Ministar obrane Srbije Aleksandar Vulin je danas zatražio da Crna Gora ne šalje oficire na Kosovo jer o tome nije pitala Srbiju, i jer će time ugroziti odnose s njom, kao i stabilnost Balkana.
Savjet za odbranu i bezbjednost Crne Gore juče je utvrdio predlog Odluke o učešću pripadnika Vojske Crne Gore u misiji KFOR na Kosovu. Predviđeno je angažovanje dva štabna oficira, od kojih će jedan biti u Komandi misije u Prištini, a drugi u Regionalnoj komandi misije u Skoplju.
<<<Crnogorski oficiri na Kosovu i u Makedoniji<<<
Odgovarajući na pitanje novinara o tome, ministar odbrane Srbije je rekao da bi “najljepše zamolio crnogorsku državu i crnogorsko Ministarstvo odbrane da još jednom razmisle i da ne šalju vojsku na Kosovo i Metohiju”, prenose srpski mediji.
” Vlasti Crne Gorevrlo dobro znaju da je Kosovo i Metohija dio države Srbije po rezoluciji UN 1244 i podsjetiću ih čak da su za vrijeme NATO agresije bili dio iste države i da su i građani Crne Gore bili ubijani od strane potpuno istog agresora”, kazao je on.
Vulin je rekao da bi “zaista zamolio (vlasti Cre Gore) da se uzdrže od toga (slanja oficira na Kosovo), da ne rade takve poteze, a da ne pitaju Republiku Srbiju, jer ako to budu uradili (poslali oficire), sigurno neće pomoći ni dijalogu (Srbija-Kosovo), sigurno neće pomoći stabilizaciji na našem prostoru, a sigurno neće pomoći poboljšavanju odnosa (Crne Gore) sa državom Srbijom”.
vuline posalji I ti vojsku ako ti basta….ko ce bolje cuvat od nas…sta imas ti da molis cg…
“… da ne rade takve poteze, a da ne pitaju Republiku Srbiju, …” Ma, neka, čoče! Taman kao što ste vi pitali Kraljevinu Crnu Goru 1918. te!
Javite Vulinu da građani Kosova ne žive više u Srbiji. Žao je i meni ali je to istina. Pušti emocije
@Edi
Procitao sam ponovo Vulinovu izjavu i nigdje ne vidim da nesto prijeti. Naprotiv, obratio se kulturno i najljepse zamolio vlasti CG…
Najljubaznije te molim da promjeniš put kojim ideš na posao, da se ne svađamo i da ne kvarimo komšijske odnose. Hoćeš li me poslušati samo zato što sam ljubazan?
Ko je ovaj?
Bez tetke osta!
Vece destabilizacije za srbiju i balkan nema Vu(o)line(o) posto si ti ministar odbrane tvoje zemlje
KFOR i naši zapadni saveznici ne traže od Crne Gore da učestvuje u misiji na Kosovu tako da mi , pored najbolje volje, nije jasno zašto to radimo.
INTERVJU: Lane Gutović – Vučić glumi vladara Srbije, sistem funkcioniše kao javna kuća! (03.02.2018)
https://www.youtube.com/watch?v=Ll9B0ndU75I
Podjelili su nas kao Južnu i Sjevernu Koreju (ili Vijetnam). Sada rade na tome da nas dalje zavade. Ali zaslužili smo. Bili smo se mnogo pouzdali u polovno oružje, koje su nam uvalili.
Mi smo mala drzava. Neka veliki resavaju goruca pitanja na Balkanu. Ne znam koliko je ovo pametno. Prije nekoliko mjeseci Angela izjavi da Balkanu prijeti krvoprolice. Mnogo me plasi ova njena izjava. Pamet u glavu svi mi iz ex yu!!
Gospodar Pršćenova – Evo ga Vulin ka Orka , inače ove naše šilju kod tradiconalnih koalicionih parnera.
Zasto mi brisete komentare Vulin je meni bas sladak !!! Med medeni ,,,,, metlica mala
nije vam smetalo ranije kad ste slali crnogorce
Dok su ovakvi na vlasti u Srbiji,braća bit ne možemo i ne trebamo.Da li je ovako prijetio prema ostale 24 zemlje,koje su dosad davale ljudstvo za KFOR,sa sve tenkovima,avionima,bornim vozilima?!Sram bilo Vučića,ako ne smijeni ovoga Afro-Hindu ministra,što kauboja izigrava,a s Rusima bazu u Nišu instalira.A liječenej na VMA,nije besplatno,nego se naplaćuje.Svaka čast zaposlenim u toj ustanovi,i nejasno je,što ostrašćeni nacionalisti,uzimaju… Više »
Pozdravi vuline tetku iz kanade ostavi se ti CRNE GORE
Kukaju sto Crnogorci ne krecu sa vojskom na Kosovo a kad posalju vonike kukaju sto su ih poslali. Tesko Srbima ugoditi
Tebe ce pitati..
– Da li je GRU mjesecima pripremao udar u CG bez znanja vlasti u Srbiji? Zasto Srbija cuti o ovome nakon prvog priznanje Vucica o inostranom faktoru? – Da li je neko u Srbiji razmisljao kakve ce posljedice imati plan “inostranog faktora”, kako ga Vucic nazva po odnose sa CG i regionom? – Zasto Srbija ne isporucuje osumnjicene za drzavni… Više »
Kad ne das Crnogocima da salju svoje vojnike posalji ti tvoje ako smes !
Ma opasuljite se jednom. Crna Gora je već dugo svoja na svome.
Zaista postaje više smijesno šta ovaj lik traži.
Apelujem na sve one koji podrzavaju Vulina i Srbiju da idu na portal RTCG.ME
Posteni RTCG ,,,, tako mi salate i Spilberga
Vuline, tetkino duso sa crnom unigormom i ministre odbrane koji nije sluzio vojsku jer je proglasen nesposobnim za to,, kad budes ulazio u “svoje” Kosovo a da ti to ne odobre i dozvole Tači & Haradinaj, onda se javi !
@Iz Indije sele
Pa sto ima veze odakle je ko? Legendarni Gandhi je iz Indije pa me interesuje koje ste mu mane nasli?
Vulin je u stvari Vucic kad popije. Proslo je vrijeme kad su se odluke donosile u Bg od strane mediokriteta slicnih ovom necaku od tetke. Zaboravi sestricu nego cuti i ne brukaj se.
Ko je ugostio GRU u Srbiji da Rusi drzavu CG?
Katnić
E bas si virus
Vulin je porijeklom iz Indije. Preci su mu dosli u Vojvodinu u 18-tom vijeku. Njegov cukundjed se zvao Prakshamantra.
Naređuj gospodaru Joda, naređuj!
Onako kako oni saradjuju sa Crnom Gorom oko pokusaja drzavnog udara, mogu ocekivati i povratni odnos. Jesu li se zapitali da li se zbog toga mogu pogorsati odnosi. Rusi su mjesecima radili na planu upravo iz Srbije. Niko za to nije znao u Srbiji?
1. Prvi srpsko-turski rat (1876) 2. Drugi srpsko-turski rat (1877-1878) 3. Rusko-turski rat (1877-1878) 4. Srpsko-bugarski rat (1885) 5. Prvi balkanski rat (1912-1913) 6. Drugi balkanski rat (1913) 7. Izazvan (Prvi svjetski rat) (1914-1918) 8. Božićna pobuna (1919) 9. Drugi svetski rat u Jugoslaviji (1941-1945) 10. Desetodnevni rat (1991) 11. Rat u Hrvatskoj (1991-1995) 12. Rat u Bosni i Hercegovini… Više »
Zaista mi nije jasno sto pokusavas ovim komentarom dokazat. Bice da su Srbija i CG koje su u pobrojanim ratovima vazda skupa bile napadale Tursku, Bugarsku ili Austrougarsku na tudjoj teritoriji?!
Najbolje da njega pitaju zbog dva oficira.
CG je dio NATO , i ne prima komande iz Srbije !!! Prijetite nekom drugom ko salje vojnike i “ugrozava stabilnost Balkana, Evrope iu Svijeta” ako vam BASTA. Ako iko ugrozava stabilnost Balkana to ste vi evo ima oko 100 godina !
KO JE PITAO CRNU GORU treba li SRBIJA da se suzdrzi i ne ugoscava GRU agente koji planiraju krvoprolice u CRNOJ GORI ?????
Vazda li moraju nać krivca, za majku božju, samo da nije do njih! A ovaj vulin nije ni vojsku služio, poštenije bi bilo da je kakva žena ministarka odbrane, nego OVO!
Romi su ocigledno dobro integrisani u srbiji.
Nisu dzabe vazda stradali zajedno
DO ministarski mjesta su dogurali
A zar nije normalno da su dobro integrisani. I cemu pominjanje Roma u svoj prici. Pa zar i Romi nijesu ljudi kao mi? Sram te bilo.
sve i da ode ne bi brat na brata cijev okrenuo u to sam siguran.
Interesantna je jedna stvar. Kad jedan CG vojnik na Kosovu i Metohiji, npr, nagazi na minu i ostane bez nogu, bez jedne ruke ili bez očiju on će ( i njegova familija, i njegovi nadređeni) tražiti da ide na liječenje u BG i što je naj gore smatraće da je to nešto sasvim u redu. I tražiće da tamo ima… Više »
Gledaj ti R Srpsku pusti tudja posla legendo !!
Samo bez licemjerne patetike gospodine Darko, nevolim patetiku.
Kosovo je svesrpsko pitanje dakle i moje.
Tvoje sigurno nije.
Bavi se ti Dodikom u jad vaz zatrpao !!! Dok on puni dzepove skrece pogled na Izetbegovica i tako vas krade. Aj ti u R šumsku.
Naravno da se vrate svi crnogorci,ali isto da vi iz republike srpske priznate da ste gradjani bosne i hercegovine i da vam je glavni grad sarajevo
Republika Srpska je država, svidjelo se to vama ili ne.
Daj pasos da vam vidim iz RS. Vas predjsednik osim u Rusiju i Srbiju i ne moze nidje drugo.
Bice i pasos uskoro ako Bog da nista se ti ne brini.
A đe ćeš šnjim?
Pa naravno u Bg, nego đe bismo po tebi to trebali da se liječimo od mina? A ko ih postavi bogati? A? Nato a?
@ Aiwa
Dobro Aiwa, dobro.
Sve je OK.
Od srca želim da se cio ovaj vaš kontigent za najkasnije mjesec dana liječi u BG.
Mislim da je ovo krajnje humano od mene.
Doktori na VMA su jako dobro što se tiče amputiranih dijelova tijela.
I da se poslije liječenja vrnu u voljenu im CG.
Samo neka ne ostaju , dobiće besplatno i štake i proteze.
Živio !!!
Kad kupuješ rakiju, moraš gledati koja je ona otrovna, znaš ono etil-metil, da te ne ubije u vrh glave, ka što te ubila.
Bravo srbine.Nama koji vas ne vole je ovo i bio cilj , a to je ne samo da nismo vise sa vama istoj drzavi nego i da se ocima ne mozemo vidjet.Eto ih vama tamo ovi skuri ministri a mi cemo se zadovoljit sa ovim naskm kamenom.ps.Imamo i to malo mora koje vas toliko boli…pozdrav srbo.samo nastavi ovako molim te.
Izvini, brate, i ja sam za svoju državu, ali da Srbe ne mogu očima vidjeti… Ne možemo očima vidjet ljude nesoje, vucibatine, dilere, bombaše, razbojnike, prevarante, pa da su Crnogorci po sto puta. Dobre ljude vazda možemo očima gledati, koje su god vjere i nacije.
@ Historia
Srbi ne mogu očima viđeti CG po Srbiji jer svi imaju epitete koje si naveo ili navela. Svi ste vi isti.
@ Hood … ” Nama koji vas ne vole je ovo i bio cilj ,”…. Mi vas ne mrzimo, ali vas ni ne volimo. Ne želimo vam ništa loše ali vam ne želimo ništa ni dobro. Savršeno smo ravnodušni prema vama ( ukoliko nas ne dirate), u blagostanju živjeli ili se u jezerima krvi potopili. No,…. vi porno dolazite u… Više »
U Crnoj Gori se oko 30% ljudi izjašnjavaju kao Srbi, 45% je bilo na onakvom referendumu za zajedničku državu sa Srbijom, tako da su to činjenice koje se moraju znati i poštovati i nije lijepo izjednačavati Srbe i Montenegrine. Mislim da ni ti ne voliš da te neko naziva Bosancem. Srbi iz CG smatraju pitanje Kosmeta i svojim pitanjem i… Više »
Pitao bih sve ljude koji komentarisu ovdje na portalu ko im je miliji..teroristi koji su krvavim parama oteli Kosovo ili srpski narod?
Pitas li one poslanike u kosovsku skupstinu sto izglasase haradinaja za premijera i njegovu vladu ko im je miliji,i u konu su stranku oni
Što da biramo između dva zla? Daj i neku dobru varijantu : )
Dali postoji vecih terorista od vas na balkanu. Vasi zlocini su duboko zapisani u ustoriju balkana koliko god ih vi negirali
Pitaj prijatelju one sto vode Srpski narod . Sto su prodali svoj narod . To ti pitaj njih . Pa se zapitaj kako pustise narod srpski da se pati a oni velikibsrbi zaradjuju .lova dobkrova . Pa im nevaljaju albanci a sa njima samo dil pici . Gorivo. Robe. Pranje para preko kosovskog fonda . Dajte ljudi rat je najbokja… Više »
Vulin poziva Crnu Goru da ne šalje oficire na Kosovo.
Oficiri iz CG idu u sistem KFOR, odnosno UN.
Vulinu sada smetaju i UN kada je u pitanju CG..
Međutim, CG je ćutala kada su sa teritorije Srbije pripremani ruski teroristički napadi i atentati, u čemu su učestvovali Toma Nikolić i sami Vulin.
Ti pojma nemaš. KFOR je NATO, nije UN
Tomo,
ti si ka’ svi Srbi intelektualna gromada, te sve najbočlje znate.
Da nešto naučiš, Misij KFOR na Kosovu je po odluci Savjeta betzzbijednosti UN, te Vučić svakih 6 mjesci moli i kleči u UN da im još produže mandat.
Ministar iz partije Mire Markovic prijeti Crnoj Gori. Dje si bio ” dobri komsija ” kad u Oktobru vodise teroristicki napad na CG iz Srbije, sto tada nijesi stisao petlju pa progovorio. Sto nekazes koliko vodite kampanju protiv Crne Gore i crnogoraca . A djesi bio kad ste zvali NATO da vas bombarduje pa uzgred i nas . E bas… Više »
Crnogorac,
ti se pitaš gdje je Vulin bio za vrijeme planiranog terorizma u CG.
Ja ću ti reći, on je bio u tzv Humanitarnom ruskom centuru u Nišu, gje je planiran i koordiniran oktobarski
terorizam u CG.
E moj Liberal . Da je ovo vrijeme nasih djedova . Koji su goloruki naoruzani junackim srcem i cascu branili svoja ognjista od ovalikih “VULINA ” oni bi to odma rijesili na njima svojstben nacin. NA megdan pa sta ko makne .
Sigurno je da ce eventualno slanje oficira na Kosmet jos vise produbiti podjele u CG. Ako je to cilj, onda ih posaljite.
Obraza to objasni mi kako će odlazak jednog oficira iz CG u Prištinu ,jer drugi ide u Skoplje ugroziti Srbe.Samo kukate ka kakve ženturače izvrćete istinu da mi se smirilo!
Ovo je pokazatelj zašto je dobro da smo 2006. povratili državnost i 2017. ušli u NATO, to samo slijepcu i nedobronamjernom čovjeku nije jasno. Likovi poput ovog, potpuno su promašili vrijeme i prostor, neka mu neko šapne na ovo da smo dio velike vojne alijanse i da prijetiti silom može samo onima u Ralju, Stalać i Mrčajevce. Zato, samo naprijed… Više »
starče Fočo, budi potpuno siguran da su Srbi daleko, daleko, daleko sretniji što je CG otišla 2006-e godine. Ponavljam,… daleko su sretniji. No postoji jedan veliki problem. I Crnogorci treba da idu od Srbije, kao i voljena im CG.
Ovo ti, brate, potpisujem, i jedno i drugo i treće, ipak si ti naš čoek. A ono kad bez veze komentarišeš, to se samo praviš i zezaš : – )
Dobro je sto je crna gora postala nezavisna
država pa ne mora da sluša vulina i njemu
slične.
Ti si Beograd vidio samo na razglednici, inače pišeš iz okoline Petnjice najvjerovatnije .
Nisi ni ti bio u Petnjici. A nisi ni Bokelj, neka si mi zdravo!
Izgleda po tebi su muslimani neprijatelji CG . Batali se takog razmisljanja i zivi kao covjek sa ostalim narodima netreba ti pro Srpska politika iz 90 ih.
Imali ste svoju sansu Srbi, sada cemo mi Crnogorci preuzeti Metohiju kao sto je i bila nasa.
Ako ti treba, ti je preuzmi, ja neću. A i niko normalan, nego ne pravi se da si Crnogorac.
Meni netreba tudje . Zadovoljan sam sa ovim granicama netreba nam rat sa drugim zemljama.
Drzi se ti svoje tetke i pocesi glavu metar od sebe…cu Vulin..presmijeno.
Ne mojte me potezat ali ovaj čiko mi liči na one trubače što ih zovu ovizi iz DFa,dobro malo je garav ali kad navuče onu crnu uniformu što sa indignacijom odbacuju školovani oficiri Srbijanske vojske a onda je pravi pravcati pripadnik UN rodom iz Indije.
Vulin I tetks iz Kanade , trovanje naroda pricom o Kosovu ,da napokon se malo smire tenzije za promjenu , kad bi se malo iskontrolisali sve bi bilo kako treba .
Jel pogresno traziti malo mira ?
Necemo brate, lagano… Sto ima kod vas?
Hahaha 😂👍
Vulin !? hahaha …a sjedi časti ti …
Bošković !!!!!!
Je li ti Vucic dao sendvic za ovo ? Tacno SNS podize tenzije uoci izbora u Beograd, samo sto ovog puta koriste drzavu Crnu Goru za svoj cilj.
Boli njih uvo za Kosovo, bitno je da se odrze na vlasti.
Cus Srbi ne priznaju Kosovo a eno ih u parlamentu i vladi Kosova. Koga ti to foliras.
Ovaj prijeti . Ko si ti mrcio se . Vulin bi kao ono, ja bi zamolio CG !! pusti ti to ja ovo procita izmedju redova ovo mi je prijetnja za mene.
Crna Gora je priznanjem Kosova,posla putem IZDAJE,i slanjem oficira,samo bi potvrdila,da je ovo marionetska,izdajnicka vlada,koja je okaljala crnogorsko ime i obraz,koji sr ne moze oprati za vijek vjekova.Ujednocje jos produbila podjele koje ne mogu donijeti nista dobrog.
Mi smo NATO dje i NATO tu i mi kraj . Kosovo nije srbija i kraj price.
Nijesi ti Milorad no Šemsudin neki…
Ako nisam ja Milorad ko to tvrdi da si ti Pero a da nijesi Arifaj Nedzmadin. Nije samo Semsudin za Nato vec i Marko i Janko i Ivan i Boro i puno ljudi koi vole CG.
Svaka cast!v
Građanska CG!!
I da je Šemsudin po 6 puta, u pravu je. A milo mi je đe si ti tako tolerantan prema drugim narodima u Državi.
@Milorade Montenegro je priznanjem Kosmeta pogazio sve ono što je bila viteška Crna Gora. Ako si zaboravio himna Kraljevine Crne Gore je bila “Onamo, namo”. A Kosmet je privremeno okupirana teritorija, ali i to će proći. A pošto kažeš đe NATO, tu i mi , po tvom mišljenju, ako krenu u bilo koji rat na planeti Zemlji, tamo treba da… Više »
a kad je to onamo namo bila himna ?
Narodna himna
Himna je bila ,,Ubavoj nam Crnoj Gori”. Onamo-Namo, Knjaževa pjesma, izvodila se da se Knjazu umile i nikada nije zvanično bila himna.
Onamo, namo je bila narodna himna. Nije valjda da sad smeta Kralj Nikola.
Možda smeta, možda ne smeta, ali himna je i dalje bila ,,Ubavoj nam Crnoj Gori”.
Ne izmišljaj
narodna himna, nezvanična himna…sve neki pojmovi koji govore da to nikad nije bila himna, ali treba to napisati….
isto ka ono za Nemanjiće, nikako da napišu da su bili katolici nego su “kršteni po katoličkom obredu”…ali treba sakrit istinu nekako…
Ali su utvrdili pravoslavlje na našim prostorima, Sveti Sava osnovao i Zetsku Eparhiju
ti ovo sad opravdavaš promjenu vjere ?
ili je svrha svega sakriti od naroda da su Nemanjići, Sveto Rimsko Carstvo i Ugari zajedno ratovali protiv Vizantije ?
Ako smatraš da treba niko ti ne brani da se vratiš u katoličanstvo.
Sto je bitno da li je bila himna ili ne?! Pa npisao je Kralj Nikola, a primila se u narod sto jasno govori kakav je stav o Kosmeu imala CG. I normalni Crnogorci danas.
Oprem dobro, aufff, “narodna himna”….ha,ha,ha, to Srbi sebi pevali…
Vitešku Crnu Goru, ste vi Srbi, 1918-e satrli. I naćerali nas da naučimo lekciju. Sad svako svoj posa.
Bravo za komentar. U centar!
Tvoj Moračanin Gavrilo Dožić je imao drugačije mišljenje, a njemu vjerujem više nego tebi.
U svakom zitu ima kukolja
Nije Gavrilo jedini iz Crne Gore koji je nasio na priču o velikosrpstvu. Do Liberala nijesmo ni znali našu istoriju. Pa se uđe na interrnet. Pročitaju se dokumenta stara 100-150 godina. Pogledaju se stare fotografije. Da smo prije 100 godina imali internet, nikad nam državu na prevaru ne bi uzeli.
Milo mi je što si počeo da učiš istoriju, pa i ako je tek po uvođenju interneta, bolje ikad nego nikad, ali opet propuštaš dosta lekcija. Pošto spominješ zadnjih 100-150 godina, pročitaj govore prilikom proglašenja Crne Gore za Kraljevinu.
To viteskoj CG, srbija je nametnula bitku na Mojkovac koja je bila nepotrebna, srpski komandant u bitci na Skadar je namjerno odugovlacio da sto vise crnogorskih vojnika pogine i na kraju su Serpske trupe umarsirale u CG i okupirale je. Posle se dogodio božićni ustanak, to jest bijeli teror. I sad ti nesto pricas!? Srbija je duzna CG, a CG… Više »
Crna Gora je sa mojkovačkom bitkom osvjetlala svoj obraz u I svjetskom ratu, jer je ta bitka potrla sve ono što se kasnije događalo tokom 1916.
E moj Oprem. Crna Gora cijelu Istoriju ima svijetao obraz tako da nam Mojkovac nije treba. A svi Crnogorci treba da pročitaju telegram Pašića kralju Aleksandru odma poslije bitke. “Vaše visočanstvo, Srbija gubi rat protiv Austrije ali za sva vremena dobija rat protiv Crne Gore.”
Ja pričam o Crnoj Gori u I svjetskom ratu. A uvijek je Crna Gora imala svjetao obraz, to piše i u prvom broju lista Crnogorac izdatom na Cetinju 23.01.1871. str.1. gdje piše i : Crnogorac je morao biti vječiti stražar srpske slobode, koja se posle propasti naše slavne carevine spustila u ovo stijenje crnogorsko…
Oprem dobro, “Glas Crnogorca” su uređivali Srbi (janci), pa što očekuješ?
Ti to pretis Crnoj Gori je li ministre? Nosis crnu uniformu i na otvaranje trznih centara , one marke 5.11 kako bi sebe predstavio kao nesto strasno jer si navodno ministar odbrane? Hahahahahah…
Veliko vojno iskustvo, prošao je nebrojeno puta pored vojne akademije u Bg, kad je išao u prodavnicu. Zato nije ni vojsku morao da služi. Mislim, sprdaju se sa soptvenom vojskom, kada jednoga takvoga nesoja postave baš za ministra odbane.
O srbine odj. … više.
Vulinu preterao si! Jesam ti rekao da moras da me pitas sta ces da izjavis?! Idi tamo na sever kosova, brzo!
Koji sye vi kralje i, u naslovu “Vulin trazi…”, a dolje navodite njegov citat “da je najljepse zamolio…” Polako al sigurno postajete zuti portal….
Kojim jezikom pišeš?
Vule pa zar si se toliko drznuo da pricas sta ce suverena drzava da radi i da pita susede o svojim odlukama? Kontrolisite vi medijsku scenu, ali CRNU GORU NE MOZETE!!!!!
U pravu si treba da sacekamo da ga vi priznate pa cemo onda, a to ce biti brzo. Ili da sacekamo tvoju tetku da nam posalje pare iz Kanade. Kakvog foliranta
Mi smo NATO, nemamo sto Srbiju da pitamo za slanje oficira tamo, a jos manje se i mi pitamo u vezi toga…
Zaboga jeste li pogorsali odnose sa 29 deugih zemalja koje imaju vojsku u sastavu kfor-a
Hahahahq koja metla kuku 😂 sto ne kaze to ostalim drzavama kojima se uvlace na dnevnoj bazi par puta
Vulin bas nezna sto prica ugrozit cemo bezbjednost balkana i on se naso da savjetuje Crnu Goru bolje dase poklopi po usima jer da ista ima u glavu znaobi da od nasih oficira Srbija moze da ima samo koristi a znamo dobro njegova politika stoje sa Kosovom napravila
A što ne? Da neće on da ih zamjeni ima radare dobre.
Podsjetio bih ministra da su Crnogorci bili i 1918e ubijani al ne od Nato saveza…
A neka…bili su na sigurnom od 1916-1918.
Ali su bili ubijani od Turaka, pa od Austro-ugarske, Italije, bombardovani od Njemačke i Engleza, tj. od zemalja koje su danas članice NATO-a.
Od neprijatelja se covjek može odbraniti. Od prijatelja ne. Fala im na njihovom prijateljstvu.
Al i od Srbije 😉
Novak Adžić nađe 354 ubijena za 10 godina (1919-1929), što je naravno mnogo, Englezi samo u jednom bombardovanju Podgorice ubiše oko 2000 stanovnika, ali to niko ne spominje.
Bolje mi naše na Kosovo nego vi vaše kod nas u cg,na 100-godišnjicu vašeg poštovanja i obzira prema tadašnjoj vlasti
Spremićemo veličanstvenu proslavu povodom 100 godina ujedinjenja,, u inat tebi i ostalim izdajnicima
NIKAD VIŠE 1918.DA JE VJEČNA CRNA GORA!
2105, Amin!
Okupacije, Tomo, okupacije. Da je bio referendum, ne bi niko riječ reko.
Bila je Velika Skupština, poštenija no referendum iz 2006.
Velika? Od sto ljudi, od 250.000 stanovnika tada?!
Glas Crnogorca 27.11.1919. br.80 Neji kod Pariza : Pismo Krsta Zrnova Popovića Ivanu Pavićeviću : “Pavićeviću, Čitavom svijetu je poznato da evo je 6 vjekova, od kada Crna Gora postoji i da su njeni sinovi najstariji i najvjerniji pobornici i zatočnici naše nacionalne ideje i da je Crna Gora ona zemlja đe se čuvala i sačuvala iskra slobode Srbinove.
Upravo zato se morala stvoriti svoja nacija, da bismo povratili državu, jer nas čuvanje Srbinove slobode učinje robovima. Ovako smo mirni, bez ludila u koje upada srpski narod i država najmanje svako pola vijeka.
Činjenica je da današnja Crna Gora nema nikakvog dodira sa nekadašnjom ( osim imena ), ali tako želi većina naroda i pozdravljam. Nikada nikog nisam ubjeđivao da je ovo ili ono, samo mi se ne sviđa prepravljanje istorije, a svako za sebe zna da kojoj naciji pripada.