Showbiz

Vesna Dedić: Ne uvažavam čaršijske kritike

Vesna Dedić je više od deceniju i po prisutna u javnom životu Srbije, a svojom emisijom Balkanskom ulicom, ušla je u domove širom regiona. Dokazala se i kao popularan pisac jer njeni romani imalu velike tiraže. Na sve što radi, Vesna voli da čuje komentar, ali ne uvažava svačiju kritiku.

“Kritike na ono što radim, volim i uvažavam. Dragocjeni su mi ljudi koji mi pomognu da dobijem širu sliku nečega i budem bolji pisac i novinar. Kritike čaršijskog tipa odavno ne uvažavam, jer čaršija ne prostire veš na mojoj terasi, nema je kada imam temperaturu ili prazan novčanik, nije tu da mi podgrije ručak ili da me odvede na more. Ne podnosim inače ljude koji imaju mišljenje o svakom i svemu. Što sam starija sve više cijenim ljude koji umiju da kažu: „Ne znam“, rekla je Vesna.

Ima optimističan pogled na život i posao.

“Uvijek sam zadovoljna, i u poslu i u privatnom životu i kada nešto ne valja, kažem: „Pa dobro, biće bolje“. Nakon 30 godina karijere u javnom životu, što znači da zavisim od ljubavi i poštovanja onih za koje snimam i pišem, taj osećaj zadovoljstva je jači od svih mojih nezadovoljstava. S druge strane poslovne uspjehe sam uvijek doživljavala kao nešto što je adekvatno količini rada i znanja koje sam potrošila slijedeći, ne samo svoju potrebu da stvaram, već i namirujući svoje egzistencijalne potrebe u zemlji u kojoj se malo plaća sve što nije  „kombinacija“. U trenucima najveće sreće, bila sam preumorna pa samim tim i bez mnogo snage da se radujem. Kada se kaže zadovoljstvo, prije svega pomislim na svoj intimni život, a ne na posao”, objasnila je Vesna.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
buzz
Gost
buzz

Gospođi mogu biti ciljna grupa upravo ljudi koji kažu “ne znam”. Kod onih koji imaju svoje mišljenje ne prolazi. Usput, uvažava li kritike legitimne, nagrađivane književnice, koja je javno, efektno pospremila na mjesto svojevremeno kad su gostovale zajedno u tv emisiji? A mislila je da će to biti ugodno popodne i lijepa prilika za promociju. Boom!

Ne znam
Gost
Ne znam