Na Mjesecu pronađeni tajanstveni tuneli

Američka svemirska agencija (NASA) otkrila je tunele koji vode duboko ispod površine Mjeseca, za koje je procijenjeno da bi mogli biti idealni za novu lunarnu bazu.

Riječ je o tunelima koji su nekada davno nastali djelovanjem lave, prenosi Express.

“S obzirom na njihovu veličinu, oblik, osvjetljenje i geološko okruženje, riječ je o dobrim kandidatima za lunarnu bazu”, kazao je tvorac istraživanja doktor Paskal Li.

Do otkrića tunela naučnici su došlo proučavajući snimke površine, na kojoj su se na pojedinim mjestima vidjele rupe.

Pokazalo se da su rupe zapravo otvori tunela, koji su nastali, najvjerovatnije, u vrijeme dok je na Mjesecu još bilo vulkanske aktivnosti.

Oko Mjesečevog ekvatora otkriveno je 200-tinjak sličnih otvora, a ovi novi uočeni su na Sjevernom polu.

U NASA-i smatraju da bi neki tuneli u dubini mogli kriti i smrznutu vodu, što bi u tom slučaju bilo veliko olakšanje za buduće misije na Mjesec, jer bi za putovanja mogle raspolagati dodatnim prostorom i težinom

Predsjednik SAD-a Donald Trump naredio je NASA-i da pošalje tim astronauta na površinu Mjeseca.

“Naš sljedeći korak trebala bi da budu dalja istraživanja, da potvrdimo da li su ove rupe zaista ulazi u tunele te, ako jesu, sadrže li oni led”, zaključio je Li.

Ptice na grani
Ptice na grani

I Mjesec je ravan.

milosav
milosav

Kad su radjena seizmička ispitivanja kroz misije Apolo 14 i Apolo 15, nadjeno je da je mječeva unutrašnjost šuplja, niko ne zna zašto i kako. U istim misijama su rađena i geološka istraživanja koja su dokazala da na Mjesecu postoje elementi iz periodnog sistema koji ne postoje na Zemlji, čime se momentalno pobija teorija da je Mjesec kao satelit nastao… Više »

Yoyo
Yoyo

I sta je ovdje tajanstveno osim naslova?!?