NASA uskoro objavljuje otkriće vanzemaljskog oblika života?

Hakeri aktivisti, pripadnici grupe Anonimus, tvrde da NASA uskoro planira da objavi otkriće vanzemaljskog oblika života.

Sudeći prema jednom od njihovih posljednjih You Tube videa, tokom posljednjeg sastanka američkog državnog Komiteta za nauku, svemir i tehnologiju portparol NASA profesor Tomas Curbuhen je izjavio

“Naša civilizacija je na pragu otkrića vanzemaljskog života u kosmosu. Imajući u vidu različite aktivnosti i misije koja tragaju za vanzemaljskim životom, mi smo na korak od jednog od najznačajnijih otkrića u istoriji, bez presedana.”

Anonimusi navode da dokazi pokazuju da se “sigurno nešto događa na nebesima iznad nas”.

Cijela priča bi možda mogla da izgleda kao da je na dugačkom štapu, ali se dokazi koji potkrepljuju postojanje vanzemaljskog života sve više pronalaze.

Prošle nedjelje NASA je objavila postojanje 219 novih planeta, od kojih su 10 “stenovite planete” kakva je i Zemlja.

Sve one se, prema izvještajima, nalaze u takozvanoj “Cirkumstelarnoj nastanjivoj zoni”, dijelu Sunčevog sistema koji nije ni previše blizu – zbog čega nije ni previše vruć, a ni previše daleko – pa nije previše hladan.

Dalibor
Dalibor

Zemlja je ravna,svemir ne postoji!

Nemam riječi
Nemam riječi

vjeruj mi stručni novinari CDM-a će i to objaviti kao najnoviju i najtačniju vijest.