Društvo Miomir Marković Markan tvrdi

Folkloraši iz Kolašina nastupali sa srpskim simbolima na crnogorskoj kapi

Bivši predsjednik Pokreta za pravdu Miomir Marković Markan tvrdi da se prije par dana u Zagrebu dogodio skandal kada su folkloraši iz Kolašina sa srpskim nacionalnim simbolima na crnogorskoj kapi obilježili 100 godina od Božićnog ustanka i Rovačke republike.

<<<Ministarstvu kulture ništa sporno: U Zagrebu dominantno korišćeni crnogorski simboli<<<

Naime, u pismu koje je uputio ministru kulture Aleksandru Bogdanoviću, Marković podsjeća da su prije par dana u Zagrebu održani Lučindanski susreti, čiji sufinansijer je i Ministarstvo kulture Crne Gore.

“Ove godine gostovao je Kolašin. Navodno je obilježeno 100 godina od Božićnog ustanka i Rovačke republike. Pored gradonačelnika Milosava Bulatovića, u delegaciji grada Kolašina su bili predsjednik SO Milan Đukić, potpredsjednik Opštine Danilo Medenica, opštinski menadžer Veljo Jovanović i direktor lokalne TO Aleksandar Vlahović. Inače, svi oni osim gradonačelnika su bojkotovali obilježavanje “Vijeka Rovačke repujblike” u Kolašinu 13.oktobra”, navodi Marković.

Kako je dodao, i sve ovo nije strašno da u okviru programa u Zagrebu nijesu nastupili lokalni folkloraši društva “Mijat Mašković” sa srpskim nacionalnim simbolima na crnogorskoj kapi.

“Obilježavati vijek od ova dva događaja pod kapom na kojom se nalaze okupacioni simboli četiri ocila je više nego ponižavajuće za sve žrtve i heroje Božićnog ustanka i Rovačke republike. I ne samo za njih, već i za nas koji poštujemo njihova stradanja i junačko djelo u odbrani crnogorskog imena. Igranje u crnogorskoj nošnji sa našom crnogorskom kapom sa nacionalnim simbolom srpskog naroda je ponovni trijumf snaga koje su te žrtve prije sto godina ubijale, proćerale sa ognjišta, palile im kuće, silovali im žene i sestre, oteli im državu i crkvu”, kazao je Marković.

On zato poziva Bogdanovića da se ogradi od cjelokupnog događaja.

“Od Vas očekujemo da se ogradite od nastupa ovog KUD-a i blagovremenu reakciju u domenu Vaših mogućnosti kao resornog ministra. Poslije ovakvog obilježavanja u zemlji članici EU, mi koji branimo crnogorski identitet na svakom koraku, ne možemo ravnodušno posmatrati i dozvoliti da ovo bude zataškano”, ističe se u pismu Markovića.

Kako je naglasio, narodna nošnja je kulturno obilježje jednog naroda, pa niko nema pravo da na svojoj glavi dok je u toj nošnji nosi kapu sa bilo čijim drugim simbolima.

“Uz pomoć ovakvih “trojanskih konja” biće nam oteto “crnogorsko oro” i sve naše igre, stavljajući ga u rang “srpskog kola” pored “užičkog” i “moravca”, istakao je Marković.

S.Đ.

NAJNOVIJI NAJSTARIJI POPULARNI
Dragan Radović
Gost
Dragan Radović

Oro ti niko neće oduzeti kao što i ti ne možeš meni oduzeti crnogorsku kapu sa ocilima. Iluzorno je više ubedjivati nekog da nije ono što jeste i obrnuto. Imaš brate pravo da se i Kinezom pišeš ako se tako osjećaš, ali nemaš pravo da pogani jezikom pluješ po drugima. I definitivno gledaj sebe i vodi svoju brigu a ne… Više »

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Novokomponovana crnogorska kapa, nastala oko 1920. godine- a oni je koriste umjesto stare, autentične crnogorske kape. Priča oko kape je paradigma posrbljavanja Crnogoraca. Kao što su nam kapu krivotvorili, tako su nam krivotvorili i crkvu, jezik, naciju, istoriju.. a mi zaostali kakvi smo bili sisali smo svako veslo koje bi nam velikosrbi dali. Tužan smo mi narod. Naše istorijsko pamćenje… Više »

MarshalDuklje
Gost
MarshalDuklje

Ti si djenerale upravo rekao isto ono sto kaze i amfilohije, da je crnogorska nacija nepostojeca, samo sto on to kaze jednostavno a ti sa patetikom. Kapa je nebitna, simboli na kapi su nevazni, simboli se mijenjaju, simbol tzv. NI je sigurno nastao poslije cetiri ocila jer su Crnogorci i prije Kralja Nikole nosili kapu ! Ko je ima za… Više »

Gen. Dukljanin
Gost
Gen. Dukljanin

Moj prađed je imao crnogorsku kapu, na kojoj su se nalazili žutim koncem izvezeni njegovi inicijali. To je crnogorska kapa, ako nijesi znao; ko je imao kapu- takvu je imao. O tome govorim i ne znam čemu tvoja intervencija.

Vizantion
Gost
Vizantion

Je li ti đed pisao latinicom? Ili ćirilicom ?

MarshalDuklje
Gost
MarshalDuklje

Djenerale, to sa licnim inicijalima je samo jedna od mogucih varijati i nema se na osnovu cega tvrdiri da su svi koji su nosili kapu imali svoje inicijale, nema nikakvih dokaza za to. Najcesce, nije bilo nikakvog simbola, bilo je prazno citavo polje ! Intervencija je u smislu da kapa kakva god da je bila nije dokaz nacionalnog identiteta, ni… Više »

Кнез Васојевић
Gost
Кнез Васојевић

Благо ти за памет

Dejo baba stana
Gost
Dejo baba stana

Ja mislim da će komšinica beba preteći. ………

Dejo baba stana
Gost
Dejo baba stana

Rajo ti si isti baba stana budi sa njom a marko je isti đed mitar neka bude sa njim. ……..

Dejo baba stana
Gost
Dejo baba stana

Nemojte mi željka M dirat. …..

Dejo baba stana
Gost
Dejo baba stana

Rajo sutra ujutro mi stiže brod dolaze mi majka i italijan moraš mi ih pogledati do sledećeg četvrtka. ……

Tomos
Gost
Tomos

Nije hrvatima skandal bio kada su onog Crnogorca vsterpolista baca li sa Rive u more u januaru…

V. M. Luburić
Gost
V. M. Luburić

Nisu ga bacali. Junak je skočio sam.

aljko
Gost
aljko

ne mlatite veliki crnogorci

Palisad
Gost
Palisad

Kakav skandal..pa nosnja iz crne gore je najljepsa srpska nosnja. 4s naravno,pa svaka kapa je imala 4s.srbi zive u raznim zemljama,a najcistiji srbi su u crnoj gori,krajini,lici..dukljane ne racunamo naravno..to su crveni hrvati:-):-)

Brđanin
Gost
Brđanin

Ahahahaha

Vučina
Gost
Vučina

Koji si ti meni kralj, odusevljavas me, prosto nikad vecu glupost nisam cuo, veli crnogorska nosnja je najljepsa srpska nosnja, isto ka da si reka vijetnamska nosnja je najljepsa kineska nosnja… ili slicno 👍👍👍

DAKA S-400
Gost
DAKA S-400

BRAVO ZA OVU DJECU!!! Oni drugu nosnju nemaju , a vajni ministar sponzor ;NHHAHHAHAHA!!

Istorija
Gost
Istorija

Zašto Čerčil u svojim memoarima kaže: Fašizam je izvorno njemački proizvod sa Hitlerom na čelu, ali je imao veliku podršku u Italiji i Srbiji.

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Oojjjj kukalooo srpstvo ugašenooo!!!

Jevrem
Gost
Jevrem

Vi ste bolestan narod. O cemu pricate pored ovolike muke ?

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Da li je Njegos Srbin il’ Srbijanac, da li je srpski njegov Gorski Vijenac? Da li Ogledalo Srpsko, Srpsko – ili je genije prs’o? Zar nije Lovcen simbol Crne Gore i njeno najveće zvanje? Zar za to nijesu krivi Njegos i njegovo Srbovanje? A sta je Crnogorac bez Njegoša i Lovćena? To je soko bez krila, bez cilja, poremećena. Ova… Više »

Joko
Gost
Joko

Hvala ti Bože što nijesam srbin!

Grbljanin
Gost
Grbljanin

Hvala Bogu sto nijesi!!!

Rovački sadista
Gost
Rovački sadista

Ti si kreten

vaso
Gost
vaso

Pa ko ti je kriv!

Dragan Radović
Gost
Dragan Radović

Kakve si pameti i bolje što nisi

Novica
Gost
Novica

Tako je

Rolando
Gost
Rolando

Ne bilo primjenjeno bit srbin,srbijanac..to je najveca kletva sa kojom se covjek moze rodit

Marko miljanov
Gost
Marko miljanov

Zato se i zoves Rolando, a ne Srboljub

Roki
Gost
Roki

Jedino u ovom teskom i poremecenom vremenu sam srecan sto volim svoju drzavu dje sam rodjen,i sto ne mogu biti nista drygo no to sto jesam CRNOGORAC..vi sto pricate o precima i ku.cima i sto ubjedjujete i mislite da ste pametn

Bole
Gost
Bole

Kad sam ja bio mali samo je kapa sa 4S postojala. A svi su se tada izjašnjavali kao Crnogorci. I ja sam, dok je Crnogorac i Srbin bilo isto.

Anonimous
Gost
Anonimous

A onda smo se probudili i vidjeli da smo svedeni na nivo Vranjanca ili Šumadinca u sklopu projekta velike srbije (namjerno pisano malim slovima).

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Anonimous a zaboravili ste da je dinastija Petrovic-Njegos i Crnogorci vodili taj projekat.

Tomos
Gost
Tomos

Ne nismo se “probudili” no su došle političke stranke koje su pokrale držsvu i fabrike i da bi ostale tu đe su počeli su odvajaju, izmišljaju i cijepkaju…

Tomos
Gost
Tomos

Odlično si objasnio…

prava istorija
Gost
prava istorija

Rumunski istoričar Konrad Bercovici piše o Srbima : ” Srbi su nacionalisti, beskrajni megalomani bez vjere, to je najšovinističkiji narod u Evropi. Sa njima nije moguće raspravljati jer su bez razuma. Njih treba mlatiti jer respektuju samo silu”.

Dragor
Gost
Dragor

Gdje nadje Rumuna da citiras?Sto nisi citirao Marksa I Engelsa tvoje duhovne vodje?Na primjer Engels je mnogo mrzio Srbe pa je napisao da su Srbi narod koji ne zasluzuje drzavu I nezavisnost.Marks je sa druge strane kao dopisnik I kolumnista London Tajmsa pisao da su Crnogorci primitivan narod I da ih treba pod hitno asimilovati u sastav Turske drzave.A Srbi… Više »

prava istorija
Gost
prava istorija

dragor, Rumuni vas dobro poznaju, o Bugarima da ne pričam.

David
Gost
David

Koji si ti kreten ti nesto o Rumuni rumuni su srbima najbolje komsije konju glupi Srbija nikad nije ratovalo protiv rumuna vec su se zajedno borili protiv turaka. A sto se Tice prave crnogorske kape Ona ima 4 C na njoj.to je uvek tako bilo. Ti nista neznas glup si ko konj.

Joko
Gost
Joko

Lako je to reći, ali ako kreneš da ih mlatiš oni bježe da ih ne mogu stići ni najbrži. Uglavnom bježe preko Mojkovca.
.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

@Joko ili bjeze il te okupiraju 100 g. 😂

Joko
Gost
Joko

Sjeti se Oluje!

joko
Gost
joko

#prava istorija#Ako srbe treba mlatiti … Što raditi sa ,,crnogorcima,, kako bi ih bilo što više?

Dragan Radović
Gost
Dragan Radović

E baš si potrefio šta Srbi respektuju. Kako si samo pametan. I nNa koga si….

Trt milojka
Gost
Trt milojka

E ovo ina samo u milogori da se narod odrice svoje istorije, kaou sa 4s nosio je kralj nikola(ima snimak), sacuvana je kapa marka miljanova, ja imam istu takvu djedovu, ko smo mi danas da pljujemo na pretke, valjda su oni za zivota svoga znali sta su bili.pojedinci danas se mogu izjasniti kao eskimi, al ne mogu kao crnogorci, jer… Više »

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Nije tacno da je kralj Nikola nosio kapu sa 4 ocila, kao sto tu kapu nije nosio ni Marko Miljanov. Taj je simbol sa srpskoga grba silom nametan Crnogorcima tek od 1918. godine. Zato, ako ti treba argument da svoju srpsku svijest prosiris na dalje pretke, potrazi drugu argumentaciju.

Trt milojka
Gost
Trt milojka

Jeste kralj nikola i marko m. Su bili za zivota milogorci

Trt milojka
Gost
Trt milojka

Samo mi ime kaže da sam jedno veliko Trt.

Anonimous
Gost
Anonimous

Ime ti pod nos….

Titograd
Gost
Titograd

Da je vječno nezavisno Kosovo!!!

jovan
Gost
jovan

Da je vječno!!!

Dragan Radović
Gost
Dragan Radović

I bogomi Tuzi Podgorica

SPC sekta
Gost
SPC sekta

Kad nemaš sa čim da se pohvališ onda ukradeš od drugoga. Što bi se reklo u Ćićevac: srpska posla!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Upravo vi kradete od nas Srba Crne Gore.

Anonimous
Gost
Anonimous

Jednog dana ćeš se probuditi i shvatiti dubinu svoje nesvjesti…

Tomos
Gost
Tomos

hahahahah, a njima je Vuk Karadžić nosio turski fes do smrti

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

Vuk Stefanović Karadžić: “ Vas Crnogorce sam posrbijančio, i od ove kuge se nećete tako lako osloboditi jer ste priglup i primitivan narod”.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Tacan je taj lazni citat ka vase sve ostalo hahaha

srbilopovi
Gost
srbilopovi

4S su srbi ukrali od Napolitanaca koji su prvi napravili pizzu kvatro stađone.

Tomos
Gost
Tomos

Zvaničan popis stanovništva u CG u prošlom vijeku:
– Godina 1953, Crnogoraca 86,70% a srba 3,30%
– Godina 1961, Crnogoraca 81,40% a srba 3,00%
– Godina 1971, Crnogoraca 67,15% a srba 7,46%
– Godina 1981, Crnogoraca 68,54% a srba 3,32%
– Godina 1991, Crnogoraca 61,86% a srba 9,34%

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Znaci Tito je stvorio srpsku naciju u Crnoj Gori? ili obrnuto

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

A ja mislio da nas ima više?!?

U pamet se...
Gost
U pamet se...

Zvanični rezultati izbora u Crnoj Gori: Ne mogu preći 40%, svi zajedno! Moraju da se udvaraju Bošnjacima, Albancima, Muslimanima, Hrvatima, Romima…da pređu 50%.

Tomos
Gost
Tomos

Niko ne spori da je dolaska komunista bilo tako. Ta to i kažu da su Komunisti izmisli Crnogorsku naciju.
To je isto da se sada počnu Bjelopavlićani izjašnjava ti i nacionalno kao Bjelopavlićani.
Vidi ti 1911g ima 300.000 Srba u CG. Vidi šta su Petrovići bili.
Komunisti su izmislili još dvije nacije…

Bankar
Gost
Bankar

Da od kad je Milo na vlast zadnjih 30 godina Srbi skocise sa 9,34% na skoro 29%,e sada sta je Milo uradio za njih je nevijerovatno,a crnogorci ka bravi glasaju za Mila….hahahahaha….bolesnog li naroda!

Špiro
Gost
Špiro

O, sad uvodite i novu hronologiju i novo računanje vremena. Vama je prošli vijek počeo 1953? Sasvim razumljivo, pogotovo za one kojima istorija civilizacije počinje Drugim zasjedanjem AVNOJ-a.

Tomos
Gost
Tomos

Njegoš o srpstvu: “Vala se vi Srbi narobovaste”

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Njegos o crnogorskoj korotnoj kapi: “Srpskoj kapi svud ime pogibe”

Tomos
Gost
Tomos

Ne nije tako..
Jer je Crna Gora bila duže pod Turcima od Srbije. Beograd se oslobodio prije Turaka 10g od Podgorice i 90%Sadašnjoh Crnogorskih gradova..
Drugačije je pisano.. “Osim Crne Gore ima još Srpskih zemalja koji nisu ka mi slobodni mo su pod tuđinom”…

Anonimous
Gost
Anonimous

Tako je Tomose, bravo… U tvojoj glavi je vječito Srpsko proljeće..

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

U Crnoj Gori je posle imena Dušanovog, najsvetije ime Karađorđevo. Njegoš

Titograd
Gost
Titograd

Pope da je vječno nezavisno Kosovo!!!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, čitaš li Njegoševa djela?

prava istorija
Gost
prava istorija

Jedini slučaj u istoriji čovječanstva da kralj, vlada i kompletna vojska napusti svoju zemlju bez borbe i ostavi svoje žene i kćerke da dočekaju neprijateljsku vojsku. To mogu samo Srbi.

Dragor
Gost
Dragor

Odluka saveznicke vrhovne komande iz 1914 godine je bila da svaka vlast sa svojom vojskom napusti teritoriju iste a da odbije potpisivanje kapitulacije.Nije samo srpski kralj vlada I vojska napustili teritoriju Srbije vec I belgijski kralj Leopold sa vladom I vojskom napustio teritoriju Belgije I otisao za London.Crnoj Gori je nakon Mojkovacke bitke nalozeno isto povlacenje a ne potpisivanje kapitulacije… Više »

prava istorija
Gost
prava istorija

Dragor, smiješan si. Belgijski kralj se zvao Albert, a prva velika bitka belgijske vojske sa agresorom je bila bitka za Lijež. Nemam vremena da ti dalje objašnjavam, ostaj mi zdravo i drugi put nemojte bježati i ostavljati žene drugima.

Dragor
Gost
Dragor

Kad kazes da pricas pravu istoriju onda treba da znas da je ugled kralja Nikole kod saveznika bio los jos od 1913 godine kada je Crnogorska vojska napala Skadar.Tada je u Londonu vec bilo zahtjeva da se crnogorska dinastija zbaci sa prijestola jer su Englezi napad na Skadar smatrali napadom na njihove interese na Balkanu jer je Albanija zapravo bila… Više »

Maksim Gorki
Gost
Maksim Gorki

Dragor LAZE! Takav dokumenat ne postoji na Zemlji.

Tomos
Gost
Tomos

I dodaj, vrati se i dobije rat a Carstvo Austrougarsko koje je nspalo ono nestane…To je puna rečenica…

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Prava pa to Kralj Nikola jeste uradio ali nije bitno, mi Srbi na kraju pobjedili rat

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Pravaš, jesi li čuo za Cer i Kolubaru?

Titograd
Gost
Titograd

Oprem stidiš li se barem malo što pripadaš najplašljivijem narodu u Istoriji koji je vazda bio na strani okupatora. Danas rehabilitujete četnike koji su bili desna ruka fašistima.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Titograd, znaš li ko je bio Blagoje Jovović?

DANGRAD
Gost
DANGRAD

I kao takvi “okupiraju” Crnu Goru. Kakvi li su onda Crnogorci bili ratnici…

D.Ćosić
Gost
D.Ćosić

-„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno. Laž je srpski državni interes. Laž je u samom biću Srbina. U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Citat nekog fiktivnog lika iz njegovih knjiga….a zapravo govori o vama bivsim Srbima

jovan
Gost
jovan

Fiktivni lik? Hahahahaha, on ti je otac nacije srpske, nesretniče.

Anonimous
Gost
Anonimous

Istina boli, ha?

Dragor
Gost
Dragor

Tacno kao I svaki narod sto laze I na lazima gradi svoje mitove.Mit o Kosovo I Marku Kraljevicu je obicna srpska laz to se slazemo.Njegos je stvorio mit o Milosu Obilicu sto je isto laz.Ali laz je opravdana kada je narod potlacen.I mit o Viljem Telu je svajcarska laz,kao I mit o Gilgamesu,kao I mit o kralju Arturu.Na kraju laz… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Dragor, a hrvatska laz o Kralju Tomislavu? O tisuceljetnoj kulturi? Bosnjacka laz o Srebrenici, o Bogumilima. Albanska laz o Ilirskom porijeklu, o Skenderbegu, mozemo cio dan ovako.

Anonimous
Gost
Anonimous

Dragore brate, kad malo bolje pogledam ti si ovdje najveća laž….

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Pošteni Dobrica Ćosić…

Tomos
Gost
Tomos

Kralj Nikola o svakom bratstvu posebno…
Pogledaj među koje di ti one što kradu, lažu, smrde ili čijeg se kumstva treba čuvati..
Ne Dobrica pa da se ljutiš već Crnogorski Kralj o nama, valjda je znao kome je Kralj bio…

Anonimous
Gost
Anonimous

Tomose, najbolje da ćutiš. Što se više batrgaš to više toneš u živi pijesak laži….

Bole
Gost
Bole

Ti si u životu jedino čitao Google.

xxy
Gost
xxy

Dobrica Cosic……Crnogorci su elita srpstva srpski Spartanci.

4 S
Gost
4 S

Samo sprint srbina spašava. U bježanju smo šampioni.

SRBsekta
Gost
SRBsekta

Naselje u Beogradu: Bežanija!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Isto tako Zelenasi su bjezali…

Bole
Gost
Bole

Mjesto odakle su Njemci pobjegli.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

ZAVELA ME OKUPATORSKA SPC

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj nik…

Tomos
Gost
Tomos

I sa dodam… Prvo nije bilo Božićnog ustanka već Božićna pobuna. A to je isto kao sa bi sada neko nazvao ustanak da neka politička partija sa 2% glasača odmetne na “20 dana” , i poslije se raziđu svojim kućama…vratio se i Krsto i živio mirno na Cetinju… E to se sada zove “Državni udar” a to tamo “Božićna pobuna”…… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

20g? Prije 20 g nijedan Milogorac nije znao ko je Krsto Zrnov

Tomos
Gost
Tomos

Tačno…

Dragor
Gost
Dragor

Nije tacno.Krsto Popovic je emigrirao za Belgiju pa je 1925 godine trazio pomilovanje od Aca Palikuce jer vise nije imao od cega da zivi vani.Kada ga je kralj pomilovao Krsto se nije vratio na Cetinje vec u okupatorski Beograd gdje je zivio na visokoj nozi sa oficirskom penzijom u elitnom dijelu Beogradu na Vracaru.1941 godine se vratio na Cetinje jer… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Krsto Zrnov je cak bio na sahrani Aleksandra Karadjordjevica i polozio cvijece na grobu.

jovan
Gost
jovan

Poslije povratka u Jugoslaviju , Krsto Popovic je ,kao penzioner zivio u Niksicu do 1941…

Tomos
Gost
Tomos

Pojasni, reci da su Krsta izjednačili sa četnicima i da su ga ubili dvije godine nakon rata i njega i Dražu Mihajlovića..

Tomos
Gost
Tomos

U Tomosu SPC iz 1922. Godine piše: Ukidaju se Autokefalna Crnogorska Crkva i Autokefalna Karlovačka Crkva a Pećka je Mitropolija.

Tomos
Gost
Tomos

Ne ne piše to u Tomosu…

Samo kažem...
Gost
Samo kažem...

Piše Tomosu, piše…

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Da li znate da je srpski Patrijarh Arsenije Carnojevic, Crnogorac sa Cetinja, onaj ko je ustanovio 4C na grbu Srpske Pravoslavne Crkve, odnosno Karlovacke Mitropolije, 1703 godine?

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

Srbi su izmišljena nacija, ustvari mješavina cincara, turaka, roma, bugara, rumuna i mađara.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Ako su izmisljotina, onda su svakako crnogorska izmisljotina moj Turcine. “Zivjelo nase milo Srpstvo” – Kralj Nikola

Region
Gost
Region

Pojasni to Njegošu, ali mu se prestavi ko si jer sigurno mnogo iz da njega čim znsš ono što On nije

Prcko prc
Gost
Prcko prc

Nema niđe 4s tj kvatro stađone,nemaaaa,samo crnogorske oznake,nikad više 1918,da je vječna Crna Gora

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Da li znate da tvorac krilatice, “Samo Sloga Srbina Spasava”, General Jovan Dragasevic, je bio Crnogorac rodom iz Niksica?

Tomos
Gost
Tomos

Otkada je počela ova crnogorska golgota sa posrbicama, trebamo mnoge Petroviće, pogotovo Rada i Nikolu, velikodušno vratiti Srbiji jer je njihovo bolesno ali finansijski vrlo unosno srbovanje više koštalo Crnu Goru nego svi ratovi do danas. Kad malo jače čovek uključi mozak, nije Kralj Nikola slučajno ili iz gluposti likvidirao Crnu Goru, nego po ruskim i srpskim naređenjima.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Nije Kralj Nikola likvidirao Crnu Goru nego Tito i partija….

Tomos
Gost
Tomos

Dobar ti je nik. Ali je tvoj kolko i istorija o kojoj pišeš..

Anonimous
Gost
Anonimous

Čovjek htjede da vam pomogne ali zaludu … Ko čopor hijena ste, koji grizu jedna drugu. Zato vam i vladari uvijek moraju imati dežurnog krivca, jer ćete inače da oštrite zube jedni na drugima. E takav dio Crnogoraca sebe naziva Srbima…. I jesu Srbi…. Crnogorci nijesu….

Dragan
Gost
Dragan

Zašto lazu to sa kapama, kape su bile sa grbom, bez 4c.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Kapa sa grbom ne postoji do prije 30 godina Dragane

vukomita
Gost
vukomita

CRNOGORSKA KAPA JE JEDINSTVENA I NEMOZE BITI SRPSKA NI BILO KOJA DRUGA,SRPSKA JE SAJKACA I TO OD BALKANSKIH RATOVA A PRIJE SAJKACE SRBI SU NOSILI TURSKI FES,NOSIO GA JE MILOS OBRENOVIC KAO I VUK KARADZIC…POGLEDAJTE SLIKE I PODJITE U MUZEJE SRBIJANSKE…CRVENI KARTON MINISTARSTVU KULTURE ZA OVAJ NASTUP U ZAGREBU..NEOPROSTIVO

Мудовиште
Gost
Мудовиште

I moj Djed je nosio pa sta? Kako su se miraševci,pomamili…To je prava Crnogorska, nošnja no samo treba ponesto pročitat…

Joko
Gost
Joko

Savo Fatić potpreśednik podgoričke Skupštine 1918:
“Ja vas molim, gospodo, da stavimo na stranu Istoriju Crne Gore. Što se pak tiče njezine političke istorije, ja je dijelim na dva dijela: na do juče i od juče. Mi više nijesmo Crnogorci nego Srbi.”

Tomos
Gost
Tomos

Evo malo ranije i to 1911g Zemljopis Crme Gore, ne “Fatić” pa ko je kako prenio već zvanično Crna Gora Kralj Nikola u Državnoj Štampariji… “U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi, sve pravi i čisti Srbi, većinom su Pravoslavci..”… To je pri kraju tog Zemljopisa pod “narod” koga interesuje… Znači ne pojedinačno ovaj ili onaj, pa neko čuo a… Više »

Tomos
Gost
Tomos

Njegoš niđe za sebe nije rekao da je po nacionalnosti srbin. Pročitaj “Letopis matice srpske” iz 1825, serbi znači -pravoslavci.

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj nik ali mi daješ inspiracije
Njegoš…
” Prosto vjeru što prigrli drugu no mu prosto ne bilo pred Bogom, što okalja ime pred Svijetom što se ne šće Srbinom zvati”…
Kažeš da nije za sebe pisao da je Srbin, evo ti junače…

Tomos
Gost
Tomos

Evo malo ranije i to 1911g Zemljopis Crme Gore, ne “Fatić” pa ko je kako prenio već zvanično Crna Gora Kralj Nikola u Državnoj Štampariji… “U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi, sve pravi i čisti Srbi, većinom su Pravoslavci..”… To je pri kraju tog Zemljopisa pod “narod” koga interesuje… Znači ne pojedinačno ovaj ili onaj, pa neko čuo a… Više »

Crnogorac
Gost
Crnogorac

Zašto uporno ponavljaš ono ubačeno ( sve čisti i pravi srbi )?!? Zato što si srbin, a srbi lažu mimo naroda. To ne postoji u originalnom dokumentu. U originalu stoji ovako: “u Crnoj Gori živi oko 300.000 Crnogoraca i većinom su Pravoslavci..”

Tomos
Gost
Tomos

Za to jer tako piše, ali ti sem uboda ne čitaš dalje. Pri kraju Zemljopisa vidi šta piše pod “narod”. Potrudi se malo istoričaru, ne mogu ti listati knjige umjesto tebe..

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Srbin srpskom rodu svome
Ovo djelce posvjećuje
Njegovo je sitno cvjeće
Po livadoj pravoj srpstva
I uzraslo i pobrato
I u vjenac ridu dato.

Njegoš

Titograd
Gost
Titograd

Da je vječno nezavisno Kosovo!!!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Titograde idi tamo pa proslavi!

Titograd
Gost
Titograd

što ću ja na svetoj srpskoj zemlji?

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Onda se mici sa rodnog mjesta Stefana Nemanje – Podgorice!

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Stefan Nemanja nije rodjen u Podgorici nego je u Duklji krsten i to po latinskom obredu u hramu sv. Georgija. To mu nije smetalo da malo docnije osvoji i popali Duklju i da je pretvori u pustos.

Titograd
Gost
Titograd

Dođi ti da me makneš pope.

Tomos
Gost
Tomos

Trenutno su tvoji tamo, da obiđeš rodbinu..

Tomos
Gost
Tomos

Ja sam probao da pođem pa me poćeraše sa granice, a ja brže bolje bježi koliko me noge nose.

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj nik, znam manje te cijene, ali pokušaj… Možda za 100g i bude nešto od tebe..

Joko
Gost
Joko

Nevjerovatno, ali istinito. Srpsko kulturno umjetničko društvo iz Hrvatske Vuk karadžić u svom nastupu ima i pjesmu:
“Oj Tuđmane, diko naša,
sad kad s nama nisi ti,
i hrvatski Srbi pamte,
kako s tobom lepo nam bi.
Od Morave pa do Knina,
gde god da je otadžbina,
Srbin peva, kolo pleše,
kako s tobom lepo nam beše.
Tuđmane, Tuđmane,
slušaj našu pesmu ti,
Sveti Sava nek te čuva,
Pomirbe sad vetar duva“

Tomos
Gost
Tomos

Nije to Srpsko no antisrpski ukoliko je tako. A znam s igurno da mi imamo naše u Crnoj Gori još gore od tog.
Imamo Crnogorsku stranku koja se zalaže za rušenje Crkava po Crnoj Gori. Juče je bio tekst konkretno za Manastir Dajbabe…
I ti se čudiš jednoj pesmi ako uopšte postoji…

Tomos
Gost
Tomos

Joko, mi smo braća sa hrvatima, eto nam je i naš vojvoda šešelj hrvat.

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj Nlk a oni su ka , neka reču i za Miloševića da je bio hrvat, ili za Borisa Bejeta…

Sefket
Gost
Sefket

U pitanju je film.Digla se frka oko tog isjecka .Dobra fora.

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Navedite popovi ( Oprem i ostali ) zvanični dokument u kojem se u CG pominje Srpska pravoslavna crkva prije 1922-e. Crnogorska autokefalna crkva se pominje u ruskom Diptihu i vaseljenskom Katalogu 1855-e, Ustavu CG 1905-e, srpskom Tomosu 1922-e… Navedite samo jedan ovakav dokument

Tomos
Gost
Tomos

Ajde ti meni jednostavnije kada je Crna Gora tražila Autokefalnost.. Ili samo reci kad smo je dobili.. I da ti se odmah izvinim… I još jedno pitanje, kako je Njegoš mogao biti planiran za Tron Pećke Patrijašije ako je to neka druga odvojena Crkva Hoćrš reći da Crnogorski Vladika nije znao što je Crkva, no ti i Nikolaidis sa da… Više »

Tomos
Gost
Tomos

Odgovoreno ti je, dako objave…

Lagano
Gost
Lagano

Opipaj rukama Manastir Moraču, recimo. Ili Prevlaku Miholjsku. Nije teško. Što se tiče plana gradnje, evo sa Cetinja iz muzeja velji Crnogorci prodadoše par hiljada eksponata, ubaci taj plan tamo.

Istina
Gost
Istina

Nema. Ne postoji. Isto tako nema crnogorske kape sa 4S na nijednoj fotografiji prije 1918. Ima na hiljade fotografija, ali baš na nijednoj nema falsifikovane crnogorske kape.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Istina brate moj ne tjesi se. Ima nekoliko primjeraka crnogorskih kapi sa 4C iz prije 1918 koliko hoces. Podji u Njujork na ostrvo Elis, ima kape jednog crnogorca doseljenika iz 1913 pa se uvjeri.

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

U Njujork, hahahahahahahahahhahahahahahahahah

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Vladika Vasilije Petrović u svojoj knjizi ,,Istorija Crne Gore”, koja je štampana u Moskvi marta 1754., za sebe piše da je Arhijerej srpske crkve. Pored sebe navodi još 21 Arhijereja srpske crkve.

Tomos
Gost
Tomos

Njima se istorija svodi ovim “izrodima Srpskim” kako ih je Njegoš mazivo.. Na dva pisma i jedan telegram..

Dragor
Gost
Dragor

Pazi prijatelju ne shvatas neke stvari.Svaki narod ima pravo na svoju crkvu pa sam tim I crnogorski.Medjutim treba da znas neke istorijske cinjenice.Prvo nije mitropolija crnogorsko brdska 1766 godine se izdvojila iz sastava Pecke patrijarsije zato sto su to Crnogorci trazili vec zato sto je sultanovim hatiserifom ukinuta Pecka patrijarsija.Od tada Mitropolija je nasilno izdvojena iz sklopa Pecke Patrijarsije I… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Dragor izmisljene nacije nemaju pravo na crkvu, jer valjda lazi (izmisljotine) su protiv hriscanstva, pa i crkve. Mogu partiju, a ne hriscansku crkvu.

Tomos
Gost
Tomos

Svako može da ima Crkvu, veka je sagrade beka prave možda im za jedno 200g neko sa delavantnih adresa i ja e sa su na pravom putu do tada su Nvo…

Dragor
Gost
Dragor

Najveci vas problem je sto istoriju posmatrate onako kako vam odgovara.Pozivate se na Ustav CG iz 1905 kada je u pitanju crkva a odbacujete isti taj Ustav kada je u pitanju srpski jezik,himna Onamo namo,zastava trobojka,karakter drzave I sl.Ponistavate odluke podgoricke skupstine iz 1918 iz razloga da je bio protivan Ustavu CG iz 1905 a neponistavate odluke ANOJ a iz… Više »

Tomos
Gost
Tomos

Šta želiš reči…

Tomos
Gost
Tomos

U pravu si nema nijednog dokumenta đe se pominje SPC prije 1922. Ali mi volimo da lažemo i uvijek ćemo govoriti da ima.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Tomos ima u “Istoriju o Crnoj Gori” iz 1754

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj nik..
A drugo on to napisao nije..

Tomos
Gost
Tomos

Kaže dogodio se “skandal”… Pa hrvatima je bio skandal i kada su našli Srpsku čokoladicu u zdjeli sa drugim čokoladicama. Pa je Koljinda najabila istragu, da joj se to razjasni i objasni…. Ali im nije bio skandal kada su onog momka dok je bacan u januar u more dok je vikao “ja sam Crnogorac” u Splitu… To nije bio Ş… Više »

mrgud
Gost
mrgud

bit ce ovo sve tursko .dok se mi braca crnogorci svadjamo . . .

Dragor
Gost
Dragor

Ja ne mogu da shvatim kome smeta crnogorska kapa sa 4s?Da znate kao sto ne znate 4s nije srpski simbol vec simbol Vizantije nastao u Carigradu za vrijeme dinastije Paleologa u 5 vijeku.Predstavlja simbol pravoslavlja.Sve pravoslavne zemlje imaju ovaj simbol na svojim drzavnim amblemima.Srbija ima na drzavnom grbu I grbu crkve.Rusija ima na grbu vojske,Grcka na grbu crkve Itd.U Vizantiji… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

4S je simbol Srpske Pravoslavne Crkve od 1703 god druze. Ima slicnost sa Vizantijskim grbom 4B ali nije isto.

SrbiSuTurci
Gost
SrbiSuTurci

Srbi su izmišljena nacija, ustvari mješavina cincara, turaka, roma, bugara, rumuna i mađara.

Miko
Gost
Miko

I to nekad bila crnogorska kapa,ima li neko da kaže da nije ,u tome i jeste smisao i istina ,više je kapa crnogorskih i jedna ne poništava drugu ,apsurdno je ovo današnje razmišljanje

Samo Istina
Gost
Samo Istina

Termin “crnogorska kapa” potice iz 1945 sa komunizmom. Prije toga se zvala Zavratka, Korotna Kapa ili samo Kapica.

Džabe priča
Gost
Džabe priča

Ovi iz Ministarstva kulture ne znaju ni ko im rovari i radi protiv Crne Gore u Ministarstvu, a kamo li van njega. Nema nikakve strategije na planu razvoja kulture. Sredstva na konkursima se dodjeljuju evo ovakvim društvima koja brukaju Crnu Goru. Ovo društvo dobro sarađuje sa ovizijema iz nevladinih udruženja iz Paštrovića, pa zajedno organizuju nekakve radionice i pozivaju stručnjake… Više »

Tomos
Gost
Tomos

A kape sa HI “Nikola prvi” da li su postojale za vrijeme recimo Petra prvog, Petra Drugog, Knjaza Danila, pa naravno da nisu jer okle su znali da će on biti Kralj. A postojale su kape i prije toga. I što to znači da su oni prije bili veći Crnogorci a ovi manji ili obrnuto… Prestanite sa revidiranjem istorije pogubiste… Više »

Ostrig
Gost
Ostrig

Zasto se nijesu nosile sajkace u narodu, za vrijeme kralja Nikole?

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Jer korotna kapa je srpskija i starija od sajakace Ostrige

Ostrig
Gost
Ostrig

Jes’, jes’, dosla je sa istoka iz stare Indije, staroindijska, kako da ne

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Ostrige brate moj, ovo je staroslovenska kapa, pogledaj kapu Čeha “Vlcnov kroj”, ili poljsku kapu iz Krakova. Svi Srbi su nosili ovu kapu u proslosti, a danasnja Crna Gora je tromedje tri najstarije srpske knezevine: Duklja, Travunija i Raska.

Ostrig
Gost
Ostrig

Duklja je prvobitno bila “istaknuti centar latinske civilizacije”, a Sloveni su tek kasnije dosli na ova podrucja slovenskom seobom.., dakle Crnogorci, Srbi, Hrvati, Dubrovčani, Bosnjaci,…i kasnije se njihova kultura razvijala na ovim podrucjima.I svi primorski gradovi su bili prvobitno “latinske utvrde”, s latinskom kulturom i civilzacijom, ..i odolijevaju vremenu…

Ostrig
Gost
Ostrig

Narodna nošnja, i kapa u sklopu nje, ne moze predstavljati koritu!

Ostrig
Gost
Ostrig

Narodna nošnja, i kapa u sklopu nje, ne mogu predstavljati korotu!

Tomos
Gost
Tomos

Oni mogu i beretku, šešire vestern njihova stvar.
Mi smo imali Crnogorsku Kapu, i menjala se krz svoju istoriju i kapa kao i zastava.
Ali je uvjek to bila Crnogorska Kapa i uvjek je nošena iz ponosa…

Tomos
Gost
Tomos

Jer smo imali ove kape o kojima pričamo… Šajkaču su nosili Srbijanci a Crnogorsku kapu Crnogorci. Ali su i Srbijanci i Hercegovci i Crnogorci Srbi. Svi smo imali i svoje specifičnosti…borbenost, nošnja, gusle.. “Osim Crne Gore ima još Srpskih zemalja koje nisu ja mi slobodni mo su pod tuđinom”.. Ja nisam ovo napisao, samo vjeriujem više tone no Nikolaidisu i… Više »

Montenegrin
Gost
Montenegrin

Onda se čude što su ih hrvati procerali. Evo i u Crnoj Gori ne može se ostati od srpsko ovo, srpsko ono. Kako su kreni biće im ponovo neko drugi kriv.

Goran Abr
Gost
Goran Abr

odmah smijeniti anticrnogorsku vlast u kl.

Ostrig
Gost
Ostrig

Svako nek’ se ponosi svojom narodnom nosnjom, a ova potkradanja kaznjavati novcano!

Haj
Gost
Haj

Ma te lazne kape treba spaliti.

Sefket
Gost
Sefket

Pa dobro evo stavljamo Alah Akber,da primirimo crnogorce.

Garfild
Gost
Garfild

Kako bi Drago i Radoš Bulatović reagovali kad bi mogli da vide sramno obilježavanje Rovačke republike? IZRODI !!!!!

HUMER
Gost
HUMER

Citam komentare i dolazim do zakljucka da smo SLOZNI KAO STO NISMO dje bi name kraj bio SRAM da nas bude brat na brata, drug na druga,komsija na komsiju,a ovi oce da name uzmu Malo po Malo teritorije I da pripoje albaniji.A nedaj boze da se slozimo oko toga kolike su nam plate dok ovi Pune svoje dzepove I dijele… Više »

Haris
Gost
Haris

A što je sa ovima te hoće da nam uzmu sve i pripoje srbiji??

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Sa Srbijom smo bili u tri zajednice i evo nas tu smo. Na Kosovu Crnogoraca ima ukupno 8, fala na priganice bi ti rekli Crnogorci na to što nam nudiš

delboj
Gost
delboj

Detalj sa kape je jedan od naujpecatljivih dokaza okupacije i asimisacije crnogorskog naroda od strane Srbijanaca.
Nikad u istoriji na crnogorskoj kapi prije 1918 nisu bila 4 ocila.

podgorica
Gost
podgorica

Klasicna neistina i pokusaj manipulacije sa neznalicama ,mislim da je Njegos stari od 1918 a u gorskom vjencu pise sve sto treba da znamo o svojoj istoriji.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Podgorice, sva vam je istina takva. Ni na jednoj fotografiji, od stotina koje se mogu naći, nastalih su prije 1918, nema 4s. Dovde smo došli jer smo istoriju učuli iz pjesama o Kosovu i Marku Kraljeviću. Istorija se uči iz dokumenata. A ona kažu da su Nemanjići i Karađorđevići okupirali i popalili Crnu Goru.

Sprdnja
Gost
Sprdnja

Od stotine knjiga vi montenegrini se držite dva pisma i jednog telegrama, Sprdnja od sprdnje

Tomos
Gost
Tomos

Od koje godine je na kapi “HI”, a da li je bilo bilo kapa prije toga, c RNOGORČE…

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, izgleda da su Petrovići bili neuki i da ništa nisu znali, čim je Vladika Vasilije napisao ,,Odu Nemanji”, Njegoš svoje najveće djelo posvetio Karađorđu, a Kralj Nikola napisao ,,Pjesmu Svetom Savi”.

Volvo
Gost
Volvo

A ne no ne znam šta je bilo. Zbog vas koji potencirate to priču godinama živimo kako živimo.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Delboj ima primjeraka crnogorske kape sa 4C prije 1918, podji na ostvro Elis pa vidi

Raso
Gost
Raso

Kad ova vijest bude imala 3,4 komentara, a vijest o otpustanju uhljeba iz javne uprave 200 i kusur, Crna Gora ce biti drzava!

KRSTO ZRNOV!
Gost
KRSTO ZRNOV!

AЛО МОНТЕНИГЕРСИ,ПРВО ДА ВРАТИТЕ ХЕРЦЕГОВЦИМА НОШЊУ И ГУСЛЕ ПА ДА ПРИЧАМО ОНДА НЕШТО БОЖИЋНИ УСТАНИЦИ!

Gile
Gost
Gile

A vi zastavu turcima,himnu slovencima,nošnju bugarima…istoriju da ne spominjemo.nema te je sem mitova!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Gile sto zboris o zastavi kad na cg nosnji je srpska trobojka.

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Hercegovci su etnicki Crnogorci ali obesvijesceni velikosrpskom propagandom od 19 vijeka.

KRALJ NIKOLA I
Gost
KRALJ NIKOLA I

i onda se nadju neki od ovih gubitnik i jadova posrbljenih da kaze kako je to prava crnogorska kapa .. jeste kako nije ka da je neko smio stavit na glavu tu kapu sa nekim drugim simbolom.. samo je smio nosit onu dje je pisalo N I. a ovu su izmislili kad ga je unuk sredio i procerao!

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Kralj Nikola Petrović se 1910.god. krunisao sa krunom Kralja Stefana Dečanskog. Kralj Nikola Petrović je napisao i stihove:
Slobodi je kolijevka
Nemanjina Crna Gora.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Ha ha Oprem, ti po običaju. Pominje li “KRALJ NIKOLA I” u komentaru krune i stihove. I cijela je pričao kapi sa okupatorskim simbolom 4s. Ne postoji ni jedan dokument i fotografija prije 1918-e sa 4s na crnogorskoj kapi. Tako da pope, ne mlati časti ti.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Brđanine, neko čiji je nick Kralj Nikola ne bi trebalo da piše da je neko posrbljen. Kada već koristi taj nick, treba da nauči ko je bio Kralj Nikola, čijom je krunom krunisan i šta je pisao.

Sprdnja
Gost
Sprdnja

Fali im dva dana sa kažu da je Kralj Nikola bio četnik, srećom nije nosio bradu

Zarije
Gost
Zarije

Ne nego će nastupati sa albanskim simbolima!!!!

HUMER
Gost
HUMER

Jeli moguce toliku mrznju izmedju dva bratska naroda da pojedini ljudi pokazuju,pa nema familije u C.G koja nema nekoga ko se ne izjasnjava kao Srbin ili kao Crnogorac.Istorija je uvijek vezivala ova dva naroda,jeli nekada bilo nesporazuma nekih,jeste sigurno,Ali I u kuci ih imamo sa najblizima to je normalna pojava.

Cdm moracica
Gost
Cdm moracica

E srvarno skandal aoo bruke e to je stvarno veliki problem ,nego kad nemamo drugih problema dobro je ovo ce se nekako zaborabiti.

Laki
Gost
Laki

Komandir KUD-a Mijat Maskovic iz Kolasina je srbijanac Davor Sedlarevic,zato i nose C vitamine na kapi!…

Bankar
Gost
Bankar

Ovo C vitamine je dobro…hahahahaha….

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Sta vama smeta 4C a ne smeta vam trobojka na nosnji i crna korotna kapa za kosovom?

Laki
Gost
Laki

A sto Srbijanci ne nose korotu za izgubljenim Kosovom?…

Tomos
Gost
Tomos

Oni mogu kako hoće, svakoj svoj obraz čuva.
Poslušaj himnu Crne Gore koju komad čuo nisi niti te je ikad interesovalo sem prve dvije riječi koju je pisao s a m Kralj Nikola “Onamo namo”… Tu ti je odgovor…

Titograd
Gost
Titograd

Da je vječno nezavisno Kosovo!!!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Laki jer kako Krsto Zrnov rece “Crna Gora je dje se najbolje cuvala i sacuvala iskra slobode Srbinove”

freeMNE
Gost
freeMNE

Đe ih zagrebčani ne dovatiše malo da im objasne đe su došli

Volvo
Gost
Volvo

E sram te bilo.

Zlaja
Gost
Zlaja

Srbi i posrbice u CG su u povlašćenom položaju što se tice Crkve i medija đe apsolutno dominiraju. Obzirom na podrsku iz Rusije i Srbije i odnosu prema samoj drzavi CG, postoji disbalans ali u njihovu korist. Ključan je odnos prema Državi, odnosno Crnogorskoj Crkvi, Naciji, Kulturi itd. Na jednoj strani, ne žele Državu, a na drugoj hoće vlast u… Više »

Ivan Sekulović
Gost
Ivan Sekulović

“crnogorski oro” je Srpsko kolo!

Posmatrac
Gost
Posmatrac

Crnogorski oro imaju u svijetu, osim Crnogoraca, samo jos Osetini s Kavkaza.

Maxim.
Gost
Maxim.

Na ovu temu ce danas biti 1000 komentara,ali kada je text o nečemu što je od značaja za poboljšanje života svih gradjana kao što je neki dan bila tema o deponijama u Baru koje prave neobrazovani i bahati gradjani,NIKO NE REAGUJE !

mikac678
Gost
mikac678

Kao i na vijest da je Beograd naj zagađeniji grad, a na sjeveru smog možeš nožem da siječeš zimi. Nikoga takve stvari ne zanimaju glavno da se međusobno prozivamo ko je šta

Zoran
Gost
Zoran

Da a oni napišu da je more hladno i eto svsđe

nnn
Gost
nnn

ne miješaj stvari koje nisu iste

Srpko
Gost
Srpko

Volimo i postujmo drzavu, koliko ona voli i postuje nas.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Lako li plunuše na đedove. Ima li išta grđe no izdajnik, kojemu je tuđa država milija no svoja.

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Tebi prvom, preko Albanihe nema, i ljutš se što nije i drugima tako

ElPatron
Gost
ElPatron

A ti ih eto uzdizes 🤣

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Vjerovatno su im đedovi bili Srbi. Ako su potomci Bogića Moračanina, možda znaju predanje svoje porodice ili su možda čitali Cetinjski vjesnik od 14.12.1911. godine, gdje na str.2. treći red za porodicu Medenice piše da su čuvena srpska porodica.

Tomos
Gost
Tomos

Srbija je od Njemacke tj Luzickih Srba pa sve do Turske to je pravo Dusanovo carstvo koje ce se obnovit kad tad.

Zeljko
Gost
Zeljko

Hoce Tomosu hoce ka sto ti je srpsko ime, nego vasi Tarabici cije se prorocanstvo ostvarilo u mnogim predvidjanjama spominjahu nekakvu sljivu i pasaluk a ne carstvo.

Volvo
Gost
Volvo

A što se ti sladiš da se ne ostvari to? Zašto mrziš Srpski narod i Srbiju? Šta si ružno od Srbije TI lično doživio kad si bio tamo ili kad ti je dolazila rodbina iz Srbije?

Tomos
Gost
Tomos

Napravi svoj nik, svoju novu kapu,.. Pokušaj…

Tomos
Gost
Tomos

Sa tuđim nikom barstaš, tuđom istorijom, a da ti nije tih pisao bi sa desna u lijevo…

Magarica
Gost
Magarica

Evo zabave za IQ<86. 👌🌹🍭

Maxim.
Gost
Maxim.

Tačno tako

Jelena
Gost
Jelena

Koliko mrznje u jednom covjeku. Greote

Zoran
Gost
Zoran

Nije to mržnja nego ljubav idiote!shvati da pravi Crnogorac ne mrzi druge kad ovako zbori nego voli crnu goru.!!!

Stante malo
Gost
Stante malo

A no sa cijim ce simbolima nastupiti. Nece valjda turskim.
Velikomontenegrinski nacionalizam bi trebalo da se suzbije. Nije dobro da u 21.vjeku ima nacionalizma. Malo bi mnogo bilo nekome da formira atar u maksimalistickim granicama. Zna se kolika je cija teritorija bila na Berlinskom kongresu.

Stara Podgorica
Gost
Stara Podgorica

Stani malo pa pogledaj slike Miloša Obrenovića i Vuka Karadžića. Svaka slika im je sa fesom i turbanom. Nećemo mi te vaše simbole da diramo. Kad pominješ Berlinski kongres i granice, pogledaj Srbiju. Od Kraljeva do Beograda.

Atos
Gost
Atos

Pusti ti Miloša, oni mogu i vetetku. Ali je naša bila ta koja je bila i nema što tu sada sa se ispravlja istorija, kao nametnuto nam je

Atos
Gost
Atos

“oni mogu i beretku”

Katunjanin
Gost
Katunjanin

Pa što, i kralj Nikola se 1910 krunisao sa kapom sa 4c, eno je u muzej.

samo kažem...
Gost
samo kažem...

Ne laži…

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Samo kazem podji do muzeja ak ti basta junace

Psihijatar
Gost
Psihijatar

Sva ti je istina, ko ova. Istorije nemate, a Evropu o zlu zabaviste. Sva istorija vam je lažna i mitomanska, za kolektivnu terapiju ste.

SlobodaNarodu
Gost
SlobodaNarodu

Psihijatar kako Seselj rece, vi milogorci sta najbolji dokaz da smo mi Srbi lud narod!

Velimir
Gost
Velimir

Ne može niko da natjera crnogorca da voli Crnu Goru ako je on ne voli

Filip
Gost
Filip

A kako se to voli Crna Gora. Treba da stanemo u red sa onima što pljuju po njenoj istoriji sa malim preskocima do dolaska dps, i od tada počinje kao procvat Crne Gore, pa sa li misliš da su ljudi vaš tolko naivni

Bnjj
Gost
Bnjj

U 21 vijekuu je patriotizam plaćanje poreza i uređeno društvo a lična osećanja nisu bitna čovek može biti Marsovac i smatrati Cg Marsovskom državom njegova stvar lična

Filip
Gost
Filip

Možemo plaćati porez i biti to što smo, kao i svi u svijetu

mrki
Gost
mrki

pogubili su ovaj narod….prvo su nam ovi iz Dps-a rekli da smo srbi pa onda crnogorci pa samo malo da se priviknemo..ovo su izolovani slučajevi..ponekad se i Dušku omakne na veselju i po koja četnička,ali nema veze…

Bokelj
Gost
Bokelj

Nije mi jasno šta se bunite kad su vam svi vaši preci Srbi, a i kod nas vidim vecina tih kapa po kucama je sa 4 s.

Gaga
Gost
Gaga

Netačno je da su nam preci bili srbi, a još je veća laž da su crnogorske kape imale 4s. Zato, ajde polako u šumsku odakle si došao.

Oprem dobro
Gost
Oprem dobro

Gaga, sigurno tvoji preci nisu bili Srbi, oni su vjerovatno skoro došli u Crnu Goru

Sistem
Gost
Sistem

Da, bili su istovrememo i Srbi i Crnogorci. Kao što možeš da budeš i Crmničanin i Crnogorac istovremeno, a zamisli dođe neka partija na vlast za 100g i kaže Crmnkčanima da se odrede što su. Da izaberu od dvije iste stvari. U Crnoj Gori ko se piše kao Srbin on zna da se podrazumjeva da je i Crnogorac, vazda se… Više »

Vlado
Gost
Vlado

Ne mlati. Izgleda da nijesi ni osnovnu završio iako je vazda obavezna, tamo te odma’ nauče da ne sabiraš jabuke i kruške.

Sistem
Gost
Sistem

Ja se na Njegoša pozivam, a ti na Nikolaidisa, velika je razlika između te dvije škole… Nisu to jabuke i kruške, ali bi se ti bolje razumio u tikve izgleda

Krsto Zrnov
Gost
Krsto Zrnov

Budalo

Krivokapić
Gost
Krivokapić

Crnogorska kapa nije nikad bila niti ce bit 4c.Crnogorska kapa je sa inicijalima. Jedno su zelje, drugo je istina!

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Krivokapicu vazda je bila sa 4C, tu stoji u muzeju Marka Miljanova njegova kapa sa 4C. A dodatno tvoji pradjedovi izjasnili ka Srbi.

PraviCG
Gost
PraviCG

Kad pricamo o istoriji,slova su od kada a od kada je Crna Gora? Gospodine krivokapicu hahahah

Pinokio
Gost
Pinokio

Ćuti lažove srbijanski.

Mrzim NATO
Gost
Mrzim NATO

Crnogorci su Srbi!!! Ja volim Srbiju👌👌🙋🙋🙌🙌

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Da je vječan NATO i herojska akcija 1999!!!

Sistem
Gost
Sistem

Promjeni nik, jer da imaš veze sa Crnom Gorom znso bi da je prva bomba pala na Crnu Goru

Crna Gora
Gost
Crna Gora

Sistem, miran!

Plagi
Gost
Plagi

Kako je u Rozaje.

luka
Gost
luka

Sledeci put na tvoju kucu,prvo.Amin

Samo Crna Gora
Gost
Samo Crna Gora

Tuga od naroda. Pretke su im zatvarali, mučili, ubijali, kuće im palili, i sve što još ne, a oni gledaju da im se što više dodvore…Sprdnja i sramota od ovakvog slijepog naroda…

Božični ustanak
Gost
Božični ustanak

90% pravoslavaca u CG teži SRPSTVU ali se vješto skrivaju i sa kapom i bez kape ,, Ovo mi liči na četnike kojih ,,javno,, nije bilo u SFRJ sve do rata 1991 kada su se iznjedrili kao visibabe preko noći ,Tako ke i kod nas u CG sa pravoslavcima koji se deklarišu kao ,,CRNOGORCI -SRBI,,

Sistem
Gost
Sistem

Čudiš se što su Italijani Italijani, pa čudi se. A ko je ubio Krsta “Božićna pobuno” ubiše li ga Četnici, Ne. Već partizani a što “božićna pobuno”

KNJAZ DANILO
Gost
KNJAZ DANILO

sto je to cudno kad se zna da je gradonacelnik velika srbenda!!!!!!!

Bankar
Gost
Bankar

Interesantno Crnogorci masovno glasaju za DPS,a DPS u kontinuitetu sve radi da zatre Crnogorski indetitet.Da nesto na kasicicu Crnogorcima a onda to sve zatre i obrne korito.Glasanje za DPS je samo za bogacenje odredjenih likova,i boli kisobran njih za buducnost Crne Gore,zalosno!

Region
Gost
Region

Crnogorski udžbenici za vrijeme Kralja Nikole citiram „Осим Црне Горе, има још српских земаља, има још српских земаља у којима живе наша браћа Срби“, истиче се у уџбенику.
I sada mi ubjeđubemo Kralja Nikolu što je on bio, mi “biznismeni, tajkuni, šaneri,klamstaši..” svi bolje znamo ko smo od Petrovića, e ko me to logično, eto mu ga

Profesor
Gost
Profesor

Ćuti ne laže.

Region
Gost
Region

Ovo su citati copy paste, nego nikad nisi čuo za taj dio istorije oa se na taj način čudiš

Djoma
Gost
Djoma

Meni je pradjed bio ucesnik Bozicnog ustanka, a izjasnjavao se kao Srbin. To znamo svi u familiji i ponosimo se sa tim!

Piii
Gost
Piii

Samo ti laži sebe.

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Krsto Zrnov je Srbin bio – nije ga vodio ni Aco ni Milo!

Livlon
Gost
Livlon

E jada jadnog, kako potrca da spija..Stid me od ovakvih “crnogoraca”..

Gavrilo
Gost
Gavrilo

Markane svaka čast. Ti si primjer dostojnog i uspravnog Crnogorca. Mogao si malo zaviriti da da im na nogama slučajno nisu bili opanci “piroćanci”, poznati simboli okupacije 1918 g.,ili kotule iz Šumadije,a jeleci iz one pjesme: jelek,anterija i opanci.

Dragan
Gost
Dragan

Kako mogu biti Crnogorci Srbi kad su Srbi nastali od Crnogoraca to je utvrdjeno DNK analaizom vecine Srba. Svi Srbi vode porijeklo iz CG ili Hervegovine i mjesavina su Turaka, Vlaha i Crnogoraca. Danasnji Srbi su nacija koja je nastala prije 200 godina. Tako da ne moze nikako biti da su Crnogorci Srbi samo moze biti da su Srbi mijesavina… Više »

Бојан
Gost
Бојан

Хххахахахахахах а што је са затуцаним људима? А окле ти ти подаци и та логика?

Pomorac
Gost
Pomorac

Turci su vladali npr Srbijom tako sto su djecu iz Srbije odvodili u janjicare i nakon toga ih vracali da vladaju u krajeve odakle su ih odveli u ime Sultana i Imperije…Turskog dnk nema medju balkanskim narodima,izvorni Turci su rasuti po Sibiru i narod su mongolske rase(kosooki) Mislis da su Musovici, Sokolovici, Muratovici Turci? To su kako god zelis Crnogorci… Više »

Bnjj
Gost
Bnjj

Hrvati nisu bili Slovensko pleme kasnije su postali Sloveni

Pomorac
Gost
Pomorac

Bugari da al Hrvati su Sloveni. Bugari su kao ratno pleme otimali slovenima zene i te zene su podizale djecu i time ih one ucile svom jeziku dok su ocevi ratovali. Tako danas Bugari prucaju jednim od slovenskih jezika i dobrim djelom su Sloveni al su narod persiskog porjekla. Ajde mi sad molim te kazi sta su Hrvati samo nemoj… Više »

Tomos
Gost
Tomos

Tako je isto i u Crnoj Gori bilo i to 10g duže no u Srbiji izuzev malog dijela oko Cetinja. Sve isto identično je bilo. Da čitaš znao bi. Da se Beograd oslobodio od Turaka 10g prije od Podgorice. Ali znaš samo ono što poluistoričar Adžić napšie

Милован
Gost
Милован

драгане..пошто видим да не знаш даље од 200 година…исто као и браћа ти из рожаја. Једно питање, постоје ли и удаљене сумње да је цар Лазар и Душан Силни итд били црногорци…?

bane
Gost
bane

Preko granice s’njima

Kapa
Gost
Kapa

Niko u ZG nije nosio kape sa 4S. Na sastanku članova KUD-a je naglašeno da se kape sa 4S ne nose. Ovaj Markan će da popije prijavu za uvredu časti. Od 30 članova KUD-a. Cmok.

Komita
Gost
Komita

Pa to znaci da ih imate ? Priznade li to da crnogorski KUD ima kape sa 4S ?

Haris
Gost
Haris

Naglašeno da se kape da 4s ne nose aaaaaaaahahahahahaha znači imate te kape, spremne za upotrebu po potrebi, nikad se ne zna, ima te li neđe i ćulaf Albanski, more zatrebat, ili fes, ili Šibeničku,… sve uz CG nošnju, danas smo Crnogorci, sjutra Albanci, pa srbi, pa Bošnjaci,…

markos
Gost
markos

Pa tad se takva kapa nosila….

Čika Karl Marx
Gost
Čika Karl Marx

Iz muzeja na Cetinje obavezno da se izbači kapa kralja Nikole. Nema veze što je njegova, jer na nju su isto 4S!

Muki
Gost
Muki

Pa to i nije toliko loše, bar je kapa crnogorska! Prije nekoliko dana na obilježavanju 18 godina postojanja vrtića Svetionik iz Bara nije bilo ni crnogorskih kapa a srpskih šajkača svakako a manifestaciju otvaraju opštinski zvaničnici.

Budimo realni
Gost
Budimo realni

Па цијела је ношња црногорска у српском тону. Од боје ношње која даје заставу па до капе, њене симболике и у коначници и тог знака који паћеницима боде очи.

Marjan CG
Gost
Marjan CG

To je ta DPS vlast koja je smijenila “mrske”
Crnogorce iz SDP u Kolašin.

Lipovo
Gost
Lipovo

Dok je neko nosio FES na glavi, nassa kapa je imala crno polje, kao znak žalosti za kosovskim bojem, sa 5 krugova na crvenom polju u čijoj sredini su bili inicijali imena i prezimena vlasnika. U (neprestanim) borbama sa osvajačima osmanlijama, poginulom se ratniku uzimala kapa i predavala porodici, kao znak pogibije.

hahahahaa
Gost
hahahahaa

… kao znak žalosti za kosovskim bojem, hahahahahahahahahahahahahahahahhahahaa, e sve sam čuo ali ovo prevazilazi i Dobricu Ćosića, hahahahahahahahahahahahah

Rolex
Gost
Rolex

Hahahaha….to su DPS-SPC igre bez granica,nevijerovatno ali istinito i zalosno!

Bnjj
Gost
Bnjj

Ljudi imaju pravo da nose na kapu šta hoće, Srpski identitet je dio Cg. Kao u Kaanadi Francuski i Engleski u toj državi imate ljude koji se izjašnjava ju kao Kanadjani onda imate Francuze, Engleze, Kineze, Ukrajince idr svako tako treba da se i u Cg izjašnjava kako misli i da nosi simbole koje želi ovaj tekst je govor mržnje… Više »

Flojd
Gost
Flojd

Slobodna, nezavisna, demokratska, evropska drzava sa tradicionalnim vrijednostima, na pragu EU, članica NATO.. svako moze da nosi sta hoće i bude sta hoće..

RobljeProslosti
Gost
RobljeProslosti

spijanje, nacionalni sport crnogoraca

budala
Gost
budala

Zaboravili da im kupe nove nosnje. Mozda nisu dobili informaciju da moraju kape da promijene posto su ih nosili od kad im je kud osnovan

Serdar
Gost
Serdar

A da ne bi i nošnju promjinili jer je u boji SRPSKE zastave ,crveno -plavo-bijelo. Ne tarandajte no se uvucite u rupu, vi dušebrižnici koji vole Crnu goru samo ako imaju finansijske koristi.

Niksic
Gost
Niksic

Odma u zatvor,ovo je izdaja Crne Gore,pa neka idu ljig,svrljig,leskovac….pi sram ih bilo

Zabjelo
Gost
Zabjelo

Svaka čast na čuvanju tradicije

Tomos
Gost
Tomos

Ko je čuo skoro gusle u Crnoj Gori, evo reći ću niko… Samo zbog toga što sadržaj pjesama ne odgovara trenutnom pravcu “uspravne” Crne Gore… Pa stide se svega sa čim smo se ponosimo. I drago mi je da vidim da ima još onih koji cijene Crnogorsku istoriju u cijelini… A kad guske puste u Srbiji, “kradu nam identitet”.. Pa… Više »

Ma,neka
Gost
Ma,neka

E, sram te bilo, Tomose!

Tomos
Gost
Tomos

Samo napiši što konkretno, nećeš naravno..

Krivokapić
Gost
Krivokapić

To apsolutno nije tačno! Gusle se jos uvijek čuju u Crnoj Gori, čak što više ozvaraju se i nove škole za guslare. Sad što je društvo zatrovano sa raznim rijalitima i trendovima to je druga stvar.

Tomos
Gost
Tomos

Đe u Novom, koji pljujete kolko možete..

BIRZIMINIUM
Gost
BIRZIMINIUM

U lance okovati bagru cetnicku zaj sa opštinskim funkcionerima, pa na jednogodisnji dobrotvorni rad u ZIKS!!!
Dzaba VAM sve domaci izdajnici!!!
NIKAD VISE 1918.

Bnjj
Gost
Bnjj

Fašisti ti si manjina

Podgorica
Gost
Podgorica

Nije Njegoš četnik, mada je stvarno nosio bradu

Blažo Elektrana
Gost
Blažo Elektrana

Ono kad duševni bolesnik iz Dobrote u krugu bolnice hvata WiFi sa Svete Vrače.

Abcd
Gost
Abcd

Ajde Rožajac…

Tomos
Gost
Tomos

Hahahahaha Srpskim simbolima na Crnogorskoj kapi Pa da li ste nomalni… Pa u Gorskim Vjencu piše posveta “Prahu Oca Srbije”, pa je Njegoš napisao “Ogledalo Srpsko”. Pa crni rub oko te kape je žak za Kosovom.. Najveće odlikovanje u Crnoj Gori je “Obilića Medalja”, da ko neko odlikovanje sada slučajno smije tako nazvati… Pa Kralj Nikola u svojim Memoarina piše… Više »

Onako samo
Gost
Onako samo

Tomis, đe ti je Tomos?

Risto sotona
Gost
Risto sotona

Srpstvo=pravoslavlje genije,srbija se nekad zvala Raška i promijenila je naziv upravo zbog tendencija da posrbi sve pravoslavce na balkanu

Tomos
Gost
Tomos

Njegoš nije bio tolko nepismen kolko ti misliš, Već ramo gdje treba jasno odvaja Naciju od Vjere..u citatu gdije Crnogorci i tom vremenu mjenjaki vjeru u i onda su postajali i Turci. Pa kaže Njegoš “Prosto vjeru što promjeni drugu, no mu ne prosto bilo pred Bogom što se nešće Srbinom zvati”. Htio da ako neko uzme drugi vjeru, recimo… Više »

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Risto – onda Zivjela Velika Srbija (odnosno Velika Pravoslavija) 😂😂😂😂

Tomos
Gost
Tomos

Ne, sve tri zemlje teba da budu samostalne ali da znamo da smo isti narod, ako će mo vjerovati Petrovićima…

Slavko
Gost
Slavko

Sta je ovdje nejasno?

Tomos
Gost
Tomos

Pa tjera a nas aktuelna vlast da se stidimo istorije i da ubjedino sebe da su nam najhrabriji među nama, naši đedovi, ustvari bili kukavice i da su morali da nose tu kapu iz straha.
E mone nisu to mogli nametnuti iz straha…čijem jedu neka reče…

Rašo
Gost
Rašo

Sramota i provokacija, treba zabraniti dalji rad tog kulturnog društva.

J.J.J.
Gost
J.J.J.

Znaju djeca sta su im preci nosili pa nece da mijenjaju. A ne ko onaj mrco iz Niksica sto je djedu spomenik srusio jer je srpski junaj bio.

Gagi
Gost
Gagi

JJJ,ma odakle ti toliko “pameti”jutros na zoru.Samo mi reci,jesi li Srbin,veliko Srbin ili Srbijanac.Jer pojedini Srbi u CG nece da “budu”Srbi sto je normalno,nego veliko-Srbi,koji si ti JJJ.

J.j.j
Gost
J.j.j

Ne znam sto je to bitno ali ako jeste evo. Ja sam Srbin bas kao i svi moji preci i bas kao i svi u cg na popisima iz doba kralja Nikole bas kao sto pise u zemljopisu stampanom na ct u tom vremenu. Ja sam vazda govorio da je Srpstvo vrhunstvo Crnogorstva. Nisam znao da se izrazim dok mi… Više »

Bnjj
Gost
Bnjj

Pa to je pravilno srpski simboli na našoj kapi su uvijek bili to je dio istorije, mi Crnogorci se osećamo Srbima, makar jedan dio nas, Šta zar ćete uvesti da branite kako se ko osjeća

brko mali
Gost
brko mali

jesu od okupacije, do 1918.nikad ih nije bilo i crnogorci se ne “osecaju” srbima niti su srbi no crnogorci. aj sad put palanke…

Migo
Gost
Migo

Brko mali da ti nis onaj lik iz parade ponosa

Bnjj
Gost
Bnjj

Brko mali nije Cg samo Cetinje i 1918 god mi smo skup plemena i regija nisi čuo za Rašku sva sjeverna Cg je bila Raška, Boku i Hercegovinu pa pojedina bratstva na Cetinje imaju porijeklo iz Hercegovina. Istorija nije Švedski sto pa da uzimaš šta ti se sviđa

Podgorica
Gost
Podgorica

Okupaciju za koji niko znao nije i evo 20g non stop pokušavaju da ubjede ove danas Crnogorce da su oni tamo bili okupirani, pa valjda bi znali oni da su bili, pa nas ne bi morali ubjeđivali tolilo da je to tako očigledno bilo

Zeko brko mali
Gost
Zeko brko mali

Brko, brko… Neka bude da smo svi u zabludi od klete 1918. To je ipak preko 100 godina zabluda. I? Koji ti je plan? Da svi kolektivno prelomimo u mozak inače etničko čišćenje?

brko mali
Gost
brko mali

nismo svi u zabludi, samo oni ciji su preci skinuli gadje pred okupatorima, potomci komita znaju svoju istoriju

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

brko citaj stogod od Njegosa il Kralja Nikole da vidis kolko si u zabludi

stetoc1na
Gost
stetoc1na

ja mislim da je Petar II Petrovic Njegos zivio i umro prije 1918.

Danko
Gost
Danko

Pih!!! Sramota! I opet nece bit posljedica a tzv. srbi ce i dalje da vicu da im je Milo neprijatelj!

Garfild
Gost
Garfild

Ovo je kao da jubilej bitke na Neretvi obilježe sa svastikom na partizanskoj kapi.SRAMOTA!

Filip
Gost
Filip

Sramota je to što ti pišeš

Bnjj
Gost
Bnjj

Sramno je fašisto to što pišeš, ti ćeš nekome da utjeruješ identitet u 21vijeku

Мудовиште
Gost
Мудовиште

Treba ih sve pohapsiti i procesuirati tako jednu medjunarodno priznatu,i demokracki uspravnu,drzavu???Vidi ti Kolašinaca jadooo!!!😎😎

Rene
Gost
Rene

“demokracki” hmmmm hahahahahahaha
Takvi kao ti, pismeni, su problem za naše društvo!

Pencilin
Gost
Pencilin

Četiri ocila su u Crnoj Gori postala široko poznata od 1918. godine kada ih je na crnogorskim kapama prisilom uvodila okupaciona srpska vojska. Pročitao sam mnogo opisa crnogorske kape koji su nastali prije 1918. godine, nikada nijesam sreo nijedan u kom se pominju četiri ocila.

brko mali
Gost
brko mali

tacno tako, prvu nasilnu akciju mijenjanja crnogorskih kapa su sproveli u Virpazar, kad su stapovima tukli starce da bi skinuli svoje kape. Vecina vise nikad nije ni stavila kapu na glavu

Marko
Gost
Marko

A ne lažite tu.

Tomos
Gost
Tomos

Zemljopis Crne Gore iz 19911g štampan na Cetinju u Državnoj štampariji..
“U Crnoj Gori živi oko 300.000 ljudi, sve pravi i čisti Srbi, većinom su Pravoslavci..”
Pri kraju Zemljopisa pod “narod”
I kažeš da smo prisičom nosili 4C na kapi, pa da li si ti normalan..

Bnjj
Gost
Bnjj

Druže istorija nije Švedski sto pa da uzimaš šta ti se sviđa a i tvoje poznavanje istorije nije dobro, nije Cg samo Cetinje i okolina to nije ni 5%današnje Cg nego savez plemena i sa severa i sa zapada

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Ima nekoliko primjeraka crnogorske kape sa 4C prije 1918 u muzejima, jedna iz nevesinjskog ustanka a jedna od Marka Miljanova na Medunu, podjite pa se uvjerite.

Pelev brijeg mn
Gost
Pelev brijeg mn

Markovicu,potpisujem ti svaku

Komita
Gost
Komita

Skidajte to zastidje 4s sa svete crnogorske kape pa nosite fesove i fesice sto ste nosili vjekovima

Komita
Gost
Komita

Sto vas je sramota od fesa nosio ga je vuk i branko radicevic nijesu ga skidali ni u crkvu no ogadiste svetu crnogorsku kapu

CrnogorciSuSrbi
Gost
CrnogorciSuSrbi

Pa Njegos je veci srpski nacionalista od Vuka i Branka, hocemo da nosimo kapu ka on

Cifo
Gost
Cifo

Svaka ti cast pravo zboris.

Send this to a friend