Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić ocijenio je danas da je u susret popisu u Crnoj Gori naredne godine važno da “ne iščili srpski narod”, jer kako rekao za TV Prva, strategija nekih jeste da se smanji broj Srba u Crnoj Gori. On je danas održao i video sastanak sa predstavnicima Srba iz Crne Gore.
Napomenuo je da je 2021. godine popis u Crnoj Gori i da je važno da “ne iščili srpski narod”.
“Strategija nekih jeste da se smanji broj Srba, odnosno da se što manje ljudi izražavaju kao Srbi”, smatra on.
Vučić je kazao je da je od predstavnika Srba u Crnoj Gori čuo bojazan naroda, te da je zabrinut.
Dodao je da su Srbi iz Crne Gore izrazili bojazan zbog hapšenja episkopa budimljansko nikšićkog Joanikija.
“U tom razgovoru čuo sam čak i strah da neko može da planira da rješava problem sa našim narodom na isti način kao što je rješavano u drugim djelovima Jugoslavije. Ne vjerujem, niti želim da vjerujem da se to planira, ali sam zabirnut kao predsjednik Srbije”, rekao je Vučić.
Naglasio je da je Srbija srpskim organizacijama, koje nisu političke, omogućila pomoć i da će nastaviti to da čini, jer je obaveza Srbije čuvanje nacionalnog, vjerskog identiteta i srpskog jezika i pisma ćiriličnog.
“Srbija će biti uz svoj narod, srpsku crkvu, poštuje Croj Gori kao državu ali ne može da zanijemi pred onim što se njenom narodu događa u Crnoj Gori”, rekao je on.
Prema njegovim riječima, posao Srbije je da pomogne očuvanju srpskog identiteta u skladu sa evropskim konvencijama.
Vučić je naglasio da će Srbija već narednih dana uputiti pomoć srpskim nacionalnim, kulturnim i naučnim institucijama Srba u Crnoj Gori, koja se bave zaštitom identiteta, saopšteno je iz Srpskog nacionalnog savjeta nakon sastanka sa predstavnicima Srba u Crnoj Gori.
On je kazao da je Srbija bila spremna da kao direktni strani investitor uloži kapital u značajne projekte u Crnoj Gori.
“Željeli smo da kupimo Luku Bar i investiramo u još neke značajne ekonomske potencijale u Crnoj Gori, nudeći više novca od drugih, ali nam to nije bilo dozvoljeno”, kazao je Vučić.
U ime predstavnika srpskih organizacija iz Crne Gore, predsjedniku Srbije zahvalio se predsjednik Nove srpske demokratije Andrija Mandić, koji je naglasio da nikada od Srbije nije traženo ono što bi bilo u suprotnosti sa interesima Crne Gore i da su sve srpske organizacije izuzetno zadovoljne odnosom aktuelne vlasti u Srbiji prema srpskom narodu u Crnoj Gori.
Razgovoru sa predsjednikom Srbije prisustvovali su predsjednik NOVE Andrija Mandić, predstavnici Srpskog nacionalnog savjeta Momčilo Vuksanović i Nikola Minić, predstavnici Matice srpske u Crnoj Gori Vladimir Božović i Jelica Stojanović, predsjednik Socijalističke narodne partije Vladimir Joković, predsjednik Ujedinjene Crne Gore Goran Danilović, predsjednik Prave Crne Gore Marko Milačić, predsjednik Udruženja književnika Crne Gore Novica Đurić, predsjednik Instituta za srpsku kulturu Budimir Aleksić, predsjednik Udruženja srpskih književnika Crne Gore i Hercegovine Bećir Vuković i direktor Srpske kuće Emilo Labudović.
Gospodine predsjedniče , može te li nam datiti podatak koliko je opao broj stanovnika u Srbiji koji se izjašnjavaju kao Crnogorci ? I ima li to veze sa pritiskom vlasti na iste ? Svi smo čuli izjavu ministra zdravlja Lončara i potpresjednika vlade Dačića.
Za vasu informaciju, posto Crna Gora nije dala mogucnost dvojnog drzavljanstva, ljudi su bili prinudjeni da izaberu jedno od. Za to nisu krivi ni Srbija, ni Vucic.
I slobodno lupajte lošiće. 🙂
Na popisu svi su Crnogorci , samo pravoslavne, katoličke ili islamske vjere jer 80% stanovništva koje živi u Crnoj Gori je nastanjeno vjekovma u Crnoj Gori , 20% stanovništva je došlo sa prostora bivše YU koji su sada najveći generatori mržnje prema gradjanskom konceptu državnog uredjenja Crne Gore
Glavari crnogorskih Srba vape za pomoc !Neka ,neka !
Ali ono sto bi htjeli, vlast ,je sve dalje i dalje .
Ali biti i poslanik donosi dosta koristi…
@Mitar
Pa Srbi vec davno zive na obali mora.
U Hn,Budvi,Baru,Tivtu,Grbllju,Sutomoru,Kotoru .
I Crnogorci su odavno panonski mornari. Kao recimo NBA zvijezda Nikola Jokić iz Sombora.
nažalost bez srbije crna gora ostaje crna rupa na putu zelene transferzale. jedino uz srbiju plate u crnoj gori mogu biti 1.500 evra za pet godina umjesto 500 evrića
Ma 100%. Al dobro si ugrabio da udariš koji lajk sebi za te svoje gluposti sad kad nema više nikoga na ovoj vijesti, da ne dobiješ 150 dislajkova kao po običaju. Srbija je sirotinja i to hard core sirotinja. PG i CG primorje VEĆ imaju 600-650 evra prosječnu platu. Jedina crna rupa regije su one države koje nisu članice NATO!… Više »
“U tom razgovoru čuo sam čak i strah da neko može da planira da rješava problem sa našim narodom na isti način kao što je rješavano u drugim djelovima Jugoslavije”. PROBLEM sa našim narodom ??? Najzad se śetio da je srpski narod problem đe god se nalazio. ALI ne bi bio, da nije huškan iz Srbije i drogiran MITOVIMA.
Sta je sa Kosovom?….Zivot damo, Kosovo ne damo…hahahaha….
Pade Kosovou zaborav.
Svaka Država Jugoslavije slavi dan kada se je odvojila od Srba !
Ubrzo će nova vlast u Madjarskoj. Postaviće pitanje Vojvodine.
Sada je Srba u Crnoj Gori 8 % zato ne smiju ni organizovati miting srpskog naroda !
Htio si da kupis Luku Bar pa ti nijesu dali a? Majku mu! Znaci li to da neko u CG nije pao na tu petsku foru da se cijela zemlja obogalji dajuci najjaci izlaz na more cetnicima? Ko bi rekao da treba puno mozga za to a? No dobro aj nastavimo pricu o nama kad se vec o Kosovu i… Više »
Ima da pomognes isto kao srbima na kosovu sto si pomogao…
A vala i da se smanji ne bi bila neka steta. Balkan i okolina bi zivjeli u miru dok je vjeka i svijeta.
Nije ni vama lako… Dedovi vam se/ nam se u grobovima okrecu. Ponosna sam na svoje crnogorske korene, a srecna sto zivim u Srbiji. Sve ovo nije dobro. Toliko mrznje, nerazumevanja, netolerancije… Tuzno je citati. Збирку Пустињак цетински, потписану са „Владика црногорски Петар Петровић“ и објављену 1834. године, аутор је посветио српском роду, и ова кратка посвета најбоље говори о… Više »
Bogami su se mnoge stvari desile poslije ,pa je Njegoseva romanticna slika izblijedjela.
Nećemo sa vama u isti državu, morate to više da utuvite u glavu.
A zasto mislite da mi hocemo!? Ko je hteo vratio se korenima. Ko nije ostao je, izmedju ostalih i ja. S obzirom da Crna Gora nije dozvolila dvojno drzavljanstvo, ljudi su se
dlucili. Da nije ovog haosa sa SPC, nigde vas nema. Imamo mi cime da se bavimo. Vi ste vase u zajednici prokockali.
Što je vama ljudi, i jednima i drugima, i …. Ni bolji, ni gori nisi zato što si Srbin, Crnogoac, Hrvat…
Mislite li vi, zbilja , da vam bilo ko širom zemaljske kugle zavidi na vašoj nacionalnoj pripadnost, ma koja da je.
A zasto mislite da mi hocemo!? Ko je hteo vratio se korenima. Ko nije ostao je, izmedju ostalih i ja. S obzirom da Crna Gora nije dozvolila dvojno drzavljanstvo, ljudi su se odlucili. Da nije ovog haosa sa SPC nigde vas nema. Imamo mi cime da se bavimo. Vi ste vase u zajednici prokockali. Omladina ni ne zna da je… Više »
CrnoGorac izvinite, odgovor je greskom upucen Vama.
Vama svaka cast na normalnom nacinu razmisljanja.
“KO NE BIO CRNOGORSTVU VJERAN, BOGOM I LJUDIMA VAZDA BIO ĆERAN” Amin!
Zbog čega je važno?Smanjivao se broj Crnogoraca,Hrvata itd ali to nije isto kao Srbi je li?Misliš li ti prika da tvoji više vrijede nego ovi drugi?CG je građanska država a ne III rajh ili slično.Trebalo bi neko da mu objasni.Potpuno je nevažno jesu li ovi ili oni.Nema procentualnog zastupanja.Samo ti prika ugasi svoje zle namjere prema CG i svoga posla.Ne… Više »
A što će biti ako se država odluči da ne postavi pitanje etničke i vjerske pripadnosti na popisu, poštujući slovo ustava o građanskoj državi?
Politickih srba ili rodjenih srba? Ovih prvih imas koliko oces, ovih drugih, casnijih imas nekolicinu.
Vise se nikad pisat necu ko Srbin. ovo sto rade Crnoj Gori su radili sirom 90-ih ostalim zemljama.
Crnogorac na sljedecem popisu.
Trikovi da sa ruskim novcem investira po CG pa je na isti nacin ko i Rusija zbrise
Za slobodu i cast Crne Gore Njegosa,K Nikole,Serdara Vukotica Janka,Kenja Stankova Jankovica,Peka Pavlovica junaka Vucjeg Dola….Nikad vise 2006 BRACO
NURKO USA, hahaha, batali, Nuki, života ti, ostani tamo u Čikagu….
Nosi ih sve kod tebe tamo ovđe nam ne trebaju ništa. Đe god dođu samo mute i sve kvare, treba vas izbačit iz svega a ne samo iz države.
Što ne reče da je 1981 godine na popisu u Crnoj Gori bilo 3% srba , a 1991 bilo 9% srba , ha , ha , ha …
A danas skoro 30% ha , ha , ha , …
Doselili izgleda 😀😄😄😄
Posrbilo se mnogo naroda. Na popisu iz 1981. Srba je bilo 3,3%.
А koliko ih je bilo 1910?
Vista vise ih nije bilo 1910, al vidim na sta mislis, al grijesis odma da ti kazem, eo mi ga taj popis pred ocima 🙂
Djura, Pera, Gliša, Triša… NIKOLIKO IH NIJE BILO.
Ovih dana se lome u paramparcad svi mitovi i stereotipi o “bratstvu” sa Srbijom, o vjecitoj toboze dobroti “majke” Srbije o gledanju u Svijet do Beograda i ni makac. Evo sad vidite da nam veceg neprijatelja nema do Srbije u ovom momentu , da smo izlozeni brutalnom i sadistickom nasrtaju, koji se samo zahvaljujuci clanstvu NATO nije pretvorio u vojnu… Više »
A da li bi Srbi iz Srbije pristali da se zovu Srbijanci, kako bi i Crnogorci bili Srbi? To zagovaraju ovi naši “Srbi” – svi smo Srbi, samo su u Srbiji Srbijanci, a u Crnoj Gori Crnogorci….🤔 tom logikom su i u Hrvatskoj Hrvati zapravo Srbi koji su pokatolčeni, a sta ćemo sa Makedoncima – to su helenizovani Srbi, a… Više »
Nećeš se ti leba najesti Vučiću sa tim basibozukom i prodanim dušama iz Crne Gore. Izdaće i tebe kad osjete prvu priliku da mogu izvući i najmanju ličnu korist. Nista je to roba. Jednom izdajnik uvjek izdajnik
Neće. Svi smo mi Srbi 🇷🇸🇲🇪
Ne mozemo biti nesto sto ne postoji…..Rec Srbin je izmisljena da zameni rec pravoslavac, a u cilju sirenja Velike Srbije, i otimanja tudjeg teritorija zloupotrebom vere. Ne postoji Srbin, samo srbijanac…….
Onda si ti,pretpostavljam crnogorijanac😂😂😂😂
Nismo
Simo baci drogu djavo je popio
3’13
Sta tebe briga za srbe iz CG? Jedini srbi iz cg na koje imate pravo, a to je df. DF je inace desna ruka dps-a. Medojevic je placenik od samog pocetka bavljenja politikom, isto kao i mandic. To su ljudi koji namjerno izigravaju ljute protivnike da bi manipulisali sa istinskim protivnicima rezina dps-a, i da bi ih iskompromitovali izigravajuci klovnove… Više »
Prebroj ti one respiratore sto si ukrao. Vidi jesu li svi na broj.
Izgleda da je pozeljno biti i Srbin i Crnogorac po potrebi.
Sramotno… Sramotno…Sramotno…. Eno sve Srbi… Sve iz Leskovca dosli od Bijelog Polja do Ulcinja…Svi ekavicom pricaju…I svima su djedovi sa Kopaonika…A bjezi… Izvrsi popis po Vojvodini i Jugu svoje Srbije…Rastrkali su ti se… Razbjeza ti se stado… “Srbija ce biti uz svoj narod”??!? Da kao sto ste bili uz Raseljene sa Kosovo…Bas ste super prema svom narodu…Dobri ste samo kad… Više »
Вазда сам се писао Црногорцем али на овај попис ћу се писати Србин. Мени је то било и биће исто али изгледа да некима није па им треба ударити контру.
Isto i kod mene
Ne zavaravaj se, ti nikad Crnogorac nijesi bio.
Ja se sa cijelom svojom porodicom već od prošlog popisa izjašnjavam kao Srbin i dalje ću.Ranije smo se izjašnjavali prvo kao crnogorci,a onda kso crnogorci srpskog porijekla,sada samo kao Srbi,ali uvijek smo se osjećali bliskim i sa Srbima i sa Srbijom.
I ja sam blizak sa Srbijom i mnogo famelje tamo al’ da su zivi i zdravi jos 100 godina ja se necu pisa ka’ srbelj:)
Papiric, bravo! Tako se drži čast čovjeka, a živi se samo jednom. Većina nas ima rođake u Srbiji, dosta je te komocije bilo u Jugi, i to je razumljivo, ali mi nije razumljivo đe se izgubi identitet tih ljudi. Znači, čast.
Lud si bezobrazan ili već šta si .
I ja Srbin a sad ću zbog miješanja av izjasnit kao Crnogorac po geografskoj odrednici!
Ti drze porazgovaraj sa mozgom pa odluci sto si, sto se mene tice mozes biti i Albanac, tvoj izbor.
Piksi, pa ovj “realni” je pogubio vezu s realnošću…vidi mu objašnjenja, molim te.
Hahahahaha, ne avetaj života ti.
Odlicno trolovi, sve vam vjerujemo. A ja obrnuto, bio Srbin a sad cu Crnogorac
Top!!! Vala me nasmija.Znaci do sad si se pisa’ kao Crnogorac,a po sad ces kontra…Samo mi nije jasno sto onda bas da se pises ka’ Srbin?Sto ne ka’ Hrvat,Amerikanac ili Albanac?
Nikad se ti nijesi pisao crnogorcem jer nikad neces biti dostojan toga. Saltati se sa jednog na drugo, zbog politike moze se objasniti samo jednim, a to je da ti fali koja daska…
Budimo realni, kako te nije stid? Uvijek će se, dok je svijeta i vijeka, RAZLIKOVATI Crnogorac od srbogorca. Vidi u dokumentima svoga oca kako se pisao, ili ti misliš da je on bio lud a ti pametan?
Nije isto, niti će biti isto – ponosni pripadnik ponosnog naroda nije isto što i HIBRID.
Ne moze svako biti Crnogorac, potrebno je da imas cojstva, junastva, casti, postenja, prava i osjecaja slobode u sebi. Izjasni se da si suprotno od toga slobodno, niko ti nece zamjerit.
Obraz ti ne smeta pa možeš kako ti se kaže !
Koja je razlika izmedju Srbina iz Crne Gore i Crnogorca?
Ada, izmislićemo ih, samo ne plači.
vi nestajete i kao narod i kao drzava.. dosta je bilo posrbljavanja… cao zdravo.. sad ce polako i vojvodina..
Nestajemo svi, ako je suditi po nataliteru
Montenegro hajde napisi jos koju glupost ulepsaj mi dan evo na primer objasni svima ovo za Vojvodinu ako neces ti onda neka budala od ovih sto su te lakovali.
HOCES ZA Kosovo da ti pricam!!! to je samo pitanje vremena a boze zdravlja i mi cemo im pomoci.. sad polako krecemo sa vracanjem svijesti nasem narodu u vojvosini!! vojvodina je 40% crnogorska!! tako da cemo mi pomoci bratu Chanku da to zavrsi!! a osim nas tu su jos madjari pa hrvati vas jadova najmanje tamo ima!! no ti vidi… Više »
68% stanovništva Vojvodine, Srbi prema poslednjem popisu. Na koje se ti izvore podataka pozivaš (na stranu tvoj spisak lepih želja). A to da Vučić nema ingerencije nad Vojvodinom se vidi po tome da je SNS u skoro svim opštinama tamo u vlasti ili u koaliciji sa Mađarima (sever Bačke). Evo upravo je poslao vojsku u Šid zbog incidenata sa migrantima.… Više »
Vojvodina ce se osloboditi srpske eksploatacije kad tad. Toliko bogatstvo a Novi Sad isti evo 50 godina. Beograd se podigao na racun Vojvodine.
To slušamo već 30 godina. Kad će više da se dogodi? A možda ne bi bilo loše da ti lično povedeš taj pokret otcepljenja ako uspeš da nađeš stranku, organizaciju ili pojedinca koji se zalaže za tako nešto.
@ Montenegro I to kaže pripadnik naroda kojeg ima koliko i neka prigradska beogradska opština. Sačekaj malo rezultate sledećeg popisa, biće vas debelo ispod 600.000 pa pričaj onda nekome o nestanku. Kod svih država u regionu će se pokazati smanjenje populacije, ali će kod vaše majušne populacije to biti i najviše vidljivo.
Vi se tako ponasate tako jer vam dps dozvoljava da se tako ponasate jer mu tako odgovara, i ovo je sve vasa zajednicka igra! Samo sto je jedan dio naroda priglup pa se primaju i dolaze u zabludu da oni nesto mogu da promijene.. nikad niko nine drzavu pobijedio posebno ne CG..
Da je vječno nezavisno Kosovo!!!
Titigrade da je vjecno i da dodam uskoro i nezavisna Vojvodina.
i boko, i stara hercegovina i sjever, a tuzi i ulcinj tamo neđe
kako ste krenuli i kako se ponasate moglo bi se desit prije popisa da se prepolovite, najmanje!!!
Evo ga respirator.
Kakav popis, ne mlatunjaj tu
Ajmo da se prvo prebrojimo na izborima i spustimo vas na zemlju i tebe i sve koji su protiv Crne Gore
Ajde sjasi vise mentolu , ostavi nas na miru
Po popisu 1981 Srba je bilo 3.32% , po popisu iz 1991. 9.34% , a iz 2011. 28.73%. E sada pogledajte popis u Srbiji. Crnogoraca je 1991. bilo 1.4% a 2011. bilo ih je 0.54%. Sto se desilo sa Crnogorcima od 1991. do 2011. , gdje su oni “iscilili” Vucucu?? To tebe ne brine ali te brine da se za… Više »
Piroska pitas se gde su pa tu su svi ti Crnogorci su mislili da su Srbin i Crnogorac isto posto ste im vi Piroska objasnili da to nije tako oni se poceli izjasnjavati konkretnije i preciznije tj. Srbima i bice ih sve vise pa nece valjda da postanu Dukljani ,to vam je ziva istina poznajem ih pregrst.
Srećne su zemlje koje se ne graniče sa Srbijom.
Mure! 50% je srba od 72% pravoclavaca ukupnog naroda u CG. I kak9 vi vise pljujete i vrijedjate zahvaljujuci dps-u, tako ce sve biti vise i vise.
Po popisu iz 2011. Crnogoraca ima 45%, Seba 28%, a Bosnjaka, Albanaca, Hrvata, Muslimana, Jugoslovena, Roma, neizjasnjenih , ukupno 25%. Tako da u Skupstini uvijek ce crnogorska ideja biti jaca od prosrpske. Ovo je ipak 21. vijek tako da se “pita” Skupstina a ne zbor plemena skrpljenih zbrda-zdola.
dobro je to! eto tebi statistika a realnost ce pokazati vrijeme. Zao mi sto ne mogu iz punih usta da kazem da sam crnogorac i samo crnogorac, a da se pritom zna sto je to i sto to znaci. Tako da za sad “ostajem sbin” i demokratski cu se voriti da da stvorim uslove da me niko ne stavlja u… Više »
Petar, jesi li ti to Medo? Kako je lako prepoznati bolesnika!
Uskoro potpisuje Kosovo! Sad trazi novu teritoriju na kojoj ce se boriti za srpstvo i nova obecanja svojim biracima , mnogi ce preci u njegov tabor za plijen kakav je Crna Gora! U Srbiji velikosrpski nacionalizam je masovna pojava i u poziciji i opoziciji! Finansirace i potpaljivati nemire putem svojih medija, javno ce se suzdrzavati mjesnja u unutrasnje stvari suverene… Više »
DA JE VJECNO NEZAVISNO KOSOVÖ USKORO I VOJVODINA.
3’13
Uskoro,za 50 godina i Tuzi,Gusinje i Ulcinj odose pa-pa
A Bobane, mogao bi i ti sa njima ali nemoj da cekas 50 godina
Pa zar Vucic sam nije izjavio da je pitao Mila da kupi luku i da je Milo bio odusevljen,ja sam licno slusao Vucica.
Vlast podjelama vlada, svi smo gradjani CG, bojkotujte popis. Sramota da iko trazi od ljudi da se izjasne kako se krste ili klanjaju i kako se osjecaju nacionalno…to ima samo na Balkanu i sluzi politici, nikako narodu!!! Normalnog covjeka treba da interesuje samo pasos zemlje dje zivi i dje djecu podize!
Popis postoji svuda na svijetu druže. Mimo možda nekih djelova Afrike i prašuma Amazona i sličnih džungli.
…ANIMUS,
SVAKA VAM JE NA MJESTU !
JER, KO JE CRNOGORKA ILI CRNOGORAC, IMA PASOŠ CRNE GORE.
A KO CRNOGORSKOG PASOŠA NEMA, STRANAC JE U CRNOJ GORI …SA ILI BEZ BORAVNE DOZVOLE !
JER OVAKVE VRSTE POISA NIĐE NASVIJET NEBJEŠE…
…DOŠLO JE VRIJEME DA SE OSLOBODIMO BALKANSKE “NACIONALNE MODE”,
I GRADIMO DRŽAVU SA MODERNIM EVROPSKIM KVALITETOM !
Godpodine Vucicu,moras da znas da ovo nije 1918god,u CG zivi veoma mali broj Srba koji su rodjrni u Srbiji,ovo su posrbljeni Crnogorci,koji mrze svoju zemlju i zele da je ruse,tako da ne vidim razlog vase zabrinutosti za njh,ima nas dosta sto volimo Crnu Goru i necemo dozvoliti da je rusi niko!
DA JE VJECNA CRNSA GORA!!
A ko su bili nasi preci :Njegos,kralj Nikola,Marko Miljanov,Jole Piletic….uvijek smo bili jedno
isto je mrze ka i njegoš, kralj nikola…
Tajfun ….Takvi ko ti ne pripadaju Crnoj Gori…Oces li da kazes da Primorje,Boka,Ravnica Zetcka i Bjelopavljicka s Brdima nijesu nikad trebali pristat dase zovu imanom konfiguracije terena Gorom Crnom….4 nahije takozvana Gora Crna su ukinule ime drzave ZETE a zasto znasli ? Zato sto Evropa nije htjela da Srbi izadju na more s dvije drzave Raskom i Zetom….
Ako se naša braća, rođaci, prijatelji, kumovi, komšije….osjećaju nacionalno Srbima, i ako ih od nas brane i o njima se brinu ljudi sa spiska, na čelu sa ozbiljnim komičarem Vučićem….onda neka im je bog u pomoć.
A, preporučujem im da tako povezani ostanu i odbrane , srpsko’ Kosovo.
..
Šta ako manjine u Crnoj Gori, osjećajuci opasnost od velikosrpske agresije kao 90 – tih u bivšoj SFRJ počnu da se obraćaju npr svojim matičnim zemljama i predsednicima kao što to rade Srbi u CG ? Bošnjaci, muslimani odu kod Erdogana, Hrvati kod Milanovića, Albanci kod Rame ? Neće, sigurno, jer oni Ipak Crnu Goru smatraju SVOJOM državom za razliku… Više »
Ako bude opasnosti od velikosrpske agresije manjine ce se i obratiti navedenim a Crna Gora sasvim sigurno dobiti pomoc
U Srbiji pa vas nestaje, neće mnogo vremena proći, proročanstvo se ispunja svi srbi pod jednu šljivu Čačanku.
Nece on Srbe, pa i svojim Srbima u dijasporu je rekao ne dolazite. On oce teritoriju Cg, a ove posrbice su mu samo orudje da to ostvari. To je ono sto njega zanima, a za narod ga i onako nije briga, to se vidi po Srbima u Srbiju…….
Rece av av,prebroj mi to stado tamo da mi olaksaju da preuzmem luku bar i ostalo po crnoj gori,treba mi para.Legenda on i ovaj mandic
Da li ovi Srbi iz Crne Gore dobijaju 100 eura od Vučića?
Sami treba da okrenu jedan boj u Srbiji. A mogu da posjete i ambasadora na rsport kao na pr. Dobričanin…
Vrlo ne vazno da Srbija postuje crnogorski jezik i omoguci da ga koriste gradjani u Vrbasu. Treba drzava CG da pomogne crnogorska udruzenja po Srbiji i da se radi na povecanju crnogorske svijesti u Srbiji. Drasticno je pao procenat Crnogoraca u Srbiji usljed kampanje i zlostavljanja od strane vlasti u Srbiji prema manjinama. Sjetimo se Loncara koji je izjavio da… Više »
Vama milogorcima treba zapleniti svu imovinu u Srbiji. Taj vas “crnogorski” jezik ne postoji….
Jel Njegos pisao na srbijanski jezik? Mora da je pa je Gorski vijenac trebalo da se prevede da bi ga srbijanci razumjeli
Ada vi ste civilizovana zemlja pa poštujete manjine, čak ste ustupili dobar dio teritorije Albancima da naprave državu. Tu stvarno kapa dolje.
Kad to Srbija odbrani srbe??? Primjer:sta bi sa srbima u Hrvatskoj ? Šta je sa srbima ma Kosovu ? Gdje su srbi iz Makedonije ? Srbi u Bosni nestaju uskoro, kao i u C.Gori.Srbijo ! Ne brani te vise srbe…
Gradjani, bojkotujte popis, pisite Jugosloveni! Svi smo gradjani CG, a CG je gradjanska drzava…ne dozvolite etiketiranje! Vlast napravi podjelu, pa vlada manipulacijama!
Pa pisao bi se vrlo rado kao Jugosloven, ali Jugoslavije nema jedno 30 godina druže. Tako da CRNOGORAC!!!!!
Gle čuda, brine Vučić da ,, tamo neko” ne sprema srpskom narodu, ono što mu se događalo u drugim djelovima Jugoslavije.Evo radi isto što je radio i pričao devedesetih, a što je svijet proglasio fašističkom ifeologijom balkanskog kasapina- Miloševića i pomagača.
Taman si društvo našao Mandića i Milačića. Hahaha.
Gledajte se na televizor.
Dps je glavni krivac sto vas ima i ovoliko da se izjasnjavaju…zarad vlasti pobudili su srpsko pitanje i tako bitisu godinama na vlasti…zavadi pa vladaj…
Hoće AV siguran budi. Svi koji nemaju crnogorsko državljanstvo ici će preko granice, pa neka u tvojoj zemlji senluce i stvaraju nered i sire srpstvo.
A ne znam samo kad brine za srbe u crnu goru sto ne kaze da je bitno i da se ne smanji broj crnogoraca u srbiju. Nego je vjerovatno i on svjestan da taj broj raste kod njih
Lik ima dijagnozu sto posto…i to nimalo naivnu…
A plus zadojenost i fanatizam…šešeljko učitelj…kaaakav sklop-brrr…
On ima dijagnozu, pa polako podigao Srbiju na noge vojno i ekonomski. Ima dobre odnose sa Putinom, Si Dji Pingom, Makronom, Orbanom, itd. ,a ti veliki genije koji posle pasulja gruva ovde na netu.
Kakva ekipa… Mandić, Milačić, Emilo Labudović… Bože me sačuvaj. I od njih i od onog što mi kao Crnogorcu misle i žele. A nešto ne da je Srba manje. Ali su ugroženi jako. Jer im nema pomoći. Još nije pronađen lijek za nesojluk.
A šts je sa snanjenjem btoja Crnogoracs u Srbiji. Ss 120.000 na nrpuno 30.000. To je rezultat rrpresije četničkig režima nad Crnogorcima u Srbiji. Ssd je prešao grsnicu i oće dz isttijebi Crnogorce u Crnoj Gori. Zato , pamet u glavu , ovo je borba za Crnogorsku naciju ..Državu.. Ovo će biti velja pobjeda Crnr Hore i nadam se ,… Više »
Ne kucajte masnim prstima ljudi. Pozdrav od Crnogorca i saglasnost sa većinom tvojih stavova.
Djaba sve većina koja podrzava MCP nikad neće glasat za DF i za ove ostale sto su bili tu e viva🇲🇪🇲🇪🇲🇪💪💪💪💪🎇🎇🎇🎇
Koji Srbi, o čemu ovaj priča? U Crnoj Gori nema Srba. Postoje samo ristogorci, kao odnarođeni Crnogoci.
Ne brini ti za nas što nas budeš manje branio i podržavao to će nas biti više.Ovo je naša stvar u CG i mi ćemo da je riješimo sami.
U pamet se Crnogorci!! ista je ovo matrica politike Srbije iz 90-tih. od Hrvatske, Bosne, Kosova… zavadi pa bježi. Danas tamo srba više nema.
Sve moj do moga kako rece Zika iz dinastije !
Ostavite vise Crnu goru na miru
Zasto dajete prostora ovoj indivudui?Izgubio je Kosovo,sad hoce da se vadi na racun Crne Gore.
Da je ova vlast poslije referenduma povela racuna o svojim građanima,da je nije poharala,da nije trpala probleme pod tepih ,da je vodila racuna o crnogorskom interesu,ne bi se ni pola dotadasnjih tako izjasnjavala…ovako,sve naopako…
Sta prica ovaj srpski narod nije ugrozen u Crnoj Gori ako idem na litiju idem kao vjernik sve dok politika ne bude umijesana
Samo naprijed, ne sjekiraj se sto pricaju, sale se oni.
Politika je umijesana od prvog dana a na litije sve vjernik do vjernika…vidjesmo prije par dana kada ste kamenovali policajce.
Jadan narod koga ovaj predstavlja.
Sve ovo sto Vucic govori je potvrda da je Seki Radoncic u pravu za sve sto je juce izjavio.
Ne igrajte se nasim strpljenjem da vam ne bude kasno i tijesno kad budemo krenuli da branimo drzavu od osvajača i mnogo jači su se prevarili i dobili po turu.
Ne igrajte se sa nasim strpljenjem da vam ne bude kasno i tijesno kad budemo krenuli da branimo državu od osvajača i mnogo jači su se prevarili i dobili po turu !!!
Ako srbija nastavi ovako,na žalost navućiće na sebe exsremnu mržnju svih ostalih na balkanu,teška bolest zvana naciošovinizam polako ali sigurno uništava čitav jedan narod,a samo zato što nikad ne izaberu pravog vođu?!
Ko je ovaj covjek da se bavi Crnom Gorom. Ti vucicu neznas da vodis svoju drzavu nego ti lupaju serpe, a hoces da se bavis nasom. Muč tamo dje ti je mjesto
Kako to da je legitimno smanjenje broja Crnogoraca, kojih je u Srbiji sve manje i manje, od popisa do popisa, a ovdje bi bilo nelegitimno da se broj Srba vrati na normalnih 7-9% , kao po popisima od prije onog popisa uradjenog za vrijeme velikosrpskih orgijanja…. Brate Vule, fasisto stari!
Kako to mislis da ne iscile? 1948. 377,189 – Cg (90,67%) Srbi (1.78%) 1953. 419,873 – Cg (86.62%) Srbi (3.3%) 1961. 471,894 – Cg (81.37%) Srbi (2.99%) 1971. 529,604 – Cg (67,15%) Srbi (7,46%) 1981. 584,310 – Cg (68,54%) Srbi (3,32%) 1991. 615.035 St Cg (61,86%) Srbi (9,34%) 2003. 620.145 St Cg (43,16%) Srbi (31,99%) 2011. 620.029 St Cg (44,98%)… Više »
Odlicno! nebitno, srbijanci i cetnici su se izbjeglo otisli zbog rata iz Hrvatsku Bosnu…. u Crnu Goru prije 1999 god. Bilo je na popisu 1990 god SrbiJANCI 57.000 a Crnogorci 300.000 a sad Srbijanci 178.000 a Crnogorci 270.000.
E jada.
A zasto je to vazno?
Pa za njegovo skretanje fokusa sa Kosova i internih afera. .
Zasto se ne izvrsi pregled koliko ima stanovnistva u CG koji imaju dva drzavljanstva.Garantujem da ih ima makar 10000.Automatski im oduzimati crnogorsko drzavljanstvo.Pa onda mogu skoknuti do Srbije na glasanje a odje mogu da vire iza zbuna kad su izbori.POD HITNO!!!
Ima i 50000, izbjeglice iz BiH a sada gradjani CG regularni kao svi mi sto smo vjekovima ovdje imaju po tri pasosa, BiH, CG i Srb. To je sramota.
“Naglasio je da je Srbija srpskim organizacijama, koje nisu političke…” i ” U ime predstavnika srpskih organizacija iz Crne Gore, predsjedniku Srbije zahvalio se predsjednik Nove srpske demokratije Andrija Mandić,”
Ispada Mandić nema političku partiju :))))
Kao sto su isčiljeli Crnogorci u Srbiji!
Pratim srpske medije. Rade pripremu za rat. Filuju puk mržnjom prema nama i rukovodstvu zemlje. Ista je matrica kao početkom devedesetih. Isti likovi drže slovo. Ovdje imaju instaliranu petu kolonu koja svakodnevno rovari. Smatram da je Crna Gora ugrožena i pod hitno mora da zatraži podršku NATO i stalnu prisutnost tih snaga kod nas. Za nsvaki slučaj. Takođe, treba razmišljati… Više »
Vule niste ni vi veseli s’njima ahahah
On bi da kupi luku Bar? Je li moguce ovo sto procitah??
Jes jes, htio je. Voli coek Jadransko more, iako građanima sugeriše da se kupaju na Egejsko. Možda da ponudu i za Solun, ko zna. Mačak je to.
Kao da je Srbin ovca za brojanje i malouman pa treba neko da ga uci sto je. Nikad nisam cuo da je neko ovako od crnogorskih zvanicnih prebrojavao i ponizavao Crnogorce. Ali kad vidim ko ih predstavlja nije tesko zakljuciti zasto se tako ponasaju.
Dalje ruke od Crne Gore
Da se Tito digne i samo da vidi ove podjele i šta se desilo tokom 90ih i u šta se pretvorila Jugoslavija i u kakve podjele širom prostora eks Ju, odma bi ponovo umro!
Nece nebojse
Narod je odje po potrebi
Cas su Srbi cas Crnogorci kako situacija nalaze
Izgleda da je nacionalnost kod mnogih politicka kvalifikacija. Ko da vise!
Nikad odje nece bit bolje
Nece biti ali jedan covek ne moze da izazove ovoliko mrznje nego je u narod djavo usao pa je kriv Milo ne.A Vucic je covek kakvog trrba pozeleti da vodi jednu drzavo. Nek nam ga Bog cuva.
Kakva elita se sastala,bruka,sve gori od goreg!
Naprotiv dragi Vučko, jako je važno da se smanji broj Srba. Zbog elementarne stabilnosti Crne Gore. Počni polako da apeluješ na posrbice iz CG da nasele neke pustahije u ruralnoj Srbiji, tipa negotinska krajina, zapadna Srbija, kolubarski okrug i tome slično.
Hahah, ma sve je to pustahija kao što reče. A svi crnogorci u Srbiji su pobegli iz C.G verovatno od “zlatnog” života koji su imali. Ne idemo mi nigde, pa kako region bez nas 😂🇷🇸
Čuš, jel ovo naređenje, znanje, činjenice ili pak samo želja.?
Kako sebi može dozvoliti ovako nešto?
Nema ti kod nas nikakvih Srba, samo neke posrbice, dobri Vučko.
A sta cemo za onolike crnogotce koji zive u srbiju.Zlo vam u dom ko sto vam je sa takom pameti.
Neka ih ako već vole da žive tamo, da im malo poprave prosjek, dobro je to za Srbiju.
Je li ovo direktno miješanje u izbore 2021. Uticati na građane Crne Gore kako će se pisati odnosno da se što više njih piše Srbima je neprimjereno g.Predsjedniče nama susjedne države.
Znamo dobro koliko je bilo Crnogoraca u Srbiji prije 30g a koliko Srba .
I kakvo je stanje danas…
Zamislite koliko neko treba nisko da padne da se pored mogucnosti da se izjasniš crnogorac,najcjenjeniji čovjek u sfrj,ti se izjasniš najodbojnijim u sfrj, srbinom.
Marsej u pravu si100%
Tacno tako.
Bravo Marsej. Totalna istina. I sviđa mi se taj kreativni nik!
Znaci ovo da je strategija sto vise ljudi kupiti da budu Srbi za 100e max. E moji komšije neznam o čemu mislite o interesima druge države to jeste Srbije ili mislite na decu i unučad i da je to to nema vise Srbije već CG i da se proba nešto poboljšati to jeste prvi korak Spc stavit dje joj je… Više »
Vodi ih sve odavde , ucini nam uslugu vucko.
U Crnoj Gori ne postoje Srbi koji su dosli iz Srbije, kojima ja Srbija maticna drzava. Da je Crna Gora ozbiljna drzava ova grupa bi bila optuzena za nacionalnu izdaju. Ukoliko ima gradjana koji se izjasnjavaju kao Srbi, a ima, njihova maticna drzava je Crna Gora. Ovo je pogubno za sve nas, matrica za vjecitu nestabilnost drzave.
postoje doseljeni i udate/ozenjeni ljudi, ali to su dobri i normalni ljudi, mi imamo problem sa nasim ekstremima!
Tako je,barem bi ostali ljudi koji vole svoju drzavu,pa da ih je dvoje!
Kad ce se ovi Crnogorci sto su u Crnoj Gori shvatit da su Crnogorci a da nisu srbijanci,sta Tebe vucko briga sto mi cinimo unutar nase Crne Gore,aj nas prodji srece ti
Ranko znate li na popis 1990 god Srbijanci 57.000 a nasi Crnogorci 300.000. a sad Srbijanci 178.000 a nasi Crnogorci 278.000. Srbijanci su izbjeglo otisli iz Hrvatsku Bosnu Kosovu zbog rata, u Srbiji je bilo crnogoraca 140.000 sad oko 50.000.
Sve ih zadrži tamo kod tebe.Nama Srbima u Crnoj Gori ne trebaju.
Ostaje li Vučko pri ocjeni da je 2016. trebalo da bude “krvi do koljena”u CG.
da planirano no im se izjalovilo,no ima stara izreka, kako činjeli tako i dočekali.
Nestetna drzava Srbija,vidjite sto prvo one posrbice iz CG uradise od vas Radovan,Slobo,Arkan I dosta njih drugih kako vam naplatise srbovanje,a sad dodjose gori od najgorih iz Sumskih krajeva preko Drine.Vucic I kompanija ovo vi je put bez povratka.Pogledajte Kako skrojise njihove zavicaje e jos gore cete vi proci.Oni granica nemaju u svojoj pohlepi a prodali bi rodjenu djecu za… Više »
Srbijanska manjinska u Rusiju neka Srbijanci i Vucic idu selit i zivjet u Rusiju. Neka ostaveCrnu Goru na miru.
Kakva elita jado moj sve predsjednici a ne pitau se ni u svojoj kuci a ne kod naroda ako vam je Bećir jedan od vođa kakav am je onda narod ???
Pošalji ovim tvojim po 100 eura , kada si im već podijelio državljanstva.
Sve nesoj do nesoja.
Proročanstvo o broju srba ispod jedne kruške se polako istvaruje. Zato ti brini o toj brojci, jer ce ih u Crnoj Gori biti toliko da mogu stati ispod jednog maslačka!
Vidjeli smo sinoc i ovih mjeseci dobri moj Saj…sorry ne znam napisati ovo slovo…”nisam skolovala”.
Ti si svetosavka a to je skroz razlicito od pravoslavnog I od hriscanskog uopste.Ako imas problema sa azbukom I will be glad to help you.
Gospodine Vučiću
Srpski narod nije ugrožen u Crnoj Gori ,već je ugrožen Crnogorski narod i vi to vrlo dobro znate ,jer svakodnevno komunicirate sa Amfilohijem .Znate da nije ugrožen Srpski pravoslavni narod nego Crnogorske svetinje koje su isključivo vlasništvo Crne Gore.
Urazumite te vjernike Svetosavlja da se okrenu pravoslavlju .
Obratite pažnju da je već više puta rekao da će Srbija “deset puta više novca uložiti u popis u CG” i da traži za Srbe u Crnoj Gori isto što imaju Albanci u Makedoniji i Srbi u Bosni. Naravno uz pomoć i podršku gore navedene pete kolone u CG Samo slijepi ne vide suštinu o čemu se ovde radi i… Više »
Radi se o usitnjavanju ili A ONDA sistem HOBOTNICE.
Jes, umjesto tih 100000 dinara što plaća njih trojicu iz DF-a, poslaće pare za njih 30…
Broj Srba u Crnoj Gori ce nastaviti da raste sve dok ne postanu vecina,na popisu sljedece godine bice za 2,3 % vise nego 2011g.,iako je realan broj mnogo veci.
😂😂😂😂😂😂😂
To što planirate da radite sa svojim ženama da bi se desile te brojke, tu aktivnost na žalost svakodnevno sprovodi AV sa medijskom mafijom na vašim mozgovima …
Pogresno si shvatio,ja nisam Srbin ali ovo je realnost,tako ce biti.
Krajnji cilj Srbije je da se porastom broja građana koji će se izjasniti kao Srbi na popisu 2021 g naročito u sjevernim opštinama države, stvori pritisak da se izdejstvuje neki oblik autonomije i stvori republika srpska u Crnoj Gori. Zatim će se tražiti federalizacija sa pravom na otcepljenje i time će se podstaći raspad i uništenje države. Sve to će… Više »
Potpuno si u pravu. Uzalud je pricati.
Hahaha, kakva fantazija,jel ti o ovome razmišljas svake večeri pre negu što zaspis? 😂
Dje su oni spiskovi i CD- ovi sa imenima crnogoraca sto je prije referenduma nosio Kostunica u Brisel na kojima je bilo 360.000…sto se desi sa njima…dje se djedose,za 3-4 godine…mozes li da kazes kad lazete a kad govorite istinu….no mi smo navikli na vase istine…i jos nesto moze samo da se smanji broj ako im ukines apanazu….ti to dobro… Više »
A sto Vucicu da se ne smanji broj srba. Apetit ti porasao . Oces more. Zalim slycaj. Sa pasosem u CG.
Vidim bas sve fini neki ljudi imali razgovor,jesu li sad razmisljali ciju ce sliku da podmetnu da kazu kako je polivija to uradila.A to je vama AV cilj ne samo da luku uzmete nego sve sto valja,pa tome sva ova hajka na nas,pametni su nasi politicari,oni cute ali kada se izjasne imaju sta mudro i pametno da kazu,a ne da… Više »
Povecali ste sami sebi broj odje kad su se ljudi prilikom krstenja morali upisayi kao Srbi! Za Luku Bar da je kupite necu ni da komentarisem!!
Vazno da crnogorce u srbiju pretvorite u srbe nego nijeste vi krivi nego oni koji nemaju cojstva
Crnogorci su regionalan pojam. Kako da budes crnogorac u Beogradu? Nisi ni Beogradjanin kad zivis u Budvi
Vraćaj ti novce ratne odštete koje ste oteli državi Crna Gora, pušti prazne priče.
Smanjice se broj Stba u Crnoj Gori zato sto ce vecina tih Srba da ukapira da nisu Srbi, nego Crnogorci. Prije prethodnog popisa, odrzanog u ratnim velikosrpskim zanosima, Stba nije bilo vise od 9%, i to je realnost…
Sve je jasno vodi se kampanja iz Srbije da bi se destabilizovala Crna Gora sad vidimo otvoreno i zasto radi popisa 2021 godine. Ugnjetavaju Crnogorce jos od 1918 i malo im je oce jos, oce da uniste Crnogorski identitet da ne postoji da izbrisu jednom zauvjek Crnogorsko ime i slobodu ali dok je poslednjeg Crnogorca to im necemo dozvoliti. Svi… Više »
Kad kazu ovi iz Srbije, njenom narodu, zvuci komicno. Njihov narod a koji vas narod, nit su vasi nit su ikad bili, no su nasi izdajnici a vase ukizice.
Najveca glupost svih vremena je da u CG zive Srbi i da u Srbiji zive Crnogorci.
Vule, imam jednu rijec za tebe, 4 slova. NATO. Poz.
Kada rečeš NATO Vučić legne klizne u blato !!
Nek pogleda popise iz 60′ i 70′ godina pa će znati koliko je srba u C.G.Zbog toga mu je bojazan jer su devedesete mnogo šta pogrešno interpretirale pa tako za potrebu i izjašnjavanje građana da su srbi…
Crnogorski Srbi i Crnogorski Crnogorci nestaju,natalitet nizak, iseljavanje ogromno. Cg je devastirana država koju će naseljavati migranti iz Afrike, Azije. Loše vođenje državedovodi do nestanka titularnih naroda.
U Titovoj Jugoslaviji za ovakve izjave se posjetio besplatno Goli otok. Po tvojoj priči Crnu Goru treba osloboditi od Crnogoraca i sve će biti ok.. to je fašizam!
Za razliku od Srbije, Crna Gora je zadrzala teritoriju strucnjak. A sto se tice naseljavanja migranata, ne mozemo doci na red od iste Srbije, nesreco. Otvori oci, ne boj se. Ne boli.
Teritorija đe nema ljudi i đe živi drugi narod iz Afrike i Azije u budućnosti se gubi. Čitaj istoriju i slične slučajeve u svijetu
Bnjj, ne bulazni, onda bi se Amerika davno istopila
Dobro je da se u Srbiji povećava a bježi, đeca vam ljeti dodju iz Njemačke pa kad im babe viknu preko plota Jirgen, Johana, Klaus, Mihaela… Pušti ti Crnu Goru i to ko je naseljava, prebrojavanje po nacionalnoj osnovi i porijeklu nije manir ove države. Vi se prebrojavajte koliko vas volje, a sve vas je manje. Sami ste krivi.
Pope bnjjido, zvaničan je podatak – iz Srbije se godišnje iseli na zapad više od 35.000 ljudi. U Rusiju i Kinu niko. Vrati se tamo da pomogneš a nama kako Bog da !
Da i je moguce da je predsjednik udruzenja knjizevnika Crne Gore cetnik? Da neko ko bi trebao da predstavlja crnogorsku knjizevnost ide da kuka Vucicu protiv Crne Gore, cije interese treba da zastupa. Ovo ima samo u CG.
Pu za vazda! Nikad se nećemo srpskih pretenzija osloboditi. Živjela nam suverena CG zanavjek, ko god bio na vlasti!!!!
Znamo kako ste rjesavali pitanje srba u regionu,to znaju najbolje oni u Sarajevu,Srebrenici,Vukovaru,Drenici…
Sram te bilo. Jel se iko od vas zapitao kako pada broh Crnogoraca u Srbiji svakih 10 godina. Sa 200.000 Crnogoraca 1980. Doslo se do 40.000 na popisu 2011. Bojim se ovakvom kampanjom protiv Crnogoraca da ce se doci na sledecem popisu na 10.000 nasih ljudi gore. A u Crnoj Gori sa 3 posto Srba 1980 asimilicijom i posrbljavanjem su… Više »
Boka kotorska…. Krivi su ti nazovi Crnogorci sto se posrbise…
Zahvaljujući Aleksadru Vučiću (predsedniku Srbije) i njegovim partijskim istomišljenicima mene je sramota da kažem da sam Srbin. Isto to čini i politički vrh CG, tako danas ni Crnogorac nije vrlina (nit čojstva nit poštenja).
Smatram da sam pošten čovek koji nije učinio zlo nikome i to je veća čast nego se svrstati danas u neki nacionalistiički kalup.
To za Stbe jeste jasno. Ali za Crnogorce … samo govori da nijesi u Crnoj Gori.
lopov misli da su svi lopovi.
Hqhahaahahahhahshshshahaahahhahahshahahajajjajajajsjsjshahshahahahahahshahshshshshshshshshs emilo veli labudovic ahahhahahahahahshs igra li jos nagradne igre po buticima
na sljedećim izborima, zbog vaše politike, će ih biti 1/4
Господине Вучићу хвала на ријечима подршке. Што сам био то ћу и остати,не мијењам капе ка неки. Него лично сматрам да морате мало пробрат ове представнике Срба у Цг!!Једноставно,нијесу брате од повјерења.
Apsolutno se slažem. Samo zamijeniti partijske i ‘vjerske’ vođe i dovesti one koji pokazuju poštovanje prema Crnoj Gori i Crnogorcima, i sve vamje oprošteno…
Kakva družina! Kakva bruka! Ne vide što se čini sa Crnogorcima u Srbiji, kako nestaju. A njegovi ođe sa 9% na 29% za 30 godina. Ako, tako nam i treba, dok su se punili dzepovi nije se imalo kad brinuti o važnim pitanjima. No, đeco, otvoriće se putevi pa kud koji… Jedan je život.
Dvadeset i nešto posto Crnogoraca postadoše dijaspora Srbije.Milije im je što da je lošije Crnoj Gori nego da je bolje Srbiji.Svi si zasposleni i imaju biznis ali žive od srpstva i pravoslavlja.To su ljudske gromade.Protiv Crnogoraca se bore Njegošem i sv. Vasilijem Ostroškim.
No pasaran srpski fasizam u Crnoj Gori!Ili ,ili…Mi nemamo rezervnu domovinu.A i sve se ovo radi zbog popisa i izbora.Bicete potuceni do nogu.
Tako je CG neće nikad biti Albanija
A Srbija možda jednog dana bude Ruska gubernija…
Pa nikad nije ni bila, naravno. A djelovi Albanije i Srbije su bili dio nase Duklje i prije 1000 godina.
Tako je tami, ni albanija ni serbia !
Klasičan primjer hegemonije.
Sve im milije no majka Crna Gora, jeli ovo moguće, pi, pi, pi…