Planeta

Čovjek koji je preživio napad na Šri Lanki opisao kako je prevario smrt

Foto: Twitter

Kieran Arasaratnam, direktor Gandijevog Centra za inkluzivne inovacije na Imperial Koledžu u Londonu, za dlaku je izbjegao smrt u Šri Lanki.

<<<Napade na Šri Lanki izvelo šest bombaša, vlasti priznale velike greške<<<

<<<Policijski čas u Šri Lanki, vojska dobila ratna ovlašćenja<<<

Njegov hotel bio je jedan od šest prvobitnih meta napada na crkve i hotele, za koju vlasti krive islamsku terorističku organizaciju NTJ. Arasaratnam je preživio pukom srećom. Na svom Facebooku detaljno je opisao kako je zapravo ‘prevario smrt’, prenose 24 sata.

“Još jedan varvarski teroristički čin na čovječanstvo, ovaj put na uskršnju nedjelju. Bio sam udaljen 90 sekundi od smrti. Smrt mi je pokucala na vrata, ja sam preživio, ali su mnogi izgubili živote. Ta stolica s lijeve strane je mjesto gdje je trebalo da sjednem u devet ujutru kad je bomba eksplodirala. Moja porodica i ja smo tamo mnogo puta sjedjeli”, napisao je.

Poruka i neispravna sirena

Danas je živ, dodaje, zbog jedne poruke na WhatsAppu i neispravne sirene na automobilu.

“Sjedimo ovdje u privremenom skloništu i gledam unazad, te shvatam koliko je bilo blizu. Moj vozač je krenuo na doručak i dogovorili smo se da se nađemo u devet sati ujutru i da izađemo iz hotela u 9.30. Dok je vozač vozio prema hotelu, pokvarila mu se sirena na automobilu, pa se vratio da promijeni auto, jer je nemoguće voziti bez trube u Šri Lanki. Zbog toga se zadržao 45 minuta.

U 8.36 sati dobio sam poruku od prijatelja koji je bio na aerodromu i koji mi se zahvaljivao na boravku, a ja sam se našalio s njim da sada mogu i zakasniti na doručak kada više nisam na ‘skandinavskom satu’. On voli da doručkuje u 8.30 sati, a ja sam lijenj, pa idem oko 9.

U 8.55 sati otvorio sam vrata sobe kako bih sišao na doručak. Do restorana mi treba pet minuta. Ali, nešto me omelo i vratio sam se u sobu da uzmem kreditnu karticu, otvorio sam zavjesu i isključio znak ‘ne uznemiravaj’ kako bi mogli da očiste sobu dok sam na doručku.

Ubitačna grmljavina

I tada je odjeknula eksplozija. Prvo sam pomislio da je riječ o grmljavini, ali pogledao sam napolje i nisam ništa vidio. Nekoliko minuta kasnije čuo se i drugi udar i tada se oglasio protivpožarni alarm i zvuk za evakuaciju. Pogledao sam dolje kroz prozor i ugledao haos. Znao sam da nešto nije u redu. Počeo sam da trčim od 18. sprata do prizemlja. Kad sam stigao do trećeg, tada sam shvatio koliko je situacija loša – krvi je bilo svuda, djecu su nosili na rukama – totalna panika, opisao je Kieran.

Čuo je za tragediju danske porodice koja je ostala bez troje djece.

“Molim vas, imajte ih u svojim molitvama. I ja sam otac troje djece i moje srce pati zajedno s njima. Molim se Bogu da nijedan roditelj ne prolazi kroz takvu patnju”, napisao je.

<<<U Šri Lanki poginulo troje djece danskog milijardera<<<

Dodaje kako su njegove misli i molitve sa žrtvama i njihovim porodicama.

“Moje srce je s njima. Preživio sam, ali mnogi su izgubili živote ovim bezumnim činom. Ujedinimo se i pošaljimo ljubav onima koji mrze i koji žele da dijele. Dobio sam još jedan život – živim još jedan dan da zahvalim Bogu i sada sam još odlučniji nego ikada prije da napravim razliku u svijetu kroz obrazovanje, tako da moje troje djece nikada ne moraju da iskuse ovaj osjećaj. U ovakvim vremenima shvatate koliko je život kratak, a ponekad i ne znamo da je smrt samo pet minuta od nas.

Ljubav je jedini iscjelitelj i put prema naprijed. Ljudi koji mrze nikada neće uspjeti da preokrenu činjenicu da će dobro uvijek pobijediti zlo, a ljubav i saosjećanje trijumfovati nad mržnjom”, napisao je Kieran.