Piše: Vlado Vurušić
Ili si Srbin ili Milogorac. Zovi se imenom svojih predaka. Izjašnjavaj se kao Srbin “kako ne bi bilo zabune da se ponovo neki Srbi pišu Crnogorcima, misleći da je to isto” jer to “više nije i neće biti isto – Srbi su Srbi.
To je status na Facebooku kojim se već sada, nekoliko mjeseci unaprijed, najavljuje oštra, očito beskompromisna i ključna borba za popis stanovništva u Crnoj Gori sljedeće godine.
Naime, nakon dobijenih izbora u Crnoj Gori Srpska pravoslavna crkva, prosrpske stranke i sama Srbija već počinju s jakom kampanjom prije popisa stanovništva kako bi, kažu, osigurali da se najmanje 40 posto stanovništva izjasni kao Srbi, čime bi ta etnička skupina postala najbrojnija u Crnoj Gori. Kako se čini, u Crnoj Gori su nedavni izbori, na kojima se nakon 35 godina promijenila vlast, bili “kamilica” prema onome što tek slijedi – popisu stanovništva. Tek nas očekuju opasne napetosti jer je otpočela definitivna završna bitka te je glavno pitanje hoće li Crna Gora opstati kao zasebni nacionalno-kulturološki entitet i identitet ili će postati samo jedna od srpskih provincija, odnosno tek ispostava Srbije na moru.
‘Patriotski’ skup u Podgorici
Sve su maske pale i počinje očajnička borba za postojanje Crne Gore kao zasebne nacije i države. Ako se zaiista toliko građana Crne Gore izjasne kao Srbi, to će vjerovatno označiti velike promjene na ovim prostorima te ostvarenje novog srpskog nacionalnog programa poznatog pod novom sintagmom “srpski svet”, ali i činjenicu da većina tamošnjih građana želi biti dijelom tog “sveta”, a ne crnogorskog. Slijedi natezanje za svakog pojedinca u zemlji s nešto više od pola miliona stanovnika.
Propagandne snage
Naime, evidentno je da je počela sve otvorenija nova aneksija Crne Gore, pišu barem tako procrnogorski mediji, a podsjetimo da je nedavno crnogorski predsjednik Milo Đukanović čak izjavio da će se samobitnost i suverenost Crne Gore, “ako treba, braniti i u šumi”.
Nakon izbora je popis stanovništva nova istorijska i epska bitka za Crnu Goru – crnogorsku ili srpsku. Od njegovog ishoda zavisi budućnost Crne Gore, ali i promjene koje bi mogle uslijediti u regionu. Podsjetimo da je na prošlom popisu prije deset godina Srba bilo oko 28 posto. Cijelo vrijeme prosrpske stranke i SPC negiraju postojanje samostalnog crnogorskog etnosa i identiteta, a crnogorski književnik Andrej Nikolaidis smatra da će se sada sve propagandne snage SPC-a i prorusko-prosrpskih stranaka uključiti u kampanju popisa stanovništva kako bi Crnogorce sveli na 25 do 30 posto te ih pretvorili u manjinu u vlastitoj državi.
To bi bio završni čin “ukidanja” Crnogoraca te zapravo pretvaranje Crne Gore u drugu (ili treću) srpsku državu. Nakon što je Crna Gora donijela Zakon o slobodi vjeroispovijesti kojim se na određeni način ipak ograničava ne toliko religiozni koliko ideološko-politički uticaj SPC-a, upravo na negiranju i marginaliziranju crnogorske nacionalne samobitnosti te državne suverenosti počela je oštra propaganda s obje strane.
Slavlje pristalica prosrpskih stranaka u Crnoj Gori
Naime, taj je zakon doživljen kao jačanje crnogorske samostalnosti te, jednostavno rečeno, “izbacivanje ili ograničavanje” srpstva u crnogorskom biću i kulturološko-istorijsko-etničkom identitetu. Za SPC i prosrpske snage naročito je bolna bila najava traženja od carigradskog patrijarha Bartolomeja da prizna obnovu autokefalnosti Crnogorskoj pravoslavnoj crkvi koja je ukinuta aktom kralja Aleksandra Karađorđevića 1918. godine tijekom aneksije – odnosno stapanja – Kraljevine Crne Gore u tadašnju Kraljevinu Srbiju, neposredno uoči ujedinjenja u Kraljevinu SHS (Jugoslaviju). Tada su crkve, manastiri i imovina CPC-a bili predani SPC-u, odnosno Crnogorsko-primorskoj mitropoliji.
Tajni razgovori
Stoga niti ne čudi što u proglasu o popisu stanovništva, kako pišu Dnevne novine, stoji upozorenje SPC-a “da se ne zaboravi ko je donio pobjedu na izborima i srušio diktatora Mila Đukanovića”.
Naime, odmah nakon izborne pobjede prosrpskih koalicija na nedavnim izborima analitičari su to ocijenili zapravo pobjedom mitropolita Amfilohija Radovića, odnosno SPC-a u Crnoj Gori. Dodatna je potvrda toga što se i pregovori o sastavljanju nove crnogorske vlade vode u manastiru Ostrog pod medijatorstvom upravo mitropolita Amfilohija i nekih drugih, poput episkopa budimljansko-nikšićkog Joanikija. I sam predsjednik Srbije Aleksandar Vučić u Beogradu je o postizbornim problemima u Crnoj Gori razgovarao potajno s Amfilohijem, što se saznalo tek koji dan poslije tih razgovora, objavio je srpski portal Nova.rs.
.recimo u vojvodini zivi 70 posto ljudi koji se izjasnjavaju kao srbi .i ona se osamostali ,na sledecem popisu KOJE ORGANIZUJE VOJVODINA KAO NEZAVISNA DRZAVA kako ce se pisAti tih 70 posto srba koji su se izjasnjavali kao srbi ,VOJVODJANNI ILI NESTO DRUGO .MOLIM ODGOVOR
E blago vama sto se svog porijekla stidite.Pa ko god i sta god bili.
Po mom misljenju da svaki stanovnik Crne Gore,koji ima maticni broj sa osmom cifrom “2”,sto oznacava da je rodjen u Crnoj gori,logicno bi bilo da se izjasni ko Crnogorac,no kako drugo.U Danskoj je Danac,Njemacka su Njemci,Francuska Francuzi itd…,ucemu je problem?
E pa gospodo, vidjecemo se posle popisa… Mnogo je Srba gospari,mnogo vise nego sto mislite.Ako nijeste znali da vas potsjetim … Izgubili ste na izboeima i pored sve kradje.Predlazem prestrojavanje sto prije.
Vi ste svi samo jedna hipntisana gomila !
.Crna Gora je crnogorska država,Srbija srpska.Crna Gora ima crnogorsku zastavu,Srbija srpsku.Crna Gora ima crnogorske pjesme,Srbija srpske.Crna Gora ima crnogorsku kapu,nošnju,crkvu,jezik,Srbija srpsko.Naziv srpstvo je izvedeno iz riječi Srbija ne iz riječi Jupiter.
Srpski je izveden od riječi Srbin. Od riječi Srbija izveden je termin Srbijanski. Srpske zemlje su bile i Raška i Duklja i Zeta itd pa su u njima opet živjeli Srbi. Svako ko živi u CG jeste Crnogorac ali teritorijalno. Jer ne može Hrvat koji živi u CG da se nacionalno izjasni kao Crnogorac. Da li vi shvatate šta pišete.… Više »
Na popisu cu se izjasniti isto kao sto su se izjasnjavali Ristov djed pradjed cukundjed..dakle kao Crnogorac i tacka.
1,000.000×1.000 eura= milijardu eura
Rodjen sam u C G ja sam Crnogorac. Nadam se da popis nece bit ka prosli put. Popisivali ste narod, koze, ovce, krave, svinje, kokoske…. Istovremeno
Znači da si rođen u Turskoj ti bi bio Turčin.
Што је страх оволики од Срба? Колико се сјећам, прича вам је била да нас има све мање, а сад кад се власт промјенила да ћемо бити већина. Па сами говорите да смо увјек били већина, само сте то скривали. Добро рече Владо Горгијев.
William Miller, The Balkans – Roumania, Bulgaria, Servia and Montenegro, 1896. Potrudite se da nadjete ovu knjigu (moze i elektronski na google uz malo truda) pisanu pre vise od 120 godina od nekoga ko nije sa nasih prostora a ko je obisao ove krajeve. Kada vidite sta tu pise uporedite sa onim sto danas tvrde odredjeni politicari i ‘analiticari’ tj.… Više »
Osecam da ce da bude veliki porast u kategorijama Srbi-Crnogorci i Crnogorci- Srbi
Gastose mora doci do porasta. Ja sam se uvijek pisao Crnogorac ali je to po svim zakonima zdravog razuma i tradicije podrazumijevalo Srbin. E sad Srbin ne podrazumijeva Crnogorac i zato se mora naglasiti oboje.
Volim Njegosevu Crna Gora.!!!
SRBIN.Crnogorac.
SPC najveca gradjevinska firma, samo u BD milioni kvadrata poslovnih prostora i luksuznih apartmana. A zasto ovo niko ne kaze. Demantujte ako mozete.
Milion kvadrata ×1000e= milijarda eura
A ne mlsti neznalice.zna se ko ima kvadrate po budvi.nije crkva tajkunska ko bivsa vlas
Nije to nista, oni u Rimu cak i svoju privatnu drzavu imaju.
Vecina Crnogorskog Naroda se ponosi SRPSTVOM.
Litije su pokazale identitet naroda Crne Gore.
Zivjela Istorijska Njegoseva Crna Gora.
Nikad pravi Crnogorci se neće pisati srbima. A tu glupost koju pišeš možeš prosopati polupismeni ljudima. Nikad više 1918. U pamet se Crnogorci
Nikad vise 1918…znaci Crna Gora bez Boke i pod Austrougarskom. Bas je bilo lijepo te 1917.
Milan- ovaj nista drugo i ne zna, ovo ponavlja stalno kao DEMONIZOVANI PAPAGAJ
Sada to sto si napisao, napisi svojim jezikom
najprimitivniji dio naroda avganistanci su za njih dr nauka.
Pod broj 1 svi smo mi Crnogorci, jer smo tu rodjeni, ali ljudi posebno starije zivotne dobi ne shvataju i ne umiju da se izraze… Cak i Srbi u Crnoj Gori bi trebalo da se pisu kao Crnogorci Pravoslavne Vjeroispovjesti (e sad jedni ce 7ci u Crnogorsku Pravoslavnu Crkvu, a drugi u Srpsku) i tu, bi svaki problem oko toga… Više »
Св.Василије,Св.П.Цетињски,Његош,КраљНикола, Марко Миљанов су били СРБИ.Црногорци.
Sveti Vasilije je Hercegovac.
Srbin iz hercegovine ako cemo prezinije, a tako je najbolje da ne bude zabuna ovakvih, kao i srbin iz crne gore srbin iz sumadije, srbin iz hrvatske, s kosova iz like iz bosne, ali to je samo kada se ne zna tacno prebuvaliste, grad ili selo
Marko Milhanov je bio Arbanas, a ako se pisao tako, nije znao kukavac.
Onaj osjecaj kad ukapiras da se prepires sa fizickim radnikom oko istorije uzaludno
Oni su zatrovani mrznjom jer nece da pisu onako kako im ti kazes vec kako se oni osjecaju? Vrlo interesantno.
Glupanderu ja sam iz sumadije jel sam ja sumadinac… To su srpske pokrajne, i kad te neko pita za nacionalnost kazes srbin, jer licanin nije nacionalnost ili krajsnik, shvatite to vise
…ako nije postajala Crnogorska crkva kako je onda ukinuta, ako nije postojala drzava ciji je onda kralj bio Nikola…nije Srba vec Crnogoraca…suverenitet je postojao, drzavno uredjenje, teritorijalna pripadnost…ovi se vracaju u vrijeme Nemanjica , hajde da se vratimo prije njih pa da kazemo da smo svi katolici…
Kako mozes da budes katolik ako se nijesi krstio u katolickoj crkvi… i kakvo te vracanje spopalo? Vjernik si one crkve dje si krsten, mnogo jednostavno.
Ma i da nije nista postojalo ja sam Crnogovar i vjernik Svete CPC
Ja sam Srbin, Crnogorac imenom i prezimenom!
..odnosno poltron koji ne zna što je..
E moj El pulpio šta to pričaš ? Normalno čovek kaže da je Srbin a s obzirom da je rodjen i živi u Crnoj Gori on je Crnogorac .Sta je sporno nije rekao da je Srbijanac već Crnogorac kako rekoh jer živi u državi Crnoj Gori koja je država svih koji u njoj žive .Veliki pozdrav i razmisli .
Da je neko Srbijanac nece niko reci jer se niko tako ne osjeca.
Tacnije iz crne gore jer su to sve srpske zemlje i ljudi
Zna, Srbin iz Crne Gore.
I Rukoljub isto, da dedu mraza ne zaboravim, meso mu odpadalo
Srbi zatrovani mržnjom ? A šta to ti blagosiljas sa toliko puno ljubavi . Nek ti je Bog crnogorski u pomoći , mada misli da je Bog jedan i urazumite se ljudi .
Englez i Rus i Svedjanin…..dodati po zelji
Cuca, a koji si od te dvojice?
Dok je svijeta i vijeka, od rođenja do smrti, ja sam CRNOGORAC, i ni sve bradonje ovoga svijeta neće to promijenit.
Njegos i Vladika Danilo su imali bradu
Ali ne i vaske
Niko to i ne zeli osecaj se onako kako mislis da treba. Na to niko ne moze da utice . Niti treba menjati ljude koji zele da budu srbi i koji su kroz istoriju ti bili. Pa predaci bi im se okretali po grobovima glupo je polemisati oko tih stvari i ubedjivati se ko je ko
Pa ko ti brani da budeš Crnogorac ?
Valjda u CG ne zive idioti nego ljudi, koji znaju zasto se osjecaju i izjasnjavaju kao nacionalni Crnogorci, Srbi, Bosnjaci, Hrvati…….itd. ! Prema tome, svako je ono sto on misli da jeste i tome nema zamjerke i niko nema pravo da to osporava i negira, bilo da je pop, odza, istoricar, ministar, predsjednik drzave, partija, crkva, savez boraca,……sto god, sasvim… Više »
Tačno tako, a oni koji misle da im je Dačić rod rođeni, srećno im bilo! (ima još kandidata, no je malo prostora…)
O cemu ti pricas…. zasto bi bilo kome Dacic bio rod ko bi se osjecao kao Srbin? Dal bi im onda bio i Novak Djokovic rod?
Lovcenska
Ne radi se tu o pravu.
Ko spori ikome da se izjasnjava onako kako se osjeca?
Nego se radi o tome da se spremaju na razne prevare i marifetluke da izvedu da budu vecina u CG.
Mislis na marifetluke kao sto su izmisljanje i prekrajanje istorije, propaganda oko 1918 i nekakve okupacije, izmisljanje novog jezika, kreiranje neke druge crkve, otimanje imovine postojecoj crkvi, placanje i ucenjivanje zarad dobijanja glasova, mafijaske kombinacije – jel na te marifetluke mislis?
Marjane, Kako se zvala crkva u CG, prije aneksije od strane Srbije 1918?
Svaka ti je k’o u Njegosa !!
koja je crkva nestala u korist srpske sekte dekretom tadasnjeg regenta…?
Ma šta te briga ko je većina ako složno živite i gradite lijepu našu Crnu Goru .
Oces da kazes da se ipak radi o idiotima !?
Ljudi treba sve angažovati ljude za našu Crnu Goru, ja bih pozvala sve kojima je Crna Gora u srcu iobavezno Slavka Perovića ima mnogo ljudi koji su Crnogorci i da se jednom zavazda skupimo u jedan front i porazimo ove izdajnike Crne nam Gore
Bravo Mila!
Ma, pravo da ti kažem, Crnogorcima će se pisati samo pravi Crnogorci, pa koliko god da nas bude, biće nas dovoljno da četnike ponovo porazimo!
Nenade objasni šta je za tebe Crnogorac . A odakle ti cetnici u Crnoj Gori jel to ti smatraš ko se izjasnjava da je Srbin da je onda cetnik .Pa ti su Srbi i do sada živeli tu pa sto ih nijeste porazili do sada pa bili ste većina . Smiri se malo smiri .
Mora se nesto u tom smislu ucinjeti i to pod hitno!
U sumu Marina… ceka te tamo neko (al zamalo).
Mozda da odete u sumu? Ti Mila i Normalna… kakav je to samo trio.
Bravo Mila, odličan prijedlog
A odakle da ih skupiš i od kakvih izdajnika da branis Crnu Goru ?
Hag se interesuje za Ristove radove.
Popis treba odložiti dok se ne smire strasti
Ili će crna gora ko što je nekad želio kilibarda da bude dio srbije ili nezavisna,nema ništa između,pa neka narod odluči?Ili će mo bit zadnja rupa na svirali ili razvijena nezavisna zemlja?
Šta vam je ljudi ko vas dira ?
Kad shvatite da cete uvijek biti zapadna kolonija kao sto je ceo Balkan bice vam mnogo lakse i vise se necete zanositi tim bajkama o nezavisnosti.
Pa imali smo vremena prethodnih 30 god.da postanemo razvijena drzava..umesto toga evo nas zadnja rupa na svirali
Cudo nevidjeno
U rodjenoj zemlji nesmijes biti Crnogorac
O cemu se odje radi
Hvala DPS u jer su najodgovorni za to
Samo su ih pare interesovale
kpj
Pricate gluposti.
Kako tako postavljate stvari?
CG bi odavno bila pod srpskom cizmom bas da nije bilo Mila i suverenista koji su dobro razumjeli njihove aspiracije i lavovski se borili i protiv spoljnjeg i unutrasnjeg neprijatelja.Uz to je trebalo ici naprijed,trasirati put na kojemu je CG bila do sada,a uz nenormalnu opstrukciju sa svih strana.
haha Milo se lavovski borio da zgrne sto vise miliona oko sebe, a da bi to lakse ostvario drzao vas je u apstraktnom strahu protiv izmisljenog neprijatelja da bi ga Marina i ostali dozivljavsli kao spasioca, glasali i drzali na vlasti. Stara taktika nacional-mafijasa.
Ne treba nam tvoja pamet da bi znali ko su agresori
Marjan E ovo je jedna od srpskih specijalnosti! NE VJERUJTE SVOJIM OCIMA I USIMA nego onome sto vam mi PATOLOSKI MRZITELJI CRNE GORE I SVEGA CRNOGORSKOG govorimo. Sa svih strana nas svakodnevno zapljuskuju izjave cak i sa najvisih poticija i u CG i Srbiji, koje OTVORENO bez zadrske govore da im je glavni cilj da posrbe crnogorski narod i naprave… Više »
Kakvi partizani,četnicici,cnrogorci,srbi o kojem jadu vi radite, 2020. godina ALOOO?
Nije cijela Njemcka i narod kriv koji sad živi tamo, zbog postojanja Hitlera! Idemo dalje.
Ja sam Crnogorska, pravoslavka!Svako što mu volja neka bude,pa SLOBODE, PRAVA !!!
Sofija draga,moraš imati identitet!
A šta ti podrazumijevas pod tim identitet ?Zar nije jasno ko je i šta ?
Sofija
Je li ti svejedno oces li Crnogorka biti i dalje u Crnoj Gori ili u Srbiji br.2 ili 3.
Odkud se sad odjednom uplaši te Srbije ? Kakva ti je to Srbija 1,2,3 pa Srbija je jedna kao i Crna Gora .
Crnogorska, pravoslavne vjeroispovijesti, crnogorski jezik.
Srpstvo je davno prevaziđeno,čitamo,obrazujemo se, vidimo da se tad mislilo na vjeru kad se govorilo “srpstvo”.
Mislilo se nekad je da Zemlja ravna ploča,ZNAČI ko grama mozga ima čita, UČI i shvata.
A dje to vidis – kod Sukovica? Kazes Srbin a mislis pravoslavac…. to je kao kad bi rekla kazes Italijan a mislis katolik.
Marjane,ti imaš takav pogled na našu prošlost i sve ok.Evo,uzmimo da je tvoj pogled istinit(a daleko je od toga),ipak se desila 1918. godina.Okupacija,detronizovanje Petrovića,zločini,poniženja,ukidanje CPC,brisanje samog naziva Crna Gora.Sve i da smo bili “srbi do koske”,prestali bi to da budemo.U pitanju je dostojanstvo nas kao ljudi.Imamo na šta da se oslonimo,nijesmo mi pali s Marsa nego već hiljadu godina imamo… Više »
Nece ovi vasi da mi objave odgovor, pa da probam sa ovim… ako vam 1918 smijeta, to znaci da vam vise odgovara ono stanje pre toga a to je okupacija od strane Austrougarske? Znate li da je pre 1918 cijela Boka bila van Crne Gore? Znate li da su pre 1918 Pec, Visoki Decani i Patrijarsija bili deo Crne Gore?… Više »
I da su bokelji ratovali pod austrijom.
Marjane “pre” znamo odakle si, pa zavuci nos u svoje dvorište
Ne, no kažeš latin, a misliš katolik!
Narodnost se ne pravazilazi nego se nastavlja sa generacije na generaciju jedino konvertiti to menjaju.
Sandra, trebas i svim koji se izjasnjavaju kao Crnogorci objasniti da oni zapravo pricaju ‘crnogorski’. Prosli put je samo 37% pricalo ‘crnogorski’, sto mora da je jedinstveno u svetu da zvanican jezik prica manje ljudi nego ‘onaj drugi’ jezik.
Ali, mozda su u medjuvremenu i savladali posto se mnogo razlikuje od srpskog , nije bas lako.
Sve se odje oko para vrti…da je CG za ovih 30 godina vladavine dps-a postala mala Svajcarska,glasalo bi 100% za nezavisnost,jer bi svi gradjani bili srecni sto zive u njoj i ne bi nikad ni razmisljali niti bi se vodila prica jesu li srbi ili crnogorci,ovo samo kod nas ima,nacionalnost,kad je narod tupav,tako nam i treba
O kakvom glasanju za nezavisnost ti govoris? Ovo su bili republicki izbori, nista drugo.
Ovo su posredno bili i izbori za NEZAVISNOST ili ZAVISNOST OD SRBIJE.
A na kraju se samo nastavila zavisnost od Njemacke posto i dalje Svaba sastavlja vladu. O kakvoj nezavisnosti mi pricamo…
Šta izusti i osta živa .
I sta je na kraju izabrano… hoce li Crna Gora postati zavisna od Srbije ili kao i do sad od Njemacke koja joj svaki put sastavlja vladu (kao sto inace radi i u Srbiji)?
Neven
Znaci li to da ovi koji su glasali protiv nezavisnosti a ZA ZAVISNOST OD SRBIJE misle da je Srbija,Švajcarska?
Sanse su 50:50
Milo je okaljao suverinisticku ideju sa svojim prevelikim bogacenjem i aferama, treba nam novi lider suverenista
Morpheus
Predlozi !
Andrija Mandic?
Србин или Црногорац за мене ће увијек бити исто. Србин сам по националности а Црногорац сам јер сам рођен у Црној Гори и сви моји преци 4 вјекова уназад. Никада није било сумње код наших предака шта су и ко су били. Срби су били, али уједно и Црногорцима су се звали, због имена државе коју су стварали вјековима, иако… Više »
Vjerovatno je da si rodjen u jugoslaviji pa mozes bit i jugosloven poistovjecivanje pravoslavlja sa srbstvom se pojavilo u 18 vijeku kada i nacionalizam zvat se crnogorcem zbog geografskog pojma je krajnje neozbiljno kako zbog neprekidnog perioda postojanja tako i zbog istorije koja je poznata kao crnogorska a ne srpska
Popis 1909 u CG 95% Srba 5% Albanca
To je laaaaaaaz !
Prestanite vise s lazima !
Svi moji,a nije ih malo bilo,hvala Bogu,UVIJEK su se izjasnjavali kao Crnogorci.
Nema druze preci su ti bili ,, srbi a ujedno icrnogorci” kako ces na popisu odgovorit srbogorci . Odluci ako si roden u Crnu Goru onda valjda znas da si Crnogorac pravoslavac. A ne mozes bit Srpski Crnogorac
Могу и јесам.
Mladen
Sto si?
Srbin ili Crnogorac?
Sto ce ti pisati u popisu?
Ne mislis valjda da ce ti pisati i jedno i drugo???
Crnogorski Srbin ili Srbin iz Crne Gore ,kao Grk sa Kipra .
Tako je.
Gori srbi
Crnogorac je onaj koji živi u Crnoj Gori a Srbijanac kozivi u Srbiji . Srbin je nešto drugo.
S obzirom da si geografski Crnogorac primi k znanju da je i svaki Albanac Hrvat Egipcanin tacno toliko Crnogorac koliko i ti.
Sta je tu cudno, Crnogorci razlicitih vjeroispovjesti, a ako se osjecaju drugacike neka.
Ti nisi ni Srbin, ni Crnogorac. Ti si jednostavno glup!
Ovo je jedino ispravno razmisljanje u CG koje joj mozeti donijeti mir, pomirenje i stabilnost. Drzavljanstvo – Crnogorac, etnicka pripadnost – Srbin.
Ko god pokusa da ljudima oduzme ili crnogorstvo ili srpstvo uvjek ce naici na otpor i problem.
Daj ne glupiraj se etnicaru
Oni ne shvataju!
Marjan ne shvata da je “njegovom konstrukcijom” upravo oduzeo PRAVO Crnogorcima da se izjasne o svojoj etnickoj pripadnosti kao Crnogorci.Po njemu svi su etnicki Srbi i onda niko nikome nije nista oduzeo.
Ma NIJESAM ETNICKA SRPKINJA NEGO CRNOGORKA !
ALO !!!
Ti pokusavas ljudima to da oduzmes.
Ti si SAMO drzavljanin crnogorski ali si Srbin.
Slobodno se Marina izjasni kako god zelis. Niti ja niti bilo ko drugi to ne moze oduzeti jer je to tvoje pravo i nicije drugo, samo nemoj vise siriti mrznju prema onima koji se ne osjecaju kao ti. Kako god da se ljudi izjasne prihvati to, a samim nametanjem najvise sebi cinis zlo.
Marjan Naravno da cu se izjasniti kako hocu. Isto tako Crnogorcima nijesu potrebni polutani,oni koji kazu da su i jedno i drugo, te ustvari ne znaju ko su. Ja ne mrzim Srbe Ja samo mrzim neprijatelje Crne Gore.Okupatore.Otimace drzave. Koji rade na ponistavanju svega onoga sto sam ja.I koji ne biraju najpogrdnije rijeci kojima ce nazvati crnogorski narod. PS E… Više »
ja onda stvarno ne vidim potrebu da spominjete Crnu Goru i Crnogorce uopste, bolje se izjasnite kao Srbi da smo jednom nacisto koliko koga ima i ko je vecina. Muka mi je od toga dualizma!
Ragnar
VIDJITE SAD OVOGA!
Stalno se pitam jesu li svi tupavi i ograniceni ili bezobrazni?
Kaze :muka mu je i da se onda svi izjasnimo kao Srbi!
Je on lud?
Sto je ovome covjeku?
Izjasnite se svi kao Crnogorci pa da jednom bude mir.
Sto tako ne rece?
Marjan Ne mogu da shvatim kako nista ne razumijete. Evo.Ti kazes :ko god da pokusa da ljudima oduzme crnogorstvo ili srpstvo naici ce na otpor … S druge strane kazes da svi treba da se izjasnimo : drzavljanstvo – crnogorac(prije svega ne kaze se drzavljanstvo-Crnogorac,nego crnogorsko) etnicka pripadnost :Srbin Shvatas li ti da si meni na taj nacin automatski oduzeo… Više »
Slobodno tako napisi, ja se tebi i nisam obracao vec ljudima koji ne zele da se odreknu jedne od 2 stvari koje osjecaju da ih odredjuju. Ko god pljuje ili po Srbima ili po Crnogorcima cini zlo.
A sto zovu Srbe iz Srbije Srbima kad su Srbijanci.ovo je jedini slucaj da to tebi isti narod zivi u dvije razlicite drzave 900godina. Ma daj ne glupiraj se.nijesu Austrijanci Njemci.
Pa Austrijanci su stolecima bili u istoj drzavi sa Nemcima (Sveto Rimsko carstvo, Konfederacija). Onda ih je Bizmark otkacio kad je ujedinio nemacke zemlje. Cak su promenili ime posle I svetskog rata u Republiku Nemacka Austrija da se spoje sa Nemacko. A znamo da su iznedrili i uber Nemca. Toliko o tome.
Srbi Sumadinci, Vojvodjani, Ercovi.
Ima i Srba Hercegovaca, Krajisnika, Licana.
Pa tako i Srba Crnogoraca.
Sasvim je normalno da jedan narod zivi u vise drzava.
Nije jedni slucaj. Nemci su vekovima ziveli u posebnim drzavama/ kraljevinama. Ima i sad naroda koji zive u razlicitim drzavama (Grcka/Kipar), (Kina/Singapur).
Mi smo se vise mijesali zadnjih 500godina vise sa svima okolo nego sa njima, a oni sa Bugarima, Turcims, Vlasima, Madjarima, Rumunima, dvije razlicite genetske slike, nadji malo fizicke slicnosti sa njima.Nijesu Bjelorusi ni Ukrajunci Rusi, sta je sa vama.
I ti recimo kad odes u Srbiju, na pr. Krusevac, Kragujevac, Zajecar, vidis svijet oko tebe, komuniciras i sjednes sa tamosnjim ljudima, posmatras im navike, govor, obicaje i i dalje si ubijedje da ste isti narod, da si Srbin?
Mislim da razlika nije manja no kad sednes u Ulcinj, pa odes u Bijelo Polje i na kraju u Novi. Razlike ka nebo i zemlja.
Kako se javljaju ovi Srbi, te 4 te 6 vjekova…Da je tako ne bi se zvala Crna Gora! Poredite geografske pojmove, te Šumadija, te Vojvodina, te Hercegovina…. a nikako da kažete da je CG država, bila i ostala, a ostali su bili dijelovi država i da se pojam Hercehovac nikako ne može porediti sa pojmom Crnogorac! Recite Srbima u Srbiji… Više »
To je priča za malu đecu ili ograničene odrasle.
Mladene Nikada se nije zvala ni Srbija !!! Vidis.U nazivu Republike srpske ima ta odrednica srpski.Zato sto se vecina naroda u njoj osjecaju Srbima. Da je Crna Gora bila zemlja Srba u proslosti nekada bi tokom istorije bio neki tip odrednice u njenom imenu kojim bi se znalo da tu zivi srpski narod. Eto.Tvoji su se uvijek isjecali Srbima u… Više »
Vrlo jednostavno – umjesto da stoji srpska odrednica doslo je do ujedinjenja sa ostalim Srbima u jednu drzavu sto je bila vekovna teznja vecinskog stanovnistva ukljucujuci i Kralja Nikolu.
A nijesu ni pisati znali, imas li kakav dokument.
Da su Crnogorci sazreli kao nacijs referendumski rezultat bi bio najmanj 90% za nezavisnost, samo bi nesto srba i bosnjaka bilo protiv zbog cijepanja sandzaka ! Komunisti su pogubno uticali na formiranje crnogorskog nacionalnog identiteta, forsiranjem laznog bratstva i jedinstva i pricom da su svijet pa i Crna Gora nastali njihovom revolucijom !
Nijesu mogli sazreti,jer vec 30 godina rovare iz Srbije i domaci izdajnici da poniste svaki napredak i osvjescenje u tom nacionalnom smislu.
Ne daju narodu da dise !
Ne glupiraj se jadna za sve su vam Srbi krivi .Pa nije Srbin vam bio na vlasti 30godina nego ponositi Crnogorac Djukanovic.
Popis zabraniti ustavom, jer se koristi za politicke podjele i manipulacije. Dajte fabrike i rabotu, da narod pocne da zivi. Plijenite imovinu kriminalcima i biznismenima, pa ce biti para u budzetu, bez nelogicnih kredita…
Od koga ocekujes da “plijeni” imovinu?
Od ovih?
Pa oni su se tek naostrili ja plijene ali sebi u dzepove.
Mora da si upoznat sa tim podjelama i manipulacijama iz DPS iskustva
Koja je ovo sramota za jednu drzavu.Reci Milogorac.Pa ovaj narod I ne zasluzuje nista bolje
Mi smo takav narod da te pop preko cekve ubijedi da si Srbin…jer se Crkve time bave…sce Katolike pisu kao Hrvate, sve Pravoslavce kao Srbe i onda se zadnjih 100 godina vode tim popisom. Mi smo stoka, narod ljubi one koji su prije 100 god vojno okupirali Crnu Goru, ubijali nase pradjedove i prababe. Stidim se dje zivim!
Animus
Razumijem te potpuno kako se osjecas i osjecam gorcinu u ovom tvom komentaru.
Ali : “ Nikada svojom savjescu ne mozes da isplatis dug necije savjesti “(kraj citata)
Pobjedu je izvojevala crkva. To znaju i ptice na grani.
Ja sa probala jednoj zeni iz Danske da objasnim kako se ovi ljudi zovu Srbima a rodjeni su i oni i njihovi roditelji u CG, nista joj jasno nine bilo.
I hoce ako se sjedi skrstenih ruku.
Crnogoraca NEMA uopste to je regionalni naziv ili drzavljanstvo.u CG zive srbi nesto albanaca I nesto muslimana koji se zovu bosnjacima
Kako boli crnogorska nacija nemoj plakat bice srba vazda samo prihvati da mi necemo da se posrbimo dzaba vam sve
Ima ima i neces mi ti reci sta sam .
Nisam bas siguran da si Srbin, vec samo potpaljujes vatru. Ali ako jesi, bez negiranja. Svako moze da se izjasni kako se oseca.
Srpstvo najgora riječ koja postpji na balkanu.
Ja ceo zivot zivim u zabludi da u CG zive crnogorci, kad ono, crnogorci nacionalna manjina…
Milogorci su realno manjina u CG, tu nista nije sporno i to nikom ne smeta
Ceracemo se do posljednjeg crnogorca.pozdrav zelenasi Krsta Popovica.
Koji zelenasi – oni sto su radili talijanskog okupatora? Djeco taj rat je zavrsen pre vise od 100 godina, probudite se.
Zelenasi i Krsto su se izjasnjavali kao Srbi i bili za federalno ujedinjenje sa dinastijom Petrovic a Bjelasi ,isto Srbi za unitarno ujedinjenje i dinastiju Karadjordjevic.
:)))))))
Milo Đukanovic NIJE DIKTATOR. Uradio je dosta za Crnu Goru, ali neke stvari su mu izmakle i nijesu dovrsene. Neki se jesu obogatili ali nije bilo vjerske diskriminacije, to je cista srpska laž.
Diktazorom ga nazivaju samo izdajnici koji hoce Crnu Goru ponovo da prepsu na poklon Srbiji.
Ja ovako
Jasno kao dan!
samo dolazak slavka perovica uz odresene ruke od dpsa moze zaustavit ovu harangu…bez njega tesko..crno nam se piše braco crnogorci..jedino znam gde nemogu ubjedit to je cetinje i zato selim se na cetinje..
Srecan put . Šta vam je šta prizirete. Ko vas goni ?
Cekaj majku mu… Zar nije skoro anketa radjena dje je bukvalno preko 85% ljudi podrzalo nezavisnu CG? Kakve veze popis ima sa bilo cime?
5g
Covjece,probudi se!
Dosli su kleronacionalisti na vlast !
Pa dobro a kako su oni živeli pod tom drugom vlasti ?Marina mnogo se uzrujavas polako .
Mica
Nemoj ti meni da govoris-polako.
Kad tebi u Srbiju budu dosli okupatori,onda cu ja iz Crne Gore tebi da pisem umirljive poruke.
Kada zakon o vjeroispovjesti ukinu da li ce crnogorci litijati ulicama? Ovi su litijali i dobili i svaka im cast kad toliko primitivaca u ovoj drzavi ima
Ivane
Sve si kockice slozio.
Ovo se ni slucajno ne bi “primilo” u CG da nije bio prodor primitivizma u vidu Srba izbjeglica koji su se namnozili (i pored toga sto im je “lose “ u CG i sto su “diskriminisani”).Majcica Srbija im nije otvorila skute.Nego i to malo sto ih je u Srbiji sikaniraju kao nidje.
O cem to ti Marina ? Šta to o izbeglicama primitivizmu ,nije bila rječ o njima i majcici Srbiji ali mnogim Crnogorcima je Srbija majci a jer ih ima mnogo u Srbiji i niko ih ne sikanira no su na bas dobrim radnim mestima i studenti na fakultetima . Mnogo te obuzela mržnja urazumi se .Zivi i pusti da žive… Više »
Mica
Opet cu ti reci istu stvar.Kad tebi budu u Srbiju dosli okupatori,pa ti uzmu drzavu,pa crkvu, pa nacionalnost…
tada cu ja tebe pitati :sto ti je zaboga?
Sto te je obuzela mrznja?
Ko procita istoriju sa dokazima bozicni ustanak pogleda mozda mu se i nesto sklopi u glavi. Srba u cg ima onoliko koliko ih je doselilo 90.ih kao izbjeglice i ni 1 vise
Da je dps nakon 2006. radio na obnavljanju Crnogorske Autokefalne Crkve i tako ojačao crnogorski identitet sa crkvom koja je uvijek bila uz svoj narod i državu, danas im niko ništa nebi zamjerio. Ali ne, oni su mislili da im je važnije prvo eliminisati sa političke scene nadolazeću jaku konkurenciju, politiku izvornih suverenista! Onda su počeli uveliko trgovati sa ristom… Više »
Mongro
Vjerovatno si sve u pravu.
Ali sada nije pametno davati neprijateljima materijala kako bi i dalje drzali suverenisticki narod u podjelama.
Dajte da izguramo zajedno ono sto nam je sad br 1. pa cemo se posle cerupat.A sad zbijmo redove !
Velika nevolja prijeti nasoj zemlji sa svih strana.A ona nema nikoga sem nas.
A mogu li da pomognu i Crnogorski Srbi u izgradnji te zajedničke države Crne Gore ?
Šta bi Milo ? Srbin ili Crnogorac ?
Mica
Gledaj ti sto ti je Vucic!
Drzavnost: Crnogorac
Narodnost: Srbin
Srbi su Bugari, Turci, Romii i nešto malo srba u Šumadiju. To je srpska geneza današnjih srba.
Procenat Roma po broju stanovnika u CG je veci nego u Srbiji takodje i Muslimana ,Bosnjaka mnogo veci procenat u CG plus Albanci ,Hrvati katolici ,Srbi itd ,Crnogoaraca najmanje.
To je zato sto se svi Romi u Srbiji izjašnjavaju srbima! Imaju iste slave, slušaju i vesele se uz istu muziku, idu u istu crkvu…..sve isto..jedan narod. Isto tako je i sa bugarima, rumunima i dr.
Srbi su takvi polutani ko ti,oni ne znaju ni sta su ni ko su.
Nek samo ti znaš ko si i šta si . Zapitaj se koliko je Čojstva u tebi .Bitno je da si ti Crnogorka bogom dana i pametna maj maj .
Mica
Tako je Mico!
Konacno pravi komentar!
Sto koga briga sto si ?
A da ima u tebi covjeka ne bi se hvalio sa tim.
Crna Gora je 95% Srbi
9,5% samo
počela je demonizacija crne gore
Pocela jos 2006e.
Više će biti onih koji manje budu galamili!
Eto tako. Sad smo Srbi. Dritane zadnje ti bilo.
Србин- Црногорац уколико постоји опција. У супротном само Србин.
Medjede,ti li si?
Ti mozes druze i eksim da budes nema opcija no se slobodno izjasnjavas. A time samo odmazes svome narodu a pomazes tudjinu, boricemo se i za VAS I ZA NAS protiv ovoga, jer vi ne vidite sto radite, a za brata se boris i kad nije u pravu i kad zaluta!
Realnost
Jesi li ti svesteno lice?
Ozbiljno pitam.Jer tako pricas.Ko tebe kamenom ti njega hljebom.
A to nas je do sada kostalo evo ovoga sto imamo danas.
Ja se Bogami necu boriti za takve kao sto je on.
Ni slicajno!
Oni su meni neprijatelji.
Ko ti je to neprijatelj Marina čini mi se da si sama sebi najveći neprijatelj sudeći po tvojim izjavama .
Ne može dvije nacije istovremeno. Piši se ti ko gedža najbolje je.
Mene ne računajte. Ja sam Papuo-Novo Gvinejac, mnogobožac
E, ne znam kako nekoga ko se osjeca I jeste Crnogorac,-Crnogorka, moze neki politicar, pop, novinar ili bilo ko drugi, ubijediti da nije to sto jeste ! Ako takvih ima, neka se vala pisu kako god ‘oće, necemo mnogo plakat za njima, pa sve da nas ima 5 (slovima PET ) Crnogoraca ! Ko ne zna I ne osjeca druzbu… Više »
I ako sam srbin iz niksica i vjerovatno se ne slazemo puno oko ove teme mogu da ti kazem da podrzavam tvoj komentar..jer potpuno je na.mjestu i sustina je da se svi izjasne kako se osjecaju i misle..Ako neko moze ili je.mogao da krade izbore sa nepostojecim glasacima..popis je nesto potpuno drugo i ako se svi mi izjasnimo kao azerbejdzanci… Više »
Omladino prodaste vjeru za popovsku veceru
……
Daleko im lijepa kuca!
Ja ih necu postovat ni cijenit!
Jer to su ljudi najgori od svih.Beskicmanjaci!
Spašavaaaj Miloooo!!!
Ovo je haos
Ima Krstovih koliko hoces,do zadnjeg se crbogorci NEĆE posrbljavati.
Svako ima pravo da kaze ko je i koja mu je vjeroispovijest. Sto ke sad prica. Bice najvise Crnogoraca pa Srba pa Bosnjska pa Albsnaca i Hrvata. Navise ce biti pravoslacaca Crnogorske mitropolije pa pripadnika islamske pa katolicke vjeroispovijesti. Srpski jexik ce govoriti oko 70 % gradjans sto Srba sto Crnogoraca. Tako nesto otprilike ce biti.
Znači još jedan od identitetskih frankenštajna od popisa, isto kao i 2003 i 2011.
Vjeroispovjest ne dirajte, to nema veze sa Srpstvom, neka se malo provozaju po Srbiji, pa neka vide Pirot, Vranje, Nis, Leskovac, itd, pa neka kazu onda Ko su.😂
Medju tim ljudima koji misle da su Srbi.ima puno neznaven8h ljudi.Vodi ih samo dnevna politika i mrznja prema.Dps- u i.Milu Djukanovicu.Da ih pitate zasto su Srbi ne bi znali da vam objasne.Istoriju ne znaju.Oce nas vecina njih ne zna a o hriscanstvu nista.E onda je to szrasno da takvi ljudi odredjuju buducnost Crne Gore.
Pa videše koliki su vernici do sada bili Crnogorci pa pričaju o nečijoj vjeri . Pustite prazne priče .
Popaj
A dje si smjestio pravoslavce CPC?
Сваки попис се другачије изјашњавате црногоријанци. Неће ужичане пописиват. Сад ћете опет на фабричка. Што ћеш.
Nacionalnost : Crnogorsnjak
Jezik: Crnogorski
Vjera: DPS
Steta sto Milo nije malo bolje pogledao kako to rade bosnjaci. Bilbordi, bilbordi i bilbordi!
Laprdanje o 1918. se vrnulo kao bumerang !
Vuce Mandusicu!
Sad si nas toliko “zaplasio “da vise nikada necemo pomenut vasu okupaciju 1918.
a ni ovu okupaciju 2020.
A što je problem ako se neko izjašnjava kao Srbin ili bilo kako drugo? To samo u CG ima, najnedemokratskija vlast dps bila 31 god
Milutin
Nama nikakav problem nije.
Ali mene cudi kako tebi nije problem tako da se izjasnis?
Ovako, Vasojevići i Kuči da se okrenu precima, Grbljani isto, Risto Ćirov obavezno, pa ko preteče od tzv. Srba u CG pričaće. 🙂
Serdar Janko Vukotić besedi tokom Mojkovačke bitke. ,,Srbin sam Crnogorac.Srbin sam jer sam Crnogorac.Ne velim da drugdje i drukčijih Srba nema-zlo nas je rasulo na sve strane,ama ja sam takav..Nijesam Crnogorac što sam Srbin,nego Srbin što sam Crnogorac.Mi Crnogorci smo so srpstva.Nije ovdje srpstvu sva snaga,ali jeste duša.Možeš me ubiti,sasjeći,smrviti i u prah stucati,ali što je srpsko to ostaje,dok i… Više »
To su srpski popovi godinama okrećali crnogorce da su srbi,jer kod nas nije bilo dovoljno sveštenika pa su dolazili iz srbuje,zato sad bokelji sa dalmatinskim mentalitetom srbuju.Vi ste bolesan narod od mitomanije zato vas niko ne voli?!
Sto ih vise ne vole oni se vise “krpeljisu”.
A trude li se da ih ljudi sve vise i vise mrze iz dana u dan ,trude brate,ne patisu.
A zašto ne bijaše kod Crnogoraca dovoljno sveštenika ?
Serdara su zaluđeli kao i mnoge po CG. Slušali popove i vjerovali u njihove bajke.
Techno Ma koga briga za serdara.. On je zrtvovao Crnu Goru(sto i sad rade ovi danasnji Srbi koji su dosli na vlast) braneci Srbiju i srpsku vojsku.Jer je malo vojske ostalo da brani Crnu Goru od Austrije.Djed mi je pricao.Bio je u lovcenskom odredu.Bilo ih je 11 ostalo da brane Cetinje od austrijske vojske.Goli,bosi,gladni bez oruzja… Zato je CG kapitulirala.… Više »
Kako je moguće Crnogorca serdara zalud jeti ??
Eeee ako je serdar Janko tako govorio onda si me ubijedio” da smo svi Srbi”.
Da takvih nije bilo,a i da ih nije takvih i danas ne bi Crna Gora nestala 1918. A sto je onda bio serdar kad je nestala Crna Gora?Onda je samo mogao biti Srbin Srbin.
Vasojevici Kuci i Grbljani su ti najjaci Srbi na svijetu 😀
Sve sto nabroja iz moje familije odatle su Crnogorci. No dobro svudje ima zaludjenika
Familija moje majke su Kuci.
Svi Crnogorci ,da oprostis !
Svaki dan do popisa je kampanja za nacionalno osvješćivanje Crnogoraca, dosadašnje ljevičarske stranke su radile totalno suprotno
tako je! Bila im je svo vrijeme politika “građanštinske” crne gore, na uštrb Crnogoraca! U PAMET SE CRNOGORCI, DA NE IZGUBIMO DRŽAVU!!!!
Zaista i iz šume ali ćemo je braniti i ODBRANITI dajem vam Božju vjeru!
OD KOGA JE BRANITE BRAĆO CRNOGORCI ? Prekrstite se i pomolite Bogu .
Poći ću u šumeeeeee
Ok, niko i ne traži ništa drugo.
Stop posrbljavanju Crnogoraca. ” U SVIM ZIVOTNIM SITUACIJAMA CRNOGORAC JE UVIJEK CRNOGORAC”, rekao je Njegos akademiku Sreznjevskom. U njegovom pasosu piiše: narodnost Crnogorska!
Crnogorci NIJESU SRBI NI GENETSKI NI ETICKI.
Ne lazite vise posrbice ovaj narod, da vam to ne dode na naplatu!
Nemoj Milutine!
Ljepse ti je na selu !
A treba i poorat i posijat ….
Nema nikave opasnosti po CG, odje su sad Ameri i Svabe na vlasti. Samo cekaj.
“Veseli se srpski rode, do slobode” u Crnoj Gori. Oslobodise Crnu Goru od crnogoraca i svih koji nijesu srbi. To se zove okupacija. Aloooo
A šta smo mi uradili da do toga ne dodje, osim što smo se povlačili? Nažalost, kad nema ko da vodi nacionalno osvješćivanje, sve stranke su ljevičarske i rade totalno suprotno
U Minhenu se nalazi originalna nemačka kronika pisana pre hiljadu i dve sto leta, u kojoj se kaže doslovno: Srbi su tako veliko carstvo (regnum) da su iz njih proizašli svi slovenski narodi, kao što ti sami Sloveni tvrde, da vode poreklo od Srba. (Hormayers Archiv. str. 282-283).
: )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ljudiiii :)))))
Jos malo ce rec da su i planktoni postali od Srba ! :)))))))
Vrhunski mitomani !
Veliki problem nastaje kad kompleks vise vrednosti nastane kao posledica kompleksa nize vrednosti.
Ni 3 posto crnogoraca
U Crnoj Gori žive samo Crnogorci i Albanci. S tim što se jedan dio Crnogoraca ponio za interesima Turske, a drugi dio za interesima Srbije. Iz sitnih privilegija. Što je karakteristično za tradicionalno siromašne krajeve.
Pa po zadnjem popisu u Cg se skoro 30% izjasnjava kao Srbi, i to uz sve ptitiske i ucjene Milovog odlazeceg rezima da se ljudi ne izjasnjavaju tako… na sledecem popisu kada vise nece biti straha, ucjena poslom i raznim drugim stvarima, taj procenat ide lagano preko 50%, a uz malo drustvene edukacije i 60% ….
Bice sve to dobro ….
Snila baba sto joj milo bilo. Uz sve napore i “edukacije” vase opet cete biti tu ili manje. Edukacijom pretpostavljam nazivate sirenje lazi kao najaceg srbskog oruzja?
Ja cu sad bit Srbin. Radim u drzavnoj instituciji pa do sada nisam nists pricao i isticao se. Ssd imam resenje za stalno a i Srbija je majka.
Koliko je takvih niskog morala ko sto si ti i ne trebas da se izjasnjavas kao crnogorad izrode
Glorija
Takvi se moraju gaditi i sami sebi a kamo li nama.
Pa idi kod nje.
Veronaua kojom se bavi i mandatar.
Realno
Kad kaze edukacija misli na KLETVE.
Tako su ih i do sad prevaspitavali !
Edukacija? Odnosno Gebelsovska propaganda?
Uz drustvene edukacije istinite bilo bi ih 1%. Nego plitkih je dosta slusaju sta Risto kaze. Ovce moraju slusati svog pastira
Najbolje je tebe tamo dje se osjecas tako ,a nas da pustis da zivimo u lijepoj Crnoj Gori
Ima li nas,svi mi Crnogorci koji ne glasamo za DPS,jer znamo kakvi su kriminalci,znamo sto je Milo prica 89I devedestih,da su bili za ostanak u zajednicu sa Srbijom,da se Markovic podsmijeva Slavku Perovicu kad je reka da se zalaze za nezavisnu I evropsku CG,sa crvenom zastavom I krstasom barjakom,budimo pametniji,popis iz 2003 kad smo u zajednicu bili,bilo je 43 posto… Više »
U pravu si 🙂
Bez obzira na sve Slavko Perović je naš kralj bio i ostao. Milo Ðukanović i Duško Marković samo mogu da mu se dive i ništa drugo. Voljela bih da se vrati Crnoj Gori i Crnogorcima.
Ljudi ! Crnogorci ! Ne dopustite da vas sad IKO podijeli ? Nema vaznijega momenta od ovoga sad. Ne dozvolite da vama manipulisu pricama o kradjama i kriminalu. Ako ste pravi,necete to dozvoliti. Nikoga sada ne bi trebalo da bude briga ni za jednog politicara.Neka svako odgovara za to sto je uradio ali kad prodje ova posast.Budimo uz onoga ko… Više »
Ja sam Crnogorac i imam samo jednu kuću a to je Crna Gora. Ali iskreno razočaran sam u svoj narod Crnogorski, jer eto očigledno oni neće svoj identitet. Neće svoju crkvu to je jasno kao dan nego SPC i šta da se radi. Nije mi jasno kakvi su to Crnogorci kad im se vijori tudja zastava sa crkvenog prozora. I… Više »
Crnogorci, ooo Crnogorci,
rekao sam vam da se “okupacija” Crne Gore ponavlja… tako da “Crnogorci” neće moći “demokratskim putem” da odbrane (svoju) Crnu Goru bez “gusala”!!!
I mene ovo misrise na guslanje pa ko bolje isgusla a mislim da mi Crnogorci bolje “guslamo”, mozda jesmo lenji al nam “gusle” leze dobro 🙂
Guslanje nam dobro ide iz jednog, jedinog razloga , sto ne moramo da stojimo dok guslamo, no mozemo i sjedeci .
To mozes na Ct prosipat pricu
Crnogorci ce se ili osvijestiti i preduzeti potrebne mjere da se ova munjevita srbijanska okupacija zaustavi,ili ce nastaviti da kuckaju po portalima i sire ljubav dok drzava nestaje pred ocima.Oni su litinjali mjesecima,zauzimali ulice i mahali zastavamaA gdje smo mi?.Do kada cemo da cutimo i budemo samo nijemi posmatraci?
Postoje pisma koja je vladar Crne Gore pisao skadarskom veziru Osman paši Skopljaku, s kojim je bio u stalnom ratnom sukobu, a u kojima se poziva na njihove zajedničke srpske korene i bosansko poreklo.
Osman paša je potomak čuvene loze Sulejmanpašića iz Bugojna, koji su se pre prelaska na islam prezivali Despotovići.
Poreklu?
Blago tebi….
Mesija oni su se mogli pozivati na Slovenske korijene a ne na srpske.
Kad bi još i to bilo istina opet mi puca … ponos. Ja sam Crnogorac a Srbi su mi braća kao i Hrvati i Bošnjaci.
Aninimus
NIKAD mi okupator ne moze biti brat !
Ahaha, mesijanska bolestino!
@Mesija ‘No.1’ Dje si to procitao, ta pisma, da nije kod Marica na Hepi?
Pusti se vise falsifikata.
Ovo je sou sa gradjanima
Crnogorci ce se ili osvijestiti i preduzeti potrebne mjere da se ova munjevita srbijanska okupacija zaustavi,ili ce nastaviti da kuckaju po portalima i sire ljubav dok drzava nestaje pred ocima.Oni su litinjali mjesecima,zauzimali ulice i mahali zastavamaA gdje smo mi?.Do kada cemo da cutimo i budemo samo nijemi posmatraci?
Tako je, uvijek se povlačili i promovisali “multikulturu”. Tako je kada u državi ne postoji ni jedna crnogorska nacionalna stranka, koja je desno orijentisana.
Sto ce nam stranke da bi se okupljali i protestvovali?
Evo drustvenih mreza koliko hoces.
Tacno Nina, potpuno si u pravu
Da smo mi njima zvijuknuli jednu tuzbu za okupaciju 1918-te ne bi nam se oni ovudije sepurili s njiovom podmuklom propagandom , no bi se o jadu svome zabavili kako odstetu da plate.
SPC je tu od 1219-te kad je Sveti Sava osnovao Zetsku episkopiju. To sto je ona dva puta odvaja od matice(Pećke Patrijarsije) zbog Turaka i djelovala samostalno isto kao i druge episkopije(Beogradska,Karlovacka,Dabro-bosanksa) je druga prica. Ona je 1922 samo ponovno ujedinjena sa ostalim srpskim eprahijama i to najvise na inicijativu Mitrofana Bana (Mitropolita Crnogoskog) koji je bio i predsednik odbora… Više »
E, moj Mesija No1, ovo što ti reče se graniči sa glupošću prof Rukoljuba
Ja nisam pisa o crkvi ,no o okupaciji 1918-te . A kad vec pominjes SPC, mislim da i tu grijesis jer je Crna Gora imala svoju autokefalnu crkvu, dok je nisu preinacili u SPC.
Pa i sada ima Crnogrska crkva šta je sporno ?
Muči vlaški pope!
Koliko ti lazes prosto nevjerovatno
Tajo
Pa zar ne vidis da je po zadatku ovdje (mesija narocito) da provocira glupostima kako ni se nadgornjavali i raspravljali.Tako neprijatelj samo kupuje vrijeme,oduzimajuci ga nama za akciju.
Ahahaha, neka ti to potvrdi Vaseljenski…Nikad! Mesija laze.
Zetska episkopija je tada osnovana,ali biva izopstena iz Pravoslavlja zbog pravljenja unijatske crkve.Mitropoliju je osnovao Ivan Crnojevic i kroz istoriju djeluje iskljucivo kao crkva drzave Crne Gore.
O ovome stalno pricam.
Ne citajte ove gluposti.
Ne pecajte se na plitkoumne provokatore.Molim vas.
Pa ko vam je branio sto nijeste? Sad se tek setiste au Al ste hitri .
Oce li se dje sipat gorivo ne mozemo se na rezervu popisivat !??
Svi cemo u popove. Sad su popularni.
a i dobro placeni i od zakona povlasceni
Odakle su Vurušići?
Ovo treba zaustaviti ovo je manipulacija !! Ovako su litije počele pa šta bi državu preuzeae popovi !!!
Serdar Janko Vukotić besedi tokom Mojkovačke bitke. ,,Srbin sam Crnogorac.Srbin sam jer sam Crnogorac.Ne velim da drugdje i drukčijih Srba nema-zlo nas je rasulo na sve strane,ama ja sam takav..Nijesam Crnogorac što sam Srbin,nego Srbin što sam Crnogorac.Mi Crnogorci smo so srpstva.Nije ovdje srpstvu sva snaga,ali jeste duša.Možeš me ubiti,sasjeći,smrviti i u prah stucati,ali što je srpsko to ostaje,dok i… Više »
Uh zamantalo se i samom serdaru ako je ikada išta slično rekao. Srbi su se u zadnje vrijeme pokazali kao prilično nepopularan narod. Zbog toga što se ne mogu suočiti sa zločinima što učinješe, što kreče istoriju ili što pokušavaju da asimiliraju sve živo i neživo. Jako loša karma ih prati i pratiće dok se ne osvjeste. Laku noć Medija,… Više »
Jeste li to dobro ptepisali i pteradili? Lažovcine!
Koga jos ovo interesuje. Vi niste normalni. Pitanje je ocemo li plate primati a vi o popisu.
Nećeš plate primati i bićeš tretiran kao folklorna grupa u sopstvenoj državi.
Imaš li još nedoumica?
E tumpsonu tebi je bitan euro
Srbin.Samo pare!
Tek cemo ih lrimit kad nas svrsaju ubsrpski svet i ukinundazbine izmedju drzava pa i onu crkavicu od poreza i tranzita izgubimo, a oni dobiju luku gratis..
Ekonomska pitanja su veoma vazna, ali ni popis nije nebitan cim krecu u agresivnu kampanju. Koliko god da pljujete Mila proveo nas je kroz mnoge pa i teze ekonomske krize, a vidjecemo sad ove nove kako ce. Bojim se da ce im to biti sekundarno pitanje, a popis im je na listi prioriteta.
Ako si Crnogorac popis treba da ti je najvazniji sad.A ne …. a i popis nije nevazan.
U principu si u pravu. Stvar i jeste jednostavna, ko se ne popiše kao Crnogorac, onda zaista i nema pravo da se tako i naziva. Ima onda neku drugu maticu, pa neka se tamo gosti medom i mliječom.
A mnogi se Crnogorci goste medom i mlijekom u Omraženoj Srbiji .
Samo Ako Crnogorci busy pasivni kao ovo sada bit ce problema. Soko su Oni litijali I divljali mi amor cutali, her je Milo htio biti demokrata. E u Tom nasem cutanju Oni sa sacicom domacih izdajnike kako Tako dobise izbore. E sada u juris junaci, nema cutanja no da I’m pokazemo kakve su nase litije
Sedi di si jer kaki si ni za to nijesi.
Naravno,naprijed crnogorci!❤
Kuda u Srbiju po hleb?
Tako je !Tako je !Tako je !Soko
Samo tako moze .Nikako drukcije.
Ako Nikolaidis tako kaze ko smo mi da mislimo drugacije
Crnogorska nacija i crnogorski jezik, vjera kako ko oće, pravoslavni CG podržimo CPC. Bitno je isto da Crnogorci ne stavljaju “srpski, srpsko-hrvatski, jugoslovenski…)”jezik
A cudite se sto je sve manje “crnogoraca”
SPC je naziv novijeg datuma za STARU srpsku crkvu. U suštini to je ISTA pravoslavna srpska crkva koja je učestvovala u stvaranju Zete, kasnije Crne Gore. Ne može ta crkva da otima svoje, to je oksimoron. Citiram – Sadašnji naziv, Srpska pravoslavna crkva nosi tek od 1920. godine, kada su objedinjene sve pokrajinske pravoslavne crkve na teritoriji Kraljevine SHS. istorija… Više »
Jeli bio sveti sava prvo katolik?
Nije nego njegov otac Nemanja, naš rođeni Podgoričanin
Sasha
Molim te ne raspravljajte se sa placenim provokatorima.Oni su ovdje samo da bi nam uzimali vrijeme.
Mi smo stariti od Srbije 400g.
Zeta je starija od Raske.
Izbori su bili i prošli. Ostavite narod na miru da gleda kako će preživeti krizu a izjasniti se kako vam drago to ama baš nikakve veze nema!
Preziveti velis? Malo se pravimo blesavi?
Varas se i te kako ima procitaj vucicev plan crna operacija pa ce ti sve bit jasno
Na ovom portalu ima Srba iz Srbije koliko hoces.
Mene je iskreno sramota da budem srbin, ne znam za vas.
Pa kako te nece bit sramota kad pljujes na pretke a jos si los covjek
Svi moji preci su se pisali kao Crnogorci.
Kad vidim današnje srbe – od Vucka i Dačića preko Vulina do pipuna i vojvode, stidim se svega u vezi sa srpstvom!
E vala i mene.
nije bas sramota ali bi bio nekako smijesan sam sebi
Kad moze amfilohije onda mozemo i mi dabogda zivo meso od njega opadalo i proklet bio ko se drugacije izjasni osim crnogorac a zivi u crnu goru
Kad se kune krivo i pakosno onda ta kletva neca moc i vraca se tome ko kune. Zdravo ti bio i veseo i srecan bio. A sad da ti kazem da u Bibliji pise da ne valja da se kune krivo a kad neprijatelja ili dušmanina blagosiljas usijano ugljevlje mu na glavu bacas. Tako pise u Bibliju. Zdrav i srecan… Više »
A Amfilohijeve kletve su blagougodne?
U slučajju Amfilohijevih kletvi zaslužio je da otpadne barem jedan but, ako ne i cijela polutka?
Anonimus
:)))))) e koji si ludak… :))))))
Brđanine,
srednju jedva imaš, radiš kao stražar, a ođe tumačiš teološke stvari. Drži se svoje struke.
Imam srednju i nisam strazat nego samo napisah istinu a ne valja bilo ko da kune pa ni Mitropolit mada on nika nikog kleo nije vec je nekoliko puta procitao ili rekao kletve Svetog Petra Cetinjskog no vi kao po obicaju volite da se sluzite neistinom i podvalama.
A izvini sto grijesim slova, vid mi je oslabio.
Aaaaa znaci Sv.Petar je kleo narod …ako ne vole ruse…?
A jel Sveti Petar i Crnogorce zvao “prokleti nakot”?
Da me ne mrzi sad bih ti napisala pjesmu Svetog Petra Cetinjskog koja se zove : O Crnogorci !
Tako ti zdrav i srećan bio Brđanine kako si Izvještaju poželio.
Eto, je li ova bila kriva ili prava, pope iz Srbije?!
Nista mu ne moze biti ako mi nije dusmanin ili neprijatelj a ti sa svojom pakoscu i zlobom nemas se cemu dobrom nadat. Pop nisam jer nisam dostojan da budem pop. Gresna mi duša. Al se trudim da Hriscanski zivim i istinu zborim. Grijeh je lagat, varat, zlo i mislit a kamo li radit a vi montenegrini lazete, varate i… Više »
I jos da dodam :
“Neka vas Bog cuva”!
Onda ti Risto nece dugo 😛
Ne vidim da vasem mitropolitu nesto fali i da mu se vratilo.
Mislis li mozda da je on “pravo” i “ dobronamjerno” kleo one koji ne vole Ruse?
Amin!
Bravo ti ga!
To neće moći da se zaustavi kuckanje poruka preko portala.Pošto će velikosrpska politika biti krajnje bezobzirna,treba poslati poruku svima koji ih podržavaju da će se CG braniti po svaku cijenu.
Naravno!
dzaba sve imaju sada stvari u svoje ruke da prikazu da ima vise srba nego crnogoraca u rodjenoj zemlji
Svi MUSLIMANI i BOŠNJACI da se pišu kao CRNOGORCI islamske vjere,,
Pisajte se koliko hocete i kako hocete.
Ahahahahahahaaa
Tako ce i bit jer su muslimani uvijek bili na braniku ove drzave a ima ih skoro 15%. Kaf mogu crnogorci da se upisu kao srbi sto se nebi muslimani upisali kao Crnogorci?
Pitanje za ‘Mesiju…’. Koliko se razmjenjuju dinari u rublje u Euro? Pitam za prijatelja.
Oni uopste nijesu svjesni koliko mrznje i animoziteta proizvode ovim srbovanjem po drustvenim mrezama.
Znam ljude koji su Srbi ali toliko su im se ogadili da ce se pisati kao Crnogorci.
Crnogorac!
Crnogorac!
Crnogorski!
Crnogorac!
Nikad Srbin!
Nikad poreklom Srbin!
Jezik Crnogorski!
Укаљали сте име. Некада је Црногорац био најбољи Србин а данас?
Po Vašem,velikosrpskom tumačenju?
bili smo sad smo I bicemo vazda bolji od vas… Crnogorac je ponos Crnogorac je privilegija
Sposobni ste ne može se poreći samo ..ne zelimo ni mi sa vama u zajedničku državu a kod Hrvata samo sluge možete da budete
Zorislav
To sa slugama…
To mjesto je vec zauzeto.Zauzeli ste ga vi-Srbi.
To su zvake za seljake
Nidje veze , Crnogorac i srbin nilad nisu bili isto
Nekada su Crnogorci Srbima služili da ginu za njih. Opametili smo se u međuvremenu, tako da sada vaši ljudi dolaze da konobarišu u našim kafićima i naplaćuju od vaših turista na našem moru. Nikad više 1918!
Anonimus
Sto dolaze u “ ovu propalu zemlju “ da zaradjuju?
Zasto ne rade u njihovoj zemlji Srbiji?Tamo je “zlatno doba” kaze onaj istinoljubivi,posteni civjek,Vucic
A vi Srbi ste uvijek bili najgori Srbi.
O najmanja od naroda, ti velika Crna Goro.. E Živko Nikoliću đe si sad da snimiš čuda u zemlji čuda..
Oni jos ne znaju da Milo nije pao….
Koji oni?
Milo je morao odmirit malo, ne moze se u evropi rusit lukasenko kad imaju mila 30 godina u zemlji koja aplicira. Sad se milo I Evropa igraju demokratije. Priznao je izbore Jos da podrzi novog mandatara I vise nema problema. Zato se cuti za sad, a Evropa ovo nece podrzat. Polako te.
Biće sprdnja kada ispuze ‘eksperti’ odnekuđe kao onaj bizarni Srećko koji je sve samo ne Crnogorac.
Nikad neće Crna Gora bit’ obala srpskog mora!!!
E na obali tog našeg mora Srpska Crkva ima hotela i nekretnina koliko hoćeš. A pare odoše u Srbiju.
Eeee a kad je Milo to htio da dovede u red, onda Milo lopov.Nemate problem sto tudja zemlja ima koristi od toga i to da razbija nasu zemlju.
Oni su sve ovo i radili ovih 10 mjeseci da narod ne ni saznao sto sve imaju i koliko para(bez poreza drzavi)namicu.
Da li si ikada video pustije primorije nego ove godine ..E tako je kad nema srpskih ,ruskih i bosanskih turista ..A što vam ne dođoše oni iz Eu..Ja ove godine nisam mogao u Grčku al nisam otišao u Neum i HR već došao u CG ..ipak smo nekakva braća ..samo treba da cenite srpsko bratstvo..Hrvati vas hoće samo za sluge
Nijesi ti dosao radi mene nego radi mora, idi u Grcku i oni su Srbi
Hvala DPS sto je 30 gidina bastinio vekukosroski nacionalizam. Evo ga rezultat.
Jado jadni, mizerijo
Hrvati,Bošnjaci,Kosovari su se borili za svoju državu.Bošnjaci i Albanci su vam donijeli državu, i kad okrenu ledja osujete majku.A” Crnogorci” ( dps) koncesije,plaže,minihidrocentrale,.E borite se malo Crnogorci i vi ako hoćete državu. Hvala Bogu više ne mora oružjem.
NE mogu oni nista promjeniti, nece nikad prebacit 30% niti bit vecina. Treba sam kontrolisat mup I KOME SE DAJE DRZAVLJANSTVO!
Tako je. Na mala vrata to se želi progurati. Čak i blesavi Dačić to otvoreno najavljuje. Kuku onome ko se bavi takvim igrama, to bi bilo kao da neko iz Srbije potpiše neki dokument sa državom Kosovo? To bi bila izdaja svoje države i nacije.
Koliko cete eura dati funjarama da se pisu kao Srbi????
Isto kolko je Mikas davao da se glasa za njega, sad doslo vrijeme da mogu i ovi drugi da davaju 😈
Demonizovan!
KAMPANJA ZA POPIS STANOVNISTVA!!!!
Pa ovo je nevjerovatno!
hehhh, uistinu , nit ja nikad nisam čuo da netko pokreće kampanju za popis stanovništva , ali za sve postoji , prvi put..
Je li zivotati? A ne sjecas se proslog popisa kada nas je Djokovic sa bilborda zvao da se pisemo kao Srbi? Zaboravio si je li?
Djokovic je pola Hrvat, a glumi veceg Srbina nego Vucic.
Petar
Dovoljno je da nu vidis i cujes oca pa da kazes hvala Bogu sto nijesam Srbin!
Dakle , prijatelji i saveznici Crnogorci , zar vam se sprema zabijanje posljednjeg čavla u lijes Crnogorskog identiteta ? Zar mislite tu perverziju mirno promatrati? Zar će te ponizni i u tišini odšetati u mrak? Uistinu, kako je tužno promatrati i uopće biti svjedokom nestanka jedne stare nacije , jednog starog identiteta , jednog starog naroda. Gledati kako ga guta… Više »
U pravu si brate. Sva je sila krenula na nas da nas zatre.
Ko se piše Srbin svakako nije Crnogorac. Ovo liči kao da je citat iz ‘Alana Forda’.
“O Crnogorci! O Crnogorci! Tako vi svega što vam je najmilije, tako vi ovoga i onoga svijeta, tako vi duše i obraza, tako vi jučerašnjice i śutrašnjice, tako vi dana današnjega. Tako vi vaše đece, tako vi neba i mora na njinim rukama, tako vi dana na njinom licu, tako vi sunca u njinom glasu. Ne budite tuđa metla i… Više »
E čovječe, a Sv. Petar Cetinjaki bio najveći Srbin ! Procitaj malo njegove zapise i druge govore čovječe…
Mare,śutra se testiraj…ne buncas bez neke!
Ne budali.
Mare,umiješ li ti čitati? Đe ti je to u ovoj poslanici?
Mare
E obo ti je ta cuvena Srpska bestidna propaganda “ Ne vjeruj svojim ocima nego meni sto ti ja kazem”!
Covjek se obraca narodu kojim je vladao i kaze :O Crnogorci!a
a ova kaze :a ne .On je bio najveci Srbin.
Pa ljudi!Vidite li vi dokle ovo ide i koliko su opasni?!
Kao da je pisao za današnju CG.
Bernini
To znaci da se Crnogorci NIKADA nijesu opametili.
Bravo Danilo!
Mnogo ti hvala sto si napisao ovu poslanicu jer sam je ja u nekoj kracoj verziji pisala na ovom portalu komentarisuci neke druge stvari.Ona bi trebala da stoji svim Crnogorcima stalno pred ocima.
Sve je receno.Zacepio je svim Srbima usta sa ovom poslanicom.
Hvala ti jer je mene mrzjelo toliko da kucam.
Crnogorac bio prije Mila, a i sad cu, zajedno sa njim.
Niko ti ne brani i zdravo bio, ne mozes bit nista drugo bez ono sto jesi, svako ima pravo ma svoj identitet
Ako si Srbin, Marko, svaka ti cast. Ni meni ne smeta ako se tako izjasnjavas, ali drugima smeta sto sam ja to sto jesam. Zdravo i ti i veseo bio.
Srbi ko Srbi…bice mir u svijetu kada svi postanu Srbi. Ovdhe se mogu slikati sa svojim srpstvom. Sto su srbovali, srbovali su, ovi izbori su im bili zadnje. Uskoro ce se i pocijepati i pitanje je hoce li i Vladu uspjeti da formiraju a ako ue i formiraju, kratko ce trajati. A sa time ce i srpskim orgijanjims doci kraj.… Više »
Nece moci tako lako posrbit crnu goru dok je nas crnogoraca koi se borimo za drzavu bez interesa i vi se borite da je unistute za debele pare neznam kako da vas nazovrm kakvim imenom da je vjecna crna gora
1981 u selu odakle je Risto Radović zvani Amfilohije je popisano 95 posto Crnogoraca i 5 posto Jugoslovena. Sve vam je ovim jasno izdali su svoje prađedove zarad Srbijanskih interesa.
…roditelji su mu se vjencali u Crnogorskoj
crkvi…sta reci!?
Boka Kotorska -To je Đilas pisao , na kraju ipak reče i on da je Srbin. Kakav će biti sad popis po Boki ?
Uzmi to selo i popis u njemu pre komunista koji su sami popunjavali upitnike… 1906 i 1919 u to selo 100% Srbi !!!!!!!!!!!!!!
Mare, vi ih necete sami sebi popunjavat iduce godine, tako da se opušti samo
A što se lazovi kote naprasno…biće od Ristovog kandila 😉
A šta im je pisalo u rubrici narodnost u pasošu? Crnogorac!!
A ti mora da si radio popis tada pa znas
citam vam komentare pa se cudim kako je bilo CRNA GORA ISEDMORO BRDA na bici na KRUSIMA dosti vasi preci su ucestvovali s MAHMUTOM PASOM jer granice C G su bile od NJEGUSKOG ZDRIJELA do Berskog BRDA tako ostavi te se vi srba i crnogoraca nek se pise kako ko hoce CRNA GORA je postojala i postojace dok je svijeta… Više »
MOLITVA ZA MONTENEGRO (drugi dio) Slava naša – Božić devetnaeste, živo Sunce mračnoga vremena, neka Bože ujutru osvane – sva će Gora u zlatu svanuti! Kapaće iz Tvojih dlanova niz planine crveni barjaci. Mala će se činiti Morača, i Tara će ljuta da zastane pred rijekom od naše ljubavi… svo ćeš hrašće u ruj odjenuti a svo borje zelenim čohama,… Više »
👏👏👏👏👏❤❤❤❤❤🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Prelijepo!
🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪🇲🇪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
E ovako se bori za svoju otadzbinu. 👏🏻👏🏻🇲🇪🇲🇪❤️❤️
I ?
Poslije ovoga treba da je damo?
Hvala ti!!!
Mnogo !!!
Ko se kazo Srbinom u Crnoj Gori otpadalo mu meso sto rece Risto
Nista to oni prihvataju kletve samo od (ras)popa huškača
Bog ti srece i zdravlja dao, a ko zlo zbori duplo mu se vrati
Slava naša – Božić devetnaeste, živo Sunce mračnoga vremena, neka Bože ujutru osvane – sva će Gora u zlatu svanuti! Kapaće iz Tvojih dlanova niz planine crveni barjaci. Mala će se činiti Morača, i Tara će ljuta da zastane pred rijekom od naše ljubavi… svo ćeš hrašće u ruj odjenuti a svo borje zelenim čohama, pa pustiti kroz šume vjetrove… Više »
Da se dps ponasala normalno i da nije napravila duboke podjele izmedju srba i crnogoraca danas bi se 80% gradana izjasnilo kao crnogorci..posto su ubijedili narod da su srb i crnogorci potpuno dva razlicita naroda srbe proglasili za cetnike i protivnike drzave onda je potpuno logicno da su ljudi poceli da se izjasnjavaju onako kako su se licno njihovi preci… Više »
Ti si neki baš dobar analitičar. Baš dobar.
Ko koga moze ubijediti u nesto da jese ili da nije .Valjda svako zna sta je.Ali postoje oni koji pokusavaju da te ubijede kunuci i plasiranjem lazne istorije da si nesto sto nisi.Glavni krivac je svaki pojedinac koji dozvoljava da sa njim manipulise bilo ko.
Djed, ako ti je rodjen prije II svjetskig rata nije mogao da se izjasni kao crnogorac, jer crnogorci nisu bili priznati u Kraljevini srba, hrvata i slivenaca. Dakle, ako se tokom turske okupacije morao pisati kao turcin ti ces tako nastaviti?
Vise puta sam to objasnjavala..
npr.- kazu Krsto Z.Popovic je srbin a nece da shvate da tadasnja okupacijska vlast nije dozvoljavala da se pise crnogorac- toliko su nas voljela nasa “”braca””a takvih primjera ja na hiljade i hiljade.
Nista zato… zato je kralj Nikola dozvoljavao da pisete sta zelite i vasi pradjedovi sa ponosom napisase – Srbi!
Lazes Marjane lazes , no u popisu za vrijeme Kralja Nikole je pisalo – narod- crnogorski- jezik- srpski
Posto vidim da si vjernik – kako istinu govorio i takvi kao ti , tako vi bog dao zdravlje i srecu i vama vasim najmilijim.
Koja okupacijska vlast na popisu 1906 godine ako Boga znaš ? Tad je valdao Knjaz Nikola 1 Petrović, i njegov ti popis smeta ?????
Ili pojma nemaš ili si zlonamjeran. DPS je pozapisljavao Srba mnogo više nego Crnogoraca. To sto je ove koje je zaposlio stamota da kažu da su Srbi to je drugo pitanje!
Nije tacno , vec obrnuto , previse su precutkivali razne srpske provokacije, aktivnosti, “flertovali” , primali i udomljavali izbjeglice…..
Dosta toga na stetu crnogoraca.
Da ne pominjem stav prema SPC i Ristu.
Da je tako ulagali bi u Cetinje da velelepno izgleda kao prijestonica da ne pominjem fabrike…Dje energicna akcija drzave da se Risto sa svojom klikom istjera iz Cetinjskog manastira ?…..
U pravu si apsolutno ! Ja sam na primjer u slicnoj situaciji, na popise ja i moja porodica i 2003 i 2011 pisali smo se ka Crnogorci, iz razloga jer nijesam mislio da cu sa tim sto sam Crnogorac prekinit tradiciju sa svojim djedovima sa očeve i majčine strane, i iz Ozrnića i sa Meduna ! Medjutim, u ovih 10… Više »
Crni Ivane.
Hahahaha koliko je ovakvih pacijenata. Pa ne mijenjas politicku partiju.hahaha. nego mislis da ces imati vece privilegije ako si posrbica
To su Srbi!
Samo dje im je interes.Kad mu je bio interes nije mu smetalo da se izjasni kao Crnogorac.A sad valja “preletjeti”
Ljudi je li Bog i dao da se konacno ocistimo.Pa da nas je i petoro.
Slobodno budi Srb(in). Crnogorci nijesu tako nepismeni.
Nenad
“proglasili za cetnike”
Opet pokusavate da nas ubijedite da ne vjerujemo svojim ocima.
Pa sto gledamo i slusamo ovih dana od tih istih Srba koji su dosli na vlast?
Sto ti govori onaj snimak “ premijera”?
Ignorisanje drzavnih simbola,isticanje zastava i simbola druge drzave?
Umisljamo da ste cetnici????
I jos
Sami se tako otvoreno deklarisete!
Molim moderatore da objave poruku za porukom jer je u pitanju pjesma iz dva dijela. Hvala. MOLITVA ZA MONTENEGRO (prvi dio) Noćas Ti se molim, Bože, kao bor pred krunom Durmitora, kao drhtav list u zjeni jezera, kao kamen tvrdi što nešće lanaca… Noćas Ti se klanjam, Bože, zbog djavola što bi da zaśede na presvjetlu luču od Lovćena, da… Više »
Svi do jednog CG. bez obzira na vjeru i naciju ovo je nasa gradzanska drzava.
Bravo
Xaxaxa nece preko nas mrtvih!!! 😡🇲🇪👆
Super biće rata opet nije odavno. E ruke se osusile ko god je glasao ove četnike
Ono sto sam bio prije mila bicu i posle mila
Bicu crnogorac ka sto su mi djedovi bili
Ima nas jos Milose …
Vidim pocelo je masovno krstenje po manastira, krenuli u akciju posrbljavanja svega. Kazu ne mozes da budes crnogorac ako si krsten, vec samo srbin. 🤔
Ja sam krsten a Crnogorac ..mogu da mi punu svetosavci …
Marko
Oni sad sve moguce koriste kako bi i na taj nacin mobilisali narod da moraju da se pisu Srbi ako su krsteni u SPC.A dje su mogli biti drugo krsteni kad su nam zatrli CPC i oteli svetinje.
Prema tome ne padajte na te fazone .
Ziva istina u krstenici ti pise srbin.Sta je to nego posrbljavanje.Ako trazis u Cetinjskom manastiru da te upisu kao crnogorca pravoslavca istjeraju te iz manastira.
Snijeg
ETO. KAKO SE TO ZOVE??!!
Snijeg
Uzeli ti crkvu,uzeli sve crkvene objekte,a ako hoces da se krstis,ne mozes ako si Crnogorac!
Sto na ovo reci?
A okle druze… cus ne mozes da budes. A ne mozes ako si avetan jedino.
Mitropolija crnogorsko-primorska sa svom svojom imovinom je pod patronatom SPC iliti Beogradskom patrijaršijom, čije se sjedište u državi Srbiji, koja je samim tim i njen vlasnik. Obrnutim redosledom možemo zakljičiti da je država Srbija vlasnik svih crkava, manastira i zemljišta u Crnoj Gori, koje je gradio i poklanjao joj crnogorski narod. Ispada da imamo državu u državi? Da, imamo element… Više »
Pa u tome je sva sustina.
Tako je
Kako smo mi blesav narod
Pa iz srednjeg vijeka nikada necemo izaci
Ni napretka nikad
Mladi bilo kako dase osjecaju
Treba da pale iz ove zabokrecine
Uzas
A sta ti je zaboktecina?
Crnogorko nerazumijem ovu tvoju rijec
Zabokrecina staje?
Sve ono prljavo i odvratno sto odje stanuje
Vec vjekovima
Prosetaj malo po svijetu
Ako nijesi
Pa ima samo dati se kaze
Naravno ako imas ono sto odje nikoga izgleda ne zanima
Pristojnu platu da to sebi omogucis
Bice vise preletaca nego lani 😂😂😂
Preletaci mogu biti samo lazni ljudi .Srbi-interesdzije i lazni(po potrebi)Crnogorci.
A to je onda fantasticno.Konacno ce se znati ko su pravi.
E ovo sam ja “pjevao” prije više godina. Poslijedica politike dosadašnje vlasti je to da će Crnogorci biti manjina u Crnoj Gori.
Sto ti je bio djed ili pradjed to si i ti.
Crnogorac! Ka i Ristu i svijema. Nećemo se prodat za šaku dinara, pa ljeba nemali jest!
Nacija: Crnogorac, Vjera: Kako se ko osjeća, Jezik: Crnogorski
Nacija: Crnogorsnjak, Vjera: DPS, Jezik: Crnogorski
Nacija: Crnogorska, Vjera: Agnostik, Jezik: Crnogorski.
Nacija:CRNOGORKA
Vjera:ateista
Jezik: Crnogorski
Vi ateisti bi se trebali ovaj put taman pisat ka pravoslavci, nema vas puno sto jes jes, al da doprinesete da se mozemo stoprocentno Crnogorci zalagat za obnovu CPC.
Sve za CG!!!
Nacija: Ristoćanac
Nacija: Turčin, Vera: Pravoslavna, Jezik: Srpski
Nacija: Ameba, Vjera: Amorfna, Jezik: Serbski.
Vjera: Antih(Risto), Nacija i Jezik: Ko više plati (Srbi ili Rusi).
Cimas
Sto je to?
Nijesi jos preletio?
Milo milooo sto si dopistio a i treba kad su ti prece pare od nas
Baš! Ući će u istoriju kao vladar koji je dopuštio da izgubimo naciju od rista i dake! A niko mi ne može reći da mu je bogastvo i moć manje od ponenute dvojice zajedno!
Zar se vjera i nacija kupuju!?
Ako tako misle i srbi i crnogorci
Ne bilo ih , no ih staviti na neku pjacu ili berzu pa sve djuture prodati
Eto tako
Pa Milo je glasao vjerojatno za DPS, a ti? Nije ti on kriv što nijesi glasao za državotvorni DPS, SD, BS, AA, DUA, LP, HGI,.. no hoćeš četnike, eto ti.
Ajde pa djesi bio na izborima
Svaka cast na komentaru…mogao je ali nije…samo se pitam jeli namjerno to uradio..?!