Koordinacioni odbor Crnogorskog pokreta Kotor danas je Osnovnom državnom tužilaštvu u Kotoru podnio krivičnu prijavu protiv NN lica, vlasnika bilborda i opštine Budva, kao zakupca, zbog krivičnog djela povrede ugleda Crne Gore, kao i zbog krivičnog djela izazivanja nacionalne, rasne i vjerske mržnje, saopštio je Đorđe Kustudić, koordinator Koordinacionog odbora Crnogorskog pokreta Kotor.
Kako navodi, na bilbordima, kroz grad i pored Jadranske magistrale, Opština Budva je postavila plakate koji veličaju okupaciju Crne Gore 1918. godine.
“Na jednom plakatu nalazi se fotografija srpske kraljevske vojske u nastupanju, a bliže donjem lijevom uglu, velikim masnim slovima piše: “1918 sto godina ponosa i slave 2018”. Na dnu plakata, u tri reda, ispisano je: “Na uspomenu dolaska hrabre i pobjedonosne Srpske vojske koja poslije junačkih pobjeda oslobodi Budvu na Mitrovdan 8. novembra 1918. Postavi opština Budva”. Na samome dnu, na plavoj pozadini, skoro po širini plakata, velikim slovima ispisana je parola: “Sto godina od velike pobjede u Prvome svjetskome ratu”. Na drugom plakatu dominira fotografija Leontija Mitrovića. Ispod, u tri reda piše: “Iguman Leontije Mitrović, ratnik balkanskih ratova i Velikoga rata, sabraćom u proboju Solunskoga fronta”. Bliže donjem lijevome uglu, masnim slovima piše: “1918 sto godina ponosa i slave 2018″. Na samome dnu, na plavoj pozadini, skoro po širini plakata, velikim masnim slovima ispisana je parola:”Sto godina od velike pobjede u Prvome svjetskome ratu””, podsjeća Kustudić.

Prema njegovim riječima, plakat izlaže poruzi Budvu, odnosno, Crnu Goru, veličajući njenu okupaciju koju su, na Mitrovdan, 8. novembra 1918. godine, i tih dana izvršile Srpske trupe.
“To djelo koje veliča okupaciju zemlje, sankcionisano je članom 198 Krivičnoga zakonika Crne Gore. Što se tiče okupacije koju su pomenute godine izvršile srpske trupe, to je bjelodana činjenica koju ne treba dokazivati. Ovim plakatima se podstiče i na djelo izazivanja nacionalne mržnje prema grupi ili članu grupe koja je određena na osnovu rase, boje kože, religije, porijekla, državne ili nacionalne pripadnosti, iz člana 370. stav 1, istoga Zakonika. U ovom slučaju, mržnja se indirektno raspiruje prema Crnogorcima, kojima se indirektno odriče i pravo na državu i dio državne teritorije. Ova krivična djela su u neposrednoj vezi sa krivičnim djelom ugrožavanja nezavisnosti, jer plediraju da podstaknu na protivustavno dovođenje Crne Gore, u položaj potčinjenosti i zavisnosti prema Srbiji”, jasan je on.
Kustudić kaže da poruke na bilbordima indirektno pozivaju i na nasilnu promjenu ustavnoga uređenje zemlje.
“Ova kaznena djela, ne čine se prvi put, već u kontinuitetu, s krajnje zlim i zadnjim namjerama dovođenja zemlje u stanje haosa, da bi u neredovnim prilikama, strane sile, podržane iznutra, srušile ustavni poredak i zavele kolonijalnu upravu u interesu Srbije i republike Srpske. Zato predlažemo da ovo tužilaštvo pokrene postupak protiv Opštine Budva, kao zakupca bilborda, i N.N lica kao vlasnika, zbog izlaganja poruzi države, uvrede nacionalnoga imena i raspirivanja međunacionalne mržnje, i odredi im kaznu koja odgovara težini djela”, zaključio je Kustudić.
M.D.




Ko se stidi svog porijekla, rdja bio dovijeka.
Izmedju milogoraca i srpkinje Milke Obradovic nema nikakve razlike!
Hahah, posvađaše se sklaveni međusobno vidim ja. Koliko ste bi braćo opterećeni to je strašno. A vidim fala sv. Nikoli, razumete se jezikom, pa vam je lakše mlatiti se. Pozdrav iz NS i samo napred, razbucajte sve što je ikad napravljeno, popalite mostove, samo uništavajte. Ali da vam kažem, isti ste vi soj.
Čitam komentare i ne mogu da verujem koliko negativnih komentara o Srbima i Srbiji.U Srbiji i dan danas vas gledamo na nasu braću i zalimo sto ste se odvojili od nas dok ovde vidim da ste bili porobljavani,muceni,ubijani od srpske ruke.Mislio sam da vas Crnogorce odlikuje čast i poštenje ali sam se možda prevario,čast onim srpskim crnogorcima koji opstaju sa… Više »
Ne dozvolimo pljuvanje po hrabrim Crnogorcima izginulim na Mojkovcu! NIKAD, NIKA, NIKAD više 1918! Živjela crnogorska samostalnost!
Zivela Velika Srbija! Budva je Srbija! Milogorci napred za Tiranu sa svojom bracom pa tamo lepo zivite! CCCC
ajde i ti malo do PRISHTIN. a zaboravio sam BRE to više nije vaše 😀
BICE, BICE!
Ma vi samo znate da marsirate tu gde nema otppora i da ubijate civile. Vidi se da imate divlje gene ako ne mozete da ubijate nekog drugog onda se ubijate medju sobom. Nema dana bez ubistva u Srbiju. Nikome ne dajete mira. Trebaju da se organizuju Hrvati, Bosanci, Albanci, Makdonci i da da vam organizuju jos jednu traktorijadu za Sibir… Više »
NaprEd ti u Lajkovac i Stalac cobancino primitivna
@Velika Srbija Zbog takvih sam bio za odvajanje od Srbije i nijesam pogriješio iako ova današnja CG nije ni nalik onome što CG treba da bude. CG je danas manje nezavisna nego ikad i to vidi svako kome mozak nije ispran. Budva nikad nije bila Srbija kao ni bilo koji dio primorja. Naravno to ne znači da nije bila Srpska… Više »
Đe ste “oslobodioci”????????!
Telegram Pašića kralju Aleksandru poslije bitke na Mojkovcu:
“Vaše visočanstvo, srbija trenutno gubi rat protiv Austrije ali za sva vremena dobija rat protiv Crne Gore”
@Андрејевић
U pravu si. Boka je na silu i protiv volje Bokeja prisajedinjena Crnoj Goru na sjednici u Kotoru 8-og aprila 1945 god. Blazo Jovanocic je na toj sjednici dosao opasan pištoljem.
TAKO SU HTJELI I UHRVATSKOJ ČERAJ TO!
CRNA GORA CRNOGORACA
A sto cemo sa ovom sadasnjom okupacijom Boke?
ovo sto je uradjeno je bruka i sramota za sve ljude u cg
E ruke mu se pozlatlie.
marko, osušile, osušile…
Ljuta je u Kotoru, Rako je i Kotora, Patrijarh Dožić je iz Morače, Petrovići su iz Hercegovine, Marko Miljanov je iz Kuča, … sve SRPSTVO… Samo je Krivi htio da se okoristi o „ nezavisnu” kao i mnogi…. a svima će doći U PAMET… Što se tiče „ okupacije” većina zna, ko je bio okupator a ko oslobodilac, … Politika… Više »
Sigurica, to su tipično crnogorska mjesta, ne znam kako ih to “posrbi”, obraza ti koga nemaš?
Ko dozvoljava ovu sprdacinu
Evo ovakva bi nam i bila država da ovi dođu na vlast,sve bi živo prveslali u srpstvo
Za srbiju pa pamo se junacite
Ne da vam kriza identiteta da pogledate objektivno cinjenice. Vaznije vam je ko je Srbin, a ko Crnogorac, nego ko je kakav covjek i sto je zapravo bilo prije 100 godina. Crna Gora je jedina zemlja pobjednica koja je izgubila svoju drzavu, dinastiju, identitet. I to neko da velica je totalna bolest, kako god se nacionalno osjecao.
Prvo smo mi ginuli na Mojkovac da bi njiova hrabra vojska preko Albanije utekla za Grcku,a onda su oni se vrnuli kod nas i oslobodili nas od nas samih . Toliko o toj oslobodilackoj vojsci sto po bilbordima krase Budvu .
U to vrijeme u Crnu Goru posle povlacenja Austrougara ostali su njihovi saradnici i kolaboranti sljam kao sto je krsto zrnov i ostali! E od toga nas je srpska vojska oslibodula jer posle slavne Mojkovacke bitke Crna Gora vise nije imala vojsku jer je polozila oruzje, tj na Mojkovac su u glavnom bili dobrovoljci Crnogorci spartanske srpske naravi kao sto… Više »
Zar to nije već prefarbano, oguljeno, što li već? Dokle ćemo se sami ponašat kao građani drugoga reda u vlastitu državu? Da se ne zamjerimo čuvarima nezavisne Crne Gore? E, divno li je čuvaju. Ne bi sačuvali ni vezanu kokošku.
E gori su mi ovi crnogorci što spominju Kralja Nikolu i Krsta,a obadvojica se izjašnjavali ka Srbi.
idi u školu nauči slova, pročitaj neku knjigu papiši po portala! ps obraz nemaš, nema se đe kupiti skini čapru sa guzice zalijepi ispod očiju i živi život protiv predaka!
Recenica pocinje velikim slovom. -papisi_ se pise odvojeno. Carape se nose na nogama. A o istoriji cuti jer veze nemas. Sjedi 1.
Za takve bilbeze skupo je potrošiti jedno slovo, a kamo li početi rečenicu sa velikim slovom. Čapra je koža koju ti nemaš, na licu pogotovo. Mozga nemaš da razmisliš, morala da se u ogledalo pogledaš, nijesi ni čarapa da mi budeš, a bi da se kur.iš i sa mnom nadmećeš. Idi u svoju bijedu i srbuj dovijeka, jer to je… Više »
ps Majka mi tvoja zbori, ne ljuti se moja je greška što ne abortirah! vozdra gostu u svojoj glavi
ja sam razumio da je 1916 kralj nikola sa svitom pobjegao iz cg i da je cg bila okupirana….nejasno mi je kako sad da je opet bila okupirana a da nije prvo oslobodjena od austrougara…..cudna logika
Selo Ljuta i Mioska nakarada crnogorska!
Kralj Nikola je raspustio crnogorsku vojsku 1916 potpisao kapitulaciju i napistio Crnu Goru.
Srpska vlada i kralj nisu potpisali kapitulaciju povukli su se u Grcku (zvali su i kralja Nikolu da ide sa njima ali nije htio),oporavili su se i krenuli i kontraofanzivu i oslobdili Balkoan od Austro-ugarske.Narod Crne Gore je 1918 izglasao ujedinjenje.
A ne laži častiti,nije stio sa njima da ide i da je narod izglasao ujedinjinje,kakve ti samo laži pišeš
Lažeš kao pas, srpski kraljevi Petar i Aleksandar su utekli, kralj Nikola ih branio na Mojkovac, nije htio da potpiše kapitulacijunapuštio Crnu Goru, Srbi 1917g na Krfu dogovorili sa Francuskom i drugima da izbrišu Crnu Goru…došli, okupirali je i satrli..
МРЧО, prvo su 1916g dva srpska kralja utekla iz Srbije sa sve vojskom. Austrougari im tada žene i ćerke je.avali, Nikola ih branio na Mojkovac i ne hoteći potpisati kapitulaciju otišao POSLIJE SRPSKIH KRALJEVA PETRA I ALEKSANDRA. Crnogorske komite ( tvoji đedovi, bravu a ne Serblji, oslobodili zemlju) i došli Srbi okupatori i gore od Austrougara mučili tvoje đedove, babama… Više »
Ovo pod hitno treba skinut da turisti ne čitaju!gori od izdajnika je samo onaj koji veliča izdajstvo!!!!
Turisti se raduju ovome. Pozdrav sa Zvezdare 😉
Бока Которска је све до 1918. године била део Аустроугарске, не Црне Горе. Бока Которска је постала део Црне Горе тек 1945. године, до тада је улазила у састав Зетске бановине. Тако да Бока Которска јесте у потпуности ослобођена 1918. године.
Andejevič, dže vi je Kosovo?
a vama dje je metohija?
Uzeli je Srbijanci pa sad nas nagovaraju da je uzmemo i onda naravno njima damo…
nikad boka nije bila crnogorska! FREE BOKA!
U Srbiji, pod okupacijom, a dje ce bit Tuzi, Rozaje… to cemo tek vidjet!
Ulcinj si zaboravio. Ovi Drljevici velicaju sekulu i ostale. A ne vracu se u istoriju da vide ko nam uze Skadar i Metohiju. A inace vele kad je kralj bjezao da je bio brzi od zeca.
Andrejevicu,Boka Kotorska je dio Crne Gore!
uzi, rijec je o 1918-toj ,Boka i Pastrovici su bili pod austro-ugarskom srpska vojska ih je oslobodila , tadasnje stanovnistvo se osjecalo Srpskim ,srpska vohska ih je oslobodila od austrougara a okupirana CG je bila iznad Brajica,tako da oslobadjanje Budve tada nema nikakve veze sa okupiranjem ,okupirane CG .
Hahahaha
Volio bih da mi ove demokrate nabroje te velike ‘bojeve koje su srbi izvojevali po crnoj gori dok su nas oslobadjali.. sram i stid vas bilo koliko ovo radite otvoreno i napadno… no da ima drzave da da otperjate u spuz 2-3godine nikad vise niko nebi ni mahnuo drugom osim crnogorskom zastavom a ne stavljao bilborde okuoacine i progona crnogorsk9g… Više »
krstoooooooo dje ti se prvidjaju zastaveeeee krstooo
A kako se povukla Austrougarska sa ovih prostore. Vjervatno nicim izazvana i sama od sebe dobrovoljno. Pamet nemate i ne imali nikad!
Vidis, ti krivis demokrate, ja za ovo krivim DPS koji je izgubio vlast u Budvi , i sad na njima poznat način, oče da ga vrate, tako što sve predstavljaju veliko srbima a njih jedinim crnogorcima, a većih neprijatelja CG od tih lopova nema. Ovo je djelo nekog DPS ovog plaćenika, da demokrate predstavi kao veliko srbsku nacionalnu a ne… Više »
Ta vojska je bila oslobodilacka i to su cinjenice koje niko osporit ne moze. Podgoricka skupstina je izglasala volju ondasnjih Crnogoraca i tu nema pogovora. Sad koliko je to bilo pametno je diskutabilno i moze svatat kako ko zeli kao sto moze kako koga volja gledat na referendum 2006. Licno drago mi je sto smo se odvojili i bio sam… Više »
Nismo se mi prijatelju od nikoga odvojili jer da bi se odvojio od nekog ili nečeg, moraš biti njegov dio a mi nismo bili dio Srbije nikad… Nemoj da miješaš babe i žabe
niste bili doo srbije al ste bili elitni srbi ako je vjerovati dinastiji petrovica i gorskom vijencu…
Ali smo Milisave sa Srbijom cinjeli drzavu u kojoj smo bili punopravan clan. I mogu ti rec da smo bili suvereniji nego danas. Tako da smo se odvojili ili razdvojili. Potpuno nevazno kako ces nazvat.
Podgoricka skupstina nije bila skupstina. Nije dovoljno reci to su cinjenice a da se ne obrazlozi.
Ti kazes da nije, a svi relevantni izvori i istoricari sa kredibilitetom da jeste. Ako mislis da je tvoja rijec cinjenica onda nemamo sto zborit.
Da li neki organ skupstina gdje poslanici nijesu izabrani na izborima? Takva skupstina je donijela odluku da nestane jedna zemlja.
Budimo realni, KOJI SU TI TO SA “KREDIBILITETOM”, ONI TVOJI!!!!?
Budimo realni,ne govoris istinu
Budimo realni covjek laze !!
Budimo realni,potpuno si nerealan
Budimo realni, zašto manipulišeš?
Aeeee sto ti je odje manipulacija?!
Budimo realni je NEREALAN I NEPOŠTEN.
Okupator je okupator bio srbijanski ili austrougarski ,ali je nateze pao Crnogorcima srbijanski nadam se nikad vise
Neka su.. ovo nam je taman dobrodoslo pred ove izbore ofirali su se na vrijeme.. jos sad onaj nece da vrati mandat pa ce i vandredni izbori u BD.. ali mene ne brinu oni nego ovi nasi sto im ovo sve tolerisu.. sto ove bilborde ne postave i gore po slavoniji i hrvatskoj… aa vazi..
Krsto Zrnov u pismu Ivanu Pavičeviću od 29.08.1919. : Čitavom svijetu je poznato da evo je šest vjekova od kada Crna Gora postoji i da su njeni sinovi najstariji i najvjerniji pobornici nacionalne ideje i da je Crna Gora gdje se čuvala i sačuvala iskra slobode Srbinove
Tako je
Cin izdaje svoje zemlje je najgori zlocin
Koji li si pajovic ili sukovic? Ova prezimena se inace pisu malim slovima.
Sta se ovo desava u Crnoj Gori. Cim neko pomene slovo S, digne se kuka i motika da blati Srbe. Najveca je bruka da to vlast sve dozvoljava.
Ovakva diskriminacija Srba u Crnoj Gori, koji su potpuno obespravljeni je sramotna.
Fasisticka mrznja prema Srbima je nedopustiva. Biti Srbin u Crnoj Gori je slicno kao biti Jevrej u Hitlerovoj Njemackoj
Ne, upravo suprotno. Srbi su kooirali Hitlerovu formulu o navodnoj ugrozenosti, kao izgovor za agresiju. Tako je Milosevic na temelju zlocinackog memoranduma SANU ucinio krvavi pir.
Druze ajde spavaj
Kako se može okupirati sopstvena zemlja?Od kad je pamtivijeka CG je srpska zemlja!
Crna Gora je Crnogoraca.
Crna Gora je gradjanska država, tj. država svih njenih gradjana bez obzira na pol, rasu, vjeru…
@xyz Na to sam i mislio. Citirao sa Kralja Nikolu ali nijesam stavio znake navoda.
Da! “Crna Gora je Crnogoraca, Tako je bilo, i tako će biti”! (kralj Nikola, 1919) Ja dodajem: i onih građana koji je osjećaju JEDINOM SVOJOM DOMOVINOM! I ničija više.
a ko su crnogorci…djilas je priznao da ih je on stvorio po titovom naredjenju….mozda dido laze?
Pročitaj Ljetopis matice srpske. Godina 1825 đe se nabrajaju narodi Balkana. I to da vam je muka veća piše Crnogorci(Montenegri). A pročitaj i što je Miloš Obrenović reka prije 180 godina.” Evo braćo postadosmo i mi od DANAS narodom”.
Otkad? Vazda je naša bila.
Zabjelo ,malo si se zablejao
Slavko Perovic cita naredjenje djenerala Zivojina Misica. Sto je djeneral mislio pod okupacijom vi rastumacite. Imate ovo na YT. Poyy
Vjecna hvala junackoj srpskoj vojsci za oslobodjenje Crne Gore od Austrougarskog okupatora.
U vremenu kad je kralj Nikola pobjegao i ostavio narod na nemilost Austrougarima koji su da bi ponizili Crnogorce Njegoseve kosti razbacali sa Lovcena, bratska Srpska ruka je spasila obraz Crnogorski.
Znale su to da cijene Crnogorke. Vazda su voljele heroje, junake i uniformu.
Zaro na čemu si, daj i nama malo pa da počinemo.
Da ima drzave ti bi bili uhapseni i ti sto su to inicirali i ti sto su to postavljali.. i ti sto su to odobrili.. ali nece to je uz odobrenje iz vlasti front uradio da zeznu becica..
Sta bi tek napravili od drtave da 8h zapadbe kad to rade od opstine.. e moj becicu ovo ti ovi iz fronta sve skacu u stomak pred ove izbore a sad ce ti i ovi vandredni u BD ovo xe te kostat i ove opstine pali ste na ovom ispitu od godinu dana.. za samo gidinunocete da je posrbite i… Više »
Oslobodili kao što su Srbi oslobodili Srebrenicu
Dragi citaoci molim za sto vise komentara mrznje bude upuceni jedno drugima, prijatno i hvala
Garbin, bolje, miči bilbord!
STO GODINA OD NAJVECE SRPSKE SRAMOTE!!!
SRAMOTNO DA SRAMOTNIJE BITI NE MOZE!
STIDITE SE BECICI,KRAPOVICI I DRUGI SVI KOJIMA JE TO PONOS!
Slava junacima! Zanimljivo je da većini komentara ne smeta austrougarska okupacija 1916.
Opet Oprem manipuliše. Svakom Crnogorcu smeta austrijska okupacija. Ali najviše boli okupacija od “braée”. Pogotovo poslije Mojkovca na koji smo bili da bi Srbi pobjegli u Grčku. A evo ti dosta čitaš pa dako nabrojiš te bitke koje su u Crnoj Gori 1918-e Srbi vodili protiv Austro-ugarske deok su nas “oslobađali”..
Milo mi je staropodgoričanine što ti smeta austrougarska okupacija, pa se nadam da ćeš negdje napisati nikad više 1916. Isto tako vjerujem da ti smeta fašistička tvorevina osnovana na petrovdanskoj skupštini 1941. i da smatraš da je Eviva pozdrav koji ne priliči Crnoj Gori.
ne laprdaj…koliko je to crnogorskih ceta ratovalo na mojkovcu….?
Ne smeta, nego me boli to sto smo mogli bez toga, cak nam je dato obecanje da austrougarska nece napadatinCG ako bude gledala svoj poso i ne mijesala se.. i Nikola bi umro u svojoj zemlji kao kralj, ali ne Nikola blesavi da pomogne prijateljima braci i unucadima koja mu posle dodjose glave..
Pa Kralj Nikola i nije htio rat, u danu kada je Austrougarska objavila rat Srbiji, on je bio u Beču. Narod je bio za to da zajedno sa Srbijom ratuje protiv Beča i da Kralj Nikola nije objavio rat Austriji, narod bi ga zbacio sad trona.
Pa nije postavljen bilbord koji velica Austrougarsku okupaciju!Zamjena teza ti ide odlicno
moj djede je bio poslanik cetinjski na pg skupstini zajedno sa crnogorskim mitropolitom Dozicem….
Rijec okupacija u kontekstu zbivanja iz 1918 g se nije pominjala do prije par godina niti je nekome padalo na pamet da na takav ruzan nacin gleda na dogadjaje iz te godine.To je jedna od novonastalih DPS krilatica koja samo raspiruje mrznju medju nama. Ako je Crna Gora okupirana 1918,kako onda nazvati ono od 1916 g do tada?
ma ne znaju likovi istoriju,samo vrte istu pricu koju cuju od crnogorskog pokreta i slicnih tipova o krstu zrnovome…samo sto cuju na tv i u seriju..nista deblje od novina se nije procitalo!
I to je bila okupacija. A vi Srbi ste uradili isto poslije dvije godine. Samo što su Austrijanci to priznali a vi slavite stogodišnjicu svoje sramote.
Kao prvo odmah etiketiras da su ljudi koji drugacije misle o tome manji Crnogorci od tebe, sto nije tacno. A kao drugo, to nije okupacija nego podjela u drustvu koja je razdvojila jedan te isti narod na dvije razlicite ideologije. Cak mnogo vise podrzavam ideju kralja Nikole koji sigurno ne bi dozvolio da teritorije koje je oslobodila nasa vojska kasnije… Više »
Dzaba ti to doktoriras, Lomija to ne interesuje ako nema kakvih para tu…
Kad je Kralj Nikola u svom nacionalnom zanosu, politicki motivisanom, napisao pjesmu Onamo namo, tadasnji predsjednik srpske vlade Stojan Portic jeuzviknu: “Hoćete Prizren gladnici jedni ušljivi, i Ćipur ćemo vam uzeti”. Nama ne treba Prizren jer nije naš, a nije ni njihov nažalost, a Ćipur danas ima ko da brani.
Da ga nej ti odbraniti?
Koji je tvoj problem prijatelju? Ko se tebi obraca?!
Nej ? On misli da OJ 😀
Kralj Nikola je pjesmu “Onamo, namo”; napisao 1867 godine, kada je Stojan Protić imao 10 godina. Protić nikada nije bio na čelu vlade Srbije, već je bio prvi predsjednik Vlade SHS.
Ti si Oprem upregao svoje znanje da dokazujes sve sto je protiv tvoje zemlje. Za tebe su krvnici Karadjordjevici oslobodioci. Mi mozemo pogrijesiti u nekom faktu, kazem mozemo, ali ne selektujemo cinjenice kao sto ti radis. Mozda je ovo rekao Kralj Milan Obrenovic sto je jos gore.
Ocemo li se ikad dozvat?
Neka sada vide crnogorski biraci, koji su svoje crnogorske glasove, dali Draginji Vuksanovic. A ona ih je odnijela onima koji proslavljaju 100-godisnjica okupacije nase zemlje. U pamet se Crnogorci da nam se ne ponovi 1918-ta!
Okupaciji vase zemlje, ajdeeeee!!! Znaci lepse bi vam bilo da su vam ostali austrijanci, ili da su vam dosli braca hrvatii.. Pa kad niste mogli sami da se oslobodite, morao je neko da vas oslobodi.. Ali sad ste slobodni, hvala bogu.. E sad kad vas kroz koju godinu nataknu siptari, vi se sami oslobadjajte…ionako ste vele sila, sve sa500000 hilhada… Više »
Koga ste vi oslobodili. Vi sebe nijeste mogli osloboditi. Bili ste visevjekovno roblje. Mi imamo svoju zemlju. A vas zlocinacki projekat je porazen.
@ Srbija za Srbe
A da se ja pitam ,istero bi vas sve iz Srbije, i zid udario na granici.. Da vam malo popravim brojcano stanje, trebace vam junacinaaaa
————————————————————————————————————————————————————
I ja im to stalno pišem, a oni se nađu uvrijeđeni.
Čak ponekad lupe da širim govor mržnje.
Sramno ako se Drzava pod hitno ne umijesa i zabrani ovo.U protivnom mozemo ocekivati da svi okupatori Crne Gore, urade isto.
Neka tuzbu posalju na Cetinje.
Spavas li mirno ranko krivokapicu, kad ti koalicioni partneri slave porobljavanje tvoje zemlej! Tebi velikom dukljaninu.
Spava mirno on je izdao C.GORU.
Spava onaj, ne boj mu se. Cim je pokrao sve sto se moglo
Kad se veliča domaći izdajnik Krsto Popović, svi ćute. Kad se veličaju oslobodioci, odmah drvlje i kamenje. Sve naopako.
Potudjenicima su agresori oslobodioci. Popovicu komandante Crna Gora pozdravlja te i divi se tvom junastvu. A posrbice i danas klikcu iako su sve svoje krvave bitke izgubili.
Ne mozes da poredis pojedinca sa najvecom brukom koja se desila na ovim prostorima.
Pomognes srpskoj braci da sa porodicama bezbjedno prodju kroz CG, a onda oni u povratku poceraju svestanike iz crkve, preimenuju Crnogorsku u Sprsku crkvu i nazovu ih sektom, poceraju nam narod sa imanja, itd.
1918 nikad vise!
unaprijede crnogorskog mitropolita Dozica u Srpskog Patrijarha
Svi svestenici od prije 1920 rukoplozoeni za vrijeme kraljevine CG ostali su na sluzbi ,za Mitropolita dolazi Moracanini Gavrilo Dozic a prije njega je bi Mitrofan Ban izvnjac iz Grblja Austrougarska prije 1918 a Moraca je bila dio CG.
Vjernici su isti i prije 1918 i poslije takodje i svenstenstvo .
A dje, nije on, on se samo druzio sa njima
Neće moći četnici, NIKADA VIŠE 1918-ta! Za pravo, čast i slobodu Crne Gore! Da je vječna CRNA GORA!
Hahaha
Tako je.
zahvaljujući SDPiRanku Krivokapiću koji crnogorskim glasovima prodade četničiji Budvu na upravljanje.. Ni jedan jedini crnogorski glas za trgovce SDP I RANKA KRIVOKAPIĆA…
Sad treba podnijeti krivicnu prijavu protiv ovoga sto oslobodioce Crne Gore naziva okupatorima. Mozda su za njega Austrougari oslobodioci, ali za cio svijet su bili agresori. Vjecno hvala junackoj srpskoj vojsci sto su nas oslobodili austrougarske okupacije koja je srusila Njegosev grob na Lovcenu iako to nije mogao biti vojni cilj. Nekima su pri srcu Austrougarski i Italijanski okupatori. To… Više »
Je li moguće da neko ne zna da je Crna Gora bila potpuno slobodna prije no su došli Srbi. Đe su te bitke što su vodili za oslobođenje Crne Gore? Imaš sliku Njegoševo kapele, koju je probila jedna granata i lako se mogla obnovit ali je Kralj Aleksandar srušio. E kad bi mogli promijet istoriju, vama Srbima bi sigurno bilo… Više »
U pravu si. Ubiše ih činjenice pa se koprcaju i lupaju minuse. Preporučiujem da pronađu na internetu telegram Pašića, Kralju Aleksandru poslije bitke na Mojkovcu: “Vaše visočanstvo, srbija trenutno gubi rat protiv Austrije ali za sva vremena dobija rat protiv Crne Gore”
Taj telegram je izmislio Stevo Vučinić.
Nova istorija koju posu podukljice.
Procitajte zemljopis iz 1906, dakle pisan dvana(j)est godina prije”okupacije”.
nauči bukvar pa piši po portala. Kupio bi ti ogledalo no te stid pogledati se u njega
Garo moj ne mjeri po sebi, tvoja je baba ponosno dala okupatoru,oprosti oslobodiocu srbske vojske,sa turcima ti je bila 500 godina pa se uzeljela srbijanskog mesa,neka neka bolje je no oni italijani i ungari,nego reci mi sto cemo sa onijema sto su pobijeni u crnu goru od ovih oslobodioca,kako cemo i sto njima da reknemo,a ima jos potomaka nijesu poumirali… Više »
Možda si ti Garo, ali ti je obraz crn. PS Ako ne znaš činjenice nauči ih da se ne brukaš pred sobom i đecom. Mi te i onako ne poznajemo.
Davno je rečeno: Čega se pametan stidi, tim se budala ponosi. Ako znamo da u vrijeme dolaska srpske vojske na Cetinje u Crnoj Gori nije bio ni jedan austrijski vojnik, sve je jasno. A okupaciju su odradili sa domaćim izdajnicima. To nam je bilo fala za Mojkovac. Nikad više 1918-a.
E moj Bajo…. a gradonacelnik Budve krije glavudzu u lad!
Ne krije,to je njegvo maslo.Glavudzu krije Krivokapic i tkz. Gradjanska opozicija.Mogu shvatiti ,Ranka prolupalog i Konjevica,srbina iz Bosne,cija je slava-svSava , ali ne i Banovica , Rastodera,Vuksanovicku,Adzica-posebno.
Opet neka sekta?
Ko bjese na vlasti u Budvi?
Sramno od lokalne vlasti ovo ide na ruku dps. Moj glas neće dobiti ni jedni ni drugi a kad bih morao da glasam radije ću dati glas lopovu nego izdajniku
Daj ti glas tima sto si i dosad davao. Mi ne prihvatamo te sto se nude. Ti koji se nude najvise kazuju o sebi ko su.
Izdajnici su oni koji su zalili sto je junacka Srpska vojska oslobodila Crnu Goru od okupatora Austrougarske. Izdajnik je onaj ko velica one koji su (da bi ponizili Crnogorce ) bombardovali Njegosev grob.
Garo ti si skolu zavrsio kao seseljko u tamnicu za otadžbinu.to sto ti pricas jos nisu ispisali ni u srbijanske bajke.
Nikad oni nas nijesu oslobadjali osim u vazalnim glavama crnogorskih petokolanasa. Oni su robovali 500 godina i setali turske opanke, glavu nijesu dizali. Sto im je vrijeme donijelo da uz pomoc saveznicke vojne sile porobe i anektiraju Crnu Goru je druga stvar. Ali smo mi vratili svoju nezavisnost a oni sahranili zloglasni projekat Velike Srbije.
Kratko i jasno,bravo Mijo,zalosno ali istinito,pozz veliki.
Bruka i sramota. Šta država dozvoljava da se radi od nje. Klasično krivotvorenje istorije. Tamo njihova istorija zasnovana na lažima. Prađed mi je bio ba Mojkovačkoj bitci, a ja danas gledam lažne bilborde. E ne mogu me prađede pokolebati ni prevariti. Ja sam na pravoj strani istorije i da ti kažem da danas imam slobonu Crnu Goru za koju si… Više »
Crnoj Gori treba istinska crnogorska stranka, a ne kao sateliti SDP, SD, Crnogorska, LP, BS itd. Koja ce zbog Crne Gore i principa dobrovljno otici u opoziciju, koja s druge strane, nece biti nacionalisticka kao sto je bio SDP dokj e bio u vlasti (jotovana varijanta nasega jezika, dukljanska ideologija kao dominantna politicka ideologija i sl), koja ce zastupati nase… Više »
Nije okupacija nego oslobođenje !
“Oslobodioci” su zapravo okupatori, ispostavice se par mjeseci kasnije…
Nekom okupacija nekom oslobodjenje.
….li te oni, kakav si.