Podgorički advokat Vladan Bojić sinoć je u emisiji Argumenti, na Javnom servisu, govoreći o Zakonu o slobodi vjeroispovijesti ili uvjerenja i pravnom položaju vjerskih zajednica, ocijenio kako ovaj akt ne može da se brani “samo legalnošću” ističući kako je “i Hitler ozakonio svoje zakone i Pavelić svoje sabirne centre i Staljin je to radio”…
Ocijenio je kako je Zakon moralno neprihvatljiv, te da isključuje mogućnost pristupa sudu, navodeći da upravni postupak nije sudski, prenosi Pobjeda.
“Ako je nešto toliko moralno neprihvatljivo, ne možemo se braniti legalnošću i time da je to donijela država. Pa i Hitler je ozakonio svoje zakone i Pavelić svoje sabirne centre i Staljin je to radio”, rekao je on.
Reagovao je istoričar i pravnik Novak Adžić koji je takođe gostovao u ovoj emisiji u kojoj su on i Bojić debatovali o Zakonu o slobodi vjeroispovijesti.
Zamolio je Bojića da vodi računa o tome što govori, a onda ga je upozorio i voditelj emisije.
Bojić je, kako je to saopštio prosrpski portal IN4S, od skoro predsjedavajući Pravnog savjeta ovog portala. Srpska pravoslavna crkva, prosrpski politički blok u Crnoj Gori, zvanični Beograd ne mire se sa činjenicom daje crnogorski parlament usvojio Zakon o slobodi vjeroispovijesti koji, pored ostalog, treba da definiše status vjerskih zajednica, ali i otvoria pitanje imovine vjerskih zajednica, što posebno brine SPC koja je posljednjih decenija, nezakonito, uz podršku nekih službenika Uprave za nekretnine, na sebe uspjela da upiše i veliki dio crnogorske kulturne baštine.
Javni diskurs obiluje govorom mržnje, čak i pozivanjem na rat, a u Srbiji su huligani, u dva navrata, tokom protesta koji su organizovani u Beogradu, pokušali da zapale crnogorsku zastavu na zgradi Ambasade Crne Gore.
ovaj Bojić mi je nešto sumnjiv, igra za drugi tim
Pa jel sloboda govora ili nije a covjek samo istinu rekao
VRHOVNI SUD CG
UTVRDJIVANJE SVOJINSKIH PRAVA
Upravni organ sem u postupku izlaganja NIJE NADLEŽAN da utvrdjuje svojinska prava, vec je to nadležnost REDOVNOG SUDA.
Presuda Vrhovnog suda CG Uvp br 244_18 od 10.05.2018
ADJICU procitaj cijelu presudu…nauci jadan nebio ponešto…vratit ce ti se lastavica
Jeste Boka ne pripada Bokeljima nego rozajcima, berancima, plavljanima ,cetinjanima i svim ostalima sa ruba civilizacije…Nezavisna Boka i tacka
U pravu si, ugušiše nas.
Bokelj, da je srece, prespavao bi ti u ZIKSu zbog aktivnosti protiv Države, koja ti je, vjerovatno, dala hljeb i so, a ti joj činiš to sto ciniš.
Eto ne smije ko Srbin niti reci sto misli a sta je sa ustavom koji nam dozvoljava slobodu izrazavanja….zar nije zakod donesen kad su opozicioni poslanici pohapseni i sprovedeni u zatvor…neki civili sa maskama upadose u skupstinu i pohapsise poslanike…ostatak glasao u 3h ujutro…. E sad se pozivajte da je PG skupstina jednoglasno glasala prisilno a kako kazete neki zandari… Više »
Ljuta, neko mora stititi ovu drzavu od tebe i takvih. Stidite se takvog poimanja stvari i pukog blefiranja kojim se, sluzite, vjerovatno kao penzioner koji bi još da bude ” advokat” drskih.
Izrazavanje je jedno ali izdajnicko djelovanje protiv drzave je drugo,ne mijenjajte teze
Evo dvije vijesti danas iz Srbije: 1. Prvi put u novijoj istoriji: Srbija ima manje od sedam miliona stanovnika. “Sada nema ni proste reprodukcije” Iako se proteklih par godina u Srbiji rađa više dece, svake godine gubimo na desetine hiljada stanovnika. 2. Sazvan hitan sastanak zbog zagađenja vazduha u Srbiji. Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić sazvala je za danas hitan… Više »
Još uvjek 11 puta vise no cijela CG odnosno 50 puta vise no sto ima crnogoraca u CG..🇷🇸👑
I??? Niko ne spori da ih je više.
Uz Berluskonija, Bojić je kandidat za najgore presađenu kosu svih vremena! Ne vidi se, bez iz satelita 😂 Mora da mu je SPC obećala pare da malo popravi učinjeni haos na glavi, zato je ovako grlat postao odjednom.
Generale,to ti je “peri- deri” kosa.
DACIC JE NAJBOLJE IZJAVIO,NECEMO DOZVOLITI DA NAM UZMU CETINJSKI MANASTIR
Generale, ti si im po svoj prilici detaljno zagledao svaku dlaku. 🙂
A što si gledao u magacin, generale?
A nijwe ni grlat.
To je bilo slikovoto,ne podmecite,mada ne treba to od vas ocekivati,To vam je rutina.
Njegova ekavica sa kosovarskim akcentom 😀
Bolje no pazinova hrvastina na sibenski način
Ovo je srammota ..Ocaj istinu nije gleda u zivot.Laz mu je ka Dobar Dan.
TABULA RAZA…
Malo je autohtonih Crnogoraca kao što je Pažin.
Ima Paja Velimirović. Zapamtio je Mojkovac pa pravo kod Nobela.
Vranac i Pazin
Sto ocekivati od osobe koja pobjegla sa kosova osim zlo u svakoj sredinu u koju dodje
Mi branimo Crkve od otimanja…
Ko je god bio, nkih 99% Sveštenika u CG orije 1918g osgajali su na istim pozicijama i nakon 1918g…
Niko ništa oteo nije, to i vi znate.
Jer takvog primjera otimanja nema, da neko otme a sve ostane isto.
Tomose stalno ponavljaš istu neistinu. Više od dvadeset svještenika je učestvovalo u Božićnom ustanku. Bilo je vlasništvo crnogorske crkve, pa je postalo vlasništvo srpske. Pa dobro ako je isto, sad će ponovo bit vlasništvo crnogorske crkve, a ti pope ostani i radi.
@Stara Podgorica, kad ću ja doći na red da mi odgovoriš koja je crkva vršila službu Božju u moračkom manastiru od 1252. Znam da znaš, zašto ti je teško da kažeš?
Brdska no cija drugo
Obicno kad neko nema argumenata da brani nesto poseze za drasticnim i neprimjerenim govorom,drugim rijecima hvata se za slamku spasa.
Odakle smo uvezli ovog Bojića? Izgleda da malo zna, a drči se kao da je ekspert. Utisak, nije odrastao kao muško kad je trebalo pa bi sad da to nadoknadi.
Bojića znamo, no mi reci Mesića đe vi nađoste, ili Čanka. Kakve veze ini imaju sa Pravoslavljem
Bolje prepoznaju i više znaju o pravoslavlju od tebe. Hodaju otvorenih očiju.
A tiiiiiii. Otvori oči.
I sekule je vjerovao hrvatima…a kako je završio?
Sekule je vjerovao srbima i…nastradao…..procitaj malo istoriju
500 godina ste bili pod turcima kakve vi veze imate sa
pravoslavljem oprpsti ?
A da ne spominjem prve bračne noći….
Procitaj od kad je cetinje i nahije bijahu pod turcima…
Cetinje NIKAD
Neutralni
Isprati ga do granice i Ajde zdravo,pa to pričaj Milomir Maricu
Eto te na drugi tekst sa komentarom pod nikom “žuća”.
a zaboravi ovaj vrli srbijanac da je prije Hitklera unuk Aca donio zakon i prepisa macom i krvlju da sve sto je na zemlji Crnogorskoj je serbsko
Apsolutno korektna analiza.
Mislim da si nedorastao da komentarises jednog od najboljih advokata u CG. Mozda da uzmes recimo citanku iz treceg osnovne ,da mal9 obnovis gradivo. Bitno da su preskocio da komentarises Adjica, kojemu je idol i ucitelj onaj falcifikator Serbo. Jadna je drzava u kojoj su Adjic i Serbo najaktivniji istoricari..
Muka je na advokata Bojića,mislio je da će da bude prvi advokat CG,ima boljih majstore.Pogledajte mu facu,način kako priča,ima komples više vrijednosti.Za ovo bi trebao da snosi kosekvence,ali kod nas javne ličnosti mogu svašta da prilaju za svoju drćavu i ništa.
Zaboravljate da je bio sudija Vrhovnog suda CG…
Pravo na nasim prostorima je rastegljivo kao lastika…ja vidim bijelo ti vidis crno . Nine to tehnika dje je sve egzaktno i milimetar isti u CG i Kini. Sto manje diskusije sa njima na nacin kako to Bojic radi. To su maniri iz sudnica dje su navikli daizvrcu cinhenice i brane neodbranjivo i u tome na zalost i uspijevaju. Kriminalce… Više »
Boic je prebeslao Adzića pravno .Odrzao mu cas prava.
Svakako, nije mu bilo teško! Samo nijesam znao da se pravni istoričar Adžić onoliko razumije u medicinu. Može lako postati Multipraktik kao Bošković.
E to mu je tesko bilo..covjek ima kompleks vise vrijednosti ..umislio da je znaven ka svi na balsicev pazar
Ima nas Crnogoraca koji ne zele da budu ni “Turci”, ni Srbi, ni Rusi. Zelimo da budemo samo svoji na svome. A uzor nam je Sveti Petar Cetinjski koji nije dao nikome da se mijesa u unutrasnje stvari Crne Gore, i koji je smatrao da je najvaznije sloga nas Crnogoraca. Uzor nam je i knjaz Danilo, i Njegos, i kralj… Više »
Nećeš da budeš Srbin a uzor ti Srbi ?
Čudno.
Opet si se razletio, staromoračanine! Nije mi teško da te pitam, čak uživam u tome, koja crkva je služila službu Božju u moračkom manastiru evo od 1252. do 1485. Znam da znaš i znam kako ti je teško da izbjegavaš odgovor.
A koja je služila,do1252.god.
Isto Srpska…. 😵😵
Sto ga procersste kad je bio srbin a i da he bio srbin bio cojek nije dao na svoju drzavu a ne kao vi
E ti su Crnigogorci uz Crnohorsku Mitropoliju
Da je se pise odvojeno gospodo “novinari”
Dobar je Novak bio dobar… nego oce li mi ko reci dje je Milo, sta se desava?
Tačno je ovo što je Bojić rekao.
Daj ne zezaj, ako si gledao emisiju vidio si da se covjek izblamirao samo tako…poklopio ga Novak..
Jeco, pođi kod otorinolaringologa, možda nije kasno!
Porucio ti je i Novak a i ja ti kazem, samo setaj, bar ces ovu zimu pregurat bez prehlade…🤗🤗🤗
CRNOGORCI su ozakonili zakon svoju a SRBIJANCI su ozakonili zakon u Srbiju.
Vladika Petar I i njegov budući sekretar Frančesko Dolči naišli su u Rusiji na neljubazan prijem. Knez Grigorij Potemkin ga je čak dao protjerati iz Petrograda. Jedna verzija govori da je razlog za to što je vladika posjetio Srbina generalu Simeona Zorića, kneževog protivnika; ali, nije isključena mogućnost da se u Petrogradu doznalo za tužbe crnogorske i lično Petrove na… Više »
Reci i da su htjeli da ga ubiju Rusi, jedva je izvukao zivu glavu vladika….
A bi li ti prisutan tu i vodio zapisnik.Ajde Mojsije za Egipat.
Da li su ga počastili rakijom i bajaderim ne znam, Markovića gurnuše na onom sastanku, pa eto nas sa njima i još se izvinjavamo
Ne simpatišući Bojića kao promotera srpskog nacionalizma ,kao ni Adžića promotera crnogorskog nacionalizma,i nezavisno od njihovog dijaloga, želim da javnost podsjetim da je Evropski parlament prije pola godine donio rezoluciju kojom je izjednačio zločine nacističkog i komunističkog režima. Nažalost, naši mediji su to prećutali , a Evropa se definitivno ponaša po tom obrascu. Dakle, u čemu je razlika između Hitlera… Više »
Školovan u Rusiji (1762 – 1766), Petar I počeo se već kao mladi arhimandrit cetinjskoga manastira aktivnije uplitati i u politička zbivanja svoga doba. Putovao je u Rusiju i Austriju, a oslonac je tražio uglavnom u ruskoj državi, suprotstavljajući se snaženju “guvernadurske” obitelji Radonjić i u praksi ukidajući njenu paralelnu vlast. Ta je porodica bila prisvojila svjetovnu vlast i –… Više »
Sta je odje skandalozno. Sve istinu covjek rekao.
Popis stanovništva u CG u prošlom vijeku:
– Godina 1953, Crnogoraca 86,70% a srba 3,30%
– Godina 1961, Crnogoraca 81,40% a srba 3,00%
– Godina 1971, Crnogoraca 67,15% a srba 7,46%
– Godina 1981, Crnogoraca 68,54% a srba 3,32%
– Godina 1991, Crnogoraca 61,86% a srba 9,34%
Bješe li koji popis prije 1953. da mi je znati ? Čini mi se da bješe jedan sa 97% Srba.
Hahahahahahhahahahahahahahaha 97%, koje godine, reci nam Stara Podgorice?
Pardon, 94,8% u knjaževini Crnoj Gori 1909.
Da si mi ti zdravo, ali u Knjaževini CG se u popisu iz 1909 ne pominje nacionalna nego vjerska odrednica: Prevoslavac, Musliman, Katolik… Eto takva vam je svaka istina.
Da si mi ti zdravo, ali u Knjaževini CG se niđe ne pominje Kotor… Eto takva vam je svaka istina.
Bješe pope popis prije 1953-e godine. Prvi popis koji je ikada održan u Crnoj Gori, bio je 1948-e godine. Na tom popisu bilo je 1,78% Srba. Sve što je bilo ranije bila su politička popisivanja dijela stanovništva ili vjerska izjašnjavanja. Ili navedi godinu kad je bilo.
Mozda ’19
Za to Mitropolit i kaže da smo kao nacija i izašli iz “Titovih jajaca” misleći na grad Jajce i Avnoj. Ali do tada, do komunista pogledaj.
Zemlkopis iz 1911g ” U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi sve prabi i čisti Srbi, većimom du Pravoslavci”
Da li si to znao
Znamo za zemljopis. Štampao ga je kadar iz Srbije. I to je jedina knjiga đe to piše. U svima ostalima piše da su u Crnoj Gori Crnogorci. A srpstvo se odnosilo na pravoslavlje. Pogledaj “Letopis matice srpske 1825”. Piše “Crnogorci-Montenegri, slovenski narod koji nije pod Turcima…
bješe popisa kad je bilo zabranjeno se izjasnjavati kao cg, procitaj malo
CRNOGORCI SU SRBI !!!
Rat protiv Crne Gore ulazi u završnu fazu. Srpska crkva je uključila trećepozivce. Bojić, Vučić, Marić, Malagurski, popovi na portalima… Ovaj uzima crnogorske nickove i radi u tri smjene, uz veliku podršku nekoga iz CDM-a. Ali sve je uzalud. Taman misle da su nešto učinjeli a Vučić poruči da je sveu Crnoj Gori srpsko. Sad se možda osvijeste i ovi… Više »
Ako će im pomoći, neka uzmu sendvič. Ja sam za dobar sendvič postao Crnogorac, iako to nikad nijesam bio. Za koju godinu se niko neče sjećati.
Staromoračanine, znam da ti je milo da te ovo pitam, koja je crkva držala službu Božju u moračkom manastiru od 1252.?
A nemam pojma, ja sam ti budala
Dobro jutro i ti si se probudijo. Englezi tu pojavu staru milijon godina nazivaju “Might is right!” odnosno snaga je zakon ili zakon jacega.
Prinče nijesu ti vidio konika!probudijo i milijon su ispravni taman koliko i tvoj komentar.
Vidijo sam ja Konik, nego ti nisi vidijo genija.
Na teritoriji bivše Jugoslavije postojale su od 1918. do 1922. tri autokefalne pravoslavne crkve u rangu mitropolije: crnogorska, srpska i karlovačka. Pored toga postojale su i pravoslavne crkve u Dalmaciji, Boki Kotorskoj i Istri u sastavu Bukovinsko-dalmatinske mitropolije sa sjedištem u Bukureštu; u Bosni i Hercegovini pod jurisdikcijom Carigradske (vaseljenske) patrijaršije i u Makedoniji, na Kosovu i u Sandžaku, pod… Više »
izbjeglicama smo dali utociste, a vecina rusi drzavu. Svima bi ja oduzeo nasa dokumenta, pa nek se vrate okle su dosli jer je rat zavrsio.
Užasni pravnik Novak Adžić je cijelo vrijeme u emisiji brkao osnovne pojmove građanskog prava. Na kraju je rekao da je sve ono što je pričao zapravo njegov politički stav. A pravo prestaje đe politika počinje.
Zamolio bih sve koji glasaju za komentar kako administrator duplira glasove onako kako im odgovara i time stvara laznu sliku o objektivnosti
Isto to rade na rtcg.. U kasne sate udjes i vidis kako sa nekoliko desetina na nekoliko stotina
Vidi se kako je sjedio na stolicu kakav je covijek,piiiiii,pametnome dosta
Imas li ti koji jaci argument od toga?
Ima li ko da provjeri, da li je Hitler (kada je već on tema) svoje “zakone” donsio u manje napetoj atmosveri
Za one koji osporavaju sadrzinu mog komentara, Paljenjem Reichstaga,Hitler je osvojio potpuni vlast.Hitler je odmah donio i izvanredni dekret kojim je ukinuo Ustavom zagarantirana ljudska i građanska prava i slobode diljem Njemačke. Samo mjesec dana kasnije Reichstag donosi novi akt kojim se Hitleru daju zakonodavna prava kojima može zaobići predsjednika i parlament. Tada počinje sa izgradnjom sustava državnog terora i… Više »
“Samo mjesec dana kasnije Reichstag donosi novi akt kojim se Hitleru daju zakonodavna prava kojima može zaobići predsjednika i parlament”.
Dakle, potvrđuješ da je Hitler donio zakone u skladu sa važećom legislativom i ovlašćenjima koje je imao.
Ajde pope molebaniši i mani se moga nicka. Zakon je usvojen i kad počne primjena moraćeš naći neki pošteni posao. Nećeš se pope ljeba najesti od srbovanja.
Naravno da si sve krivo uvezao.Njemu je data zakonodavna i izvrsna vlast,pa je derogirao Parlament i Vladu.O kakvoj ti tu legalnosti govoris ?
Vidiš li ti što pišes, bolan 😂
DATA mu je vlast, kroz zakon. Eto legaliteta ( a ne legalnosti, jer to nisu sinonimi )
Ne potvrdjujem.Jer je zaobilazenjem zakonodavnih i izvrsnih institucija( sto je samo po sebi nezakonito), sublimirao u svojoj licnosti i zakonodavnu i izvrsnu vlast i to donosenjem zakona ( sto je izvan njegove nadleznosti), te njihovim izvrsavanjem, sto je takodjer nezakonito.
Ama nije nezakonito ako mu je to pravo dato na osnovu zakona, ženska glavo. Stvarno počinjem da gubim strpljenje.
Inače, iz komentara ti se jasno vidi da Hitler nije ukinuo Rajhstag, ali šta ti znaš kad ti je izvor znanja Vikipedija.
Sve je u pravu. I Hitler je donio zakone, pa su se zvali zakonima i morali su se primjenjivati. Tako i ovaj Milov. Ali nije sve što se zove zakon ispravno.
Kao što je poznato, Crna Gora je 1918. godine nelegalnim i nelegitimnim odlukama Podgoričke skupštine anektirana od strane Srbije i stvaranjem Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca izbrisana kao država sa političke i geografske mape Evrope i svijeta. Nakon aneksije proveden je postupak protivpravnog i nekanonskog ukidanja autokefalne Crnogorske pravoslavne crkve. Postupak likvidacije bio je suprotan propisima kanonskog prava. Sproveden je… Više »
Ujedinjenje crkve su potpisali članovi Sinoda i Mitrofan Ban.
Mitrofan Ban je i dojavio vlastima da se sprema Božićna pobuna.
Toliko.
Ako je bila samostalna imala bi patrijaha a ne mitropolita !
Netačno i tendenciozno izneseno,nađi jednog srbijanca koji je donosio odluku na Podgorickoj skupštini ,nemaaa ga ,nema Srbija ništa sa tim ,to je bila volja naroda .Nije Crna gora jedina utopljena i ostala bez države ,pa zar nije i Srbija ,koja je tada mogla da bira šta i koliko hoće za sebe .Unuk je ipak poslušao đeda,na našu veliku žalost
Miko nije istina. Više od pola “poslanika” je dovedeno iz Beograda i kompetan sastav je birao Pašić. U to vrijeme je postojala Narodna Skupština koja nije glasala a nešto kao “Podgorička skupština” u Crnoj Gori nikada nije postojalo. Crna Gora je utopljena u Srbiju.
A gdje je formiran Crnogorski odbor za narodno ujedinjenje, da nije formiran u Crnoj Gori mozda- nije…na koji nacin su birani poslanici za Podgoricku skupstinu, kako su poslanici bili potplaceni od strane srpske vlade…pa uloga velikih sila…
velikosrbin
Pravoslavac
Misliš, svetosavac.
Lik koji je cijelu emisiju pravio neke intelektualne face i smjeskao se a nikakav pravi argument nije iznio,patosirao ga Adzic.
Ovo može napisati i lajkovati samo pravna neznalica
I dislajkovati istorijska neznalica kao sto si ti.
Ali ono je bila sprdnja srece mi…
Ima li ko da provjeri, da li je Hitler (kada je već on tema) svoje zakone donsio u manje napetoj atmosveri
Za one koji osporavaju sadrzinu mog komentara, Paljenjem Reichstaga,Hitler je osvojio potpuni vlast.Hitler je odmah donio i izvanredni dekret kojim je ukinuo Ustavom zagarantirana ljudska i građanska prava i slobode diljem Njemačke. Samo mjesec dana kasnije Reichstag donosi novi akt kojim se Hitleru daju zakonodavna prava kojima može zaobići predsjednika i parlament. Tada počinje sa izgradnjom sustava državnog terora i… Više »
Ko god ima zrno pravne nauke u glavi, zna da je Bojić razbio Adžića, mada mu to i nije bilo teško
A ona izjava da su Cetinjani 90 -tih godina znali ko je Tito, a nijesu znali ko je Sveti Petar, je dokaz ko su ovi ljudi koji zastupaju stavove MCP. I ako sa njima budemo pravili kompromise, onda smo gori od njih…
Sta je slagao? Pa srusiste li amanet Njegosev i kapelu jer vam Tito naredio pa navedoste prokletstvo na svu Crnu Goru
Ha ha ha kakav elitni advokat. Ali ima tu mjesta za neku psihološku analizu. Njegov način saopštavanja ” istine” upućuje da advokat nije u ravnoteži.
advokat koji je kupio diplomu u BG od para koje je zaradio od turizma u CG…..😂😂😂
Čuj kupio diplomu u BG od para od turizma, a lik bio sudija. Svako li danas komentariše.
Je li nesto pogrijesio sto je rekao?:-):-)a prebrojavanje krvnih zrnaca od strane samozvanog dvorskog istoricara dddovaka adzica koji pita covjeka u sred emisije-okle si ti,jesi li ti iz crne gore?covjek mu kulturno prvi put nije ni odgovorio…i opet u nedostatku argumenata ddovak ppteze nacionalnost?!i sad ako kazemo to je fasizam,to je uvreda?!direktno etiketiranje ljudi po nacionalnoj osnovi..sramno..covjek je dosao u… Više »
Ne Milete nego ga pita odakle je jer ako je iz CG morao bi znati sve ono sto prica gosp. Adjic U tom slucaju znaci da Bojic laze,a ako je pak od nekud drugo moze biti i da je neupucen sto ga ne opravdava da prica to sto prica .Sramota.Ljudi kome je do istine tragajte za njom ona je tu… Više »
knn Kako ces tragat za istinom s lazovima? Taj Adzic ni jednom nije pomenuo Zecku eparhiju koja je ustolicena od strane Nemanjica na prevlaci i vladala ZETOM 400 godina
Ocito je da odvjetnik Bojic stavlja jednakost izmedju legalnosti i morala, pa cak i etike.Bojic ne zna da jednakosti izmedju ovih pojmova nema.Bas kao sto ne zna da Hitlerovi zakoni kao i Pavelicevi,nisu doneseni u parlamentarnoj proceduri,vec su obznanjeni preko noci.Hitler i Pavelic nisu djelovali u parlamentarnom okruzju i u demokratskim drustvima. Nadam se da mu je u emisiji to… Više »
Parlamentarno okružene u CG hahahaha. Donijeti zakon o Crkvi bez razgovora i predhodno postignutog makar okvirnog kondenzusa sa Crkvom, da li se šališ
Blok…..srbijanska crkva je pozivana 5 godina za stol koliko je i trajala diskusija o zakonu…..5 godina srbijanska crkva nije imala vremena za drzavu, sad drzava nema vise vremena za njih……….
Zpravo je Hitler provukao kroz tadasnji parlament sve ono sto mu je trebalo jer je imao vecinu a i uspeo je da zastrasi protivnike…tako da vasa konstatacija ne stoji.
Izgleda da Vam je sjećanje kratko, ovaj zakon je donjet u dva sata poslije ponoći uz neviđene mjere obezbjeđenja, tu se završava svaka priča o demokratiji i dijalogu.
Inače gledajući sa istorijske distance u svjetu su se desili strašni zločini zbog nečijih ” dobrih namjera”
Ako hoćeš da kameš da je Hitler sboje zakone donsio u manje napetoj atmosveri, vjerovatno si upravu
Sta je sporno? Jel je autor himne ustasa, jel se slave saradnici Italijana, jel je drzavna zastava preslikana petrovdanska zastava? Jeste. Pa sta onda nije jasno?
Ha zastavu ne znam, aki za himnu si u pravu. I još se kažnjava ko ne ispoštuje Sekulu
nije mi jasno ,ko si ti……
kada ce vama srbijancima biti jasno da ste nebitan faktor u CG i da se ama bas nista ne pitate od 2006.-e…….
Ilke autor himne nije ustasa nego Crnogorac, to njesu saradnici Italijana vec borci zaCrnu Goru slobodnu nezavisnu itd, i ta petrovdanska zastava je zastava Crne Gore jer su se ljudi protivili sramnoj okupaciji i zulumu koji je sprovodjen nad crnogorskim narodom. I sto vama sad tu nije jasno.
Toliko su voljeli i podržavali Sekulu i njegovu nezavisnu Crnu Goru da je dan posle Petrovdanske skupštine izbio opštenarodni ustanak.
U, takav zulum je bio da se vise od pola Crne Gore preselilo kod zulumcara. Sto ne odose u Tiranu, Sarajevo, Zagreb? Oni nisu cinili zulum.
A sto ces druze ove 4 nahije vrijede mnogo vise nego li ti mislis. Uz duzno postovanje svih ovih sto si naveo. Ove 4 nahije bile i ostale temelj Crne Gore. Kome krivo kome pravo. Ne nerviraj se nije dobro za zdravlje.
@ Marko ni dan danas tamo rijetko ko oce da zivi a ne da su koga interesovale da ih osvoji o kakvim vrjednostima zboris jadan ti?
Bile su temelj, dok du nam se đedovi pitali.
A sada imamo prevarante, šanere, dilere, kamataše, kladioničare
Onaj upozirava Bijića da pazi što gobori, u redu neka pazi što govori. Ali pazitei vi što radite.
Jer ne možete otimsti Manastire a očekivati da vam himne sviraju
SISTEMU ,TEBI TREBA OZBILJNA POPRAVKA.ZA POČETAK PREĐI NA POLA BOCE.
Od koga se otimaju manastiri?
Od Sveštenina Crnogorske Mitropolije (preko 90% Crnogorci) i Pravoslavnog naroda CG.
I to ne glasači dps-a, jer sam i sam bio, nego Poslanici u Skupštini sa hrvstina, albancima, bošljnacins, LP.. su donijeli taj zakon sa kojim se otimaju Crkve, sramota
A sto ti kosovaru ne ostade na Kosovo? Ima tamo velike nepravde prema običnom čovjeku i svakoj manjini, no uteče, znam i zašto mali su honorari a i lagodnije ti je u Crnoj Gori filozofirat i smicati honorare pogotovo šakom i kapom od crkve , a to su narodne pare. Grijeh je veliki što radite.
Drugum riječima-Mi ovdje će mo da otimamo Crkve, ali nemoj da ih braniš nego nas pusti da otmrmo. A ti idii na Kosovo, i ako su tamo tvoji iz perioda kaxa je Crnogorsko bilo, a mi smo ga priznali da je albansko. I bidim gamheraš mu što ne radi džabe. Uloliko neko tuži Crkvu i Bijić dobije spor. Taj ko… Više »
Ovo je advokat koji radi protiv drzave Crne Gore i jasno je da je placen iz stranih fondova. Trebalo bi ga malo preispitat za papire i nivac okle dobija.
On brani Pravoslavlje, a ovi ga napadaju. “Ruše” Pravoslavlje a kao samo zo rade zbog Crne Gore
Uzdam se u slavnu NEMANJICA ZETU i PRIMORJE dace odbranit nasu slavnu Srbsku vjeru.Djavolom ga Ivan Crnojevic uteka iz Zabljaka u Cetinjsku prdopolinu pa mu ime satrijese slavne ZETE i predjenuse u 4 nahije Crnogorske na kukavicki podmukli nacin pa nakon toliko godina nas opet Crnogorce,ka da smo budale pa ne znamo ko su nam preci
Maniti. Taman tako.
Ludi čovjek.
Skandalozan naslov, Pobjede ili CdM-a, svejedno!
Skandalozno što je to za malo i tačno. Otimamo Crkve, a kao ne otinano ih no ih vraćemo…
Novak Adžić je sinoć imao, između ostalog, zapaženo izlaganje o borbi protiv kardiovaskularnih bolesti. Takođe se osvrnuo na dijabetičare i podijelio vrlo korisne savjete. Kad je repriza?
tako je
Po svoj prilici, ovaj zakon se mora poništiti.
Nažalos čovjek je u pravu i tu se nema šta dodati niti oduzeti.
Kako te nije sramota,odje si dosao nama da ti drzis lekcije. Da je srece pozabavilo bi se sa tobom vise drzavnih organa,siguran sam da bi imali dosta posla.
Gledao sam emisiju i jedino skandalazno je bilo pravno neznanje Novaka Adžića. Đe je taj završio Pravni fakultet i na koji način, treba provjeriti
Pop MACA je izgleda njezan bio pri ocima sadasnjima IZDAJNICIMA I unutrasnjim neprijateljima ove zemlje!
Bojic je sarlatan I nista vise. Svi vec znaju da je ova prica u stvari pritisak na Amfilohija jer je krenuo da odvoji crkvu od beogradske petrijarsije.
“to posebno brine SPC koja je posljednjih decenija, nezakonito,…”
– Autor teksta je donio presudu prije suda!
4 nahije CG oce da nature citavom narodu Geografsku naciju e nece moci vala pa da vas jos deset puta priznaju i u NATO prime ! Ima nas Brdjana,Primoraca,Zecana,Vasojevica koi necemo prizna tu vasu naciju 4 nahijsku CG
aj u srbiju
A ko pita banditski dio populacije, koji je remetilački faktor, podmukao i
sklon nekulturi , bušenju guma,
paljevinama, dinamitašrnju i
čaršijskom “moralu”!
primoraca hahahahahahahahaha…
Nemaš ti veze sa Paračom. Ti si zagovornik nasilja a radiš za tudje interese ovo države.
Najbolji komentar ikad…izjednačavaju nas ostale sa špijunima i poltronima iz 4 nahije
Ha ha Parača, “Geografska nacija”. Država koja postoji hiljadu godina i koja ima trostruko duži kontinuitet u to vrijeme, od bilo koje druge države na Balkanu, ti svede na geografiju. Duklja i Zeta prije dolaska Turaka su bile od Drača do Neuma. Onda Crna Gora mala, ali jedina slobodna. Čitaj malo.
Za promociju ovog zakona,najbolje je pustiti ovakve ljude da pricaju jer njihova prica bez nargumenata je najbolji dokaz da je zakon dobar. Pa on je smijesan i sva njegova “pravna” prica se svela na vrijedjanje. Argumenti su mu tipa “prosli su rokovi za zalbe” za nezakonito prisvajanje imovine od strane spc jer je od tad proslo 100 godina i tome… Više »
Komentar ti ke kso da ga je dao baš lično Alan Ford
Ocito je da odvjetnik Bojic stavlja jednakost izmedju legalnosti i morala, pa cak i etike.Bojic ne zna da jednakosti izmedju ovih pojmova nema.Bas kao sto ne zna da Hitlerovi zakoni kao i Pavelicevi,nisu doneseni u parlamentarnoj proceduri,vec su obznanjeni preko noci.Hitler i Pavelic nisu djelovali u parlamentarnom okruzju i u demokratskim drustvima. Nadam se da mu je u emisiji to… Više »
Smestit ga u prvi aftobus koji ide pravac kosovo,pa neka tamo prosipa svoju demagogiju.
Staljin je radio nocu jer je hrkao da mu zena moze spavati
Znao je presegat tonu preko noci
🙄
Znate li kako se zove Bojićev sin jedinac? Bodin. Eto koliki je on anticrnogorac.
pa šta, i drug mi se zove Lav, pa nije car životinja
Najsramniji zakon u istoriji covjecanstva….! No sreca pa je Kralj Aleksandar uzeo Crnu Goru od Austro Ugarske ne od Crnogoraca !
Da sam ja vlast brzo bih mu urucio ispisnicu
A sa kim bi vi dacvas uporede, otomate Crkve i Manastire
Novak Adžić je sinoć imao, između ostalog, zapaženo izlaganje o borbi protiv kardiovaskularnih bolesti. Takođe se osvrnuo na dijabetičare i podijelio vrlo korisne savjete. Kad je repriza?
Znaš li i ti bojiću ko je bio pop maca?!
Zna dobro. Znamo i mi.
E ovakvi ‘dodjosi’ rovare po drzavi,a prije toga od iste države dobiju stan i sve privilegije. Davno je moj djed govorio dodjose divlji i iscerase pitome !
“Crna Gora i Brda” baš djeluje “pitomo”…
E vala u pravu si. Ne mozemo vas isterati iz BGD nikako.
Trebaju vam. Vi znate zasto.
E sad vi koji gid napisete tekst stavite to da su navijaci pokusali da zapale zastavu jer cete tako da ubjedjujete narod da se mrzi.Pa vas je i zadatak da sijete mrznju i podjele.
Fa su imali namjeru be bi osgalo na “pokušaju” nehi je neko iz mase okrenuo vstromet od 5€, (koji se inače ispaljuje u vazduh) ovaj out prema zastavi. I to je sva priča.
No što otimate Crkve, to je tema
Lako je nama kad su protiv nas sve same moralne makaze .
Sramota he što napsdaju Crkve, a brnit se moraju
ko napada, cije su crkve?
Sto je sad Ante kriv?
I što nam reče Advokatska komora čiji je član, da li to sloboda govora ili krsenje etičkog kodeksa?
Što je otomanje Manastira, da nije “zaokruživanje identiteta” haha
Uz to je Bojić pokušao jeftinim trikovima da slaže gledaoce o većini koja je glasala, o sudu, o Petru I… Bio je opomenut da govori neistine. I kad god bi ostajao bez argumenata bio bi nekulturan i prost. Iako sam na početku emisije mislio da je trebao da bude neko drugi umjesto Adžića, nije bilo potrebe. Razbio ga je Novak… Više »
Bojic prvo da se očešlja
Bravo, Vojo! Ubio si ga argumentima.
A što ti Cule iz Boke ne ostade ovaj Srbin da čuva Kosovo i srce Srbije no je ufatio maglu za Podgoricu da nas poduči ekavicu.
I okupa
On u kosu češalj ne smije stavit, inače bi bez nje ostao, kao śto su mu klijenti ostali bez para za njegovo usadjivanje kose.
Nema što da očešlja.
neka mozak provjetri
“I Hitler je ozakonio svoje zakone”, hahaha! Ako je baš ovako rekao, ne bih mu dao ni da napiše pismeni sastav za dijete iz trećeg razreda osnovne, kamoli da me (ne daj bože) zastupa. Vrlo “pismen” čovjek. Pardon: advokat… :-)))
Plus covjek naravno niej ni rodjen u CG i relativno kratko živi ovdje, a to je kriv MUP jer ne vodi računa kome se dozvoljava boravak, ulazak, državljanstvo itd pa neki imaju taj ekskluzivitet da uvezeni sa strane pljuju po CG kao da su autohtoni.
Eee…, malo je autohtonih Crnogoraca kao što je Andrej Nikolaidis.
Ili Pazin
Bojići su Crnohorci. Nije rođen ni Mesić pa svski dan nešto sapštava u vezi Crkve, i Čanak i sl čak nikakve veze sa CG nemaju
Pa realno nije ništa slagao
Trebao je ostati na Kosovo kao pravi srbin da čuva Dečane i Studenicu no se dao u beg da u Crnu Goru brani osvajačku srpsku crkvu od crnogorske sirotinje koja ih je gradila. Odje mi izigrava poznavaoca Rimskog prava pa mudruje rimskim frazama kao da mi to nijesmo od rodjenja svakodnevno saladali. Očitao mu je lekciju Adžić
Realno je sve slagao. Glumi nekog advokata iz američkih jeftinih serija.
Covjek je nazalost u pravu.
JEDNOM SLUGA UVIJEK SLUGA
Je li ovo onaj advokat koji je napuštio Kosovo i kosovske crkve pa se skrasio u Crnu Goru da brani naše crnogorke crkve od crnogoraca. A što ne ostade na Kosovo da čuvaš kao pravnik te srpske crkve, kao što je naš blaženo pčivši vladika Antonije čuvao vaše srpske crkve cijelo vrijeme drugog svjetskog rata?
Tako ti je to moj Bokelj. Nije on jedini. Svi koji su ovamo utekli, uhljebili su se dobro, pa sad “o glavi Crnoj Gori “rabotaju.