstvu odbrane,dje nijedan ministar nije sluzio vojni rok…Od Vucica do Vulina…

Pg cg🇲🇪
Gost
Pg cg🇲🇪

Bravo za komentar❤️

Neno
Gost
Neno

@Dosta- ne pametuj..

Neno
Gost
Neno

Nije Milo Crna Gora

Klubaš
Gost
Klubaš

Što je uradio?. Kada kažeš tako ,zvuči kao pakao.Plata je u zadnjih 10 godina najveća u regionu,ušli smo u NATO otvorili sva poglavlja u pregovorima sa EU,povećao broj Srba sa 9 na 28 % ,,najveći diktator Evrope koji je priznao izborekao opozicija nikad,
Napravio je dosta loših stvar,gle čuda,nova vlast radinosti.

Putalj
Gost
Putalj

Svaka čast, živjeli!

Gastos
Gost
Gastos

Ti im reci molim te , jer CIA ne zna.

Milica
Gost
Milica

Bravo gospodine Markovicu. Uljepsaste mi danasnji dan. Sve vi cetalo. Da je vjecna Crna Gora!!! 🇲🇪🇲🇪🇲🇪

Lovcenska
Gost
Lovcenska

Sa ovakvim analizama broj Srba u Crnoj Gori svakodnevno raste i vec je premasio polovinu pravoslavaca ! Ako neko misli da ce Crnogorci kojima su preci bili za ujedinjenje osamnaeste, a to je bila ubjedljiva vecina, pljuvati na svoje pretke grdno se prevario ! Naprotiv, bice sasvim suprotno !

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Lovcenska u pravu si. 1918 je bilo 2 posto ljudi kao sto je ovaj. A javno mnjenje 98 posto iz te godine. Kako vreme prolazi i zbog predaka i zbog ovako divnih ljudi kao sto je ovaj moze na kraju biti isto. No lako njemu u americi 😁da je ostao u cg pa da ga shvatis za ozbiljno da voli… Više »

Marina
Gost
Marina

Posmatrac
Sacuvaj nas Boze samo vase ljubavi!!!!

Keso
Gost
Keso

Cini mi se u 2011 je bilo 28 odsto srba pa.kako sad toliko svatite ljudu da anfi je prije izbora reko ko daje glas milu dabig da proklet pijo u normalno ljudi mislim na crnogorce plasili su se da ih ne stigne kletfa pa su klasali za druge znaci niste vi pobedili.od 28 odstai negi su crnogorci glasali za vas

Mufon
Gost
Mufon

Zssto manipuluseš, Lovcenska? Izdajnice lazljivi.

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Mufon sto si nervozan gde su maniri i kultura.. Ako ne znas kako su preci razmisljali 1918 odes i procitas javno mnjenje iz tog perioda. I onda se izvines lovcenskoj. Inace ce opet biti 98 posto iz postovanja i iz inata😉

Lovcenska
Gost
Lovcenska

Mufone, ne zasluzujes da ti se odgovara, ali samo da ti kazem, sa moje tacke gledista od onog momenta kad se raspala jugoslavija, jedino resenje za Crnu Goru je nezavisnost i ulazak u eu kao nezavisne drzave ! A sto se tice osamnaeste, vecina naroda u Crnoj Gori i to ubjedljiva vecina je bila za ujedinjenje i stvaranje zajednicke drzave… Više »

Mufon
Gost
Mufon

E, tu smo, Lovcenska: drzava juznih Slovena a ne Kraljevina SHS bez Crnogoraca.
Tako, reci, a ja da ti podaljem FAKT.
Sad smo kvit. I ne soli narodu pamet, ptovidno je, veoma.
Pozdrav.

monty
Gost
monty

Necete vi tu vecinu dostici nikada,niti ces ti docekati da vidis Srpski svijet u Crnoj Gori…Nece ni tvoji cukununuci…

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Aj po lekic ili u sumu

monty
Gost
monty

Idi na postu,poslao ti Vucic platu za ovaj mjesec…

MNE
Gost
MNE

A ako ce potomci razmisljat kao njihovi preci od prije 100 godina onda i ne mozemo naprijed 3% ljudi je u tom periodu bilo pismeno o cemu pricate i nije pljuvanje ako ne razmisljate kao neko od prije 100 god ne pricajte gluposti civilizacija je napredovala

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Lovcenska, da je 1918. bila “ubjedljiva većina” za ujedinjenje, ne bi “podgorička skupština” bila silom izvedena. Znaš li za detalj kako su srpski vojnici koji su bili prisutni na “skupštini”, da bi spriječili bilo kakvo neslaganje sa odlukama o prisajedinjenju Srbiji, udarali prijeteći bombama o klupe.

Bijeli Pavle
Gost
Bijeli Pavle

Ako su prevarili nase pretke neće nas

Marina
Gost
Marina

Bijeli Pavle
Ma sve lazu!
Pa to su Srbi zaboga!
Sjetimo se sto je njihov otac nacije Cosic rekao za njih!
Bili su ubaceni ljudi iz Srbije u skupstinu da bi se to izglasalo.

Marina
Gost
Marina

Lovcenska
LAZ je drugo srpsko ime !!!

Peruta
Gost
Peruta

Ovaj je zatrovan malo više! Još kad bi saznali koje je škole pozavršavao, pa da ga poguramo u Dukljansku akademiju.

Omer
Gost
Omer

Mislim da, kako bi se opametila , i trebalo je da dođe do ovakve situacije u Crnoj Gori, jer je gajila, mazila i pazila, čak i uvozila 25000) svoje najljuće i najveće neprijatelje, koji bi da je danas cijelu progutaju u jednom zalogaju, da postane dio ” srpskog svijeta”! Po čemu je “ovaj je zatrovan”? Ni po čemu sem što… Više »

Mufon
Gost
Mufon

Tebi se vidi ” cije” si skole zavrsio. Stidi se.

monty
Gost
monty

Tebe cemo predloziti za SANU,kakvi su kriterijumi za prijem u nju prolazis sigurno…

Komita
Gost
Komita

Perutta cuveni,ne trebaju posebne skole i nije se moglo procitati u te nase knjige o zlodjelima srpskih okupacijonih trupa u cetinju i katunskoj nahiji i izdajnickoj i okupacionoj I lazavoj, SRPSKOJ PRAVOSLAVNOJ CRKVI!!!!

Pera kojot
Gost
Pera kojot

Adzic i slicni njemu su vam otvorili oci, pa vi ste smesniji od Montipajtonovaca.

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Peruta, uzmi i ti malo toga otrova, dako progledaš.

roki
Gost
roki

sve sto je rekao je istina

Send this to a friend