Najava preraspodjele crkvene imovine i obnova autokefalnosti Crnogorske pravoslavne crkve izazvala je revolt Mitropolije crnogorske – primorske, ali i zvaničnog Beograda, koji prijete da neće dozvoliti da država ostvari svoj naum.
<<<Vučić: Molim Crnu Goru da ne ugrozi imovinu SPC<<<
Potpredsjednik Savjeta Mitropolije Crnogorske pravoslavne crkve Stevo Vučinić, za CdM kaže da za njihovu nervozu ima više razloga.
“Srpska crkva je u neredovnim prilikama, počev od 1996. zaključno sa 2006. godinom, u vrijeme beogradske vojno-policijske okupacije Crne Gore, zloupotrebom sile, nezakonito, bez pravnoga osnova, najobičnijim upisom u katastar nepokretnosti, na sebe upisala 12 od ukupno 50 kvadratnih kilometara crkvenog zemljišta, većinu od 60 manastira i od oko 600 crkava, koje su do tada bile u državnome vlasništvu”, jasan je Vučinić.
Dodaje da sada pokušavaju na svaki način da sačuvaju tu moćnu crkvenu infrastrukturu, koja je ne samo izvor kolosalnih prihoda, nego i temeljna infrastruktura za protivustavnu djelatnosti s ciljem rušenje ustavnog poretka i ponovne aneksije Crne Gore Srbiji.
<<<Vučić nakon Vladinog odgovora pokrenuo medijsku hajku protiv Crne Gore<<<
“Inače, njeni klirici javno izjavljuju da je nezavisnost Crne Gore privremeno rješenje”, tvrdi on.
Vučinić napominje kako samo manastir Ostrog, najveće pravoslavno svetilište u ovom dijelu Balkana, godišnje donosi prihode koji se mjere desetinama milona eura koji se vrećama iznose iz zemlje i investiraju u republiku Srpsku i Srbiju.
“Tim sredstvima se finasira i protivistavna djelatnost Srpske crkve u Crnoj Gori. Novim Zakonom o slobodi vjeroispovijesti tome će se stati na kraj. Njegovim članom 62 propisano je da se sva imovina vjerskih zajednica i crkava koja je do 1918. godine izgrađene ili stečena iz državnih i narodnih sredstava upisuje na crnogorsku državu. Dakle, sva odnedavno nezakonito upisana crkvena imovina na Srpsku crkvu ponovo će se naći u državnome vlasništvu”, smatra on.
Stoga je, smatra Vučinić, taj član, i samo taj član, izazvao nervozu u beogradskim klerikalnim, političkim i naučnim krugovima.
“Jer će na temelju toga Zakona Srpska crkva izgubiti ekskluzivni status a Crnogorska će dobiti domicilni, sa svim pravnim i materijalnim konsekvencama koje iz toga proishode. I to je razlog bijesa velikosrpskih centara moći koji se ovih dana izliva na javnu scenu. Na sreću, država suvereno vlada svim instrumentima sile, a i nalazimo se pod visokom zaštitom Zapadnih sila i NATO-a, pa se ne treba bojati da može biti ugrožen ustavni poredak”, zajlučuje Vučinić.
Da podsjetimo, Srbija ja žestoko zamjerila Crnoj Gori što je najavila usvajanje Zakona o slobodi vjeroispovijesti. Cijelu kampanju pokrenuo je tamošnji državni vrh. Sve to je aminovao poglavar SPC, patrijarh Irinej.
Miraš Dušević
IPAK SU U PITANJU PARE !!! JEDINO OD CRKVE ĐUKANOVIĆI NIJESU UZELI KOJI MILION !!!
Al se zato srbija namastila ostroškog novca
Miras veli nikad Crnogorci slavu niesu slavili to je uveo SV Sava ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pa i nisu…srpska relihija i jeste svetosavlje…noko ne slavi slavu sem srbi…a kako su nam oteli sve i utisluli svoje običaje u naš napaćeni narod i naši su počeli slaviti…pogotovo oni koji su slavu počeli slaviti 1991god. A ima ih dosta…prepoznat ces ih po tome sto drcno vicu da su vazda slavu slavili aki j tajnosti
Ojdite kumim vas bogom jer i ja sam bio u CPC da vidite vjernika i broja bice vam sve jasno
E ojadio se Smirasom zajedno najbolje da nam odnesu Hercegovci SV Vasiliju za Mrkonjic okle je i dosa a stoce kod tebe anti Srbina? Bogomi nedaj boze da nas neko porobi ni Montenegrin nebi bio vise kolki ti je obraz
SVETOSAVLJE NIJE PRAVOSLAVLJE !!!
Sveti Sava proslavljen i postovan kao svetac i u Grckoj, Rusiji, Rumuniji a nije Pravoslavac?
Vasilije je Hercegovac. Ovim je sve receno.
Ali protjeran
Drz Srbine uzmi ovaj krstic,ponesi ga na poklon vucicu i kazi mu da je to cijena bilo kojeg krsta crnogorskog.
Sad se osjećaš vrlo pametno, iako parafraziraš onoga koji je insistirao na srpstvu i jugoslovenstvu.
Pravi vjernici uvjek ce doci podostrog bio on drzavni ili srpski SVETOG VASILIJU I NJEGOVE MOSTI POSJECUJU IMUSLIMANI MAKEDONCI ALBANCI znaci sve narodnosti iz okruzenja a price o vrecama ostavimo selakovicu i vulinu na celo sa vucicem to njih boli
MRZIM OVOG STEVA JER JE LJEPŠI OD MENE! MADA NIJE TEŠKO BITI LJEPŠI OD MENE.
Broj vjernika koji ce posjecivat Ostroski manastir i ostavljat priloge bice drasticno smanjen ako ga napusti svestenstvo spc, jer je to uglavnom u pitanju narod iz Srbije i Republike Srpske. Posledicno, to znaci da ce i broj vreca sa parama drasticno otanjati !
…ne dolaze oni zbog popova i srpstva…dolaze zbog relikvija i civota…
Narod Republike Srpske i Srbije ne bi islo u manastire kada znaju da upravljaju Anti-Srbi.
Mislim da si u zabludi !
Malo njih, malo ! Relikvija i civota po srpskim manastirima ima koliko oces. Sve je stvar marketinka. Ako spc bude marketinski djelovala da se ne ide, nece ni ici ! Znamo kako stoje stvari na ovmo svijetu !!!
Ahaaaaaa da Stevo ostavi prilog Miras i druzina,brate to ce uvenut ka okinuta grana.Ojdi Nedeljom ili bilo koji dan u CPC (novu) da vidis br vjernika i domoljuba
Ja sam crnogorac i nikad ne idem na proteste..al sjutra idem na sabor..
Nenade nisi postio 3 dana pike ne vazi
Mene najviše zabrinjava broj lajkova koje dobijaju izdajnički komentari.
Bra’o Sevo, obaras sve rekorde.
Ovaj je
Desanka
ова људурина кад год прича о цркви и вјери , прва му је и најважнија прича о парама . . оли му је ваљда жа’ што и он не може мало ,,зафатит” . . мрчни Стево , кукавице горска . .
Saša kako je u Valjevo?
Rijetko odvratan tip..
NEMOJ TAKO. KAKO SAM JA GRDAN, STEVO JE GEORGE CLOONEY.
Opreme,i ti ćeš na Gazimestan? Iz kojeg ćeš džipa da iskočiš?
Pekmeze, odmori večeras. Sjutra je veliki dan.
Strašno. Umjesto da tebe i tebi slične vrećama iznose.
Milo kupi jednu crkvu Mirasu da pocine narod, ima u Zimabve povoljno
Stevica za blagajnika!
Koliko je samo MCP sa Mitropolitom Amfilohijem ulozila u obnovu Crkava i Manastira u CG od pocetka 1990-tih. Crnogorski komunisti su spracali stoku u Crkve i sve su bile zapustene i zarasle i sad kad su obnovljene Vucinic bi da ih otme. Vjerski turizam je prisutan u svim turistickim zemljama.Koliko samo narod oko Manastira Ostrog ima koristi ,koliko je prodavnica… Više »
STEVO, BITNO JE DA KAPITAL CIRKULIŠE.
Svetosavska sekta…
Sveti Sava je osnovao Zetsku Eparhiju u Boki cije sjediste je kasnije prebaceno na Cetinje.
Svetosavska Crkva na ovim prostorima je vise vijekova starija od Crne Gore i grada Cetinja.
E to me može bit starije od Duklje i Meduna malo si se preša’.
Da.u pravu si zato bi cpc pod izgovorom pravoslavna ne da vrari prije 1918 nego prije 1219 ..njima je katolicizam blizi od pravoslavlja..zato srecan vam put sa mihajlom koji kaze da se svi mi molimo alahu
Alahu se i Isus moli ,,obraca mu se, oce .Zasto se kaze sin boziji,,muskimani kazu da je isud poslanik,e ru, je razlika,,Alah,bog je jedan
Duklja nije bila pravoslavna,pravoslavlje na ove prostore su Nemanjici uveli. Mi kao i svi drugi bili smo prije toga pod zastitom boga Peruna,Svetovida itd…
Nemanjići su osnovali Zetsku Eparhiju. U Kotoru je bila jer su Nemanjići popalili i porušili sve gradove Duklje. Kako su oni tad pisali: “pretvorili u prah, da ne ostade kamen na kamen”… Ali kad su došli Turci, nestade samostalnosti crkve i onda nestade crkve. Tako da nije starija od Cetinja.
Nemanjići lijepo napisali da su Grke poćerali, a svoj narod sačuvali
Ha ha , Bravo Oprem. Ne no Engleze. A što su sve gradove popalili, porušili i opljačkali? Svaku crkvu (samo ih je u Svaču bilo 365) su do temelja sravnili. Jedina freska Kralja Mihaila ostala je u Stonu, jer do tamo Srbi nijesu stigli. Drži se ti Sv.popa Nace i Sv.Šiljka, batali se istorije.
Tako je, Vizantija je predala Kotor bez borbe a tamo dje bila borba gradovi su stradali.
Podgorica je popaljna i srusena 1944 iako su je Njemci bili vec napustili.
Od 1219 Svetosavlje je u Zeti a Cetinje osnovano 1485.
Pare iz Svetog Tripuna sigurno idu u recimo dom u Bijeloj
A sa peraskih otoka dje ide zarada.
Sigurno ne ide zarada za financiranje srpskih anticrnogorskih novina
organizacija i raznoraznih akademija klerofašističkih
anticrnogorskih,antizapadnih,anticivilizacijskih organizacija.
Pomorac đe idu Dolari i Euro jel u tvoj džep ???
Ili ti idu u džep srpski dinari ili ruske rublje
A sokole ???
E, da mi oce ko objasniti ko je ovaj? Clan Sinoda CPC? “Klirici”??? Jesus Maria!
Veliki Slavo Perović je ovoga opisao sa tri gornje riječi!
Liči iz profila na Musolinija?
Ko…..Vucic, njegov batica, Amfi, Irinej……meni nekeko svi oni i iz profila i onako lice na teroriste i lopove……
Bravo, Joone!
Tako je Joone!
Jel na Benita kojeg je mitropolit Joanikije Lipovac
pozdravljao a blagoslivao njegove trupe na Cetinje ???
Ne no na Benita Zrnova koji je sa četnicima ćerao sina i partizane talijanskim puškama i makaronama! I sad podižu partizani spomenik. Svašta.
Stevo-vrećo.
Crna Gora nije vece dusmane imala od ovih Mirasa,Steva i CPC …Zamisli domoljuba koji na Njegosa laje i na svekolike Petrovice a djebi bijo jadnik da nam oni ne ostavise Crnu Goru ?
Oklen pises?…..iz kog dela Srbistana?……
Iz Ćićevca se javljam.
Iz Herceg Novog SRPSKOG GRADA!!! IDEMO UDRITE!!
Xa xa xa srpskog grada sa srbima bez srpskijeh gena i porijekla
xa xa xa …..
Serdare jel ti Xa crnogorska slova?
Nek zivi vječno CPC..
AMIN.
Crnogorski Putujući Cirkus!
Sad pare iznose u paketima! A one metalne bačaju, ne znaju što će s njima!
Draga braćo,pošto vidim da je SPC-u odzvonilo u Crnoj Gori ja se već spakovao i preksjutra idem na Tibet,juče mi rekoše da sam ja nova inkarnacija Bude.Zdravo ostajte !
Mudra odluka Opreme.Što bi se reklo,čemu je vakat tome je i vrijeme.
Preživjela je Mitropolija Sulejmana Bušatliju, Ćuprilića, Latasa, preživjela Mletke i komuniste i nije poklekla. Zamisli da od vas bježimo.
Vidimo se sjutra na Saboru.
Nek je sa srećom novi Mitropolit Crnogorske Crkve Amfilohije ….
a što ćete sad ……
Ne daj te se braco Crnogorci,tu smo kao i uvjek da pomognemo ako zatreba.
Dubrovnik(ko god tada bio nad njim)ne zaboravljamo al oprastamo.
Ha ha Srbine, davno smo vas pročitali. Ako možete đe da zamutite, ako ne uvijek vam ostaje opcija da pobjegnete. Ka kroz cijelu istoriju.
Sija li krst Sahat Kule u Staroj Varosi moj brate Srbine? 🙂
“Crnogorac” brini se ti za tvoju Žiču i Studenicu. Misliš da je narod naivan pa ne vidi da vas 5-6 svaki čas mijenja nickove. Sad si Hrvat pa si “crnogorac”. Sa jedinim ciljem da posvađaš narod. Ali, promijenili su se Crnogorci. Pripremi se pope. Kuršumlija zove.
Vidjeli su df ovci da im je dosao kraj poslije presude pa 1sad na sve nacine pokusavaju da ozive svoje birace
E cudna li naseg naroda mislite li da bi srbi koji zive u Srbiji dopustili da im mi otmemo imovinu kao sto su oni nama? Manje emocija vise razuma i sve ce vam biti jasno
Ne treba nama njihovo, AV i tako poklanja Vojvodinu Arapima….
Kako imovina moze biti Srbska?Pa valjda je ovo Crna Gora.
Imovina SPC nema veze sa Srbijom, vec sa srpskim narodom…moze Patrijarsija da bude u Podgorici Cetinje Beograd Banja Luka itd.
Oću li bit blagajnik?
Ništa se ne zna, i Laf je u igri!
Cemu ovolika panika kad ce sve mirno i u verskom duhu da bude završeno
A sto je ovo digla se hajka nevidjena pa ljudi moji naravno da Ostrog pripada Crnoj Gori… Nema potrebe srbi da prijete vidjeli smo kako su i Vucic i Dacic sa uvali Kosovo
Ne mogu da vjerujem da se ovako igrate sa svetinjom. Plasite li se Boga?
Šta će nama Amfi izmedju nas i Boga…. To bi bila igra gluvih telefona….
Bog: Ne ubij, ne laži, ne kradi …
Amfi: “U ime Srpstva i Svetog Save” – ubij, laži, kradi…
Anonimus – Su cim ces pred Milosa i druge srpske vitezove? No srpske badnjake lagajte i sarajte uskrsova jaja. NJEGOS
Je li iko ikad cuo da postoje nekakvi srpski badnjaci. Kako izgledaju, zna li iko?
Znam da postoje HRSCANSKI, ali srpski (!)…e to jos ne cuh.
Vitamin C, Kralj Nikola je tokom bitke za Skadar čestitao badnjake riječima:
Sretno vam Badnje veče Vladike Danila Crnogorci moji. Srećni vam srpski badnjaci koje večeras nalažete pod vedrim nebom.
Badnjaka ima iskljucivo u Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi.
@anonimus…..NAJBOLJI KOMENTAR 👍👍👍
Ne dozvoljavajte braco da nas zavade neki Vucic i Dacic ne bune se oni zbog nas nego se bune zbog samih sebe jer su imali koristi od toga
Ko uopste odredi ovog isana da govori u ime te CPC koja se osnova 1993 ?Pa ova palamudina da obraza ima pomagala bi pravoslavlje ne pitajuci jeli ono Srbsko,Grcko ili Rusko.Iz sve ove price njegove i budala zakljucit moze da se on samo nada svojoj dobiti i svom dzepu..
Srbin-Zeta , tako neka ti Bog pomogne!
Dokazi ne mogu Milogorcima nista. Moze Kralj Nikola da ustane iz groba i viče “Crna Gora je Srpska!” i oni će reći da je izludjen.
Da je srece da se donese zakon da se novac iz manastira donira djeci kojima je potreban za operacije, a ne da se pune dzepovi Vucicu i kojekakvima
Pa ne bune se oni tek tako vec znaju da nece imati vise onolike prihode koje su ranije imali i novac koji su iznosili niko nije kontorlisao
Ne treba nasijedati na provokacija Srbije i celnika DF-a shvatite da oni boluju kad se nista ne desava i da ce uvijek na svaki nacin pokusavati da destabilizuju Crnu Goru
Sta mislite od kojih para Amfilohije placa skupa vozila i pratnju kakvu nema ni predsjednik drzave?
Ostrog je bio i bice crnogorska svetinja!
Stara Hercegovina! Srpska!
Kakav sam ja kreten!?
Oduvijek i zauvijek
Crnogorski i Crnogoraca!
Da im se dopusti premjestili bi manastir u sred Beograda
markatni stevo , evo ga ka gaj julije rogamisus
Kad mene stave za blagajnika u Ostrog ja ću tim džakovima naći bolje mjesto!
Risto śutra obavezno da baci par anatema. Bog je uz njega bre!
Bodin prvi Kralj Srbije
Ha ha, toliko o vašem poznavanju istorije. Mihailo, prvi dukljanski Kralj, krunisan je 140 godina prije prvog srpskog Kralja Stefana Prvovjenčanog. No vi da što znate, ne bi bili protiv svoje države.
Kralj Mihailo jeste bio prvi Srpski Kralj, ali ne cijele Srbije.
Mihaila najveci hrvatski istoricar i pjesnik Andrija Kacic Miosic u 1756 pise o njemu:
“Kraljevaše u srbskoj zemlji kralj Mihajlo”
Lazar Tomanović, Predsjednik Vlade Crne Gore u doba Kralja Nikole , kažu da je Mihailo srpski kralj. Laže li Lazar Tomanović?
Isto je hrvatski istoricar i pisac Andrija Kacic Miosic 1756 pisao da je Mihailo Srpski Kralj:
“Kraljevaše u srbskoj zemlji kralj Mihajlo”
Laže.
Pope Dzoma PLAGIJAT DIPLOMA, pricas gole gluposti a zaobilazid kljucne cinjenice!
Sve se vrces u nesto sto neznamo jeli postojalo ili ono sto nema dokaza.Koje crkve podize taj Tukljanski kralj znasli ih nabrojat?
Za vrijeme vladavine Vojisavljevica Dukljom Nadbiskup Barski dobija titulu Primas Srpski,ZASTO???
Zasto nije Dukljanski ili Crnogorski nego bas Srpski.
Nikakve anateme Risto nema sto bacat. Nije dovoljno samo zlo uradit da bi te Bog kaznijo i pomisao losa je grijeh.Ovaj nesrecnik kome nista sveto nije Crnogoraca koji zivote ulozise za opstanak izigrava veceg patriotu od svih nasih predaka sto SRBI bijahu.Nema Srbija nista o Srbstvu zapisano i dokumentovano ko mi iz Crne Gore,nosu sklonili arhiv iz muzeja Cetinjskog pa… Više »
Bacio je on to i VRACA MU SE!
Crna Gora je u istoriji uvijek bila na pravoj strani., cesto i patila zbog toga ali uvijek bila casna. Zar sada da prigrlimo izdajnistvo i da zbog sake pohlepnika i lopova izdamo sve sto kroz istoriju dijelimo sa Srbijom i Srpstvom. Zar nam je drazi Hrvatvi Albanac i zar toliko mrzimo Srpstvo.? Medijski vas okrece DPS politika, progledajte slijepci.
Odlično si počeo, druže, ali nekako ti se omakla činjenica da Srbi sa Zlobom na čelu, a i AV ne zaostaje, nisu bili na pravom putu. Da ne kažem da su odlutali u mrak… I šta sada… Pa sam si odgovorio, Crnogorci su uvijek na pravoj strani, i zato više ne slušamo Srpske poglavare, nego mislimo svojom glavom. Većina Crnogoraca… Više »
A nemoze Beograd upravljati sa nasim kulturnim bogastvom i tacka
Pa i ne upravlja nego MCP na celu sa Mitropolitom Amfilohijem ,Moracaninom.
Teško je zamisliti a kamoli opisati bol i ogorčeno iznenađenje velikog, rođenog egoiste kad ga neko izneveri, napusti ili mu učini ma šta od onoga što je on vazda drugima činio. Tako ogorčeno rikne na svoje ubice ranjen tigar koji je celoga veka živeo od toga što je ranjavao i ubijao sve oko sebe. Ivo Andrić Oteli su crnogorsku imovinu… Više »
Wow, bravo!!!
ljudi treba organizovati jedan referendum da se ljudi izjasne koje za Crnu Goru a koje za Srbiju pa svi oni koji su za Srbiju treba im granicu otvoriti pa neka idu u svoju domovinu ami da ostanemo u nasoj nama dragoj CRNOJ GORI i stobi rekli mirna BACKA
Sused, ko oće da evivači eto mu 4 nahija a neka pušti ostale da normalno dišu!
„Crnogorci kad ono viteški,
Žabljak tvrdi turski poharaše;
Onda mene starca zarobiše,
Na Cetinje srbsko dovukoše
Mjeseca marta 10.1835„.
Top se cuva u Biljardi na Cetinju, Katunska Nahija.
Kažu, bježi ka djavo od krsta. Ili ka Miraš od tende!
Samo da se više jednom za svagda riješimo srpsko-bosanskih popova i CG će konačno prodisati.
Више у МЦП има попова из Цуца него што НВО ЦПЦ има цијела.
Znači pare iz Ostroga se ”džakovima iznose u Republiku Srpsku (!?) i Srbiju” za investicije (kakvi FIAT-i, kinezi i nijemci-investicije idu iz Ostroga 🙂 )! I zbog toga će država oduzet svu imovinu crkvi, tj. Ostrog! Da li neko vidi glavni problem u ovoj izjavi? Što radi poreska i finansijska policija? Što radi specijalno tužilaštvo (podsjećam, Medo je ”pao” za… Više »
Vojvodinu vratiti Mađarima, oni su je izgradili. A biće i to, polako.
Split i Istru Italijanima, Zagreb Austrijancima, Knin Srbima i svi srecni
Samo ti zivi u iluzijama,odi miko u suboticu pri granici pa vidji kakvo je stanje u najmadjarskijem gradu,vojvodina mala srbija
Stevo zaboravio si napisat da sa tim istim novcem financiraju sve aktivnosti protiv Crne Gore kako propagandu medijsku i sve ostale djelatnosti koje su usmjerene za blaćenje Crne Gore i za izazivanje nestabilnosti i nesigurnosti brojnih turista i biznismena i investitiora u Crnoj Gori a sve sa ciljem osiromašenjem države Crne Gore. Zaboravio si napisat za požare koji su bili… Više »
Jesi li to ti Mijo pjesniče?
Mijo je bokser! Eno su mu kupili i neku bosansku nagradu!
Misliš li na onog pjesnika sa osnovnom ili onoga sa zanatskom školom?
Krsto Zrnov Srbin bio kao i svi zelenasi
Sve sto ste sagradili od 1993 zadrzite ne samo crkve no i priloge vjernika..
Vise nije ni vjerovanje u Boga, sad je samo vjera u pare. Boze ako nas gledas, digni ruke od nas, ako vec nisi…
SPC sektašima da je do religije, mogu se oni moliti bilo đe. Nego evrići, mercedesi, palate. Sve će CG vratiti i okupatore išćerati. Neka idu kod Kačavende na seanse u Bijeljinu. Mogu svi tamo stati.
Kako tebi bi kod Kačavende?
Ja sam ubijedjen da ovaj “Feniks” je Jevrem Brkovic
SVETOSAVLJE NIJE PRAVOSLAVLJE
Svetosavlje je Krsna Slava, Badnjak i Vidovdan. Obicaji koji svi CG pravoslavci praktikuju i o cemu Njegos neprestano pisao i pjevao.
Evo sam cuo sprdnju prije neki dan da CPC i Miras ukidaju Slave ahaaaaaaaaa e ojadilo se njihovo Crnogorstvo
Kažu da je Stevo najviše volio da roni u muzeju?!
Вјерник сам од како сам рођен, па не знам ко је Стево. Никад га не виђох у цркви!
Ti bi, bogomi, da ga vidis u okupatorskoj crkvi, e neces tamo vidjeti prirodne Crnogorce, pa, evo, ni mene, a istinski vjerujem u Boga, Hrista, a vi vjerujete u vaseg Rista.
Sta znaci prirodni Crnogorci? Sinovi Partizana i ateisti?
Ко је Стево Вучинић?
Veliki Slavko Perović ga je opisao sa tri riječi!
Srbija nema mehanizama i instrumenata za uticaj u Crnoj Gori kakve ima u Bih preko republike srpske .Zato mijesanje spolja ne moze uticati na uredjivanje odnosa u Crnoj Gori.
Kakva je ovo svraka,a ti eura nikad nijesi u zivotu dao za priloge,ni ti ni ovi ateisti komunisticki sinovi sto bi da su Bogovi ali u cg,a vjernom narodu koji daje priloge vidite to nikad ne zasmeta dje se pare ulazu,koga crkva hrani i sta obnavlja,nikada nam tudjini nijesu mogli biti toliki neprijatelji kao svoje zlo.
A od Vega se prave I obnavljaju hramovi I manastiri post Crnoj Gori Stevice??? Ajde nemoj da lazima huskas. Narod ipak vidi veliko djelo Crkve I u humanitarnim djelatnostima. Ti bi izgleda malo gricnuo od pruloga, a? Stevo, stevo
Zar CPC nije već autokefalna i to od 1993. godine, čemu sad opet priča o tome? Čine je Miraš, Stevo Vučinić i oba simpatizera.
Napisem vise neuvrijedljivih komentara a vi ne pustite ni jedan,zato sto znate po mejlu da nijesam ni bot ni pop ni ovaj ni onaj no ponosni i posteni crnogorski srbin pa sporadtoga pokazujete vasu slabost i zluradu mrznju a mene licno mozete počešat dzondzule.
Dagi, jesi li crnogorski Srbin ili srpski Crnogorac? Možda bugarski Turčin, grčki Albanac ili njemački Poljak. Možeš biti samo jedno. Što se nas tiče budi što oćeš, ali ljudi ne mogu bit hemafroditi. Malo ovo, malo ono.
Stara, DOBRA!
Stara Podgorica jesi li podgoricanin ili crnogorac
Odlicno Stara ali malo grijesis, moze da bude samo crnogorski Srbijanac ili srbijanski Crnogorac.
Imas Grka iz Grcke i Grka sa Kipra a dvije drzave ,tako i Turke.
Imas italijane u Italiji i uSvajcarskoj i u San Marinu i u Vatikanu.
Takodje i Njece i Francuze u Svajcarskoj.
Imas Arape u svim arapskim drzavama itd itd.
Znači sve crkve se vraćaju državi pre 1918! Dakle Pećku Patrijaršiju, Dečane i Bogorodicu Ljevišku će Kosovo ‘’vratit” Crnoj Gori (Metohija je bila u sastavu CG 1918) a Stanjeviće, Podlastvu, Praskavicu, Reževiće, Savinu, Prevlaku i Banju (Risan) ćemo ‘’vratit’’ Austriji (Boka je u sastav CG ušla tek 1946)!?!? Inače, postoji preživjeli ogranak dinastije Nemanjića, koji u sebe ima krvi i… Više »
Ha ha Trile, bači taj Politkin zabavnik, đavoli ga ponijeli.
Nije dobar clan. Slazem se za to. Crna Gora je danas jedino pravno validna drzava na svom prostoru i ne treba se ogranicavati na 1918. Clan treba da glasi da ce se sva crkvena imovina na danasnjoj teritoriji Crne Gore upisati na drzavu osim one koju su veciniski dokazanim i dokumentovanim namjenskim privatnim novcem izgradili pojedinci i to ukoliko su… Više »
Kakav crni potpomak Nemanjica. Pa to nije njhova svojina jos od kad se to izgradilo, jer je tadasnja drzava to dodijelila Crkvi. Ali ta drzava nema vise nikakav legalitet, a ni legitimitet na ovom prostoru. Obzirom da je bilo puno zloupotreba crkvene imovine i promjena statusa vezi autokefalnosti. to puno spornih postupaka SPC i o odnosu na Crnogorsku autokefalnu crkvu… Više »
Matane Crna Gora je bila srpska drzava do 1918, pa ajde da radimo na tome
Drogiras li se?
Sad kad se donese zakon nema vise iznosenja vreca para iz nasih svetinja da bi se njima potkupljivali odnosi izmedju SPC i Srbije !
Ne bi bilo ni vreca i para jedino stevica da po vas dan daje priloge
Posle ovog teksta stvari drugacije sagledavam, i u pravu je za sve sto je rekao, ja sam jedne prilike u jednom Manastiru prisustvovao naplacivanju po 2e turistima da udji samo! To nema nidje u svijet sto radi SPC.
Ovim necasnim radnjama se mora stati na put vise, ovo je klasicna zloupotreba nasih crkava u korist Srbije.
Sa tim parama koje uzimaju iz SPC su se finansitali i svi projekti usmjereni protiv CG i njenog naroda jer nije imala opozicija nasa toliko para tek tako.
I treba da se donese zakon i da se stane sa svim ovim sto nezakoniti radi u SPC, oni salju novac iz CG iz crnogorskih svetinja u Srbiji pored CG i naroda kojima treba pomoc !
Pa nije ni cudo onda sto se Amfilohije vozi u dzipa od preko 100 000 i sto ima obezbjedjenje vece od bilo kog politicara!
Ko sto govoris istinu tako te zdravlje sluzilo
Nema obezbjeđenje, šeta mirno i slobodno.
Ko sto istinu zboris tako te pratio napredak
Bogu fala da vozi taj dzip i zasluzijo je.Evo sad razmatramo da posaljemo jos jedan dzip koi ce bit mnogo bolji od toga HAMMER H1 blindirani i zasticen od poda do krova vrijednos mu je oko 180 000$
U prevodu Spc pljackala drzavu CG i njen narod a onda slala pare Srbiji!
Smijesno
Jeli te pare donira narod CPC ili Mitropolije CG i Srbske te toliko brines.A ko bi usa u te crkve i ostavijo Mirasu i Stevu prilog ojdi i uvjerise Nedeljom u novo izgradjenu crkvu na Bogdanov kraj nemaju ni za dojc
Pa zato su se oni toliko sad oko ove situacije oko crkava u CG pomamili jer oni sad brane milione koje im je Spc davala preko nasih objekata u CG.
Bravo Stevice! Vazda je ova moćna i bogata Crna Gora izgradjivala okolne države. Ne može više, neka se sad same izgradjuju!
Dobra stvar kod Stevice je sto ne krije da je stvar samo o parama.
Samo da ne iznesu tvoj mozak. To je najvece blago Crne Gore.
Vidji mu podocnjaka, jesi li sto mezio ovih dana?
To drzava treba da uzme i poveca penzije!!!
Srpska crkva iznosi srpskoj, katolička Vatikanu, razno razni investitori profite takođe iznose iz zemlje. Gospodar takođe nosi i ne pita…
Što lupeta ovaj feniks. Pomoli se jadan nebio
MILEVA CRNOGORCI SU PRITISNUTI OD SRBA U SVOJOJ DRŽAVI,MORAMO I MI NEGDJE DISAT TO SU NAM OSTAVILI NAŠI PRECI,A MI ĆE MO NAŠOJ ĐECI SVOJE NE DAMO TUĐE NEĆEMO
Feniks vi ste odrodjeni Srbi, a crnogorac u prevodu je Perjanik Dusanovog Carstva.
Nista on ne lupeta – sve je tacno ovo!!!
Te iste “milione” su dali ljudi, vjernici, srbi. Tako da dalje ruke od naseg.
mislim da se don preracuna sa crkvom kad je kreno na nju donu prevagu za sada donose nacionalne manjine u crnu goru i to tijesno a sta ce biti oko crkava nece valjda albanac i bosnjak da ide na crkve da podrzi dona ili oce s kojom vecinom bez nacionalni manjina don misli uzeti crkve
Svetosavska sekta…
Kojoj su pripadali Crnojevici i Petrovici…
Najpravilnije bi bilo da se crkve oduzmu crkvenim licima i dodijele raspopu i roniocu!
Ljudi moji vidite sto radi Milo malo.mu je sto brat sa bratom.ne prica ili komsija sa komsijom nego zeli da pane krv .opametite se to je jos ostalo da krvnik sprovede u njegovoj misiji.
kako ce sad da kmece…zaboravice kosovo
SLUŠAM KOMENTARE TE PARE SU PROBLEM TE OVO ,ONO CRKVE SU CRNOGORSKOG NARODA AKO HEĆETE CPC SRPSKE SIIGURNO NISU NI SPC NJEGOŠ JE BIO NA ČELU MITROPOLIT CRNOGORSKE PRAVOSLAVE CRKVE SEBE SAM SIGURNO NE BI UKINUO TOBOŽ OVI ŠTO SE POZIVAJU NA NJEGOŠA.ISTO I KRALJ NIKOLA S SRBIMA JE IGRO GADNU IGRU SKORO JE PLATIO GLAVOM KAD JE BILO KASNO… Više »
Vladika Njegos je rekao “No badnjake srpske nalagajte…”
Njegos: U SVIM ZIVOTNIM SITUACIJAMA CRNOGORAC JE UVIJEK CRNOGORAC. (1847)
Pa ti vidi ima li situacije u kojoj je Crnogorac srbin, kad lijepo Njegos kaze ” u svim situacijama” je Crnogorac.
Ajde, zdravo!
Definitivno Njegos nije mislio na etnicke crnogorce, nego na tradicionalne srpske ako si zbunjen.
Da srpske u smislu pravoslane – toliko ste zatucani nacionalisti da to jos uvijek ne kapirate!!!
I crnogorac u smislu Srbin.
U crnogorskom jeziku postoje padeži, pravila o korišćenju velikih i malih slova, pravopis, znakovi interpunkcije… Ako ih ne koristite, pokazujete nepismenost, a i malo ko će vas razumjeti. Zato, polako sa tom tastaturom, nije to baš bezazleno.
Crnogorski jezik je tek izmisljen pa jos nijesu upoznati sa pravopisom.
Treba Vidoje prvo da postoji crnogorski jezik da bi postojala pravila i pismenost.
Bitno da ti lazni imenjace imas servsku tastaturu. Ljudi pisu elektronski skoro svi malo – i to radi brzine i vremena. A ti cuvas servske manastire od nas Crnogoraca sto hocemo da vratimo svoje – sta tu nije jasno vama svetosavcima?
Ja bi reka imenjace da si ti prvi nepismen. Cim hoces da zivotom cuvas “servske” crkve i manastire od nas pravijeh CRNOGORACA sto hocemo da izpravimo istorrisku nepravdu nama nanesenu od nebeskoga naroda. Od vas i nebo pocrnjelo.
Feniks, pokazujes osnovno neznanje. Procitaj malo sta pisu i Njegos i Kralj Nikola pa se onda javi. To na sta se ti pozivas je poslije kapitulacije CG i to mozes baciti u vodu. Lista svih nasih poznatih predaka je poduza pa mozes izabrati bilo koga, otvori i procitaj.
NJEGOŠ,K.NIKOLA….TO SU VAŠE MANIPULACIJE POSTOJALA JE C.G. PRIJE NJIH A POSLIJE ĆE.
TI BUDI ŠTA HOĆEŠ,MENI (NAMA) NE MOŽEŠ NAS POCIJENJIVAT I NAZIVAT POGRDNIM IMENIMA DOZVOLI I NAMA DA SE OSIJEĆAMO ONAKO KAKO MI ŽELIMO
Njegos rece: “Mi smo Srbi narod najnesrećniji: svaki Srbin koji se prevjeri-prosto’ vjeru što zagrli drugu, no mu prosto ne bilo pred Bogom što ocrni obraz pred svijetom, te se zvati Srbinom ne hoće”
Stevo, našima je ideal bio čojstvo, junaštvo, obraz, vjera,bratoljublje,… a ne parizer, vreća, ronilaštvo,….Vučiniću kućo.
A koji su to “vasi”, jesu li to oni I TAMO I OVAMO, a zapravo, NI TAMO NI OVAMO? Zivjela Crnogorska pravoslavna crkva, crkva pravoslavnih crnogoraca, koja je kroz crnogirsku istoriju nadahnjivala cuveno crnogorsko junastbo i sojstvo. Ono sto je Crnogorcima uradila Srbija NIJE NIJEDAN NRORIJATELJ, PA NI OSMANLIJE. Srbija nas je fizicki, duhovno, kultrno i svakojako desetkovala, i dan… Više »
Ovo “crkve su nase” mi lici na “Kosovo je Srbija”. Mozda su bile, mozda nisu, ali sud u Strazburu ce reci svoje, a nesto nisam optimista da ce reci da je Kosovo Srbija.
Jadna je drzava u kojoj se ovim temama bavi Stevo Vucinic i njemu slicni.Normalni ljudi se pitaju,dokle vise?Nekompetentni ljudi,a pri tom vrlo zlonamjerni,danima pricaju gluposti,prvociraju dobre i postene crnogorske gradjane, i misle da za to nece dobiti odgovor adekvatan.Cinjenica je da je Mihailo sef nevladine organizacije,kao i da je cinjenica da je ,jednom prilikom,osamario postraiju gospodju u Kotoru,sto dosta govori… Više »
MINA TI STARI POŠTOVALAC I SIMPATIZER SVEGA ŠTO ŽELI UNIŠTIT C.G.
PREBACITE SE SAD NA SANDŽAK ODE SVE SVE MANJI I MANJI A VI TUĐE BOG VAS KAŽNJAVA NE VALJA ŽELJETI TUĐE
Taman posla.Drzava nije DPS ,drzavu placamo mi,vlast je tu da nama sluzi,da nama polaze racune,da obezbedjuje jednakost svih nas pred zakonom,a ne da radi,sve suprotno od toga.Patriotizam se ne namece nikome,to je emocija koju svaki normalan gradjanin ove zemlje ima.Da li ima budala,koji vole vise drugu drzavu,ima,ali to je njihov problem.
Pare i korist su sustina srpskih ‘ kulturnih ‘ interesa …
Mislis americkih.
Tako brate kazite, pare su problem. To bar narod svojevoljno ostavlja niko mu ne otima. Ni mi ne bi znali dje su te pare da nam cdm nije predstavio serije obnovljenih crkava i predstavio kao devastiranje..smijete li mi objavit komentar?
Posto obicno ne objavljujete osim kad neko spc nazove zlom
Nenade pogodio si u centar. Pare jesu problem. U CG nije dozvoljeno da tokovi velikog novca budu van domašaja nekih struktura. Ali oni ne uzimaju u obzir da crkvu čine vjernici i da Ostrog u materijalnom smilu ne može da akumulira kapital ako nema 15 miliona vjernika SPC koji ga bar jednom u životu posjete. Recimo da mnogi vjernici ni… Više »
Bicete vi opet srbi iz koristi samo kad bude potrebno..vec vidim kako govorite..ja rekao da sam crnogorac..aj ne lazi ..vazda sam govorio da sam srbin..SVE PO POTREBI I IZ KORISTI..
KAO STO VIDIMO KROZ POPISE UNAZAD KAKO SMO SE IZJASNJAVALI A NIJE NIKO FIZICKI PROMIJENIO NAROD OVDJE..
Nenade na prvom popisu koji je ikada održan u Crnoj Gori, Srba je bilo 1,78%. Na zadnjem prije Blvan revolucije 1989-e Srba je bilo 3,23%. Tako da si nešto pobrkao. Ili si samo “tuđa metla i lopata” što reče Petar I.
To su komunisticki popisi. Mnogo toga su vas slagali pa tako i to.
Meni se cini da si ti nesto pobrkao..prvi je bio 1905..bjehu sve sami srbi..U SFRJ nema vise srba,,1-3.3%. 2003 se pojavise odnekud 32% srba a 64% maternji zive srpskim..na sledecem maternji srpski 40%..prije 1918 sluzbeni jezik srpski.. Ja ne namecem nista ..samo se pitam jel neko premjesta taj narod i vraca kao sahovske figure ili se mi izkasnjavamo po potrebi… Više »
1909 – 94% jezik srpski , a to pise i u mnoho starijim dokumentima..1948-1.78 srbi,cg 90%
1981-3.3% srba..e sad ovamo 2003 se pojavi 32% srba 64% maternji srpski..onda opet 2011 pada brojka..maternji srpski 40%
Jel neko premjesta ovak narod ili se izjasnjavamo po potrebi..razumijes li me sada?
Hahah treci put kucam.rezultate popisa od 1909 do 2011 a cdm nece da mi objavi..kraljevi..steta sto nema ovdje da mogu da se ubacuku slike i dokumenti
Konacno se i Sveti Stevo javio. A zbog Steva i slicne druzine oko njega, mnogi od nas ne zelimo da se ove stvari rijese. Taj novac se ne bi vise iznosio iz CG u SRB, vec bi se koristio za kupovinu glasova i slicne potrebe brace Djukanovic i druzine.
Pa, Vndoje, bolje je da se sa našim parama kupuju glasovi kod nas, nego da se sa našim parama kupuju glasovi u Srbiju.
Znaci ti podrzavas da se taj novac nastavi iznositi iz CG i trpati u dzepove diktatora i onog u Srbistanu i onog u Republici Sumskoj i njihovima baticama…..
@Joo Taj novac najvise dolazi od Srba vjernika iz Republike Srpske Crne Gore i Srbije, a ti ljudi koji su gradili te hramove dokazano imali srpsku nacionalnu svijest.
Znaci Amfi nosi pare Vucicu? Ako ste vi normalni, Bog me ubio.
Stevo prikupio 200 komentara-e propalo se sve u ovu drzavu.
Treba to preusmjerit na kupovinu glasova,slazem se !!!
A ne kao do sad za kupovinu glasova po Srbistanu i Republici Sumskoj, zar ne?……..
Imas neki dokaz jo jo ?
To sto su pokrali komplet C.Goruto nikome nista. svi cute prebaca se lopta na nase najvise svetinje treba da nastavi da bi jedan djavo od raspopa nastavio sa kradjom .Ne dirajte crkvu drzavu ste podijelili ali vjeru i crkvu ne smete.
Na jednu stranu muslimani i albanci i 2% pravoslavnog zivlja u CG a na drugu 98% pravoslavaca. Milo i Dushko dogovorite se sa Vladikom i ne idite na ruku dusmanima pravoslavlja. Puno je nas pravoslavaca za DPS ali ne cinite ovo sa sakom sarlatana. Ja licno bih volio da je Mitropolija odvojena od crkve u Stbiji ali da to idesa… Više »
Dosta razuman i posten komentar. Preporucujem.
Sa kim dogovor….sa onim ko baca kletve i anateme na CG i Crnogorce?……sa onima koji dodju uwas CG i drze govor da ce uskoro da oslobode srbijansko more i CG od Crnogoraca?……sa onima sto izjavljuju da ne postojimo?…..sa onima koji zveckaju oruzjem?……pa neka dodju, u najmanju ruku ih NATO ceka za drugu rundu zaprasivanja……..
Joo Kralj Nikola o Petrovicima:
Kralj Nikola o Njegosu i Knjazu Danilu:
“Jek potonje srpske pjesme
Njegosevom lirom jeci
Zvekom sablje Lazareve
Danilova sablja zveci!”
Određene grupacije su na sve spremne da se održe na vlasti i odbrane pozicije koje su zauzeli.
Niko ne govori o ekonomskoj situaciji o dugu zemlje, prodaji svega što je profitabilno o odlivu mozgova. Ovo je vrjeme kada su pametni zaćutali a budale progovorile.
Srbi su 1918-e kroz Nikšić nosili sanduke na kojima je pisalo Sv.Vasilije Ostroški, Sv.Petar Cetinjski i Crna Gora. I po njima radili znate što. Takođe su poslanici podgoričke skupine predlagali da se iz Manastira i Ostroga izbače mošti Sv Vasilija i Sv.Petra i spale. To je sve zapisano i niko ne može reć da to nije istina. A sad su… Više »
Stalno brkas pojmove i vidim zloupotrebljavas.
Srpstvo ti je sinonim za današnju Srbiju.
Sto naravno nema veze sa mozgom.
Pravi si podgoricanin, što bi, da mu je PG centar Svjeta.
ko je to meni na apratima…. buhaaaa
Cujes ti Steva…on prica o dzakovima i novcu…a dje su Milovi dzakovi i novci…to te ne zanima a
Ne Milo je njima Bog i Otac nacije, nedodirljiv
Zanima nas i to….ali zasto tebe ne zanimaju ti dzakovi koji se svaki dan prenose u Srbistan i Republiku Sumsku….sta to ti je ok?……..
Joo pored toga što je to neistina, ne razumijes se u materiju.
Dok nas u cilju svojih interesa “zamlaćuju” čiji je Ostrog ( slava i milost Sv. Vasiliji)
ljudi, jeste li svjesni da idemo u pravcu građanskog rata?!
Ne…..jedini rat moze biti onaj u kojem svoju CG branimo od najezde srbijanskog okupatora…….
Oćeš li ti doleceti iz USA da je branis?
Smijesno je da Milovci toliko kidisu na Srbiju i Srbijance a zvanicni Beograd je najveci pomagac i afirmator Milogorskoj administraciji i naciji.
i turci su otimali, ali i vraćali
Da nece opet kakve takse ili poskupljenje goriva?
SPC je generator zla na Balkanu i to u zadnjih 100 godina najmanje ako ne i duže. I dok Vi u Crnoj Gori taj problem pravno ne riješite nećete imati mira niti stabilne Države.
Ne, Amerika i Vatikan su generator zla na Balkanu. To cio svijet zna i cijelo covjecanstvo ih ne voli.
Amerika i Vatikan ne svojataju teritorij i manastire koji su u Crnoj Gori. I promjeni svoje nik name gore. CRNOGORCI SU CRNOGORCI A NE SRBI.
Za Cincara: Pogrešno, samo ih Srbi, Rusi, Korejanci ne vole…Ali vam je to cijeli svijet. Izađi iz mraka više, ode ti mozak u ofsajd…
Onda si ti sprdnja bas za sprdnju. Od dosta postenih Amera sam cuo najgore stvari o njima samima.
Kina, Severna Afrika, Vijetnam, Francuska Kanada i pola Juzne Amerike…to je vecina svijeta moj rezimski bote.
Коначно да се врати окупирано,зашто раније нисмо вратили наше светиње!?
Jer ste ranije bili ateisticki komunisti i prije toga Srbi.
oteto-prokleto
neka plate porez i da urade zavrsne racune od 1918 te
Opanka, tesko, 18. te su ubili 5000 crnogorskih porodica, rastjerali nase rodoljune po svijetu, zspisavali na sred Niksica ” mosti” Svetog Vasilija, svetog Petra Ceti jskog i crnogorske krune. To svi znaju, to Crnogorci dobto znaju. Nema te reparacije KOJA BI TO NADOKNADILA.
Crnogorski oro – Zelenasi su bili veliki Srpski nacionalisti, tako da tvoja prica je glupa
A znači pare su u pitanju,a ne vjera!
Xaxaxa njima to ide pod ruku. Da je Milo pisao bibliju nebi se ljubav spominjala no pare
Pare ili ne pare – crnogorsko Crnogorcima!
Sto se to tice svih iz Srpske okupatorske crkve? Sto se ti tice srba?
Sto stim ima rukovidstvo Srbije?
NISTA.
Nece nam oni regulisati drzavu!
Jos ces vidjet
Crnogorski oro – Jesi li ti citao Pjesnik i Vila Kralja Nikole?
Sem sto Crna Gora i Crnogorci su srpskog nacionalnog karaktera
bog ce te kazniti!!!! zapamti!
Па да, ја правим вреће за њих, и само на томе зарадим огромне паре.
Мучи, јадан!
Ovog samo pare zanimaju. Ko o cemu on o novcu.
Zalosno je sto su svestena lica vise politicari, nego ovi sto sjede u Parlamentu.
Zalosno da u ovoj zemlji samo se popovi brinu za narod
Brinu se oni, brinu jako, za narodne pare….
Srbija donosenjem zakona o slobodi vjeroispovjesti gubi veliku svotu novca, koju je izvlacila iz vjerskih objekata. Sve je ovo pitanje interesa, briga bi Srbiju bilo za crkvu da nije u igri velika svota novca.
Alo partizanski sinovi!!! Srbi su postojali i prije Srbije!!!
i MIMO SRBIJE!!!!!!!!
Nemanjici nidje nijesu ostavili trag da su “srbi”, pa ti lupaj ako ti se svidja
Ulovi li koju?
Barba – a Freskopis iz Manastira Studenice iz 1234 god. Svetog Save sa natpisom “Prvi Arhiepiskop Srpski” nije trag?
Ono kad neko lupi ovakvu neku glupost i ostane ziv.. Barba barba, godine pucine su ucnjele svoje…
SPC podstice sirenje srpskog nacionalizma, sto je neprihvatljivo za nasu drzavu, a pritom raspolazu imovinom, koju su na nelegalan nacin upisali u katastar nepokretnosti.
Njegos i Kralj Nikola podsticu sirenje srpskog nacionalizma
NE SPOMINJI I NE OBANJUJ KRALJA NIKOLU STE HTJELI UBIT , S VAMA JE TIKVE SADIO SKORO JE PLATIO GLAVOM
POPALILI STE SVE OTELI MOŽDA BOLJE DA JE UMRO NEGO TO DOŽIVIO
Kralj Nikola napisao pjesmu “Pjesnik i Vila” 1893 god:
“A slogu je iscerao
I iz srca i iz kuce
I opet se Bogu moli
Za jedinstvo srpsko vruce”
Kralj Nikola spominje u ovom djelu Srbe 191 puta.
Kralj Nikola o Njegosu i Knjazu Danilu:
“Jek potonje srpske pjesme
Njegosevom lirom jeci
Zvekom sablje Lazareve
Danilova sablja zveci!”
Ja ne moram nista da kazem – sve je rekao Kralj Nikola:
“Jek potonje srpske sjesme
Njegosevom lirom jeci
Zvekom sablje Lazareve
Danilova sablja zveci!”
Dve hiljade za CrnogorciSuSrbi… A na leto da mi dodje na Paraliju….
Palma.
Ha ha, ne najbolje da ti objasniš Njegošu i Kralju Nikoli, da je Srbija vlasnik njihovih crkava i Manastira.
Tebi Stara treba objasniti da nije.
Stara Njegos je to vec objasnio: “Mala ti je zertva sva Srbija – od dunava do sinjega mora?”
Obnova CPC je najbolja odluka koju je mogla nasa drzava da donese, a Srbija nema pravo da se mijesa u izborno zakonodavstvo nase drzave.
Kakve veze ima izborno zakonodavstvo sa ovim? Mozgu!
SPC se uvijek vise bavila politickim, nego crkvenim pitanjima, a sve sa ciljem jacanja svog uticaja unutar granica Crne Gore.
Valjda znas da Crnu Goru je stvorila i rukovodila crkva.
Bolje Srbija da se pozabavi pitanjem Kosova, jer tamo ima i te kako dosta problema, a ne Crnom Gorom, koja se od nje odvojila 2006.god.
“sekretarice” odvaja se onaj koji je dio nekog teritorija,Crna Gora je uvijek bila samostalna država.Samo da znaš reći srbadiji vidiš da sve okreću,izvrću,falsifikuju,prepravljaju,dograđuju….teško bolesnom u glavu možeš reći idi liječi se
Kako objasniti ludom da je lud, kako objasniti Posrbicama da su izdajice Crne Gore….
SPC je nelegalno prisvojila mnoge crkvene objekte i zemljiste, upisujuci ih u katastar nepokretnosti bez ikakvog pravnog osnova. Crna Gora zeli samo ono sto joj pripada!
Veliki korak ce CG da napravi obnovom CPC! Vrijeme je da se ispravi nepravda koja je prije 100 godina nanesena Cg.
Zato se i Srbija buni donosenju ovog zakona, jer ce prestati da im stize pozamasna suma novca iz nase drzave.
a nasi osmekali pare pa daj da i to prigrabimo…pa da privatizujemo…boze oprosti sta se radi
Ne znam sta je sporno, ja sam crnogorac, pravoslavac, koji je krsten u pravoslavnoj crkvi koju trenutno upravlja srpski ogranak. Sjutra ce tom istom crkvom upravljati crnogorski ogranak pravoslavlja… Kako je sve to moguce, pa jednostavno… ti manastiri su bili crnogorski, ali ih je merdzovala srpska crkva, pri cemu je preuzimanje bilo nezakonito, o cemu postoje pisani dokazi koje svako… Više »
E moj Tony. Nije sprno širenje hrišćanskih vrijednosti. Svi bi oni podržali vraćanje na staro. No se treba odreć džipova, hotela, zgrada koje zidaju, poslovnih prostora, miliona kvadrata zemlje koju izdaju i prodaju, desetina miliona eura koji se svake godine iznesu iz Crne Gore…
A ovi iz CPC bi bili nešto bolji?Ostrog treba proglasit spomenikom od kulturnog značaja i dalje šape svim lešinarima
Ali Tony većina crnogoraca neće da se otcijepe od srpske svetosavske crkve.
Pošto sam ateista sasvim mi je sve jedno koji pop drži službu u kojoj crkvi, ali što se tiče imovine mislim da sve što je naros pravio pripada narodu, bez obzira bila to crkva ili dzamija. Dakle imovunu treba upisati na državu, a crkve neka imenuju popove koji ce ih čuvati. Čuvanje imovine, restauracije slično treba da bude pod nadzorom… Više »
Ako narod napravi zgradu skole ne moze bilo ko iz sela biti profesor. Skola se daje min.prosvete trajno i oni nam skoluju djecu. Ne mogu sutra seljani koji su je gradili da kazu e izadjite napolje mi skolu dajemo Peru automehanicaru. Ne moze. Vlasnistvo je min.prosvete. e tako ti je i sa crkvom. Izgradili su ih seljani ili gradjani i… Više »
Eto tako! Za pametnog nema druge.
Neces umirati kao covjek!
90% prosrpskih komentara napisano ekavicom…
90% više crnogoraca u Srbiji nego u Crnoj Gori.
To su ovi srpski popovi koje je Amfilohije dovuka u Crnu Goru da srbuju. Oni i napišu 90% komentara braneći srpsku crkvu. Većina njih pazi, ali se svima ponekad omakne ekavica. No, polako im se primiče završetak radnog angažmana u Crnoj Gori.
Ne bi me čudilo da i Sveca prenesu u neki Srbijanski manastir.
Nema potrebe. Vec je u srpskom.
Trebalo bi da znaš da je Sv. Vasilije Ostroški, slava mu i milost, za života bio Srbin iz Hercegovine, pa samim tim je srpski svetac, a i bez njega manastir ne bi imao ni 1% sadašnje posjećenosti.
Naravno da velikosrpska crkva pokazuje bunt prema vracanju Ostroga i svih drugih crkvenih objekata koji prirodno pripadaju CPC , kad im novac iz tih objekata omogucava da se ponasaju kako se ponasaju
Srbi crnogorci su vazda bili buntovski narod za razliku od drugih
A otkud Edi tebi znanje o tome?
Izgleda da Vucic nije nikada odustao od Vojove odeologije
Ovakvo ponasanje drzavnog vrha Srbije i onih koji ne misle dobro crnoj gori nije iznenadjenje jer oni nikada nijesu odustali od nakaradnog projekta velike srbije
Glavno da oni oce da ,,brane” crkvu od nas ciji su je predaci gradili
Ja sam bot fronta ja bi zivot dao za crkvu MUUUUUUUU
Velike su to pare boga mi ,a sigurno ne pomazu sirotinju s tim novcima
A da ne pricamo o svim slavama krstenjima i sahranama dje popovi zakuce minimum 50e
Popovi ne zakuce,mi im davamo. I doktorima mi nudimo sami. I policajcima mi nudimo sami. Kad nam treba sta opet mi trazimo vezu da zavrsimo preko reda. Tako da vam ova prica ne pije vodu jer smo mi navikli tako da se ponasamo. Krivi smo samo mi. No treba stisnuti m*** pa priznati da sve sto se okolo desava je… Više »
I onda se cudimo sti svaki pop dzipa vozi
A ti prodajes ličnu kartu za 20 e
A to su milioni koje nasi drzavljani daju za obnovu manastira itd s tim sto ovi nisu fasadu prekrecili za ovih 20 godina a ne sta drugo
Te milione su dali dobrovoljno,nego ti prelistaj racune i vidi koliko je gorivo jer to dvoje je harac 😉
A front se kao ne finansira iz toga ? Znamo svi sta amfilohije radi s parama
Iz čega li se DPS finansira, zaboga?
Kad neko finansira DF to je problem. Kad Amerika/NATO/EU finansira DPS to je dobro.
Auu stevo sve zna,steva za preśednika !
…a da promjenimo strane, da li bi oni dopustili da Crnogorska crkva ima 12 000km kvadratnih na svoje ime u Srbiji i da pri tom negira i pljuje Srbiju…
Pa nije srpska i srbijanska isto pobogu
Rec Srpska….je rec koju su srbijanci upotrebili da preimenuju pravoslavnu veru…..i samim tim na Balkanu nametnu tu rec kao definiciju vere, izbrisu nacionalnosti….kao da neko ko je Hrvat, Crnogorac, Bosanac, ne moze biti pravoslavac, vec je nametnuto kriminalnim radnjama pretenzije na teritorije, da ako si pravoslavac moras biti Srbin……….i samim tim na duge staze nastave da deluju sa idejom Velike… Više »
Tako je Srbi su pravoslavni samo a crnogorci su ateisti, komunisti, muslimani, katolici i pravoslavci što ovi što oni, sad ti vidi šta je lakše narodu koji je manjina u svojoj državi da ima većinu sa Srbima ili sa ovim “ostalima“?Vama bez mozga i obraza očigledno sa “ostalima“…
Niti je srpsko isto što i pravoslavno! Batalite nas više s tim tripom! Onda su i Rusi,Grci srbi? Kako da ne..
Leone rekoh Srbi su samo pravoslavni a vi ste komunisti, ateisti, pravoslavni, muslimani, katolici, Rusi su samo pravoslavni kao i Grci a vi niste kapiraš?!
Leon pa nije, ali jedino Svetosavska pravoslavna crkva sacuvala nacionalnu svijest kod Srba, pokatoliceni i poturceni Srbi vise nece da se zovu Srbi.
“Mi smo Srbi narod najnesrecniji…
Svaki Srbin koji se prevjeri,prosto vjeru sto prigrli drugu,
no mu prosto ne bilo pred Bogom što ocrni obraz pred svijetom, te se zvati Srbinom ne hoce..!”
Svi popovi na portali,biju zadnju bitku za svoja radna mjesta. Običan narod ne zna da Moropolija Crnogorsko-primorska pokriva samo trećinu Crne Gore. Tako da je neistina da su crkve vlasništvo Mitropolije. One su vlasništvo srpske crkve, tj. države Srbije. Normalno je da je prije 1918-e sve bilo u vlasništvu Crne Gore i crnogorske crkve.
Opet pišeš neistine, crkve ne mogu biti vlasništvo države Srbije, jer ni u Srbiji drzava nije vlasnik crkvene imovine. Crkve su vlasništvo Mitropolije, Eparhije Budimljansko-nikšićke i Eparhija Mileševske i Hercegovačke.
Opet manipulises i iznosis neistine? Kako mogu biti vlasnistvo drzave Srbije, kad je ista SEKULARNOG drustvenog uredjenja, kao i CG?!
Sto dalje implicira Crkva je odvojena od drzave!
Sledece godine ide Ostrog na tender da ga zakupi neko na 5 godina
Ovaj covek siri zlo na bilo koji nacin kada to moze, vrlo vazan podatak je da ne prica ni sa pola svoje porodice. Neka kaze javno ako smije. I ove neistine koje iznosi su gnusne.Nikada nece Cpc biti kanonski priznata!
Ptice na grani znaju da se iz manastira finansirala R.Srpska od pocetka rata,ali jedna druga stvar koju ovi novi poboznici ne svataju je da u najhriscanskijoj drzavi GRCKOJ crkvena imovina i manastiri pripadaju drzavi ,a ne crkvi.
Crkve i manastire su gradili ljudi vjernici Srpske pravoslavne crkve i zapami da su crkva i drzava odvojeni vjera i politika odvojeni tako da svi ovi pokusaji su uzalud. Predsjednik skrece probleme i ono sto ga ceka i ono sto upravo dolazi po njega u narednih 4god.
Kotor, to nije tačno. Ne postoji jedan dokument u kom se pominje Srpska pravoslavna crkva u Crnoj Gori prije 1918-e. I zbog toga je sva ova frka. Došli ste sa okupacijom i poslije sto godina je krajnje vrijeme da oslobodite crneogorske crkve.
Ja znam 20 crkvi koje je narod od svojih para sagradio posle 1918 tako da kad koristis 1918 bar nesto nauci prije mlacenja po portalima. Niko ne brani CPC da gradi nego je lakde oteti nego stvarati kao i u svakoj drugoj raboti.
apsolutno se slazemo…nego oni sve okrecu na politiku
Jel ti smeta Republika Srpska
Ono kad se neuki bakcu teistickim stvarima, a i drzavnim uredjenjem. CG je sekularna drzava, dok Grcka nije LEGENDOOOOOO.
Dokaži sve to na sudu ili preko nadležnog organa,ako ti basta ili odgovaraj za klevetu i pokrij se ušima.
“Srpska crkva je u neredovnim prilikama, počev od 1996. zaključno sa 2006. godinom, u vrijeme beogradske vojno-policijske okupacije Crne Gore, zloupotrebom sile, nezakonito, bez pravnoga osnova, najobičnijim upisom u katastar nepokretnosti, na sebe upisala 12 od ukupno 50 kvadratnih kilometara crkvenog zemljišta, većinu od 60 manastira i od oko 600 crkava, koje su do tada bile u državnome vlasništvu”, jasan… Više »
Mislim da bi se Stevo nagodio, da sve ostane kako jeste, a njemu 10%.
Ateista sam ali ako dođe do toga poginuo bi za svetinju, Crkvu, Džamiju, mislim da nema ništa od ovog, jer ako bi ja kao ne vernik branio Crkvu, šta bi tek vjernik uradio. Nema se Amfilohije što brinuti, tu smo i ima nas, i znamo šta nam je činiti ako dođe do toga.
Ovako razmiljna normalan i zdrav um….molim vas procitajte
Ti kao vErnik sigurno neces uci u cg
Milka odgovaraju ti kad ekavci iz Srbije pričaju za posebnost crnogoraca i pordrsku diktaturskom vlast ali ne odgovara ti ekavica kad pričaju protiv
Vjernik, vernik mi je popravio telefon sam, ali vjernik vernik ili vijernik, ili sluga božiji, ili Allahov kako god treba se braniti narodni identitet, za Hrišćanstvo sam koliko i za Islam, obje vjere su priče, ali te priče su identiteti jednog od naroda, a tradicija i identitet se brane!
Vidiš, neće mi admin pusti komentar, ja sam CRNOGORAC, sa korjenima iz Danilovgrada, i za mene su sve svetinje jednake, one su identet jednog naroda, a ne jedne partije! Tako da bi branio Crkvu i Džamiju jednakim žrtvovanjem od bilo koje partije, i državne ustanove! Admine pusti komentar, imam pravo na repliku ovo je demokratska država!
Manastir Ostrog je podigao hercegovački Srbin svetosavac i episkop humski SRPSKE PRAVOSLAVNE CRKVE. Zar postoji neko ko veruje da bi Sveti Vasilije želeo da mu manastirom upravljaju Stevo, Milo i Miraš? Većinu donacija manastiru ostavljaju srpski turisti.
Najradije bi kad bi se kakvi top hill otvorio gore , ili da milas napravi minihe, batalite vise svako ko dodje gore od srca ostavi kolko mu milo, pa nek idu dje im milo
A evo navalili srbijanski popovi na ovaj portal, a i admistratori im pomazu, mora da su PODMAZANI.
A ja mislila moj, nas portal. No, sve se danas moze kupiti, na zalost!
Okupatorska sekta spc u CG je najveci neprijatelj cg i Crnogorca…Odavno im je trebalo put pokazat
Car Dukljanin je negativac u nasim starim narodnim pjesmama
Pa pokaži. Eno ti ih sutra ispred hrama, da to obaviš…
Najveći neprijatelji Crne Gore Kralja Nikole i Njegoša su bili Turska i katolička Austrougarska u kojoj su najviše bili hrvati. Da li si ti bolji ili veći crnogorac od njih?
@Dukljanin Neka Mirsade, pusti se ti MCP , gledaj svoja posla
Od 57 lajkova koliko te pravoslavaca lajkovalo,alal vjera
Klasična otimačina države. Samo nece da prodje, plašim se da ovaj put diraju tamo dje se ne dira!
Citam komentare i ne mogu da vjerujem koji je nivo zatupljenosti i maloumnosti danasnjih gradjana u CG, ako ovo uopste pisu gradjani. Nisam vjernik nijedne sekte, al covjek je iznio neke ozbiljne cinjenice i vi se sprdate sa time? Stvar je da su to pare koje se na sve moguce nacine iscupju od zaludjenih vjernika u CG i ljudi sa… Više »
Zatupljenost gradjana CG se vidi kroz vladajucu partiju i cirkus doticnog gore.
Pa ako ti smeta ti idi i drugom se prikloni. Nama je dobar!
MiloKralj – E pa bas zbog takvih ko ti necu. U inat cu da se borim za istinu slobodu i demokratiju.
..stari su govorili: “Pare i Boga prenemazu”…
Prica nesto za sta nema dokaze. Sto ne kaze da je sagradjeno i obnovljeno preko 500 crkava i manastira od kad je Mitropolit Amfilohije dosao na presto Sv.Petra.
Zamisli, u drzavi koja je vjekovima srpska, koju je Srbija podigla, i u kojoj i dan danas zivi 30% Srba, a srpskim govori preko 50% ljudi.
Cudo nevidjeno. Sta vi poturice ocete? Ako vam se ne svidja Crna Gora i ako je toliko mrzite, idite u Albaniju. Tamo svoju mrznju prema Srbiji i Crnoj Gori ispoljavajte.
Bravo! Ne svadjaju oni nas sa Srbijom oni svadjaju gradjane CG izmedju sebe i tako opstaju na vlasti! Srbiju su uklonili sa puta 2006. da bi mogli da nastave nesmetano da kradu i pljackaju Crnu Goru. Oko nicega nisam izlazila ni na kakve proteste, niti sam ugrozena kao srpkinja u MOJOJ CRNOJ GORI, ali oko crkve tu cu da budem… Više »
Drzava koja je vjekovima srpska i koju je Srbija podigla? Jesi ti normalan sine dragi sto pises?
Sandokan – daj dokaze da nije upravu.
Sandokane problem vaseg ogranicenog uma, je sto poistovjecujete Srpstvo sa danasnjom drzavom Srbijom.
Sandokane, zasto se vodis mrznjom? Pusti bolan politku, daj da zivimo u miru i slozi.
DOZIVLJAVAMO VAS KAO OKUPATORE I ULJUDNO VAS MOLIMO DA NAPUSTITE NASE CRKVE I MANASTIRE..NEMATE NIJEDAN NI LJUDSKI NI BOZJI ARGUMENT ZA VASE PONASANJE
prvo,crkva je obnovljena ’92…dako sad ovi iz Dps-a pocnu dolaziti u svoje hramove kad im je šef rekao…sad ce oni biti veci vjernici CPC od nas sto smo to bastinili odavno…isto kao i za suverenost..
Znači zbog para će te da otmete crkve, ne zbog vjere i vjernika. No ne znam samo đe će te popove nać, za tolike crkve, osim da ih uvozite iz Srbije.
Neka nadju dje god oce ali ima da postuju identitet Cg!
Pa veliš, bolje da te vreće uđu u izborne procese…?
Mitropolija je do sada obnovila najmanje 700 crkava i hramova crnogorskih, svaki dan hrani 250 ljudi, samo u Podgorici, da ne pricamo koliko jos porodica po CG, koji ne mogu da prezive, jer nam je socioekonomska situacija u drzavi bajna. Onda ti dodje covjek od zadatka da sudi i presudjuje njoj, a ne onima koji bi da je pljackaju. Vama… Više »
Komentar ti nidje veze,jer ta tvoja crkva u Cg podstiče srpski nacionalizam i patriotizam a tome nikako nije mjesto u Cg uostalom nilalvoj SPC pa da su najevi dobročinitelji! I CPC bi hranila ljude da posjeduje tu imovinu jer tu stoje pare. Kad bude bilo CPC po Srbiji onda ćemo se dogovarat!
Neko treci on o crkvi i svetosavskoj, hriscanskoj vjeri a ti o nacionalizmu. Isto je hriscanski ne oskrnavati pretke sa izmisljotinama i lazima kao sto vi radite. Crna Gora Petrovica je bila srpska nacionalna drzava to je nesporna cinjenica pa ti pricaj sta hoces.
Hahaha baš pojma nemaš. Danilo i Nikola su bili crnogorski orjenrisani a ostali prosrpski zarad interesa.
mitropolija sve radi da bi Crnogorce prevela u srbe,eto to radi vaša metropolija sa radovićem
Feniks malo ti da procitaj Njegoseva djela – Gorski Vijenac, Lazni Car Scepan Mali, Ogledalo Srpsko pa da vidis kakvi su Srbi
Vučinić bi trebao da zna da se crkva ne osniva kao partijska ćelija,makar toliko a upravo su tako osnovali nvo”cpc”.Zna se redosled poteza a na kraju krajeva,ukoliko postoji bilo kakav pisani trag o autokefalnosti cpc u Vaseljenskoj Patrijaršiji,neće biti nikakvih problema da se ista obnovi.Samo nemojte reć da su Srbi uništili dokumentaciju i u Carigradu!
Vucinicu ti ocigledno neznas ciji je Ostog slava mu i milost. Sad cu ti ja reci stare Hercegovine a ne Crne Gore pogotovo ove nove. Stara Hercegovina je sve do glave Zete da to znas.
Tako je i ocemo svoje nedamo nikome ocemo nazat svoje
ostrog slava mu i milost je niciji cim je vas i cim ste od njega napravili gradiliste i komercijalu a ne svetiliste i ljeciliste sto je bio dok se vi niste pojavili vidji hercegovac i ti i svi cpc je postojala postoji i vazda ce postojat a vi okupatori od 918 polako ali sigurno u kucicu srbi nikad nista svoje… Više »
Stara Duklja je sve do rijeke Cetine, ali kako ti to da znas kad vas uce izmisljenu istoriju.
Wojwoda na kojim si drogama
Tako je, Stara Hercegovina bila i biće!
Hercegovino, OSTROG JE ODUVIJEK BIO I ZAUVIJEK JE BIO CRNOGORSKI I NICIJI VISE.
TAKO JE BILO, I TAKO MORA BITI!
Te vase floskule politicke NECE UTICATI NA JEZGRO CRNOGORSKE NACIJE DA NE SACUVAJU SVOJE.
Znamo mi vas plan, ZABORAVITE GA STO PRIJE. OVO JE DRZAVA CRNA GORA. I OSTROG JE KULTNO CRNOGORSKO DOBRO I KULTNO CRNOGORSKO ZNACENJE.
I KRAJ PRICE.
Vitni Ostrog je pripojen crnoj gori tek 1878 godine, znaci prije samo 140 godina. Prije toga vazda se smatralo Hercegovinom i Hercegovačkim manastirom
Nauci istoriju pa se javi
Zivis u oblacima. Ostrog je bio i bice stara Hercegivina svidjalo se ili ne vama novokomponovanim crnogorcima
Znaci na kraju sve se svodi na novac? Ko ce vise para da uzme.
Pa nasta si drugo mislio, jes mipa interesuje crkva, njega interesuje samo imovina.
A ti si ozbiljno povjerovao, da jedan bradonja sjedi na nebu i gleda dolje kako se ti samo-zadovoljavaš.
Kad si vidio u cg da se ikad vodila polemika oko necega sto nije vezano za novac. Raskubli su sve u Cg i tek su sad vidjeli koliko ljudi dodje i ostavi novac pod Ostrog, pa oce i to da uzmu. Cinjenica da nikad nisu ni posli pod Ostrog, mada im ne bi ni pomoga, nema crkve koja moze..
NEK ODU KAKO SU I DOŠLI,NIJE SPC NIKO NI ZVAO 1918
IMAMO MI SVOJU CPC
Ti si Fenikse Hrvat Katolik, sto te toliko zanima pravoslavna crkva?
DA JESAM ,ALI NISAM AKO SU U PIPERIMA KATOLICI ONDA JESAM.
ALI SU U ĆELIJI MANASTIRU SPC KOJI SU DOŠLI NA SILU OTIĆI ĆE
TI SI JEDAN ODNAROĐENI CRNOGORAC POD DJELOVANJEM OKUPATORSKE SPC
Fenikse, tebi je piperski Serdar Jole Piletic isto odnarodjeni crnogorac sto je preselio u Nis i bio tradicionalni srpski Crnogorac ko svi Piperi? Jel Sveti Stefan Piperski nije bio Srbin i pripadnik Svetosavske Crkve? Da li znas porijeklo Pipera?
PIŠE U SRPSKIM ENCIKLOPEDIJAMA DA JE ISUS BIO SRBIN,E “CRNOGORAC” DA SI TO KAKAV NIK IMAŠ NE BI TAKO ŠTA IZGOVARAO.
MOŽDA SI TI POP NA ZADATKU ZADAT SMRTNI UDRAC CRNOGORCIMA,CPC,CRNOGORSKOJ DRŽAVI
Ako iko je dao i daje smrtni udarac Milogorcima, to je Njegos i Gorski Vijenac. Dokaz da su Crnogorci oduvijek i zauvijek bice Srbi i dio srpskog etnosa i kosovskog zavjeta.
DA JE TAKO NJEGOŠ BI DAVNO UKINUO CPC,CRNOGORSKU DRŽAVU A NE BI BIO NANJENOM ČELU,ZNAČI VI ĆE TE SAD ISPRAVIT NJEGOŠA
MALO VA ODGOVARA TOBOŽ JE REKA OVO ONO A BIO JE NA ČELU DRŽAVE I CRKVE KOJU VI NEGIRATE
SLABO SU VAS NAUČILI OKUPATORI SPC KAKO ĆE TE REĆI NEŠTO ŠTO NIJE ISTINA
Fenikse nema sta da se ukine jer to nije bila posebna crkva vec Cetinjska Mitropolija pod Srpskom Peckom Patrijarsiju koja je bila ukinuta od strane Turaka 1766 ali tron sacuvali Vladike Cetinjske i Karlovacke Mitropolija.
Imamo ali raspos nemoze biti na celu
Kada je osnovana vaša CPC?
…bolje je pitanje ko je unistio nasu CPC…
Djuradj – pitanje zasto je Mitropolit Crnogorske Crkve Mitrofan Ban Srbovao i vodio ujedinjenje crkava 1918 god….
Ali valjda znaš kada je osnovana tvoja CPC?
OPREM JEL IMA BOGA? IMA OPREM ,ODE SANDŽAK SVAKO KO DRUGOM ŽELI ZLO,ZLO DOBIJE
KAŽNJAVA VAS BOG OPREM I KAŽNJAVAT ĆE JOŠ….ZA SVE ŠTO RADITE OKOLNIM NARODIMA SAD STE NAVALILI NA C.G.
CRNOGORCI SE BORE ZA GOLI OPSTANAK,A VAŠ PATRIJH KAŽE KAKO STE UGROŽENI
Feniks, možeš li ti da napišeš kada je osnovana CPC?
ŠTA TE BRIGA KAD JE KO OSNOVANA,BIT JE DA NE MOŽETE VI(SPC) UPRAVLJAT VJEROM CRNOGORSKOG NARODA(CPC),VI STE SRBI A MI CRNOGORCI JA TEBE PITA BOJITE LI SE VI BOGA?
Feniks, je li moguće da ne znaš kada ste osnovani?
@opri bolje……kad je rec Srbin n Balkanu uzurpirana zarad brisanja drugih nacionalnosti i sa pretenzijom okupiranja tudjih teritorija zarad sprovodjenja plana Velike Srbije kroz kriminalnu SPC?…..SPC je krimi organizacija koja u ime Srbistana teroristicki deluje na tudjim teritorijama……
Joo Srbi su staro slovensko pleme koji doslo na balkan i naseljavao ove teritorije i donio ovaj jezik kojim pricamo danas.
Bog vodi evidenciju po narodnosti? Ja sam nesto mislio da mu je svaki covjek isti.
Bog ne voli lazi i ateiste, i to su Djukanovic i Stevo Vucinic
Kao što vidite spor oko toga čije će biti crkve nema duhovni nego čisto finansijski karakter-novac je glavni motiv i jedne i druge strane.Religija jeste u osnovi posao.
Duhovni karakter sa strane Srba, finansijski karakter od strane Vučinića i Djukanovica
Znaci milioni su problem…..
Ovo vam je ziva istina milioni i milioni eura pa kome se svidja kome ne ali cinjenice su cinjenice.
Ahahahahhaahahahha, alo druže preko granice možeš prenijeti samo 10 hiljada, znas li koliko ti treba do miliona hahahahahahah
pare vas bole.nije vama do vjere i naroda no vas pare svrbe.sramno je da ste zarad prokletih para bracu da zavadjate.mislim a i nadam se da ce te to skupo platit i Vi i gospodar!
Brate a koliko vi nama godišnje dajete zlata i Majdanpeka ?
Prince nije niko dobrovoljno dao pare Milu i Vlasti nego SPC!!
Sigurno prave kosmodrom u republiku srpsku od tih para..ljudi,ko ce jednom cuti objektivnu miroljubivu pricu i sa srpske i sa crnogorske strane,kao macka i mis smo postali
Pare znaci najvise bole. Bolje i da se pomazu Pravoslavne svetinje u okruzenju, nego da te pare idu u DPS. Jel tako Stevo?!
DPS-u nije dovoljna drzava nego hoce i crkvu i dusu ovog napacenog naroda.
Nista neobicno za vladare :))) Nismo mi odmakli daleko od drevnog Egipta, a ni Milo od Faraona!
A ko i svi vladari jos od drevnog Egipta :)))
Dobro i da je to tacno priloge tamo ostavljaju ne samo Crnogorci
A to vas boli ateisti, hoćete para, zato i otimate crkve. E to su pare nas vjernika i dobrovoljno smo ih priložili crkvi. Sigurno nijesu Stevo i Miraš, niti Milo ateista sa sinom Blažem, otišli u srpske crkve da daju priloge, nego smo mi vjernici koji ne mrzimo SPC otišli u crkvu i dali prilog za dušu svoju. E nećeš… Više »
To objašnjava švajcarski standard u Srbiji i Republici Srpskoj.
A milo đukanović milijarde evo 30 godina pa to nijesi primijetio nego ti smeta SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA.
Ovaj u vrecama iznosio milione iz Cetinjskog Muzeja
baš me zanima kako će se riješiti pitanje Ostroga,
Samo mu pogledajte facu..vidibse mnogo posten covjek hahahaha..on da prica o necemu
Sasa, gledaj dobro ovog casnog Crnogorca i nauci nesto prije nego otvoris usta.
Ovi Miraševci se ne bore za vjeru nego za vreću. Jedino nije jasno ko bi im je punio,ako bi,ne daj Velik Bože,oteli crkve.
Najjači tandem ikad. Miriša & Stevo. Kakav tandem snova.
Novac me ne interesuje, sve te novce da ulaže u Crnu Goru, opet bi morao vratiti Crnoj Gori otetu crkvenu imovinu. Ovđe se ne radi o novcu, ovđe je u pitanju kulturno istorisko dobro Crne Gore koje je uzurpirano i koje se zloupotrebljava, prepravlja i uništava. Pogledajte manastir Ostrog, napravljen je od njega kičeraj i vašarište. I da bude najveća… Više »
Nijesu to muzeji ili spomenici nego zive Bogomolje i sveta mjesta. Za razliku od zapada mi vecinom nijesmo ateisti
Ovoga treba pozvati na ODGOVORNOST,…
Za OPROST je diskutabilno,… Kakva VREĆA,…
Dok god takvi budu branili crnogorski indetitet ,teško ćemo doći na zelenu granu. Šta ste vi gospodine uradili za 30 godina otkada se neuspješno bavite crkvom . NIŠTA! Svaku ideju ste ikompromitovali zajedno sa Dedejićem.Pokri se ušima i ćuti.
RADE VI STE SVIM NARODIMA IMALI NEŠTO ZA REĆI,DO KAD RADE DOĐITE PAMETI VODITE SVOJA POSLA
VIDIO SI POTOČARE(VUČIĆ)TOLIKO VAS VOLE OD TRIGLAVA DO GEVGELIJE,A IŠIRE (UKRAJINA)
Deda mraze,deda mraze ne skreci sa staze
Zalosno sto radite 2019.
Ovaj u vrecama iznosio milione iz Cetinjskog Muzeja
Izgleda da vrana vrani oci vadi.
,,…većinu od 60 manastira i od oko 600 crkava, koje su do tada bile u državnome vlasništvu”, jasan je Vučinić…
Meni nije jasno..Poštaru pojasni!!!