Najavljeno rušenje krstionice, koje je Mitropolija crnogorsko primorska nelegalno sagradila krajem prošle godine u tivatskom zalivu na Ostrvu cvijeća, danas nije realizovano.
Na Facebook stranici Manastir Miholjska prevlaka, objavljeno je da je policija u ranim jutarnjim satima sa kopna i sa mora opkolila ostrvo.
<<<Krstionicu na vodi nadležni ruše 2. aprila<<<
“Najavljeno je rušenje u devet, a došli su prevarno u 4.35 sati sa ugašenim svjetlima sa mora pokušavši tajno i nečujno da opkole Krstioncu u kojoj se mnoštvo naroda molilo i učestvovalo u službi Božijoj”, naveli su na stranici Manastira.
Posted by Манастир Светог Архангела Михаила – Михољска превлака on Monday, April 1, 2019
Šveštenik je pozvao policajce da se povuku, da pođu kućama i zagrle svoju djecu, kako bi, kako je dodao, bili ponosni na očeve “koji nisu napravili bezumlje i poslušali naređenje da ruše svetinju”.
Kako prenosi portal Bokanews, policija je pozvala sveštenstvo i vjernike koji su stajali oko krstionice da se raziđu, jer “ovo je teritorija Crne Gore i treba da se uklone”.
Okupljeni građani i sveštenik Mijajlo Backović su to odbili, a policija nije intervenisala.
ВАЖНО ОБАВЈЕШТЕЊЕ!У току је полицијско опкољавање Превлаке! Најављено у 9.00, а дошли су преварно у 4.35ч, са угашеним свијетлима са мора покушавши да тајно и нечујно опколе Крстионицу у којој се мноштво народа молило и учествовало на служби Божијој.Свештеник је позвао полицајце да се повуку, пођу кућама и загрле своју дјецу како би били поносни на очеве који нису направили безумље и послушали наређење да руше светињу.ТРЕНУТНО СТАЊЕ: За сада су 3 кордона полиције опколила острво са свих страна, са копна и мора,а народ се молитвено припрема за Божанствену Литургију Пређеосвећених Дарова која почиње у 7:30ч.*У коментарима ћемо постављати актуелне фотографије и видео записе. Господу се помолимо…
Posted by Манастир Светог Архангела Михаила – Михољска превлака on Monday, April 1, 2019
Backović je otišao na informativni razgovor u policiju, gdje su sa njim razgovarali čelnici Centra bezbjednosti Herceg Novi i Agencije za nacionalnu bezbjednost za Boku kotorsku, pokušavajući da ga ubijede da sveštenstvo i vjernici odustanu od čuvanja malog objekta za kojeg je građevinska inspekcija donijela rješenje o rušenju.
On je to odbio, nakon čega se vratio kod vjernika na prevlaku i oni su ostali da čuvaju krstionicu.
Policiju, koja je došla da ih odatle ukloni, građani i sveštenstvo manastira su počastili su čajevima, sokovima i sendvičima, nakon čega su se jutros oko sedam časova policajci povukli.
Podsjetimo, ranije je Ministarstvo održivog razvoja i turizma naložilo MCP da ukloni ovaj objekat, ali oni to nisu uradili u ostavljenom roku. U skladu sa zakonom, Ministarstvo je po oglasu angažovalo “treće lice” da to učini.
Inspektori Morskog dobra su još u decembru prošle godine obavijestili Ministarstvo da su obilazeći teren zatekli ekipe koje grade krstionicu i pontu na Ostrvu cvijeća. Iako je gradnja zabranjena, graditelji koje je angažovala MCP nijesu se obazirali i dovršili su početi posao.
A.G.
zatvorite vi kockarnice preko puta skola!
zivim u podgorici 45 godina …90 posto podgorice je napravljeno na divlje i cemu se cudite dje zivite ljudi . . .dokazite suprotno . .
kakva bruka . .o cemu lupate . . . .vazda je bilo . . neko moze sve a neko nista .ovo je sitnica a sta se sve drugo radi . . . .e moj primitivni narode . .a i ja sam medju vama . . . .
Bruka. Meni inspekcija dodje kad betoniram ispred kuce a ovima nista od pocetka izgradnje do kraja
Bilo je i katolika koji su bili sa pravoslavcima da brane krstionicu.Više odbornika i članova DPS, medju kojima je bila i moja malenkost, je takodje bilo uz narod u odbranu božije kuce. Bokelji su nepodjeljeni u pravoslavnom smislu.Svi su uz kanonsku crkvu-mitropoliju-crnogorsku primorsku.Ja kao katolkinja i pobožna osoba sam otišla na to mjesto jer mi je to bila obaveza.Gospodin sveštenik… Više »
Da napomenem ove velike vjernike koji su izvojevali pobjedu oko ovog sveeeeetog mjesta koje je čak i osvještano, krstionice na vodi… u zagorič pođe policija i mašina da ruši nelegalnu kuću pa se popnu dvije babe na sprat i viču odozgo da će se objesit… i policija pođe. Pobijedile dvije babe! Rado bi vam napisa šta mislim o toj vašoj… Više »
U zagoriču su na privatnom zagradi li kako ko neko 300m2 neko 1000m2 napravili kuće, neko od 100m2 neko od 400m2, i tu živjeli od15-30g. I država Neće da im ruši, već kaže platite u rate ne znam kolko godina i to odbijaju većinom. A ovdje u Tivtu je 2-3m2, bez zidova i predat je zahtjev za dobijanje dozvole, pa… Više »
Da bi porusili krstionicu prvo treba ukloniti nas vjernike a to ce malo teze ici. Vjerni narod strazari i danju i nocu. Bas bi volio da upoznam tu osobu koja bi se usudila da srusi ovaj mali crkveni objekat koji je juce osvestan. Svakako da u CG ne postoji takva osoba koja bi navukla proklestvo na svoje potomstvo i svoje… Više »
Prokletstvo? Koliko imaš godina i vjeruješ li još u Deda Mraza?
A jel osvještan?? A pa ništa onda. Opušti se. Ne morate vise stražarit.
Je li policija zaboravila suzavac?Zasto ga ne zaborave kad treba spasavat necije fotelje?
Bacaju suzavac kada neko na mutinzima ruši, lomi. Mada bi voljeli da se Pravoslavci među sobom potuku, i posvađaju
Na ciju god Bogomolju da se krene pogotovo na krst ,imate primjere onog sto je lomio krst na Kosovu,u kojim mukama od kakve bolesti je obolio posle 2 g. ,dragi botovi placeni nevjernici I mrzitelji Pravoslavlja. Ja sam najiskrenije svim srcem za Crnu Goru, al ne da se zasniva na mrznji. Ljudi ovo turci nisu radili. Ja ne znam radite… Više »
Auuuuuuu koliko komentaraaa pa ovo ne bi ni da je Milo izgubio izbore…
Posto su pokazali i dokazali (mnogo puta do sada) da su drzava u drzavi i da nas Ustav, zakoni i propisi ne vaze, ispostava beogradske patrijarsije u Crnoj Gori kojoj su nasi politicari prepisali u trajnu svojinu sve crkve, manastire i imovinu koja ide uz njih, treba jos vise da gradi objekte sirom zemlje. Na svakoj raskrsnici, ispred zgrada Vlade,… Više »
Crnogorska Mitropolija je očuvala Crnu Goru, i ona je temelj Crne Gore. I tek će da se gradi, da li si vidio skicu Hrama koji počinje u Budvi
pošto Amfilohije vjeruje u boga ja mu iskreno želim: bog da sreće i zdravlja njemu i njegovim sljedbenicima kako pošteno radili ….Amin bože pogledaj ih…Ima li ko od navedenih iza mojih želja reći Amin….
Treba li da kažem, kolko ti njima dobra želio… Ne drug ne spuštam/o se na taj nivo. Napadaj ti kolko hoćeš, alo ne zamheraj što se moramo braniti…
A ti živio 200g..
Kako ste mi vi Hriscani i Muslimani simpaticni.
Ovi nevernici ne moraju biti poštani,jer nema boga koji bi za njih bio nadležan
Popovi (i odze naravno) su od kako postoje poslusnici vladajuce elite, tako da apelujem na gradjane da ne ispadaju naivni i ne dozvole da manipulisu sa njima. Obracam se onima koji su poleceli na prvu loptu, a clanovi DFa imaju svoju racunicu u citavoj prici pa me ne interesuje njihovo patetisanje i glumatanje, neka ih sram bude sta rade vjernicima,… Više »
Neko bi rekao banana država a ja bi rekao mudra država ! Zašto ??? Da su danas napravili haos sa ovim ljudima ništa bolje nebi izgledali od 90 ih godina ovako mudro i lagano uradjeno sa dogovorom pa uklonice se za god ili dvije . Samo da napomenem da sam ja da se ovo ukloni jer nema dozvolu i na… Više »
A dje su bili kad se pocelo sa gradnjom…Meni i mnogima dodje inspekcija kad parapet pored kuce hocu da popravim…
Zasto se cekalo…Kome ovo donosi dobro…Daj molim te nijesmo djeca i ne zivimo na Mars
Upravu si za to ali kažem samo mudro su postupili pa policija nije silu upotrijebila . Inace bi bilo svega a ništa dobro .
Mudro su cekali da dodje do ovoga ..Moje licno misljenje ..Mnogo toga se moglo mnogo godina ranije rijesiti ..Dovoljna je bila jedna rijec ZAKON..Medjutim zakon ne zahvata isto ni tebe ni mene ni njih
Pravoslavna Crkva nije “na silu uvaljena” već su svi drugi na silu došli. A za taj objekat je predat zahtijev, i kada se utvrdi da ne smeta ničemu, saobraćaju, pješacima dobiće legalno dozvolu.
Jedino čemu smeta je nečijem egu, a to već sami sa sobom rešavajte. Pravna država se sa kompleksima ne bavi
600 komentara, za 3m2, samo da maknu. I što ne može, eto da znate da je Crna Gora i dalje ona prava. Đe Krst ne smeta i đe se čuva
Krsta ti jesi li kršten?
Ostroga ti postiš li?
Itd, itd… Sve vjernici, majčin sine… Ostroškoga mi krša, da čojek ne povjeruje. A e, ima i ona sa gredama ostroškim…
Ona krstionica ima veze s vjerom taman kolko ja sa Marsom.
Pri pomisli na Rista i sve svjetske bradonje, jedino što osjetim je želja za pražnjenjem želudca.
Da li sam Kršten, da kao dijete.
Da li postim, ne. Da li griješim, da često.
Da li ću zbog toga dozvoliti da rušite Crkve, mičete Krst đe ga god vidite, ne.
A za tebe me uopšte ne interesuje ko ti je baba a ko đed, da li se sa Marsa.
Ko god napada Crkvu, isti mi je
Da mi je Tita dić…
Družili bi se Risto i Milo po Spužu kolko je prekśutra.
Oni su Titovi pioniri..
da se pregledaju licne karte ovima sto blokiraju, mogu garantovati da ih vise od pola nema Crnogorske licne……
Ja bi im daaa dvojno drzavljanstvo
A ne no Španske.
Ne bi Risto vozio džipa i ajfon, i ostali nižerangirani ristići, da nije badijavnika koji vise po crkvama i ostavljaju priloge.
Pa posle idu kući i traže po džepovima za ljeb i varaniku… Al nikako da im se oplode one pare kod Rista i da im se stostruko vrate… no, valja bit uporan. Biće.
Svrsha hriscanske vjere i jeste ne misliti na materijalno, za razliku od tvoje materijalne religije.
Pa eto ti voze “oci” džipove od po 70 hiljada?
Ma, slijepcu džabe crtaš.
170 ili 370 hiljada, i avion smo naručili
Ajfon ne može da se bouo, to je telefon. I nadam se da ima zlatni. Eto nemamo svoju banku kso Vatikan, nije a Mikelanđečo crtao Fresje, ali imamo telefon, a ti se čudi i “zavidi” što ne idu pješke po Crnoj Gori i što ne mole prolaznike da im daju tel.da “zvrcnu” nekog
Meni blizu ova krstionica..Mozda zaradim ovo ljeto ..Prodavacu svijece strancima 10 e a nasima 50 centi..Mozda nekom sirocicu poklonim svijecu da se Bogu pomoli ..
e,kada bih nakon mnogo izgubljenih godina nedolaska na crnogorskom primorju,ipak dozivio da mi naplatis svijece po 10 eurabila bi to losa reklama za crnogorski turizam
Kada podjes van ganica CG imas dvije cijene…Jedna za domace a druga za goste..Iznenadih se i ja ali to ti je biznis Evropski…a mi put putujemo put daleki nemamo kome reci 🎶🎶🎶🎶da smo nemoguci
Pozdrav tschugo😍
Suza Njegoseva je suza Srba u cijelom svijetu
Pateticno ali sto ces! Takvi ste!
Baš se bijaše razplakao zbog vas. Čoek vi šćeo pomoć i pružio vi prst, a vi sgrabili ne samo ruku, no njega cijeloga. No, zaludu vi je. On je Crnogorac, pisao je crnogorskijem jezikom, bio mitropolit crnogorske Crkve, nosio crnogorsko odijelo i kapu crnogorsku. Sem par kurtoaznijeh fraza, da ve malo okuraži da se suprotstavite Turcima, ništa srbsko nema veze… Više »
Cinik, Njegoš štampao srpski bukvar i srpsku gramatiku, a kažeš da je pisao ,,crnogorskim”. Mada, tvoje je pravo da budeš u zabludi
Njima je to logika
Verige,Perast,bazeni uz obalu u sred Perasta,Dobrota-Kamp (objekat Milovog sestrica
),Mamula….sve Podgoricke infrastrukture Milovih podanika koje udaraju u Bokokotorsku autenticnost pa onda neka i do ovog dodje.
Da Gorane ali to su NEDODIRLJIVI…
518 komentara. Je li ovo rekord?
Ovo nijesu komentari….Ovo je “””zakon isti za sve””””🤣
Srusite sve a CIJENE NE RUSITE
Srusite sve ono sto ste prodali prije nekoliko godina Vasoj braci Rusima i zabranili nam do plaze da dodjemo
Srusite Vase APARTMANE po Radovicima
Risto Radovic i srpska crkva u Crnoj Gori su trebali da odgoraraju jos 90 tih kada su skandalozno prekrecili freske iznad ulaza u Cetinjski manastir (stara freska majstora Vasilija Ðinovskog, iz 1886. godine). Na osnovu izvještaja iz 2005. godine, srbijanska crkva u Crnoj Gori je devastirala 80 pravoslavnih objekata. Danas je taj broj umnožen sa još mnogobrojnim nelegalnim gradnjama, dogradnjama…
Neposredno pred pristaništem u Herceg Novom nalazi se hridina Karatoč. To je stari turski naziv i znači “crna stijena”. Pitam se kako bi javnost (Srbi) reagirali kada bi Bošnjaci muslimani na toj hridini sagradili bez dozvole neki sakralni objekat i čuvali ga 24 sata dnevno?! Znam za to jer je naša obiteljska grobnica u Herceg Novom iako živimo u Dobroti!
Željko mješaš babe i žabe. Je li Dobrota kod Ulcinja?
Wekend, u muzeju na Cetinju najstariji eksponat je klima iz 2010 god. Mislim da je licemjerno sa tvoje strane da bilo koga iz mitropolije optužiš za unistavanje crnogorske kulturne bastine.
Crnogorska Mitropolija je u Crnoj Gori đe joj je i mjesto, kome je to čudno neka se čudi. Sačuvali smo je do sada, i po sad ćemo
Polako, luciferu, viđećemo, samo polako.
Devastirala haha pa hiljade eksponata fali iz muzeja, fali Dragulj sa Ikone Filarmosa. Sve što nije bilo pod okriljem Crkve ste prodali, ukrali ili poklonili nekom
Srusite Fjord i pokupite smece a ne ste deponiju ostavili
Srusite onu NICIJU pontu sto su narusili obalu Dobrote
Srusite vase privatne HOTELE
Srusite vase VILE..Sram vas bilo
Batalite rusenje .
Mene vise brine ono” ovo je teritorija Crne Gore i povucite se”.Kome je ovo upuceno?.Jeli neko vec ove ljude proglasio strancima i okupatorima,a svi su starosjedioci.
Ne mogu nikako bit starosjedioci! Pa valjda su dosli iz Pirota,Vranja…
Ja ću ti reći, onima koji misle da ovo nije CG. Koji određene teritorije doživljavaju, samo kao privremeno u CG. Za to im i smetaju Crkve, koje će uvjek potsjećati čija je CG
Imamo nemoćnu, nejaku, neartikulisanu, neodlučnu i jadnu državu! Ne donosite više nikakve odluke, jer nijeste u stanju da ih sprovedete već ostajete za sprdnju. Stid me je od vas. Na žalost, to je istina!
Kao sto rekoh izgleda da cemo morat glasat cak i ovu sramotu od opozicije jer drzava ama bas nikakvu namjeru nema da stiti crnogorstvo!!!
Haha ovo je teritorija crne gore.pa valjda je i ta krstionica za narod crne gore.neka to legalizuju nekako.sramota je rusit crkvenu imovinu.kome oni smetaju sem bahatim politicarima da se bogate.
Sto ce rec, nemas pojma o cemu pricas! Crkvena imovina firme iz druge drzave!!!
Tragikomedija, pa to je za tebe pravi nik.
E pa pozivam katolike da pored krstionice gradimo katedralu sa jedne,a muslimane , dzamiju sa druge strane!
Liber – Šta to treba da žnači? Da se inatimo, prkosimo, kontriramo, zavidimo,…. NE, NE, NE. Neka se gradi tamo gdje narod želi, i gdje ima volje za obredovanje.
Kroz komentare se vidi ko podržava vlast u Crnoj Gori. Nisu samo pravoslavci protestovali danas, bilo je i katolika i svih onih koji smatraju da je rušenje takvog objekta čist hir dokonih ljudi. Ako nešto treba da se ruši to su vile po Krašićima jer ni jedna nema dozvolu, a ponte su im od po 20m.
@Zumba DF trolu kako vas nije sramota to napisati!! Da samo znate kako je teško bilo biti katolik u Crnoj Gori dok je bila pod srpskom okupacijom do 2006.!! Nikada katolici (Hrvati i Albanci) neće biti sa Srbima!
Na Koniku, Vrela Ribnička, Romsko naselje Konok 1 gradi se đamija. Već duži vremenski period. U ovom trenutku mješalica betonska radi. I blokovima se gradi. Zakamuflirani radovi mrežom. I nikome ništa. Nema ministra Radulovića.
Bahatost SPC U Crnoj Gori je neizdrživa. Sve vjerske objekte bespravno podignute u ovoj i svim okolnim drzavama treba srušiti. Nepostovanje zakona Crne Gore treba sankcionisat najvećom kaznom. Nema pregivira oko toga. Ovo je okupacija i posrbljavanje države. Nema tih glasova zbog kojih može biti ovako nešto prećutano.
Narod tu bagžhatost ne vidi, već vašu želju da to tako izgleda e to vidimo jasno
Ovo je samo zamagljivanje ociju,nebi je oni porusili i da nije bilo gradnjana,da je u pitanju dzamija ili katolička krstionica,odmah bi je srusili.
Za sada se samo juriša na Pravoslavne objekte, tako da ta glupa nagađanja ostavi za kafanu
Zašto tenzija kada sve zsuzese Srbi koji dodjose iz Srbije i r.srpske,gdje su sada Crnogorci i ostali da reaguju na okupaciju njihove drzave,vidite li ne vidjeli da se stvara velika Srbija.
Bravo Tivćani, tako se ime o čast čuva
Hrist je kršten u vodi. Mi smo većinom u “malih” Crkva a po Crnogorskih brda, nisu one tamo pravljene što je lako bilo iznositi kamen gore. Već što je bilo teže okupatoru da ih ruše…
Smeta kretionica od 20m2 a be smetsju hiteli čeda Popovića od 5000 m2 koje gradi u moru u Kumboru, bez plana i dozvole zajedno sa Anfilohijem.
Lokalni svestenik na TV kaze da treba naci kompromis, dogovoriti se i sl. Znaci jednostrano i svojevoljno bez pitanja i odobrenja uradis sta ti je volja onda jelte, pregovori i kompromis ?! Sta kad bismo svi krenuli po tom crkvenom receptu ? Na sta bi to licilo ? To je samo nasilje, nepostovanje, bahatost i bezobrazluk i nista vise
Zna se na što se misli. Predat je zahtijev za dozvolu.
Beka izađe inspekcija i neka utvrdi da li remeti ili ugrožava taj objekat, neki Kruzer recimo ili pješake ili bilo što drugo
I neka donese rešenje u skladu sa zakonom
Lokalni sveštenik i njegov mitropolit pravo u spuž, sa prisutnim stadom!
Morsko dobro je trebalo da zaustavi gradnju ako su već bili obavešteni i ako su znali da se to radi i to je njihova krivica! Sad je Krstionica napravljena i ne smije da se dira i svi vi koji tražite rušenje I zahtjevate ne zaslužujute da se nazivate niti hrišćanima ni muslimanima a niti bi smio iko od vas lično… Više »
Treba đe je ljudi sa novom da dođu
Krivica morskog dobra sto ovi bespravno grade.Gle cuda!Zaustavljala ih je inspekcija.Nisu stali sa gradnjom i kriv je bagerista koji ce da rusi.Tako je i nikako drugacije.
Piše ti gore u tekstu da su inspektori obilazeći teren u decembru otkrili nelegalnu gradnju i da su obavjestili o tome i niko nije reagovao do danas 4 mjeseca kasnije tako da jeste njihova krivica!
Tako je!
Pogledaj sliku, nema zidova, nije to trajalo danima. To je objekat koji se koristi nekoliko puta godišnje
NIJEDAN BESPRAVNO PODIGNUT OBJEKAT SE NESMIJE SRUSIT U CRNOJ GORI OD DANAS…DOK ZAKON NE VAZI ZA SVE JEDNAKO…
SPC=DPS
I što sa time, ako Crnogorska vlast sarađuje sa Crnogorskom Mitropolijom, što se čudiš tome
Nista,samo to nije Crnogorska,no Srpska Mitropolija!
Zovi je ti i Urjgvajska. Nije Njegoš u Urugvaju negi na Lovćenu, i Crnogorska Mitropolija je đe joj je i mjesto uz sve masovnoj podršku naroda
Ništa novo , i u Strategiji vlade Srbije iz 2011 godine , tkz Memorandumu SANU 2 , je crkva srba MCP označena kao sprovodilac interesa Srbije i baza za destabilizaciju susjednih država ! Sve što su radili i što će raditi je protiv interesa države Crne Gore a sa ciljem rušenja institucija i stvaranja nepovjerenja u iste , pa i… Više »
Ako je intetes Srbije građenje Hramova, obnavljanje Crkvi, čuvanje Njegoša, čuvanje Zastave… Čuvanje Pravoslavlja onda nam se interesi poklapaju.
A i stitucine ruše o i što šire tuđe zastave i kažu da i Aju da laćaju. Koji traže promjenu Grba, Zastave… Ti ti ne smetaju, naravno
Moram da priznam da se sa ovim tvojim komentarom u potpunosti slažem,po prvi put u kompletu. Ali smatram da Nam za čuvanje onoga što je naša istorija i slavna prošlost,treba da se čuva i poštuje,i ne treba Nam ugledanje na bilo koga niti dozvoljavanje da Nam se mijenja indetitet kako se kome prohtije!
Drug, mjenjaju ga. Ali znaju da treba da nas prvo posvađaju ko jelo. Da li si Pigforičanin ili Zabjelčanin. Po a onda ko je pavi Crnogorac, bilo je i termin 100% Crnogorac, već su izbacili termin “prirodni” Crnogorac… Dok nas ne usitne, a oni se grupišu. Ne budemo li pametni, dozvolimo li to Nvo Miraš, pa će i još neka… Više »
Da bi nekog i nesto pobijedio spusti se na njegov nivo,SPC sada otima sve nase,mi treba to isto da uradim da otmemo od njih i pretvorio u nsse.
Neka grade sve Ce one jedan dan pripasti crnogorskoj pravoslavnoj autokefalnoj crkvi,kako srpska crkva otima,tako treba da uradi crnogorska crkva.
Zeleznjak iz ruske Dume ih podrzava i podstice. Zvuci poznato ?
Makarije, pa Rusi su uvijek bilo uz pravoslavni narod u Crnoj Gori
Таcno. Ali Sergej Zeleznjak se bas nesta mnogo trudi !
Pozivam MCP da mi u dvoristu sagradi jednu svetinju, posto im to ocigledno ide od ruke. Moj materijal,a za ruke cemo se dogovoriti!
Meni je ova krstionica bas lijepa, i na bas lijepom mjestu. Neka Bog oprosti, sad mi zao sto sam trcao da se krstim prije 10 godina. Mogao sam u ovoj🙂Plus i sendvic bih dobio.
Daju oni gladnima i ovako, vidje će ti po očima glad, idi daće ti
Nadam se da si i ti tako SIT nekad nesto dao.
I nauci sta znaci termin SARKAZAM…. uuuuu zapravo nista nemoj da gledas… sad neko rece da to spada u humor za inteligentne… 🙂
Ko čita tekstove, i komentare a nije vidio sliku. Pomislio bi 300m2 od kojih pola u vodi. A na slici se vidi privremeni objekat od 3m2 bez stranica, zidova samo sa malim krovom da djeci kojoj se Krste ne smeta sunce. I čude se što se ne ruši. Kažu Crnogorski Mitropolit “bespravno graditelj” zašto ne kažu da je uredno podnijeti… Više »
Saće Hram u Budvi, zaslužili su Budvani to po svakom osnovu
Ne dao Bog da je neko od nas smrtnika ovako nešto napravio na obali mora, to bi već davno bio pepeo. Šta ćeš, mi smo ipak samo obični smrtnici, po svakom pitanju. Inače za krštenje je potrebna boca osveštane vode, a ne cio Bokokotorski zaliv. Đe je onda ta skromnost crkve na koju se pozivaju? Raskoš i megalomanija ne bi… Više »
Kao obicnom smrtniku nebi ti samo porusili da si nesto ovako napravio vec bi i krivicno odgovarao. Zakonom je propisana i zatvorska kazna ali risto sotona zida gje mu padne napamet i drzava nemocna.
Koji raskos jadan ,odje bas nema raskosi.A interesantno sto se poistovjetujes sa BOGOM
Možda sam i kršten, ko to zna? A ako nije krstionica na Ostrvu cvijeća raskoš, onda neka bude da ni ja nisam kršten. No se bojim da neko treba da se krsti i to iznova, da bi shvatio što je skromnost na koju se inače i zakleo.
Izvinjavam se, nisam znao da je ovo ipak VIP krstionica. Tu kad se krstiš je skuplje nego pored oltara, tu je ipak, priroda, ambijent, ugođaj sve za VIP korsnike. Može se koristiti i za vjenčanje iz snova, samo treba Viza,Master… card i uvešće se POS terminalno plaćanje…
I ranije je bilo nelegalne gradnje na tom mestu. Sredinom 15. veka je srušen manastir , a lokalno predanje, pomenuto i u prozi Stefana Mitrova Ljubiše, svedoči da su monasi, njih 70, potrovani i da je mletačka mornarica topovima i miniranjem uništila manastir, što je potvrđeno brojnim arheološkim istraživanjima. Isto tako Austrougarska je pronašla nelegalno sagrađen objekat na vhu Lovćena… Više »
Sada da krene neko da ga obnavlja bunili bi se, ispada da su ga džabe rušili
Od danas i ja priznajem samo sud svoje partije! Naime, odavno mi je želja da imam svoje lično malo ostrvo, više kao neku veliku plutaču, ali nisam znao da to može. Tu ćemo ja i moja porodica uživati cijelo ljeto, i moliti se, ako treba!
Milo, moli se Bogu da Ristu ne padne na pamet da ti nasred trase auto- puta ne napenali neku “svetinju”. Jer ako to uradi- država mu ne može ništa, kao što vidimo. Kinezi će morati kući i tako to.. Šta je auto- put spram ristogorskih novokomponovanih “svetinja”!😁
Milo nikada nije bio protiv Crkve. Auto put se gradi kroz Crnu Goru i biće mnogo tu Hramova i Crkava.Do granice sa CG, van toga mi se ne pitamo i be mješamo, u al. I hr..kako hoćeš ovdje se pitaš kolko i Crnogorci tamo. Šalim se, da li smo vam pola Vlade, ali mislite da je čitava vaša. Eto se… Više »
Nije Milo protiv crkve, no je crkva protiv Mila.. inače ne znam kome si ti to dao pola vlade- meni nijesi! Jer da jesi- lećela bi ti “svetinja” u more! No, sa kilavim DPS-om možete taman nasred magistrale Nk-Pg neku vašu “svetinju” sazidati, i ništa ne bi bilo. Vozili bismo preko Bogetića i Glave Zete, da se Risto i njegovo… Više »
To “stado” je Crna Gora, kome smeta neka “o toga mu to”.
Smeta vama ona na vrh Rumije, da niste htjeli koju cestu da pravite Gore haha. Ko vas ne zna
Doveče će.
taktika rusenje da tu i ostane a sto nebi moglo sace mikas tu da se ogradi malo da dobije glasove nema ovde ni c od crne gore zalosno a pop dijeli sndvice a valjada se posti kolko sam cuo nego neki novi zakon ima i za to
Normalno je da je neuspjelo kad 5 dana najavljuju kad ce da ruše…
Očit primjer koliko je Ristu i SPC, stalo do crkve i vjere…..dijele sendviče usljed strogog posta.Ni u crkvu bez “klope”!
Jež, post nije dijeta, već uzdržavanje od hrane životinjskog porijekla. Bar toliko naučite.
Opreme mudri, da li su ribe životinje?
Samo pitam, pođi nedjeljom na Svetu Liturgiju, počni da čitaš Jevanđelja i Svete Oce i onda ćeš shvatiti
Pa opremljeni lazima dosao da nas nauci. Sikter!
Stidu, treba da se edukujete
Oprem, sendvič od salame i sok. Pravi post.
A sa čim su bili sendviči?Kod vas, je i prasetina biljnog porijekla.
@Danko
Caj, sok i sendvic! Pa dobro nije lose!
———-
Znasli ti jadan sinko da su ovo dani posta,pa nema ni caja,ni soka ni sendvica.
Ja krkam bureka usred posta pa me evo živ.
Građevinska firma SPC koja ne plaća porez državi Crnoj Gori, koja gradi bez dozvole misli da ce joj ovo proci. Ne više, pa neka demonstrira na Kosovo zajedno sa ovim narodom sto se okupio. Nešto se bojim da Ni taj narod ni SPC Kosova gledati neće. Jer su licemjerni i zato što im smeta CG.
U Crnoj Gori Crnogorska Mitropoliha gradi, a đe bi drugo
U Crnoj Gori Srpska crkva gradi. A trebalo bi u Srbiji.
Crnogorska Mitropolija u Crnoj Gori gradi a ti se čudi slobodno
Jes, jes, tako se i Patrijaršija zove Pećka, ma nije nego Beogradska. Nije sve u riječima.
Tu i treba
Da vidim čude se tome
Zainteresovani vjernici će do krstionice biti dovoženi i čamcima kojima će upravljati iskusni srpski popovi.Rutinu su stekli vježbajući na Skadarskom jezeru.
Naće se način, prvo da sagradimo još koji Hram
Na Filipine?
Filipinac,. On ce gradit na Ljutu.
Zaboravio si “misici na napuvavanje i slauf opcionalna oprema” 😀
Na silu sagradjeno jer se popu snilo,pa je popu milo.Kakav Bozji dom,kakva svetinja?Sto ce vam to?Ne moze brate.Nije mu tu mjesto i nek se rusi.Prvo manastir,pa uz manastir kuca,pa uz kucu okucnica,pa na okucnici kokosinjac pa krstionica pa ko zna sto jos.
Tako je U Crnu Goru stiže još desetine Pravoslavnih Hramova. Zamisli u Njegoševu Crnu Goru toliki broj Crkvi, Hramova.
Mi Crnogorvi se be čudio, već smo se čudili što nije to fo sada rađeno. Pa se sjetismo da je 500g rušeno i da se nije moglo
Podrzacu ovakav cin ako samo ikad neko makar i POKUSA da srusi i ukloni bilo koju dzamiju. Ne mora da je makne, kazem, samo da pokusa!!
Navedi jedan primjer da je jedna dzamija napravljena na državno zemljište bez dozvole
Ne znam da li državno ili ne, ali je bilo Crnogorsko kada su Turci kao okupator došli. Da li misliš da je okupacija legalna. Što misliš o tom “osnovusticanja” recimo. Drugo ima primjera da du neke Crkve prepravlbene u Džamije, bilo je na tv-u i koje mislim da su dvije u CG. I buni li se ko, da kome ne… Više »
Koliko nisko može da padne crnogorska država. Izgleda da za Amfilohija stvarno zakoni ne važe. Ovo je zaista blamaža.
Važe zakoni, ovaj objekat niko e ne s eta i pošto je legalno poddnibet zahtijev za dozvolu, čeka se odobrenje i to je to
@Betoven Vaš komentar je, nažalost, komentar dana!
Inspekcija im je zabraila gradjenje.Oni se oglusili,nakacili krst i proglasili svetinjom.I jos vas ubjedili da to jeste svetinja a vi sad ubjedjjete nas.A kako nas ne ubjediste,evo citavo jutro se Bogu molite da nam oprosti grijehe.Ma cekaj,….ko je odje lud?
Ne, obrnuto. Pošto nusu znali da za par kvadrata bez zidova trba posebno odobrenje, oni već isti dan podnijeli zahtijev
Moraće Amfilohije da se skine u kupaći ako misli krštavat ljude u more.Taj prizor bi vrijedio svake pare,Amfilohije kao Mič Bjukenon.
Da pojasnim, Crkva i lokalni Sveštenik može i ovako da Krsti djecu na obali, ali su napravili objekat od par kvadrata bez zidova samo sa alim krovom kao zaštitu od sunca kada se djeca Krste. Ali to nekim komšijama u CG sneta, uredu, pamti se sve to. Na Rumiji izmisliti jednu stvar. Za Grb treću, za zastavu četvrtu, za Sat… Više »
I ti napraviš na divlje 80 kvadrata da živite kući, nikome ne smeta – pa je isto nelegalno. Ne može lit beton ko god i đe god oće. To nema niđe u svijet.
Upravo ima, ovo smo i vidjeli od njih, o ako rade decenijama unazad..
Ajde Tomose neka ti ta priča. Jasno je nama. Viđeli smo koliko mislite na đecu kad ste dozvolili ono na jezeru da se desi. No pope mislite samo da što više para od naroda uzmete. Znajte da Bog vidi kroz zatamnjena stakla vaših džipova.
A ti bi da naši Sveštenici idu nosi dok tvoji imaju svoje banke. Događaj na jezeru neću porešivati sa nekim primjeri a van CG, zbog tih drugih žrtava
To je to ! Napravis sta hoces i gdje hoces. Proglasis ga svetinjom i napravis moleban. A Ustav, zakone i propise… macku o rep
Ne, već napraviš 3m2 na mjestu gdje nikom ne smeta da se koristi možda 10 dana u godini, i podnese zahtijev za to lokalnom sekretarijatu
Ne može druže, zahtjev se podnosi prije betoniranja. Gradi se tek i ako dobiješ dozvolu. Ne manipulišete ovim jadnim narodom što vjeruje u boga pa i u vas razvratnike
Meta je Njegoš, lovćen. Znaju da ne mogu direktno, da ne mogu odmah. Pa pokušavaju po malo. Prvo da nam nađu Nvo Miraša, da nam ponude alternativu haha. Kada su vidjeli da uz svo guranje neće niko u tom pravcu, počeli su direktnije. Ali kao ne napadaju oni Pravoslavlje već jedan dio haha. Da jedan, jer drugog i nema. Pokušavate… Više »
Ako ne danas za par dana ce ta betonjerka na ono mulo bit porušeno budite bez brige i opušteno!Zivjela prava a ne srpska Crna Gora!!!
Ta Crna Gora na koju se pozivas je zastidje.
Dolazi dan kada se u Boki necete puno pitati.
Boka ce imati ekonomsku i kulturnu autonomiju
Mozda dolazi dan kad ce svi koji su dosli ovde 90 -tih iz Bosne, Hrvatske i Kosova i dobili posao, stanove, drzavljanstva morati da se vrate tamo odakle su dosli. Posto im ovde ocigledno ne valja nista i stalno su nezadovoljni, vrijedjaju i prijete
Jesu li sendviči bili sa prasetinom iz uvoza?
zelenaske policijote : narod =0:1
Narod? Đe ti vidiš narod?
Tačno Titograde. Ono nije viđelo naroda…
Ne, pri broju koji podržava Mitropoliju, da su bili ubjeđni da će stvarno da ruše ne što. Vidio bi narod
Još samo, da Srbi i svetosaovska Mitropolija na čelu sa njenim izvršnim direktorom popom Ristom Radovićem, počnu more soliti osveštanom soli iz Rusije.
Rusi ostavljaju pare da nam nije turizma bili bismo Afrika,cudan smo mi narod prije podne mrzimo drugog a posle podne sebe.
A ha a ha sto ce mo sad ?
Ko nije Kršten može da dođe, ili da se vjenča lijepo tu na moru
Danas krstionica, sjutra mora crkva pored nje, pa onda manastir pored crkve a onda moraju i konaci i dr zgrade… Posle idu hoteli, stanovi pa poslovni prostori, garaze … i dr “svetinje”! Svemocna SPC je stvarna vlast u Crnoj Gori. Ostali su pioni i privremena dekoracija i ikebana.
Napada li ste Crnogorskog Mitropolita decenijama, napadali. Da iznosi pare iz CG, e sada vam sneta što ih ne iznosi već gradi, odlučite se. i što je objektat “manji” to vam više smeta… Znam.. Znam, kako god uradi smeta će vam… Jer čuva Pravoslavlje…
Odlucili se mi odavno ali Vi jos uvijek ne shvatate da odje mozete samo kao gosti i kraj!
@Tomos, kasni ti paljenje promijeni svjećicu, trokiraš…
Mi to jasno paljenje u Pravoslavlju zovemo, tolerancijom. Ali upali se, to je bitno
Ne znam kako ti shvatas i dozivljavas odnosno praktikujes “toleranciju” ali dovesti nekog pred svrsen cin jednostranom i svojevoljnom odlukom bez saglasnosti druge strane odnosno bez postovanja zakona i propisa ove drzave i sve to uviti u oblandu religije (“svetinje”) – to sigurno nije
Da nije Mitropolije u ovoj zemlji bi se umiralo od gladi oni imaju narodne kuhinje drzavu boli briga za gladne I bolesne samo vladu interesuje da pljackaju
U redu je,treba da se ruši,ali prvo da se krene od najvećih,evo imate jednog koji je tri kuće sazido pa ne smiju ni primirisat,aaa.
Caj, sok i sendvic! Pa dobro nije lose!
A meni budjavi sendvič! Možda se ja vratim u matičnu crkvu.
Neka te tu đe si
Pare covjece samo pare neka se gradi. Život prođe samo pare lagodan život i nista vise.
Koliko se vi opterecujete oko ovoga da mi je za sve kao za ovo.
Strasno je napadat na crkvu imaju li ti ljudi ista sveto
Bijase li ti komunista socijalista? Da nisi i ti možda četnik od Savovića?
Socijalizam I hriscanstvo idu zajedno
Da. Nacional socijalizam. Bilo jednom u Njemackoj…
Imaju Marovica
Imamo li mi kakav avion bombarder? Mozemo li kako obezbijedit teritoriju UNUTAR svojih granica? Sta bi bilo kad bi branili CRNU GORU van granica?
Pedesetak Savovića nije dozvolilo da se sprovede zakon. Najstrožije osudit.
Znaci crkva moze sve!!? Jesmo li svi jednaki?
Jel Sveto kriv? Mozemo li svi da gradimo dje ocemo? Dusko moze da krade? Koverte legalne? Milo nije lopov!? Hvala crkvi na odgovorima!
Zagrlite djecu j kradite!❤️
Šta sve, ono što svaka Hrišćanska zemlja i a, Krstionicu od par metara pored obale, mora ili jezera, to je problem
Problem je sto kad obicni gradjanin gradi nesto na pjenu od mora svi osudjuju, narod, nvo, partije, drzava…. kad crkva bespravno gradi onda je to OK!???
Daj mi primjer da je neki građanin sagradio nešto od 2-3m2 vez zidova a da mi je sruše ko, ne sprdaj se
Treba li ste zatraziti pomoc ot Nato alijanse,oni ionako samo silu poznaju i postuju.
Izgleda da vi je malo bilo 1999?
Za pomoćni objekat ne treba dozvola….
Morsko dobro sam obavestio 2010g za nelegalnu gradnju una Raskovom Brijegu u Dobroti Kotor….objekti izgrađeni i niko ništa….2016g sam obavijestio inspekciju i opet nikom ništa…..ako je cg pravna država onda sam ja vanzemaljac …..jer ako se bilo sto ruši onda po redu..
Amin!
Tacno ce ovi popovi rat izazvati,(mrznju vec jesu).
Nikad nece Crna Gora bit’ obala srpskog mora!
Pozdrav za moju bracu i sestre crnogorce i crnogorke! Zivjeli!
More je svih nas
More je naše, vi ste privremeno odje!
Da, naše i svi smo tu “privremeni” razmisli malo o tom
Živio Srpski Tivat!
Ne Srpski već Evropski grad koji je pokazao da zna da čuva vrijednosti
Vrijednosti- bespravna gradnja i uzurpacija?
Nije uzurpaciba, za koji dan će biti i dozvola i to je to
Poklonili 6miliona eura investitorima zbog rata za mir…i sve legalno iako nije ustavno….i da nisam bio na pregled u Dobroti mislio sam da sam lud..ovako samo sumnjam da je neko u moje ime potplatio doktora
Bravo Evropski, kako samo hoće da possvađaju
E vala nije no Hrvatski,da nije bilo jutros Katolika i Hrvata ne bi ga vi odbranili.
I tako, Ristino svetosavlje još jače od države.
Mi to zovemo Pravoslavlje, i nije ni jače ni slabije, već jedno da drugo oslanja i bez jednog nema drugog.
Za to i napadate Crkvu gdje god stignete
A po cemu nema jednog bez drugog zivota ti?
Ako nestane Pravoslavlje, nestaje Crna Gora, ona Njegoševa.
A ti sada možeš reći da je to paranoja i sli a ja ću tebi “spuštavah se ja na vaše uže…”
Da, da oni iz ljubavi prema nama traže da mjenjamo Zastavu, biće. I tu i je Crkva kriva izgleda, ne da
Normalno, jer da nije njega vi biste zidali tursku banju kao nekad u Podgoricu
Rušiiii okupatorsko
90% Pravoslavaca zna da je to naše. A vi bi da našu Crkvu prikažete kao okupatorsku a da nas bi odlobsđate koji ne možete Krst ni na Grbu sa podnesete, naivno je to
A ko ste to vi? i sto to mislite da je vase? manjine u dijaspori ne mogu imati veca prava nikako 😉
Ko su 90% Pravoslavaca u CG, e to sam provali
…nesto si se preracuna, no poznato je za vas cirilicne dinaroide da volite da preuvelicavate i nule da pridodajete…mozda vam baksuzija na ste srce pomutila zakmo 😉
MINISTRI,NUHOĐŽIĆ I RADULOVIĆ ,POD HITNO OSTAVKE,KAKO LI ĆE TEK SRUŠITI ONAJ “KONTEJNER” NA RUMIJU. TRGOVCI I MANIPULATORI, ĐE JE SNAGA DRŽAVE. CRNA GORA PRIJED SVEGA ,CRNA GORA IZNAD SVEGA,ZA PRAVO ,ČAST I SLOBODU CRNE GORE.
Trebalo bi ovako napraviti spomenik Pavlu Đurišiću pa ćemo ga braniti od rušenja kao krstionu. Živjelo četništvo!!!
Vi ne date spomenik Njegošu, on vam je genocidan
Dosli prije 05h kao narko kartel > dzaba vam je ovaj put narodu su prazni frizideri dzaba vam je jedna osoba 10nikova > dzabe mislite da odmaknete narod od realnosti poskupljenje goriva uskoro vode i struje! mogli smo da budemo 100x bogatiji od Svajcarske a mi najsiromasniji!
Da bi bio bogatiji od Svajcarske potreban je mozak i dugorocno razmisljanje, a ne 16 vijek!
spc jednako udba….sa cim zabavljaju narod…to nije krstionica nego trafika za davanje para da privuku ljude da se na obali mora krstavaju …uz sum talasa ponuda turisticka ….a tu pored je jul oteo ostrvo cvijeca i sveti marko umjesto da donosi milione eura plata i poreza naseljeno je izbjeglicama
Crnogorska Mitropolija je jednako Njegoš je jednako Crna Gora
njegos je bio vladar diktator i svjetovni i duhovni kao i to ne bas bitan i uspjesan u istoriji ….pjesnik i sanjar …..zloupotrijebljen
Za sve građane par informacija: kad odete na pumpu super 98 vam je 1,38 E, super 95 1,35e . OIE 1… OIE 2, a najavljuju I OIE3
Sipaće se gorivo ali pusti to, da sačuvamo obraz prvo
Pitamo se jel sada jasno Crnogorcima sta nas ceka od DPS-a,zarad njihovih lopovluka i izdaje da glasamo za DPS.Nikada vise DPS,ovo je izdaja drzave!
Dps je zaustavio glupu odluku lokalne uprave. Nisu svi u dps isti. Vid djelo se kada se Premijer uključio i riješio pitanje Baraba…
Невјерници који покушавате срушити крстионицу из вас избија мржња и непоштовање 800 година аутокефалности СПЦ и Митрополије црногорско-приморске.. Будите храбро па рушите силне виле по црногорском приморју. Оставите нас вјерујуће у нашим богомољама, крстионивцама,јутарњим и вечерњим службама са нашим свештеницима. Врата цркве су за покајнике увијек отворена.
Kojih 800? Kad je mitropolijca crnogorsko primorska nastala 1918.
Kojih 800 SPC kad je 500 i kusur godina bila ukinuta od turaka?
Razmisli malo
Kako su onda Njegoša planirali za Tron Pećki ako nije ista Crkva.Ne sprdaj se sam sa sobom
I podlovćenska Crna Gora je nastala prije 400 i kusur godina, pa stalno pominju tisućljetnu tradiciju, sa pauzama od dvjesta trista godina.
Српска православна црква је јединствена, а историјско право на патријаршијски Трон има Црна Гора и њен пећки митрополит (гласило Владе Црне Горе у егзилу Глас Црногорца, 24. септембар 1920) увеличајте факсимил СРПСКА ПАТРИЈАРШИЈА Србијанци су ових дана прогласили карловачку патријаршију за свесрпску, и дају јој ону власт, коју је некада српски патријарх имао за вријеме силног Цара Душана. Познато је… Više »
Ima li se sto? 😉
Može Risto što oće ja da sam počeo kokošinjac srušili bi ga.U ovoj državi sve može ali samo za pojedine.
Ne mlati zemljače obraza ti
Znači ove 3m2 i to bez zidova, koja se koristi 2mj ljeti je “može Risto što oće” haha
Krstionica je u proceduri legalizacije I ne znam kome je interes dizati tenzije bez potrebe. Pamet u glavu ljudi! Dace Bog da papiri budu brzo gotovi I da se postedimo ovakvih scena koje nisu nikom potrebne.
Ajde da tebe pitam onako iskreno, jer mislim da ti je nick u skladu sa karakterom, da li stvarno mislis da je SPC ovdje, kao i kod Rumije, cista i da ima dobre, hriscanske namjere!
Da, ima
Ubijedjen Sam da su namjere MCP ciste. Mozda ova krstionicu trenutno nema dozvolu Ali je u fazi legalizacije kao na hiljade objekata u CG. Koliko znam za ovako male objekte dozvola nije neophodna Ali ajde sredice se I ona.
E kukala drzavo.
Gađaj iz vazduha pa je porušite više i završite priču!
Katunhaninu ti bi više volio minaret da se ogradio, ali nije na tvoju žalost.
NATO snage da se angažuju zbog krstionice aa? Xaxaxa avetinje
SPC postoji u CG samo zato što odgovara vlasti
Da nema Crnogorske Mitropolije ne bi bilo Pravoslavlja u Crnoj Gori. Za to je i napadate, i pokušavate Pravoslavce između sebe posvađali, malo vam teže to ide
Kad je nisu srušili dok se gradila nek je ne diraju ni sada kad je postala vjerski objekat! Pravoslavni objekat ne bi smio da smeta nikome u pravoslavnoj zemlji!
A tašto bi se rušila, pogledaj sliku, kome smeta
Još mjesec-dva mlaćenja prazne slame i odvraćanja pažnje sa bitnih stvari. Da su htjeli rušiti,srušili bi bez obavještavanja javnosti danima prije. Ovako ispada da su pozvali okupljene građane da blokiraju rušenje.
Ne smetaju soliteri i lokali mocnika na pjenu od mora nego 6 kvadrata otvorenog objekta kroz koji svako moze proc,ne znam koga mi je vise zao policiju ili narod u 4 sata ujutru da brani vjerski objekat.Katastrofa.
Pokupi Risto novac iz nasih bogomolja,pa krece da placa i rezira incidente po CG,propalo velikosrbima plan,Karlovac,Karlobag,Ogulin,Virovitica,propao plan za Kosovo,samo im ostalla Crna Gora.
Ti što ostavljaju novac Njemu ga i ostavljaju, i nemaju sa tim problem. Nego što tebi to smeta
U Hrvatskoj se sve ozbilnjije razmatra o ukidanju SPC u Hrvatskoj državi, jer je kao takva neprirodna i nelogična. HPC se sve više razmatra kao odgovor ovoj agresiji koja traje već 120 godina. SPC je mjesto u Srbiji, CPC u Crnoj Gori, BPC u Bugarskoj itd. U Pravoslavnom svijetu Crkva je vezana za Državu, ne za narod. Htjeli ste biti… Više »
Ne treba pretjerivati, porfirije koji je tamo mitropolit je civilizacijski golijat za ovu ekipu u CG, dobar i neopterecen covjek!
Brini o svojoj vjeri!! Tudju postuj.
Tacno tako jer Srba do 1918 nije bilo na teritoriji danasnje Hrvatske,vec pravoslavni Vlaji ili Vlasi,pozdravljamo da bude HPC u Hrvatskoj!
Miško prije 1918 nije postojala država “Hrvatska” a Srba bilo i biće
Prti na hrvatske portale. Nemoj nas učit kako ćemo mi medjusobno da se svadjamo…
Znam samo da protiv naroda ne mozete. Ocigledno mjestani ne zele da rusite, zasto idete protiv volje naroda?
Naravno da na silu ne mogu i nece rusiti, uzgred ovo je samo manji dio mjestana zaliva, niko nije lud da radi kubika materijala bude sranje ali ova ekipa SPC ide podmuklo i pokvarenu u ovu pricu, oni su teski velikosrpski nacionalisti i nikakve dobre namjere nemaju!
Stara prica,Dps,Amfi i Df po dogovoru,da je srece da ih oburdamo vise
Bili bi i logično da država ima odličan odnos Crkvom, zar nije u svakoj sređeno državi tako
U pravu si,drzava bi trebala da ima odlican odnos sa CPC.A tamo neke strane crkve neka uredjuju odnose sa drugim drzavama.
Za strane ne zna, za Crnogorsku Mitropoliju znam da ima punu podršku naroda. Ta albance, hrvate, je ona strana razumijem ali za nas Crnogorce, nije
Ako mislis na ovu Antilopijevu crkvu,ona je tu od 1918 nasilno instalirana.
Ako je vlast u Crnoj Gori prije 50-ak godina, učinila glupost sa rušenjem Njegoševe Kapele, sadašnja vlast ne treba da ponavlja njene greške. Krstionica nikome ne smeta, niti se devastira prostor, na tom području je svejedno planiranja izgradnja Hrama i sjedišta buduće Episkopije, koja je na tom prostoru bila do 1455 godine. Uostalom, tu je Sveti Sava 1219. godine osnovao… Više »
Ma sta pricas bre poperaju objekte na silu dje im se cefne il ce biti po njihovom il nikako. Svaku meru su preseli, sto je sledece dje ce sad da popere nesto pa onda i druge religije daj vise stat na kraj risto im hajduci a. Jes vala fali vam mjesta za krstenje i verske obrede. U stotine crkava jedva… Više »
Ideš li ti u crkvu?
Kakve to veze ima idem li ja u crkvu dzamiju il bilo dje. Cinjenica da se takvi objekti ne mogu graditi dje kome pane na pamet i jos jedna cinjenica da ima vise bogomolja nego sto su stvarne potrebe gradjana, ogromna vecina je prazna. Seoske crkve se otvaraju samo kad ko umre, nema sluzbe skoro u nijednu a grade se… Više »
Reci ti meni prijateljiu vidis li kako izgledaju stare crkve po CG a sta ovi grade zadnjih godina, raske crkve, prave sumadiju od Crne Gore, ok krstionica, ajmo dalje, sta je sledece? Manasija u Perastu nelegalno, pa ajde da se brani. Podmuklo i pokvareno prijatelju, NEHRISCANSKI!
Niko ne može da pravi Šumadiju od Crne Gore, uostalom krstionica je posvećena Njegošu, a ne nekom iz Šumadije.
Uf Oprem, što si ti kao naivan. Vas nekoliko popova koji ste napisali samo na ovu temu više od sto komentara, potpisujući se kao Tomos, Bilja, Jovanka, Ibro, Dragutin, Djuro.. . Vama su biznis i vjera jedno te isto.
Kad god vidim taj nik Stara Pod… znam da misliš na onu prije što su je Crnogorci oslobodili…
Staropodgoricanine, nemoj da sve druge gledaš kroz tvoj NVO.
Posvecena Njegosu a ubise se da dokazu kako je Boka silom usla u Cg i da to, oni jadni, nisu htjeli. Ja te pitam ponovo, vidis li kakvu crkvu u budvi planiraju, vidis li joj stil?
Da nije bio referendum možda
Šta fali stilu crkve u Budvi?
Opet Oprem….. Svi znaju da je Njegoševu kapelu srušio do temelja Kralj Aleksandar 1924-e godine. Novu koju je podigao 1925-e, posvetio svome sinu. No ti pope da opravdaš što te Amfilohije dovuka iz Srbije, pa srbuješ ne patišeš. Prvi pomen SRPSKE CRKVE u Crnoj Gori je poslije okupacije 1918-e godine.
Staropodgoričanine, to tvoje pisanje demantuje unuk Kralja Nikole, Mihailo Petrović i ti to dobro znaš, a to što braniš austrougare je tvoje pravo, kao i to da ne budeš ono što su bili tvoji preci. A Vladika Vasilije Petrović je nosio titulu i Egzarha Svetog trona Pećkog, valjda ti to nešto govori.
Pa što ako je “osnovao” episkopiju? Jeli vas to u startu oslobadja od bilo kakve odgovornosti ili lišava bilo kakvih obaveza? NELEGALNO MORA BITI UKLONJENO! Ako je CG država, ukloniće “krstionicu”. Ako je ne ukloni država nije jaka, i SPC je povlašćena u CG i iznad je Zakona. Šta je “bezumno” u rušnju “Njegoševe kapele”? Karadjordjevići koji su okupirali CG… Više »
Hrvat Austrougarin rušio Kapelu 1916 god pa je Unuk Kralja Nikole cetinjanin obnovio Njegosevu kapelu u isti oblik kako je bilo. Pa je Tito je komunjare rušili da bi napravili devistaciju i sprdnju
Pravniče to što pišeš nije tačno. Mihailo Petrović, unuk Kralja Nikole u svojim memoarima piše da je obnovljena Kapela ista kao nekadašnja. Njegoševa želja je bila da bude sajranjen u pravoslavnoj Kapeli, a ne u paganskom hramu. Mada, pošto si nepravoslavac, očekivano je da ne razumiješ razliku. To što je Crna Gora sekularna država, ne znači da ne treba da… Više »
Nastavlja Risto svoju velikosrpsku politiku,niko da mu stane na put.
Lako je pisati komentare i izlagati svoja mišljenja bilo da su mislena ili napisana tek tako olako čisto da se napiše, ko mari za posljedice. A onog trena kad se lično suočite sa opasnošću i sa nepravdom tad nećete moći na pravi način reagovati. Virtuelni život je bezbjedan, ali prouzrokuje posljedice! Čovjek je izgubio kvalitete tj.postao je bezvrijedan, a kao… Više »
Bravo Bokelji. Bravo primorci. U Vama jos uvijek neugasivo srpsko srce kuca i vrela srpska krv vrije.
Srpski ananas raste, dok srpski liganj u srpsku barku uskace, prelivan srpskim maslinovim uljem
Srpsko nam nikada smetalo nije, niti će
A srpska tortilja, srpski avokado? Nemoguce da je bas sve leglo
Mnogo ste se vi popovi iz spc osilili mnogo!Ma nećete uskoro moći više moj vi žirant!
Doći će i mojih 5 minuta.
SRUŠITI ŠTO HITNIJE ONU KRSTIONU,ONO NIJE NAŠA CG CRKVA,ZAŠTO JE ŠTEĐETI A JOŠ JE BESPRAVNO SAGRAĐENA!
hahahaha sto je bilo katune?Ko ti drma kavez jutros?
Ne znam da li je tvoja ali Pravoslavna jeste
Nema pravoslavne crkve ovdje sem Svetosavske i srpske!! To ti ja porucujem iz Katunske Nahije!
Svetosavlje je uzrok svih srpskih nesreća. Odrecite se svetosavlja, vratite se hrišćanstvu.
Slabo stojite tamo!
…mi smo Bokelji posebna sorta ljudi. Pobožni smo i vjerujući smo narod.Dps, df, demokrate su od danas do sjutra a crkva je vječna.Jeste bezpravno podignut taj krov i stubovi ali toliko je u Boki bezpravne gradnje da niko nije ni pomislio ništa da ruši a oni hoće krstaonicu.Ja glasam DPS, pored mene je komsinica koja je DF, tu su i… Više »
Jovana evo sad se naježih od tvojih riječi..Tako divno upako ana priča hahaha Aj se vi tamo po ostrvu drzite za ručice samo neka vas onaj izrod od marka milačića predvodi,i koji je navikao na batinjanja od policije i hapšenja😂😂😂
“ujedinjenje” u progonu iskonske prave vjere ovih prostora…e sram te bilo!
Tivat kao Opština na čijoj je teritoriji nelegalno izgradjena “krstionica”, izgleda da nije u CG. Tamo se ne može ispoštovati Zakon, koji je propisala država, tamo snage države su nemoćne, povlače se. Tamo UMALOVAŽAVAJU snage reda, davajući im sendviče i sokove, aludirajući na “botove vlasti”. Mora se konstatovati da je SPC jača od države. Sada ako hoće mogu da na… Više »
Prijatelju, niko nije jaci od drzave, za ovakve probleme treba primjeniti silu a onda ide sve dodjavola, oni to znaju i igraju na kvarno, citav zivot zele sukobe, bilo je situacija od devedesetih naovamo koliko oces, samo su nam sreca i pamet pomogli, oni ne znaju da funkcionisu kad je mir, oni su zatrovani mrznjom
Nijesu se rusile ni krstionice mafijasa napravljene svud po crnogorskom primorju,pa neka stoji i ova.
Taj objekat bez zidova nikome ne smeta, i to svako zna. A dozvolu daju svakom, pa mogu i njemu i onako je privremeninobjekst i neka im Crkva plati za raj prostor. Rešenja ima sve da je u sred Azije
Idi na tvoje Filipine pa tamo urnisi narod…
Vidim previse bisera na ovom mjestu pa moram da im objasnim da je crkva postojala jos u 13. Vijeku , koju su katolici srusili do temelja I od blokova izgradili gospu od skrpjela, krstionica je isto tako tamo bila prije 700 godina koju su takodje odveli negdje po hrvatskoj obali. A vi nevjernici sto u glavara vjerujete ne mlgu da… Više »
Država je spora. Nije tačno da je ovo crnogorska crkva. Kome nije jasno neka pogleda Tomos srpske crkve iz 1921 godine. Jasno piše da je tada ukinuta Crnogorska autokefakna crkva. Tada se prvi put sa okupacijom u Crnoj Gori pojavljuje srpska crkva. Desetak popova koje je Risto doveo iz Srbije, a koji se ne skidaju potrala to znaju, ali ovi… Više »
Nemojte rušiti krstionicu.Znam da su bezpravno podignuta 4 stuba i 3,5m2 krova ali to se uradilo da ne bi vjerujući narod kisnuo .Bila sam od ranih jutarnjih sati na Prevlaci i zajedno sa mojim Bokeljima branila krst i vjeru.Svi smo bili zajedno jer ovo je naše.Vi iz nahija , iz centralne CG ne znate što je vjera, crkva zato ste… Više »
Cija crkva je najvaznija? To nasa crkva nije sigurno, a vama neka je bog upomoc sa takvom crkvom i takvim vjernicima.
Zasto ovakav naziv”Neuspjelo rusenje…” Zasto nuje”Razum je je pobijedio”
milo rusiiiiiii i to odmaaaaaah
Kada su otkinuli čemprese tada su se sjetili da je moglo bez problema moglo drugačije.
Ovaj objekat smeta kolko i Kapela na Lovćenu
neka vam bog oprosti..boze ljudi sta pisete sta se brukate..pustite krstionicu..sto bi kome smetala…vjerovat u mila umjrsto u Boga..au sta napraviste od sebe
E, da, to nam je izbor: Milo ili Bog. Ajde sjedi zivota ti sa tom demagogijom…
Napustite ovo je teritorija Crne Gore , kako je krenulo u ovu državu će samo državljanstvo imat policajci i gospodara a kad će srušit viletine koje su bez dozvola na pjenu od mora dizali Vesna Medenica i ostali funkcioneri. Kome smeta ovaj objekat koji samo ukrašava obalu i lijepo izgleda.
U neposrednoj bliyini krstaonice od 3,5 m2 postoje 11 bezpravno podignutih objekata sa ogra]enim morem u povrsini od 3455m2.Nalog ya ru[enje postoji vec 2 godine.Zasto policija ne dobije naređenje tamo da ruši…nego zbog 4 stuba i par metara krova da ne bi vjernici kisnuli kada se krste.Recite pošteno , bez obzira da li ste za DPD ili ne, da le… Više »
Nisi u pravu, ne mozes se pozivati na borbu protiv kriminala a podrzavati nesto nelegalno i na silu izgradjeno, kako sve nelagalno tako i ovo treba da ode, pa neka je krstionica, dzamija, sto god. kako ste se vi solidarisali sa drugima devedesetih nije se zaboravilo! Vi ste nacionalisticka organizacija a ne crkva!
U pravu si,ali po redu treba da se rusi.Kako se gradilo.pa kad dodje krstionica na red onda i ona da se rusi.a ne kako se vlastima oce.
Ne vjerujem da bi se i onda rusila, meni posebno smeta sto sve sto grade ima onaj rasko-vizantijski stil a takve pravoslavne crkve u CG nikad nisu bile, da ne pominjem plivanje za krst, prave sumadiju od crne gore
Što vise udaraju na crkvu narod će je jače I bolje braniti.
Neka je sruse s broda preciznom paljbom, sta se muce ovako
Pa da nastave ono što su uradili Latini u petnaestom vijeku I pobili 72 pravoslavna monaha – danas Svetitelja.
Moras Sale ti da gadjas.Imas oštro oko ali i kratku pamet. Mada čisto sumnjam da si ti baš “Sale”.Ili mozda jesi ali ti je to nadimak od Saladin.
Kako su se “osilili” pojedini pa komentarišu nemoć države. Pa ajte vi “hrabri I moćni” stisnite petlju I udarite na svetinju. Ko ruši crkvu srušiće njega Bog.
Da su htjeli da je ruše, ne bi se najavljivali. Priča za malu đecu.
I za protestante, da nas opet prepanu kako će nas bez Mila srbi iźes.
Milo, evo povlačimo onu stavku o tvojoj ostavci! 🤣🤣🤣🤣
E kukavna drzavo!
Ha ha opet Anfi istrgovao. Rezija a neznavene
SPC PIJE KRV CRNOJ GORI
Da nije te Crkve ne bi bilo Pravoslavlja u CG, to svako zna. Za to i napada
Policija je navijala da dođe narod da se ne sramote tamo
Milivoje, jel nika taj luk?
Aj dako nikne pa da nam se vratiš na posa.
Zato znaju da šalju “kornjače” na ljude koji mirno protestuju po Podgorici i ne bi časili časa da krenu u prebijanje ko prije nekoliko godina. Korumpirane kukavice.
Jadna bezpravna drzava,sto drugo reci.
BEZSPRAVNA se pravilno kaze.
Japaja, sjedi 1. BESPRAVNO si nepismen.
E konacno neko da me nauci. Hvala ti dje cuo i dje necuo!!! Ovakvi nam ljudi trebaju da se opismenimo kao narod vise. Hvala tebi i Adnanu. Zivio mi!
Sramno sta se radi i dje zivimo..smeta crkva koja god da je..najbolje jos da dzamiju tu da posade..500 god da su nam preci pustali tako lako ne bi danas ni imali o cemu da pricamo nego bi bili neko drugi..bitno da radimo za 300 e stan je 200 i svaki 5 gradjanin radi za turke..pi sram i stid od drzave
NEMOC DRZAVE KUKAVLICUK
Ovo je oznilj a država i svako ko vidi sliku zna da objekat od 5m2 koji bi se koristio 2mj ljeti, ne smeta nikone a i predat je zahtjev legalno
Eto tako.Svaka rabota im je takva,prvo puste Ristove neimare da grade đe im je volja i kako im odgovara,pa sacekaju da se to sve zavrsi,onda kao hoce da ruse,pa se onda danima objavljuje vrijeme i mjesto intervencije,dovoljno dugo da se skupi stado koje ce da bleji tuda taman toliko koliko je potrebno da se odustane od akcije.Sa obije strane samo… Više »
Eto tebe dobropomislikna pa ajde rusi crkve. Uzmes pijuk pa sto god ti smeta udri, samo uporno. I ne slusaj ovaj olos koji okupira tvoju djedovinu koja je svukuda. Ada crkve su sve tvoji podizali. Potpuno ispravno da ih ti i srusis. I policija…
Tacno tako! U sustini prestava za narod! Da vide lozi li se narod jos na iste fore vlade i mitropolije! Premijer i Mitropolit placu od smijeha dok se narod kokoti između sebe!
Za ovo je sve kriva vlast. Zasto drzava od srpske crkve trpi i tolerise ponizenje? Zasto CDM konacno ne objavi ovakvi komentar.
Zao što većina pravoslavnog naroda gradi te objekte i podržava jedinu legitimnu crkvu i valjda narod odlučuje ako ovo nije komunizma opet doša.
Evo ne vjerujem, da nam srpski pravoslavci vode politiku države. Danas traže krstionicu a śutra će prijestonicu. Pamet u glavu Crnogorci i manjine
Pa cemu onda policija???
Sto niste hapsili?@
Znaci li to da moze da radi ko sta oce?
To znači, da je dosta dps zuluma!
Pogrijesio si dva slova u nicku… mimoidji…ajde…
Znaci i radi po vascijeloj CG
Boba,a bi li ti ucestvovao/la u rusenju?
Koga da hapse, rodbinu, oca, majku
Ima li ko da podnese zahtjev za stečajni postupak ove države kad nema snage, moći i hrabrosti da sprovodi zakone koje je sama donijela. Kako misli da je ja poštujem kad ona sama sebe ne poštuje. Risto može da radi šta hoće, gdje hoće i koliko hoće, da vrijeđa, potcjenjuje i ucjenjuje. U ime čega. Crkve? Vjere? Nacije? Državo u… Više »
Tačno sam znao. Kad ste na vrijeme najavili ekstremistima da se organizuju. Koliko je samo Savovića došlo da brani bezakonje. Ovo je dokaz primitivizma i dekadencije okupljenog naroda.
“Policija je pozvala sveštenstvo i građane da se sklone,jer ovo je Cg”. Ko je taj mongoloid od komandira “borbene” grupe? Smatra li on da su građani marsovci?
Bravo. Za okupatore
P.S.
Moze im bit
Milivoje ima li te dje da pohapsis ove ljude koji su dosli da brane krstionicu umjesto da luk sade?
Dps nikad neće udariti na SPC to mora svima da bude jasno. Ovo su samo igrarije ne bi li se malo skrenula pažnja sa afere Atlas i potpisivanja onog opozicionog ugovora o jedinstvu. Pa oni ruše onu crkvu na Rumiji evo jednu ipo deceniji zar ne?
То што ДПС користи овакве ствари кад њима затреба, то је њихово огледало. Мало су србовали, мало су црногорчили. Искористиће све, па и Цркву, ако је њима у интересеу. Та крстионица је ту направљена прије 11 вијекова. Дуже него постоји наша држава. А што не причате о бесправно подигнутим хотелима, накарадним приватизацијама, сјечи шуме по националним парковима, кад толико волите… Više »
Lijepo pricas prijatelju, ali ti ne vjerujem! Nikakva vladavina zakona ni propsperitet vama nije bitan, samo majka Srbija
Ako nece – morace!
Ruši!!!!!
A sto vi ne rusite u Perast,nego ste dopustili da vam vlast gradi hotele i ponte.Sramota za Boku.
Cista igrarija u rezuji drzave.
Ne mijesajte hotele i krstionicu,ova je bezocna okupacija Crne Gore. Sve je pocelo sa crkvon na Rumiji,koja je trebala odmah biti srusena. Snaga drzave.
Ne mijesajte babe i zabe. Crkve rusi, hotele dizi. I sto vise bratskih naroda da se kuplje, a ovih mracnjaka da se apse.
Nijeste mogli crkvu na Rumiju rusit nijeste mogli ni krstionicu. Mi smo ti narod tvrdi orah, mi smo narod Njegošev, polomicete zube na nas
VLAST MEKSA OD SUNDJERA…
Vlast nije “neka” već na lokalnom nivou neozbiljna na Državnom odgovorna, i neće da zbog objekta od par metara, koji je po zakonu tražio dozvolu, a nikom ne smeta da izmišlja probleme
Sad ce mo mi o nekakvoj izmisljenoj krstionici i njenoj izgradnji pricat umjesto da je to drzava odmah rijesila. A ona bas zato nije srusila dok je crkva gradila portu je nekome trebaj glasovi srpske crkve. Znamo kome!
Da, trebala im je dati dozvolu odmah kada je očigledno da nikom ne smeta…
Meni se cini da Crkva vec duze vrijeme donosi vise podjela u narodu nego sto nas ujedinjuje i siri pozitivnu energiju. Nekad je i spaljivala ljude ako kazu da je Zemlja okrugla, ili ako kazemo za neku zenu da je vjestica. Hriscanstvo je pocelo sa covjekom koji je rekao, doduse iz najbolje namjere: “budite dobri, inace ce vas moj tata… Više »
hahahahahahahahahaha
Da, da, da. Da li ta krstionica ometa neku djelatnost na tom mjestu? Ne. Da li ta krstionica rusi izgled okruzenja svojom konsyrukcijom? Naprotiv. Da li ta krstionica ima za cilj da provocira nekog. Nikako. Jer, to je krstionica. Zasto je onda rusiti?
Ma, sto znas ti, anatome
Crkva srba MCP je izgleda jaca od ZAKONA ove drzave , znaci ja mogu da ne placam poreze samo da okupim ekipu da me “brane” ?
Crnogorska Mitropolija je u Crnoj Gori i tu gradi a e u Turskoj po a da joj se zamjera i nije 300m2 već 3m2
Normalno bre mi smo jači od sudbine. Bog je sa nama a djavo sa vama
Tomosu,mac je trebalo dici odmah kad je kstionica pocela bespravno da se gradi. Ovo je vise nepodnosljivo. Spc divlja po Crnoj Gori a drzava nemocna.
I digao se, ali je podnijeti zahtijev za dozvolu..
Legalizujte! Prelijepa krstionica na prelijepom mjestu!❤
Rusenje bogomolja je nedopustivo. Zlobno je atakovati na 11 kvadrata morske hridi i crkvu od 25 kvadrata na vrhu Rumije koja nikom ne smeta, a dopustiti ovakvu devastaciju prostora CG. Ovo je dokaz da se zakon selektivno primjenjuje i da se vodi rat protiv crkve. Ni jedan okupator nije rusio bogomolje. Svi rusitelji bogomolja brzo su se kajali. Eto dosta… Više »
“Neka bude borba neprestana…”
obrnite se poskupljenjima . . .ja bih digao gorivo na 2 e pa ko ima neka vozi . . a ne o krstionicama . . . . .svadjate se za drugo i niste . . . .blago vam ga za pamet . . . .
Vlastodrsci se Boga ne boje a od ljudi se ne stide!!!
Bokelji su rekli svoje Crna Goro! Ne damo nase,tudje necemo! Bravo Bokelji!
Bog vam pomaga braćo !
Nisi ti Bokelj nego Grbljanin
Evo vidim Milacic i Dajkovic cistokrvni Bokelji doveli ljude iz R.Srpske juce da jer nisu u Boku mogli nac 50 ljudi fanatika.
Koji Bokelji, nema vise Bokelja u boku, vecina prisutnih su izbjeglice, srbijanci i vasojevici koji zive dolje i dio starosjedilaca pravoslavnih vjernika koji jesu bokelji!
Oko cega vi glavu lomite kukala vi čapra…zivite od 200e mjesecmo
I ako dozvole ovo rušenje i dalje će i sti 200€ mjesečno, samo će ostati bez obraza uz to
Sta ako Bog ne postoji?
Postoje dvije stvari Država i Crkva, bez jedne od njih nestaje i ona druga.
Narod ima obavezu da čuva obije.
Državu smo sačuvali sada je na redu Cekva…bez te pobjede prva je samo trenutna…
ovo je tudja crkva nije nasa.
Pa ako je tuđa ostavi je na miru a sa svojom radi šta hoćeš
Vazda su je apafaki i vazda će, a na nama je da je branimo i to je to..
Cujes li ti sto ti ja pricam, promjeni tomosa pa da idemo da nas mijajlo zaliva vodom, dje ces kao tomos u krstionicu, da ti se karadjordje okrene?
Može se reći, da se Crnogorvi u Crnoj Gori u nekim momentima osećamo kao u tuđini.
Ali danas ne, jer će odbraniti tu Krstionicu… Crnogorska Mitropolija je Crnogorska drug, a tebi niko ne brani ni Odžu, ni Kardinal idi ti…
Ja ne znam kako ne promijenis malo shvatanje o zivotu uopste, konstanto izbacas neke davno prevazidjene komentare i misljenja. Vrijeme te pregazilo Tomose…
“Ako digneš mač, ja dižem štit”, i naravno da je to “konstantno”, na iste napade isti odgovori. Vazda je bilo i biće…
Brate, promjeni to Tomos u IMT-industrija masina i traktora ili neka petrohemija Sabas, da bude vise srpski, ovako kad vidim Tomos, bas mi je onako katolicki prozapadno
Tomos je ono što nema Nvo Miraš…
Komanda glasi. Ovo je teritorija Crne Gore i treba da se gradjani Crne Gore udalje sa nje. A dje su mislili da se udalje Crnogorci. Hahahahaha
Da otplivaju do Italije. A i to su im onemogucili jer je desant na krstioniu izvrsen i sa mora. Kao na Titovu pecinu u Drvaru sto su fasisti atakovali.
I na Drvar su sa mora atakovali? E ne vidio se, nasmija me posteno
Sto kazu ovi iz HGI stranke nema ih ni kad po Splitu razmicu nase drzavljane ,ni sad evo kad se na njohovom pragu rusi svetinja nije njihova pa moze .Ali zato sa Tomkicem digose drzavu na noge ( ne kazem da ne treba ) ali sto je mnogo mnigo je!!!
Ne branim Markovića ali o o je lokal a uprava kriva, on se pokazao ozbiljan kada je Bar bio u pitanju, i ovdje će ukoliko narod to bude tražio od njega
Ruši Državo, ako te ima!
Obraćeš li se Erdoganu
HITNO DA SE CRNOGORSKE BOGOMOLJE VRATE CRNOGORCIMA!
Ovo dolje i brane Crnogorvi, ne hrvati ne albanci. Tako da su Crnogorske svetinje tu đe su vazda i niže, i ne sekiraj se ti za njih. Ti koji bi da ruše, ne mogu i da ih čuvaju. Od vas ih čuvamo
Normalno da Albancima smeta crkva. Sta je tu cudno?
da su mislili to da urade zavrsili bi to…skrecu teme sa protesta,lopovluka,koverte…vec vidjeno…oce narod da pomute
Primitivizam.
Odsada cemo svi da svoje nelegalno izgeadjene objekte proglasimo “svetinjom” pa onda cik ko ce to da rusi. Poreze i pdv isto tako da ne placamo. Kad moze SPC zasto ne bi mogli i svi ostali ?
Objekat ove veličine, bez stranica, koji se koristi samo 2mj ljeti, za koji je uredno predata dozvola, samo u CG može biti tema
Kad je tako mal objekat i rijetko se koristi,sto se zalite toliko zbog rusenja?
Zato što be rusite bespravno sagrađene dvorce vaših funkcionera. Logično.
Danas 2 m2, sjutra 20, preksjutra 200… i tako dok ne uzmu sve sta hoce i dokle hoce. Zakon i propisi moraju da vaze za sve bez izuzetka
Pravoslavci nastavljaju da uništavaju ovu državu svojim primitivizmom. Idite u Srbiju, ne dirajte nam Crnu Goru. E Viva!
Da li je moguće CDM da ste pustili komentar dotičnog@kurš[email protected] Crna Gora je pravoslavna zemlja. sa 86% pravoslavaca i vi na sve to dozvoljavate da nas neko tjera iz naše zemlje.CDM čemu vodi ova vaša novinarska politika???!
E viva i tebi u dobroti.
Zastiđe od ministra Radulovića. Dozvoljava hotele po desetine hiljada kvadrata na obali mora a smeta mu krstionica od 10m2. Nek zabrani Branu gradnju u Budvi, Peroviću u Petrovcu….
Misli da je lokalna uprava kriva ovdije
Sad će ministar Radulović da dopuni izjavu sa Žabljaka: Uživajte građani Tivta, neće biti rušenja krstionice
To su te greske u koracima, konstantne. Trebalo je vremena da se napravi, tad je u startu moglo sve da se zavrsi. Svaki nelegalni objekat, posebno na lokalitetima kao sto je obala, tim vise Boka, koja je pod Uneskom…
Pogledaj sliku, ne zeca više od par sati. I uredno je pred zahtijev za dozvolu
Ovako su vjekovima gradili i uzurpirali. Jeftina demagoška priča, da đecu zagrle…
Da, a Turci rušili i čuvali Crnu Goru od Crnogoraca. Sada vidim da su oni rušili jer Crnogorske Crkve i Manastiri nisu i ali potrebnu dokunentaciju
Region_ Ajde da slijepo vjerujemo crkvi, da smo pioni nečeg imaginarnog, a ljudi u mantije da nam nekakve vođe budu. Zar ne vidiš da si samo produkt takvog vaspitanja, a ustvari pion mašinerije koja se zove crkva…Vjernici su vjernici jer se boje, zato se i klanjaju, a bradonje to koriste…
Crnogorska Mitropolija je uzurpirala Crnu Goru haha
Tako je, otela ime, neke crkve, druge srusila, pa otada gradi i djelje demagogiju, na koju ti padas…
Znači i sendviče su spremili – toliko o sendvičima !!!
Narod je branic crkve i plemena. Ne damo crkvu Boziju.
Oko svakog poskupljenja goriva krenu da ruse neku crkvu. Cisto da se narod necim zanima. Ljudi super 98 je 1,38 centi.
Opa sada će dil sa Anfiju. Sve je režija.
Nece je srusiti nema sanse mogu samo da sanjaju
Svako zna da ako se narod ustao zbog 3 čempresa da će i zbog ovoga tek, ali lokalnu vlast nije briga i opet će Marković morati da se uključuje.
Pa mora reci zašto je odbijen zahtijev Crnogorske Mitropolije i da nađe rešenje…
Mora opet da ispravlja greške lokalne uprave…
Spava li ovaj arkan-amfilohijev narod noću uopšte ili po cijelu noć dežuraju i zla smišljaju Crnoj Gori i komšijama?
U 2 sata poslije pola noći Igoru Tomkiću iz Berana četnik zapali prodavnicu!?
2017 u hr dvije cure su zapalile Srpsko selo. Da li je neko optužio možda Vatikan za to, Biskupa..
Treba je bogumi da ih optuzi jer nevini nisu sigurno.
To sto je jefan kreten zapaluo prodavnicu Hrvatu ne znaci da su svi Srbi losi. Kao sto ni svi Hrvati nisu losi zato sto je parnjih htjelo da lincuje srpske vaterpoliste.
Nemojmo generalizovati stvari vec suditi pojedincima za konkretna djela.
Daj razuma Gospode nerazumnima. Nek vam Bog sačuva djeci pamet kad nije vama.
Danas se rusit nece..
Kad budete išli redom srušite I krstionicu. Al prvo hiljade I desetine hiljada kvadrata stanova po Budvi, Baru , Petrovcu I ostalim gradovima, a dok dođete do krstionice od 10m2 umorićete se.
A što se ne bi krenulo od krstionice?
Zato što ćete se na njoj zaustaviti. Kao da vas ne znamo.
Ima još Amfijevih nelegala, nećemo stati na nelegalnoj krstionici
Neće dat Zenka da se sruši…
Neće dati hrvati u vladi da se sruši, da bi pokazali da im Pravoslavni Krst ne smeta…
Neće dati Albanci sa pokažu da ono sa zastavama ovk bilo slučajno…
Ali će tražiti podršku i razumjevanje u nekom momentu…
e moj dusko, slab si. daj ostavku.
propao je pokusaj rusenja policija se povukla gradjani i dalje brane krstionicu citajte na portal vijesti
Brane Pdavoslavlje
Brane PravnoSkrnavljenje
Krstionice pravite na Moravu i na Savu…
A ne u Tursku Crnu Goru, završi rečenicu slobodno
Tako jedino ima smisla
Drzava je na ispitu,ako je ne uklone onda smo stvarno banana drzava i hvala DPS-u na gubitak drzave,zalosno!
Država jeste na ispitu, ako je uklione slobodno znajte da je Lovćen sledeći, jer vam i onako više smeta i vazda je više smetao
Lovcen vec mogu da sanjaju samo, oko njega nije njihovo!
A sto treba da radi, kad vidis dokle su neki spremni da idu, da nije pameti bilo vec bi goreli sto puta, oni to i oce jer ne znaju u miru da stvore nista!
Tačno kada čovjek pomisli da smo moralno na dnu, pojavi se nešto ovako
Vjerovati u boga nije grijeh. Dje se covjek moli za nesto dobro i veliko,to ne treba rusiti.
Sve što je ljudska ruka napravila može i ljudska ruka da sruši.
napravicu i ja jednu crkvu tu na obalu ima se para, pa cu zovnut ove ljude da mi je brane nema je ko srusit
Ti Crkvu da praviš, od kad to
Kolko moraju da plate nekom da bi to radio. Da se stidi dovjeka brastvo sa njim
Kako reče Irinej kada je povredio situaciju ovdije i u hr
“nelegalno je sagradila” to je iz jednog djela, ima 3m2 i kome to smeta
Da smo toliko uredjena drzava, pa i da shvatim ovo. Ali bespravna gradnja (hotela, zgrada…), devastacija prostora na svakom koraku, a rusi se krstionica-uzas!!! Imaju li stida, ili bar malo ljudskog u sebi!?
Ali, moze im vjerovatno proci i ovo,na zalost.
Bas me zanima sto ce bit, mada mislim da ce je srusit jer su Srbi iz Crne Gore samo na pricu i na bukanje jaki, gori su od Crnogoraca ako je to moguce…
Srbi ka srbi ceraju ih iz Hr iz Kosova a uskoro i iz BiH i CG
rusi bre! ovo je crna gora!
Ovo jeste Crna Gora i zato se pravoslavne svetinje rusit nece.
Nece pravoslavne, a Srpske pravoslavne hoce, prije ili kasnije, zato sto je ovo zemlja Crnogorske pravoslavne crkve, tako mi Boga!
A tvoja prica je Mucak!
Nije, ovo je Montenegro. U Crnoj Gori za Pravoslavce je bilo mjesta naravno sem onih 500g pod Turcima
Sulejmane, nazad u Aziju!
A nisi treba ovo bre ubacat onda, ne velim da ne ide, ali nije nesto crnogorski precerano. Ahaha o narode kako ste pobrkani Samo da ste mi vozdra…
Ovo je bila CG sada je Antaliha izgleda
Bre?????
Sad ste se sjetili kako se nesto bespravno gradi nakon sto je cijeli zaliv UNAKAZEN svakojakim gradjevinama. Ajmo malo isti arsini za sve i batalite lazni moral uvijen u busanje u prsa! I prestanite da dokoni i plitkoumni sijete mrznju. Ponosna sam Crnogorka, moji su ovdje vjekovima, ali to ne znaci da moram mrzeti sve sto srpsko i da ne… Više »
Ponos je redundantan u svakom obliku, pogotovo zbog nacionalne pripadnosti.
To je Vase misljenje, postujem.
E i ja tvoje kunem ti se kad si takva, cudo je kulturno celjade.
A ponesto i procitaj, za pocetak, “Crnogorko” crna, pa ces naci sto su nam Srbi sve uradili, i sto rade danas, i zasto to rade…Blago nam s tobom!
Nema potrebe za vrijedjanjem i histericnim nametanjem svojih stavova. Mogla bih cak i da ispostujem tvoj stav da umijes kulturno, bez vrijedjanja da ga saopstis. Ne sumnjam da si nacitana, cijenim savjet da “ponesto procitam”. Savjet i za tebe – procitaj Bonton.
Bravo, svaka ti cast (heart)
E, blago Crnoj Gori s tobom! Kako pametna mala, srce moje malo. Evo onih kao ti na ” gradjanskim” protestima koliko hoces, pametnice 😗
Dok ima pristojne, vaspitane i inteligentne kao ti, nema zime. Pozdrav.
Znacj li to da svi u ovoj zemlji kako nam se prohtje mozemo nelegalno i bez dozvole gdje hocemo i kako hocemo graditi i zidati? Samo taj objekat proglasimo “svetinjom”, pocnemo da kunemo i prijetimo i to je to…
Ako je pravosllavna crkva da , znaci to jer je ovo Crna Gora
Mogu li ja izgradit apartman dje ocu, da ga ovi osvestaju i da kazem da je to srpski apartman, dje se ljudi, pored smjestaja i pomole i to je to, je li?
Ako je zakon isti za sve u redu. Ali ako ne smetaju nakazni soliteri na samoj obali i gomile stakla i betona po zalivu, privatne plaze jer se nekom prohtjelo, zasto smeta krstionica od 11kvadrata?
Tako je i Dule ce svoje bungalove napravit na Crno pa hajde se onda pobuni da su nelegalni. I reci da ti smeta.
Poklekliekli su na Rumiji, ovo bi im bio kraj ako nisu nesto vece istrgovala. Što ne isključujem.
Na Rumiji je obnovljena Crkva, da “poklekli” su jer kada obnovi srušeni ispada da su je džabe rušili. Be cijenimo raj uloženi trud u rušenje izgleda.
Ima ko cijeni izgleda
Znacj li to da svi u ovoj zemlji kako nam se prohtje mozemo nelegalno i bez dozvole gdje hocemo i kako hocemo graditi i zidati? Samo taj objekat proglasimo “svetinjom”, pocnemo da kunemo i prijetimo i to je to…
Predat je uredno zahtijev za dozvolu za ovei par kvadrata
Ne mozemo svi, samo birani. Birani mogu da grade hotele, zauzimaju plaze i sl.
Ti imas dva nika??
Ovi destruktivci iz vlasti ne znaju nista osim da ruse.sigurno ce to aco da zakupi ili blazo da napravi elektranu na pjeni od mora.
Pokazi snagu Drzavo. Ili se ugasi.
I Osmanlije su rušile ako je iko, poslije im je Njegoš bio kriv
Srušiće je kad i opozicija sruši Mila! Doći će tamo, zapisnički konstatovati da ne postoje uslovi za izvršenje, otići- i tako u nedogled. Nikad slabija država, a sve kažu- diktatura.
Sala naravno, ni “o” od opozicije. Milo nikad jaci, drzava nikad stabilnija. Samo imaju razumijevanja za sve narode i narodnosti.
Nevernici rusite i Ostrog !
Ostrog su gradili Crnogorci u Pjesivackoj nahiji. Sto ima Beogradska crkva s tim? Nista.
A nalegla se u njega…da pravi jatake cetnicima. Drzavo, bolje i ne zasluzujemo!
Tada su bili Srbi
Ne smeta cirilica nego ti, sta ces u Crnoj gori, osim ako nisi dosao kao gost?
Gost mozes biti samo ti ,a ja svoj na svome od Petrovica mi je i bela pcela djed bio cist srbin u geografskom podrucju Crne Gore
Sveta veli zemlja CG. Tooop.
Jeste sveta, no, izgleda, i nicija kad je svacija. Joke, inteligentna si i obrazovana, ali i cinicna, a to narod ne razumije. To narodu ne koristi. Mogla bi da pomognes nama Feniksima naivnim
Kakve ti veze imas na ekavici sa CG, sta ces ti ovdje/
Cirilica jel to smeta
I Ostrog su oskrnavili srpski popovi…tamo zasijedaju i spremaju nestanak Crne Gore…uzas
Ristu treba dati cijelu Buljaricu da izgradi hotelske komplekse i jednu krstionicu i tu. Pa nek dovede Berance ko u Tivat da mu budu zivi stit.
Crnogorskom Mitropolitu ne treba da ti Buljaricz, jer je već njegova i naša. Nije Buljarica na Antaliji da se čudiš. Nego za tebe jeste izgleda…
Tomose, zasto lazes crnogorski narod?
Tek kad srušite konzervu na Rumiji možete nešto pričat.
Dovela vam je vojska danas nepostojece drzave konzervu helikopterom i nikome ništa.
Jesi li to ti Mujo?
Ничију светињу не треба дирати,а најмање своју. Надам се да ће народ побиједити !
Nije ovo Srbija, crni Darko.
Tako je! Ovo su Crnogorske svetinje!
Krstionica na Ostrvu Cvijeca i Limenka na Rumiji je dijelo DPS-a,i siguran sam da ce biti neki dil izmedju DPS-a i Amfija i nece biti uklonjana!
Dil je jasan da srbi glasaju za Mila.
Ne može se gradit divlje! Sve što nijema dozvolu mora biti porušeno.
Sram te bilo nesretnice
Interesantna je ta logika po kojoj je svaka stvar ili objekat u vlasništvu popova “svetinja”. A primirite više pagani.
E sram vas bilo,”opkolili krstionicu sa kopna i sa mora”..Ovo je dno dna..
Hoće li nama da SPC vodi državu je pitanje.Ako je tako daj da se spremamo za novi rat
Hahaha jes ti si tastatura ratnik
Nemoj, pusti rat, zlo je rat svakako…
Jovanka,ti si bas besposlena.Osevapio bi se neko da ti poso nadje.Ili momka.
A ko to da se sprema za rat, ocete nas Crnogorce ti i Milo da napadate? Mi crnogorci smo pravoslavci a ko si ti ne znamo.
Alal vkera Crnogorskoj drzavi.Tako se postuje Zakon o Prostornom planiranju.Za Hotele,Vile,poslivne prostorije,Seotska domacinstva,Male hidrocentrale,Skretanje prirodnih tokova Rijeka i rjecica,Devalvacija sumskog fonda,cak i nacionalnih parkova,korziraze zivotinja kroz glavni grad,Ubistva,saobracajni udesi ,i jos mnogo sta,su SITNICE,u odnosu na ,,krstionicu,,a da ne govorimo o otvorenom lopovluju.
Crna Gira je svetski UNIKAT,cak je i Kolunbija oaza mira prema nama.
Cijela obala unakazena, tone betona nabacane gdje se kome prohtjelo ali sad krstionica smeta.
Ima i tu istine…
Bog ce rusiteljima na potomstvu vratiti
daboga se kajao ybog recenog!
Tebi ce vratiti jer nisi procitiao ni bibliju a ne da pominjes Boga. Ne stiti Bog samo vas Srbe. Dosta ste vi zla nanijeli pa vam se kzgleda sve pocelo vracati.
A dje ti je dozvala, nebilo ni tebe ni crkve ni drzave sto vi to nije odmah srusila.
Risto, ti si?? 🤣🤣
Taj tvoj srednjevjekovni nacin rezonovanja je u potpunoj suprotnosti sa onim sto je Isus propovijedao. Bez ikakve osnove, dajes sebi za pravo da drugima sudis, bacas kletve svakojake a istovremeno se krijes iza providne maske lazne skromnosti. Ta lazna skromnost se ogleda u tome sto svoje zelje projektujes i predstavljas kao bozju volju. Daleko si ti odlutao od pravog puta,… Više »
Solidno si mu odgovorio, taman je tako nekako.
Jack, jel to neko srpsko pravoslavno ime, po svetitelju?
Srbi misle da je Bog Srbin i da svako ko im se suprostavi je gresnik. Grijesite Srbi Bog ne dijeli ljude ko vi na Srbe i Nesrbe. Sijetite se kakve ste sve zlocine Crnogorcima radili od 1918 sa drzavom sa Crkvom sa jezikom. Sve ce doci na svoje. Kao sto je nasa drzava vaskrsla tako ce i Crnogorska Pravoslavna Crkva.… Više »
Okle ti je i ko je bio Bijeli Pavle?
Je li iz Bijelopavlica?
1918, ahaha…a sto cemo sa 1018-om, to ti je jos 900 godina ranije kad je odje postojala samo Srpska Knezevina Duklja i Srpski jezik….a da sad se sjetih da vi montenegrini poznajete istoriju samo 100 godina unazad…I ti si Srbin no ne znas
Iha, napravi ti od Crnogoraca Al Kaponce, cus oprastaju ali ne zaboravljaju…ahaha Tooop.
Veliki narod se vec okupio da brani krst casni.Vidjecemo ko ce se usuditi da rusiocima pravoslavci svetinju.Ne bio u njegovoj koji i njegovoj porodica.Gorice u paklu.
Đe je lokacija “pakla”, osim u glavama popova?
Tajnovidac, za lokaciju ces saznati neposredno pred polazak. Za sad samo opusteno.
U Voli za kasu. 260€ a ne smijes da sjednes. Pakao.
Suzana lagano samo sa paklom bez tebe, rano je jos, a bice fin dan…
U sta se pretvorilo to ostrvo cvijeca nekada najljepse odmaraliste na jadranu
Jeste tvoji Pjerovi su se odmarali to od vajkada. Ovo je manastir druže iz srednjeg vijeka gdje su katolici pobili 70 monaha mučenima.
Vladiko ne smeta mene crkva naprotiv ali ako si bio tamo skoro vidio si na sta sve to lici samo sto zmije ne mile putem .Zapusteno do bola na to sam mislio.Inace moi nijesu imali za odmor nidje a kamoli na ostrvo cvijeca.
Risto ne pita nikog nista ima para radi sto god hoce i treba ima ovih fanatika sto bi zivot dali za njega. Licno sam misljenja da im ne treba rusit to eto im ga tamo opet ce bit Srbi ugrozeni opet ce pravit zrtve od sebe ionako nema pravde. Vratice im Bog sve sto su radili Crnogorskim vijernicima 100 godina… Više »
Krstionica potice jos iz 3 vijeka prije nove ere kad su se nasi Srbi tu molili. Ne dajmo krstionicu.
hahahaha 3 vijeka prije nove ere postoji krstionica.Divim vam se kad izmišljate i fantazirate.Sigurno i imaš vidio snimak od prije nove ere.Jednsotavno ovoliko gluposti boli do srži
A ti ga bas ukapirao !
TO NAUCNICE
3 veli vijeka prije nove ere. Tooop!
odakle srbi u 3 vijeku p.n.e??????
“Najavljeno u devet, a došli su prevarno u 4.35 sati” – PREVARNO ??? Sve što SPC radi u Crnoj Gori je PREVARNO i na KVARNO.
Tako je. To je stoljecima zaljev hrvatskih svetaca
Otkud Hrvatima sveci? Ništa njima nije sveto. Jasenovac i onaj logor za djecu, jedini na svijetu, to znaju najbolje.
Zvonimire provaljen si pozdravi sve tvoje u Berane jesi se ti ovo popeo na krstionicu zagrljen za krst.
Tzv.Hrvatska nije nikada postojala.Danas ovakva kakva jeste ludi Srbi su je stvorili.
@Zvonimir Pa naša je , katolička, uvijek i bila, mislim na Boku kotorsku!
Malo morgen