NASA šalje u svemir slike golih ljudi kako bi privukla vanzemaljce

Ilustracija, Foto: EPA

Naučnici NASA planiraju da u svemir lansiraju slike golih ljudi u nadi da će privući vanzemaljce, pišu britanski i američki mediji.

Pored prikaza golih ljudi, biće i poziv inteligentnim vanzemaljskim bićima da se odazovu ako pronađu „svemirske aktove“.

Druge civilizacije, međutim, ne bi trebalo da budu previše šokirane činovima, jer to neće biti fotografije golih ljudi, već crteži golih muškarca i žene koji mašu pored prikaza ljudske strukture DNK.

Naučnici NASA otkrili su sliku u studiji koja je dio projekta pod nazivom “Svetionik u galaksiji” („Beacon in the Galaxy” – BITG).

Glavni cilj BITG projekta je da pošalje poruku svim vanzemaljskim civilizacijama koje bi tamo mogle biti.

Pored golih ljudi i DNK, naučnici su pokušali da pokažu i gravitaciju i očekuju da vanzemaljci razumiju sve binarne poruke jer vjeruju da je binarno predstavljanje vjerovatno univerzalno.

Naučnici u svojoj studiji objašnjavaju da iako je koncept matematike u ljudskom smislu potencijalno neprepoznatljiv za vanzemaljsku inteligenciju, binarnost je vjerovatno univerzalna za svu inteligenciju.

„Binarni oblik je najjednostavniji oblik matematike jer uključuje samo dva suprotna stanja: nulu i jedan, da ili ne, crno ili bijelo, masu ili prazan prostor”, naveli su.

Radušin
Radušin

Pošaljite im slike djece koja umiru od gladi a uz njih im dodajte slike iz hotela sa švedskih stolova gdje se tone hrane baci svakodnevno i pošaljite im nekako objasnite da je ok to što djeca umiru od gladi i ako bi ih sve mogli nahraniti sa novcima koji svijet uloži u naoružanje. Sigran sam da bi nam to bio… Više »

9bojna
9bojna

Meni je puna kapa i ovih jednih svemiraca tako da mi netribaju jos jedni. Ko bi ih istrpija.

Njegoš
Njegoš

A davno je nebeski narod šljega na Zemlju, još prije Kosovskog ciklusa.

Mirjana A.R.
Mirjana A.R.

Hahahahahahaha…

StoSeReadiii
StoSeReadiii

Samo vi dozivajte nemajuci pojma da li su osvajacki nastrojeni

Narcis Zgubidan
Narcis Zgubidan

Nešto su”nanjušilji,čim ovoliko u zadnje vrijeme pominju va.nzemaljca,ali svijet još nije spreman to da prihvati.
Najviše me śekira mićović,kako će to podnijet vala bogu?

MILO MIRANOVIC
MILO MIRANOVIC

Zovite urase

Techno Pop
Techno Pop

Je li moguće da tamo rade takvi penali i rasipaju novac poreskih obveznika?

Role je king