NASA otkrila najudaljeniju zvijezdu ikada

Hubble, teleskop Američke agencije za istraživanje svemira (NASA), zabilježio je zvijezdu devet milijardi svjetlosnih godina udaljenu od Zemlje, prenosi agencija Anadolija.

Naučnici NASA su tokom istraživanja supernove primijetili svijetlo, za koje su naknadno ustanovili da je riječ o zasebnoj zvijezdi.

Ustanovljeno je da je riječ o najudaljenijoj pojedinačnoj zvijezdi ikad zabilježenoj, a ovaj plavi superdiv nazvan je “Ikar”, po istoimenom liku iz grčke mitologije čija su se, prema legendi, krila otopila, jer se previše približio Suncu.

Naučnici ističu kako je moguće vidjeti vrlo udaljene galaksije i supernove, ali otkriće izlovane zvijezde na toj udaljenosti je jedinstveno.

Naučni tim je predvodio Patrik Keli, astronom s Univerziteta u Minesoti.

“Zvijezdu smo primijetili prilikom istraživanja supernove koju smo otkrili prije četiri godine”, dodao je Keli.

Pretpostavlja se da će modernije opremljeni teleskop James Webb, koji bi u svemir trebalo da bude poslat 2020. godine, omogućiti detaljnije istraživanje zvijezda na toj udaljenosti.

Teleskop Hubble je projekt nastao saradnjom NASA s Evropskom svemirskom agencijom, a lansiran je 1990. godine.

MSC
MSC

Kod nas se “ever” prevodi “svih vremena” ili “do sada”. To “ikada” je nepismena izmišljotina nepismenih prevodilaca…

prijatelj
prijatelj

Mašala veliki je to i VAŽAN događaj za nas u Crnoj Gori! hahahaaa

pravopis
pravopis

Najudaljenija zvijezda IKADA – od kad se na našem tako kaže? To je kao uzeo je šut, uzeo učešće, spasio dan i ostali bukvalni prevodi sa engleskog. Imamo svoj jezik, pobogu.

Žabac
Žabac

I šta sad. Da živite milijardu godina ne možete stići do nje.
Uradi li nasa išta za čovjeka bez što prdnjavi o zvijezdama.

Tombola
Tombola

Hahahahah edukuj se.

Servis
Servis

Ima, brate, gledaju u zvijezde i možeš ih nazvat za kladionicu. Garantuju dobitak. Kud ćeš bolje?!