Muzika film i TV

Skepta objavio novi album, odlične ocjene kritike i medija

Jedan od najcjenjenijih svjetskih repera, Skepta, koji predvodi EXIT Gang, svojevrsni hip-hop festival unutar ovogodišnjeg Exita, objavio je dugoočekivani album “Ignorance is Bliss”.

Muzički kritičari i najpoznatiji svjetski mediji daju visoke ocjene uz konstataciju da je poznati MC uspio nemoguće, da dostigne sopstveno remek-djelo, višestruko nagrađivani album “Konnichiwa” iz 2016. godine. Zanimljive su i ocjene da je Skepta u današnje vrijeme, kada je na sceni velika smjena generacija i stilova unutar hip-hopa, praktično uspio da izmisli novi zvuk, koji nosi njegov prepoznatljivi pečat.

Pored društveno angažovanih tema na koje su fanovi navikli, za jednog hip-hop umjetnika album se prilično hrabro bavi slomljenim srcima, te Skeptinom novom ulogom roditelja. Londonski MC u jednom dijelu proziva i trenutni politički pejzaž u Britaniji, uz konstataciju da je atmosfera na ulici bolja nego u vladi, dok se čak i političari utrkuju da nabave karte za Skeptine nastupe.

Jedan od najuticajnijih britanskih umjetnika današnjice, koji iza sebe već ima nekoliko prestižnih nagrada poput Mercury, BRIT, BET, MOBO i NME, nastupiće u samoj završnici ovogodišnjeg EXIT festivala, u nedjelju 7. jula.

The Guardian je ovo izdanje ocijenio gotovo maksimalnom ocjenom uz komentar da je, iako su očekivanja bila vrlo visoka, Skeptin “flow” osigurao da novi album bude “senzualno zadovoljstvo”. Poznati Independent u svojim ocjenama i pohvalama navodi da je Skepta “možda upravo izmislio novi žanr”, zahvaljujući zrelim tekstovima koje poznati MC isporučuje preko muzičke pozadine koja uključuje digitalnu melanholiju detroitskog techno zvuka.

Dok repera Hypebeast naziva “simbolom progresa”, NME ocjenjuje album sa visoke četiri od maksimalnih pet zvjezdica, hvaleći ga kao “jezgrovit” i “definitivni hit”, a istaknuta je i spremnost ka eksperimentisanju, poput one u traci “Love Me Not” na kojoj Skepta sempluje himnu plesnih podijuma “Murder on the Dancefloor”.

Portal Stereogum njegovu nikada veću zrelost, oštri stav i rime sumira riječima “Skepta siječe kroz sve oko sebe. Nemojte mu biti neprijatelj”.