Iako je vijest o tradicionalnom okupljanju četnika na istoku BiH u Višegradu i glorifikovanje ratnog zločinca Draže Mihailovića odjeknula cijelim regionom pa i šire, kao i prethodnih godina, niko od zvaničnika entiteta Republika Srpska, na čijoj teritoriji su u nedjelju pjevane pjesme od kojih se ledila krv u žilama, nije smatrao da bi trebalo osuditi takav događaj.
Vlada Kantona Sarajevo je donijela odluku da se Tužilaštvu Bosne i Hercegovine preda krivična prijava protiv pripadnika Ravnogorskog pokreta Višegrad kao organizatora obilježavanja godišnjice hapšenja Dragoljuba Draže Mihailovića.
“Krivična prijava se, osim toga, podnosi i protiv lica koja su uzvikivala uvredljive i prijeteće poruke, te protiv lica koja su propustila preduzeti propisane mjere i radnje sa ciljem sprečavanja okupljanja koje u sebi ima obilježja krivičnog djela”, navodi se u saopštenju Vlade KS.
Saopšteno je da je odluka donijeta nakon konsultacija sa pravnim ekspertima iz oblasti krivičnog prava, te je upućena Tužilaštvu BiH od kojeg se očekuje dosljedna primjena odredbe Krivičnog zakona BiH o kažnjavanju izazivanja i raspirivanja nacionalne, vjerske i rasne mržnje.
Prekjuče su se u Višegradu okupili ripadnici Ravnogorskog pokreta, kako bi obilježili godišnjicu hapšenja Draže Mihailovića. Nacionalistička retorika, zastrašivanje povratnika i širenje mrže samo su neki od postupaka koji su priređeni bosansko-hercegovačkoj javnosti.
Predstavnici ambasada Sjedinjenih Američkih Država i Velike Britanije otvoreno su poručili kako su šokirani dozom mržnje koja je predstavljena na “orgijanju” četnika u Višegradu.
We are appalled by reports of threats and nationalistic rhetoric during today’s event in Visegrad. Such behavior is unacceptable. We expect the relevant authorities to take the necessary steps to address these threats and hold accountable those responsible.
— US Embassy Sarajevo (@USEmbassySJJ) March 10, 2019
Shocked by scenes in Višegrad. Must have been upsetting for many across BiH – hope authorities will fully investigate. Hate speech has no place in a modern society. It is high time for turning to future, with proper respect to all sides. #HateSpeech #Visegrad
— Matt Field (@MattFieldUK) March 10, 2019
Tamnošnji mediji pišu da je u Bosni i Hercegovini aktivno 16 četničkih udruženja koja se u pravnom smislu vode kao nevladine organizacije. Svi oni svoj legalitet crpe iz rješenja sudova iz Republike Srpske, a kod kojih su uspjeli da se registruju.
Član Srpske demokratske stranke SDS na funkciji ministra sigurnosti BiH Dragan Mektić bio je jedini koji dolazi s prostora entiteta RS-a, a koji je u razgovoru za Klix.ba osudio takve pojave te izjavio da je protiv svakog retrogradnog djelovanja koje u sebi sadrži bilo kakvu vrstu ekstremizma, nacionalnog, vjerskog, pozivanja na klanje i ubijanje.
Radovan Kovačević, portparol Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) i bliski saradnik lidera ove stranke, te predsjedavajućeg Predsjedništva BiH Milorada Dodika, oglasio se na Twitteru povodom postrojavanja četnika u Višegradu.
“Bez obzira na sve nijanse, ja ne mogu da ne napišem da me je sramota činjenice da se u mojoj državi, Republici Srpskoj, postrojavaju bilo kakvi četnici”, napisao je Kovačević, koji je, doduše, entitet Republika Srpska, usput nazvao državom.
https://twitter.com/KovacevicRaso/status/1104786893605089281
Poruke i pjesme koje su se u nedjelju čule u Višegradu su direktan atak na suživot u BiH, a posebno na područjima gdje su počinjeni monstruozni zločini nad nesrpskim stanovništvom.
Sve podsjeća na 1992.
Majke Srebrenice kazale su da su ponovo osjetile strah nakon četničkog orgijanja u Višegradu, koje je šokiralo bosansko-hercegovačku i regionalnu javnost, te dio međunarodne zajednice.
“Sve me podsjeća na 1992. godinu. Ovo je strašno, posebno za povratnike. Živim u Srebrenici i znam kako je tamo biti nakon rata i svega onoga što se dešavalo. Iako tamo nema četničkih postrojavanja onakve vrste, nas je zaista strah. Nadležni ništa ne preduzimaju, a pjesma je direktna prijetnja da će se genocid ponoviti”, kaže predsjednica Udruženja Žene Srebrenice Hajra Ćatić.
Uplašena je i potpredsjednica ovog udruženja Nura Begović koja smatra da bi trebalo zabraniti djelovanje udruženja poput Ravnogorskog pokreta.
“Sve institucije na državnom nivou trebaju spriječiti djelovanje onakvog udruženja. Za nas je ono terorističko okupljanje koje je spremno na napad na nevine ljude, posebno povratnike i ljude koji su suprotne nacionalne strukture u odnosu na njih. Jučer mi se odmah vratila slika iz 1992. i 1995. godine. Kada vidim Vojislava Šešelja na TV-u, meni odmah naumpadne potok u Srebrenici kojim je on prošao, a mi smo u tim trenucima morali bježati u šumu”, navela je Begović.
Predsjednik Udruženja logoraša BiH Jasmin Mešković kaže da su građani BiH dobro uvidjeli šta znači četnička struktura, ruka i namjera.
“Prekjuče su u onoj mjeri pokazali koliko su jaki. U suštini, radi se o organizovanim vojnim jedinicma. Posebno me zabrinjava inertnost bh. politike, prije svega bošnjačke politike u BiH, jer nema dovoljno interesa i inicijative kada je u pitanju podrška i zaštita žrtava agresije na našu zemlju. Jednostavno, prepuštamo situaciju kao i 1992. godine. Probudili smo se u lijepom danu u aprilu, a onda smo čuli granate, topove, puške, jauke… Ovo sad što se radi, priprema se dugoročno sigurno genocid koji bi nažalost mogao biti s većim posljedicama nego 1995. godine”, upozorio je Mešković.
I on navodi je istakao da četničke pjesme koje su se mogle čuti u Višegradu zapravo nisu neka nova pojava te da u ovom trenutku posebno iznenađuje izostanak decidne reakcije nadležnih, odnosno organa sigurnosti i pravosudnih institucija.
Peživjele žrtve rata su pružile podršku majkama Srebrenice koje su se u Tuzli okupile na mirnoj protestnoj šetnji, kako bi upozorile na aktuelna dešavanja.
Gusle su simbol slobode koje su Crnogorce podrzavale za svoju vjekovnu slobodu ,a sad guslaju turski podanici i cetnicke hulje
Bandu u bajbok, pa tamo srbujte.
Ljepotani
Živ je Draža umro nije dok je mila i partije..
Amin!
Četnici su bili američki i engleski saveznici da bih ih na kraju rata bojeći se od Stanjina izdali .
Smeta li ono albansko orgijanje u Tuzi
Isto kao i ovo, daleko im kuca i jednima i drugima!
Ukratko za one koji ne znaju – Italijani su bili okupatori u Crnoj Gori za vrijeme rata. Zna se kako većina gleda kod nas i u svijetu na saradnike okupatora – ukratko njima se ne dižu spomenici. Za više informacija ukucaj u Google-u “slike Četnika i Italijana” i biće ti sve jasnije. Pozzz
Za spomenike i za princip se slažem nsravno, a da li se to za slike odnosi i na druge.
Pa ukucaj “Đilas i Velebit sa Nacistima u Zagrebu”…
Tomos, valjda ti je poznato da u svakom ratu zaraćene strane održavaju kontakte. Kako bi inače dolazilo do prekida vatre, razmjene zarobljenika itd.
Slažem se, ali šta znači ako na tom sastanku kažeš “nećemo napadati Ndh, a posebno ne Njemce. I napašćemo Engleze ako se iskrcaju tu” Kako ti ono zvuči, da li je to standardni protokol dvoje ljutih neprijatelja…
Slažem se da su Partizani najmanje sarađaviča sa okupatorom, podržavam taj pokret bez obzira na mnoge greške…
Da su ti ubili djeda i babu bez sudjenja 1945 u sred Cetinja sa još 17njih drugacije bi pričao….
A Krsto Popović ?
A ovi tvoji sa Birolijem,komite ili kako vec,nisu izdajnici i saradnici okupatora? Velicate Sekulu Drljevica. Bez dvostrukih arsina molim. Cetnicima bar nisu zene placale u naturi,kao sto su na posteno CT
Moj đed se tukao sa ustašama na Kupresu i pričao je da su to bile krvave borbe. Četnike nije cijenio kao vojnike.
Da ti djede nije bio kakav englez?
Rat i teškoće koji nosi sa sobom nijesu i nikada ne mogu biti izgovor za otvorenu kolaboraciju sa okupatorom,u protivnom moraš biti svjestan posljedica koje ćeš neminovno morati da snosiš.Primjer “Višijevske vlade” iz Francuske je sasvim dovoljan.
Da li to važi za sve
A plan Engleske da gurne Hitlera na Rusiju, pa ga Staljin potpisivanjem pakta o ne spadaju vratio njima. ili možda plan Čerčils da 45′ sa Njemcima koji su im se predali napadnu Ruse. Ili Vatikanski “Pacovskih kanali”…Ili poklankanje fabrike Ford Hitleru sve zarade za auta prodata u Njemačkoj, uuz redovne poklone novčane za rođendane. Misliš li na sve to kada… Više »
Ono što se svjesno prećutkuje je to da su SSSR i Njemačka do juna 1941.bili bezmalo saveznici.Prva žrtva saveznika bila je Poljska u koju su prvo upale njemačke a nešto kasnije i sovjetske trupe.Sovjeti su pripojili istočnu Poljsku i usput poubijali oko 22.000 poljskih oficira u Katinskoj šumi(današnja Bjelorusija).Ovo je samo jedan od razloga patološke mržnje Poljaka prema Rusiji i… Više »
Ne nije tako. Rusi su Poljskoj ponudili pomoć od Njemaca, a ona je odbila. I kada je Njemačka ušla u Poljsku i kada je bilo jasno da će doći na granicu sa Rusijom i da Poljska ne može ili ne želi pružiti jaku odbranu, onda su ušli i Rusi i odbili Njemce odnosno morali su se zaustaviti na pola Poljske.… Više »
Ljudi, nije sve tako crno bijelo bilo u odnosima četnici patrizani. Nisu svi četnici bili pod istu komandu. Bilo ih je koji su se borili do kraja protiv okupatora, bilo ih je koji su bezuslovno bili sa okupatorom zbog vlasti. Bilo ih je koji su se rame uz rame sa patrizanima borili protiv okupatora. Bilo ih je što su se… Više »
Mogu se slozit sa tim da svi cetnici nisu bili isti i ako bih zakonom zabranio delovanje takvih pokreta. Za mene nije upitno ko je bio na pravu stranu i ako isto tako nebih mogao reci da su svi partizani bili dostojanstvo, kako rece rat je bio. Al cime danas covek moze da pravda postojanje ovakve ideologije i pokreta,nema partizana,… Više »
Mislim da pravdaju sa time što im komšije svake godine slave Oluju i protjerivanje 200.000 ljudi sa svojih ognjišta.
Mislim da pravdaju i sa time da uporno pokušavaju da im ukinu RS, mislim da ti je ovo dovoljno
Realno si u pravu. Niko i ne osuđuje pojedince. Ideologija je bila pogrešna. A problem je u tome što ni poslije 75 godina nijesu ništa naučili.
U Višegradu orgijaju četnici, u Tuzima balisti, na Cetinju komite, šta je sporno, svak na svom koritu
@ Sadite luk
Itekako je sporno.
Višegrad se ne nalazi u CG i to se vas nebi trebalo da tiče.
Kao što se nas ni naj manje ne tiče Cetinje ili Tuzi.
A i ti da o’ladis sa naseg CRNOGORSKOG portala Bosanac.
Pred sam kraj 2.sv.rata četnici se povlače ni manje ni više nego preko teritorije NDH,gotovo istom rutom kao i ustaše,zajedno,ruku pod ruku smatrajući da će im predaja Britancima spasiti živote.Međutim,Britanci su znajući da se radi o osvjedočenim saradnicima nacista i fašista iste razoružali i predali Titovim partizanima,jedinim istinskim jugoslavenskim antifašistima.Ostatak priče znamo.
Da li su ustaše zato ubile Pavla Đurišića, jer bio sa njima “ruku pod ruku”…
Je li bješe ono u Kolašinu postojao četnički zatvor a Kolašinom do septembra 1943 upravljali Italijani? Je li bješe ono P.Đurišić zajedno sa P.Birolijem držao zapaljive govore? Je li bješe ono Joanikije Lipovac na istoj fotografiji sa P.Birolijem?…
Što bi na saastanku Partizanaske delegacije Đilasa i Velebita sa Nacistima u Zagrebu 1942 i 43′, gdje du zaključci da Partizani nemaju razlog napadati Ndh a posebno ne Njemce. Da su im jedini protivnici četnici, a da će napasti Engleze ukoliko Njemci to zatraže od njih. Da, upravu si, i Pavle Đurišić je imao određenu saradnju sa okupatorom, i zbog… Više »
Postoje fotografije i sa tih sastanaka te delegacije koju sam u komentaru niže naveo…
Pavle Đurišić je ubijen jer je bio Srbin. Ustaše nisu razlikovale Srbe po ideološkim parametrima.njina su avi Srbi bili isti.
Zašto se predavao ustašama. trebao se predati partizanima.
Zivjele Srpske zemlje Crna Gora, Srbija i Republika Srpska.
Oh kukalo srpstvo ugašeno!
U težu je situaciju bilo prije 500g, pa se sada u Tursku avionom ide
LELE I LELE .
Dobro je nisi sponenuo Kosovo valjda si svatio da nije srpsko a ni Crna gora nije vise a nije ni r.srpska to je bosna osta vam samo srbija i to bez sandzaka i vojvodine da vam je dosta
@ Z11
Republika Srpska nije srpska ???
Srpska nije srpska ???
Logika ti je u debelom minusu, a IQ visine temperature negdje u Sibiru januara mjeseca.
A Bosna ???
Jedna obična rijeka koja dobrim dijelom protiče i kroz Republiku Srpsku.
Suština mog komentarisanja je PRINCIPIELNOST, ajde da zamjeramo svima na sličnim okupljanjima, a ne samo jednima. Jer to onda vodi u polemiku, i do prvog, drugog sv.rata, do Osmanlija i sl. Vodi u lavirint mržnje. A to nama na Balkanu ne treba,mnoho ga je bilo. Svi imamo svoje države a i dalje se bavimo tuđim. Ako se već bavimo, jer… Više »
Poredjati pa po kratkom postupku !
Vece je pitanje zasto gurate pod tepih orgijanje koje se prije neki dan dogodilo u NASOJ zemlji mnogo masovnije od ovoga??? Ova sacica staraca u stranoj drzavi vama izgleda izaziva vecu paznju. Uostalom zvanicnici dvije najvece stranke u Republici Srpskoj su ovo osudili jasno,nedvosmisleno i ostro tako da je to kraj price. Sto su nasi uradili povodom slucaja “Tuzi”???
Sto su nasi uradili povodom slucaja “Tuzi”??? ———————————————————— Otprilike , dali par plašljivih izjava kako to nije baš u redu,ali eto…. razumiju. Da ne okolišam: sakrili se u mišije rupe. Inače, ” slučaj Tuzi” će te vrlo, vrlo, rijetko naći u medijima po RS-u, a komentara na tu temu neće ni biti. A na ovu temu, koja se dešava u… Više »
Đe mi je glava ?
Ko se jos plasi ovih jajara
Vi Turci
Ako ta prijava dodje do CG tuzilastva oni brige nemaju. Bice odbijena kao neosnovana. Zato je ocekivati da ce se dogodine postrojavati u CG. Dobre dosli, junaci.
Da su Srbijanci na pisali da je sviranje Gusala “orginanje” 1.000 bi kometra bilo kako udaraju nama na obraz, haha
U drzavu nam se skoro orgijalo. Tuzi su bili centar dogadjaja pa to nikog ne uznemiri. Sta je problem sto cetnici orgijaju?
Mislim da sviranje Gusala nije orginanje, sem za Cdm
I ovo je kao neka vijest
Koliko srpskih popova i monaštva na privremenom radu u CG veliča ove nesoje po portalu?
Da li ćete objaviti komentar o sastanku koji na google možete da proverite odmah. Sastanku Partizanaske delegacije sa Nacistima u Zagrebu 1942 i 43′, gdje du zaključci da Partizani nemaju razlog napadati Ndh a posebno ne Njemce. Da du im jedini protivnici četnici
Hvala
Ako se obrazujes na google..a bogami zla ura…
Računam da nemate knjige kući pa vas upućujem na google, a ti ne moraš na google, ukolilo imaš knjige…
Nije moj komentar u pravcu da su Partizani loši, isključivo sa za antifažizam. Već da nije vaš sve ovako kako je bilo u čitankama…
Nema sladje teme za prolupali narod u CG.E jada
@ Pjer
Ali kakve veze ovo ima sa CG ???
Haha po ko zna koji put brišete i ne objabljujete konentare, o sastanku koji na google možete da proverite odmah. Sastanku Partizanaske delegacije sa Nacistima u Zagrebu 1942 i 43′, gdje du zaključci da Partizani nemaju razlog napadati Ndh a posebno ne Njemce. Da du im jedini protivnici četnici…
Pa idemo li na ove proteste u subotu,ili ne?
Kakovo licemjerstvo Amerike koja je odlikovala Dražu Mihailovića, to najviše govori o njima. Uostalom, nije bilo nikakvog orgijanja, ljudi slavili, veselili se pjevali, kome to smeta, bez onome ko je bolestan u mozak.
Druže, ja mislim da si ti za ozbiljno ispitivanje. Za konzilijum. Pozuri jer je bolest uzela maha.
Da dodju tebi iz,,islamske države,, i da ti se ,,vesele,,ispred kuće pitao bih te kako se osećaš ..
Tacno je ..i u bioskopima su ameri pustali film chetnick ima na yutube..al to je u pocetku dok nisu poceli da kolju svoj narod i da saradjuju sa njemcima..a otad do danas i vazda ce biti twko su domaci izdajnici..kao i sekula drljevic i svi koji su saradjivali sa okupatorom protiv svog naroda
Što znači “u početku” kada je film iz mislim 1944g, rat je trajao još godinu “samo”…
Provjerio sam 1943′ je prikazivan..
A ne potrcaste da napisete kako je u Tuzi bilo Siptarsko orgijanje??? To vam prija a CDMovci
Četvorica ljudi na belom parkingu uznemirili region, kakvo spinovanje
Nema ovdje cetnika i dr. Sve su ovo budale, lopovi i bivsi otpadi od komunista.
U Drazinoj vojsci je bio veliki broj muslimana a cetnici u 2 svjetskomratu su uglavnom manekeni bili. Danas trebaju partizani koji ce ponovo da se bore protiv novog porobljavanja od strane stranih okupatora.
Nisam ranije slušao o manekenima koji kolju i udaraju macom u glavu.
21 vijek prave leteca auta a ovi s guslama nikad se necu vratiti iz Norveske defInitivno
E zato volim moju dicnu slobodarsku antifašisticku Crnu Goru,jer nikada ali nikada ni slicno se ne moze desiti velicanje fašista,ni dizanje spomenika, ni ulicu nekog fašiste nece dobiti i uvjek ce ostati na pravom putu antifašizma i slobode.Nek je vjecna Crna Gora
U Podgorici most Vaka Đurovića koji je poginuo za Crnu Goru je preimenovan u “Vezirov most”, po Veziru koji je okupirao Crnu Goru.
Što reče da ti drago “na dičnu i slobodarasku, antifastičku…”
Idi na Google, pa traži slike Četnika i Italijana i onda će ti biti jasnije što ne slave takve u Crnoj Gori
Idi ti na google, i vidi sastanjevpartizanskih delegacija sa Nacistima i zvaničan memorandum i zaključke paraf. “nemamo razloga napadati Ndh a posebno ne Njemce.. jedini protivnik su Četnici”…
Treba li imost “Braće Zlatićana” preimenovati u most “Omer paše Latasa” “uspravna i slobodarska” Crna Goro…
A onaj spomenik Njemačkim fašistima u Golubovcima? Ili to možda i nisu pravi fašisti. Samo su došli u CG da se malo igraju rata sa nama. Neka je vječna.
Ovakva zastiđa su dominantno podržavaoci opozicije koji ne propuštaju nijedan protest pa ni ovaj građansko-četnički.
Druze Tito samo reci lećećmo(opet) kao meci.
Da jednom za vazda zavrsimo sa fasistima.
Kad bi baba imala mu.., zvala bi se đed.
nacionalizam za glupe patriotizam
Uopste nije lose biti nacionalista i patriota. A sta da budem gradjanin;)
Talibani
srpska akademija nauka,fali Adolf duhovni vođa
On je ratovao protiv Srba, koji su prvi u Svijetu digli ustanak protiv njega vidi ti ko je sve iz okruženja “listom” bio i danas je za njega, no od istorije samo znaš da postoji u školi kao predmet
Vidi ko ukida Anu Frank iz lektire..
Nedić ?
Da, Nedić je drugo, slažem se, ali je on imao bukvalno 1% podrške u Srbiji na izborima. Provjeri ako ne vjeruješ.
I sada to uporedi sa hrvackom recimo…
Tomos: ratovao je Dražo protiv Njemaca tačno dva mjeseca. Poslije je prišao jačemu. Eto ti istorije u dvije riječi.
Haha, pa ga je Pred Amerik odlikovao najvećim ordenom zbog 2mj, ili general. De Gol, ne može 41-45 u “dvije riječi da stane”..
kakav si Ti lik😀Da nije interneta malo bi ljudi znalo koliko si ograničen,da ne upotrijebim težu riječ koja se naslućuje.Aj’ uzdravlje sa prvim srpskim ustankom😀😀😀,kompletna Vam je istorija sazdana od laži i otimačine.No,kad si Ti srećan i ja sam,samo naprijed
Kada komentarišeš, elementarno je ozbiljno da napišeš šta nije tačno u komentaru koji napadaš-osporavaš.
Jer se ovako “naslućuje” da nemaš što da kažeš, pa pokušavaš na lično…
Vratite okupiranu Boku, NIKAD VIŠE 1918.!!!
Otkucajte na google “Sastanci Partizanske delegacije sa Nacistima u Zagrebu 1943” da vidite šta su zaključci. Ja ih kopiram po 20 puta ali iz redakcije brišu haha…
“Uznemirio region” jeste, ali onoliko koliko i druga okupljanja uznemiravaju Srbe
Vazda se okupljali i živi nam bili.pa da i ova praksa zaživi i u CG. Daće Bog!
Idi na Google, pa traži slike Četnika i Italijana i onda će ti biti jasnije što ne slave takve u Crnoj Gori
Ko o čemu, CDM o četnicima, Rusima i DK.
Toliko im je dosadno u montenegro, dje nema nista interesantno da se radi, pa moraju da gledaju preko.Sprdnja
Ovakvi započnu frku, a kada zapuca, prvi bježe u inostranstvo. Viđeli smo ih ’91. i 92., na svim stranama. Ni Olivera Katarina, ni Mali Knindža, ni Tomson, nisu metka opalili, ali su lijepo zaradili ubjeđujući budale da se biju i pucaju jedni na druge, iako se i ne poznaju.
A nije vam smetalo učk i albanske zastave u sred CG…
Ovo su moji. Samo mirno braćo i sestre.
Ovo smeta samo montenegrinima i hrvatima….
za cdm se prati samo ono sto pravoslavci rade da bi se dodvorili ostalim konfesijama . .zalosno ali je tako . . .
Je li medju njima bio mladi cetnicki pupoljak Marko Milacic?
Zivot u Crnoj Gori sve gori i gori a njima glavna vijest sta se radi u po Bosni i Srbiji. E kukala vam svijest. Kad se osvijestite bice vam kasno.
Subota
A tuzi?uck ovk orlovi?!!:-):-)
A ne smiju njima nista
Od toga im se ne ledi krv!!!🤮
Pa i kod nas bi se ovo desilo da dodju neki na vlast u našoj državi.
To je nazalost istina.
A vala neki i da podju bi svanulo vise , pa ti na koje ti mislis ne treba da dolaze na vlast . Najbolje bi bilo neki afrikanac . Neutralni coek posto su ovdje svi u kooperaciji jedni s drugima
Što bi ono u Tuzi
PRLE, doći će. Jer ovako više ne može
Ravnogorci krsni momci! Vazda se ovako okupljali!
momci ili djedovi
Trebalo je vise Zidanih mostova i Blajburga. Onda bi ovaj narod mozda i zivio u srecnom regionu.
Koliko ce naslova da bude o cetnicima/napad na drzavu cg i slicno do protesta.
Ko je principielno ptotiv svih, mogao bih i da se složim.
A kome smetaju samo Srpska okupljanja, a ono “za dom spremni” i sl.im ne smetaju, tu je sve jasno i zašto im smeta, zbog postojanja RS…
To si u pravu. Niko ne podnosi ni krivične prijave protiv okupljanja oko džamije kralja Fahda u Sarajevu, a koji je regrutni centar ISIL- ovaca koji šehitluče po Siriji ( blizu 100 ih je do sada šehitlučilo i u džennetu su, međutim neznam ima li više djevica, pošto je šehida puno). Ali ( uvijek postoji ali) ja pored ovog guslara… Više »
Tradicionalna klerofašistička koalicija četnici i popovi.
Neće biti da je tako, već su Srpski Sveštenici zatvarani i u najgore logore slati, što ne bih rekao za druge Sveštenike koji su “pacovskih kanalima” izvlačeni iz SFRJ…
Ista pašta, pakovanje malo modernije kod drugih.
Civilizacijski odpad !!!! Fuj !!
Orgijanje???
Ovakvi u pravilu prvi bježe.
1. 200.000 ih je u RS..
Hoćeš da kažeš da su svi Srbi u RS četnici ?
Ne, naravno ali su svi za očuvanje RS, a to vama isto dođe…
Kada kažem “vama” mislim na one koji bi da se ukine RS, koja je međunarodno priznata Dejtonom…
Nisu to crnogorci
Pozdrav za bracu iz rs!lako je u dobru biti srbin,drz te se bratijo i zaguslajte kojuuuuu hahahahha dukljani u nokdaunu…fuuuuj hahha
Mašu vam s kosova
@ Globularnik
Hvala na pozdravu, ali kakve veze mi u RS-u imamo sa dukljanima ???
Ne viđeh seksualne aktivnosti. Ili mijenjajte naslov ili novinara
Kakav spin.
Оргија је у ранијим религијским и световним прославама ритуал у којем се конзумирањем алкохола, игром и сексуалним комуникацијама постиже стање усхићења, екстазе и космичког заноса.
Jos su im falili Mandic i Knezevic da upotpune skup hahah vise zuba nego glava. I ovo blagoailja Srpska Crkva. Kakav skup takva i Crkva.
Kako nema vijesti da je Sindja promijenio iskaz pusti region.
Ovo je za momentalno zatvaranje ali u ludnicu!
Sto se izcudjavate,kolindica javno zali sto je austrija zabranila komemoraciju ustasama Blajburgu…. Predsjednica drzave,drzave koja je clanica EU,to da izjavi,kako orgijaju Hrvati kad im Tompson pjeva,100 000 ustasa promovisu ustastvo…. A zgrozavate se od sake jada,nema ih ni stotina odje,da se razumijemo ne volim cetnike,cak su mi i gadni,ali gledajmo na stvari onakve kakve jesu
A pred Jasenovcem tabla sa natpisom : Za dom spremni.
@ Crmničanin Kolindica, djevojačko prezime Grabar. Rodom iz mjesta Grobnik 10-ak km sjeverno od Rijeke. Inače, ta su mjesta sa širom okolinom u vrijeme ww2 pripadala Italiji. Bila je neka učiteljica , Italijanka, učila je djecu a koja su morala govoriti samo Italijanski. Partizani su je ubili. Dana 12, jula 1942. god. Talijani su pokupili sve žitelje mjesta Podhum, Grobnik… Više »
Glasaci vlasti MNE.
No coment….
Fašističko smeće.
Sve ove kosmurane kod katnica da sade luk:))..daj ne sprdajte se presmijesni su..
Kao strahuju i šire propagandu kako su četnici loši momci a ovamo iza kulisa njihove službe, CIA i MI6, šuruju sa najgorim mogućim terorističkim organizacijama širom svijeta počev od Al Kaide, banderovcima u Ukrajini pa sve do ISIL-a.
Glasaci rezima u CG.
Ne moze Montenegro bez Srbije Niakko Hahahah. Pitam se zašto ste se vi odvajali uopste ?
Ovo je Republika Srpska a ne Srbija.
Još da dodam : nisu se odvajali no razdružili pošto nikada nisu ni bili dio Srbije.
Hvala im na tome.
No, kako vidim, CG se odvojila od Srbije ali se nisu odvojili Crnogorci. Ni od Srbije, a ni od Srba.
Prvo mi se sviđa, drugo mi se ne sviđa.
DPS je sa ovima isao u Konavle.
Ne znam zašto se vi bavite stvarima iz Srbije i RS? Je li se Montenegro odvojio da ne gleda sta se desava u Srbiji ? Ne možete bez Srbije dana a? Bolje gledajte sta se desava u ovaj nas jad odje.
Zato što ti tvoji srbi misle i dalje zlo da šire po Balkanu sa ovakvim uličarima pa su i Crnoj Gori aktivni .Evo ti ga prvi Vojvoda Mandić
@Dokazano ajde bjezi botino
Ti nisi dokazano, ti si nedokazano.
Mandić je starinom iz Crne Gore a ne iz Srbije.
Koliko Mandićevih istomišljenika ima po Crnoj Gori ?
Nzm ni ja niko ne podize krivicnu protiv tuzana sa zastavama velikih koza i pjesmama u skladu velikih koza osim 1 nvo cini mi se a oni se bave sto rade ovi i oni to je najgore
Jesu li vi iz dps-a?
Ne, ovo si ti i tvoja familija!
Opasni momci, ” junaci” kradu nacionalni istrument i drzavnike od najmanje nacije na Balkanu 👎
Gusle su nacionalni instrument i kod prekodrinskih Srba.
Pogotovo onih sa visija Dinarskih planina.
Jesi li ikada čuo za Filipa Višnjića iz daleke Semberije a koji je rođen u 18. vijeku ?
Meko slovo “š” je koristila i moja pokojna baba Gospava i đed Rajo, kao i riječ ” nijesu”, mada su rođeni daleko od Crne Gore.
Nema mekog slova š, mislis na ś vjerovatno.
Mozda da istrazis porijeklo stanovnistva u pojedinom krajevima Bosne i Hrvatske.
Niko ne moze nikome da zabrani koriscenje instrumenta, niti da se izjasnjava kako oce, ali trvrditi da je to izvorni instrument neke nacije ciji nije, to je jadno.
Mislim, ali ne mogu ga napisati, nema ga na papiru.
Naravno da gusle nisu izvtni instrument ni jedne nacije.
Domicil su im visije Dinarskih planina i svih naroda koji po njima žive, ili su nekoć živjeli.
Izvinjavam se. Napisao sam izvtni, a ne izvorni.
Još nešto : Višegrad se ne nalazi u Bosni ( koja je inače višeznčna odrednica : i rijeka i omanja regija) no u istočnoj ili Staroj Hercegovini.
A STO CE VAM ,,NJEGOS,, CETNICI NA GUSLAMA ????
DOBAR VAM JE NASLOV,,ORGIJANJE,,MALO JE RECI…..ZASTIDJE
Masni pijani cetnici fuj..
A ti si ih dobro opipao/La pa znaš da su masni jel ?
Ne poznajem ljude, ali mi se čini da su ovo neke legende! Ko pjeva, zlo ne misli,što bi rekli naši stari!
E blago ti u pamet,fasiste podrzavas.
Oćeš da kažeš da naši stari nisu dobro pričali? Misliš li Ti da ovi današnji partizani ne sviraju gusle? Jedina je novost da su gusle ušle u NATO! E moj realni, koji ste likovi Ti,Mrgi i Ari…buahahhhahahahaaa!
Pa kući vodi pjevače,nek ti na veselju pjevaju.
Apsolutno sam Pritisak ovakvih mabifestacija,koje su ustvari vise folklor nego neka prijetnja. Ali Bosnjaci,odmah na sva zvona,obavestavaju javnost,o cetbickoj opasnosti,gdje se posebno istice ,,Udruzenje majki Srebrenice,,cije je udruzenje,cast izuzecima,vise postalo profitabilna organizacija,kojoj konce dtze iza ledja,grupa Muslimanskih Ratnih zlocinaca. Secali se ko,da su ,,Majke,,ili bilo ko ,otvoreno protestvovale protiv VEHABIJA iz Maoca,ili odlazku,Bosnjaka u islamsku vojsku u Siriji. Ne,oni vazda… Više »
Razocarani ne razumijes, frka se dize da bi se Bosnjaci drzali vrući za oslobadjanje okupiranih djelova BiH.
Nadam se da ih ovoga puta nece spasiti Amerikanci kao ‘95.
@ Rozajac
Samo krenite.
Bageri su spremni.
Ali, nema više kmečanja kao poslje onog rata.
Ovako je poceo masakar naroda u Bosni od ovih povampirenih Cetnika ali u drugim uniformamsi drugim nazivima,malo je bilo genocidnosti jeli? Treba Bosna da cuti na ove postove,e nemoze mora se vidjeti sto rade Srbi,za ovo je kriva Evropa sto ih nijesu proglasili genocidnim narodom a oni se zbog toga jos vise osilili.
Mene ove nevladine organizacije ne sokiraju..i ne zanima me vise sto je bilo u visegradu..zanuma me sto je bilo u cg..mogli ste da napisete i cijenu goriva u bih a ja ga tocim u cg..tako da mi nista ne pomaze sto je tamo jeftinije..
U BiH dizel 1.12€ . Mi Novljani svaki mjesec u Trebinje na kafu i sipa se pun rezervoar. Ne dam ovim našim lopovima ni cent.
Bilo bi najbolje posve da se vratis tamo odakle si dosao u Hnovi,pa kupuj dizel za traktor koliko ti je cef.
Ako ove budu tuzili CG sudovima nece bit krivi
Žalosno, šta drugo reći, da se uporede sa bilo kojim primitivnim oblikom životinjskog svijeta rizikuje se da se uvrijede životinje.
Kako su glibavi. Vazda bili.
Kako pjeva Đorđe Balašević: “Putuj Evropo…”
Najgora bagra.
A OVK i ko zna koliko stotina najgorih terorista po balkan?
Uzasna poropaganda…
Nema odje sreće to je valjda svakome jasno, hrvati, srbi, albanci, samo kruze u krug, jedan pusti, drugi ufati i tako opet. Naravno, nema predaje, uvijek protiv ovakve bagre, ne važno koje su nacionalnosti!
Ima sreće za Kaliće 💶💶💶👌
Treba biti tvrdo za antifašizam, ali kada se javno slavi protjerivanje 200.000 u Oluji sa svojih ognjišta. Otvara spomenik ubici Crnogorca, Ambasadora SFRJ Rolovića, Crnogorce bacaju sa Rive u Splitu zašto se i drugi okupljali ne bi…Što bi rekao Šerbo “ne opravdavam ali razumijem”
A vidi vam naslovneeee hahahahah,borite se malo protiv zivotnog standarda,ucite ljude kako da lakse nesto urade u CG,objavljujte korisne clanke. Pisite protiv neznanja institucija,budite novinari a ne poltroni i ne nabijajte tenzije nacinalizmom iz okruzenja.
Ako je sta uznemirilo region to je onda bilo o o famozno slavlje u Tuzima i pozivanje UCK-a
Da je vječno nezavisno Kosovo!
I Krsto u Bujanovcu!