Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je za zagrebački Globus da svi Srbi znaju da je Kosovo izgubljeno, ali da će on učiniti sve da “vrati šta se može”.
“Svi Srbi znaju da su izgubili Kosovo, ali ja ću učiniti sve što je u mojoj moći da vratim šta se može, pa da to na kraju ne ispadne kao potpuni poraz ili potpuni gubitak”, rekao je Vučić za novi broj nedjeljnika Globus.
On je dodao da ga svi “napadaju”, i u tim napadima ne biraju riječi ni sredstva, ali niko od njih zapravo ne želi da se problem Kosova riješi.
“Ako ću vidjeti da je nešto dobro za Srbiju, ja ću to gurati, bez obzira na posljedice. Vidite da postižem neke opipljive rezultate, posebno na ekonomskom planu. Javni dug Srbije se smanjuje, teškim mjerama postižu se opipljivi rezultati. Ali ti koji misle, i tako se i ponašaju, da se rak može izliječiti aspirinom, ti ili loše žele Srbiji ili su budale”, rekao je Vučić.
Autor testa Darko Hudelist, između ostalog, navodi da se Vučić drži koncepta da će pokušati “odbraniti” sjever Kosova, odnosno ocjenjuje da je “sjever Kosova njegova posljednja crta odbrane, u sklopu onoga što se u kosovsko-međunarodno-političkom žargonu naziva, evo ima tome već više od godinu dana, sveobuhvatnim sporazumom za normalizaciju odnosa Srbije i Kosova”.
“Pojednostavljeno rečeno: da, priznaćemo Kosovo (ali bez čina eksplicitnog međunarodno-pravnog priznanja), ali ćemo zauzvrat “istrgovati” sjever Kosova. Nećemo im (Albancima na Kosovu) dati baš sve, nešto ćemo ipak uspjeti zadržati i za sebe”, navodi se u tekstu.
Autor podsjeća da se često piše o “(Vučićevom) konceptu tzv. “razmjene teritorija”, odnosno konceptu “korekcije granica” ” ili, kako navodi autor, konceptu “kompromisa”, što je riječ koju Vučić posljednjih nedjelja i mjeseci najčešće koristi.
POMOCI CE VAM “BRAT PUTIN”? ISTO KAO STO VAS JE “BRANIO” OD NATOa,A MOGAO JE,SAMO DA JE HTIO! UPAMET SE SRBI!!!
Ne bulazni.Putin tada nije bio predsednik nego Jeljcin.
Izdajnik kao I Milo.
Aferim.
Kkav naslov kao da su Serbijanci neznaveni 120 zemalja je priznalo Kosovo u granicama .Dooklee Mili Joko ovako kad će pamet u glavu.
Nemoj da prećeruješ. Nije 120 nego 119. Papua Saoma Bisao Mande je povukla priznanje!
Milane ja neću prevoditi ništa na vaš to ostaje tako ili se prodaje 👍😃
Moze li iko da odgoviri s kim Srbija ima dobrosusjedske odnose, da li nebeski narod iko može da ima za prijatelje ?
Ti nijesi komšija. Ti si u kući perjanico Srpska.
Sa Bjelorusijom
Dobri smo sa, Liberijom, Papua Novom Gvinejom …..
@cg evropejac
Dobri moj evropejac moji su vise od 700 god u HN, znaci Srbi su na moru vise od 7 vjekova.
Ako se CG samo prosirivala kada je mijenjala granice znaci da je otimala tudje sto i nijesu neke reference za ulazak u EU.
Ako te interesuje istorija Boke procitaj knjigu od Sava Nakicenovica ‘Boka’ pa mi se onda javi.
Ti prostori su dugo vremena – stotinama godina bili okupirani od strane Mlečana, Turaka, Austougara itd. Da Crnogorci nijesu oslobodili bratske narode koji su živjeli pod okupacijom, sada bi umjesto svog jezika bratski narodi pričali Italijanski, Turski, Njemački… Uči Rade istoriju, pa ćeš više da cijeniš Crnu Goru i Crnogorce koji ti omogućiše da se slobodno izjašnjavaš kao Srbin i… Više »
Savo Fatić potpreśednik podgoričke Skupštine 1918: “Ja vas molim, gospodo, da stavimo na stranu Istoriju Crne Gore. Što se pak tiče njezine političke istorije, ja je dijelim na dva dijela: na do juče i od juče. Mi više nijesmo Crnogorci nego Srbi.”
Gluplji argument o ulasku u EU i uopšte, nijesam ni čuo ni negdje pročitao.Stvarno si …AS !!!
Cus izgubljeno. Prodali srbi jos sedamdesetih i mislili bice njihova kolonija dovijeka.
@evropejac
Pa kad je tako zasto onda Spanija ne dozvoli samostalnost Kataloniji i Baskiji,ionako ce biti dio Evrope. Po tvom rezonu mogla bi i CG da dozvoli samostalnu Boku jer nece biti granica a ionako ce biti zajedno u Evropu.
Crna Gora je više kao Španija u ovom slučaju – nikakvo mijenjanje granica ne dolazi u obzir. Možda griješim, ali čini mi se da si izbjeglica. Ako je to slučaj, trebalo bi da voliš Crnu Goru koja ti je pružila utočište kad ti je bilo najpotrebnije. I naravno da upoznaš istoriju tvoje nove domovine. Crna Gora se samo proširivala kada… Više »
@cg evropejac, Možda griješim, ali mislim da imaš izrazito plavu kosu? Ako je to slučaj, trebalo bi da imaš i svjetlu boju očiju (plavu ili zelenu), dakle nešto slično kao Orinoko iz Ljovisne. Inače, Ljovisna je prelepa osamnaestogodišnjakinja, koju je odgajila Maruanta, bivša prostitutka, velika i odana prijateljica njenog dede Karučija del Rija. Nekadašnji i bivši osuđenik, a sada radnik… Više »
@Joška, Žalim, ali ti ne mogu pomoći. Ti si više slučaj za profesionalca.
grešiš grešiš
@prvi, u pravu si. Reče Rade da je porijeklom iz tih krajeva i da su njegovi živjeli pod okupacijom stotinama godina dok ih Crnogorci nijesu oslobodili i omogućili im da žive u slobodi, da se izjašnjavaju kao Srbi i da koriste svoj jezik.
Rada za predsjednika Boke, boljega nećete nac’, a ni mudrijeg …veliki logičar … znaven … Evro-pejac … zadivljen sam! … ali, stvarno, ne sprdam se, uopšte … eto ja toliko, oostalo je na vama.
Dobro se setio.
Kako god, opet će biti zajedno – Albanci i Srbi. Većina njih želi da budu dio evropske unije đe postoji sloboda kretanja, pa i nije bitno đe su granice. Ljudi će ići da žive tamo đe im se više sviđa da žive. U tom smislu bi najbolje bilo da nekako pokušaju da nauče da poštuju jedni druge i da izbace… Više »
Има логике. Након што умру, већина Срба и Албанаца иду у пакао. А тамо нема државних граница.
Kakav pakao? ahahah
Биће ти јасно, кад’ већ буде касно.
Vucicu srbine 😃👍
Kosovo je prokleto, ukleto i nesrećno mjesto, tamo niko normalan ne treba i ne može da zivi, i srbi prave veliku i istorijsku grešku što koče svoj razvoj zbog kosova. Do sad su na granicu uz kosovo mogli ozidat veliki debeli zid i povr njega dosta bodljikave žice i veselo im bilo a ne može bit tamo ništa do jad… Više »
Kako onda srbi da otvaraju preduzeca na Kosovo , kao sto to rade ? Kako ce onda otic tamo srbi ( preduzetnici ) da plate porez , do duse manji nego u Srbiju ??? Ne razmisljas kako treba 🙂
Ti si uljez.
R.srpska , pradjed ti je bio uljez ( Turska) , tako si ti nastao inace 😂
Taj debeli zid o kojemu pričaš treba napraviti oko Crne Gore.
Svakako R-Srpska. Ali samo prema Srbiji. Napravili bi ga i Makedonija, Bugarska, Mađarska, Hrvatska i svi normalni. koji sa vama imaju bilo kakve dodirne tačke. I nažalost je velika većina ka ti i zato vas niko očima ne može viđet.
@Stara Podgorica Ne mogu vjerovati sa kakvim smo mi idiotima živjeli 90 godina, mislim na Srbe i na Srbiju!!
@ Željko
Zboriš Biohazardu ???
On živi u Srbiji, međ’ Srbima.
Živi u Beogradu !
Bogumi Željane, prepuni ste paradox-a.
Da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
@ Stara Podgorica Dobri moj momče Crnogorče. Tebi je ponovo povrijeđena sujeta. Moj krajnje dobronamjeran prijedlog : govori u ime Crne Gore a ne u tuđe ime ( MK, BG, i sl.). Naučili ste da govorite u ime Srbije, ali nema toga više, pa bi zborili u ime zemalja s kojima se čak ni ne graničite. Da,…. izmeđ’ Srbije i… Više »
Potpuno si u pravu , potpuno ! Nije jasno što to srbija već nije uradila !
Vidi se da si bosanac
Minali ste što ste minali, ostaje vam još samo mržnja.
Ha ha. R.Srpska. Živim u državi slavne istorije. Od mora 40km, od planine 70 km. Na pragu EU. Što bi meni bila povrijeđena sujeta. A ti?? Ne znaš u kojoj si državi. Ne znaš ko si i što si. Rekli su ti da je more slano ali im ne vjeruješ. Sanjaš Beograd a i u Brčko ne možeš poć. Samo… Više »
E koliko ovaj Bosanac mrzi CG,šta je ovo?
I evo ga opet se vratio u Crnu Goru bez koje ne može 🙂
Koliko pričaš napravioo bi ga više.No, kako bi izašao iz CG-e , jer si se ti ovamo prišunjao.
Sva ova priča i izjave Vucka miriše mi da će Vucko nekako da opravda priznaje Kosova kod naroda, pa onda optužuje sve bivše vlasti u srbiji pa i crna gora otišla je kaže itd itd … Neko mora te odnose normalizirat između pristine i beograda, pritisak je iz vana… Ali da će to uradit jedan bivši radikal i podstrekač rata… Više »
Ja sam Srbin i nisam iznenađen. Vučić je doveden na vlast isključivo zbog Kosova i Metohije o čemu priča sva opozicija u Srbiji godinama (nema na Pinku). Tužno, ali Srbija je kvislinška država, ekonomski okupirana i brutalno “valorizovana”. Tako mu je to.
Pa to ti je i vodje moj prile. Milo veze konja dje mu gazda kaze
Opozicija prica ali ona nije vlast. Ne okreci pricu naopako. Vucic nije doveden vec je dobio izbore.
Na žalost tako je
A cdm potrco da ufati mustuluk. Hahaha….hohoho….
kosovo nije izgubljeno nego ponovo oslobodno,…vucicu…
a sada spektakl, idemo..pjeeesma.. crna gora i srbija to je jedna familija…xa..xa
Kako ste dosadni na ovaj portal opustite se uživajte malo.
Brao ti ga , vidis sto se radi , umjesto da odu malo na kruzere da rade , da vide svijeta malo ! 🙂
A što ih je šokirao?Nije valjda da samo retardi tamo žive
U slučaju masovnog iseljavanja Srba sa Kosmeta, ( čujem ima ih oko 125 ooo dolje) najpoštenije bi bilo vratiti Crnogorce iz Srbije u pećine iz kojih su izašli i napraviti mjesta za naš, srpski narod.
Crnogorci su u Srbiji svakako strani narod, nešto slično kao ovi afroazijatski migranti po Njemačkoj.
Umrijeces u maloj Srbiji 😂
Svi će mo mi jednoga dana umrijeti.
No, ti nećeš umrijeti, ti ćeš kano Crnogorac ubro završiti u obračunu vaših kriminogenih klanova.
Srbija sve bi operisana od kriminala. Povrh svega, ubili premijera i to jedinog normalnog u istoriji.
Cio vijek neko drugi kriv fara vam se utrla! Izadjite normalni Srbi iz ove pakosti i otrovanog drustva napravite revoluciju medju vama pa ce vas komsije postovat!
Teske su tvoje muke bosanac 😂
@ Biohazard
Ne brkaj pojmove.
Moje muke nijesu teške, jer sam svoj na svome.
A tvoje su teške, jer kao omraženi stranac živiš u sredini ( Bograd) koja te ne može viđeti i koja te se gnjuša.
R. srpska , moram tw razocarati , mene odje svi obozavaju , i jako sam omiljen u drustvu sa ljudima sa kojim se druzim , nego se ti vidji vole li te tvoji kuci bar 😂
Ako je istina to što pričaš, ili se družiš sa svojima, ili se kao svaki Crnogorac znaš dobro prodati. Jedno misliš, drugo pričaš, treće činiš. U svakom slučaju, ti si stranac u stranoj sredini koja nije baš prijateljski nastrojena prema vama.
Bravooo , i ove na budzetu po BGD-u
@ Petar Petrovic Postoji jedan problem. Crna Gora se razišla od Srbije što je ( po Srbiju) više no dobro. No, od Srbije se nijesu razišli Crnogorci, što je po Srbiju više no loše. Krajnje je vrijeme za rješavanje ovog drugog problema. Nikad mi neće biti jasno zašto se crnogorci po Srbiji liječe, školuju, nastanjuju, zapošljavaju i sl. Ako je… Više »
Nesto kao srbi na Kosovu ? 😂
Ti da pričaš o pećinama,međedu šumski.Idi u Sloveniju i šetaj japaner,mani se tastature.Svi znamo da si glup i ne inteligentan tako da je tvoja misija završena
@ equilibrium
Samo bez primitivizma, molim.
A, da….. ti si Crnogorac, izvini !
Pogodilo te ovo što sam napisao gore, jeli do srži licemjeru ???
Jesi ti iz dps ili cdm, a? Hahaha
Vi ste nama Crnoj Gori i Srbiji strani državljani, pa se pazite šta pričate. Slobodan Milošević vam je 90 udario sankcije, a nije isključeno da neće i Vučić. Pošto svi današnji političari kao što vidiš rade kako im neko diktira. A ti piši hvalospjeve svojoj braći iz Srbije koji su ti u vrijeme rata dali sankcije. I ova vlast će,… Više »
NE ! Srbija je po Ustavu država srpskog narod i svih koji u njoj žive. A ja sam Srbin. Drugo, istina je da nam je Milošević uveo sankcije 1994., vrlo dobro se sjećam tih ratnih dana. No, u čemu je stvar ? Stvar je u tome što je Milošević Crnogorac. Komunista, Jugosloven. To opravdava moje često navedene tvrdnje,…. samo malo… Više »
A meni draže što si ti malo uspaničio poslije mog pisanja, pazi se i Vučića jer je poreklom iz Crne Gore. A zapad pritiska li ga pritiska. Kad se hvalite pred strancima svi se predstavljate Crnogorcima, kako bi vam se divili, a sad pljujete po nama ali nema veze pamtimo mi sve. Doći će i naših pet minuta. Kad vas… Više »
Al’ se ti nalupeta u p.m.
Vučić iz CG-a, mi se predstavljamo čak i hvalimo da smo crnogorci, doći ćemo kod vas i sl. gluposti.
Luka, nijesi vrijedan ni demanta.
Prvo ti iseli odavde,pa otuda soli pamet.
@ ND
Ja nisam vaš.
Živim daleko od vas.
Dokazano više puta na ovom portalu.
Pitaj Medovinu kako se zovem, iz kojeg sam mjesta, br moje LK, datum rođenja i sl.
Dva puta sam objavljivao svoj identitet, doklen više ???
DOKLEN!?
Jel ovo na crnogorskom, bosanski nije sigurno.
Ne u pećine jer iz njih nijesu nego u kuće i stanove srpskih građana po primorju. Malo si se preračunao
Zoki to mozes samo da sanjas… Nismo mi dosli na primorje kad i ti u Beograd.
Biće kao što su Tramp i Putin odlučili. Tači i Haradinaj ne odlučuju o Kosovu i Metohiji
🇽🇰+🇷🇸= 🇺🇸+🇷🇺🙄
To je svakom odavno jasno, svoje gubitke nazalost prestavljaju kao pobjede!
A da mi nocas dobijemo, pa da slave srpske zemlje.
Kako je los, pred pregovore, auu.
Nije mi se dopadao dok je sa Milom huskao narod u rat, a sad jos manje.
Ajte crnogorci sa zastavama na trg proslavite ovo sto drugo od vas ocekivat
Crnogorci ne slave tudje poraze niti porobljavaju prijatelje za razliku od vas
A cmarko odluci ili si bosnjak ili crnogorac, svinjetinu je jedes to sigurno.
Nismo mi srbi da slavimo tudje poraze i da nam to bude hrana 😂 navikli smo mi na bolju ishranu ipak , sa mnogo vise ljudskosti !!!
Kako nijeste, pa vi slavite poraze Njemacke, Hrvatske, Slovenije, a posebno slavite poraze Crne Gore. Vi ste samo ro radite. Meni je zao sto je Srbija izgubila Kosovo ali tu nema pomoci.
Sa sred Cuca u Staroj Crnoj Gori sam al i da sam Bosnjak bolje bi bilo no no posrbica i prodana dusa
Čmarko, šta su to Cuce ???
Jeli to neko Indijansko pleme iz stripova o Zagoru te Nej-u.
Ko je poglavica tog plemena ???
Bik koji sjedi ili neki drugi ???
Od 2012 i njegovog dolaska na vlast, Srbija je krenula nizbrdo. Odmaze i nama Srbima u CG i BiH, prije svega svojim medijima, tipa pink. Uzas.
I ja se sokirah danas kad mi rekose da je suncano…aj bejale 😁 tamo vise, ne pisite o glupostima…
Bar mi Srbi Crnogorci znamo, Vucic je najlosiji predsjednik Srbije u istoriji.
Srbin il si Crnogorac, po tebi neznaš ni sam ko si.
Srbocrnogorac, Srpska Boka….ovaj se najeo bunike neđe.
Pozdrav Srpskoj Boki…
Jes da si iz Boke ali ne možeš bit i ovo i ono. Ka što ne možeš bit malo trudan ili malo mrtav, tako ne možeš bit malo Srbin a malo Crnogorac. Ili si jedno ili drugo.
Potkrepi to istorijski ,ali počni od Dzingis kana …..
Bar mi Srbi Crnogorci?!Vrh!
Kad vidim ove DPS fukare kako komentarisu i podsmjehuju muka me uvati….To sto se Srbiji desava to moze i u vas dom isto da zadesi ako se vec ne desava jadnici.Ne treba se smijati tudjoj nesreci…I NIKAD ALI NIKAD NE ZABORAVITE KO VI JE BIO DJED,CIJA JE METOHIJA BILA,KO JE BIO NJEGOS,ZA KOGA SMO SE BORILI.Povezanost izmedju Crnogorskog i Srbskog… Više »
bilo a sada se to samo pominjalo i nikada se ne ponovilo, jer smo dosta ginuli za ništa-srbijance.
Čuj ginuli za Srbijance,ali preko svog punog stomaka po beogradskim kafanama.Treba dati ORDEN za žđeranje
Crnogorci su Srbe samo odlobadjali i pomagali i Srbi Crnogorcima zabijali noz u ledja dje i kad su mogli. Ne raduje se niko na ovom portalu samo govore i opoominju sta su pricali i prije 20-25 godina.
Jesu ,a najviše kad je bio zemljotres u Baru ,odbijaše mi od plate 3 god
Nije on nikog sokirao, nego pokazuje neslosobnost. Pred pregovore u briselu, on ovako prica, da manje dobije u pregovorima. Nesposobnost.
Jedno po jedno gube, sad je pokušaj vađenja Crna gora. Kad će se opasuljiti?
Crnogorci, nemojte se u naprijed radovati. Samo polako, mi Srbi imamo vremena nećemo više srljati. Stvari na globalnom nivou se polako mijenjeju, jer ono što je prije deceniju bilo nezamislivo danas je normalno, ono što je danas nezamislivo za deceniju će biti sasvim prihvatljivo. Nijesu Srbi ni Vučić a ni sadašnja vlada. A kada dođe naš čas onda će mo… Više »
Nijesu Vađ Crnogorci krivi za Kosovo. Biće i da je Vučić DPSovac?
Kriv je suverzivni crnogorski element koji parazitira unutar Srbije.
Zagrebi samo malo po pedigreu nekog izdajnika u Srbiji i uvijek ćeš naći Crnogorca.
Samo kod Srba cvijeta poštenje. Idi,bolan,pa grebi u Srbiju. Pogotovo ako živiš u Cg,a ovoliku mržnju širiš prema Crnogorcima.
Srbi su i izgubili Kosovo masovnim raseljavanjem u doba SFRJ (i Crnogorci Metohiju “no aj’ sad”).
To su vise zelje nego realna ocekivanja.
A da neko iz Republike Srpske prica da Crnogorci generalno imaju nizak koeficijent inteligencije je presmijesno.
😀
Napisao sam bez ikakve zle namjere, bez zrna emocije, napisao sam koristeć čistu logiku. Moj istinit zaključak o vašem ispodprosječnom IQ-u proizilazi iz vašije komentara. Doduše vi imate jednu vrsti inteligencije koju bi’ nazvao kriminalna inteligencija ili inteligencija zločinačkog uma. Dokaz toga je npr. što 85%- 88% posto raznih kriminogenih radnji po Srbiji čine Crnogorci. E,…. tu ste ne nadnašni.… Više »
uvijek procitam tvoj komentar pa se cudu cudim kakav si ti to covjek. Mi Crnogorci smo vas u onom prokletom ratu pomagali kolko god smo mogli kako tamo kod vas, tako i ovamo kad ste pred tim strahotama kod nas utociste nalazili. Srecom poznajem dosta Srba i iz Hercegovine i iz ostatka Bosne , tako da mi svojim komentarima ne… Više »
Kad Crnogorac kaže nama Srbima da smo čestiti i hrabri, to nam ne dođe na čast no na sramotu. Samo bez patetike, molim. I još nešto,…. duboko sam razočaran tvojim komentarom, ako je istinit’. Znači počeli ste parazitirati i po Republici Srpskoj kao što ste odavno taj zločin počeli primjenjivati po Srbiji. Jeste li vi svjestni da ogromna, ogromna većina… Više »
Moj komentar je istinit,onako od srca , bez ikakve patetike , napisan na osnovu cinjenica s kojim ja raspolazem, a tvoj problem koji ti imas je samo tvoj .
Koristi mozak a ne srce.
Eo nista, a sta znas ti o R. Srpskoj? Znas li kakve velikane u svim sverama drustva? Znas djaola… zato tako i pricas
E to ce bit kad i THOMSON otpjeva Boze pravde .
Ne raduju se Crnogorci nego Montenegrini
Mi se uopste ne radujemo.
@ Kijoslav
Što se mene tiče savršeno mi je svejedno, radovali se ili ne radovali.
I onda dostina srba u CG koje znam kad im kazem da je Vucici spijun i daje doveden na vlast da urnise srbiju kazu e ne mozes mi ga ogadit. Srpska posla, bolje i ne zasluzujemo svi srbi dje god da smo. A srbi u srbiju su najgori, srbija je maceha svih srba i to zla.
Srbija će se emancipovati nekad a ti nikad.
Ne znam je li Vucic spijun al ti sigurno jesi. Srecom i ovo neko posmatra
Dje je sad Amfilohije,DF na aparatima
Amfilohije ga napada odavno i brani jug Srnije kao što ce braniti i jug Crne Gore…
Nista on crnogorsko nikad nije i nece braniti. Mi smo sami sebi bili dovoljni boreci se i protiv Turaka, i Mletaka, i Francuza, i Njemaca a i Srba
Evo svi smo u šoku.
Sad će se srbijanci, kaka se oslobode KiMa, podpomognuti domaćim posrbijančenim crnogorcima okomiti na Crnu Goru svim sredstvima, zajedno sa 7 bataljonom bradatih sotona popadija.
Oj kukavno srpstvo ugaseno
njegovi rezultati su puni dzepovi ali njemu a gradjanima beda a kosovo je maska za beznadje i bankrot
Organizovace referendum čim bude bio siguran u ishod, a dan se primiče. I sve ovo je u tu svrhu…
Oće li biti povećanja plata?
Bice 2000 dinara i to samo obecanje a srbijanci i mamu i zenu i ceru daju za 2000 dinara a ne kosovo. Vise se mi izjedosmo u cg no srbijanci. No ne znam sto se nerviram zbog g…..
Neka vam je sa srecom braco kosovari
https://m.cdm.me/svijet/region/ugljanin-boricu-se-za-autonomiju-sandzaka/
Slavice se i Sandzak.
To mozes samo da mastas, a sad se vrati u realnost i mirno pravi bakljave.
To se gospodine Vučiću zove izdaja, zakleli ste se na Ustav da ćete braniti teritorijalni integritet Srbije. Kosmet nije nezavisna zemlja, jer da jeste zar bi tražili da ga Srbija prizna. Mitropolit Amfilohije i Vladika Atanasije su u otvorenom pismu prije par mjeseci, rekli kuda vodi Vaša politika i kao i za sve bili su u pravu.
To su svi znali i svi su znali da je Kosovo izgubljeno i zato je njima lako napadati Vučića.
Ti nam odgovori kako bi odbranio teritorijalni integritet Srbije?
Nema potpisivanja priznanja nezavisnosti Kosmeta. Poštenije je reći ,oteto je, ali to ne znači da ga treba priznati. Onoga trenutka kada Albanci sa Kosmeta ne budu imali bezuslovnu podršku, moći će doći do pravog dijaloga Srba i Albanaca.
Za ove što se raduju tudjoj nesreći-sad je na redu sandžak i ulcinj.
Ti se Micko radujes ili bi se radovao tudjoj nesreci, cim prizivas gubljenje Sandzaka ili Ulcinja. Nedao Bog da se neko raduje ovom sto se desava u Srbiji ali je to realnost. Vucic je samo priznao realnost.
Dao mi Bog ono što drugom zelim-prodano je odavno i Kosovo i sandžak i ulcinj i tuzi-pogledaj sastav vlade ako ti nešto nije jasno.
Pogledaj ti granice, mozgu.Ode Kosovo, naš dio Sandžaka je naš, a za vaš nijesam siguran.Slobodno dođi u Ulcinj na odmor, on je bio i ostaće crnogorski.Teorija zavjere vas je i dovela đe ste.Mi manjine poštujemo i oni nas.
voledu ,,oni,, ,,vas,,-narocito odkad ,,manjina,, postade ,,vecina,,-pa se sad mi ne pitamo nista.
@ Micko
Sandžak i Ulcinj ???
Zaboravio si Plav, , Tuzi, Rožaje, Stari Bar, velike dijelove Podgorice.
Bog te cuo, ja sam iz ulcinja i pravoslavan sam..a zelim da ulcinj bude albanija bolji su 10000 puta od Mila i mojtenegra
A ovo je “finta” Zagrebackog “globusa” jer Vucic zna da bi ga “razapeli”u Srbiju i na Kosovo(MEDJUNARODNO PRIZNATA DRZAVA od 118 zemalja svijeta).Ako je tacno da je ovo izjavio(ja licno sujmam,toga je Seselj pravio)onda mrka kapa za njega,prvi ce ga IRINIJEJ i Amfilohije “kazniti”.
Ma kakvi oni kuvaju u istom loncu
Neko je slagao. Vučić kaže da se dijeli Kosovo,Tači nema podjele. Šta je istina?
Ne znam, ali Vučicu ne vjerujem..
Mrgude….evo rekose umjesto u Podgorici da se nalaze u Pristini ovi *evropljani*……Sto reci nego da je ovo sve poslo do djavola zajedno sa komsijama
Vučić je doveden da uradi samo jednu stvar, a rekao je Mitopolit i koju. Da bi to mogao da uradi, radi se na njegovoj popularizaciji u Srbiji. Ulažu novac, zapošljavaji… I u jednom momentu ce uraditi to zašto je tu…treba mu još vremena (ne mnogo) da to uradi…
Eto mitropolit bi odbranio kosovo.a Makse tamo.”ne treba plakati za prisutnom varenikom”.kaže ona stara…!!!
Da li ti je “Varenika” možda i Ulcinj.
Sad vam je Vucic izdajnik i doveden. Nkega izabrao narod u Srbiji na izborima. Vise puta je pobijedio. Sve ubjedljivije a znao se njegov stav u vezi Kosova.
Eto posrbice na aparatimo opet, konacno su se probudili iz njihovog velikosrpskog sna i vidjeli da su dotakli dno dna njihovom ratnohuskackom politikom otimanja svega, od istorije, kulture, zemlje i naravno nemojmo zaboraviti crkve. Sve se vraca sve se placa, i ovo je vasa kazna. Drugi put se trudite da budete dobri prema narodima koji vas okruzuju jer mozda izgubite… Više »
Svakodnevno se potvrđuje da su i u srbiji i u crnoj gori na vlasti razočarani milosevicevci!!!!
Pošaljite opet onaj voz za Kosovo!Izvršite naređenje!
Ko nakarete sto ga niste branili junaciii
Mozda su i sceli, no mi odosmo jer nas “pustise” 2006 .
Bio si tada mali, pa ne znaš. Branjeno je, jedna mala zemlja je ratovala protiv 29 najsavremenijih i najjačih zemalja od kada je svijeta, i dobila. Da nije dobila, ne bi sada Vučic pregovsrao i tražio način kako da ga ustupi…
@sonnyy
Tako je “dobila” je tada Srbija, bas kao i na Boju na Kosovu. Srbi izgleda uvijek “dobiju” na Kosovu.
Rat je završen rez. 1244 Kosovo u Jugoslaviji. A to hoce li ga oni kasnije uzeti Tadicu ili Vučicu, nema više veze sa Miloševićem. A Kosovo, Turci su sve “prgazili” od Azije do Kosova i tu su pale glave i Srpskom Kralju ali i Sultanu. Uglavnom valjda znaš da se Srbija oslobodila Turske okupacije..
@sonnyy
To ti ja i pricam, Srbi uvijek “dobijaju” na Kosovu.
Kako mislis da je ratovala? Nije bilo kopnene invazije. Ratovali subtako da nijesu ni vidjeli NATO avione. Taj rat je unaprijed bio izgubljen. Ratovala je i pobijedila kao 1389. Meni je zao sto je tadasnja SRJ usla u jednu izgubljenu avanturu cije posljedice i danas tesko pogadjaju narod u Srbiji.
Šta melješ kad nemaš pojma? Kopnena invazija je zaustavljena na Košarama! Ko je obarao avione ako ih nije video? Turci osvajaju Beograd tek 132 god.kasnije.Ko je onda pobedio 1389. a? Idi kukičaj,heklaj mani se politike glup si za nju a ni istorija ti nije jača strana.
Svi Srbi znaju da su izgubili Kosovo, ali ja ću učiniti sve što je u mojoj moći da vratim šta se može, pa da to na kraju ne ispadne kao potpuni poraz ili potpuni gubitak”,
Hehehehe!!!!!!!!! Vic dana
Odavno je ta njuska razvila plan i strategiju za ovo sto sad radi..ali da joj je ziv onaj covek sa kosova kog vise nema nebi mogao ovo…pa je zato oliver morao nestati…mnogo duboko i planski ovaj sitni guster vuce poteze i to prolazi..ali kod nekih nmz…
Bilo bi lijepo Mile nakon sto negiras covjeka cija je politika dobila ubjedljvu vecinu na izborima u Srbiji da kazes podrzavaocima sta je alternativa? Kako da Srbija zadrzi Kosovo i Metohiju?
Eto ti ga sad!?! Što će sad ovi naši domaći srbi i posrbice? Vrištali su do juče što smo priznali Kosovo, a evo će Srbija ubrzo da ga prizna! Kako god se dogovore srbi i albanci neka im je sa srećom!
Lo god uradi nešto glupo i nepotrebno treba ukazati na to. A na Vučica se sumnja odavno…
Čekamo sledeću epizodu pod nazivom: “Amfilohije uzvraća udarac”. A nikoga od ovih domaćih Srba da nam objasne što se dešava. Ili su u šoku ili glancaju čizme i spremaju se da brane Kosovo.
E ako.niko.ne podje u odbranu srca Srbije morat ce mo.mi 😂😂
Klaro, ti da podjesu skolu ponovo, da naucis malo gramatiku…”moraT ce mo mi”…jko te pusti da koristis racunar, djavo ga izio…sto bi rekliovi iz Zete
Klaro, ti da podjes u skolu ponovo, da naucis malo gramatiku…”moraT ce mo mi”…ko te pusti da koristis racunar, djavo ga izio…sto bi rekli ovi iz Zete
Mali Vuče navrijeme si razumio neke de fakto činjenice. Đe su ti Rusi da ve pomognu a.
Ovo je problem Srbije a Rusi da podrže kada ovi odluče šta će..s ne bi čudilo da o i vec znaju šta će pa se i ne mješaju…
Uzeli su Rusi Krim na račun srbije.na sjekirajte se.
U šoku sam 😂
A kako ovo sad ?
Ogromnom broju srba vise odgovara nezavisno Kosovo , posto ogroman brojj njih otvara preduzeca na Kosovu da bi izbjegao placanje poreza u Srbiji ! Jeli to taj patriotizam ? Radije ce platit neprijatelju manje , nego svojoj drzavi !
Vuci ima hrabrosti da kaze ono sto je realnost na Kosovu. Bolje vjeruje svojim ocima nego ideologoji izgubljenog kosovskov boja. Vucic buducnost Srbije pretpostavlja ovom mitu. Kosovo bi tako i tako bilo izgubljeno. Bolje ga izgubiti odmah i podvuci liniju nego se zavaravati. E sad, volio bih vidjeti kako ce reagovati domaci glorifikatori kosvskog mita.
Sad se vidi koliko je dalekosezno pametna odluka Crne Gore da ostane izvan vjecitog Srpsko Albanskog sukoba.
Jedan od aktera koji je donio rak Srbiji je i sam Vučić ili misli da je svako zaboravio njegovu ulogu u radikalima 90-tih. Sad žanji što si posijao.
Vucic je rekao ono sto su svi znali osim onih koji to nece da vide (Crkva i prosrpske partije u Crnoj Gori). Kako bi se obrusavali na vlast za nekakvu izdaju tudje zemlje. Odavno tvrdim ovdje da je Srbija de facto priznala Kosovo. Za njih je bolno. Bilo bi za svaku zemlju ali je jedino rjesenje.
Srbija je priznala Kosovo onoga momenta kad je udarila prvi pecat u pasoš Kosova …
NEKA SE VODE IRINEJOM I RISTOM I NECE IM OSTATI NI BG PASALUK,A PVE KOD NAS RISTO I VOJVODA U POKUSAJU NAVODE NA SPUZ,
I , STO JE NAJBITNIJE,VELIKI BROJ NORMALNIH SRBA ZIVI I RADI SASVIM NORMALNO NE OSVRCUCI SE NA GORE NAVEDENE LOSE PRIMJERE
BRAVO VELIMIRE!KOSOVO JE NAZALOST DAVNO IZGUBLJENO,NO NEKA SE MALO “BRACA” SRBI OKRENU SEBI,DA SACUVAJU ONO STO JE NJIHOVO! DALJE “RUKE”OD CRNE GORE!
Kako li ce Vulin ovo podneti zaboga. Da li ce izvrsiti harakiri poslje stava omiljenog mu Predsednika
Što će sad ovi Srbi po CG? -sad vise nece moc pljuvat po Crnoj Gori zato sto je priznala Kosovo.
Oni to dozvoljavaju Srbiji zato sto se Srbija njima koristi kad joj trebaju. Kao i uvijek. I kad ih sutnu oni ce kao Marko Dakovic trcati za njima.
Као Србин из ЦГ ћу ти одговорит директно и одмах да не разбијаш ту мудру главицу. Никад ниједан прави Србин не пљује по ЦГ нити ће по Србији, а на власт однарођену пљује и онај ко се осјећа Србином и онај који се не осјећа уколико грам мозга има. Мени је ово очекивано јер је србијанска власт иста ко црногорска.… Više »
@ Budimo realni
Dobro, kažeš odnarođena vlast ovđe i u Srbiji. Koja je to vlast koja bi ti bila po mjeri ovđe i tamo? Sloba nije bio poslušnik eu, ali je bio tiran svom narodu a bogami i narodima okolo. I da, on je odvojio Kosovo od Srbije. Njemu zahvalite vi Srbi.
@
Ako se predstavljas sa budimo realni ko mislis da treba da u Srbiji resava problem Kosova i Metohije? Ko ako ne vlast koja godinama dobija izbore? Tvrdim da Vucic nije iznevjerio birace. Oni koji bi to resavali kao ti (euroskeptici, ljoticevci, panslavisti itd) su na nivou statisticke greske na srpskim izborima.
Evo recimo ovako. Zabatalit sve pregovore sa EU. Uporno negirat nezavisnost Kosova. Radit na svojoj državi i standardu. Bilo bi teških godina ali bi se država kad tad digla na noge, a Kosovo bi povratili kad – tad. Ovako ako ga priznaju ko nezavisno vratiti ga neće nikad. Isto tako mi možemo zaboravit na Metohiju za koju su nam preci… Više »
Ti treba da promjenis ime. U budimo nerealni
Pgpg a sto cemo mi u Crnoj Gori kad rece ona *evropljanka * umjesto u Podgorici ….da je u Pristini….Blago nama sa njima
Eh tu ih cekamo svetu srpsku zemlju dase kosovarima. Srce Srbije kako ce sada kucati hoce li mi ko rec
Ali ti koji misle, i tako se i ponašaju, da se rak može izliječiti aspirinom, ti ili loše žele Srbiji ili su budale”, rekao je Vučić.
Eh sad recite mi da li ja dobro razumijem srpski jezik i ove riječi , ovo bi značilo da Vucic daje hemoterapiju Srbiji i sad se ceka rezultat?
Sad je jasan napad srpskog patrijarha prije neki dan na Crnu Goru. Srbi su svaku bitku i rat izgubili jer su to zasluzili. Ja samo imam jednu poruku: Dalje ruke od Crne Gore!
Jedini rat koji su Srbi izgubili faktički izgubili je onaj u Krajini. U BiH je formirana Republika Srpska, na KiM su dobili rezoluciju 1244 po kojoj je Kosovo dio Srbije, nikako ti ratovi nisu izgubljeni. Da ne spominjem prije toga Drugi Svjetski, pa Veliki Rat, Balkanske ratove, itd… Nije ,,problem” u ratovanju, problem je u nesposobnim političarima, kao što je… Više »
Zelja da bude velika srbija dovela je do toga da je sve manja i manja ,i da bilo koji covjek druge nacionalnosti i vjere ne voli srbiju i ne zeli da zivi u njoj.nijedna susjedna drzava je ne voli isad ti kazes da srbija nije nista izgubila
Ti pojma nemas…ne poznajes istoriju pa mlatis….nikakve zelje nisu postojale…Kosovo je izgubljeno jos poslije II svj.rata kad je Tito odobrio da se tamo useli veliki broj Albanaca…Slovenci i Hrvati nikad nisu voljeli veliku Jugoslaviju….sve su to bile vjestacke tvorevine i svako je cekao momenat da se uz podrsku velikih sila odvoji …pola Hrvatske je vjekovima bilo nastanjeno Srbima…naravno da se… Više »
Niko ne poznaje istoriju kao srbi ,jer oni je sad pisu
1918 bjezanje do grckog mora,crnogorci vas spasili a vi nam vratili okupacijom
1945 cetnici klali i ubijali sve koji nisu srbi da bi prosirili teritoriju
1991-1995 napali sloveniju
Napali hrvatsku
Napali bosnu da bi nastala velika srbija
1998 ubili na kosovo 15000 albanaca
I ti sad kazes nisu htjeli veliku srbiju
Slaba ti je istorija
Da bas u ratu samo jedan narod je izginuo…e jadnice…
ZVIZDANE,pojma ti nemas. Ako vec zelis biti pametan , prepisi te godine malo bolje i smanji malo albanske zrtve. To sto imas internet i sto si naucio da napises komentar ne znaci da imas pravo da lupetas.
Kosovo je izgubljeno jos za vrijeme Slobodana Milosevica. Samo srbi to jos ,,ne znaju” Sada su nam jasni napadi Irineja i Vucica gube Kosovo priznat ce to pa hajde da malko zamajavamo narod kako srbi tesko zive u Crnoj Gori. Bravo
Tako je bilo i za krajinu i za Bosnu i Hercegovinu. Na kraju ce biti Beogradcki.pasaluk.
Koga briga da li ih neko voli, ne bi ih ljudi voljeli ni da je Velika Srbija, a ne bi ih voljeli ni da od Srbije ostane Kalemegdan, i da se poslednjih 200 Srba zguči u tvrđavi. Ljubav je subjektivna kategorija, i ne brine mnogo političare, mnogo je bitnija borba za nacionalne interese, u čemu su Srbi katastrofalni.
E ime moje. Drugi su izgubili jer su Dražu rehabilitovali a Draža je ratovao sa Njemcima. U Prvom su zamutili i pobjegli u Grčku. Vratili se krajem 1918-e. I zahvaljujući politici dobili Vojvodinu, Crnu Goru i jug Srbije. Iz Krajine i Kosova ponovo pobjegli. Od trećine Bosne ostala R.Srpska.
Znači Crna Gora je izgubila Drugi Svj. rat jer nam je heroj Krsto Popović koji je radio za italijanske fašiste?
Ne, Krsto je platio zabludu da će sa Italijanima lakše do slobodne Crne Gore. Ali za jedno je bio u pravu. Lako smo se Italijana oslobodili, Srba ne možemo ni dan danas. A heroj je za ono što je uradio Poslije 1918-e.
Ja sam mislio da Srbija nije ratovala u Hrvatskoj i BiH. Milosevic je tvrdio da brani Jugoslaviju. Isto je tvrdio njegov poklisar Momir Bulatovic.
Nisam napisao Srbija, nego Srbi, nego se izgleda raspravljam sa nekim ko ne zna da čita, kamoli što više.
a opstala je zahvaljujući tome što su velike sile spriječile armiju BiH i HVO da zauzmu banjaluku kad su bili na par kilometara od iste
Jel dobijeni rat bio kad je cijela vojska pobjegla a mi izgunuli da odstupnicu drzimo? Znas li da je to prvi i jedini put u istoriji ratovanja da je cijela vojska jedne drzave napustila svoju teritoriju glavom bez obzira!
Nego vjerujem da i za ovo imate neki spreman odgovor… al lijepo je vama u glavu
Ne misliš valjda ozbiljno
Pa zar su toliko neznaveni da ih on obavjesti o tome.