Fudbal

Kolarov: Kako možeš da igraš za Crnu Goru ako nisi Crnogorac?

Kolarov

Kapiten fudbalske reprezentacije Srbije Aleksandar Kolarov kritikovao je igrače Crne Gore koji su rođeni u Srbiji.

Kolarov je rekao da igrači poput Filipa Stojkovića i Adama Marušića nisu vjerovali u sebe kada su birali da igraju za selekciju Crne Gore.

“Sa Filipom Stojkovićem i Adamom Marušićem bismo imali opciju više. Ali, treba da se zapitamo zašto oni ne vjeruju u sebe. Otišao sam u Lacio, nisam igrao za reprezentaciju, a nikad mi nije palo na pamet da igram za Crnu Goru”, rekao je Kolarov novinarima u Staroj Pazovi.

Stojković i Marušić, sada fudbaleri Crvene zvezde i Lacija, igraju za Crnu Goru iako su obojica rođeni u Srbiji. Aleksandar Kolarov ih je pokrenuo govoreći o problemu koji Srbija ima sa nedostatkom bekova.

“Kako možeš da igraš za Crnu Goru ako nisi Crnogorac, za Austriju ako nisi Austrijanac. To nije klub. Njihov izbor je bio taj jer nikad nisu vjerovali da će igrati za reprezentaciju Srbije. Otkud znate da bi igrao ili ne, ne može neko drugi da vjeruje ako on ne vjeruje”, kazao je Kolarov.

 

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Gost
Gost
Gost

Ocigledno je da su pristali da igraju za CG zato sto nije za njih bilo mesta u SRB reprezentaciji. Nepotrebna je dukljanska histerija ovog puta.

A ime kao ime
Gost
A ime kao ime

Penal k’o penal.

SEKULE DRLJEVIC
Gost
SEKULE DRLJEVIC

HIT U SRBIJI JOS SVJ. PRVENSTVA…MOJ ZIVOT JE SVICARSKA

SEKULE DRLJEVIC
Gost
SEKULE DRLJEVIC

Kako provocira “bela lada” kad Crnogorcima prekipi bit ce ugrozena srpska nejac

botun
Gost
botun

Od koga od Cucana i Cetinjana pustih junaka ahaaaa Zapjevace oni onu junacku nije ovo Crna Gora no obala Srbskog mora

Bole
Gost
Bole

Ko je ova kopacka sad…

dejo
Gost
dejo

bugarin pokusava da zmuti vode u crnoj gori… ko je on uopste i koga interesuje misljenje ovog marginalca…

Bazinga
Gost
Bazinga

Neka igra ko đe hoće, ja nemam ništa protiv. Za Srbiju igraju i ljudi iz Crne Gore, neka selektori odlučuju, i neka svako gleda svoj interes. Ima primjera dosrta đe igraju ljudi za drge reprezentacije jer misle da u svojoj neće biti afirmisani. To je na pojedincu da odluči hoće li biti patriota ili neće. A i ako želi da… Više »

realno
Gost
realno

Pola reprezentacije u vaterpolu vam je rođeno u Crnoj Gori ,ali ti to ne smeta ,ajde ne bleji nego ganjaj tu loptu i mani se politicarenja

Vuk
Gost
Vuk

Svak ima neki razlog zasto igra sa cg.i obrnuto. ..ako smo bratski narod ne bi trebalo tu biti ljubomore. ..Ja najvise volim svoju cg…a za Srbiju uvijek navijam sem kad igra protiv cg.

Drnik
Gost
Drnik

VUČE , SLAŽEM SE SA TOBOM DA IGRAJU ĐE KO HOĆE.. NESLAŽEM SE SA TOBOM DA SMO BRAĆA . DALEKO SMO OD TOGA. KOLIKO GOD MI POKUŠAVALI DA BUDEMO LJUDI PREMA NJIMA DOĐE ONAJ POP IRINEJ I IZJAVI ŠTO IZJAVI ONDA SE JAVLJA ONAJ MALECKI IZ VLADE LIČI MI NA ČIKA IZ STRIPA ZAGOR I POČNU PLJUVATI PO NAMA ..… Više »

Randolf
Gost
Randolf

A Kolarov baš zvuči kao klasično srpsko, čuš meno rusko, srpsko prezime.

Cg4Ever
Gost
Cg4Ever

Kako mozes da igras za Srbiju ako si Crnogorac???

Cojke
Gost
Cojke

Ovoga puštit svima koji su pošli da igraju za Srbiju…
Kako možeš da igraš za Srbiju ako nisi srbin?

Do Tokyia
Gost
Do Tokyia

Da. Ovde je “R. Srpska” sve sa latinicnom tastaturom. Predstavnik SVIH Srba kako ovde tako i rasejanju. Ma kakav Irinej, Vucici, Dacici, kucici i macici. Kakav Vulin, Maric, Lazanski, Petrovic & ostala boranija. Samo ON moze, sme, ume i zna sta je dobro za Srbe a sta ne. Ima covek papir. Crno na belo. Pecat. Potpis. Sve !

dijana
Gost
dijana

To se onda poklapa i sa time da vrate titulu omladisnkih prvaka svijeta,jer je pola reprezentacije rođeno u Cg a igrali za srbiju…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ dijana

Prvo sumnjam da je pola reprezentacije riđeno u CG igralo u Srbiji.
Ako i jeste koji…… traže u Srbiji ?
Neka igraju za svoju CG.

Do Tokyia
Gost
Do Tokyia

Da. Ovde je “R. Srpska” sve sa latinicnom tastaturom. Predstavnik SVIH Srba kako ovde tako i rasejanju. Ma kakav Irinej, Vucici, Dacici, kucici i macici. Kakav Vulin, Maric, Lazanski, Petrovic & ostala boranija. Samo ON moze, sme, ume i zna sta je dobro za Srbe a sta ne. Ima covek papir. Crno na belo. Pecat. Potpis. Sve !

Hijo
Gost
Hijo

Pa ispran im je mozak kao i tebi od strane satanisticke sekte, koja prinosi krvne zrtve jednom pustinjaku iz Rasa koji njima vrhovno bozanstvo, pa misle da su zato Srbi,

BU2
Gost
BU2

Kolarovi…staro srpsko pleme iz Virpazara

Čoda
Gost
Čoda

Kolarov je u pravu. Neki srpski fudbaleri se olako odlucuju igrati za CG, misleci da nemaju sanse zaigrati ikad za Srbiju. Treba imati više vere u sebe.
S druge strane, treba pomoći i bratskoj CG reprezentaciji. Klupski CG fudbal je na nivou Malte i Farskih ostrva i baza presušuje.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Hvala na pomoći, ali ne treba, ako se sami ne nude.Inače srpski klubski fudbal je ojačan igračkim kadrom iz Crne Gore i fudbalerima iz drugih država.Dok reprezentacija Srbije igra jako loš fudbal.Više Švajcarskoj vrijede, Džaka i Šaćiri, nego Srbiji pola reprezentacije.Dokazano!

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Da te zamolimo nemojte nam pomagati. kad god ste nam pomagali mi smo gubili Državu!

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Čoda

S druge strane, treba pomoći i bratskoj CG
——————————————————–
Govori u svoje ime jer ti si dijelić promila među Srbima koji imaju takvo mišljnje, ako i jedi Srbin.
99,99% Srba ne gaji nikakve emocije prema CG, a kamoli da je smatraju bratskom.
Jesi li ti svjestan šta pišeš ?

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Era(zmo) Roterdamski: Pohvala gluposi, ili glupi Bosanac-Balvan…Šumski.

Radoznao
Gost
Radoznao

Interesantne izjave daju ovi posrbljeni Hrvati: Kolarov, Seselj….

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Radoznao De dogovorite se već jednom šta je Kolarov : Rus, Hrvat, Bugarin, Makedonac ili nešto triteset deveto. No, to je za vas nemoguće, pošto se ne možete dogovoriti ni oko zajedničkog nacionalnog imena. Da možete u CG ne bi bilo oko 40% Crnogoraca, bilo bi naj manje 70%. Jedinstven slučaj u svijetu : jedan narod( Cnogorci) su manjina… Više »

MONTENEGRO
Gost
MONTENEGRO

@ R. Srpska – Srpska nacija je izmišljen pojam, kao i čudesna riječ srpstvo?!? Da li ste čuli za Englestvo, Hrvatstvo, Francuzstvo…?!? Takvi pojmovi jednostavno ne postoje. Nebeski narod je iskompleksiran jer ustvari postoje samo Cincari, Rumuni, Vlasi, Mađari, Bugari, Turci…i mješavina svih ovih naroda su ustvari ljudi koji sebe nazivaju srbima.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Savremena molekularna genetika te opovrgava, a ona je egzaktna nauka. Srbi ( i u SR i u RS) imaju daleko više domicilnog genetskog markera I2a2 popularno nazvanog Ilirski ili Dinarski no Crnogorci nad kojima dominiraju markeri E1b1b ili J2 čiji je domicil B. Istok. Prema tome: proučiti Eupediu a ne lažljivo lupetati o Cincarima, Rumunima, Vlasima. Turcima i sl. Da,… Više »

Perovic
Gost
Perovic

De molim te objasni da su planine i gore Plave boje dal bi bio plavogorac po nacionalnosti? ako je neko jedinstven slucaj za nacionlanost to je monetengro! milsim po geografskom opisu gore si uzeo nacionalnost i sad solis pamet drugim? Sta je sledece Srbi iz Zelene Gore da postnu Zelenogorci??? Da je Lila gora bila bio bi Liligorac po nacionalnosti!!… Više »

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Kolarov je ustvari mislio kako možeš da igraš za Švajcarsku, ako nisi švajcarac nego albanac. Je li tako tuto?

ehti
Gost
ehti

Hahahahhaha. Vrhunac licemjera, ove naše komšije…

navijač
Gost
navijač

Kolarov ti si bas srbin u p.m

MNE
Gost
MNE

Kakva glupost. Nećemo ti zamjeriti pošto si fudbaler…

anonymous
Gost
anonymous

Tako je, Kolarove, imali biste opciju vise a i njih dvojica nijesu iz cg. S druge strane, porijeklom su iz cg dok npr. prlainovic, mandic i vico nijesu porijeklom iz Srbije, a ipak niko se ne zapita kako mogu da igraju za Srbiju…Nekad dobijes, nekad izgubis, al tu igru ocito svi igraju…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ anonymous

…a ipak niko se ne zapita kako mogu da igraju za Srbiju…

E, to bi se vi Crnogorci trebali zapitati zašto Prlainović i ost. igraju za Srbiju.
Uvijek prebacujete krivnju na drugu stranu.

anonymous
Gost
anonymous

Isti arsini treba da vaze za sve. Sami su birali. Ali kritikovat Marusica i Stojkovica a cutat za Prlainovica i druzinu je licemjerno. Ponavljam, Marusic, Stojkovic i ostali imaju dokazivo crnogorsko porijeklo. Prlainovic, Vico i Mandic – nemaju. To je velika razlika…

Gost
Gost
Gost

Ti izgleda jedini znas sta je dokazivo porijeklo a sta nije.

Hop
Gost
Hop

A inace je Kolarov staro srpsko pleme! 😂😂😂😂😂 vojimeOca

R. Srpska
Gost
R. Srpska

De dogovorite se već jednom šta je Kolarov : Rus, Hrvat, Bugarin, Makedonac ili nešto triteset deveto.

samo kažem...
Gost
samo kažem...

On je srbin definitivno, jer su srbi ustvari mješavina ovih naroda koje si pomenuo…

Pogba
Gost
Pogba

A radujes se kad Prlainovic digne pehar za Srbiju? E svasta svaka li vam je rabota ista.

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Aleksandar Kolarov i Vlado Georgijev su nacionalno čisti Bugari, što ne mislim da je ništa loše. Ali od njihovoga srpstva se ne može živjeti…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

De dogovorite se već jednom šta je Kolarov : Rus, Hrvat, Bugarin, Makedonac ili nešto triteset deveto..

samo kažem...
Gost
samo kažem...

On je srbin definitivno, jer su srbi ustvari mješavina ovih naroda koje si pomenuo…

Pixy
Gost
Pixy

Pozdravio te Saciri.

Budo
Gost
Budo

Ajde kolarov-ne diprr,
Nk bolje da pričaš o svojim -balerinama tj. saigračima…tipa sms-a i drugih…da se bore za svoju reprezentaciju, a ne samo provod i putovanja…niste vi turisti-no…aj sad-ko će ga znati…

Ccc
Gost
Ccc

Tuta bugarin

Alan Ford
Gost
Alan Ford

Najveca laz i smisljena propaganda da su srbi u Crnoj Gori diskriminisani i tome slicno, licno ne poznajem ni jedan slucaj, a to da pojedinci koji se deklarisu kao srbi vole da se prikazu kao mucenici nije nista novo na ex yu prostorima, uvjek al gotovo uvijek to je vec stara matrica prvo svojataju sve, uce druge nekakvoj istoriji u… Više »

podgoričanka
Gost
podgoričanka

ALANE FORDE SVAKA TI JE KA NJEGOŠEVA NAZDRAVLJE TEBE BRAVOOOO ODAVNO NISAM PROČITALA OVAKO DOBAR KOMENTAR

Perovic
Gost
Perovic

osim sto je Njegos bio Srbin hahaha ,jer i on to svojatao nesto?

Perovic
Gost
Perovic

Il ga vi na silu sd svojatate kad nemate svoje!!1

prof
Gost
prof

Rece Bugarin i ostade ziv…

.....
Gost
.....

Kako igras ti za Srbiju a nsii Srbijanac? Kolarov Srbin? Ma daj..

Gost
Gost
Gost

Al si ogranicen, pa ti nisi izasao iz svog sela.

ehti
Gost
ehti

E da Gost, treba da izađe iz sela i promijeni nacionalnost, jeli tako!?

Aloinformertele
Gost
Aloinformertele

Ne pominjes g.Kolarov dje su bili Stojkovic i Marusic prije nego sto su zaigrali za reprezentaciju CG,jedan je igrao za treceligasa u Njemackoj a drugi u Belgiji u slabasnom Ostendeu…i sad kad su stekli ime preko crnogorske reprezentacije trebaju ti po desnoj strani za Srbiju jer ste tu slabasni…a i da ih malo provociras pred predstojece susrete

Hijo
Gost
Hijo

Srbi su jereticka vjerska skupina, a ne pravi narod ili nacija. Njih ne povezujeni zajednicki jezik (napr. Srbin iz Hrvatske ne razumije Pirocanca nista) ni drzava ni teritorija – rastrkani su u raznim drzavama na odvojenim teritorijama. Dakle jedina zajednicka odrednica je vjerovanje u Svetog Savu kao vrhovnog Boga koji ih cini drugacijim od svih drugih vjernika u regionu koji… Više »

Tijana
Gost
Tijana

Sada si se Nalupetao za sve pare.
Hahahhaahahahahahaha

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Boli istina, ali tako je…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Tijana

Trebaš shvatiti da je on Crnogorac.
A to primitivno, zaostalo i nepismeno pleme je samo za viceva stvoreno.

Hijo
Gost
Hijo

@R. Srpska Pomoli se ti Svetom Savi, svome raskolnickom i jereticnkom idolu kao jedinom reperu tvog izmisljenog identiteta, ali ti nece pomoci, jer je to jeres. Kad se pomisirs sa cinjenicom da si ustvari etnicki Bosnjak, bice ti mnogo lakse u zivotu.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Ovo je nevjerovatno da ovaj, uslovno rečeno čovjek, sve što napiše protiv nas karakteriše njega i njegov narod.To je poznato u Regionu i dalje.

Milos
Gost
Milos

Hijo ti si nadareno tupav, molim te ne pisi vise jer ti ni skola nije dobo isla, bio si los ucenik

Geslo
Gost
Geslo

Dobro vam je Hijo objasnio. Nacija srpska je nastala na osnovu zlocinackog programa Ilije Garasanina i austrijskog spisjuna Vuka Karadzica. Sto se grbo rodi vrijeme ne ispravi.

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Boli istina, ali tako je…

Hijo
Gost
Hijo

@ Milos Ovaj zakljucak je proizvod objektivnog istrazivanja koje je iznad okvira politicke skole vaskolikog Srpstva koji propisuju Nacertanije i SANU. Ali ti ocito ne vidis izvan tog okvira koji mnogi vi nosite kao “oglav sa vizirom” da ne bi mogli slucajno u stranu pogledati..

Kukuuu
Gost
Kukuuu

A sta ovo napisa,crni ti

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Boli istina, ali tako je…

Statisticar
Gost
Statisticar

Ne kontam cime se ovi danasnji “crnogorci”, kad su sami nad sobom izvrsili genocid. Kako? Po popisu iz 1948 bilo je 90% crnogoraca. Pa dalje: 1956: 86% , 1961: 81%, 1971:67%, 1981:68% , 1991: 61%, 2003: 43%, 2011: 44% Za 30 godina Tita, broj crnogoraca je pao 22%, a za evo skoro 30 godina Mila i DPS-a i ovih novih… Više »

Lina
Gost
Lina

Srba je na popisu 1981 bilo 3.32%. To je realnost, a sve posle je politika.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Srba je na popisu u kraljevini Crnoj Gori bilo 100%. To je realnost.

Kotoranka
Gost
Kotoranka

To nije bio popis, to je falsifikat.

Berane
Gost
Berane

Sad si baš rekao glupost, nemoj da te ko čuje, jadan…

Tole
Gost
Tole

@ Stara Podgorica A koji popis precizno i ko ga je uradio? Znas li koje su opcije bile ponudjene za nacionalno izjasnjavanje? Kako mozes uporedjivati popise sa nametnutim i ogranicenim opcijama u stilu Faticevog usklika sa Podgoricke skupstine, koje imaju strogo politicku pozadinu, sa popisom gdje su sve opcije postojale i ljudi imali mogucnost da izaberu sta stvarno misle i… Više »

Statisticar
Gost
Statisticar

Ispravka,bilo je 95%, jer su crnogorci bili i ostali srbi. Od Duklje,Zete,Raske,pa sve do kad se nisu pojavili ovi neki novi,neuki,sto bi da prebrisu istoriju. Evo se NASA sprema da objavi da su dosli do saznanja da je big bang poceo upravo iz Crne Gore. Oduvijek je ovaj mali narod imao grandioznu sliku o sebi,pocevsi s zeljom da vlada svim… Više »

Statisticar
Gost
Statisticar

E sad,ima i ta da susrbi narasli sa 1.78% 1948, na danasnjih 29%. I jos se zale… To vam je dragi moji paradoks ove nase zemlje i politike koju vode vlast i opozicija. A onda se to prenosi na sve. A ko je lud,nek se zanosi drzavama i neka mase zaatavicama na predizbornim skupovima. Samo sto ga mi nikad necemo… Više »

Darko
Gost
Darko

Vala i neka je ali necemo nikoga kupovati da bude Crnogorac
Ako se ne ponosis time i netrebas nam !!!

samo pitam...
Gost
samo pitam...

Asimilacija SPC, jesi li čuo nekad za to?

Statisticar
Gost
Statisticar

A kako to asimilacija SPC,kad ste u crkvama drzali marvu do 1992?

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Ti si više, Slastičar, nego Statističar.

Lina
Gost
Lina

A to sto su Nikola Jokic ili Novak Djokovic, Ana Ivanovic , Jelena Jankovic, pola muske rukomete i kosarkaske reprezentacije Srbije i mnogi drugi porijeklom Crnogorci, pa igraju ili su igrali za Srbiju, nije problem za Kolarova.

Danilo
Gost
Danilo

Nije govorio o porijeklu!

Hijo
Gost
Hijo

Kako god obrnes ili po porijeklu ili gdje je ko rodjen svakako vecina srpskih najuspjesnijih sportista poticu iz Crne Gore, tako da je komentar Kolarova, blago recno, pristrasan.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAX

CG u Srbiju ne izvozi sportiste, no kriminalce.
Sve bi ja vas RAUS iz Srbije, unazad do četvrtog koljena bagro, odnosno unazad do 1945, godine.

Vlatko
Gost
Vlatko

Da, to su poreklom Crnogorci kao i mnogo hiljada nas ovde u Vojvodini o kojoj današnju Crnu Goru nije briga ni malo. Vi dole nam kažete da smo ‘srbijanci’ a kad neko napravi uspeh u bilo kojoj sveri života onda se takmičite da dokažete odakle smo poreklom. Tužno je sve to i licemerno…

Tole
Gost
Tole

Nije to tacno. Svi koji su se izjasnili kao Crnogorci kao u Lovcencu i recimo veliki broj u Vrbasu su briga drzave Crne Gore. Naravno oni koji zarad tamosnjih privilegija ne priznaju i potkopavaiju matcnu drzavu i naciju su druga prica.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Vlatko

Vi na sjeveru Srbije ( Vojvodina) kao i na ostatku Srbije niste čak ni nacionalna manjina jer niste domicilni. Vi ste nešto kao gastarbajteri, radnici na privremenom radu u inostranstvu.

Tako je kako je
Gost
Tako je kako je

Kolarov je mislio na igrače rođene u Srbiji a koji su zaigrali za CG, samo što se nije dobro izrazio. A sportisti koje si navela nisu rođeni u CG niti su ikad tamo živeli, niti im je padalo napamet da igraju za njene selekcije.

Crni
Gost
Crni

Porijeklom su…jaoooi…kako glup komentar

Tole
Gost
Tole

Vrlo zanimljivo i bas srpski dosljedno. Ne priznajete bitnost crnogorskog porijekla, a svojatate Teslu koji je rodjen u Austro-ugarskoj i vecinu zivota bio americki drzavljanin i naucnik.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

E, to su oni, Tole.Više se puta Tesla izjašnjavao kao Crnogorac, nego Srbin i sa ushićenjem pričao o Crnoj Gori i Crnogorcima.
Oni su prisvojili i Iva Andrića i Mešu Selimovića, čak im je i Ruđer Bošković Srbin, a o našima da ne govorimo-svi su njihovi.Hahahaahaha

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Više se puta Tesla izjašnjavao kao Crnogorac ———————————————————– XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX Neznalice, Ivo Andrić i Meša Selimović se nisu rodili kao Srbi, ali su se izjašnjavali kao Srbi. Isto tako i Skender Kulenović se izjašnjavao kao Srbin. Emir Kusturica se izjašnjava kao Srbin. Nemoj mi reći da i njega Srbi prisvajaju. Izvor vaše mržnje prema Srbima nisu Srbi, no vaše interne svinjarije… Više »

Hijo
Gost
Hijo

Pretrazi fototip americkih clanke iz 1890-tih o Tesli na internetu i vidjeces da je je on sebe smatrao Crnogorcem u skladu sa porijeklom svoje porodice. Srbi se nidje ne pominju vise no da ih neme.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Tole 1. Tesla je rođen kao Srbin. Država rođenja nema veze sa nacionalno- etničkom pripadnošću 2. Tesla nije rođen u A-U no u Habsburškoj monarhiji 3. Tesla je rođen u Vojnoj Krajini ( granice identične negdašnjoj RSK) kao dijelu Habsburške monarhije direktno podređena samo Caru u Beču , naseljena isključivo Srbima koji su vijekovima branili Evropu od Turaka, dok… Više »

milan
Gost
milan

R.Srpska. Vojna krajina je bila naseljena vlaškim stanovništvom koje je bilo pravoslavne vjere. Turci su ih koristili kao čuvare klanaca i brdskih puteva. S druge strane koristila ih je i Habsburška monarhija za zaštitu granice. Turci su ih zvali “martolozi”. Često su mijenjali stranu tako da je i Omer paša Latas rođen kao Mihajlo u Habsburškoj monarhiji postao turski vojskovođa.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

A Crna Gora je bila naseljena crnogorskim stanovištvom jel tako ???
Pogotovo u 17. vijeku, od Pljevalja pa do sinjeg mora.

milan
Gost
milan

Vlasi su naseljavali mnoge prostore širom Balkana, pošto nisu imali svoju crkvu bili su izloženi asimilaciji . Pokštavani su od strane SPC i Rimokatoličke crkve ovisno o tome koja je imala veći utjecaj na tom području.

Perovic
Gost
Perovic

Preci Nikole Tesle su doseljeni u Krajinu iz Sabca MIlane, Procitaj , raspitaj se, pitaj potomke odakle su poreklom- Sabac!

milan
Gost
milan

Vlasi Cincari su naseljavali današnju Srbiju prije dolaska Srba na ove prostore. Nikola Pašič kojim se tako dičite je bio Cincar.

Tole
Gost
Tole

@ R. Srpska. Kuku koliko prosu price, a nidje veze s vezom. Procitaj jos jednom pa ces shvatiti poruku. Rece jos neko dolje, a ja zaboravih da kazem, da je Teslina familoia porijeklom od Draganica iz Crne Gore i da je to porijkelo Tesla najvise isticao u Americi. Tesla je greskom ponedje pominjan da je srpskog porijekla, a radi se… Više »

Vazi
Gost
Vazi

Ko te sisa druze…

PG_man
Gost
PG_man

Rece glupi Bugarin I ostade ziv.

Danilo
Gost
Danilo

Bugarin? Svašta ljudi pišu! Izgleda da misle rukom!

Pjer
Gost
Pjer

Bugara nema po imenu Alaksandar a radio sam barem sa njih 500 do sada.

Pero s pumpe
Gost
Pero s pumpe

Tuta bugarin!

Lina
Gost
Lina

Nemoj tako. Kolarov je staro vojvodjansko prezime. Oni sto se tamo prezivaju na ov ili ski, cki itd. su tamo preselili jos u velikoj seobi Bugara koju je predvodio Crnogorac Arsenije Carnojevic. Toliko o Srbima starosjediocima u Vojvodini. To malo sto ih uopste ima stiglo je iz Bosne tek u “osmoj ofanzivi”. E sad sto su neki od njih umislili… Više »

Pjer
Gost
Pjer

Nemoj tako eno jedan dobi i nas orden

Lino
Gost
Lino

A to sto je pola vaterpolo reprezentacije ili recimo zenske kosarkaske reprezentacije Srbije rodjeno u Crnoj Gori nije problem za Kolarova.

1967.
Gost
1967.

Bugarin!!!

Hood
Gost
Hood

A kako ti kolarov bugarin igras za srbiju?

vvv
Gost
vvv

Stojkovic il Marusic nisu cistokrvni srbi imaju neke korijene iz cg…bila to majka,otac,djed,baba…samim tim osjecaju nesto…Daju sve od sebe i to je najbitnije…Skuletic igra za Srbiju pa ga niko ne pita kako on moze…Msm da nas Srbi vise mrze od Hrvata ..u stvari siguran sam…

DtDt
Gost
DtDt

Da li se ti zoveš Danilo? x)

vvv
Gost
vvv

Ljubo

DtDt
Gost
DtDt

Ok, sorry

Danilo
Gost
Danilo

Misliš?

Tako je kako je
Gost
Tako je kako je

U momentu kad je regrutovan da igra za CG, Marušić je bio totalni anonimus koji je igrao za Kortrajk, klub iz donjeg dela belgijske lige. Tada je verovatno mislio da poziv iz Srbije nikad neće doći pa je oportunistički prihvatio prvu ukazanu priliku. Stojkovićevi motivi su mi nepoznati. U principu, reprezentativni status pojačava cenu igrača na fudbalskom tržištu i to… Više »

ZeTa
Gost
ZeTa

kako kaze stara izreka “Nikad ne okreci ledja bugarinu”

Ihh
Gost
Ihh

Mene cg reprezentacija zanima koliko i lanjski snijeg.

Geslo
Gost
Geslo

I ti nas jos manje.

filip kaludjero
Gost
filip kaludjero

Pokrij se usima,ne kazu zalud tamo kod vas da igras dobro,ali si glup kao točak.

Podgorica
Gost
Podgorica

Kako Djokovic moze da igra za Srbiju?

Danilo
Gost
Danilo

Jesi li sam smislio pitanje?

Šta nije jasno?
Gost
Šta nije jasno?

Pa može jer je rođen u Srbiji i deklariše se kao Srbin. Ivanić, Stojković i Marušić su takođe rođeni u Srbiji. U tome je razlika.

Макарије
Gost
Макарије

Kako mozes da igras za Obalu slonovace ako nisi slon ?

Falsa istorija
Gost
Falsa istorija

Zao mi je sto ima jos Bokelja koji igraju za MNE. Nadam se da ih u buducnosti nece biti u mne reprezentaciji

Podgoricanin
Gost
Podgoricanin

Ah coce sto se napravi od Bokelja, aooo, dako prezivimo, u kom ste vi tripu.

Bokelj
Gost
Bokelj

Gospoda i ljudine za vas velika..

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Kakav Bokelj, oni to ne rade i s ponosom igraju za reprezentaciju Crne Gore.Ovo je pridošlica-pobjeglica, prvokator.Puštite ga da sanja.

Danko
Gost
Danko

I mi se nadamo da ce takvi kao ti poc za Beograd pa nista!

Bokeljka
Gost
Bokeljka

Vjerovatno si neki izbjeglica, koji se dobro smjestio u CG, pa širiš srbijansku mitomaniju. Da ima države, vratila bi te davno odakle si i došao, pa se tamo duvaj i lupetaj.

Katunska
Gost
Katunska

Kad jedan fudbaler, bez osnovne izazove lavu komentara, na kojem smo mi onda nivou…

Novosadjanin
Gost
Novosadjanin

Bukvalno …

Falsa istorija
Gost
Falsa istorija

Za Srbiju igraju svi Srbijanci, pa i Muslimani. Za CG samo dukljani i albanci, jer dukljani izmisljaju identitet.

Patrolne sape
Gost
Patrolne sape

Kako on bugar moze igrat za srbiju srce kosova

Filip
Gost
Filip

a ti Bugarin,a igras za Srbiju!? 😊
Ko si ti??

Kupi ocale
Gost
Kupi ocale

Srbin iz Vojvodine, ne znas da citas?

Katunjanin
Gost
Katunjanin

On je iz Vojvodine ali su mu i djed i baba i pradjed i prababa RUSI iz okoline Rostova na Donu.

bud
Gost
bud

a ne buni se kad je sulejmani igrao za Srb

Orbit
Gost
Orbit

Prezimena na ov, ev, ski, čki, ski u Vojvodini su starosrpska a ne bugarska čisto da znaš pošto si vjerovatno mlad, samim tim i glup

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Ovaj je Rus, Orbit.

Danilo
Gost
Danilo

Veoma glup!

Badzana
Gost
Badzana

Svašta… Ako je mlad A SAMIM TIM I GLUP. Znaci li to da kad bude star neće biti glup?

filip kaludjero
Gost
filip kaludjero

Bravo!!! 😊

Baca
Gost
Baca

Da ovi nasi ne diskriminisu Srbe, reprezentacija CG bi bila duplo jaca. Ali posto izmisljate istoriju, neka cg reprez propada.

Alan Ford
Gost
Alan Ford

Ne treba nikome osporavat da se osjeca i izjasnjava kako hoce al svako bez izuzetka mora bit lojalan drzavi u kojoj su mu i predaci i on rodjen i u kojoj zivi

Gost
Gost
Gost

Bice lojalni kada ta ista drzava prestane da ih diskriminise.

Danilo
Gost
Danilo

Predaci?

Milodrag
Gost
Milodrag

Vi kad krenete da lupate, nemate granica. Kolarov je vojvodjansko prezime, nema veze sa Bugarima. Ali vašoj mržnji nema leka. Pa sjutra pušku u ruke pa sve po komšiji jer on je neprijatelj, kažu dolari…

Realno
Gost
Realno

Kolarov srbin? Isto kao i što je Kežman.

Окле
Gost
Окле

“Duklja was a medieval Serb state which roughly encompassed the territories of present-day southeastern Montenegro.”
Превод за оне који не знају: Дукља је била средњовјековна Српска држава…
Само да вам освјежим памћење, ово пише да укуцаш Дукља на Google.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

E blago tebi kad Wikipedie trazis istorijske fakte

Bhf
Gost
Bhf

A na Vikipediji može da piše ko šta hoće

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

To zna cijeli svijet, samo dukljani misle da su pali sa marsa, zajedno sa cirgilicom.

Imigraciono
Gost
Imigraciono

Srpska Boka nije bila niti će biti, a ti što si izbjegao negdje iz Bosne ili Kosova, pravac kući, pa tamo srbuj.

Zagoric
Gost
Zagoric

Sto su je srbi spalili onda kad je bila srpska?

Danilo
Gost
Danilo

Rašani! Srpska srednjovjekovna država!

Luna
Gost
Luna

Misliš da si to pročitao na srbijanskoj Vikpediji.

Jadran
Gost
Jadran

Isto kao sto ti igras za Srbiju , a nisi Srbin

Piksi
Gost
Piksi

A sto ako su posrbljeni Crnogorci ha ha

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Danasnja CG nije CG kakva je bila do 1918. Ovi su izmislili slova, jezik, od nvo prave crkvu, i nijedan Srbin ne treba da igra za CG, jer su nam Petrovici ostavili drugaciju CG, prije svih Nikola, koji je jasno i glasno bio za zivota Srbin.

vvv
Gost
vvv

TI znas sto je bilo prije 200 godina…

Zagoric
Gost
Zagoric

Nista ne znas

podrumar
Gost
podrumar

1918 nije bilo Crne Gore, jer je okupirala bratska Srbija

ND
Gost
ND

A Crnogorci mogu za Srbiju?

Alan Ford
Gost
Alan Ford

Srbi iz Crne Gore OK ali da su srbi iz Crne Gore veci srbijanci od srba iz Srbije i da su Srbijanci e to mi nikad jasno biti nece

Darko
Gost
Darko

A mozes za Srbiju a Crnogorac si !!! Kako si ti mudar ???? Ili si pokvaren ??? Bice ovo drugo !!

Vjecna da je
Gost
Vjecna da je

nije pokvaren nije pametan prica sto mu se namece treba im marusic ….ne interesuje njega pllitika 90 posto velikih sportista iz srbije i posle kraja karijere zivi i radi u inostranstvu …a mi treba da ga poslusamo da otpustimo srbiju b i tumbakovica neznalicu i penzionera da damo sansu nekom mladom treneru koji nije sa balkana i da igraju samo… Više »

Darko
Gost
Darko

Inamo profesors fudbala ,,, Peca Rakojevica i mi dovodimo Tumbu ????
Pa mora jer Savicevicu on zelje ispunjava !!

Dragan
Gost
Dragan

Svi su ti bugari ka’ ovaj, nemoj da te čudi! 😉

Gost
Gost
Gost

Srpska prezimena u Vojvodini se zavrsavaju na ov. Dal je moguce da si toliki curan?

Mišur
Gost
Mišur

Kolarove, Crna Gora je srpska zemlja, bas kao i Srbija i ko da kritikujes Srbe za koju ce srpsku zemlju da igraju. Cus, Kolarov, pravo srpsko ime, nema sto… Idi igraj za Bugarsku.
Nisam mislio da cu ovo ikad reci, ali dabogda vas Crna Gora isprasila…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Mišur

Kolarove, Crna Gora je srpska zemlja, bas kao i Srbija
———————————————————————–
Ne lupetaj gluposti i ne sramoti Srbe.
Vi srpka zemlja ?
E, to je već uvreda po cio srpski narod.
Možete se vi osjećati kako ‘oćete, ali mi vas nikada nećemo smatrati svojima.
Samo, što dalje od nas.

Dule
Gost
Dule

A kako ‘ljudi’ koji su ovdje 1000 godina u Crnoj Gori izjasnjavaju kao srbi i vole vise srbiju nego crnu goru neka sto vole srbiju vise no tunguziju vise vole.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Zato sto je ta CG do 1918 bila srpska drzava, a vi sada falsifikujete istoriju. Ukinite falsifikate i bice CG sto je bila prije dps-a.

Mili
Gost
Mili

A evo i glasa potlačenih izbjeglica sa Romanije u srpskoj Boki

Zagoric
Gost
Zagoric

I vi ste hiljadu godina vlasi, cincari, morlaci i romi pa se danas izjasnjavate srbima…

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Zagoric Savremena molekularna genetika sasvim drugačije govori, a ona je egzaktna nauka kao matematika. Srbija i Republika Srpska imaju daleko više domicilnog ili popularno nazvanog Dinarskog genetskog markera ( šifra I2a2) koji je ovdje domicilan no Crnogorci kod kojih dominiraju markeri čiji je domicil E1b1b i J2 a čiji je domicil B. Istok. Prvo proučuti EUPEDIU pa onda lupetati… Više »

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Pitanje za R.Srpsku:kad ste vi isti narod, što pobiste toliko Srba u Srbiji,služeći u Austro-Ugarskoj vojsci?Genetika, što li je?

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ MNE-istinski Lažeš ko crnogorac. Srbe je A-U slala na Italijanski i Ruski a ne na Srpski front. Nisu oni veslo sisali. A na ruskom frontu su se masovno predavali Rusima i kretali se na Solun. Na Solunskom frontu je izginulo na hiljade prekodrinskih Srba a ni jedan Crnogorac. Drugo, vi ste obične kukavice. Austro- Ugari su vas na Mojkovcu,… Više »

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Ne pripisuj nama vaše karakterne osobine: LAŽ-kao stil života, reče “otac nacije”, Ćosić. Lažeš kao pas da su vas poslali na Ruski front, nego ste ubijali po Srbiji i to su zabilježili srpski istoričari, a i sam narod.Ko je bio u njihovoj pratnji kad su pravili zemljišne knjige, kako dotrčaše volšebno sa Ruskog fronta.A, da ste se predavali, tu si… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ MNE-istinski nego ste ubijali po Srbiji i to su zabilježili srpski istoričari, —————————————————————————- Link, izvor ? Jedini koji ste ubijali po Srbiji ste vi. Jovo Kapičić u izjavi za bg politiku ;… ušavši u Srbiju ( koju su inače oslobodili Rusi a cr za njima išli kao bašibozuci m.o) su pobili preko tries’ hiljada Srba, od toga samo u… Više »

Kralj Nikola I
Gost
Kralj Nikola I

Vidio je i on da im se raspada reprezentacija i da cemo im dat 3 komada pa oce da baci bubicu i nervozu na te igrace.. momci su izabrali bolje.. a ti pjevaj borbene..

Tijana
Gost
Tijana

Tu je mrtva trka koja reprezentacija je bolja, tj. gora. I to nije do igrača već do FS, FSS posebno, smenjuju se po partiskoj liniji i samo kradu, a stručnjaka nigde. Sa ovim trenerom srpske reprezentacije i igračima koje je zvao Crna Gora lako može da pobedi. Što se ove dvojice tiče, imaju neki razlog, njihova stvar za koga će… Više »

Monako
Gost
Monako

RECE BUGARIN I OSTA ZIV STO BI NAROD REKAO I TI SI KOLAROV BUGARIN PA IGRAS ZA SRBIJU SAD STE SE SJETILI NJIH DO SAD IH NISTE POMINJALI MOZDA IM JE OTAC ILI DJED CRNO GORAC I NE ZNAM STO TI TO SMETA BUGARINE ISFOLIRANI!!!DA NISI TAJ UGOVOR POTPISAO ZA MANCESTER NIKO NEBI NI CUO ZA TEBE A I NISI… Više »

Sjeverna Koreja
Gost
Sjeverna Koreja

Pa upitaj se kako igraci Srbije koji su rodjeni u cg i ciji su preci iz CG mogu da igraju za Srbiju??? Pogledaj samo vaterpolo

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Bokeljima Crna Gora nije ni majka ni maceha. Bokelji su Srbi i treba za Srbiju da igraju, posto vi kazete da vise nijeste Srbi.

Dragan
Gost
Dragan

Ako su Bokelji srbi, možda su srbi Rumuni, nikad ti nije palo na pamet?

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Ili su Crnogorci Srbi, to je palo na pamet Kralju Nikoli.

Zagoric
Gost
Zagoric

Bice najprije da su Srbi su Crnogorci! Logicnije

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Zagoric

Ne vrijeđaj Srbe, poredeć ih s’ jednim primitivnim i neradničkim plemenom.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Vazda napredovali, vi iz Šumske, kao što ste sada i bili na tome stepenu kulture.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Kakvi smo da jesmo, od vas smo i pismeniji i kulturniji.
Vi ste još na nivou plemenske ustrojenosti, kao u vremenu velike seobe naroda.
Zaostajete za svijetom milenijum i po.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Kad bih znao, da su ti ljekari propisali ovaj vid terapije, omalovažavanje Titana, kao lijek,a mislim da jesu, sve bih ti aminovao.Srećno i potraži spas u naredni milenijum.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Prvo nauči padeže.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Nikad u istoriji Boka srpska nije bila al se vazda naslanjala i poistovjecivala sa Crnom Gorom

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Boka je i dan danas srpska. Ne srbijanska, nego srpska, kakva je vazda i bila.

MNE-istinski
Gost
MNE-istinski

Sve je srpsko, dok im ne zagusti…….kad zagusti…….bješte noge itd.

Luka CT
Gost
Luka CT

Toliko volite Srbiju da dajete čak maksimalnih 10% kad igrate za istu,dolazite mamurni,svadjate se,i i i,dva su vas siptara pobjedila u Rusiji,ali zato ste top kad igrate za klubove de vas plaćaju da čovjeka glava zaboli.
Veoma ljigavo od tebe kao od sportiste,a o tebi ka čovjeku bi možda tvoja žena najbolje rekla,ali neće,drage su joj pare i po cijenu omalovažavanja.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Luka CT

Šta tebe briga koliko srpski fudbaleri vole Srbiju, kakve veze ti i tvoji Crnogorci imaju sa Srbijom i Srbima ???

Kralj Nikola I
Gost
Kralj Nikola I

Kakva glupost. Ovo se tacno vidi iz ovih nekoliko rijeci da ima samo osnovnu skolu.. kolarov je srpsko izvorno prezime jel.. otkud on zna da oni nisu crnogorci.. ne bi mogli igrati za cg ako nemaju vezu sa cg.. ne vidim da je napisao kako mozes da igras za srbiju ako nisi srbin.. ne vidim da je pomenuo skuletica sto… Više »

Kralj Nikola
Gost
Kralj Nikola

Nasa drzava falsifikuje istoriji, izmislja slova, diskriminise Srbe. Tako da Srbi nemaju obavezu da igraju za takvu drzavu.

Badzana
Gost
Badzana

Znaci diskriminizacija Srba. Zapitaj se malo zasto vas cio svijet mrzi. Da li je problem u vama ili ostatku svijeta

Bokelj
Gost
Bokelj

Ne mrze, nego lupas lazi kao po običaju. Imaš kad Vucic ide u Izrael kod Natanjahua, pa ovaj veli mi smo prijateljski narod hiljade godina. Jos od Rimske republike heheheh

marius
Gost
marius

I onda bude proslava “oluje” i Izraelci posalju svoje avione na aero miting, i sad su Izraelci prijatelji a mi nismo , no sva muka pade na onog naseg e bi tamo po protokolu. Budi ti sad pametan .

Dragan
Gost
Dragan

Kažeš “naša”, a da je stvarno smatraš svojom nikad takve gluposti ne bi pisao!

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Nijesi ti autohtoni Srbin i nije ti Srbija matica. To si posrbica i izdajnik rodne grude

Igor
Gost
Igor

Dobro bačeno sjeme uvijek urodi plodom.

Sasa
Gost
Sasa

A i ti si bugarin pa igras za srbiju

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Prlainovic igra za Srbiju, a nije Srbijanac. Mozda Stojkovic i Marusic nisu Crnogorci ali su Srbi i Kolarovu bi da je Srbin, a ne samo Srbijanac to bilo jasno. No ne cudi mene od Kolarova mene cudi da dosta naseg naroda ne pravi razliku izmedju ova dva pojma.

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@Budimo realni,
Ti si puka’!

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Хвала на комплименту.

Окле
Gost
Окле

Сви ти знају али се праве да не знају, пошто их је срамота јер су се продали. За српски народ се зна још у 6. вијеку прије стварања блк које државе, тек касније се стварају: Дукља, Захумље, Травунија па онда Рашка, Зета, Босна па Цг и Србија. А сваки становник те државе се звао по њој: Дукљани, Травунци… и сви… Više »

Dragan
Gost
Dragan

Za srbiju se znalo prije velikog praska, nego neki tamo Crnogorci to negiraju jer mrze srbski narod!

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Jesi li ti Okle gleda DNK Crnogoraca? Jesi li vidio da imamo veze sa Slovenima taman skoro kao s Marsovcima? O cemu ti pricas? U 6 vjeku nacija ni u naznakama nije bilo.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Cmarko

Tu se slažem s’ tobom.
Vi nemate veze sa Slovenima no sa Albancima.

+++
Gost
+++

Uvrijediše se crnogorci kojima albanci (šiptari) igraju u reprezentaciji. Milije vam je sve šiptarsko i hrvatsko, no ono sto je nekad bilo jedno(naše). No neka podjite malo do Begiša to je inače sve vaše.

Kralj Nikola I
Gost
Kralj Nikola I

Bilo je “vase” od 1918 pa do 2006 pa nece nikad vise i naravno da nam je milije sve nego okupatorsko srpsko..

+++
Gost
+++

Tvoje Cetinje kralju pod Hrvatskom zastavom, eto sta je docekao

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

U knjizi Poznavanja zakona, stampana na CT, 1906 godine, lijepo je objasnjeno. Crnogorac je pripadnost drzavi, a Srbin naciji. Tako je bilo do 1918. Na istinu nema ljutnje.

Dnevna doza
Gost
Dnevna doza

Znas kako Bosanac, tada su knjige na Cetinju pisali oni koji su ostvarivali program sravnjivanja srpskog i crnogorskog naroda.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Ma e, zavjera Kralja Nikole i Petrovica protiv Crne Gore. Ahahahahahaha, ajde lezi, zivota ti

neka neka
Gost
neka neka

Sravnjivanje srpskog i crnogorskog naroda. Zamisli samo taj termin. Ovo ni naučnik koji se najeo bunike i heroina ne bi smislio.

Anonimus
Gost
Anonimus

Boka je Crnogorska ili Hrvatska, a srpskih pridošlica biće još samo jednu generacija. Niks more Srpska….

Bacas bombe
Gost
Bacas bombe

Boka nikad nije bila crnogorska, opusti se.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Vazda je bila crnogorska. To je nasa pijaca bila

Bokelj
Gost
Bokelj

Aha bila bila, u koju ste mogli da udjete samo da trgujete po našim uslovima. Ostavite levore i lavore, kao i opanke da nas ne trujete, pa po povratku kući pokupite.

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Хрватска не може бит јер је од Хрватске старија. Вјероватно си Хрват па би ти мило било али остаће ти пуста жеља.

Gost
Gost
Gost

Znaci ipak si ujka… Polako ti ulazimo u trag… Uskoro se vidimo ujace…

Dnevna doza
Gost
Dnevna doza

Nije to moj izraz ako mislis da poentiras vec autora programa i njegovih epigona.

Provericemo
Gost
Provericemo

Ni Adem Ljajic nije Srbin pa igra za Srbiju ! A i Kolarev ne zvuci bas nesta da je sa dna kace…

Davor pg
Gost
Davor pg

Igra
Moze da bira
Srbi iz cg biraju

Novosadjanin
Gost
Novosadjanin

Svako bira gde ce da igra. Kada jedan Eduardo igrao za Hrvatsku a sa njom jedino ima to sto je igrao u Dinamu… Zato Kolarov lupeta, ali realnost je takva da ce svi pre igrati za hrvatsku ili Srbiju nego za CG. Nema to veze sa nacionalnoscu, cist biznis. vi se ovde prepucavate a oni milione zaradjuju i svi braca..

Dukljan
Gost
Dukljan

Jednostavno smo pali(razbili se)…Ova generacija je izgubila volju…Ovoliko da devastiramo Crnogorski nogomet je ravno Katastrophe….Zasto smo dozvolili ovo nikad mi nece bit jasno…

Окле
Gost
Окле

Шта ти значи то Катастропхе и то са великим почетним словом, као да је властита именица, стално то користиш па ме занима.
Пс. Имаш најјаче коментаре.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Za Srbiju igraju Srbi Crnogorci, jer nas danasnja vlast diskriminise. Falsifikuju njegosev jezik, zabranjuju Knjige Kralj Nikole. Za Mne neka igraju dukljani i albanci.

Danko
Gost
Danko

” Za Srbiju igraju Srbi Crnogorci” . Vi cetnici vise ni sami ne znate sto biste lupetali!!

STOSTO
Gost
STOSTO

Za Crnu Goru igraju oni kojima je Crna Gora domovina. Ti to ne razumijes jer nikad nijesi imao domovinu. Albanci su ponosan narod, da nijesi bolji od njih. A Dukljani su Crnogorci, knjigu u sake.

Окле
Gost
Окле

Хахаха, “а Дукљани су Црногорци” хахаха.

Blaki
Gost
Blaki

Prelistaj malo knjige a ne Amfilohijeve komentare ili Politikin Zabavnik

Luka CT
Gost
Luka CT

Koji crni Njegošev jezik,da smo ga srećom otjerali na vrijeme,da vam ga damo ka sto smo vam i Karađorđa dali,pa da i njemu presudite ka svom rodjenom.
Nije Njegoš veći od Crne Gore,ona je njega izrodila a ne on Crnu Goru,…

Bokelj
Gost
Bokelj

Luka ti si pukao skroz. Ko ste to vi i ko je to Crna Gora hahahaha

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Luka je izuzetno bezobrazan čovjek koji se često petlja u unutrašnje stvari države Srbije, a kojom on kano Crnogorac nebi trebao nikakve veze imati. Luka još ne shvata da proklete jugoslavije ( namjerno malim slovima) više nema i da je nikada, nikada više neće ni biti.

Luka CT
Gost
Luka CT

R.Srpska@
😂😂😂😂😂😂,…….uputit ču diplomatsku notu Srbiji(namjerno velikim slovima,jer pismen čovjek i kad želi teško da može biti nepismen) dok je još ima za tvoje uvrede,😉……

Anonimus
Gost
Anonimus

Jadni Srbi, vi ste žrtve, eto vam povod da se dohvatite oružja…

Blaki
Gost
Blaki

Lupaš ko maksim….

marius
Gost
marius

Ovo sto ti pricas ovo je predigra uoci utakmice Crna Gora – Srbija . Sto li ce se tek jos pricat dok ne pocne. Ostavi se ti politike i psihicki se spremi za poraz koji ce da uslijedi.

Dukljan
Gost
Dukljan

100% istina…Kako moze da igra za CG(srcem)..Ako nijesi Crnogorac..Gleda sam CG(igra na CG kladionicu) izgubio Max.Ono trta vrta…Svi u Evropi su igrali Montenegro-Polaand =2..Svi samo ja (1)..Jer su Treneri i Nogometasi zborili…Mi smo sila…Vise nit gledam me Interesuje…GUBITNICI…SMO…Sto ucini savicevic od CG(sprdnja)…posrbili su 80% …

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

Glupi srbaljski primat.
Aj u kolo sa Irinejem.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Fra Sotona

Sine moj, pa tvoj tajo Marko je tebe napravio sa ženskim primatom.

Snezana
Gost
Snezana

Hahahaha pa pitaj vaterpoliste rodje e Crnogorce Prlainovica i Mandica kako mogu igrat za Srbiju kada su rođeni Crnogorci !!! Sto vam ne odgovara tu kukate a da igraju za Srbiju bili bi dobri !!! Eh ciganska posla kao i sto jeste

Bokelj
Gost
Bokelj

Oni su Srbi rodjeni u Cg. Sta ti nije jasno ? Jesi li ograničena ?

Primorac
Gost
Primorac

Ne mjeri ljude po sebi,mrčo dežurni,sramoto,kompleksasu nećeš nikad biti ono za sto se prestavljas,za to treba imati i krvi koje ti nemas a žudiš,greote.

Badzana
Gost
Badzana

Stavljam glavu na kladu ako se ogroman broj vas nije nekada pisao kao Crnogorac. Sad ste samo posrbice koje služe Beogradu za jednokratnu upotrebu kao sto su Srbi Rusiji. Takodje Sandzaklije se slepaju Sarajevu a ovi ih ne mogu smisliti. Ispade da Crnogorci nijesu niciji privezak.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Snezana, lutke su tvoja specijalnost.

Blaki
Gost
Blaki

….ali ih ti držiš u glavi …krpene lutke…

Badzana
Gost
Badzana

Uze mi rijec Snežo. Bravo za komentar. Nije ni Kosta spanac već brazilac pa igra za furiju.

Dragan
Gost
Dragan

Tačno tako zašto Crnogorci igraju za Srbiju kad nisu rođeni u Srbiji i niko njihov veze nema sa Srbijom . Slažem se 100%

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Bogami, vi crnogorci ste i oko potpuno banalnih stvari jedna obična krvavo zaraćena gomila pacova.

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Važno je da Srbalje tamanimo đe stignemo.

Gost
Gost
Gost

Da ih tamanite ne bi kukali ko strine neke.

Badzana
Gost
Badzana

Neko dobaci iz mase iz šume.

STOSTO
Gost
STOSTO

U subu Bosanac. Iskompleksirani osmanliski robu.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Rus, Bugarin….kad dukljani nemaju argumente bacaju bombe. Srbi iz Vojvodine vecinom imaju prezimena na ov. Kao sto su nama Bokeljima drugacija nego li Crnogorcima ili Brdjanima. Dukljani prvo neka nauce istoriju o CG prije 1918.

Primorac
Gost
Primorac

Jado od dodikla,vi ste srbi sa vič,vić,ov,e vi ste sve dobro su rekli turci i napravili kebab,a od vas čevapčiće,eto vam došli rođaci reokrenite ih iz islama u zločinačku crkvu,i eto srbijade da igra za vas.ko nece po starom receptu,kama sutra radi.kolektivni debilizam,u svakoj državi na balkanu ima dosta smeća ali sto je Srbija treba je kao deponiju prekriti da… Više »

Velika Poljana
Gost
Velika Poljana

Boka je crnogorska uvijek bila. Sanjala je o slobodi i jedinstvu sa Crnom Gorom i dok je bila pod Austrijom.Nekadasnji austrofili su danasnji srbodili.

Lukas
Gost
Lukas

Patrijote pogodila vas je istina

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Kako sad to domaci srbomrsci vole srbijance koji igraju za nas ? Ja sam zbunjen

Gost
Gost
Gost

Bravo majstore

Lukas
Gost
Lukas

Odlično pitanje.Mogu za pare.Inace ionako ne znamo sto ceno od pripejd patriJota.

Pavle Djurisic
Gost
Pavle Djurisic

Ja ne znam jesuli Srbijanci Srbi za Crnogorce znam 100% CISTI SRBI Slavne Loze Cara Dusana Lazara Hrebljanovica cija Kcer Jelena bijase udata za Duradja Balsica vladara slavne Srbske ZETE

Banjo
Gost
Banjo

Hahahaha eee mozgu isprani!

Brav
Gost
Brav

Koji mozgu?

MNE
Gost
MNE

U kućicu. Brzo!

Neretva
Gost
Neretva

Jesi li cuo da je Hitler porazen?!

Neko ko zna
Gost
Neko ko zna

A pitanje je isto kako ti kao Bugarin igras za Srbiju, a ne za Bugarsku?

Lukas
Gost
Lukas

Bar ne igra zbog para.

Betoven
Gost
Betoven

Mislim da je potpuno u šravu. Šta će nam fudbaleri koji nisu Crnogorci. Ako na taj način hoćemo da postignemo nešto ( a to je pogrešno) ima u Evropi i Južnoj Americi boljih fudbalera od restlova iz Srbije. Mi trebamo u sportu da zadržimo sve Crnogorce da igraju za nas i da ne uzimamo strance, uključujući i Srbe. I ne… Više »

Pol
Gost
Pol

Crna Gora je srpska drzava, svi Srbi dinarci da igraju za cg. Pusi ga Kolarov

Katunska
Gost
Katunska

Rece Kolarov, rus…

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Svi nasi do 1918 su bili Srbi. Kralj Nikola prije svih. Iako sam Bokelj, istoriju CG znam vrlo dobro. I treba istinu ponavljati.

Animus
Gost
Animus

Nisi ti Boklej, nimalo…a jos manje znas istoriju Boke.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

U CG Srbi do 1918 nijesu postojali. Postojao je pojam srpstva vezan za pravoslavlje ali ste poslije osamnaeste sve okrenuli

Banjo
Gost
Banjo

Znaš ka u prkno! Da iole poznaješ istoriju, izdajice, znao bi da je Boka vazda bila Crnogorska i da je ostalo nekog drugog naroda, od oslobođenja, ali srba baš nijedan!

Bokelj
Gost
Bokelj

Boka nikad nije bila Crnogorska!

Čoda
Gost
Čoda

Reći da je Boka vazda bila crnogorska je isto što i reći da je more vazda bilo planina.

Vlado
Gost
Vlado

Moj Banjo, došli na more i zaboravili da se vrate kući.90-ih im se pridružila bijeda iz republike šumske kojoj je Crna Gora pružila sve a sad je psuju i pljuju.Iš iz naše države za sve koji je makar ne poštuju pa nemoraju da je vole.

Anonimus
Gost
Anonimus

Treba laž ponavljati, možda u srpskom mozgu to zavibrira u istinu. Treba i sendvič zaraditi…

Luka CT
Gost
Luka CT

Ti se razumiješ u istoriju ka Marica u kriv …..,…jedino ako ti je nije đed junak iz prve ruke ispiča,…

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Bokelji ne treba da igraju za CG jer nas ova drzava diskriminise

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Seli u Kursumliju

Marko
Gost
Marko

Tako je Bokelj. Mi smo u Boki svoji na svome, a vi brdjani ako vam se ne dopada palite na vaše katune odakle ste sljegli.

Katunjanin
Gost
Katunjanin

@Marko – Druze i tvoji pretci su stigli sa vrleti i planina Hercegovine, Crne Gore, Kosova, Srbije. Prema tome kad ovako zboris ispadas glup kao tikva jer sad ispade po tvome da ste ti i tvoji iznikli iz zemlje i tu postali otkad je svijeta i vijeka. Evo ja sam npr iz Niksica, prezivam se Bozovic, a nasao sam u… Više »

Loky
Gost
Loky

Sto ovaj ego manijak onda po istom receptu ne igra za Rusiju jer su mu svi Rusi iz Rostova…Ego manija, zaradio pare pa sad pametuje. Goni ga u tri pm…seljacina.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Loky

Za razliku od Crnogoraca koji su Srbima potpuno dalek i stran narod ( sa kojim nikakve veze osim na žalost geografske blizine i nešto malo sličnog jezika), Rusi su Srbima bratski narod.

Ti jednostavno praviš bezobrazne paralele.
Kako Srbinu može biti isti jedan Rus, kao jedan Crnogorac ???

Fra Sotona
Gost
Fra Sotona

@R.Srpska,
Nikako. Zato vas tamanimo đe stignemo.

R. Srpska
Gost
R. Srpska

Sine tajin, nijesam te učio agresivnosti.
Ako budeš agresivan tajo će ti uši zavrnuti.

No, kako majka ?
Jel’ sve bljeđa i bljeđa ???
Kad krepa javi, pa ćemo doć ja i još devetorica koji smo te pravili sa tim ženskim primatom.

Loky
Gost
Loky

@Rep. Srpska – Druze nisam ja nikako napravio bezobraznu paralelu. Imas na internet pa procitaj. Djed i pradjed su mu Kozaci, iz Rusije, iz okoline Rostova na Don-u, izbjegli prvu u Ukrajinu krajem 18 vijeka, pa u Srbiju pocetkom 20-og vijeka. I nerviraju me ovakvi smradovi kao on. On u sebi nema nista cisto Srpsko, a nama Crnogorcima koji smo… Više »

R. Srpska
Gost
R. Srpska

@ Loky Ne postoje Srbi u CG, niti postoje Srbi iz CG. A Srbi i Rusi su daleko bliži i sličniji narodi ( osim po blizini i jeziku) no Srbi i Crnogorci. Prema tome, Kolarov je potpuno u pravu. I dosta više patetike o tome ” Crnogorci najčistiji Srbi” i sl. gluposti od kojih mi se želudac prevrće. Toliko ste… Više »

set
Gost
set

a KOLAROV je bas srbin.a qq…

set
Gost
set

a KOLAROV je bas srbin..a qq…

markos
Gost
markos

kad Novljani i ostala bulumenta igraju za Srbiju, to vam ne smeta???????

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Novljani su Srbi. A vi kazete da vise nijeste.

Brav
Gost
Brav

Novljanibsu vise hrvati no srbi…

Milos
Gost
Milos

Novljani su Srbi, i igraju za svoju matični državu. A ovi su Srbi i igraju za Montenegro zbog para.
Ps. Ima klip poslije Salzburga kako Stojković pjeva Oj Kosovo Kosovo brat Srbenda.

Mitar
Gost
Mitar

Srbijanci is Crne Gore,evo vam je dobro napusao ovaj sto bi voljeli da budete Srbijanci kao on. Kako moze Srbijanas da igra za CG kad he rodjen u Srbiju,Austriju ako nisi Austrijanac itd 🙂 Kako Djokovic moze da igra za Srbiju kad su mu korijeni iz CG … prodana dusa,Prlainovica itd 🙂 E moji Srbijanci iz CG ,vi nam dodjete… Više »

Milos
Gost
Milos

Ajde bježi avetinjo

Mitar
Gost
Mitar

Ja avetinje? Mislim da tebe koji si Srbijanac ovi iz Srbije ne priznaju takve kao sto si ti,pa vidji ko je avetinja 😉 :-*

posmatrac
Gost
posmatrac

a sto ti igras u Romi kad si srbin?

Plav
Gost
Plav

Aj ne pricaj praznu pricu,koliko vaterpolista iz crne gore igra za srbiju…

Bela ladja
Gost
Bela ladja

Sa razlikom u tome sto su ti vaterpolisti ljudi koji se osjecaju kao Srbi.

Animus
Gost
Animus

Posli za pare i titule, nista drugo…Srbija je veca sportska sila, to im je bila racunica jedina.

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Igraju Srbi Crnogorci a ne dukljani.

Čoda
Gost
Čoda

To je posve druga priča. Ti momci su srpska dijaspora iz CG. Igraju za svoju zemlju.

Betoven
Gost
Betoven

Srpska dijaspora, koja nosi crnogorske pasoše. zato im ih treba oduzeti.

SEKULE DRLJEVIC
Gost
SEKULE DRLJEVIC

Ti si coda jedna preslika kakvi ste pokvareni i otimaci tude zemlje

Hop
Gost
Hop

Ovi vaterplosti nemaju nikakve veze sa srbijom, niko im iz srbije nije, hiljade godina su odje i oni su kao srbi i to je ok!! To su izdajice i nista drugo!! Treba ih tretirat kao strance i stavit tacku!! Madjutim, sto je sad ova prica? Zar srbi ne tvrde da su crnogorci srbi, hrvati srbi itd… pa ako je tako… Više »

Čoda
Gost
Čoda

Pa znaju sad i oni da su napravili pogresan izbor. Šta im sad Kolarov sipa so na ranu, kao da im nije dovoljno sto velikog takmicenja sa reprezentacijom nikad videti nece.

vjecna da je
Gost
vjecna da je

nisi iskren kolarov veliki si borac za pare na terenu nisi neki igrac al si mi drag jer nemas mnogo mozga i boris se ….volim tvoj centarsut iz trka …isto bih i ja volio da za cg igraju samo crnogorci i da nam trener bude iz cg ako ne onada njemac italijan rus nebitno…al ti trazis beka i igras na… Više »

Čoda
Gost
Čoda

Dje ih je pogurala?

Budo
Gost
Budo

Eto tako!
Ista priča…

Katunjan
Gost
Katunjan

Dosadilo mi više priče ko će za nas ili za srbiju da igra, ja sam navijač moje CRNE GORE, ko igra za moju reprezentaciju nebitan koj sport ja navijam za njega

Bog
Gost
Bog

Aj napravi ga nekoj za to si dobar gerema

Makarido
Gost
Makarido

U primjeru Vucinica, zna se da mu je prijeceno. To je javna tajna. Mozda je nepoznanica u Srbiji, ali mi u CG svi znamo za to.

Katunjan
Gost
Katunjan

Kolarov ne s**i koliko naši crnogorci igraju u vaše reprezentacije

Pokina
Gost
Pokina

To nisu Crnogorci, nego Srbi iz Crne Gore.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Posrbice. U CG nema Srba

Srpska Boka
Gost
Srpska Boka

Kralj Nikola je bio Srbin.

pokinic
Gost
pokinic

a ne no su engklezi

Risto Sotona
Gost
Risto Sotona

Ne , ne , nijesu to “srbi iz Crne Gore nego posrbice !
Oni nijesu rođeni kao srbi , njihovi očevi i đedovi nijesu bili srbi , oni su srbima postali iz ideologije , inata …i to na pola svog životnog doba odjednom promjeniše naciju , zato isti ne mogu biti srbi nego posrbice .

Brdjanin
Gost
Brdjanin

Nijedan Katunjanine Crnogorac ne igra za bilo koju reprezentaciju Srbije….Ali ima dosta Srba s Geografskog prostora Crne Gore koji znaju da su Srbi i osecaju se Srbima zato igraju za Srbe Sestre Dabovic,Prlainovic,Radonjic, itd itd

ND
Gost
ND

Oni se u istorijskoj nauci nazivaju renegatima.

Novosadjanin
Gost
Novosadjanin

PA u tome je i poenta sto je rekao. Njima je svejedno, onda kada znaju da mogu da igraju za Srbiju ii Hrvatsku ici ce tamo jer je veca sansa za njihovu karijeru. Tako je i obratno. U pitanje je njihov interes, a budale se loze misleci da su neke patriote. Realno treba da igras za drzavu u kojoj si… Više »

Animus
Gost
Animus

Pazi ti svoja posla u Srbiji…a te “manjine” su nama jako dobro poznate, od 1918.

Čoda
Gost
Čoda

To je nesto drugo.

44debilanaCDMu
Gost
44debilanaCDMu

To se zove nebriga fudbalskog saveza i od tatinih sinova ne pad red momke kao njih dvojicu i onog našeg Murica !.

Mornar
Gost
Mornar

Pitaj “vase”vaterpoliste

Bela ladja
Gost
Bela ladja

Mislis “nase” vaterpoliste. Oni su Srbi.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Okle si ti? Ako si iz Dimitrovgrada onda si Bugarin. Tuta Bugarin

gagi
Gost
gagi

I Caca Ciganin od Surdulicu

Sss
Gost
Sss

Ali se raduje golovima Prlainovica

Bela ladja
Gost
Bela ladja

Prlainovic je Srbin.

KraljevicCmarko
Gost
KraljevicCmarko

Posrbica. Boka nijada nije bila srpska. Nije bila ni blizu Srbije

Bokelj
Gost
Bokelj

Nikad nije bila Crnogorska

Titogradjanin
Gost
Titogradjanin

Otplovi tamo daleko

Send this to a friend