Crnogorska zastava se ovih dana ponosno vijori širom države koja je proslavljala 12 godina od sticanja nezavisnosti. U Beranama malo dugačija slika. Osim državne, na zgradi Opštine i Centra za kulturu, vijorila se i trobojka.
Vladajuća elita u ovom gradu koju čine DF, SNP i Demokrate, sve su prilike, smatrala je da državna zastava ne može da bude usamljena tokom proslave ovog istorijskog trenutka za našu državu, pa je na jarbolu bila istaknuta i trobojka.
Presjednik Opštine Berane Dragoslav Šćekić nije odgovorio na pitanje CdM-a zašto se trobojka vijori na zgradi Opštine i to baš 21. maja na Dan nezavisnosti Crne Gore.
Zašto je trobojka tu, i to baš kada Crna Gora slavi svoju nezavisnost? Jasno je da ona nije simbol suverene Crne Gore, pod njom ova država ne proslavljava svoje važne istorijske datume.
Da li ovo ukazuje na nepoštovanje suvereniteta jedne države, i to baš od onih koji upravljaju ovim gradom, ostavljamo da prosudite sami.
Svakako, slika govori više od hiljadu riječi…
M.D.
zato će na sljedećim izborima proć ka svi koji su mahali trobojkom. živi biili pa viđeli.
E VIVA MONTENEGRO !!!
Ranku Krivokapiću ne smeta trobojka čak je pozva svoje jadopristalice da glasaju za veljesrpske partije na izborima u Beranama.
i to ne crnogorska trobojka nego srpska
pregledao sam sve komentare,pa primjecujem da je velika mrznja i podjela u crnogorskom drustvu,a tu su najizrazitiji mediji i politicke partije gdje je ocita borba za vlascu
Ove velikosrbe pohapsiti jer ne poštuju drzavu
crnu goru.
Za sve je kriv podgorički režim. Oni ne da su dopuštili, već su forsirali podjele ubačivanjem simbola stranijeh država u svakidanji život Crne Gore. Kad jednom odu s vlasti treba im sudit i za veleizdaju, jer ovo što čine njima pomaže držat vlast, ali direktno nagriza državne temelje okrećući građane protivu vlastite države.
Pa obe su crnogptske zastave jedna Nikoline kraljevine zadnja milove carevine
pa i jeste trobojka prave crne gore sa bojama evropske orijentacije,kao sto se vecinom trobojke i vijore evropom
ako bolje pogledas vidjeces da nije crnogorska trobojka nego srpska
U Tuzima na zgradi opstine albanska zastava je stalno, da li ste ih pitali prije par dana, zasto su istakli abansku pored nase crnogorske ?
a zasto u kotor na crkvu nisu istakli crnogorsku pored ogromne srpske zastave
Neka se vijori cija god oce. Ne treba ih primjecivati,ovo rade da privuku paznju. Njima je najveca kazna sto se Crna Gora napokon vratila sebi,sto imamo ono sto smo vazda imali,za ono zbog cega su nasi djedovi i pradjedovi borili se i ginuli – DRŽAVU
Jel sad zvanicna?,stalno kako vam odgovara,sad je dobar kralj Nikola
1918 nije bio dobar e posrbice ko vas ne zna
Zasto te u grad zovu potrcko ?
I takvog te volimo, jer sve sto u zivotu radis je naopako, a samo ti se cini da si pametan, osvrni se, vrijeme ti prodje u propalim idejama !
Sramno
Alaj barjak, trobojnica sa grbom naše dinastije Petrović i krstaš ponosni su naše zastave. Ko izbaci jednu taj nije Crnogorac.
Faticevci
Hriscanima odgovara ova sadasnja zastava. Na njoj je istaknut krst kao simbol da se radi o hriscanskoj zemlji.
Mozda muslimanima vise odgovara trobojka jer na njoj nema krsta. Za pohvalu je to da mnogi Muslimani prihvataju da stoje mirno ispod zastave sa krstom.
A sta bi ti? Tursku zastavu?
Na trobojci nema krsta ???
Stoje mirno samo oni sto im djedovi promijenise vjeru pa se predomisljaju da se vrnu u vjeru pradjedovsku jer cime bi izasli pred mil…..
Ljuta, tvoja prađedovska vjera poštovala je boga Peruna, slava mu i milost, tako su tada govorili, i Ladu, i Nivu, i Miogosta, i Morenu, i Striboga, ali to tebe ne obavezuje da joj se vratiš. Zako ni muslimani nemaju obavezu, ni 1 ni 2 koraka unazad.
Blago tvojoj pameti..
Neka ne pricaj istinu, ne valja to tako😉
Trobojka je naljepša zastava, pod tom zastavom se i kralj Nikola krunisa.
ču čoče turili srbi srbsku trobojku, auuuuu greote, trebali su otić do rožaja i ulcinja da vide kako se to tamo radi, pa jes bilo je pored državne vidi se fino mjesta za još dvije, tačnoii za bošnjačku, mora da je neko nju skinuo kad je krenuo erdoganu na teferič u sarajvo, jes bezbeli nego što
Da moze, a ne moze, Kralj Nikola da procita ovaj profesionalni tekst…
Stavili zastavu kraljevine CG, bas strasna stvar.
Ovo ti je zastava kraljevine? Sto komentarises kad ne znas, aj skloni se.
Pod trobojkom su Crnogorci izvojevali tu nezavisnost ako i to nece da izbrisu iz istorije
@Vaka, nisu no pod krstašem i alaj barjakom.
Trobojke su kod nas uvedene 1905.
Trobojka je iz vremena knjaza Danila dosta prije 1905.
@vaka nebi bilo zgorega da obnovis stivo iz osnovne.trobojka se u crnoj gori koristi od 1905godine. To je nasa istorija a ne tudja.sve glavne bitke crna gora je protiv turaka izvojevala pod krstas i alaj barjakom!
Profesore zar nije…krstas barjak nila samo cetna zastava?
Ceta…bataljon…..brigada/odred
Ne vidim nikakav problem na ovim slikama. Cak je ovo jako lijepo vidjeti. Ruzno je sto pokusavate sa ovakvim clancima… I to vam kazem kao neko ko pripada ovoj tkz. ‘pro-crnogorskoj’ strani. Ali naravno, ovo ce biti najcitaniji clanak, je li tako? Ima i dalje vise nego dovoljno crnogorskih i srpskih nacionalista koji ce da se prepucavaju izvlacenjem istorijskih cinjenica… Više »
Ovo ti lijepo??? Kuku ti u pamet… nije tebi lako
@veśa ne daj da podpadas pod uticaj dnevne politike i nacionalista sa obije strane. I jedna i druga zastava su crnogorske i iz crnogorske istorije! Pod drzavnom smo pobjedili sve glavne bitke a trobojka se koristila od 1905 .to sto sad srbi zele da je prikazu kao zastava “srpske crne gore” nema veze s vezom isto kao sto druga strana… Više »
Kukuuu tebi… ima li ko da kuka za tobom ili su te takvog svi otpisali? Greota… bolest je svacija… place F odeljenje za tobom…no te ni tamo takvog nece…greota… evo mi cemo kolektivno da placemo ta tobom kad si takav
Nema ništa loše u tome. Samo neka slave Dan nezavisnosti, i uz zastavu svog naroda istaknu i crnogorsku. Ne treba biti sitničav, jer stvari polako dolaze na svoje mjesto. Tolerancija je neophodna na svim stranama.
Jos materijala za narodne mase
Pa cija je trobojka no crnogorska izrodi
MONTE KARLA ?
Ne. Monaka.
Autor teksta bi trebao da pročita ZAKON O IZBORU, UPOTREBI I JAVNOM ISTICANJU NACIONALNIH SIMBOLA, u čijem članu br. 8 piše: ”U jedinicama lokalne samouprave u kojima pripadnici manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice čine većinsko stanovništvo u danima državnih praznika i nacionalnog praznika manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice, ispred objekata organa lokalne samouprave i uprave, pored… Više »
SRBI NISU MANJINSKI NAROD KAKO BI NEKI ZELJELI…KO SU MINISTRI I CLANOVI GLAVNOG ODBORA DPS
Svi su narodi u CG manjinski. Ni jedan nema preko 40%. Što znači da ova Država pripada svima jednako. Neće nam dobro donijeti ni Turska, ni Srbija, ni Hrvatska. Ako ne odnesu, donijet neće. No naša sloga i poštovanje različitosti.
Nego sto su??? Isto kao i bosnjaci! Aloooo, ovo je CG a ne srbija! Odje zive crnogorci a ne bosnjaci i srbi. Brzo cemo mi rijesit ovo
Dakle, CDM-u smetaju crnogorske zastave. Sramota.
S ovom možete da slavite važne datume iz zadnjih 12 godina,a istorijski gledano,TROBOJKA se ne može isključiti.Malo ,,Google,, i sve je jasno!!!
Dakle, osnovna i najtačnija literatura-Google! Što li će nam škole i instituti?
“Znam ja, meni rekao tata da smo Srbi”
Prijatelju, sjecas li se jedne svijetlo plave boje na zastavi kraljevine, ili cete sad da recete da je i to laz?
Ovaj Baranin s ovakvin komentarima dobru kampanju radi dps – u. Samo dokazuje sto bi nas od ovih drugih snaslo
Istina..
Katniceva
Pa dobro..treba imati razumijevanja. Nekad se i vijori albanska i crnogorska zajedno. Jako subjektivan i neobjektivan tekst.
Jedno je sigurno, trobojka je ljepsa pet klasa od ove izmisljene.
Hhhahaha, seljacine vole sarenis! U pravu si hahaha!
Koje si ti boje?
Jesu te to odvezali danas pa mozes da pises i blejis po portala?! Vatajte ga nazad u kosulju! 😂😂😂
Da, za falsifikatore je normalno staviti ovu partijsku, ili albansku, samo ne trobojku koja je nasa vec dvjesto godina. E pa u BA ce se trobojka vijoriti, mi istoriju ne mijenjamo.
Cetnici! Zato ste tu dje jeste! Sva cg vam se sprda! Hahahahha!
BA, sve je urađeno kako treba, ne treba se inatiti ni omalovažavati, čak ni uz ovaj malo neznalački tekst : ) . Volimo mi našu Crnu Goru, i sve susjedne države i narode, pa će nam ptice pjevati umjesto kuršuma.
Ka zadnji mjesec u podgorici
slazem se ivangradjaninu,vec 5 decenija kako sam napustuo ivangrad koje mi je jos u sjecanju,kao i trobojka ,,avaka cast
To je stara crnogorska trobojka,bravi vunjeni.Eto koliko poznajete istoriju.U doba Petrovica ova trobojka je bila u upotrebi.Znaci i prije dps-a.
Nije tacno. Stara trobojka je sa plavetnom bojom, a ova sa tamnijom plavom jer srbijanska. Uostalom jasno je sto se gura bilo kakva trobojka. Nije sigurno zbog Crne Gore i jacanja njene samobitnosti. Sve ove varijante trobojki su nastale u 19. vijeku kao dio panslovenskog pokreta i mnoge slovenske drzave koje su bile porobljene i nisu imale svoje stare zastave… Više »
Bravo od prve do zadnje recenice ovo je sve 100% tacno prijatelju! Ali dzaba botovima zaostalim ista objasnjavat – necemo nikada prihvatiti trobojku jer imamo nasu zastavu!
Vasu zastavu u nasoj cg?
Ovo je zastava Republike CG od Titovog Jajca …….
Kako los clanak,stidi se!
Sto los? Sto se neko napokon okrenuo ovim mrcenim Beranama i pokazao istinu? Ali trebali su da napomenu da evo 4 godine nema zastava na drzavnim ustanovama u Beranama, mada to je bas sitnica u odnosu na to sta rade ovi iz Opstine. Ali tako nam i treba kad inspekcija nece da se potrudi i da ih preceslja, jad bi… Više »
Opa bato…ovaj bi opet veljoviceve inspektore ….3 u grupi…..
Trobojka je crnogorska. A ova crvena partijska zastava.
Tako je!
Ako ovi četnici ne prestanu provocirati zavrsit ce kao na Kosovu ili neka malo procitaju knjige i portale pod nazivom POHARA KUČA tako su nekad crnogorci rijesavali probleme
Komite, zašto ne stisneš petlju pa pođeš do komšije Srbina i to mu kažeš u oči. Javi kako si prošao.
A, pušti se više pohare Kuča, i 1.svjetskog rata, i svih ludorija milog nam jadnoga naroda. Hoćemo-nećemo, stigli smo i mi u 21. vijek, pa hajde da se makar pravimo da se to i nas tiče.
Dobro smo docekali…da budemo monte karlo a….islamista ima sad vise u cg nego ilad u istorijicg….sad su dobrodosli i da zakupe sve lokale i butige da ne moramo u Konstantipolis u kupovinu…..
U pravu si, Komit, nekad su Crnogorci tako rješavali probleme, klali djecu u kolijevkama, djevojčice, trudne žene, opljačkali od braće oko 4000 krupne i sitne stoke. Ali, sve se pamti!
Crnogorci su sigurno palili unucad pred ocima baba i djedova, je li? Dobro rece Milo jednom prilikom da trebamo kucu cuvat od domacih palikuca, a zna se sta je time mislio. Bas se sve pamti, ne brigaj se. I zna se koji je narod osvajacki, koji bi i da danas mogu prispojili Crnu Goru samo da bi imali more. Poz.
Pročitaj šta o Poharama Kuča pišu najpoznatiji crnogorski istoričari akadamik Branko Pavićević i dr Tomica Nikčević. Crnogorci su iskoristili momenat kada su Kuči bili na katunima (Petrovdan) i napravili kasapnicu nejači. Postoje dokumenta iz tog vremena, imena i prezimena, strani arhivi…
Ne lažite i ne uveličavajte, nego istina će doći na red.Samo malo sporije, zbog mira u kući.Gadjali ste vi Crnu Goru mnogo puta …i izdavali.
I onda se komite cude zasto su Narodni Poslanici 1918 glasali protiv kralja Nikole odnosno jednog od naredbodavaca Pohare Kuca i Bjelopavlica.
tako sto su djecu u kolijevke klali i zene i stare ubijali. A nemoj to pominjat i sa ovim uporedjivat kumim te bogom.
@ Komit
E, to je već prijatnje masovnim ubistvima i govor mržnje. Možda misliš da si zaštićen iza ekrana ali nemoj biti siguran. Lako te je locirati i pazi da ti neko ne zakuca na vrata.
Zato se i islo u komite…..
Samo knjige ne pominji, toga ti vidio nijesi… Nijesu cetnici svi sto se krste….
Nasa zastava, i to je to.
Zasto je ovaj novi jezik izmisljen tek prije 10 godina?
Zato sto dukljani nisu imali drzavu skoro 20 vjekova
Ja mislim da bi trebalo stavigi neku zelenu sa mjesecom i zvijezdom
A sto fali trobojki???? Imaju je skoro sve drzave bivse jugoslav… Alba ija nema i ….
…i Makedonija. i BiH. I Crna Gora. Svi ostali imaju.
pa trobojka je evropski orijentisana ,jer je imaju evropljani
Nikad sreće od ovih srba
Na Crnogorskoj trobojci ne ide ova plava boja, već nebo plava ili svetlija od ove. Ovo je čisto Srijanska zastava.
U pravu si – ali bez obzira ne ide ni jedna ni druga – no samo nasa crvena! Mi Crnogorci smo je imali i prije. No razumem ja ove crbe sto su brzebolje potrcali i objerucke prihvatili 1735 ovu troboju. Do tada su imali divlju svinju od sultana!!
A kad ste vi imali ovakvu crvenu zastavu babe ti gospave?
kako mislis prije ,evo usao sam u 7 deceniju zivot i znam samo za trobojkusamo bih volio da na trobojki stoji lovcen kao sto slovenci imaju triglav
Slika govori, i zato im svaka cast.
Fuj!!!
Kralj Nikola je sahranjen sa trobojkom, pametnom dosta.
Oduvjek je bila trobojka crnogorska zastava samo se kroz istoriju mjenjao amblem na njoj nekad je bio grb nekad je bila petokraka uglavnom je boja bila ista , Nemam nista protiv sadasnje zastave cak mi je mozda i ljepsa ali se ne moze osporavat trobojka .
@Montenego: Da da, menjan amblem – 😂😂😂a nekada su stavljali lik tebe bota.😂😂😂😂😂
Cuj ti ovo…Pitaju se stoce Srbska zastava pored CG. E sram vas bilo i stid…Zapitajtese jeli ova zastava te Albanskoj slicna draga pravim Crnogorcima ili ste im je uvalili ko danasnju istoriju…
Slavna Zeta. Pored tebe ovakvijeh vise se covjek ne mora nista pitati😂😂😂
Zećanine, zetski, nauči pravopis… Nije Srbska nego srpska (piše se malim slovom)! Nikada više 1918-ta! DA JE VJEČNA CRNA GORA!!!
Tako je
Trobojka je bila nasa i prije 1918, dok smo bilo Srbi. Sada smo se vratili korjenima, pa i treba da se vijori. Bravo Berane.
Trobojka je bila zastava CG prije 1918, dok smo bili Srbi. Tako da
Mozda si ti bio srbin! Vecina nismo ne daj Boze niti cemo!
Autonomas, Crnogorci nikad nijesu bili Srbi! Evo ti Njegoševa riječ iz 1847. godine: “U svim životnim situacijama Crnogorac je uvijek Crnogorac”!
Ima li ođe nešto nejasno?
Ne mlati jer ne znas dje si supalj, Crna Gora je okupirana 1918, bas zbog takvih kao ti koji ne znaju istoriju.Ali sve iz kuce ide. Neznalice.
@ Andro…jeli ti znas istoriju…ahaaaaaaa. 1916 i 1917 Crna Gora je bila okupirana od Austro Ugarske…Nas Kralj Nikola uteka da glavu spasi…Komite i Zelenasi pljackali sirotinju po Crnoj Gori i tamanili cesagiama Austriske konje i sta bi bilo da 1918 Viteski Kralj Aleksandar ne neprimi u Kraljevinu Jugoslaviju….E jadu zavrsili bi isto ko i Carigrad (Istambul) No mozda si ti… Više »
Zećanine, zetski, neznaveni… A nije jado Istambul nego Istanbul, a to vi srbi i srbijanci treba najbolje da znate jer su vas jahali 500 godina… DA JE VJEČNA CRNA GORA!!!
Jahali su ivas avetinjo vise od 500 godina zato ste se i krili u nepristupacne misje rupe…a od 2006 jos vise vas jasu i to ko stigne nista svoje nemate
dusebriznici biste li u Tuzima ovih dana?
I kod nas u HN trobojka je prva zastava. Ni mi nijesmo progutali falsifikovanje istorije od strane rezima. Autonomija za Boku.
Autonomas, HN je Crna Gora! Novljani pravi su Crnogorci, a ostalo su gost koje smo razmazili da im zaliječimo rane, a oni nam zahvalili naprasnim “srpstvom”!
koje neznalice sta je ovo… novi vazda bio SRPSKI!! moze on biti u sastavu cg 100 puta al je narod SRPSKIIIII !!!! zna se i ko ga je osnovao i koliko je kome pripadao 😉 crnoj gori taman bilo 100 god!
NOVI JE PRIPOJEN SILOM KPJ KAD I BOKA 1946 NA SKUPSTINI U KOLASINU TAKO DA NEMA NI 72 GODINE ..
nije problem sto je sad u sastavu cg! al da se postuje i kulturno nasljedje mjestana!!! ili da cijepamo boku?
A sto ne staviste onu bosnjacku ili albansku kao u ro zaje🤣, ili uljcinj😂😂😂😂
@Autonomas: ali si zato proguta rvoj pasos kada si pobjega iz tvoje Bosne amo nama. I sad se prestavljas kao Novljanin. A CG Pasos ipak prija i bez trobojke na njemu!!!! Jelde Botu.
AUTONOMIJA JE JEDINI SPAS BOKE od dusmana
Ovo nije srbijanska zastava, srbijanska je sa grbom, ovo je nasa, i treba da se vijori.
E pa vijori ali kroz srbiju, iš odavde!
Čega se pametan stidi… Pročitajte kako su Srbi dobili zastavu. Oni su htjeli drugačiji raspored boja. Ali je Sultan rekao da ne može. Donio je ukaz 1835 godine i naredio im kakva će im biti zastava. Od ovih što srbuju, par njih to zna pa se i ne javlja a ove ostale je strah da to pročitaju.
Zastava kraljevine CG, a i Mila Djukanovica do prije par godina, bila je trobojka. Tako da je sasvim normalno da se vijori.
Lazi lazo da se veselimo! Tebi je mjesto u lazi lazarevicu
Zastava kraljevine CG, a i Mila Djukanovica do prije par godina, bila je trobojka. Tako da je sasvim normalno da se vijori.
Trobojka je nasa zastava, i ljepsa je hiljadu puta od ove crvene.
Hahahahhaha! A vaaaaazi… bas je prelijepa hahahah ne pitaj! Nije ljepsa!
Vijori se i albanska širom Crne Gore pa niko glasa ne diže protiv toga. A što se tiče trobojke starija je od bivše JU i bila je državna zastava još za vrijeme Petrovića. To je modificirana francuska zastava slobode, pravde i jednakosti izrasla i stvorena u žaru Francuske buržoaske revolucije.
a sto cini cdm hahahhahahahah
Crnogorski zakon Crne Gore o izboru, upotrebi i isticanju nacionalnih simbola u Crnoj Gori Član 8 U jedinicama lokalne samouprave u kojima pripadnici manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice čine većinsko stanovništvo u danima državnih praznika i nacionalnog praznika manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice, ispred objekata organa lokalne samouprave i uprave, pored državnih simbola, ističu se i… Više »
Izdajnika nikad ne hvali…
U Beranama žive dominantno Srbi i zašto pored državne zastave ne bi bila i trobojka???
CG treba biti država svih naroda, i oni se u njoj moraju osjećati komotno, sa svim svojim posebnostima.
Svi osim srba..jer kako bi drugacije milo i kumovi vladali
Prvo, za ovo bi meni neko odgovarao, a drugo, trobojka stoji vjerovatno jer je 21 maj dan nezavisnosti Srbije koju smo im mi na referendumu poklonili. NEZAHVALNICI, u Srbiji čak i ne slave taj dan kao svaka država na Svijetu.
Obrazuj se. Možda te istina spasi.
?ssl=1&w=450
Zastava koju je Kralj Nikola sa sobom odnio u grob.
?ssl=1&w=450
Državna, dvorska i zastava suverena u kraljevini Crnoj Gori.
?ssl=1&w=450
Zastava koju su nosili zelenaši, simpatični crnogorskim ustašama jer su sarađivali sa fašistima.
?ssl=1&w=450
Za tvoju informaciju danasnja Crna Gora nije kraljevina vec gradjanska republika. Njena zastava je definisana u crnogorskom Parlamentu. Sve ostalo je cisti inat srpski. Nevjerovatno je kako Srbi nemaju postovanja za bilo sto drugacije od njihovog vidjenja. Totalni nedostatak tolerancije. Onda se cude sto ih svi mrze i pocne kme, kme, … mi smo ugrozeni.
Čisti falsifikat!
Na kraju krajeva kao da je bitno. Trenutna zastava je nova zastava redizajnirana da podsjeća na stare crnogorske, orao je zadržan, maknuta je trobojka, ponajviše zato što to nije više Jugoslavija. Poenta je da je zastava na ovoj zgradi u Beranama čista provokacija i to se ne bi smjelo dešavati, ne od strane onih koji su na vlasti. I meni… Više »
eto Demokrate! A šta li su ono neki dan saopštili? Nešto kao crnogorska zastava zauzima počasno mjesto! Vidim sada kako i na koji način!
Trobojka je svuda u svijetu zastava republika. Zastave koje nijesu trobojke imaju monarhije. Trobojku imaju Francuzi, Italijani, Rusi, tj. sve republike. Zasto je u Crnoj Gori tolika mrznja prema trobojki simbolu republike , nije jasno. Bijeze od trobijke kao lijeceni alkoholicar od rakije, a ovamo je ocima pije. Do prije 12 godina iz ruka im niko nije mogao istrgnuti trobojku… Više »
A niko ne mrzi trobojku, nije u tome poenta… Nije poenta ni u tome da je to nekad bila nasa zastava, vec je poenta u tome da oni ovime samo dokazuju da mrze ovu zemlju i zive za Srbiju, kao da to nismo znali bez ove trobojke na nasoj Opstini… A to sto se pojedini prave ludi pa lupaju minuse… Više »
kako je burazere …im li muva kod tebe..
Mislim da sad ti lupas gluposti, i ti slicni tebi.. Prvo, ja jesam za SNP ali ne mrzim svoju drzavu, naprotiv. Tvrdim da niko iz vladajuce partije ne mrzi drzavu. Tu je sukob necega drugog. Nigdje u svijetu se manjina ne tretira bolje nego kod nas. Pa gdje to ima? Drugo, ako nisi za DPS tesko da mozes naci posao,… Više »
Ada kako ne mrzi brate mili, da se ne lazemo, partijsko zaposljavanje nije nista novo, ali koga sve zaposli Scekic? Sve nepismene i one okorele borce protiv nezavisnosti CG. Dok je Vuka zaposljavao i SNP-ovce i DPS-ovce, ne daj mi lagat jer si iz Berana pa znas. I ja sam zavrsila u roku, skoro 9 mi prosjek, roditelji mi od… Više »
Koliko si u zabludi da nisam siguran da ne pises iz dobrote
Pogledaj moj Simo malo bolje zastave svijeta prije nego se dofatis kompjutera.
Jedina trobojka koju sam ja nosio prije 12-13 godina je počinjala sa plavom a završavala se sa crvenom..
Bravo Beranci!
E bravo ti u pamet
Nek se vrate iz city kvarta doma da pocnemo
Beranci najveci prostaci!
Ve$a brate to sto su prosti je najmanji problem, veci je problem sto je to toliko zlo da su spremni na sve! I to oni sa trobojkama, a ne mi, to je svima jasno…
Tako je @Gost!
Vidjeli smo ih odlicno onu noc sa andrijom mandicem na proslavi! Pih!
@Ve$a e da je samo tu noc, nego samo mi odje znamo kako nam je.. Znas li samo sta svakodnevno dozivljavavaju ljudi iz DPS-a kojima nisu uspjeli da daju otkaz? Pa to ni krvnik krvniku ne bi radio. Sve zlo. Samo mi nije jasno sto ne posalju kakvu inspekciju iz PG da to sredi, ocigledno im dopustaju..
Znamo to! Sve se zna! To su zlotvori kakvih nema na ovaj svijet!
Jadnici i brato ubice a ne smetaju vi Turske, Hrvatske,Albanske, samo vi trobojka bode oci.Naravno uz svo postovanje svim zastavama iz komsiluka.
Zakonom zauvije regulisati POŠTOVANJE DRŽAVNIH SIMBOLA I PRAZNIKA!!!! I, završena priča. Kome se ne sviđa Država može napolje!
To je ta retorika koju su koristili ustaše u hrvatskoj 90-ih.
Zato Hrvati više nemaju problema, jer su na vrijeme riješili stvar.
Ova dva komentara poredjenja sa ustašama su ekstremni, a isto tako su i budale sa trobojkama. Umjesto da zapnu pa pokušaju nešto da urade, oni skupljaju poene sa nacionalistočkom pričom. Budale, a isto tako budale koje se hvataju na mamac.
Bože pomozi im ne znaju za kakvu ih stoku drže ovi političari.
@crnogorac tacno.
Dejan, budi siguran da ćeš poštovati simbole ove države ako hoćeš da živiš u njoj, pa biraj!
Obavezno sankcionisati nepoštovanje Države!!!! I tačka.
E Četničina propali se.
Ja sam Crnogorac i trobojka je nasa zastava. Ne potpaljujte ovaj narod
A koja nam je sadasnja zastava?
Osmišljena kao i sve ostalo!!!!!!
Pa i trobojka je nekad morala bit’ “osmisljena”. 😀
Htio sam napisati ono sto jeste..IZMIŠLJENA SADAŠNJIA CG ZASTAVA SA KOKOSKAMA!!!A ti nesrecnice,bolje je da ljudi misle da si glup nego nešto reci ili napisati i to samo potvrditi kao ti!!!😘😘😘😘
Te “kokoške” su bile i na trobojci…
Nije istina ..ove su zute boje a ne znam zutog orla ….dok zuta boja oznacava kokosku ili kokota u bukvaru1🤑
Baranine, prije nego sto odes na lijecenje, nazad u prvi osnovne da naucis kako izgleda kokoska. A ti samo potvrdjujes da je tvoje mentalno stanje nestabilno, i da ti intelekt nije na zavidnom nivou. Vec ti rekoh, ako nije tacno ovo sto kazem, demantuj me, ali ocigledno to ne umijes jer ti je samo jedno na umu. A zna se… Više »
Kazem ja, treba da ga doktor cuka cekicem po glavi ne pi koljenu! Hahhaha! Teska dijagnoza! Ovo hapsiti treba, da mu moze bit ratovalo bi! Pi!
kokoška ti je na Srpskoj zastavi a na našoj je orao
Orao ili soko ili kokoska nema veze ? Nego zasto ima 2 glave…?
Baranine kuku tebe nazvao si kokoskom orla ne samo na nasoj nego i na trenutnoj srpskoj zastavi. Ako saznaju u Srbiju za to oduzeće ti njihov pasoš i diplomu na Megatrendu?
Baranin, ko si ti da CRNOGORSKU DRŽAVNU ZASTAVU NAZIVAŠ “kokoškom”???? Da se pitam bilo bi ti to zadnji put u životu!
Kako kome…pitaj albance koja je njihova…pitaj bosnjake i muslimane koja je njihova…pitaj hrvate koja je njihova…pitaj kosovare koja je njihova…kad svi kazu da je njihova ova crvena onda ce je svi ostali prihvatiti a do tada…… ovo je bilo oruzje engleza da vladaju svijetom…nama nikad pameti
Ali sipak, ni u kucu je ne smijes stavit! To je zastava strane drzave, a ti crnogorac nisi! Sve vas u zatvor treba!
Polako je ova prica sa ne postovanjem CG-Drzave vise dosadna!!!! Je li mi geadjani trebamo to uzeti u ruke i citaoci sto ovo citaju? Malo je sramota ovo. Prikazujete nemoc Drzave u svim sverama drustva. Pa zakon i ustav su jasni!!!!! Resite to vise jednom. Dok god SPC drzi nase svetinje ovako ce biti. Dok god opozicija bojkotuje parlament, a… Više »
Trobojka je bila zastava kraljevine Crne Gore ,trenutno nije zvanicna zastava Crne Gore ali ima duzu tradiciju od trenutne .U svakom slucaju drzavne institucije trebaju da koriste vazeca drzavna obiljezje . Licno meni je milija trobojka sa grbom Crne Gore ,sadasnja zastava je ratna zastava .
Pa kako druze Ima duzu tradiciju,pa vi pojma nemate.Ko ti je to rekao?Zastava NASA trobojka je bila od 1910-1918 aj malo se edukujte. 🙂
Jeli tebi dobro???Pod hitno kod doktora,dok ti nije kasno!!!
Ma citaj ti druze Istoriju Deretica dobro je to za tvoj mozak.
Bromazepan ×3 pod hitno! 😆😆😆
A dje se moze nabaviti?
Ovo nikada nije bila zvanicna zastava vrne gore…osim od nesretne 2006,a i ta nepravda će se ispraviti polako !!!!
Lekić si zaboravio pile😆
Ovo JE zastava pod kojom se crnogorska vojska borila protiv srpske okupacije CG
Ali cg vojska nije pobjegla u Gaetu ?
Sadasnja zastava je zastava ranka krivokapica koji je donio a car odobrio.tacka🙈
Trobojka je bila državna sve do 1941. kad su je crnogorske ustaše ukinule. Zna se kome i danas smeta
?ssl=1&w=450
BRAVOOO..SKIDAM TI KAPU…ZACEPI IM VISE USTA
najjaci komentar!!! bravo
MiljanPG, “bila” u nekom momentu SAD NIJE! Zvanična ZASTAVA SE MORA POŠTOVATI! Crnogorci nijesu Srbi. Kradete nam identitet, ime zastave, nošnju, jezik, Crkvu, kulturu, istoriju… Iš!
Nije bila samo u vrijeme okupacija austrije italije i od 2006. Ko o čemu, konvertiti o krađi identiteta.
Miljan…tako ti Bog pomogao ka što govoriš pravo!
Pa od kad do kad je trobojka bila sluzbena zastava ukljucujuci republicku
Postuj je i priznaj ti…niti je poštujem niti priznajem,to je moje pravo….
Imas pravo da nekog ili nesto ne volis i ne postujes, ali sto zivis u njoj ako je ne volis i ne postujes, to mi nije jasno? Imas pravo da ides tamo dje ti je ljepse. Bar na ovo pitanje mozes da mi odgovoris kad na ostala pitanja nemas argumenata pa ignorises.
Ka sto mi tebe ne priznajemo za ljudsko bice, sto se moze, IMAMO PRAVO NA TO!
A ja te pitam koja nam je trenutno zvanicna zastava, trobojka ili ova druga? I sigurno ovs trobojka na fotografiji nema istu konotaciju kao ona okacena u Beranama. Beranci znaju sta je Scekic htio sa time da poruci, nego dzabe vama argumenti kad svi u sustini znamo sta znaci postavljanje tudje zastave na drzavnim ustanovama. Ljubav prema Srbiji, i mrznja… Više »
banda izdajnička
Poltronski novinar koji raspiruje mrznju,sta reci
Novinar ili ovaj lik iz Bara? Pogledaj mu komentare i sve ce ti biti jasno ko siri mrznju medju narodom.
Pogledaj samo “Baranina” sram te bilo! Isti ste svi – sljedbenici alekse becica! Mandic je mala maca za vas!
🔴🔵⚪️ Nego sto
Normalno ta trobojka nam je bila narodna zastava mnogo,mnogo godina i sto se cudite podukljice
Kaznite ove četnike!!! Ovo je za zatvora!!!
Ovo je sica sta rade, ihaaa.. I prije neki dan su otpustili covjeka iz Opstine koji je za DPS. Nije imao ni dje da sjedi pored onoliko strucnjaka primljenih bez konkursa.
pa moraju se otpustiti drpsovci! oni rade (po nalogu) po podobnosti a ne po strucnosti 😉
Onda je četnik bio i Kralj Nikola, koji je trobojku proglasio za državnu zastavu.
Ti si za ludnicu budaletino!!!!
Kod doktora da se javis pod hitno!
Mogli su slaviti i sa zastavom.Brazila..Briga me.
Ово је урађено по закону!
A je li po zakonu to da otkad su oni na vlasti u Beranama na drzavnim ustanovama nema nase zastave uopste? Osim sto su je za ovaj dan stavili pored trobojke.
Za Moderatora: Ovolike komentare ste objavili poslije mog komentara. Zasto ne objavite clan zakona koji sam naveo? Pustate ljude da raspiruju mrznju… Sramota i za portal i za novinara. Cenzura nije sredstvo demokratije-nadam se da vam je ukusan sendvic zbog kojeg ovo radite.
I trebaju da puste pojedine komentare, da ljudi vide sa kakvim smo mentalno nestabilnim osobama okruzeni. I da jednom za vazda zakljucimo ko siri mrznju medju nama i ko bi, da je u mogucnosti, pobio sve one koji vole svoju drzavu…
Novinar bi trebalo da procita Zakon o izboru, upotrebi i isticanju nacionalnih simbola. Clan 8 zakona kaze U jedinicama lokalne samouprave u kojima pripadnici manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice čine većinsko stanovništvo, prema rezultatima posljednjeg popisa, u dane državnih praznika na zgradama organa lokalne samouprave, pored državne zastave, ističe se i zastava tog manjinskog naroda ili druge manjinske… Više »
Tačno, ali problem je u tome da kad im odgovara oni su manjina i uzimaju pare iz fonda za manjine a kad ne odgovara oni su drzavotvorni narod i koriste druge mogućnosti. I samo da te pitam koja je to zastava srpske nacionalne manjine nije valjda da je ista kao susjedne nam države.
Trobojka je bila državna zastava Kraljevine Crne Gore. Ako se neko poziva na kontinuitet državnosti, ne znam zašto mu smeta isticanje trobojke.
Jedino Srbi ne priznaju ovu zemlju svi drugi narodi je priznaju kao svoju i Crnogorci i Hrvati i Bosnjaci/Muslimani i Albanci. Ovo je cista provokacija na dan nezavisnosti. U pamet se Crnogorci nedajmo da nas ponizavaju i otimaju nasu zemlju i djedovinu pa neka idu na Kosovo pa masu tim njihovim trobojkama ako imaju petlje.
Ee druze mi iz Berana smo bolje docekani u Srbiji nego u svom gradu. Samo mi znamo kako je ovaj grad pun zlobnih i bolesnih ljudi koji bi poput ovih iz Bara da mogu pobili sve nas. Kad su bili izbori hodali su goli do pojasa sa puskama kroz grad i htjeli da upadnu u prostorije DPS-a i da ih… Više »
Nije da je ne priznaju, nego se bore protiv falsifikovanja.
Evo koju zastavu je Kralj Nikola sa sobom odnio u grob.
?ssl=1&w=450
A STO NE SKINETE HRVATSKE PA ALBANSKE PO POJEDINIM GRADOVIMA UZ CRNOGORSKU
OVA NAS PODSJECA NA LIJEPO NEKADASNJE DOBA….MIR…BLAGOSTANJE…SVI SMO ZAJEDNO SLAVE SLAVILI…BOZICE VASKRSE…..
ZAKON NIJE ZA SVE ISTI PA STO BI BILE I ZASTAVE
Pa ja i kazem sve ih treba skinut ali nema drzave a ovi sto su na vlasti ne osjecaju to jer su 90tih bili protiv CG
POSENILINI NA PRECAC …ZABORAVISE DOSTA TOGA AL NEKA
Sramota ne cudi me od Beranaca. Danas je izgleda cool pljuvati po Crnoj Gori ko god oce pljune i po zastavi i po nama. I onda oni kukaju da su gradjani drugog reda. Zamislite da u Vranje ili Leskovac neko okaci Crnogorsku zastavu ravnopravno sa Srbijanskom pa to bi haos nastao. Nego nema njidje ovakve situacije na kugli zemaljskoj da… Više »
kotor@ pa mrznju su stvorile politicke partije u borbi za vlascu,,i nije bilo referenduma o zastavi o nato i o demokratiji u crnoj gori ,to jos hvali
Zna li Mali Aleksa za ovo, zaboga. U pamet se Crnogorci. Sa Frontom, Aleksom, SNP-om a bogomi i Rankom i Drtanom, sprema nam se repriza poslije 100 godina.
Nije ovo montenegro,no junačko srpsko leglo…..srpska sparta!!!!Sve vam je džabe,sve će opet doći na svoje!!!!
Oce sli da pobijete ove Crnogorce sto nas ima !!!! Znaci nikad vise
Mali vas je da vas je kao kineza,kukavice i izdajnici,prodane duše….poturice!!!!
Baranine, posto nisi kukavica sto ne ides mrco na Kosovo da ga branis sa sve trobojkom? Ajde junace, dokazi to junastvo tamo, a ne odje.
ahhaha koje budalastine ovi montenegrini izvaljuju sta je ovo 😀 crnogorci su srbima pomogli samo u vrijeme balkanskih ratova, a zaboli im noz dje su god stigli!
@caos ne sprdaj se, istina ti je takva kao ovima sto bi negirali da nema ovih fotografija da je okacena trobojka na Opstini Berane i da nase zastave nema vec cetiri godine na drzavnim ustanovama u Beranama. A zna se ko je kome okrecao ledja i ko je htio 1918-te da nas sve porobi, bice da je i to laz.… Više »
nemas pojma gost samo to cu ti reci 😉 nemam ja veze ni sa jednima ni sa drugima pravo da ti recem 😀 cisto cinjenicno stanje i objektivizam
Kuku tvojima koga u kucu imaju… zao mi ih je…sta ce…
Junacko srpsko pa ti si brate poludio da crnogorske vojske nije bilo nikad Srbi nebi Soluna vidjeli a krasno su nam to vratili nakon rata Srbi su obicni spletkarosi nikakvog čojstva ni junastva nemaju a ti si istrazi korijene pa vidi sto si
Kakve ti budalastine pričaš,kuku tebi i takvima u pamet😂😂😂😂😂!!!!
Baranine i tebi slični, ponesite ovu tvoju zastavu na vašu tkzvanu “svetu zemlju” Kosovo ako smijete i ako imate m… E tamo “junaci” ne smijete nos promoliti… Toliko o vašem junačenju, izdajice svoje otadžbine CRNE GORE! Nikada više 1918… DA JE VJEČNA CRNA GORA!!!
Istorija se ponavlja popune,polako…završi ćete vi izdajnici kao 1918…ajde samo😘😘😘😘
Pojacaj bromazepam! Valjace ti 😆
Krmadija, aj polako odavde 😂
BARANIN OBIČNA PRAZNINA,ŠTO KALJAŠ ČASNO IME BARA?
Ime kako se predstavljas vjerovatno zato sto ti je pradjed slavio slavu a djed je prodao za sitne pare a pihh ne bih se spustao na tvoje grane jadnice bijedni.
Baranin, stihoklepci i lopovi
Sto vam smeta trobojka iredente,pored nje stoji ova vaša sa kokoskama….ne smetaju vam albanske zastave po ulcinju,plavu,nego vam smeta zastava većinskog naroda u crnoj gori….sram vas bilo!!!!
Sram tebe sto zastavu svoje drzave nazivas tako. Ajde put ti ove milije zastave, bice ti bolje, neces biti toliko isfrustriran.
Isfrustrirani ste vi montenegrini,izbezumljeni….lijecite se jadnici od kompleksa niže vrijednosti,spasite se dok ste na vrijeme poltroni jedni!!!
Upravo govoris o sebi, lijecis se po portalima da bi se olaksao,bas se vidi koliko si frustriran i jadan. Demantuj me slobodno ako nisam u pravu, ali tvoji komentari to dokazuju.
Kukuuu tebi… ima li ko da kuka za tobom ili su te takvog svi otpisali? Greota… bolest je svacija… place F odeljenje za tobom…no te ni tamo takvog nece…greota… evo mi cemo kolektivno da placemo ta tobom kad si takav
Evo barabubr, mi svi isftustrirani, samo ti siris ljubav
A sto se tiče zastave i ona je izmišljena,jer ovo nije niti je ikada bila crnogorska zastava…..
Ajde pali legendo
Kokoš ti je jedino majka rodila znaš pile?! Aj terapiju popij ti, zaboravio si bensedin jutros!
E nece moci …Treba da nam bude sveta svoja zastava…Ovo mora poceti da se kaznjava .
U Americi i dugim zemljama svijeta niko ne smije istaci svoju zastavu …250 nacionalnosti i svi ,svi pod americku zastavu .
Nikad sa poturicama pod istu zastavu!!!!
Baranine, a ko je 500 godina bio na nasim prostorima, ko nam je bio sa precima? Sigurno nisi arijevske krvi da si plav vec si malo tamniji. Zapitaj se malo i mucni glavom 😀
Pojacaj bensedine pod hitno! Idi bolan umij se, operi se… 😆
najjace je sto sve manjine pricaju i vade se na to kako su im prava ugrozena, A svaka nosi svoje zastave istice ih bez problema, na svadbama po sjeveru sve tudje zastave, a mi ne mozemo svoj jezik imat ni crkvu. Manjine sve na pozicije, bosnjaci i bivsi srbi koji su sve to kao zaboravili i sad su crnogorci veci… Više »
Zasto je u Tuzima albanska zastava pored crnogorske? Ajde ispitajte to malo ako smijete. I jedan i drugi slucaj su po zakonu, bitno je da je tu crnogorska zastava
Nama je vise dosta svega…..Mi nemamo Vlast…mi nemamo zakon…Mi nemamo drzavu….Sto bi bilo da su Liberali na Vlast(dass vidimo)…Ni u snu nijesam pomislijo da ce ovakva CG postat…Meni ovakva CG ne treba
Nemate vi ništa,vi ste izmišljena nacija,izmisljen jezik,izmišljena slova,izmišljena istorija,odnosno prekrajare istoriju….ko ste vi,niko i ništa…Odrekli ste se svojega,prodali se NATO agresoru,dali vlasti moć manjinama,a sve to samo da bi ste bili na vlasti!!!!Stidite se,i ovaj vas zulum će proći,ući ćete u najsramniji dio istorije CG!!!!
Baranine, ajde na Kosovo sa trobojkom pa da vidim kakav si junak. A sto se tice NATO-a, da je Srbija bila u NATO-u, danas bi Kosovo bilo dio Srbije, jer posle ulaska u NATO nema pomjeranja granica. Eti vam ga sad.. Zao mi one ljude tamo, ali ovi odavde sto su isti kao ti.. Ni Dobrota ne moze pomoci.
Ajde baranin ti lijepo na kosovo
Idi bolan umij se 😂😂😂
Baranin, ma šta ti znaš sem da ponavljaš zadatak, onako resavski
Ovo je direktno rusenje drzave provokacija nad provokacijama pohapsiti bagru istog momenta i na robiju
Hapsi ti prvo kući svojoj sto su te tako vaspitali nesreco izdajnička proturska
Ja izdajnik i poturica jeli zato sto se ponosim svojom drzavom nacijom i crkvom crnogorskom a ti si u pravu koji ni za mojkovacku bitku nijesi cuo cini se meni da si ti sin ili unuk nekog oficira jna srbina koji je zelio zivjeti na crnogorskom moru
Post by ZA PRAVO I ČAST CRNE GORE
Jos jednom se sakama u glavu gadjaj! Da ti lakse bude… nema doktora koji ce tebi pomoci
Bolji Turci od četnika
Bitno da vam albanska zastava u Ulcinj, Tuzi itd. ne smeta
Manje smeta jer su oni za ovu drzavu a ovi sa trobojkom protiv.
Novinar bi trebalo da procita Zakon o izboru, upotrebi i isticanju nacionalnih simbola. Clan 8 zakona kaze U jedinicama lokalne samouprave u kojima pripadnici manjinskog naroda ili druge manjinske nacionalne zajednice čine većinsko stanovništvo, prema rezultatima posljednjeg popisa, u dane državnih praznika na zgradama organa lokalne samouprave, pored državne zastave, ističe se i zastava tog manjinskog naroda ili druge manjinske… Više »
A bar se sjetio da posle 4 godine stavi inasu zastavu. A trobojka.. Ovime je sve receno. Svi oni sto sumnjaju u rad, postovanje i sta god jos ove skupine iz Opstine, mislim da im je sve sad jasno. E Scekicu bruko, ovo je sitna stvar u odnosu na drugo sta radis. Radnici kojima nisi mogao dati otkaz a iz… Više »
Glupost je beskonačna a oni koji se njome diče …..
I onda kazu da Djukanoviceva prica pred izbore, o podjelama za drzavu i protiv drzave, ne pije vise vodu. Kod nas je opozicija glupa, ovime su sebi osigurali poraz i na ovim izborima. I sam sam za promjene, ali ne da mi se mase trobojkom na zgradama zvanicnih drzavnih institucija, i to na drzavni praznik. Cestitam DPS-u pobjedu i na… Više »
Podjite do ulcinja vladimira, stoj prema adi…tamo nećete naći crnogorsku zastavu ,,, pita li se ko zašto ???? Jeli to crna gora ?
tacno , ista stvar kao i sa ovom zastavom
tako je Beranci!
a sta je, ne smetaju vam albanske po tuzima i plavu? !!
Ako je tako, protiv sam i toga, ne zbog toga sto mrzim bilo koga vec zbog toga sti je ovo Crna Gora, a ne Srbija, Albanija ili sta god. Kad oni budu stavljali nasu zastavu na njihovim institucijama, tad cu podrzati da i mi stavimo. Ali jedina razlika izmedju ovih iz Berana i tih iz Tuzi je ta sto ovi… Više »
I posle je milo kriv sto je na vlasti 30 godina?
To moze dje je drzava navklimavim nogama ili sa malim d.
Podjite do ulcinja ili tuzi pa isto ovako snimite da vidimo koja ce druga zastava biti pored crnogorske ,jel vam to ne smeta ?
A sto vam smeta trobojka? I treba da je tu, da je srece u svim opstinama da je tako! Mi smo isti narod, cemu mrznja tolika?
Nije to mrznja, bar sa nase strane, a sa njihove i mrznja i nepostovanje. A sto na nekoj dtzavnoj instituciji u Srbiji ne stoji nasa zastava? Odgovori na ovo pitanje.
Pa kad smo isti narod onda okacire po Srbiji nasu crnogorsku pa da vidimo kako cete proci…
Nema mrznje al isti narod nismo niti istu crkvu pohodimo
zato sto ti komita ni ne ides u crkvu.
Komiti su nesto najčasnije sto je C.G imala u cemu je problem tvoj osim ako ti otac nije neki oficir JNA Srbin koji se doseli u Budvu nako nesrecnog rata zadnjeg
Da je srece ima bi neko da kuka za tvojom pamecu, ovako ni oni iz kuce…aj ti polako i reci doktoru da te vise ne lupa cekicem po koljenu no po glavudzi!
Sramota ko je predsjednik. osoba koja je vrijeđala mlade ljude u Beranama. a ekipa okupljena oko držine demokrata koji kažu da im je ovo država i da bude vječna, ovako pokazuju da to ne misle i ne žele, nego samo pričaju.
na pola ustanova i nije bilo zastave, što je direktno kršenje zakona i Ustava države Crne Gore.
Zastave nema nidje evo 4 godine otkadvsu ovi tu. Pa to je dovoljan razlog da neko shvati kakve su to osobe, nista drugo nam ne treba. Mada je ovo sitnica u odnosu na sve drugo sta rade.. Procitaj samo komentare ovoga iz Bara i jasno je kakvi su to mentalni sklopovi, svi su takvi. Samo bi da kolju, ubijaju, osvajaju…
Vaspitanje je čudo i za mnoge nedostižno.
Ovo je samo dokaz što vas čeka od opozicije, df,demokrate, snp, ura, sdp,… bilbordi u čast okupatora Budva, srpske trobojke Berane, srpski državljani Kotor, micanje Crnogorske zastave Kotor,…
Odmah država da reaguje, kući, pa tamo vješaj što hoćeš, nije im ovo babo milošević ostavio!
Trebali su da reaguju jos prije 4 godine kad je Scekic makao nasu zastavu sa Opstine i drugih ustanova. Ali kad drzava cuti na ovolika zaposlenja bez konkursa pred izbore, na toloko nezakonito postavljenih direktora koji su 4 god. VD, na onolike strucnjake sa kupljenim diplomama koji su nepismeni, na to sto se onima kojima nisu mogli da daju otkaz… Više »
Tako bi nam sve vilo da se ne dajj boze his dje vlasti dohvate
Pa što nijesu radili taj dan no su odmarali? Eto, niko ih ne dira i opet moraju da provociraju, sve dps igrači, jedan do drugog
kad vam na sv tripunu visi hrvatska zastava onda vam ne smeta
Smeta ti pored Crnogorske zastave Hrvatska na sv. Tripuna pa i oni imaju neko pravo u CG za jedan dan u godini kad se slavi taj svetac. A ne smeta ti sto na Sv. Nikole stoji Srpska zastava od 91 ?
Ja bih odma prebacio na budzet Srbije,pa neka im oni daju plate.Centa im ne bi dao,neka kace sto oce kad im zavrnu slavinu.
Taman tako, nego niko nece da reaguje iz Podgorice na ovakve i jos mnogo gore stvari…
Dobro vam smeta trobojka.Da je okacio sahovnicu niko nebi zamjerio.
Nije vama bitno to sto crna gora( pise se malim slovima) ima nezavisnost, samo je bitno da nema Srbije.Politicari su uspjeli ono sto su htjeli, bravlji narod da zavede da razmisljaju onako kako im se kaze.Nije vam bitno sto nemate za hleb, bitno je da se mrzi brat.
Zamijenio si teze i krenuo ko kisa oko kragujevca. Srbija se ne spominje u tekstu. Kaze se da Opstina Berane ne postuje svoju zemlju. Kao sto je ne postujes ni ti ali si ti nebitan, kao i ja, oni su vlast.
Imas pravo ne postujem je.Dok god ona ne postuje mene.
brat je samo onaj koga ti majka rodi Gorane, ne onaj ko ti zabija noz u ledja, mijenja ti istoriju I kulturu, jezik I crkvu.
Sad ces mi reci da smo imali crnogorski jezik jezik,pismo….Srpski jezik i Vukovu cirilicu.
Tako je brko! Ne daj Boze da su nam oni braca!
Zna se ko mrzi komsiju, brata, ili bilo koga ko voli ovu zemlju, ko ne nosi trobojku.. Volim i ja Srbiju jer smo isti narod, ali ovo je CRNA GORA, i sto se mene tice, onaj ko je ne postuje neka ide tamo u Srbiju jer je voli, necu da kazem ‘voli vise’ , jer oni uopste ne vole ovu… Više »
@ Gost Napisao si :…. ” Volim i ja Srbiju jer smo isti narod”. Zašto time vrijeđaš Srbe i Srbiju ? Za nas Srbe, vi Crnogorci ste nam isto što i Albanci. Mi nemamo nikakve bliskosti sa vama ( osim nažalos’ geografske i ponešto jezičke) i daleko miliji i bliži narodi su nam jedni Rusi, Grci, Bjelorusi, Španci, Rumuni, Kiprani,… Više »
Volimo mi komsije pa i njima drzavu dadosmo, srecan im 21 Maj,
Da je vjecna Crna Gora!🇲🇪
Kazu u Srbiji da slavimo dane kad smo se odvojili od njih. Ne, mi slavimo obnavljanje nase drzavnosti. A njima puno postovanje.
Treba ovo toljagom sve dok ne prestane lajat’
U skladu sa nazivom vladajuce koalicije.Svaka cast Beranci!!!
Blago ti u pamet…nisi li jutros uzima bensedin, ne ti?
Ništa novo… bilo je raznih zastava, ovh dana kroz Crnu Goru.. i domaćih i stranih… i barjaka… naša posla, ono (kad može on, mogu i ja) .
Cim se malo dohvate vlasti ,odma pocinje njihovo ludilo
pa se čude zašto DPS uvijek dobija .Samo napred sa DPS-om sve ostalo je opasnost po Crnu Goru
Tako je bree braco!!!!!
To je katastrofa i jad od ljudi !!! Sram vas bilo
Ovo je centar za nekulturu
Raznih zastava ima na svetu….ja da imam nemacku zastavu bi okacio…bar uspesne drzaveeee…..trobojka i ova nasa dno dnaaaa….zali boze hitllera i wermahta
Upravo je trobojka simbol suverene Crne Gore dinastije Petrovića.
Jeste. Ali je i simbol prisajedinjenja nase zemlje Srbiji.
Pa i to je volja crnogorskog naroda bila, đedovi su nam bili za prisajedinjenje. Ti sada misliš da je važnije šta ti želiš od đeda ti, a isto će tako tvoj unuk odlučivati šta on misli da je bolje, možda će opet glasati za prisajedinjenje i pljuvati po tebi.
Beranci mici ovo ne brukajte se …djurdjeve stupove je pravio izvanjac osvajac …to je istina batalite se kosova crkve i lazavina ….svaka cast za hrabrost da maknete drps uradite nesto za svoj grad i crnu goru..
Odlicna reklama za Dps.Lijepo je ovako svima !
Bravo Beranci!!!!!
Muči avetinjo.
Postovani crnogorci Srecan sam sto smo postigli ovaj multietnicki sklad da se pored Crnogorske zastave vijore jos neke u Beranama , Ulcinju i Kotoru jer to pokazuje da smo sazreli kao drustvo, postujemo jedni druge i nek se vijore ako narod tako hoce ali je najvaznije da ova nasa Crnogorska bude najistaknutija jer to zasluzuje jer je ovo Crna Gora… Više »
@Revolucionar ee da je srece da je tako kao sto ti mislis.. Nego kacenje ove zastave je samo provokacija i dokaz nekakve moci onih koji nisu ni bili za nezavisnost ove zemlje. Nikad nece ni biti dok je ovakvih kao ovaj komentator iz Bara.
Doktore rak te pojeo!!!
Baranine, shvatas li da svojim komentarima pokazujes da vi sto u nasoj drzavi se dicite tudjom zastavom ste svi takvi kao ti? I nemoj posle da me neko ubjedjuje da smo mi i Milo ti sto potpiruju mrznju prema braci, jer vi ste ti koji mrzite sve nase i nas, sramote ljudske! Svi ste zreli za psihijatra, sto dokazuju ovi… Više »
Branine, Kukuuuu! Kukamo kolektivno za tobom! Zvacemo iscerivaca mracnih sila da ti pomogne…
E kuku ti u dom sa takom glavom
Kuk tebi nesreco i u dom i u rod,anusu jedan ljudski….fujj
Vrati se u ludacke kosulje!
Snežanu pričaju sedam patuljaka iz rozaja😂😂😂😂😂